Új hozzászólás Aktív témák
-
tildy
nagyúr
válasz Dr. Ernő #3541 üzenetére
Szerencsére van haladás. Környékünkön most csinálták a Kerepesit(az örsáél még nincs kész ) -Veres Péter utat ,a gyakorló egy részét, a keresztúri utat végig a pesti útig, szóval kezd egész kultúrformája lenni az utaknak.
[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tiv61us
őstag
válasz Dr. Ernő #3625 üzenetére
nem tudom en eleve nem vagyok eg gyorshajto tipus/kiveteles esetekben persze elofordul/ 10-15 szazaleknal nem megyek tobbel
es ha rendort latok maximum ranezek az orara, de nem a fekre lepek es konstatalom, hogy pont annyival megyek amennyit gondoltam"maradsz aki voltal, leszel aki vagy"
-
tiv61us
őstag
válasz Dr. Ernő #3632 üzenetére
en elhiszem
itt nem jellemzo
mas a felfogas
gyakrabban inkabb neki megy a rendorkocsinak hatulrol
itt nagy divat hogy az officer beall az autopalya ket fele koze a fuves reszre
egyszeruen a forgalomtol nem latod, ugyhogy nem is fekezel
ha tul gyors vagy akkor utanad megy es akkor vagy megallsz vagye ereszd el a hajamat jatek kezdodik"maradsz aki voltal, leszel aki vagy"
-
dragonfx
veterán
válasz Dr. Ernő #4299 üzenetére
ja, meg a kis fiat milyne driftshow-t csinált már .. a kiszálló motoros durva volt...
Szerintem a hátulját könnyebb összeszedni egy autónak...pl: durrdefekt?..elől van kormányozhatatlan lesza verda..hátúl..valszeg észreveszed és lassabban fogsz tudni megállni..melyiknek lehet nagyobb súlyosabb következménye?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
lsc
nagyúr
válasz Dr. Ernő #4299 üzenetére
Hali
Nem tudom ezen mit nem ért , hiszen még az F-1 -ben is állítgatják a fékerőt , nehogy megcsússzanak a hátsó kerekek , pedig szerintem ott már nem is mazsolák vannak. Az már csak részletkérdés , hogy a gumimérnökök csak nem hülyék. Az meg egy elég olcsó kifogás , hogy ki tud vezetni és ki nem.Dragonfx 4301 : Nem tudom ez hogy jön ide , legalábbis nem értem mi köze a defektnek a tapadáshoz az általunk beszélt helyzetben.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
brd
nagyúr
válasz Dr. Ernő #4299 üzenetére
Trükkösebb, igen, de ha tudod, hogyan kell, akkor többnyire könnyebb.
Szerintem fontosabb, hogy vészhelyzetben irányítható maradjon az autó. De lehet, nincs igazam. Az első kerekek csúszása esetén az irányíthatóság kevésbé teljesül.
Mindenesetre, nekem eddig többet jelentett ilyen helyzetben az irányíthatóság, mint az, hogy tud-e megfelelően lassulni az autó, vagy hogy melyik kerék csúszott meg.lsc:
Akkor szerinted egy kopottabb gumi később veszti el a tapadását , mint egy új ?Talán az sem véletlen , hogy a fékerőszabályzót miért találták ki vagy rosszul tudom , hogy a hátsó kerekek blokkolásának megelőzése a célja?
Természetesen nem. A fékerőszabályzó hogy jön ide? Fékezéskor nyilván (normál személyautót feltételezve) nagyrészt az első kerekek viselik a lassítás hatásait, ezért van rá szükség.
Én csak azt mondom, hogy ha már csúszik valamelyik kerék, akkor az(ok) a hátsó(k) legye(enek), ne az első(k).
The only real valuable thing is intuition.
-
tibikbk
aktív tag
válasz Dr. Ernő #4357 üzenetére
tegnap elött estem ilyesmi helyzetbe,
szitu : 2/A dunakeszinél reggel 05-30 körül pest felé menet elöztem és a mögöttem levö 2 autó is belekezdett, ez nem is volt baj, az már inkább ,hogy szemböl egy kivilágitatlan kamion jött, kajakfék kormány jobbra,és a mákostészta kinézett a nacimbólMsn ill.telefon van!!!
-
bobsys
addikt
válasz Dr. Ernő #4357 üzenetére
ez igaz, de ettől függetlenül én nem szeretem ezt a szitut, aztán én leszek a köcsög a végén, mert nem úgy megyek mint ahogy azt ő gondolta
de ez megint olyan hogy szitutól függ
ha teljesen belátható hosszú útszakasz van én is elkezdek menni valaki mögött, de mondjuk belekalkulálom, hogy 5ösben előz és egy autót tuti megtudok előzni
azt rühellem, hogy előzök és valaki közben a seggembe durrantva villog hogy menjek márEnterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
dabadab
titán
válasz Dr. Ernő #4357 üzenetére
Pont egy ilyen "bizalmi kapcsolatba" halt bele par hete egy nemet csalad Kormend tajan: egy kamion farvizen eloztek, csak amikor a kamion (a meglehetosen szoros) elozes utan visszasorolt, akkor nekik mar nem jutott hely masutt, mint a szembejovo kamion hutoracsan.
Szoval ha valaki nem latja az utat v latja es huzosnak tunik az elozes, akkor ne vonatozzon.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Mawyx
senior tag
válasz Dr. Ernő #4354 üzenetére
Igen. Még soha nem volt olyan,hogy előzés után azt mondjam,hogy huh,épphogy befértem. Ha látom,hogy jönnek, nem megyek bele és ennyi.
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
tiv61us
őstag
válasz Dr. Ernő #4383 üzenetére
"ismered az autód és saját képességeidet látod szituációt, a fejedben összerakod az előzést és belekezdesz"
na innen teves a felutes, megha a kovetkeztetes igaz is lehetne
otthon mndenki azt hiszi ove a legjobb, v leggyorsabb. v leggazdasagosabb v legszebb , legkevesebbet fogyaszto kocsija es schumachert lealazna vezetesi tudasban
a szomszed egy barom, hogy suzukit vett a masik egy allat mert BMW-t
ez meg itt ne elozgessen engem mert belelepek a gazba
ezt agyalogost meg elutom mert miert nem a zebran megy at, nehogy ma fekezzek
es ez ugy az emberek 70 szazalekara evenyes"maradsz aki voltal, leszel aki vagy"
-
tiv61us
őstag
válasz Dr. Ernő #4385 üzenetére
erno
kiadom
de lasd be otthon a "tobbseg" azzal foglalkozik hogy milyen kocsija van
ilyen versenyek vannak, hogy kie fogyaszt kevesebbet
meg kie megbizhatobb, meg ki a jobb soffor
meg stb.
nekem az volt erdekes, hogy itt meg kozlekednek
es senkit nem akartam megsertei de magunkba nezni lehet
en magambe neztem es nem csinalok presztiskerdest abbol, hogy van nalamnal jobb kocsi es jobb sofor
mert van
es akkor is engedek ha kocsoggel van dolgom, mert embereletekrol van szo
remelem erted"maradsz aki voltal, leszel aki vagy"
-
tiv83us
veterán
válasz Dr. Ernő #5121 üzenetére
Nem is mondtam, hogy nekem Big Foot kell, de ez a Jazz tenyleg bolha meretu, nemhogy a dolgaim, de meg en sem fernek el benne.
ps: Minivan-t, ami a crash-testben is lathato foleg nem vennek. Akkor mar egy ugyanannyi szemelyes SUV-t. Pl Suburban, Denali.
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
_seth_
veterán
válasz Dr. Ernő #5121 üzenetére
De komoly... hát ezek eléggé gyengén muzsikálnak az európai és japán kisautókhoz képest
[link] bár ez csak egy sedan de mintha az ssjang nevű autók is hasonlóan szerepelnének...
[link] ez már jobban mutat.
[link] hmm, nincs lassítva, elég komolyan néz ki.
[link] pikkápp volt...
[link] a volvo azért jól bírja, még ezt is: [link][ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
theniel
aktív tag
válasz Dr. Ernő #5192 üzenetére
Hát, most mást mértek be. Azóta kicsit fejlődött a rákkutatás, meg a műszerek.
Ténylegesen bizonyított, hogy ezek a kipárolgások, amik a modern kocsikban vannak rákkeltő hatásúak. Ami nem jelenti azt, hogy mindenki rákot kap aki belélegzi, csak ugye növeli a kockázatát. -
Mr X
veterán
válasz Dr. Ernő #5633 üzenetére
Én a rendelkezés alapjaival maximálisan egyetértek. Gondoljatok csak bele, a vállalkozások bevonásával végre elérhető az, hogy végre valaki érdekelt legyen a közlekedési szabályok betartatásában, mégha az ő oldalukról ez anyagi érdek is.
A büntetés összege pedig megint jó, mert így talán elgondolkodik rajta mindenki, hogy megéri-e sietni vagy tilosban parkolni.
Végső soron, bár most negatív kicsengése van a dolognak, végeredményben eléheti a célját.
-
Mr X
veterán
válasz Dr. Ernő #5668 üzenetére
Már ne is haragudj meg a véleményemért, de a korrupció két féltől függ. A mocskos korrupt rendőröket csak a mocskos korrupt emberek akarják megkenni. Na persze, a szomszéd Feri elkezd "ráutaló magatartást végezni", hátha így egyszerűbben megússza. Közben pedig tudatosan bűncselekményt követ el. Szóval ez nem csak a rendőrök hibája. Ehhez kell a másik fél is.
A közvetett és közvetlen eredmények kifejezéssel mi bajod van? Az hiszem leírtam, mit értek ez alatt. Nem kell ahhoz "elvarázsoltnak lenni", hogy valaki ne csak a változások rossz oldalát tudja elképzelni.
Ha Józsi bácsi a Ladájával azt se tudja, mi az a gyorshajtás, sőt még a táblát is elnézi, akkor szerinted nem követ el szabálysértést?
-
Mr X
veterán
válasz Dr. Ernő #5736 üzenetére
Én is látom a rossz oldalt, csak én a másikat emelem ki.
Józsi bácsinak is ugyanolyan kötelessége betartani a szabályokat, mint bárki másnak. Egyébként egy 100k-s büntetés engem is súlyosan érintene anyagilag. Egyetértünk abban, hogy a büntetés lehetne arányos, csak te Józsi bácsiét csökkentenéd, én meg a kopasz "vállalkozóét" emelném. A magyar átlagkeresetekkel ezek az összegek is elég elrettentőek tudnak lenni.
Én úgy vagyok vele, hogy legalább történik valami. Persze máshol is elkelne a szigor, de nem várom el, hogy ez egycsapásra megtörténjen mindenhol. Nekem jó a fokozatosság is, csak történjen valami.
-
biker
nagyúr
válasz Dr. Ernő #7470 üzenetére
azok rádiósak, míg a blokkoló ugyanazt a lézer sugarat bocsátja ki modulálva, mint az adó.
jelenleg <1mW az engedélyezett, bárhol használható, ezek pl pointerek is.
ami ennél nagyobb, ott tilos a zárt térből kijutnia sugrázásnak.
a blokkoló meg jó pár mW-al több, hogy ellásson az adóigolyan, hogy lézer blokkoló, nem tiltott, csak épp megbüntetnek a sugárzás miatt, más néven, de büntetnek
a radar zavaró meg törvényileg is tiltott.
legalább a kapcsolódó infókat pls...
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
ABE
őstag
válasz Dr. Ernő #10180 üzenetére
Az adat még egy 93-as ADAC használtautó katalógusból maradt a fejemben. Nagyon ritka volt ez a változat, de létezett. Utánakerestem, ha minden igaz, ez a K3A (TU3TR) jelzésű motor: 44kW/60Le. Hirtelen nem találtam jobb linket, mint egy alkatrészes oldal: [link]
[ Szerkesztve ]
-
amol
addikt
válasz Dr. Ernő #11770 üzenetére
Az esetek nagy részében a svájci, német, lichtensteini rendszám ilyen kaliberű autókon nem a regadó összege miatt van.
Kérlek homályosíts fel hogy akkor miért. A sok sikeres svájci, német, liechtensteini vállalkozás tulajdonosa mind olyan hülye hogy itt él életvitelszerűen ahol szarok az utak, drága a benzin és még ki is nézik őket? Érdekes hogy a sok sikeres vállalkozó aki Olaszországban, Szlovéniában, Horvátországban, Franciaországban, Romániában stb. vállalkozott inkább ott él, ezek meg menekülnek abból a vacak Svájcból meg a még ócskább Liechtensteinből (ahonnan én ki sem tenném a lábam, aki már járt ott tudja).
Ne legyünk már naivak. -
amol
addikt
válasz Dr. Ernő #11902 üzenetére
Csak szerettem volna ha valamivel megcáfolod amit írtam, de nem sikerült.
Végeredményben tehát valami nem kóser az ilyen autókkal ill. a tulajdonosaikkal kapcsolatban. A nem igazolható jövedelem nem sokban különbözik a (reg)adócsalástól.
Ilyen ez az ország, nem kell bemutatni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!