Hirdetés
- PlayStation 5
- Call of Duty: Black Ops 6
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Limitált ideig ingyen játszható a Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Elindult a Test Drive Unlimited Solar Crown második szezonja
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- World of Tanks - MMO
- Star Citizen
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
biker
nagyúr
válasz deicide #42078 üzenetére
ha egy 300-as tárcsával is van akkora fékerő, hogy blokkolóra tegye a kereket, és dolgozzon az abs, akkor mi az előnye a 355-ösnek? hiszen a gyenge pont mindig a gumi lesz
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
mephi666
nagyúr
válasz deicide #42078 üzenetére
pályán ritkán járok, akkor is céges octavia 1.9tdi-vel... óra szerint 140-150-el max... belsőbe váltás előtt nézni szoktam rendesen a tükröt és pár másodperc alatt már fel lehet mérni, hogy valaki hasonló tempóval közeledik, vagy jóval gyorsabban... és ha én pl 140el jövök, a másik meg 240-el, ott csak 100km/h a difi... számíthat is rá az ember... főúton számítasz mondjuk 130-140-re a 90 helyett, erre kapsz valakit, aki 200+ érkezik... fene se gondol rá... én városban bírom azokat, akik kivárnak az utolsó pillanatig és akkor kanyarodnak ki az ember elé: előbb jöttem haza a megszokott nyugis tempóval, erre p*csa olyan szépen kikanyart elém, hogy fékezni kellett rendesen, ne nyomjam meg a bal hátulját de ezt lehet érezni előre, ki fogja eljátszani... reggel fordított eset volt: látom, hogy jobbról érkezik valaki normál tempóval, balra kanyarodtam ki elé, de fel lehetett mérni, hogy kb 100méter múlva fog utolérni, amikor már rég felveszem a tempót és nem hátráltatom... de valamiért sérelmezhette, mert rámkapcsolta a reflektort csomóan mondjuk alapból távolságival közlekednek városban, azoknál simán alkalmazni lehetne a kínai büntetést: beültetik elé 1 órára aztán majd megtanulja
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Elemental
addikt
válasz deicide #41699 üzenetére
Én nem merek már így menni. Csak nagy ritkán engedek meg magamnak egy kis 180-190-et. Megtörtek a bírságok
Most inkább azon vagyok hogy hogyan lehetne nagyjából a megengedett sebességet betartva élvezetesen menni. Haverom meg is jegyezte, hogy azért mert 50 a megengedett nem kéne minden kanyarban annyival mennem.
Viszont most az jó, hogy az asszony autóján utolsó hónapjaikat töltik a nyári abroncsok. Szerintem többet koptak ezen a nyáron mint az elmúlt 4-en összesen. Lányomnak szólok , hogy körforgalom jön, ő már mondja is -Apa nyikantsááál! -
Byk01
őstag
válasz deicide #41689 üzenetére
Párhuzamos közlekedés esetében a különböző sávokban folyamatosan haladó járművek egymás melletti elhaladása nem minősül előzésnek. KRESZ 1. sz. függelék III/c.
Viszont ha az integető fazon karmozgása fel-le irányuló karjelzés volt, akkor lassítanod kellett volna, mert ugyanolyan karjelzésnek minősül, mint az útkereszteződés közepén álló rendőré."Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
-
amargo
addikt
válasz deicide #40224 üzenetére
Ismerem ezt a részt (néztem, hogy a kritikus pontokon le is lassítasz, de majd a nyulakra is figyelj bagzáskor!) így egy sebesség is érdekes lenne mellette ha a kamera nem tudja, akkor telefonon bekapcsolod és vannak programok melyek rátudják égetni a felvételre.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
deicide
veterán
válasz deicide #40140 üzenetére
Ellenben biciklin nagyon kemény volt a tegnapi edzésem. Direkt kerestem a havas mellékutakat, forgalom nélkül, csapatni. Csak jött egy lejtős szakasz, 90 fokos balkanyarral a végén.
Hirtelen visszajött a gyerekkor, 4 kerekű bringa, ebből 2 kerék a lábam volt, így nagy nehezen nem estem el és az árok előtt is meg tudtam állni.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
amargo
addikt
válasz deicide #40059 üzenetére
szerintem ez csak egy komment. ugyan nem ismerem, hogy jelzi az fb a kommenteket, de latszik, hogy mogotte ki van takarva egy név, tehat valaszkent érkezett.
nyilvan a kommentelonek is van igaza, de egy bringast gyalogost nem feltetlen fog ledozerolni, ott számít, hogy ott vannak-e a tuskek vagy sem..“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
gs20
tag
válasz deicide #40059 üzenetére
Tetszik?
Nekem annyira nem. Képzeld el ha ezzel szarral karambolozik és oldalba kap egy személyautót, feltűzi az egész családot.
Vagy elüt egy gyalogost, biciklist.
Vagy csak szimplán fél méterre a seggedbe bújik.
Nem veszélyes? Nem veszélyeztet? Nem ijesztő?
Szerintem instant headshot a tulajnak is, meg a válaszolónak is...Szerk: amúgy szvsz kamu, ilyen civilizált országban tuti nincs...
[ Szerkesztve ]
E=MZ²
-
titán
válasz deicide #39722 üzenetére
Amugy az is lehet, hogy az emlitett esetben, ami a kepen lathato, csak a tavolodo jarmuveket 'ellenorzik, ezert jelzik igy. Autopalyan is azert idoben kiteszik a tablat, van idod lassitani. Legalabbis m1-en gyor-bp kozott igy van. Nem messze tolunk is van egy, most nem jo a kocsim, nem tudom megnezni hol a tabla, pedig jartam arra nemreg, csak nem emlekszm ra. Itt van a mero, ebben a vonalban ahol epp jar a google auto, ha erre jarsz figyelj. Inkabb a lefele jovokkel szokott gond lenni, kb ezerrel haladt eddig a forgalom lefele a lejton.
[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz deicide #39505 üzenetére
Ugyanez az M2/a, fizetős végig Vácig, hogy dögöljön éhen aki kitalálta. Holott legtöbb szakaszon még 90el sem tudsz menni, mert kamion, busz, szundikáló sofőr, akármi + folyamatos szembe forgalom. Fizetek egy olyan útért, mint mondjuk a 4-es, de ezt csak halkan mondom, nehogy jövőre ezt is kikiáltsák autópályának.
-
Byk01
őstag
válasz deicide #39156 üzenetére
Nem lehet, hogy az eredeti oldalon lévő lezárt sávban
lézengenekdolgoznak, és így az baleset-veszélyesebb? Egyébként a maradó nem a leállósávban lett kijelölve? Mert az is lehet, hogy az aszfalt ott nem olyan minőségű."Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
titán
válasz deicide #39156 üzenetére
(#39156) deicide Az a sav gyengebb minosegu gondolom, amugy meg ne reklamalj.
(#39157) philoxenia Hat igen. Egyreszt csak az egyik oldalon van kint, masreszt egy korszerubb also kozepkategorias gk 4 szemellyel lazan fole mehet. Terepjaroval pedig csak az arany janos utca felol.
(#39158) mephi666 Van az a kavaras hogy parhuzamos kozlekedesnel bla bla nem szamit elozesnek, amibe most nem mennek bele. Szoval ha ugy nezzuk, ez csak arra vonatkozik, hogy ket babettas egymas mellett nem haladhat el ugyan abban a savban.
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz deicide #39137 üzenetére
Ez egy nagy problema. Aki rakanyarodik egy masik utra, eleve nem is szabadna ezzel a kerdessel foglalkoznia (szerintem eszebe sem jut), hogy ott lehet-e elozni vagy sem. Mert legtobbszor csak akkor tudja meg, hogy foutvonal vagy sem, mikor mar rahajtott es jelzik neki (persze ha csak nem ismeri a szakaszt). A betorkollo utakon nincs ez jelezve, nem is szukseges, kiveve a kanyarodo foutvonal eseten tudod, hogy az foutvonal amire rakanyarodsz. Lehet van meg ilyen, most nem jut eszembe mas. Szoval annak kellene lennie az alap esetnek, hogy mindket iranyban meggyozodom a keresztezo forgalomrol.
-
mephi666
nagyúr
válasz deicide #39137 üzenetére
tegnap hasonló helyzet: 44esen beakadtunk egy 80al haladó kocsi mögé, mögöttünk kamion, seggünkben, erős a szembeforgalom... egyszer lekanyarodás miatt jelez jobbra az előttünk levő, ahonnan ki akar kanyarodni jobbra egy másik autó... (előzni tilos, záróvonal) szembeforgalom épp megszűnt, kamion vág ki azonnal előzni mindkettőnket ha a jobbról kikanyarodni szándékozó netán balra akar kanyarodni és úgy ítéli meg, hogy biztonságosan meg tudja tenni, míg az előttünk levő lassít és lefordul?
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
brd
nagyúr
válasz deicide #39123 üzenetére
...vagy más táblával jelzett elsőbbséged van az adott útszakaszon
Igen, és az eredeti hozzászólásban alárendelt útról van szó:
De ilyenkor nem mindegyik buszsofőr kalkulálja bele a felkanyarodó járműveket. Pl autócska gurul az alárendelt úton és amikor odaér a főúthoz elnéz balra, de jobbra nem, mert nem számít szembe forgalomra. Ilyenkor kifordul, de sajnos jön szembe rá egy autó akinek a busz adta meg a jelet, hogy előzhet.
The only real valuable thing is intuition.
-
titán
válasz deicide #39125 üzenetére
Nem csak betu szerint. Ha az elindulo buszos figyelmetlen, belemegyek oldalrol, o lesz a hibas. Ha a vedett uton haladoba megyek bele, en leszek. es meg sorolhatnam. Ezert irtam, hogy keverik a szezont a fazonnal. Az elsobbsegnek semmi koze a megallobol elindulo buszhoz. Ezert is irtam, hogy
Javaslom elolvasasra es ertelmezesre az elsobbseget, mint fogalmat elso korben.
Ha ez sikerult es hozza olvassuk es ertelmezzuk ezt:
Lakott területen belül a járművek vezetői kötelesek az elindulási szándékot jelző, menetrend szerint közlekedő autóbusznak, trolibusznak, az iskolabusznak és a gyermekeket szállító autóbusznak a megállóhelyről való elindulását (a jobb szélső forgalmi sávba való besorolását) – ha ez hirtelen fékezés nélkül megtehető –lassítással, szükség esetén megállással is lehetővé tenni. Az autóbusz, az iskolabusz, a gyermekeket szállító autóbusz, valamint a trolibusz vezetője azonban ilyen esetben is csak akkor indulhat el, ha meggyőződött annak veszélytelenségéről."
Akkor maris latni fogjuk mirol beszelek.
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz deicide #39123 üzenetére
Az miert kotekedes, ha felhivom a figyelmet egy teves szabalyertelmezesre?
Ez a gond, hogy valaki probalja kijavitani a tevedeseket es az ilyet kotekedesnek gondoljatok. Teszem hozza engem egyik sem zavar.
Elo kell segitenem az elindulasat a megallobol, ennyi, semmi mas "elonye" nincs a tobbi jarmuvel szemben. Javaslom elolvasasra es ertelmezesre az elsobbseget, mint fogalmat elso korben.
[ Szerkesztve ]
-
Solad
addikt
válasz deicide #38463 üzenetére
Ma Egerbe tartottam kocsival, odafelé kanyargós, dimbes-dombos út, megérkezik mögém egy fehér BMW csillióval. Kb. 15 métert láttunk be az útból, ő nekikezd előzni, lett is nagy fékcsikorgás a végén
Hazafele bringával jöttem, városon belül kétszer fordult elő, hogy az úttal párhuzamos parkolóhelyről úgy állt ki az autós (az egyik index nélkül), hogy ha nem rántom félre a bringát, belemegyek. Mind a két alkalommal én kaptam középső ujjat Annyira nehéz lenne belesasolni abba a kva tükörbe mielőtt megindul?
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
fjudors
aktív tag
válasz deicide #37936 üzenetére
hobbiból én is szoktam nagyobb távokat menni, de ott a gyerekkel, tehát nem ekkora sebességgel, amikor messzebb megyek egyedül, az max 20 km..akkora a város , ott mindenképp megállok "pihenni" (ügyet intézni) így nem egybe mérendő a táv
én közlekedek vele, nem sportolok..lehet, 5×5 km megyek, de mivel megállok közben, az nem mérvadó -
TaaT
nagyúr
válasz deicide #37924 üzenetére
"megvan hozzá a megfelelő lámpám is, ami majd' 30 méterre világít és még így is tudnak meglepetések érni"
Akkor vedd meg Lauda lámpáját "ez a lampa, nemet gyartmanyu, olyan fenye van, hogy vak sotetben nyugodtan mehetsz vele akarhova."
Egyszerűen veszélyes a hely, a bíróság is kimondta. De én azt mondom ha szerintetek nem baj ha vannak ilyen meglepetések akkor ezentúl minden kerékpárútban legyen valami kis trükk, csak hogy kiszűrjük az ilyen hülyéket akikről a cikk is szólt. Darwin for the win.
Give them hell Ukraine!
-
fjudors
aktív tag
válasz deicide #37932 üzenetére
én rövidtávon közlekedek főleg, 3-7 km-eken simán viszem a 35-ös átlagot, 40-42-es max sebességgel
merev 29-er, aszfaltgumival. törekszem a 35 feletti sebességre a napi közlekedésben, de kerékpárúton ez nem nagyon megengedhető az út minősége miatt...kerékpársávban illetve főúton viszont ami kifér a csövön.
amikor messzebb megyek, akkor 32 körüli átlaggal megyek városban
ha szétgyilkoltam a hajtást, megy rá nagyobb fogszámú tányér...[ Szerkesztve ]
-
Byk01
őstag
válasz deicide #37887 üzenetére
Akkor világosítalak
Gyalog- és kerékpárúton: 20 km/h
Kerékpárúton: 30 km/h
Lakott területen (nem az első kettő valamelyikén): 40 km/h
Lakott területen kívül sisak nélkül (nem az első kettő valamelyikén): 40 km/h
Lakott területen kívül sisakban (nem az első kettő valamelyikén): 50 km/h"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
mephi666
nagyúr
válasz deicide #37332 üzenetére
...én sötét parasztokkal szoktam napi szinten, de azok előfordulnak gyalog is és a létező összes közlekedési eszközzel
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
AMD Power
titán
válasz deicide #36577 üzenetére
Pedig sajnos sok helyen ez megy. Én is nem véletlenül írtam már többször is ,hogy én is vehettem volna kp-ra A6 Audit meg BMW. És? Nem tudnám fenntartani pont az ilyen "extra" kiadások miatt. Sőt akár méh új 0km is tudnék venni , de minek? Hogy ne legyen pénzem tankolni és álljon itt a panel előtt!?
-
raczger
őstag
válasz deicide #35442 üzenetére
Jó kérdés, igazából szerintem ez is autó és motorfüggő, hogy hol az a tartomány ahol még nem pörög ki nagyon a kerék, de még le sem akar fulladni. Youtube alapján 3500-el próbálkoznék majd a helyedben: [link]
Persze ennél gyorsabban kell majd váltanod, ott el is ment az az idő, ami a gyárihoz viszonyítva a különbségwww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Bati0501
őstag
válasz deicide #35439 üzenetére
4-esben?Sztem 200 felett.
Akkor én is a gyári hifit választottam volna. (sztem annyira "csúnya",amikor betesznek egy csomagtartóba egy bazi nagy fekete dobozt,ami elfoglalja a csomagtartó harmadát és még csak nem is szépek)
Pont ezen gondolkoztam,h vajon télen milyen gumival adják.
Utolsó kérdés,nem faggatlak tovább,ígérem : nem ráz nagyon a kerék miatt? -
Bati0501
őstag
-
raczger
őstag
válasz deicide #35427 üzenetére
Sokaknak nem szokásuk, talán Bp-n leginkább, tartani a követési távolságot. Engem kifejezetten idegesít, ha megyek mondjuk 90-100-al és mögöttem 5-10 méterre jön valaki, vészhelyzetben tuti belém rongyolna. Persze nem azért mert lassú vagyok és szeretne előzni, hanem csak úgy ott jön közvetlen mögöttem.
Pár hete történt egy haverommal, ment előtte egy suzuki (női sofőrrel) és kb a semmi közepén csak úgy nyomott egy vészfékezést. Haver pont megállt időben, mennek tovább, rá 500 méterrel a suzukis újra satufék, ezt már nem tudta elkerülni és belement hátulról. A nő nem tudta megmagyarázni miért satufékezett 2x is, szerintem összekeverte a pedált...
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
proof88
addikt
válasz deicide #35427 üzenetére
Elhiszem, viszont a kocsi nem egy monitor, hogy lehetőleg 1 karc se legyen rajta. Ha kimész a forgalomba, akkor valszeg törni fog, én így állnék hozzá. Sajna nem olcsó, de ... pipa akkor lennék ha eleve forgalomba se mehetett volna a hibás fél (ivott, drogozott, stb). Illetve valszeg itt is pipa lettem volna, gondolom lerítt a helyzetből hogy mi van, a Corsa-s meg lehet leszarta a zebrát is.
[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz deicide #33658 üzenetére
De gondolj bele, hogy ilyesmiket folyamatosan kellene kétévente vizsgára tudni, úgy, hogy a legkevésbé megjegyezhető részek, kétévente legalább háromszor változnak.... persze közben is dolgozol belőle, de a vonat megy attól, hogy a főnökséget per pillanat másképp hívják....
Menczer érvelési stílusához nekem is jogom van...
-
Zozzant
addikt
válasz deicide #33445 üzenetére
Ja nincs már, táblával megoldható ha kell, ennyi a duma, mondjuk a legtöbb átjáró olyan szar hogy 20-al is durva átmenni...
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
-
-
deicide
veterán
-
-v-
addikt
válasz deicide #32927 üzenetére
"Te betartod a szabályokat és arra számítasz, hogy más is azt teszi"
Én ezt kijavítanám: azt feltételezed a másikról, hogy ő is betartja a szabályokat, mindemellett számítasz rá, hogy mégsem. Én legalábbis így vezetek, és már nagyon sokszor jött jól. Sőt, voltaképpen folyton azt érzem, hogy a forgalomban iszonyú sok ember helyett nekem kell figyelni .. bevallom őszintén ezért is szeretek dinamikusabban vezetni, sokkal éberebb vagyok és jobban figyelek, jobban számítok mindenre.. ami necces szitu volt eddig, az mind azért volt, mert fáradt voltam, bebambultam.. sajnos ez mindenkivel előfordulhat, olyankor meg csak reménykedni lehet, hogy nem valami Rezesovával hozza össze a sors, hanem valaki olyannal, aki szintén éberen meg defenzíven vezet.
-
Zozzant
addikt
válasz deicide #32927 üzenetére
Nem kell megállnia és az életnek sem, ha deffenzív vagy "számítasz" rá, hogy vajon a sok hülye miért áll, viccből? Ezt nem kell leírni sehol. A hullajelölt valójában örült akire rádudáltál csak így kért bocsánatot Te megtetted amit lehetett.
https://logout.hu/bejegyzes/guga/az_utolso_kivansag.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
- Sigma 35mm f/1.4 DG HSM Art objetkív + táska ( Nikon )
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest