Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Azért van az autód, hogy szolgáljon téged. Arra csinálták, és ha, de csak ha rendesen szervizeled akkor nem lesz gond, ha néha padlót nyomsz. Nem is jó, ha sokat lassuzol, mert ellustul a verda. Nekem az előző hölgy tulaj miatt egy németországi útba került, hogy kifüstöljem a rendszert, mert olyan lusta volt.Én néha még 140 -nél is visszarakom hármasba, főleg szerpentineken, vagy autópályán megpakolva. És tényleg előzésnél mindig arra kell törekedni, hogy minél előbb véghezvidd a manővert. Valahol benne van a kresszkönyvben is.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
A magyar sofőrökről ennyit: 3 hete mentünk a Balcsira nyaralni, jól megpakolva. Dunaföldvár felől jöttünk, előttünk a 60 -70 km -el haladó konvoj. Egy pár percig bírtam, aztán eldurrant a valami, amikor egy SZAR Renault Scenic, tetején egy 2 ajtós szekrénnyel éppen befért elénk. A szembe jövő az szó szerint megállt, hogy a faszrudi beférjen azzal a szarral. Természetesen a Renaultos ment tovább, mint a fékevesztett barom. Én is elkezdtem előzni, és mire megelőztük a konvojt kb. 3 veszélyes manővert csinált még. Na mondom én ezt megelőzöm, nehogy valami szar dolgot csináljon és összetörje az autómat. Előttünk ment egy kamion, én kiraktam az indexet, sávot váltottam, erre ő index nélkülo kivág elém. Itt végleg betelt a pohár. Megelőztem, ez volt Simontornya előtt. Lámpánál lekanyarodtam a vasúti sínre, azon át. Akkor előttem ment egy Fiat Punto, neki vészfékeznie kellett, mert bal oldalról kivágott egy motoros. Ő is megállt, én is megálltam. Nézem a visszapillantót, jön a Renault. Annyi időm volt, hogy elkiálltsam '' VIGYÁZZATOK ''. És csatt, de valami nagyon durván. Első reakció, kiszálltam. A ...anyád és még csupa szép dolog. Azt hittem kiszedem onnan és széttépem cafatokra. ( nem is tudom, hogy miért nem ezt csináltam ) A kocsi hátulja szarrá tört. A csomagok beleintegrálódtak a csomagtartóba. Na persze egyből elismerte, hogy ő a hibás, a rendőröknek is. De azzal védekezett, hogy a vasúti átkelő le van gumizva, és az csúszik. De istenem, megnéztük és nem is fékezett. Kb.: Olyan 40-50 km/h -val jöhetett nekünk. A feleségének eltört a térde, hát igen nem volt bekötve. Kapott egy 5000 Ft -os helyszíni bírságot. Hát én azt hittem megőrülök. Milyen országban élünk, az ilyennek még jogsit se szabadna adni. Pedig még fiatal se volt, hanem olyan középkorú. Mi a faszt csinálhatott, hogy még arra a kurva fékre se taposott rá.
Egyébként a Renaultnak alig lett baja. Annak a szarnak csúcsos az eleje, megúszta egy motorháztető és egy lökhárító cserével.
Ja, és a tetején lévő szekrény majdnem a nyakunka pottyant. A rendőr szólt neki, hogy igazítsa meg mert nagyon előrecsúszott. Na az még szép lett volna.
Gondoltam, na mindegy elismerte, hogy ő a hibás. Egy kicsit féltem, mert a csávó a TIR biztosítónál volt. 3 napra rá jött a kárszakértő, el is ment. 2 nap múlva küldte a mailt, hogy 420.000 ft. Felhívtam, hogy ez most vicc, hát nem szaros franciaautó ez, hanem egy BMW. Mondtam neki, hogy majd a szervíz megmondja mennyi lesz.
Azt a hetet lenyaraltuk, aztán nyaralás utáni első nap ment a szervízbe a verda. Ott azt mondták nem lesz gond, a TIR -el minden rendben van. 1 hét alatt kész lett az autó. A végösszeg 960.000 Ft. Hoppácska, de az autót nem lehet elhozni, mert a biztosító nem fiszet. Bementünk az egyetlen székhelyükre, még megszámozva se volt az esetünk. És akkor derült ki, hogy a vétkes kocsi tulaja még nem jelentette be a karambolt. Dögöljön meg... Felhívtam közöltem vele, hogy peperlem meg minden ilyesmi. Hát ő azért nem jelentette be, mert 2 hétig nyaralt. Fulladt volna bele a vízbe. Ez azért lett volna fontos, mert a biztosítónak a bejelentést követő egy hónapban van ideje fizetni, gondolkozni. Most ha időbe bejelenti, akkor már lassan letellene az 1 hónap.
Eztán a biztosító sokalta a pénzt, sőtt kérdőre vontak, hogy mért javíttattam meg a kocsit. Na, itt megint elszállt valami. 15 perc kiabálás után a nő intézkedett. Kaptam egy számot. 2 hetet kellett várnom erre.
Kimentek megnézni a kocsit, hogy biztos az okozta e a kárt. Hát mint mondtam, azon alig volt sérülés. Pedig én se cseréltettem ki sok alkatrészt: lökös, tartóelemek, hátsó keresztlemez, jobb lámpa, csomagtérfedő, belső műanyagok, tolatóradar + fényezés+munkadíj. Ezeket egyenesen München -ből hozták a BMW raktárból.
Ugye eredeti cumók, azok drágák. Mert miért rakatnék be utángyártottat.
Most ott tart a dolog, hogy a biztosító felfogadott egy igazságszakértőt, hát dögöljenek azok is meg. Nincs pénzük, ez tény. Csak nem értem akkor, hogy engedhetik, hogy ilyen biztosítók betörjenek a piacra. Szégyen ami itt van. És belőlöünk élnek, rohadt ingyenélők!
Ott a helyszínen a rendőrök megkérdezték, hogy akarok -e feljelentést tenni. Én még nem voltam ilyen helyzetbe, szal ja... Megkérdeztem, hogy ilyenkor mit szoktak csinálni. Mivel beismerte, és írásba adta a csávó, hogy ő volt a hibás, nem kellett feljelentenem. De csináltunk ott a helyszínen egy nem hivatalos jegyzőkönyvet. Készült fotó, és külön egy lapon is beismerte a hibáját a manusz. Ugye ez a doksi a rendőrségnél van, arra szolgál, ha a biztosító kételkedne. Miután a biztosító szarozott, felhívtam a rendőrkapitányságot ott Simontornyán. Azt mondták, ha a biztosító kéri ezeket a doksikat, elpostázzák. Felhívtam a biztosítót, hogy van rendőri anyag is az esetről. Csak el kell kérni egy hivatalos levében. Erre: Ők azt nem hajlandók elkérni, nem akarják bevonni a rendőrséget..., hoppácska, megilyedtek. Holnao megyek a doksikért Simontornyára, és beviszem nekik. Szopják ki, nem tom még mit fognak kitalálni. Az tuti, hogy miután fizettek, mert ugye a vétkes vallomása és a rendőrségi papírok egyértelmű bizonyítékok. Szóval aztán tuti perlek, mert az autó nem dísznek van. Erre a hónapra is ugyanúgy kifizettem a kötelezőt és a súlyadót is. Nem tom mi lesz a vége, de ezek szerint nem éri meg autót tartani, mert annyi fasz van az utakon, hogy elképesztő. És ha mlég áldozat is vagy, akkor is hónapokat kell várnod, hogy újra beleülhess a saját autódba. VÉRLÁZÍTÓ!!!
Majd azért írok, hogy mi lett a vége. Remélem
[Szerkesztve]Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Integra #8570 üzenetére
Bezzeg ilyen kanyarodó meg buszsávról előzéseknél nem áll ott a rendőr. De még véletlenül se.... De az autópályán van pofájuk kitenni a trafit, és szivatni az embereket, mert abból több pénz jön a konyhára. Ha az ilyen helyekre koncentrálnának, sokkal több baleset lenne. Mert alapból aki ilyet csinál, elvenném a jogsiját, és vissza se adnám neki soha többet. De nem, a hülyéknek fontosabb az autópályán való gyorshajtás....
Az ilyen gázolókat meg fél életükre a rács mögé juttatnám...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Szerintem nem lesz magántrafi, vagyis nem hagyják jóvá. Mert ugye ez már nemgyengén korlátozná a személyes jogokat. Amúgy a trafik nem ara valók, hogy az ember megbüntessék, hanem arra, hogy normális haladásra késztessék. Ugye a rendőr trafiknak se szabadna elbújniuk, mindig jól látható helyen szabad csak sebességet mérniük. Szóval azokat akik elbújnak pl. bokor mögé, nyugodtan fel lehet jelenteni, mert szabájtalanul mértek. Ezt egy rendőr ismerősöm mondta még anno...
És igen, a média még rosszabb, mert tényleg azt ültetik az emberek fejébe, hogy a gyorshajtás az mekkora bűncselekmény. Na most. A balesetek többsége ittas vezetésből származik nagy sebességgel. Tehát itt se a gyorshajtás a gond, hanem az, hogy ittas a sofőr. A másik az az, hogy valaki gyorsan megy, és szabájtalanul. Olyan helyre kellene trafikat állítani mint a falvak, mert ott az 50 az nem véletlenül 50. És olyan helyre kellene kamerákat/járőröket kirakni mint pl. buszsáv, amit sokan nem tisztelnek és onnan csinálják a bajt. Vagy olyan kereszteződések ahol megvan az esély rá, hogy kanyarodóból valaki egyenes folytatja az útját bevágva a többiek elé. Ha ezeket az embereket kiszűrnék és elvennék a jogsijukat egy fél életre, biztos kevesebb baleset lenne.
Vannak még a kamionos balesetek, de azokkal nehéz mit csinálni....
És lehet gyorsan menni, de ésszel kell csinálni. Mert azok akik gyorsan mennek, és ráadásban még olyan helyeken előznek ahol életveszély, vagy látja, hogy jön szembe egy autó, de belekezd az előzésbe csakazért is.... Na, az ezekből származó baleset se a gyorshajtás miatt van, hanem azért mert a sofőr agybeteg, és csak a hülye agya után megy.
Én se szoktam betartani a 90 -et, de még a 130 -at se. De mindig körültekintően előzök, és csak akkor, ha tudom, hogy ezt biztonsággal megtehetem. És lakott településen az 50 az nekem is szent, azt nem véletlenül találták ki. De az ilyen főuton kirakom a 60 -as táblát azt marhaságnak tartom, csak azért mert kicsit rosszabb az út. És a rendőrök detto ilyen helyekre állnak ki.
Fel kellene már ébredni, hogy nem az a megoldás, hogy a pályákra trafikat rakok, és korlátozom a sebességet.
A hülye Belgák meg Hollandok is pont ezt csinálják, és mégis sokkal több baleset van náluk mint Németországban. Pedig ott nincs korlátozva a sebesség, megy mindenki ahogy tud. Mondjuk ott érettebbek az emberek rá, mert ha korlátozás van, akkor batartják, és nem sok szabájtalan előzést látsz. Mondjuk ott tényleg csak akkor korlátoznak, ha szükséges, nem mint itt Mo. -n, hogy a 6 -oson Dunaújvárostól Bp. -ig ki van rakva a 60 -as tábla már több mint 1 éve...Ha bejön ez a mindenki mérhet sebességet, én is veszek valami jó detektort. 1 alkalom után visszadolgozná az árát.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Azért büdös, mert a gyorshajtókat könnyebb elkapni a pályákon meg a főutakon, és több pénzt tudnak zsebre rakni. Tessék beállni a csúcsforgalomba egy délutánig olyan helyre ahol van buszsáv meg nagy kereszteződés... De igen, az tényleg büdös nekik, pedig sokkal veszélyesebb dolgok történnek ott, lásd most a gázolást is. De nem ez volt az első eset...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dabadab #8592 üzenetére
Még tavaj volt erről vita, újságban láttam a diagrammot.
Elosztottam a baleseteket, ennyi. Mert az, hogy magában gyorsan megy valaki nem okoz balesetet, max. ő maga fának megy, de ahhoz is bénaság kell. A baleset mindig valami mástól keletkezik, mondjuk szabálytalan előzés, ittas vezetés, vagy egyszerűen elmebetegség.És úgy vettem észre, hogy azoknak jár a szájuk legjobban, és szídják a gyorshajtókat, akik a városban buszsávban, meg kereszteződésekben előznek, meg átmennek a piroson, persze betartva a sebességhatárt. Azt hiszik, hogy ők szentek, pedig ez messze nem így van.
És már nem egyszer volt olyan, hogy láttam, hogy előz valaki a buszsávban a dugó közepén, és kivágtam elé. Kiszáltam és megkérdeztem tőle, hogy mit csinál. De már volt ilyen lámpánál is, mikor kanyarodóról bevágott elém. Az ilyeneket legszívesebben agyoncsapnám....Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Persze, de aki a buszsávban megcsinálja, az valszeg máskor, más helyen is képes rá, és ki tudja milyen szitut tud vele előidézni. Csak arra akartam rávilágítani, hogy nem a sebesség túllépésben kell keresni a hibát, hanem az azt övező dolgokban, mint ahogy azt te is írtad:
"összeütközött két autó előzés közben, mert az egyik gyorsan ment. Még véletlenül sem azt mondják, hogy azért lett baleset, mert rosszul mérte föl a barom a sebességet és távolságot."
Igen, ezt így forumon nehéz kifejteni, mert nagyon összetett kérdés.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Igen ám, de ez sima 50 -nél volt. Mondjuk azt hozzá kell tenni, hogy a körzetis egy szemétláda, és akit tud megsz*pat. Havert azért állította meg, hogy itt a faluban ne50 -nél ne 3. -ban mennyen hanem 4. -ben, és ne padlózzon mert a sportkipufogó zavarja az embereket. És legközelebb ha nagyon hangos lesz megbünteti.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ha visszakapcsolsz azért, hogy nagy legyen a motorfék az auto kevesebbet eszik mint normális tempóban. Olyan 1 -2 liter lehet a fogyi, a computer szerint. Tehát még jobban is kijössz, mintha fékezgetnél. Én már 80 -nál berakom 2. -ba ha motorfékkel akarok lassítani, persze nem korlátozótáblánál. Ott csak elveszem a gázról a lábamat, és üresben gurulok. De féket ilyen esetekben nem szoktam használni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Egyszer csak megéljük.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz feel good #9005 üzenetére
Bizony. Akkor ha a sofőr nem figyel oda. Mert 130 fölött, de főleg 200 fölött nem a tökét kéne a sofőrnek vakarni, nem telefonálni megf az asszonyt kényeztetni, hanem figyelni az utat. És az alap, hogy ha egy nagyobb knvojhoz közeledsz, lassítasz pont a másik figyelmetlen miatt.
Ez itt a gond MO. -n, hogy a többség nem figyel oda a vezetésre, és egymásra sem.
Az autopályán még ha lassan is mész, figyelned kell a tükröt. És ilyen esetben illik gyorsan visszasorolni, hátha nem tud megállni az aki elé kivágtunk.
Ha egyes emberek fejében rend lenne, akkor nem lenne gond a sebességhatár eltörlése. Így csak álmodozhatunk róla. ( bár én autopályán mindig úgy megyek ahogy jónak látom. A határ eltörlésétől nem padlógázzal közlekednék, csak nyugodtabb lennék )Kuplungnál ilyenkor nem lehet komolyabb kopásról beszélni. Mert elvileg minden auto utmutatojában fel van tüntetve, hogy bátran használjuk a motorféket, sőtt ha lehet azt használjuk. Amúgy az automata válto is pont ezt csinálja, pl. lejtmenetben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Vezérlés láncos, és nem kap semmi komolyat. A szíjas nem sokat ér. /tapasztalat/
Pl. ha vészfékezek még 100 -nál is 2. -ba pakolom, hogy még véletlenül se tudjak nemmegállni. Külön megkérdeztem a Vallisnál, hogy szabad -e, és árt -e az autonak. Azt mondták teljes nyugalommal, az a lényeg tiltás alá mennye a fordulat váltásnál. De ezt mondta a szerelőm is, szóval lehet benne igazság.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz plömplöm #9015 üzenetére
Nem a motorféktől, hanem mikor váltasz és csúsztatva engeded vissza. Én is ezt mondtam. Úgy csak annyit kopik, mint bármelyik váltásnál. Szerintem a városi araszolgatás dugóban az sokkal rosszabb. Ezért nem értem, hogy mi bajotok a motorfékkel.
Bár, ezt tényleg mindenki máshogy csinálja. Nekem az oktatóm azt tanította, hogy próbáljak minél kevesebbet fékezni, inkább pakoljak vissza ameddig tudom.
Biztos nem azt írja, hogy 80 -nál rakjuk vissza. Ez inkább autofüggő, mert nem lehet minden autoval megcsinálni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz spirit007 #9021 üzenetére
Akkor ezek szerint ha előzni készülök és mondjuk gyorsan kell 5 -ből 3 -ba tenni mondjuk 130 -nál, akkor nem szabad? Szerintem ez badarság... Van ott annyi kenés, csak a motorolajon nem szabad spórolni. Az biztos, hogy egy Suzukiban nem csinálnám ezt, de az más technika.
Azt kihangsúlyoztam, hogy a Wallis után rákérdeztem az autószerelőmnél is, aki ugyancsak azt mondta, hogy nem árthat. Sőtt, néha még jó is, ha a motor egy kicsit szabadon pöröghet.
Szerintem ha rángat a motor akkor már régen rossz... És azt tényleg nem tolerálja.
No mind egy, mindenki másképt csinálja. Én tudom, hogy még így is simán elmegyek az autoval 400k km -et, és akkor se a motor, hanem a karosszéria fog szétesni.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz feel good #9050 üzenetére
Nem tom, én ezt nem szoktam alkalmazni. Inkább kanyar előtt visszavált a fékúton, kanyarban padló és közben pöckölgetem a féket, hogy az auto súlypontja előre essen, így sokkal jobban íven lehet tartani az autót. Hátulja kicsit elkúszik, persze kormánnyal folyamatosan korrigálgatni kell.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Amúgy nem kell magyarázni, itt ez sokkal átláthatóbb.[link]
Csak én 4,5 év alatt nem jöttem rá, hogy ezzel, hogy tudsz gyorsabb lenni. Vagy mit nyersz vele??? Néha szoktam próbálgatni, de többet árt időben, mint használ.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Integra #9063 üzenetére
Hát, kanyartól függ a dolog. Visszafordítóban biztos nem padlót nyomok, hanem félgáz, vagy amennyi kell. De ha egy kicsit megcsúszik a fara sokkal jobban íven lehet tartani, és előbb el lehet kezdeni kigyorsítani. Igazából az a pöckölgetés az nem pöckölgetés. Megvan a megfelelő fokozat, közben még nyomom a féket egy pöppet majd a kanyarhoz mérten gázt adok. Ha már érzed, hogy az auto hátulja megindult, le lehet szállni a fékről, csak a gázt kell adagolni és a kormánnyal kell rásegíteni, hogy a hátulja kicsit kint is maradjon.
De ezt elméletben nehéz....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Integra #9068 üzenetére
Akkor nem értettél meg. BMW -nél a súlypont középen van, azért is olyan jók alapból a driftre. Próbáld ki egyszer egy kanyarban, meg fogsz lepődni.
Ugye ha lenyomod a féket az auto súlypontja előre esik, a hátsó tengely terhelése relatíve lecsökken. És ha ezt kanyarban teszed az auto hátulja kitör. Na most, ha itt nem nyomod a gázt akkor 2 dolog lehet. Vagy kifarol az auto, vagy visszaugrik a segge, de inkább ez a valószínűbb. Tehát a féket csak a kanyar elején kell nyomni röviden gázadás közben, utánna fel lehet engedni. Utánna már gázzal és kormánnyal lehet operálni.
Ezt most nehogy úgy képzeld el, hogy az auto keresztbe csúszva kanyarodik, csak minimális a hátso rész kitörése. De ez pont elég ahhoz, hogy az auto kicsit túlkormányzott legyen a kanyarban, ne az elejét tolja.De mondom, ezt elméletben nehéz leírni.
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
No, ma lehet engem is bemértek.... 50 -es szakaszon jöttem a lámpához, előtte viszont előznöm kellett, mert egy barom 30 -al ment. Az út a 6 -os utat keresztezte, a másik oldalon elbújva áltak a rendőrök. Csak akkor vettem észre, mikor megálltam, mert pirosat kaptam.
Ráadásul a lámpám se volt bekapcsolva, csak a körhelyzetjelzőm. Az út úgy kanyarodik rá a lámpára, szóval már lassultam mikor kibukkantam elélyük. Nem tom mennyivel mehettem, olyan 60 -65 max. Most ezért asszem 30k a bírság, és 3 hónap jogsielvonás.
Csak abban reménykedek, hogy nem mértek a rohadt szemét nyomoronc állatok...Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9168 üzenetére
Ez a lámpás dolog már tényleg elmebeteg, de nem csak ez... Már lassan eljutunk odáig, hogy bármi olyat csinálsz, ami nem a nagykönyv szerint van, akkor kicsinálnak. Nagyon rossz irányba indultak el a dolgok. Talán azt a pénzt amit a sebességmérésre, meg a sofőrök szivatására szánnak, felhasználhatnák az utak rendbetételére, felújítására....
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
A gondok itt a vezető oktatásban keresendők... Már elég 10k, és el se kell indulnod a vizsgán, megkapod a jogsit. Sőtt, ha az oktatónak is fizetsz, még gyakorolnod se kell. Ebből erednek a bajok. És már említettem, de mégegyszer mondom: NEM A GYORSHAJTÁS miatt történik a balesetek többsége, hanem a előzni nemtudás( rossz távolság felismerés ), a táblák, vonalak figyelmenkívülhagyása, elsőbbség nem megadása. A kamionosoknál a fáradtság, vagy a rossz műszaki állapot.
A maradék az gyorshajtás, de ők többségben fának mennek, vagy árokba borulnak. Persze vannak kivételes esetek.
Na most, a gyorshajtókat kiszűrik, attól még lesz karambol özön, pont ezen dolgok miatt.
Ez csak arra jó, hogy beszedjék a pénzt az emberektől. Nem változtat semmit a jelenlegi állapotokon, ezt így most megjósolom.
Rossz helyen kezdtek tapogatózni, ez a lényeg.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz mefistofeles #9273 üzenetére
Persze, persze.... Ez a média és a rendőrség. De én nem a tv -t nézem, hanem vezetek, és látom mi van az utakon. Itt is nagy a népbutítás... Szóval nem kell itt linkelgetni a médiából, meg a rendőrségi nyilatkozatokból, mert nem most jöttem le a falvédőről. Aki havonta napi szinten is több órát vezet, látja mi a valóság. Aki nem, az meg ne magyarázzon.
Amúgy nem tudom, láttál -e már balesetet, de ezek álltalában azért vannak, mert a sofőr nem bírja ki, hogy ne előzzön, és elszámítja magát. Ők ezt a gyorshajtásnak tulajdonítják, pedig emberi hülyeség.
Én 5 év alatt a lakott településeket és a épelméjű korlátozásokat leszámítva soha nem tartottam be a sebességhatárt, mert 100-110 az alaptempóm, mivel ott fogyaszt legjobban a kocsi, de 130 a megszokott. És még soha nem okoztam belesetet, nem okoztam veszélyes helyzetet, és nem is volt olyan, hogy előzés után a szembelyövőnek fékeznie kellett, mert tudtam hol lehet.
Ezzel szemben 2* durrantottak belém hátulról vasúti átkelőben, ráadásul olyanok akiket az előtt előztem meg, és előtte szabályosan 90 -nel ment, én meg 140 -nel. De mégse én okoztam az egészet hanem az a 2 fasz, hogy a nyakuk nyúlna meg.
Tehát nekem itt ne linkelgess... Az emberek inkább tanuljanak meg normálisan vezetni, erről ennyit. A média meg persze, hogy hazudik, és a rendőrségnek meg az államnak is érdeke, mert több lét nyernek rajta.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Amúgy ez csak a saját véleményem volt. Haver, aki egy állat, főúton is 120 -160 között jár, szarja le a szabályokat, de még nem okozott balesetet. ( mondjuk néha rá szoktam szólni, hogy ésszel, mert veszélyes ) Múlt héten nem adták meg neki az elsőbbséget, az autó bal hátulját összetörték. Egy hülye szőke csajszi volt, akit szintén ismerek, és arról híres, hogy 70 fölött nem igazán megy a kis 1.1 -es Corsával. De még ezer és ezer ilyen baleset van, és nem a gyorshajtás okozza, csak erről nem szól a média.
Az ilyeneket kellene kiszűrni, mert nem alkalmasak a forgalomba való részvételre.Ja, magam miatt nem aggódok. A traffi jelző már meg van rendelve, ami tuti biztos mert le lett tesztelve. Előtte azért jól utánnajártam, milyet érdemes venni. Még lesz egy lézerblokkolóm a köv. hó közepére. A naviba meg be lehet tölteni a fix traffikat, az meg jelez ha közeledek feléjük.
Szóval szarok a fejükre, tőlem nem kapnak egy árva fityinget se. És biztos nem fogok a hülyékkel, bénákkal körbevéve haladni a kocsisorokban. Egyszer próbáltam, és életveszély.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz mefistofeles #9289 üzenetére
Akkor jó, megnyugodtam.
És nem, az előzőnél nem személyeskedtem, általánosságban mondtam.
De nem hiszem, hogy mindenki szent, mert olyan nincs.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nem jó sofőr, néha félek is mellette, és sokszor rá kell szólni. De még nem csinált bajt, ami persze nem biztosíték. Amúgy ő az az eset, hogy még én is simán elvenném a jogsiját, és elküldeném vezetni tanulni.
Na ez az, és mi lenne ha 100 -al menne??? Tömegkarambol.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz mefistofeles #9305 üzenetére
Én is normál földi halando vagyok. De a kocsi műszaki állapota rendben van, azzal nem lehet gond. Ha meg fának megyek, az csak az én hibám, és mást valszeg nem veszélyeztetek vele. De én meg nem vagyok olyan marha, hogy fának menjek. Más dolog meg nem történhet, egyszerűen vezetés közben oda kell figyelni, és normálisan gondolkodni.
Max. az történhet, hogy megint önhibámon kívül belémjön valaki. De akkor ott a helyszínen kicsontozom.
És azt se fogom megcsinálni, hogy megyek szépen 90 -nel a kocsisorba, mert az a legveszélyesebb. Jön egy barom hátulról, aki nem tud normálisan előzni, és miután megelőz csattan a szembejövővel, mert baszik félrehúzódni. Na, akkor én se maradnék ki a balesetből, ami nem kellemes.
Erről részemről is ennyit.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9313 üzenetére
Csak az álszenteket nem szeretem... Még muterom is szokott gyorsan menni, pedig ő nem való autovezetésre. Ma is 110 -el, 120 -al ment a 6 -oson. És kocsisorban mentünk még így is. Ja, és egy túrabusz vezette a sort 110 -el. Persze mind a 10- en megelőztük.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
"úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon."
Ebbe az is beletartozik, hogy ha valamilyen jármű 90 megengedetnél 70 -el megy, és a sok bírka béna ember felsorakozik mögötte úgy, hogy a követési távolságot semmibe veszik, de nem akarják megelőzni, csak mint a birkák tötymörögnek szorosan utánna. Aztán még nekik áll feljebb, ha egy auto előz, és be akar közéjük menni, de úgy kell könyörögni, hogy beengedjenek, mert úgy a hátuljában van az egyik a másiknak. Ez is ugyan olyan veszélyes dolog, mint a gyorshajtás. Az ilyen embereket is megkellene büntetni, mert indokolatlanul akadályoz egy másik autost a normális tovahaladásban. És a főutak ilyen konvojokkal vannak tele. Sok ember nem bírja idegekkel elviselni ez ilyen nemű bénaságot. Ebből vannak a bajok is, szóval itt mindkét oldalról vanak hunyók.
Amúgy félreértés ne essék, én is elítélem az olyannemű gyorshajtást, hogy főuton 200... Az már tényleg elmebeteg dolog. De az 130 az bőven belefér, az még nem olyan őrült nagy sebesség.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Akkor tévedésben vagy... A sorban lassabban haladóknak kötelességük helyet adni azoknak akik előzni akartak.
Ma is volt egy csávo, ifa mögött ment 70 -el a 6 -oson. Előztem és be akartam állni mellé mert jött szembe, de úgy kellett bekönyörögnöm magamat elé, mert rá volt ragadva az ifa platójára. És még ő kezdett el dudálni meg mutogatni. Na, nekem több se kelleet szépen rátapostam a fékre, 50 -ig lelassultam. Majd mikor nem jött szembe senki vissza akart előzni, na akkor megnyomtam. Csávókának majd felrobbant a feje. 3* megcsináltam vele, aztán otthagytam a p*csába...Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9384 üzenetére
Most nem arról van szó, én is szoktam spórolósan menni, sőtt. Most a 2400km -es átlagom 8,1l, és ezt egy 2.8 -as motorral. Tehát énse megyek minta fékevesztett őrült, szépen nyugisan tempomattal szoktam 110 -130 között menni. Este meg 90, mert én se láthatok a sötétben.
De az ilyen gyökerektől mindig felmegy a pumpa bennem, mert vérlázító amit csinálnak.
Ja, köv eset. 120 -al baktatok jön egy A4 -es audi fiatal kopasszal. Elkezd szószerint tolni lefelé az útról !!!120!!! -nál. Szerintem nem volt 1 méter az autoink között. Nem bírta sokáig, megelőzött, de jöttek szembe. Ekkor én is satufék, a szembejövő is satufék. Ippeg befért, de én már az utszéli kavicsokon mentem. Na, elborult az agyam. Utánna mentem, következő előzésénél visszaelőztem. Jöttek szembe beálltam 90 -re. Majd megint előzni akart, de gyenge volt. Megint jöttek megint fék, vissza 90. Aztán még egy párszor eljátszottam vele ezt. Na, 20km után már nem próbálkozott többet, szépen beállt mögém betartva a követési távolságot. Majd pár km -el odébb megállt az útszéli parkolóhelyen.Na, az ilyen f*szokat kellene likvidálni véglegesen. Ebből biztos tanult valamit, de nem valószínű, hogy megtanult előzni. Max. annyi, hogy legközelebb nem próbál visszaelőzni mást.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz pH érték #9385 üzenetére
Figy, én csak akkor előzök, ha a szembejövőről látom azt, hogy még messze van. Alapból ilyenkor 3 -ba szoktam rakni, de most pl. 2. -ban előztem. 2s alatt meg lett volna, ha normálisan beenged, nem az ifára ragad. De még így is messze volt a szembejövő, már bentvoltam a helyemen bőven, mikor találkoztunk.
Miért, te ha látsz 600m -re egy autot akkor nem előzől??? Akkor ne vezess, ha nem tudod felmérni a távolságot, és ha nem vagy tisztában az autod képességeivel.És azért főuton nem 70 -nel kellene menni a követési távolságot nem betartva...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me