Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz dízelracer #26406 üzenetére

    Jah... Hát, tudni kell, hol lehet 150-el menni. Én tegnap Pécsről jöttem haza a 6-oson hajnali 1 felé, árva lélek nem volt az úton. 150 -el jöttem Szekszárdig, utána az egyenes szakaszon még gyorsabban is.(<=200) Ebben nem látok rosszat. Nappal ezt nem igazán lehet megtenni.

    És egyszer baromi nagyot kellett satuznom, mert a kapaszkodón Pécs után mászkáltak az őzikék. :((

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz plömplöm #26408 üzenetére

    Tévedés, nem BMW-vel voltam. Mondeo 2.0 rulz. ;)

    Egyébként ha üres az út, akkor mit óvatoskodjak?! Találkoztam vagy 20 autóval, beleértve a szembejövőket is. Szekszárd után meg már eggyel sem. Nem értem a problémádat...

    mod: Az előítéletekről... Ne a poweresekből indulj ki, mert azok tényleg állatok. Ezért nem megyek többet vadkertre sem, elég volt belőlük. Gyere fel E39.hu -ra, meglepődnél, hogy milyen emberek tartoznak a klubhoz. Intelligens és rendes társaság, nem állatok. A sok V8 meg M5 tulaj(50%) meg nem azért vett ilyen erőgépet, mert túl sok a pénze benzinre, hanem azért, hogy kihasználja az autó lehetőségeit a normális kereteken belül.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Khelben #26410 üzenetére

    Megfogadtam, veled nem vitázok. :) Jó volt úgy ahogy jöttem, 90-es tempo mellett félő volt, hogy elalszok. Nagyon nem volt mind1 az a 45 perc, amit megspóroltam ezzel. Forgalomban pl. már én sem hajtok, akkor sok a sün, meg a vezetni nem tudó sofőr. Akkor csak arra törekszek, hogy ne egy konvojban haladjak.

    A KRESZ egy badarság, tele már rég elavult hülyeségekkel. Nem véletlenül a tesztkönyvekben is a Dacia, Lada, Skoda trió a menő. ;) És hagyjuk is ezt, akinek az a biblia, az nézegesse. Aki meg normális, az úgyse veszi szentírásnak az egyes részeit. Persze ennek van másik véglete is, amikor másokat veszélyeztetsz.
    Én, és még sokan rajtam kívül meg így látják. Még azok is, akik ezt a hülyeséget be akarják tartatni, mert civilben azok is ívesen tojnak rá.

    Ebben az évben 4x voltam kint németben, 1x vezettem konkrétan én, egyébként utas voltam. Ez legalább 3000km, nem 1000 holmi... Én nem úgy vettem észre, ahogy Te mondod. A tempó 130, és az a minimum a személyautók körében. Egyébként 160-170 ott is, ahol nincs korlát. A nagyobb gépek meg 200 fölött mennek. Szóval nem tudom merre jártál, de nagyon benézhettél valamit.

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz plömplöm #26413 üzenetére

    Nem, a KRESZ az badarság. ;) (már egyes részletei, elég csak végigolvasni, tiszta röhej)

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz nyogo83 #26415 üzenetére

    Elég régóta vezetek, elég sokat. Most értem haza Varsóból, Krakkóban meg kellett éjszaka utasért. Oda-vissza 2000km, össz. 120km autópálya. És egy grammot nem aludtam, mert tegnap későn délután indultam, és következő délelőtt már jöttem is haza. Saját tempóban jöttem, Szlovák szerpentineket mindenki ismeri. Ha lassan megyek, akkor még mindig úton lennék, nem beszélve arról, hogy nem értem volna időben oda.

    Rick4: Senki kedvéért nem veszek vissza semmiből....nincs is mit. Az hogy unalmas az legyen a Te gondod, nekem van egy véleményem, e szerint vezetek a közutakon. És nem fogadom el senkitől a kritikát, addig amíg olyan emberek mondják, akik vezetéstechnikailag nullák, már bocsánat. Mert az aki megszerzi a jogsit, és csak vezet, tök mind1 mennyi km -et, az attól meg egy nulla ezen a téren.
    Ma egy köcsög szlovák passat -os miatt akkorát kellett fékeznem, hogy azt hittem megborul az autó, mert a nyomorék olyan kanyarban előzött, természetesen jött a szembejövő is. Én a padkára húzódva satuztam, hogy beférjen. Mert nem tudta kivárni, míg a kanyar után megelőzőm a kocsisort, neki elém kellett kerülnie még a kanyarkijárat előtt. Utána orrba-szájba szivattam a mocskot, soha nem felejti el. Egyenesben tudta nyomni a gázt(ahhoz mindenkinek van ész és tudás, mert ő a király), de a kanyarokban a 140 is sok volt neki, már a féket nyomta telitalppal. Utána már nem akart megelőzni, még faluban a 40-es táblánál sem.

    A kreszben pedig mindent betartok, csak előzéskor a biztonságos követési távolságot(egy baromság, ha betartanád nem tudnál előzni sem, mert mire felgyorsulnál, és utolérnéd, már jönne a szembejövő), és lakott településen kívül a megengedett sebességet nem. Akinek ez fáj, annak meg nyasgem, menjen vezetéstechnikát tanulni, mert abban nulla az okoskodók 99%-a.

    Khelben: Nem fogok én semmit keresgélni, nagymotorra átrágom amit kell, és örökre elfelejtem a sok marhaságot.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz nyogo83 #26428 üzenetére

    Erre még válaszolok. Azért van fék és rendes gumi az autón, hogy az ilyen helyzeteket ki tudd védeni. Ha megveszed a szar noname papucsot, meg elhanyagolod a fékeket, akkor ne csodálkozz, ha nem tudsz megállni. Mert nem csak tempósan kell tudni közlekedni, de utána le is kell tudni lassítani. Sokan vészhelyzetben a féket sem tudják rendesen lenyomni, az ilyen majmoknak miatt találták ki a vészfék asszisztenst, ami némileg kompenzálja a sok nagyokos bénaságát.
    Belém is pont így rongyoltak be hátulról, abban az autóban még nem volt ilyen asszisztens, az én káromra.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz philoxenia #26454 üzenetére

    És, mi ezen a furcsa? Lényegében még diák vagyok, csak következő héten kezdődnek a vizsgáim... ;)
    Igen, indulás előtt fórumoztam egy kicsit, relaxációnak jó volt a hosszú út előtt. Utána azért rohantam fel fórumra(miután megfürödtem és ettem valamit...), mert csütörtökre le volt beszélve egy noti eladás, amit teljesen elfelejtettem, és még csak nem is jeleztem a csúszást, telószám meg a privát üzenetek között volt. És ha már feljöttem, akkor gyorsban válaszolgattam, amint látom egyébként is hiányolták páran.
    Nem értem mi ezen a fura?!

    nyogo83: Ez így is van. De autópályán nincs kikanyarodó. Szembejövő lehet(mostanában divat), akkor meg úgysem a sebességen fog múlni, hogy meghalsz e. Közúton este nulla forgalommal mire lehet számítani? Részeg gyalogos vagy biciklis. Erre az a megoldás, hogy nem a padkán mész, refifel úgyis észreveszed. Az autót is, ami kikanyarodik eléd, mert mielőtt kanyarodik, már akkor látom a lámpája fényét. Egyedül a vadveszély az, amitől tartani lehet. Ott nem mind1, hogy 90-el vagy 160-al ütöd el az őzet. De ott maximum magamat veszélyeztetem, vagy az autómat.(van elől két vadsíp, elvileg úgy müxik, hogy minél gyorsabban mész, annál hangosabb, tehát hatékonyabb?!)
    Ha éjszaka megyek haza Bp.-ről, mert beülünk pénteken dumálni egy pub -ba, az M6-on néha egy autóval nem találkozok. Olyankor kit veszélyeztetek, de most komolyan?

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz kételkedem #26458 üzenetére

    Azért jó tudni ezt is. Bízni nem bízok benne, csak annyit mondtak róla, és számomra is az a logikus, hogy nagyobb sebességnél hatékonyabb. De hallottam már én is ilyet, igaz ott az őz az autó oldalába ugrott bele.

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz plömplöm #26461 üzenetére

    Legtöbbet az M6 -on járok. Csak nem mindig van papírom rámenni, akkor marad a 6-os út. Egyébként igazad van, de akkor hajnali 1 körül úgy gondoltam a pittabá már húzza a lóbőrt. A vadak más tészták, azokkal tényleg vigyázni kell. De az csak a saját épségemet veszélyezteti, nem másokét. Olyat nem csinálnék, ami másokat még csak fékezésre is kényszeríthet, a vészhelyzet meg szóba sem jöhet.

    Egyébként Szekszárd és Paks között új a 6-os, és elég pöpec. 3 autó simán elfér egymás mellett, majdnem végig egyenes, jól belátható. :K Kakasdtól vannak gondok, de ahol kell, ott van kapaszkodó.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Khelben #26469 üzenetére

    Szerintem is szépen egyben maradt. Az utasa túl is élte, pedig az autónak eltűnt a komplett eleje. Van egy olyan pont, amikor az utascella is megroppan, akkora erőhatás éri. Ez kb. olyan volt.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Khelben #26487 üzenetére

    Dehogy. Amikor látod, hogy sávot vált, és elkezd jobbról előzni, vissza kell kapcsolni, és nem engedni. Had forrjon a saját levében. És még csak nem is idegeskedsz, ő meg valszeg a felrobbanás határán van. :D

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Khelben #26493 üzenetére

    Jah értem. Szóval amikor Te a városban racelgetsz pont így azokkal, akik meglátják a V6-os feliratot, az nem hordoz magával veszélyeket? ;] Istenem, csak egyszer találkoznánk a pirosnál, elvenném a kedvedet ettől a szokásodtól... ;]

    Én semmit, ő jobbról előzött, ami szigorúan tilos.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Khelben #26495 üzenetére

    Nem, a saját autómmal. :P

    65-el is történhet olyan, amitől az árokba kerülsz, városban több az autó, vannak kereszteződések, zebrák. Ha kiugrik egy gyerek eléd, hogy lassítasz le 65-ről? Felelőtlen vagy, mások életével játszol. Majd ha elütsz egy kis srácot, vagy egy babakocsis anyukát a gyorshajtásod miatt, Te is elgondolkozhatsz, hogy ezt talán nem kellett volna... Míg én az autópályán maximum az árokba kerülök, és teszem azt meghalok. Akkor sem mások életét oltom ki. Te meg majd állhatsz a bíróságon az anyuka elé....

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Khelben #26498 üzenetére

    A 'ha' szócska itt nem működik. Attól, hogy még nem történt meg, lehet holnap sikerül valakit elgombáznod. Ez nem magyarázat, nem is lehet az. Elég felelőtlen viselkedés és gondolkodás. Látod, erről beszéltem. Az olyanoknak a legnagyobb a bagólesőjük, akik a városban tudtukon kívül közvetetten másokat veszélyeztetnek. Olyanokat, akik nincsenek megvédve ez ellen, gyalogosok, biciklisek, kutyák-macskák... De ha valaki olyan helyen megy maximális sebességhatár fölött, ahol csak másik autó fordulhat elő ugyanabba az irányba, és háromszor szélesebb az út a manőverekre, az egy közveszélyes őrült, szerintük, közben ők annyira elvannak foglalva a másikkal, hogy észre sem veszik mit művelnek. Ebben a tévedésben élsz Te is, de legalább most lekerült az a bizonyos lepel.
    Az ilyen embereknek három csoportja van. Azok akiknek nincs autójuk a nagyobb sebességhez, és városban élik ki a versenyzői szellemüket. Azok akik félnek a nagy sebességtől, csak 90-ig érzik magukat biztonságban, de azt megfutják lakott településen kívül-belül. És vannak azok, akik álszentek...na ezek jelentik a legnagyobb veszélyt a 3 csoport közül.

    mod: Majd ha 200 -nál a pályán velem történik ilyen, akkor mi is újra előszedhetjük az én eseteimet. Annyi különbséggel, hogy míg Te kioltod másnak az életét, addig én a magaméval játszok.(persze szerinted, még nem láttam rá példát, de velem is megtörténhet)

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Khelben #26500 üzenetére

    Jah, hogy a te szádból ez értelmes dolog, az enyémből meg zöldség? ;] 3. kategóriás vagy, innen is látszik. Amit most leírtam, azt te osztottad nekem minden egyes post -odban. A KRESZ rád is vonatkozik, akár tetszik akár nem.

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz philoxenia #26503 üzenetére

    Én tudom mi az. Nem is én szajkózom állandóan, hogy az az autósok bibliája. Pont azért írtam le, mert akkor úgy látszik, más is fittyet hány rá, nem csak én. Csak van aki nem ismeri be. ;)

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Khelben #26507 üzenetére

    Látszik, megint nem vagy tisztában a vezetési szabályokkal... Én utálom a kresz -t, de annyi tudok, ha a busz kiteszi az indexet, akkor ki kell engedni. Sok marha meg nem tudja ezt sem, de jár a szájuk, hogy autópályán a sok gyorshajtó de veszélyes. Nagy okostojások. Pont amit mindig mondok. Buszsávban előz, elsőbbség adási szabályokat nem ismeri, lámpánál janizik, tipikus 3. katos eset, kint meg ríl mert megelőzik.

    "24. § (3) Lakott területen belül a járművek vezetői kötelesek az elindulási szándékot jelző, menetrend szerint közlekedő autóbusznak és trolibusznak a megállóhelyről való elindulását (a jobb szélső forgalmi sávba való besorolását) - ha ez hirtelen fékezés nélkül megtehető - lassítással, szükség esetén megállással is lehetővé tenni. Az autóbusz, illetőleg a trolibusz vezetője azonban ilyen esetben is csak akkor indulhat el, ha meggyőződött annak veszélytelenségéről. "

    MaciG: Zebra előtt kötelező a 30km/h, számítani kell a . A gyalogos bármikor leléphet a zebrára, ha nincs lámpa, avagy zöld a lámpa. Biciklis is, ha kijelölt bicikli út van, ott még le sem kell szállnia.

    "43. § (1) Kijelölt gyalogosátkelőhelyen a járművel a gyalogosnak elsőbbséget kell adni. Útkereszteződésnél a bekanyarodó járművel - kijelölt gyalogosátkelőhely hiányában is - elsőbbséget kell adni a gyalogosnak, ha azon az úttesten halad át, amelyre a jármű bekanyarodik.
    (2) Azt a helyet, ahol az (1) bekezdés értelmében a gyalogosnak elsőbbsége van, járművel csak fokozott óvatossággal és mérsékelt sebességgel szabad megközelíteni úgy, hogy a vezető elsőbbségadási kötelezettségének - a szükséghez képest megállással is - eleget tudjon tenni, és e kötelezettségének teljesítése tekintetében a gyalogosokat a jármű sebességével ne tévessze meg.
    (3) A kijelölt gyalogosátkelőhely előtt megálló vagy forgalmi okból álló jármű mellett meg kell állni és továbbhaladni akkor szabad, ha a vezető meggyőződött arról, hogy azt a gyalogosok elsőbbségének a megsértése nélkül megteheti.
    "

    Szvsz, a kresz ezen pontjai azok, amiket be kell tartani. Olyan mint a jobbról előzés, vagy a buszsáv, vagy a cikázás. Azért mondtam, hogy nem minden hülyeség, van benne értelmes dolog is. Ha jól tudom, ezek friss szabályok, ellentétben az előzési, és sebesség megválasztási pontokkal, amik dobfékes Trabira vannak írva.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Khelben #26511 üzenetére

    Az utolsó módosítás óta...

    Ha kiteszi az indexet, az autósnak lassítania kell. Ennyi. De látom nem esik le, ezért kimásolom "Lakott területen belül a járművek vezetői kötelesek... - ha ez hirtelen fékezés nélkül megtehető - lassítással, szükség esetén megállással is lehetővé tenni." Amit Te mondasz, az a hirtelen fékezés nélküli eset. De ha mögötte vagy 30,m-rel, akkor köteles vagy lassítani, illetve megállni. Ha vizsgán nem így csinálod, meghúznak. A rendőr is megbüntet, ha nem látja. Persze sok az ilyen tapló, aki nincs tisztában ezzel. Meg ugye 65-ről egyébként is csak vészfékkel lehet lelassulni, így értem már mi a gondod. Nem kellene úgy száguldozni, akkor talán képes lennél beengedni. Nem a városban kell behozni azt az időt, amit a közúton való tötymörgéssel elvesztegetsz.

    Hülyeséget? Pl. lakott területen nem lehet refit használni, nagy hülyeség. Előzési szabályok is hülyeségek, a régi időkben használhatóak voltak, mai utakon nem azok,azóta 20x nagyobb a forgalom. Majd még gondolkodok páron, csak neked.

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Khelben #26514 üzenetére

    Lehet rosszul fogalmaztam, nem kötelező, de ajánlott. Mivel bármikor leugorhat a zebrára egy gyalogos. Ha megnézed, zebrák előtt szoktak rakni kis sebességmérőket. 30 -nál mutatja, hogy jó sebesség. És egyébként az le van írva, hogy a zebrát úgy kell megközelíteni, hogy a gyalogos nyugodtan leléphessen.
    Parancsolj:

    "(2) Azt a helyet, ahol az (1) bekezdés értelmében a gyalogosnak elsőbbsége van, járművel csak fokozott óvatossággal és mérsékelt sebességgel szabad megközelíteni úgy, hogy a vezető elsőbbségadási kötelezettségének - a szükséghez képest megállással is - eleget tudjon tenni, és e kötelezettségének teljesítése tekintetében a gyalogosokat a jármű sebességével ne tévessze meg."

    Tisztán le van írva, mérsékelt sebességgel!

    A refis szabály miért hülyeség? Mert az úton gyakori a kivilágítatlan kerékpáros, aki ráadásul taj részeg. Vagy gyalogos, aki szabályosan megy veled szemben, de nincs rajta mellény. Aztán nem beszélve az állatokról, kutya, macska, sün... És ha ismeretlen szakaszon jársz, akkor egy-egy kátyú is csúnya dolgokat tud csinálni.
    Egyszer állított meg rendőr ilyenért, megmondtam neki, hogy ha még vár 1 percet, ideér egy kivilágítatlan részeg biciklis, amit a refinek hála nem ütöttem el. Elengedett.
    Ha meglátom, hogy valami szembe jön, akkor értelem szerűen lekapcsolom.(persze ha ki van világítva, vagy van rajta mellény) A lakosságot meg nem zavarja, ez a legnagyobb hülyeség.

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Khelben #26516 üzenetére

    Igen, abban az esetben, ha nincs rajta láthatósági mellény. Ha van, akkor azonnal kapcsolom, amint elkezdem vakítani. Tehát mi a lényeg? Az úton csak láthatósági mellényben közlekedünk, még a biciklisnek is kötelező. Ha netán részeg a gyalogos, akkor lazán bedől elém, én meg ráfutok. Így van esélyem átsorolni a másik sávba. Vakítom? És? Vegyen fel mellényt, vagy vigyen a kezében lámpát. Akkor nem fogom.
    Ez olyan mint a jobbról előzés pályán. Szigorúan tilos. Ha Te azért gyorsítasz, mert valaki jobbról akar előzni, az meg beléd jön, egyértelműen a másik fél a hibás. Főleg ha még az indexet sem használja.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Khelben #26518 üzenetére

    Nem tudom mennyit autózol, és abból mennyit éjszaka. Valszeg nem sokat, mert ha igen, akkor már meglenne a tapasztalatod, hogy bizony a részeg ember a kocsmából a főúton keringőzik hazáig. A biciklis meg alapon ott megy, nem a járdás. Ált. világítás nélkül.
    Már ne is haragudj, az hogy valaki refivel jön, te meg a járdán gyalogolsz egyáltalán nem kellemetlen. Ezt kár szajkózni, bődületes nagy hülyeség. Nem egyszer tapasztaltam már, nincs benne semmi veszélyes, nem kell odanézni, ennyi. Ellenben Te sok életet megmenthetsz azzal, hogy felkapcsolod, és nem feltétlen emberi életet. Mondjuk ha Te 65-el mész, és elgombázol egy részeg bicajost, nagyobb az esély, hogy elhal, mintha csak 50-el mennél. Ha meg refit kapcsolsz, akkor nincs esély arra, hogy elütöd. Nem véletlenül még soha életemben nem ütöttem el semmit sem, pedig már találkoztam részeg gyalogossal sáv közepén, cikázó bicajossal, sünnel, kutyával, macskával, kivilágítatlan kerékpárral meg rendszeresen.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz MaciG #26522 üzenetére

    Dudálni azért nem lehet, mert zavarsz másokat vele. Olyan mint a refi használat, hülyeség. Ehhez képest Bp.-n 1 perc alatt 5 autót dudál.

    A gyalogosoknak elsősorban a zebrán van elsőbbsége. 1. Ha nem lenne, akkor sok szakaszon át sem tudnának menni. 2. ez a zebra lényege, ha nem így lenne értelmét vesztené az egész.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Khelben #26525 üzenetére

    Hogy az olyanok akik buszsávban előzgetnek és nem adnak elsőbbséget a gyalogosnak ledudálja.

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz philoxenia #26530 üzenetére

    Ha kiersz a telepulesrol utana kell menni, hogy tudja hol a helye, mar ha idegesit. Valakinek azt is le kell vezetnie.

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz philoxenia #26532 üzenetére

    Persze ilyen helyen nem áll rendőr, az autópályán méricskélnek. Pedig itt is lehetne pénzeket beszedni, és még a biztonságot is növelnék azzal, hogy ott dekkolnak, nem valami felüljárón csak a pénzt majmolni...

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz MaciG #26537 üzenetére

    A zebra felfestés magában érvényes. Tábla azért kell, hogy az autós duplán informálva legyen arról, hogy fokozott óvatossággal haladjon. Mert nem mindenki látja meg a felfestést, főleg ha kopott és szakad az eső, vagy éjszaka van.

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz dragonfx #26541 üzenetére

    Micsoda? Ezt nem értem, de biztosan jó poén. :D

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    Hétvégi kalandom... A pécsi szerpentin előtt gondoltam tankolok egyet, a kanyarokban mindig sok benzin elfogy, és legalább Pécsen nem kell megállnom, ott kicsit drágább a nafta. Mögöttem jött egy új Passat, elég nagy hévvel teszem hozzá, előzni ott nem lehetett, így a hátsó lököst csiszolta. Kiindexeltem, ő jött utánam a nélkül. 1 szabad állás volt, meg is céloztam. Erre az ipse kövér gázzal beelőz, és bevág elém, úgy hogy félig keresztben tud megállni. Barátnőm csak nézett, én is csak hápogtam. Természetesen kiszálltam, és rákérdeztem, hogy ezt mégis hogy gondolta. Ő erre annyit felelt, hogy mit pattogok, úgyis megelőzött volna, és egyébként is ha nem tudok tempósan haladni, várjam ki a soromat. Volt vagy 18 éves a srác napszemcsiben, kis mitugrász, sz@ros tdi -vel. Vérnyomásom kétszázon volt, ő elment fizetni, szőke cicája követte, kapott egy mini chipset. Majd mikor beült még odanyomott egy "na ugye hogy kitudtad várni a sorodat" mondatot. Ez volt a hab a tortán, hagytam a fenébe a tankolást, elindultam utána, asszonynak annyit mondtam, hogy most ne szóljon hozzám Pécsig. A további részt nem írom le, megmutattam neki hol a helye a szarjával együtt. Mikor a városra rávezető utolsó dupla sávos útra értünk már esze ágában sem volt kielőzni, szépen jött mögöttem 80-nal. Természetesen párszor tanítanom kellett, hogy ő most elém nem fér be. Meg a kanyarok után is mindig be kellett várnom, szegény valahogy nem bírta a gyűrődést. De ugye fiatal még, gyorsan meg is tanulta a leckét. :) Talán egyszer még vezetni is megtanul, nem csak az egyenesben mutizni, hogy mennyire jól tapossa a pedált.

    mod: Szépen lerontotta az addig nagyon szépen alakuló átlag fogyasztásomat. :(((

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz MaciG #26548 üzenetére

    Úgy voltam vele, ha ő így alázott meg a barátnőm szeme láttára, én utána háromszorosan megteszem vele a szőke ciklonja szeme láttára. :) Az erőszak egyébként sem old meg semmit...mert vagy nem iszok és vezetek, vagy iszok és verekszek. :DDD

    Rick4: Nekem is ez volt az első. :) De összességét tekintve élveztem a dolgot. Sajnos a VW -esek meg is ilyenek. De eddig a fiatal Golf -osok voltak szemtelenek, sajnos egyre több a marha Passat -os.

    zoo8800: Igen, és biztos vagyok benne, hogy sokat tanult.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    Szeretnék megosztani veletek egy mini story -t, úgy hiszem ide tartozik. Sok mindenre magyarázatot ad, nem véletlenül van az országban annyi béna, tehetetlen, vezetési analfabéta. És a sok karambol se véletlen.
    Tesóm 21 éves, most végzett a jogosítvánnyal. Azt tudni kell róla, hogy előtte még nem vezetett, nem is nagyon érdekelte, és nincs is nagy érzéke hozzá(mint itthon az emberek 80%-ának) ATI -hoz ment, itt Óbudán. Tavaly október végén kezdte el a kreszt tanulni, abból sikeresen levizsgázott. Januárban kezdte a rutin óráit, annál az oktatónál, akinél én lassan 8 éve tanultam. Sok gyakorlásba telt, de elsőre meglett ez a vizsga is. 20 órát vett a sulitól, mert azt érezte annyi minimum kell. Én még gyakoroltam vele egy 10 órát hétvégente, végigcsináltattam vele az összes feladatot ezerszer.
    Itt kezdődtek a problémák, jött a forgalmi, ami itt Bp.-n nem egyszerű művelet. Először levezetett 30 órát, ami kevésnek bizonyult. Elsőre meghúzták. Aztán vett még 6 órát, megint elment, másodjára is meghúzták. Mondtuk neki, most már kár feladni, meg kell próbálni, biztosan sikerül. Vett még 6 órát, de harmadszorra is meghúzták. Bevált módi, hogy tízes a vizsgabiztosnak, és megvan a jogsi. Mi ezt nem tartjuk helyesnek, mert utána mások életébe kerülhet ez a manőver. Ellenben már sokba volt az egész jogosítvány. Bp.-n 1300Ft -ért vette az alapórákat, a pótórák 2500Ft-ba kerültek, de ugye nem kevés órát vett pluszban. Mi eredetileg vidékiek vagyunk, a környékünkön egy autós suli van, a Laszlóczki autósiskola. Ők Szekszárdon tanítanak, és ott is vizsgáztatnak. Oda át lettek kérve a papírjai így a nyár végére, Bp. túl nehéznek bizonyult. Itt levezetett 13 órát, csak azért, hogy megismerje az autót, és a vizsgaútvonalakat. 3500Ft volt/óra, ebből az oktató 4-et írt be, a többit zsebre dolgozta. És tökkelütött marhánbak nevezte a pesti kollégáit, hogy annyi pénzért autóba ülnek. Majd elment vizsgára, és elsőre meglett neki. Ez így mind szép és jó, csak van egy kis bökkenő. A vizsga úgy zajlott, hogy a biztos megkérdezte tőle, melyik útvonalat tudja a legjobban. Tesóm egyből a városon kívüli autózást mondta be. Aztán az egyik lámpás kereszteződésnél a lámpa már sárgán volt, ő nyomott volna egy kövér gázt, az oktató egyből a fékbe taposott. A vizsgabiztos erre csak annyit mondott, hogy máskor figyeljen oda jobban, és mosolygott. Majd 30 perc vezetés után visszaértek a centrumba. A parkolás természetesen elmaradt....
    A lényeg. Tesóm abszolút nem tud vezetni, nem érzi az autót amit irányít, életveszély, saját szemmel láttam mit művel az autóban. És megkapta a jogsit...
    Ott vidéken egyébként a többség így szerzi meg a papírját. Barátnőm, az ő húga, két barátom, annak a barátnőit tudom felhozni egyből. Mindegyiknél előfordult, hogy az oktató hozzáért a pedálhoz, és a parkolás mindenhol elmaradt, ami az egyik mumus itt Bp.-n.

    Mindig megy a vita, hogy miért van ennyi béna, tehetetlen, közveszélyes az utakon. Hát ezért. Mert vidéken hatványokkal könnyebben megszerzik az emberek a jogosítványt. Mert könnyebbek az útvonalak is(Szekszárdon nincs vizsgaútvonalon jobbkezes utca, se nagyobb egyirányú utca), nincs forgalom, és a vizsgáztatók a minél jobb arányra törekszenek. Így mindenki hozzájut a jogsijához, pedig abszolút nem alkalmas a vezetésre. Míg itt Bp.-n aki nem fizet zsebre, annak bizony meg kell küzdenie azért a sikeres vizsgáért. Szerintem az alapvető probléma itt kezdődik, az emberek nagy részének nem való a vezetés. Ezt egy kötelező vezetéstechnikai tréningen kilehetne szűrni, és pár évre(mondjuk 2-re) pihenőre küldeni a nem oda valókat. Az érzésem az, hogy a nők 90% -a el sem kezdhetné a forgalmi óráit.... Mert úgy vagyok vele, hogy nem mindenkiből lehet pilóta, vagy profi hegesztő. Ugyan ez vonatkozik az autóvezetésre is, nem mindenki alkalmas rá. Csak a mai világban már ez is üzlet, méghozzá elég jól fizető üzlet. Aztán nézhetjük a Langlovagok.hu -t...
    Hát ennyi lett volna...

    ui.: Tesóm máig nem képes beállni párhuzamban két autó közé rendesen, vagy csak sokadszorra sikerül neki.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz kw3v865 #26561 üzenetére

    Kicsit vitatkoznék. Mert mindent lehet egy bizonyos kereteken belül, persze ez mind szabálytalan. Mondjuk itt egy valamit szegsz meg, a sebességhatár be nem tartása. Ebből a versenyzősdiből nagyon nem következnek balesetek. Az már más kérdés, hogy ha a versenyző vezetéstechnikailag nulla, akkor egy esetlegesen kanyarban megcsúszó autóval nem tud mit kezdeni, és vagy árkot fog, vagy elkapja a szembejövőt, vagy keresztbeáll az úton.
    A pszichológia teszt már ott megbukott, hogy eseti dologról beszélünk. Pl. vegyük az én esetemet. Akkor vagyok a legpipább, ha valaki úgy előz, hogy nekem, és a szembejövőnek is satuzni kell, hogy elkerülje a drága a frontális koccanást. Ilyenkor veszélyeztet engem, és a szembejövőt is, legalább. Na, ekkor bizony utána megyek, és visszaelőzöm, majd lassabb haladásra ösztökélem. Semmi veszélyt nem látok benne. Ha nem lassítanám vissza, ki tudja mit művelne a többi előzésénél.
    És akkor jön a pszihológia része. A teszten úgysem azt mondaná az ember, amit gondol, hanem amit kell. ;) Ugyan úgy mindenki átmenne, aki meg nem, abban nincs annyi értelem, hogy a KRESZ vizsgán túllépjen.

    Ellenben a vezetéstechnikán ezen emberek nagy része is ugyan úgy megbukna. És még sok másik is, akiknek semmi közük az autóhoz. Ott nem lehet manipulálni, nem lehet csalni. Vagy megtanulod az 1 nap alatt, vagy nem, és akkor 2 évig pihentesd a dolgot. mert ez olyan, hogy ha megtudod fogni a csúszó autót egyszer ugyan olyan helyzetben, akkor onnantól kezdve érzed a módszert, a kezedben van, és mindig megtudod. Nem tom ki volt innen az Allianz Vezetéstechnikai Centrumban. Van olyan csomag, hogy 'Ifjúsági standard kurzus'. Nah, ezt tenném minimum kötelezővé. Nekem ez kimaradt, de azt mondták a kezdőknek bőven elég az is. Én először az 'Intenzív kurzus' -ra nyertem lehetőséget(2 évre a jogsim megszerzésére, ekkor vettem meg az autómat is, mivel előbb nem engedtek saját autót használni. Sajnos ez sem így van a többségnél. Mert egyből a jogsi után mennek a mély vízbe), majd 1 évre rá hajtott a kíváncsiság, és a megtakarított pénzemből befizettem egy 'Prémium kurzus' -ra. Mindegyik nagyon hasznos, nem egyszer kihúzott már a bajból az ott megszerzett tudás, és mindamellett óriási élmény. Sajnálatos módon csak férfiakkal találkoztam, a női sofőrök nem nagyon látogatták, legalábbis akkor.
    Természetesen ringre is ki lehet menni nyílt napon, én még nem tettem meg saját autóval. Pedig nem is drága dolog. Csak ugye be kell szerezni odavaló gumikat, mert ismerőssel voltam, akinek szépen elnyírta a drága nyári gumikat a körözgetés.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz kételkedem #26564 üzenetére

    Én 3-at rontottam.

    Ezt mindig is utáltam: "1. Mit jelent a közlekedésben a bizalmi elv? " Marhaság...

    És elrontottam mindkét gyermeküléses kérdést, erre nincs mentség. :DDD Vagyis mégis van. Nem szállítottam még gyereket, egyébként sincs még porontyom, és mostanában nem is lesz.

    kw3v865: Nem az önkéntes rendőrt játszom, az bevonná a jogsiját. Miért ne előzzem vissza? Úgy ahogy ő veszélyesen megelőzött, én visszaelőzhetem biztonságosan, mi tiltja? Vissza előzni általában ez után már nincs lehetősége. Ha jól kivitelezed, még a 90-re is rá tudod szoktatni. ;) Tudod, van aki így fogja fel, van aki amúgy. Én nem nézem jó szemmel, hogy engem, az utasaimat, és enyhébb esetben az autómat veszélybe sodorja a böhőségével. Az hogy valaki gyorsabban akar menni, azzal nincs semmi baj. Csak normálisan csinálja, tudja mikor mehet. Én is szoktam neki villogni, hogy előzhet. Az már más kérdés, hogy néha követem, mert így megúszhatok egy trafit, mivel belefut helyettem.
    A balesetek ált. nem azért vannak. Folyamatosan követem a híreket, de ilyenből nagyon nem láttam koccanást. Talán az M7 kivezetőn volt utoljára, amikor egy Porsche és talán egy Lambo versenyzett, majd összeütköztek.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz kw3v865 #26566 üzenetére

    Még valami. Arra az időre megváltoztatom, amíg én is ott vagyok. Nekem ennyi elég. ;) Ha kimész Belgiumba vagy Hollandiába, és ilyet csinálnál, ott az autósok bevágnának eléd, és megállítanának, majd hívnák a rendőrt. Nekem egyszer pályán integettek Belgiumban, mert elcseverésztem, és a bal sávban maradtam. Kiszólt az ipse a jobb sávból, hogy bizony jobbra tarts van. Teljesen igaza volt.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz deicide #26571 üzenetére

    Ezt ide nem írom le. De nem megyek középen, sőt, nem csinálok semmi szabálytalant a sebességtúllépésen kívül. Vagy keress vissza, talán már egyszer leírtam. Most hétvégén is volt egy ilyen delikvens, és nála is használt a kúra, mert Pécsre érve már régen 90-el baktatott mögöttem. Persze ezt sem lehet mindig csinálni, általában erősen forgalmas útszakaszon úgysem tudsz mit csinálni. Maximum a méregből való visszaelőzést. Már mondtam, valahogy le kell vezetni ezeket a dolgokat, mert ha felgyülemlik benned, majd egyszerre kitör, akkor jön az ámokfutás, és a mások veszélyeztetése.

    dízelracer: Mondtam én, hogy valami nem stimmel ott. :)

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Jadro #26575 üzenetére

    Pontosan.

    Erre pedig: "Szabad-e előzni be nem látható útkanyarulatban és bukkanóban?"

    Ha egyirányú az út, akkor nyugodt szívvel, mivel nem jön senki szembe. Ha meg záróvonal van, és úgy előzöl, hogy nem léped át, akkor szintén szabályos. A saját sávodban bármikor előzhetsz. Pl. biciklis esetében, ha nem előzöl, hanem követed, és jön mögötted egy másik autós, annak is vészfékeznie kellene, és az utána lévőnek is. A szembejövő meg csak maradjon a sávjában...

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz kw3v865 #26580 üzenetére

    Ezt nem is magamra írtam. ;) Akárhogy is csűröd-csavarod, még soha nem volt problémám ebből. Ezt kár is tovább ragozni. Eleget vezetek, vezettem már ahhoz, hogy tudjam, miről beszélek. Ha meg valaki eldurrant aggyal csinálja, az régen rossz. Én úgy állok hozzá, hogy kis kikapcsolódás, szórakozás az egész. Az egész vezetés egyébként kikapcsolódás, magában jelenti az 'elme és a lélek' megnyugvását. :) Amikor azt mondom, hogy felhúzott valaki, az nem egyenlő azzal, mikor valaki discoban beszól pl.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz kételkedem #26585 üzenetére

    Stohl többszörösen visszaeső, egyszer már a fogát is majdnem ott hagyta. "2002-ben Buci egy Ford Mondeót írt le nullára, mikor ismét az árokba hajtott. Ezúttal életveszélyes állapotban, mentőhelikopterrel került kórházba, de szerencsére ezt is megúszta. Ezután 1 év 9 hónapra be is vonták a jogosítványát, miután kiderült, hogy ittas volt a baleset időpontjában."

    A gépjárművezetéstől véglegesen eltiltanám. A többivel mondjuk egyet értek...

    Erre vonatkozó jogszabály:

    "Ha a vér alkohol szintje 0,8 ezrelék alatt maradt, és első alkalommal történt ittas vezetés, úgy az ügy szabálysértésnek minősül. 6-12 hónap vezetéstől eltiltásra (azaz jogosítvány bevonásra) , 100-300 ezer forint pénzbírság, és 6 hónapnál hosszabb idejű vezetéstől eltiltás esetén kötelező utánképzésre számíthat.

    Azonban a vér alkohol szint 0,8 ezrelék fölött van, már bűncselekményről beszélünk, így a jogkövetkezmények is súlyosabbak.

    Bűncselekményi kategória esetén a vezetéstől eltiltás (jogosítvány elvétel) határozott idejű (de minimum 1 éves), vagy végleges is lehet. A vezetéstől eltiltás vonatkozhat csupán bizonyos járműkategóriákra, de a jogszabály a valamennyi kategóriára történő vezetéstől való eltiltást is megengedi. Alapesetben 1-2 év vezetéstől eltiltás (jogosítvány elvétel), 200-300 ezer forint pénzbüntetés és kötelező utánképzés az általános kiszabott büntetés.

    Amennyiben nem ez volt az első eset, hogy ittasan ült a volán mögé, vagy személyi sérülés is történt, akkor a legsúlyosabb következményekre lehet számítani. Többszörös visszaesőként akár ténylegesen letöltendő szabadságvesztés, és akár örök vezetéstől való eltiltással is számolni kell a jelenleg hatályos bírósági gyakorlat szerint."

    Ő ráadásnak még kábítószer hatása alatt állt, és elkövetett egy cserbenhagyást, ami erős súlyosbító körülmény.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Khelben #27386 üzenetére

    Nem így van. A 3.0D és a 2.0D a legelterjedtebb...

    Ezt olvastátok már? Csúnya jövőnek nézünk elébe.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Rick4 #28939 üzenetére

    És aki előtt mondjuk 1000km áll? Az induljon el 4 órával előbb? Ha betartanám a szabályokat, akkor mire odaérek, már indulhatnék is haza...

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz bobsys #28952 üzenetére

    A rendőr nem szólhat azért, mert csikorgós kerekekkel indulok el... Már csináltam brahiból nem egyszer, mikor a mocskos disznók beálltak mellém a lámpánál.

    Szerintem itt a burnout alatt kicsit durvább dologra kell gondolni.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz mezis #28971 üzenetére

    Az a gond, hogy arra felé nincs autópálya, 60pár km autóúton kívül közút végig... Na most, egy normális, és gyakran előforduló esetet nézve reggelre kell odaérni. Én késő délután elindulok, reggelre odaérek. Elintézem amit el kell, majd késő délután indulok haza, mert reggel már Bp.-n van dolgom. Akkor erre mondj egy képletet. Ha végig csigáznék, akkor 1. elaludnék, mert elég megterhelő ez a táv, 2. az életben nem érnék oda időre, nem beszélve a hazaérkezésről.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    Egyébként a lézerblokkolóról, mert nem értem a dolgot. Nekünk az Audi-ban, elől-hátul a lökhárítókban lévő parkradar érzékelőkkel van egybeépítve. A vezérlőpanel pedig a kesztyűtartóban van elrejtve. Még ha bele is nézel, akkor sem láthatod, hogy ott van valami. Na persze a rendőr oda nem nézhet be, mert tőből eltörném a kezét a disznónak. Nem érhet hozzá az autómhoz, maximum a rendszámot leveheti. Ilyenkor persze beperelném.(erre van egy sztorim, majd utána leírom) Szóval mérnek radarral, de ugye nálam semmit nem mutat. Utánam jönnek, megállítanak, én lelövöm a rendszert. Ő azt mondja, hogy az autóban van lézerblokkoló. Én azt mondom nincs, azok a gyári radarok. Ilyenkor mi következik?

    Itt jön a tanulságos kis történet. Történt az, hogy kedves druszámat hatodszor is lelőtték a pályán. Megunta, hogy a pintért és kiskutyáit gazdagítja, beruházott egy minőségi blokkolóra. Azóta nem kapott csekket. Egyszer aztán utánamentek, és megállították. A rendőr azt állította, lézerblokkoló van az autóban, rámutatott a radarokra. Ő tagadta, és megmondta a rendőrnek, hogy ha hozzá mer érni az autóhoz, akkor bíróságra viszi a dolgot. 3 rendőr közül 2 meghátrált, a maradék egy levette a rendszámot. Havernak szüksége van az autójára, ezzel dolgozik nap mint nap, mivel területi képviselő, és járja az országot minden nap. Kapott kölcsönbe egy másik gépet, amíg az eljárás folyik, és nem kapja vissza a rendszámot. Plusz egyik ismerőse kiállított neki számlát, hogy ő autót bérelt, 1 hónapra a bérleti díj 250.000Ft volt. Kicsit több mint egy hónapot húzódott az ügy, így 320k lett a számla vége.(papíron ugyan olyan autót bérelt, mint amilyen a sajátja volt, mert miért adott volna alább?!) Az ügy vége az lett, hogy a bíróság kötelezte a szerveket az autókölcsönzés díjainak a kifizetésére, a szigorított vizsgáztatás költségére(ugye ilyenkor kötelező), és 50.000Ft kártérítést is kapott. Előtte 210.000Ft -ot fizetett be pintér úrnak. Szóval szép nyereséggel zárt. :)
    Kíváncsi vagyok ezek után a szigorítások után milyen változások lesznek ezen a téren?!

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • MPowerPH

    félisten

    válasz philoxenia #28978 üzenetére

    Értsed úgy, hogy én sem hagynám következmények nélkül. Egyébként tudtam, hogy jön a szeretjük a rendőröket szöveg. Készültem is a válasszal. A dolog a 6-os útról történt meg, az M6-rávezető szakaszán Dunaföldvárnál. A környéken ismerem az összes rendőrt, mivel vagy osztálytársam volt, vagy alattam/felettem járt párral, vagy máshonnan ismerős. A srác aki levette a rendszámot szintén ismerősöm. Szabadidejében az a hobbija, hogy éjszaka a földvári elkerülőn versenyezget. Ezt onnan tudom, mert én is voltam kint arra felé. Na meg egyébként is egy nehéz lábú pilóta a kis Clio -val, rendszeresen földvár utcáit is pályának tekinti. A kollégái nem szólnak neki, ő rendőr, neki mindent szabad. A másik két társával jóban vagyok, ők normálisak, nem szívóznak. Pár hónapja együtt voltam velük egy házibuliban, ahova autóval érkeztek, és csont részegen indultak haza. Mikor elindultak megjelent egy járőrautó, villogva közeledett. Gondoltam magamba, most szívnak. Mint kiderült haverok voltak. A járőr megjegyzése az volt: "Mi van öcsém, megint taj részeg vagy? Hazafelé menj át pár ci**ny fején, a táblánál igazoltattuk őket 5 perce, ha sietsz, még ott találod őket."
    De még lenne sok sok ilyen eset, mivel első kézből tudom meg az összeset. Szóval rájuk gondoltál, amikor leírtad, hogy kire számíthatok, ha valaki leüt? Még viccnek is rossz, nem beszélve arról, hogy alkatuk szempontjából mindegyik egy izmosabb női testtel ér fel, a kutyámat nem bíznám rá egyikre sem. De mit csodálkozok, már a kommandósoknál is felhigították az állományt, akkor a sima járőrtől mit várhat az ember?!
    Ezek a rend őrei... És nem csak a környéken van így, hanem mindenhol máshol az országban. Csak a III. kerben 4 járőrről tudok, akik rendszeresen járnak utcai versenyekre. Még youtube -ra is fel van nyomva, mit művelnek azok, akik állításod szerint vigyáznak ránk. Barátomnak le kellett szednie az első ablakokon lévő fóliáját, mert a paksi suttyók megbírságolták érte, következő alkalommal pedig a rendszámot vitte volna. Közben az összes paksi rendőr suhancnak körbe fóliás az autója. Az ok annyi volt, hogy anno volt egy vitájuk, és a közeg így intézte el. Nyomorult patkány az összes, akik visszaélnek a helyzetükkel és hivatásukkal, ez az igazság.

    Automata sebességmérő nincs még sehol sem, nem lesz itt nálunk arra pénz. Milyen hely az az olyan hely, ahol simán átvizsgálják a kocsit? Mert a rendőr nem érhet hozzá. VÁM -on talán, de a rendszámot csak az után ellenőrzik, ha megállítják. És ált. külföldi rendszámos autókat állítanak csak meg.
    Nekem az autópályán, és főúton kell a a blokkoló, ott ahol nincs útjavítás, és nincs korlátozás. De akkor már az utakat se javítgassák, hanem csinálják meg rendesen, mert megfizeti az ember a méregdrága benzinen keresztül. Na persze, az út járhatóvá tétele helyett korlátozó táblákra költik a pénzt. Magamnak fizetem ki a futómű felújítást, legyen már az én dolgom, hogy mennyivel megyek egy rosszabb útszakaszon.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák