Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
"1. Sokkal hosszabb és komolyabb oktatás a jogsi előtt, kiegészítve némi vezetéstechnikai oktatással is. Ezután tényleg szigorú számonkérés, bizonyos időnként kötelező ismétlővizsgák, stb. Tehát a jogosítvány megszerzését és megtartását nehezíteném meg elsődlegesen."
A tehergépkocsi vezetőknek a nemzetközi jogosítványhoz 2 évente újra kresz vizsgázni kell. Amíg a pávot x évre adták nemtom abból milyen gyakran kellett ( nincs pávom), most meg már htározatlan időre adják azt is . Csak személyautónál nem volt sose jogositvány megszerzése után X időközönkénti számonkérés...
<tRucKdriFteR>
-
feel good
aktív tag
Mentem egy kört a Mátrában. Hát ez félelmetes, hogy mennyire tompák az emberek.
Grande Punto JTD valami, RACING kirakva ilyen csillogós szar betűkkel a hátulján, a nyakába esem szó szerint, erre ahelyett, hogy elengedne, szépen ideális íven autókázik 50-60-al előttem
Villogok, semmi, dudálok, semmi, hogy ugyan tűnjön már el az út közepéről.
Amikor volt száz méter egyenes, elkezdtem előzni, a hülye picsa meg elkezdi nyomni neki
Hát nem jöttek szembe?
Agyrém..
Bevágtam elé két centivel, mutattam egy középső ujjat, és nagyon gyorsan otthagytam.
Tudom, hogy én vagyok a bunkó a sok erkölcscsősz szerint, de aki ilyen szinten nem képes felmérni a helyzetet, hogy ha valami utolér, az valószínűleg gyorsabban megy mint mi, és nem kezdünk el baszakodni vele, az menjen busszal. -
divot
veterán
Szégyellem magam, de nagyon, ám ettől a Fiat Panda 100HP-től teljesen megbolondultam. Ezzel az autóval nem lehet halkan, lassan menni, ezt huzatni kell, tolni neki, szaggatni a kanyarban, élvezni, ahogy a próbálkozók arcára ráfagy a mosoly, amikor csúnyán lemaradnak.
Még szerencse, hogy néhány nap múlva vissza kell adnom.
De aki tudja, próbálja ki.
-
ABE
őstag
válasz Khelben #8791 üzenetére
Nem, ezt nem lehet megcsinálni természetesen. Nyilvánvalóan nincs olyan, hogy egyetlen intézkedéssel megoldjuk a problémákat. Mi kéne szerintem?
1. Sokkal hosszabb és komolyabb oktatás a jogsi előtt, kiegészítve némi vezetéstechnikai oktatással is. Ezután tényleg szigorú számonkérés, bizonyos időnként kötelező ismétlővizsgák, stb. Tehát a jogosítvány megszerzését és megtartását nehezíteném meg elsődlegesen.
2. Rendszeres oktatóanyagok eljuttatása a nagyközönséghez (tévé, rádió, újság, stb.), hogy legalább a legfontosabb szabályok rendszeresen ismételve legyenek. Ez ne merüljön ki annyiban, hogy biztonsági övet bekötni, sebességhatárokat betartani.
3. Rendszeres rendőri ellenőrzések, ami ne abból álljon elsődlegesen, hogy lesben beállnak, és vadásszák a gyorshajtókat olyan helyeken, ahol a legtöbbet lehet kaszálni.
4. Az utak tisztességes kitáblázása, ok nélkül kirakott vagy ottfelejtett táblák eltüntetése, rendes felfestések, stb...
És lehetne folytatni még részletekbe menően...
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
Ha valaki nem képes másokra minimálisan figyelni (tehát nem az akarásról beszélek), az az én értelmezésemben alkalmatlan a vezetésre.
pedig jobb, ha megszokod, mert a sofőrök 70%-a ilyen. Hétvégén meg a 90%.
ha fizetnének azután, ahány embernek megmentettem az életét (sokszor a tudta nélkül), már tíz házam lenne. -
dragonfx
veterán
-
ABE
őstag
válasz Khelben #8784 üzenetére
"nem engedi meg, lásd indokolatlan akadályozás."
Kb. ez az a dolog, amiért általában nem szoktak büntetni, legalábbis én ilyet még nem láttam/hallottam. Amíg 60 km/h a minimum sebesség autópályán, addig nem fognak szólni semmit egy 70-80-nal haladó személyautó miatt. A rendőrség jellemzően nem foglalkozik olyan "pitiáner" dolgokkal, hogy mások akadályozása vagy veszélyeztetése.
"így van. csak ennek nagyon elenyésző része az autópályán 80nal menők"
Ezek az emberek ugyanúgy jelen vannak a városban is, vagy bárhol. De igazad van, nem ez a legfőbb probléma, csak most épp erről volt szó, ez volt a példa.
"épp ezért inkább ne menjen 80nál többel."
Ha valaki nem képes másokra minimálisan figyelni (tehát nem az akarásról beszélek), az az én értelmezésemben alkalmatlan a vezetésre. Egy váratlan veszélyhelyzetben az ilyen ember nem képes sem saját, sem mások épségét megóvni, vagy egy balesetet megelőzni. Nem szeretem a szerencsén múló történeteket...
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz dragonfx #8783 üzenetére
jobb ha hozzászoksz, a kresz 2.0 se fog többel engedni.
ma mentem egy 150 km-es kanyart, minden korlátozást betartva, nem tartottam fel a forgalmat, egy helyen előztek meg, egy vadiúj úton, ami 1 éve készen van de még kinn vannak a 40es táblák. ott 50nel mentem, ketten nem bírták
de mindenhol máshol szép szabályos volt mindenki.
ja és márciusban 36%-kal csökkent a halálos balesetek száma... -
Khelben
nagyúr
mi a fenének kell másokat feltartani? Kérdem, miért? Szarok rá, hogy megengedi a KRESZ.
nem engedi meg, lásd indokolatlan akadályozás.
a legnagyobb gond a magyar közlekedési kultúrával, hogy egyszerűen képtelenek az emberek egymásra figyelni.így van. csak ennek nagyon elenyésző része az autópályán 80nal menők
Mert ez a vezető, aki 80-nal megy a pályán, na pont ő az, aki képtelen másokra egy picit is odafigyelniépp ezért inkább ne menjen 80nál többel.
-
dragonfx
veterán
Hát szörnyű helyzet ezzel az uj szabályzással...30-40nel egy 4-5km hosszu falun átmenni egy rémálom..fax ki van a rendszabályozással...kell a kresz 2.0...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
ABE
őstag
Buszos is tette. Igen, miközben állandóan lelassult 70-80-ra, mert természetesen senki nem engedte ki a belső sávba. Mielőtt megkérdeznéd: igen, ki szoktam engedni a buszokat előzni.
Vasárnapi autós: ha valaki autópályán 80-90-es sebességtartományban képes csak biztonsággal uralni az autóját, és emiatt nem megy gyorsabban, nos, az tényleg nem való a pályára. Alternatívának ott van a 7-es út pl. jelen esetben. Időben nem sokkal rosszabb, költségben pedig kedvezőbb. Ha valaki nem érzi magát biztonságban az autópályán, nyugodtan mehet ott is.
Empátia, együttérzés: persze, tele vagyok vele. Csak általában pont ezek az emberek törnek az autó épségére. Nem, nem sztereotípia, de az ilyen típusú sofőrök húzzák rám az autót, vágnak ki elém vészfékezésre kényszerítve, nem adják meg az elsőbbséget, ésatöbbi. Kikerülni lehet őket? Naná, pláne múltkor, mikor baltaarcú anyu éppen szorgosan magyarázott mellette ülő drága férjének valamit, miközben épp az én sávomba kalandozott át a fél autójával, és a berögződött bizalmatlanságomnak köszönhetően köszönhetően kerültem el az ütközést mellette haladva. Naná, empátia az van. Meg önkritika azok részéről, akik figyelmetlenségből úttestnek nézik az autód. Mert általában nagy tudatlanságukban még ők vannak felháborodva, és mutogatnak, betartanak, stb. Ezekkel legyek empatikus...
Igazad van, nem lehet mindenki ügyes. De annyi életösztöne lehetne néhányaknak, hogy nem ülnek volán mögé.
Beszélgettem már jó néhány emberrel erről a témáról: amikor elmondom a véleményemet, általában lehurrognak, hogy így meg úgy, mert nincs igazam, és mit beszélek. Amikor meg együtt autózunk, akkor meg nekik habzik legjobban a szájuk, hogy "ezabarommegmitcsinálésmittököl". Ennél már csak az a szebb, amikor ők maguk is ugyanígy vezetnek. Nem kell egyetérteni velem, nem kell elfogadni a véleményem, én így gondolom, és titokban sokan mások is. Egyesek vállalják a véleményüket, mások nem.
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz deicide #8779 üzenetére
A kamion teljesen más, mert az képtelen többel menni a sebességkorlátozó miatt. Mint a szövegkörnyezetből kiderülhetett, nekem a személyautókkal van bajom. Igen, bajom van, mert egy 2 sávos útpálya nem alkalmas arra, hogy ekkora sebességkülönbséggel haladó autók biztonságosan haladhassanak. Mert abszurd az, hogy a megengedett sebességgel sem lehet végigmenni a pályán, mert állandóan fékezni kell a 80-100 km/h-s tartományban élet-halál harcot vívó autókkal. És ezek az autósok többnyire tojnak a mögötte gyorsabban érkező (de a sebességhatárt betartó) autóra, és fél percig feltartják az egész belső sávot. Az már az odafigyelés kérdése lenne, hogy ha már valaki ilyen sebességgel akar menni, akkor olyan távolságra haladjon az előtte lévő kamiontól, hogy vagy lehessen közéjük besorolni, vagy gyorsan lehessen mellettük elhaladni. Nagyon sokan erre sem figyelnek oda. Azt pedig sajnálom, ha sok energiádat leköti az előtted haladó kamion figyelése. Általában ebből szokott az lenni, hogy a kamion mögött haladó autós hirtelen kivág a belső sávba tükörbe nézés nélkül. Ez általános tapasztalatom, nem tudom, te hogy vezetsz. Kinek mi köze hozzá? Valóban, kinek mi köze hozzá, hogy dugóban mekkora távolságot hagyok az előttem lévőtől. Igen, kinek mi köze, hogy városban jobbra tartok-e, vagy mennyire éber vagyok a zöld lámpánál. Kinek mi köze ahhoz, hogy országúton 50-nel megyek-e. Satöbbi. Lehet így is gondolkodni, és úgy is, hogy megpróbálok valami ritmust felvenni, és mások haladását elősegíteni. Tudom, kicsiny országunkban ez nem divat, és nem is szabad ilyenről beszélni, mert aki ilyet mond, az egy száguldozó vadbarom. De néha kicsit el kéne gondolkodni, hogy a másik helyében mi mit gondolnánk.
-
Skót
aktív tag
Nos a felháborodásodat én se értem, az meg, hogy miért nem megy busszal/ vonattal/ gyalog?
Például azért meg KÉNYELMESEBB a kocsi és nincs időhöz kötve, hogy elérje a csatlakozást, megfelelő járatot stb-stb.
Ráadásul teljesárú jeggyel a vonat kb ott van mint a benzinpénz és lássuk be a magyar vasútak nem nyújtanak igazán színvonalas utazási lehetőséget (koszos fülkék, késés, néhanapján 1-1 sztrájk)Ha zavar, hogy csak 80-al megy pályán akkor kikerülöd ahogy a buszos is tette...
Az meg más kérdés, hogy vasárnapi autósként nem biztos, hogy 130-nál olyan biztonsággal uralja a kocsit, mert nincs akkora gyakorlata."Ez a legnagyobb gond a magyar közlekedési kultúrával, hogy egyszerűen képtelenek az emberek egymásra figyelni." --> és semmi együttérzés sincs a közelekedőkben a másik iránt, ennek ékes példája vagy te aki szerint a lassabban haladó nem való pályára
Te mondod, hogy figyelni kéne csak egy kicsit egymásra...noigen pl ebben, némi empátiát mutatni az ügyetlenebb/ lassabban haladó sofőrtársak iránt, mert nem muszáj ugye tartani a tempójukat, kikerülheted őket, de akkor nem kell leszólni se őket.
"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
deicide
veterán
1 év alatt kb 50e km-t nyomtam le az m7-en ingázva fehérvár-pest között 80-90-el (mert ha nem téritik a benzint, nem mindegy mennyiért jársz el) de nem értem a felháborodást, a kamionok is 80-90-el mennek, azok is menjenek a picsába? És valóban sok energiámat leköti figyelni a nem sok méterre előttem haladó kamiont, viszont egyrészt kinek mi köze hozzá, másrészt ez nekem havi kb 12-15k spórolást jelent, harmadrészt ha nem a belső sávban haladok, akkor meg kit zavar?
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz parandroid #8774 üzenetére
igazad van, elnézést...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
ABE
őstag
válasz Khelben #8776 üzenetére
Persze, biztos megéri... Mivel hétköznap nem szoktam ennyi tötyörgős autót látni, ezért feltételezem, hogy ezek vasárnapi vezetők voltak. Sőt, nem feltételezem, biztos vagyok benne. Tegyük fel, megy 100 km-t az autópályán, ez oda-vissza 200 km. Ezalatt mondjuk megspórol 100 km-enként 2 liter üzemanyagot. Ez összesen 4 liter spórolás, tehát kb. 1200 forintot megtakarított. Mennyi is most a legolcsóbb matrica? 1530 forint a 4 napos, ha jól tudom. Szuper. Veszített 300 forintot, alig nyert időben, és közben sikerült még a menetrend szerinti járatot is feltartania. Ez az, csak így tovább! Lassuljunk be, mert jogunk van hozzá! Tudod mit? Kapja be, aki személyautóval képes 80-nal végigmenni a pályán!
Hánynom kell lassan, hogy Magyarországon egyszerűen képtelenség közlekedni, mert nem tudsz hova menekülni. Amikor már a busz sem tud tisztességes tempóval haladni, na akkor elpattan a húr. Akkor végre le kéne kapcsolni a marha állatot, hogy a büdös életért ül autóba, mi a francért nem megy busszal, vonattal, gyalog, stb., és mi a fenének kell másokat feltartani? Kérdem, miért? Szarok rá, hogy megengedi a KRESZ. Ez a legnagyobb gond a magyar közlekedési kultúrával, hogy egyszerűen képtelenek az emberek egymásra figyelni. Mert leszarjuk a másikat, mert nem érdekel semmi, csak a saját előrejutásunk, miközben minimális odafigyelésen múlna a nyugodt közlekedés. És tudod mit? Ez a legveszélyeseb fajta. Mert ez a vezető, aki 80-nal megy (jobb esetben a szélső sávban) a pályán, na pont ő az, aki képtelen másokra egy picit is odafigyelni, mert minden energiáját leköti az, hogy bámulja az előtte lévő 20 méteres aszfaltcsíkot. Ez az a típus, akit sose szabadna volán mögé engedni...
-
ABE
őstag
Ma délelőtt busszal tettem meg a Budapest-Székesfehérvár távot. Érzésre a busz kb. 100-as tempót diktálhatott az M7-esen, az út alatt kb. 15-ször volt kint előzni. Ebből 5-ször előzött teherautót, a többi esetben személyautót hagytunk le. Én sosem fogom megérteni, hogy mi a büdös francért vesz valaki matricát, hogy 80-90-nel tötyörögjön végig a pályán...
-
-
feel good
aktív tag
Tényleg 2/3 sebességgel megy mindenki a korábbihoz képest.
Kivéve én.A puszta közepén szépen vonatoznak nyolcvannal az Audikkal, ezek tényleg be vannak fosva.
-
feel good
aktív tag
Tényleg 2/3 sebességgel megy mindenki a korábbihoz képest.
Kivéve én.A puszta közepén szépen vonatoznak nyolcvannal az Audikkal, ezek tényleg be vannak fosva.
-
feel good
aktív tag
Attól, hogy nem láttátok, még ott lehettek
-
parandroid
félisten
válasz feel good #8764 üzenetére
Egy darabot sem, pedig nem ártott volna némi rend az utakon... Az összes városi bunkó lejött vidékre, egyenesben tépnek 140-nel, kanyarban meg satuféket nyom, mert fogalma nincs, hogy mekkora lesz az ív, vagy milyen az út. Csak úgy villognak a féklámpák, én meg győzök nem beléjük menni.
Lehet, hogy Budapesten kicsit bátortalanul közlekedek, és gondjaim vannak a forgalom ritmusával (meg azzal, hogy mindenki a másikat letolva törtet előre), és ezért ott én vezetek némiképp furcsán, de itt saját terepen a girbe-görbe, ide-oda dobálós, nyomvályús zalai utakon a saját terepemen remekül szórakozom azon, hogy 10 autóból 9 láthatóan először jár erre. Gátlásaik persze csak az első kanyarig nincsenek, ott rögtön kipattog az autó oldalra - a nyomvályúkat és a göcsörtös asztaflatozást nem korrigálja semmilyen elektronika.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Integra
titán
jóvan, holnap valóban nem kell fizetni
[link]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
parandroid
félisten
Óvatosan a Corsákkal, én is olyannal voltam ma. Fiat motoros ez is, 1,3-as magasnyomású turbódízel, könnyen ellenfél lehet egy Pandának, főleg emelkedőn felfelé.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
amol
addikt
válasz Integra #8738 üzenetére
Bár én nem nagyot kolbászoltam csak a városban de a kollektív fosásból nem sokat tapasztaltam. Ugyanúgy száguldoztak és cikáztak a Szentendrei úton mint korábban (amire felfigyeltem: két X márkájú, egy Civic és egy Mégane).
X márkájú terepjáró liechtensteini rendszámmal, belül tiszta retek, rendszámtartón magyar szöveg, index nélkül cikázgat km-eken keresztül - természetesen semmivel sem került előrébb a lámpák miatt csak a frászt hozta a többi autósra.
X márkájú személyautó egy sávos úton kereszteződés után 10 méterrel, megállni tilos és záróvonal hatálya alatt az úton parkol. Még kikerülni sem lehet szabályosan.
X márkájú személyautó forgalmas út mellett a járdán parkol mert lusta gyalogolni plusz húsz métert, a gyalogosok az úttesten kerülik.
Porsche Carrera kopasz minigengszterrel Árpád Fejedelem útján kanyarodósávban csutkagázon előz, index abban sem szériafelszereltség. Pedig a Porschésok közül csak a Cayenne-esek szoktak türhők lenni.Remélem nem kell jelmagyarázat az X-hez.
Különben a 30-40-es korlátozások olyan helyeken ahol valóban nem indokoltak marha nehezen tarthatóak be, szinte sehogy. A 60-70 már tartható ha az embernek van hozzá türelme.
-
amol
addikt
válasz dragonfx #8750 üzenetére
hát jah 90es táblába ne menjen már 60nal...ahogy felső határ van alsó határt is kéne szabni vagyis az uton érvényes max. sebb min. 90%a
Gratulálok. És ha nem tud? Vagy ha éppen lassít/gyorsít/befordul? Vagy ha keres valamit? Ha lassabban megy mint szeretnéd akkor kikerülöd. Nem ezzel van a gond hanem azzal hogy a belsőben is szarakodnak, több helyen sokszor gyorsabb a külső mint a belső (pld. Hungária, Árpád-híd) pedig a jobbra tarts nem csak a pályán kötelező. Kedvencem az aki beáll a belsőbe Békásmegyeren mert majd a Fradi pályánál elkanyarodik balra.
Autóúton 90-es táblánál 60-nal kevesen mennek, de többnyire azok sem indokolatlanul.[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
ja igen.. holnap munkanapnak számít?
vagyis kell fizetni parkolásért vagy sem?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
divot
veterán
válasz Integra #8751 üzenetére
Én ma 220 km-et mentem vidéken, és semmi ilyesmit nem tapasztaltam, bár nem is siettem, csak ha valaki nagyon meg akarta mutatni, hogy a Fiat Panda 100hp nem is olyan jó autó.
Főleg az volt kedves, amikor egy baszott nagy és meredek emelkedőn a Mecsekben 100km/h-nál egy Opel Cosra elkezdett a gyorsító sávban villogni a hátam mögött. Ja, mondom, az más, akkor visszarakom ötödikbe.
-
Integra
titán
válasz parandroid #8749 üzenetére
én északnak mentem, ott elképesztő mi volt
117-es úton jöttem bp-re vissza, tökéletes minőség helyenként, irdatlan nagyot lehet repeszteni rajta, simán 180-as átlagot.
de...
90-100-zal tökörésztem, és nem előztek ki.
még a nagyarcú bmw sem ami ott tolt egészen bp-ig..
még ő se merte bevállalni.
na de mikor beérkeztünk a bécsire és 2 sávos lett, akkor megindult és tolta a másikat a második sávban. persze ott se jutott semmire, ezért heves sávválátsba kezdett hátha.
reménytelenül.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
parandroid
félisten
válasz Integra #8733 üzenetére
"az utak kb üresek, senki se mer menni"
Ez gondolom azért van, amiért én 2 óra alatt jutottam el az Osztyapenkótól Székesfehérvárig... A 4 napos hétvégére teljesen kiürült Budapest. Kb. Siófok után lehetett normálisan jönni a pályán (azaz elérni a megengedett legnagyobb sebességet. Persze a külső sáv üres volt ezután is, mindenki a belsőben ment. Ahogy a pályának vége lett, nem találtam egyébként semmi különöset a május 1-je miatt, ha csak annyit nem, hogy a Balaton vonzáskörzetében (Keszthely, Hévíz) a szokásosnál is nagyobb a forgalom. Extra gátlásokat nem tapasztaltam, csak a frissen megjelent német lakókocsisok tötymörögnek. Ja, és megjelentek tömegesen a motorosok, és hülyébbek, mint valaha.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
feel good
aktív tag
Várom, hogy egymás túlfosásában hányan ütköznek majd össze.. Eddig is a rendőrt kellett figyelni a bokorban a forgalom helyett, most meg aztán?!
-
philoxenia
MODERÁTOR
Tiszafüred- Tiszapüspöki oda-vissza, vegyesek a tapasztalatok. Lassabban mennek sokan, de akadtak azért ideillően vezető kollégák is. A szokásosnál inkább nagyobb volt a forgalom, a kunmadarasi motorostalálkozó miatt.
Menczer érvelési stílusához nekem is jogom van...
-
bobsys
veterán
válasz Integra #8738 üzenetére
csepel-népliget kört mentem, fosás van rendesen, igaz én is mindenhol a megengedettel mentem, de családostul mentünk és külső sáv szigorúan
viszont
csepel szabadkikötőn már mértek sima autóval (eddig mindig rendőrkocsi állt ott) az 50es táblánálEnterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
Integra
titán
válasz csapos2 #8736 üzenetére
hát nézd, attól az leszek, hogy 70es táblánál nem lehet 70nel menni csak 60-nal és így tovább... az, hogy jobbratarts még mindig nem módi, megint röhej...
én 15 év alatt nem láttam ilyen vezetést amit ma.
majd megírják a többiek is, ha valaki ma kolbászolt egy nagyobbat valamerre.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz feel good #8726 üzenetére
na megvolt a kör.
katasztrófa.
az utak kb üresek, senki se mer menni
ha valaho 50 a tábla akkor ott 45, ahol 70 ott 65, hagy ne soroljam. siralmas volt.
és ahol két sávos út, ott még a belső sávban se mernek előzni, ellenben szépen beállnak hogy senki se tudjon menni legalább a megengedettel..
140 km-t mentem így, vicc......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
lsc
nagyúr
Teljes mosás .Az élet kegyetlen .
-
Skót
aktív tag
Mert az sértené az emberi jogaikat...
Miaz, hogy neki dolgoznia kell ha már lecsuktákEz olyan mint Sicko-ban : az egyik börtönben amiben külföldieket tartanak fogva amcsiban olyan orvosi ellátást kapnak a rabok, amilyet a biztosítással rendelkező állampolgár se mindig...
Amúgy nem láttam személyszerint a sorozatot
"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
biker
nagyúr
olyan börtönbe csuknám, mint az a bizonyos Sona
már aki látta a sorozat ezen évadját.na ott aztán azt csinál, amit akar.
Tényleg, a börtönben miért nem kötelező az önellátó szintű munka? kenyérsütés, stb?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Integra
titán
válasz #96302336 #8723 üzenetére
nos, az objektív felelősséget már megoldották az autósokra..
lehetne egy ilyet az orkokra is csinálni...
én támogatnámmindjárt megyek is egy kört fel a 10esen, megsasolom hány fakabát áll sunyiban a bokor mögött és méreget... biztos vicces lesz
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Skót
aktív tag
Én azzal értek egyet aki azt mondja, hogy ha már "elgázolt" egy barnabőrű tezsvírt valaki, és fenyegetve érzi magát (mert tegyük fel közelben van még 20 másik kancigó) akkor nem áll meg hanem megy tovább, és később visszajön rendőrrel.
Sokszor úgyis az van, hogy semmi baja a gyereknek csak meg van tanítva hogy kilépni, de nem elüttetni magát --> kocsira rácsapni --> vetődni...
Ennek volt olyan verziója, hogy közelben volt a kölök és nekidobtak valamit az autónak csak az ugye érzékelhető a sofőr által, hogy nem ütött el senkit (szétnézett és látta hogy közel se volt az illető meg, hogy nem fexik csak elszalad/ugrott oldalra, hogy ne látszódjon)
Előbbi nem, utóbbi megesett velünk is, bár akkor még kicsi voltam, csak apum mesélte.
Az meg amit te mondasz biker, hogy menjen mind börtönbe nem jó, mert a börtönkosztot ki fizeti? Te, az adódból. Ha mennének a börtönbe és ott dolgoznának valamit (tudomisén alkatrészeket raknának össze valamihez a kajájukért és nem kéne mindent kínába vinni) akkor azt mondom, hogy persze zárják be mindet.
on: tegnap este gyorsulni akartak a dzsipó testvérek a pirostól (szegény kocsi hörgött-morgott csoda, hogy szét nem esett...) én meg hagytam magam, mert ha lehagyom akkor :
1/ gyorshajtok és a szerencsémet ismerve ott figyelne egy rendőr az út végi kereszteződésnél
2/ ha nem figyelt ott a rendőr kiszállnak kitépnek a kocsiból és elvernek mert miaz, hogy le merem hagyni őket (ha már azért megütöttek mert arra mertem nézni ahol sétáltak...)"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
biker
nagyúr
válasz Integra #8720 üzenetére
Ez is addig működne, amíg az összes tetű nem ülne a börtönben.
mert ma mi van, egyet elítélnek, bírót leverik, minden bíró megijed, és többet nem büntetnek.
Ilyen a magyar...ennek így kéne működni:
- egyet elítél
- megveri tíz
- tíz másnap börtönben
- másik bírót megveri 20
- másnap 20 börtönben
- aztán csak elfogynakElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Integra
titán
válasz parandroid #8715 üzenetére
ahhoz gyáva az összes bíró....
a bíró csak addig bíró amíg a bíróság épületében van.
aztán ha kilép a hátsó kijáraton egy senki már. a népes família meg megvárja, van idejük, úgyse dolgoznak......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
feel good
aktív tag
válasz Fred K. #8708 üzenetére
ha netán valaki elüt egy purdét, vissza kettő padlógáz..
legalább agyon ne verjék már(egy normális országban az lenne az álságos közfelháborodás tárgya, hogy cigányokat vernek. puhapöcsű Mo-n azon se háborodunk fel, ha naponta agyonvernek egy 80 éves nénit vagy a purdét odébbtaszajtó autóst. fuj)
[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz parandroid #8715 üzenetére
A magyar jog nem precedens alapú, így ha egy egy esetben meg is ítélik, nem minden esetben, hála az égnek.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
parandroid
félisten
Eddig. Aztán majd jól bepereli az ügyészség az eljárás során, cserbenhagyásért, vagy a sértett famíliája, és a végén megszívja. Elég ha bekever valami jó* kisebbségvédelmis ügyvéd. Ilyen esetben nincs jó megoldás. Nem hiszem, hogy van bíró ebben az országban, akinek van vér a pucájában ilyen precedens teremteni, hogy a cserbenhagyás indokolt, ha a sofőr fenyegetve érzi magát. Túl sokan élnek vissza vele. A megoldás inkább az lenne, hogy példaértékűen büntetni azokat, akik ilyen esetben önbíráskodnak, de még jobb lenne úgy általában rendet tenni közbiztonságilag.
* Mármint szakmailag jó, mert ugye ha lenne igazság a földön, az ilyenekkel a kutya szóba sem állna, élhetnének egyedül, kirekesztve és megvetve.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
biker
nagyúr
válasz norbi1992 #8710 üzenetére
egyirányú utcában a parkolóhelyre beállást kivéve tilos hátramenetben a forgalommal szemben haladni!
a parkolóhelyre beállás pedig max egy kocsihossz, nem a sarokról végigtolatva beállok középre.ennyire voltatok szabályosak...
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Integra #8707 üzenetére
volt az olaszliszkai után, hogy egy nő elütött egy gyereket, és elhajtott a ci...ok miatt, és csak a rendőrökkel mert visszamenni, őt sem vonták felelősségre
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
zsid
senior tag
válasz norbi1992 #8709 üzenetére
Azért elég sok autó között szlalomozó előtt szívesen kinyitnám a teherkocsi ajtaját. Nagyon nem egészséges, aztán ha egy kamion rádhúzza a kormányt véletlenül akkor meg jön, hogy sz@rba se nézik a bringásokat. Pesten nagyon nem szeretem az ilyeneket. (De látom te nem pesti vagy szal ne vedd magadra )
<tRucKdriFteR>
-
norbi1992
tag
válasz Fred K. #8708 üzenetére
igen ez jellemző lassan magyarországra , akik kissebségbe vannak (dzsipók, bár sajnos lehet nem sokáig ) , azoknak mindent szabad, mert ők elvannak nyomva , meg hasonlók..
egyszerűen nekik más az egész életfelfogásuk , és szinte kényszerítenek , hogy fogadjuk el
de velünk is történt már ,hogy egyirányú utcába kellett tolatnunk (valójába tök szabályosan közlekededtünk), mert morcosan néztek a szembe lévö kocsiból .
-
norbi1992
tag
ÉN egyenlőre egy kerékpárral tudok csak bekapcsolódni a közlekedésbe , de mondjuk fater szerint , így is életveszéllyes vagyok ezért komolyabb járművet , nem kapok egyenlőre , mert csak megölöm magamat és ember társaimat
de vicet félre téve , csak tudok biciglizni és kihasználom a kerékpár előnyeit (szlalomozás autók között, piroson átsurranás 2 autó között , meg hasonló teljeen szabály ellenes dolgok ) de ezek nem vadálat módjára teszem.Viszont ami ki vagyok akadva , az az index NEM használata!!!!!
tehát index nélkül kanyarodnak föl alá az autók és , ha nem gondolnám , hogy a kereszteződés , kocsi behajtó és egyéb helyeken nem viccből lassítanak az autók , hanem mert valamit akarnak , akkor simán elcsapnának kanyarodás közben. -
Fred K.
tag
nem vallom magam rasszistának de akárhányszor eszembe jut vagy találkozok valahol az olaszliszkai esettel összeszorul a gyomrom és szivem szerint napalmal égetném fel azt a falut az ott lakókkal együtt...
képtelenek féken tartani a szaros kölkeiket és még ők vannak felháborodva meg őket kell sajnálni mert ők a szegény cigányok...
az a szemétláda is ott sírt a tárgyalóteremben h ő megbánta...
a végén majd őt fogom megsajnálni és nem a 2 kislányt akik végignézték ahogy egy rohadt állat mocskos csürhe halálra veri az édesapjukatemberek ezek egyáltalán?
kétlem...a múltkor vettem egy pólót...Az volt ráírva: Balek!...csak tudnám mi került rajta 38500 forintba...
-
amol
addikt
válasz feel good #8675 üzenetére
Miért, a 140 autópályán sok?
A két sávos szakaszokon, amikor a külsőben 100-al mennek bőven elég. Három sáv pedig kevés helyen van, de ott lehetne akár 160 is. Egy normális autópálya nem 2 sávból áll és nem 189182389763726812469213649326 Forintba kerül fél méter, ez magyar specialitás.dragonfx: ha tizedannyiszor szedted volna le a rendszámod ahányszor leírtad ide már rég autó nélkül járnál.
Ma ment előttem egy autó, minden pirosnál lelassított, majd átment. Az ilyeneket holnaptól (ill. már mától) a helyszínen végzik ki?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Napelem
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Path of Exile 2
- Szólánc.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Futás, futópályák
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Apple asztali gépek
- De mennyi az annyi?
- Kémia topic
- További aktív témák...
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 9 5900X + RTX 3060 12GB GDDR6! GARANCIA/SZÁMLA!!!
- BONTATLAN Új Iphone 16 PRO 128Gb - 1TB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új iPhone 16 PRO MAX 256-512GGB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 objektív ( Nikon )
- Azta! Yoga Slim 7 Prémium Ultrabook 14,5" -40% AMD Ryzen 5 7640S 16/512 RADEON 760M 2GB 2,9K OLED
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest