-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #203198 üzenetére
35 km-en 1200m az elég combos...ugyanakkor ott a videón amolyan Cobranco stílusban nyomta a fószer 2 nagy oldaltáskával.
"minek fizessen azért, hogy teker, ha tekerhet ingyen is"...én is ezt szoktam mondani.🤭 Persze bevallom akkor sem mennék ha ingyen lenne, sőt, ha nekem fizetnék a nevezési díjat akkor sem, nem vonz ez eszeveszett kerékpározás ahol a 20%-os lejtőn lefele is tekerünk a másodpercekért. Sajnálom a vasat, magamat, félek a rossz időtől melyben potenciálisan kényszerű lehetsz versenyezni stb. Ugyanakkor elismerem tényleg jó az az érzés, a versenydrukk, stb...hátha hosszabb, kevésbé biztosított, de nem is olyan eszeveszetten rohanós így szélesebb közönség részére iselérhető teljesítménytúrák fogják pótolni a hiányt.🤔"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
őstag
válasz szuszinho #203192 üzenetére
Nem outizok, így nem tudom mennyire abszolválható az a köves rész, de azért köves. Itt van róla videó. [link]
Csokicsibesz: ez a baj, hogy túlélni nem akarok elmenni. Van benne szint rendesen, bár ha nagyon rotty az állapot, akkor 1 kör után ki lehet állni. A SUP jó lesz, csak egyelőre ilyen majális hangulata van. A pályajelölés a leggázabb. Illetve jól kezelik a nevezést, nincs ilyen olyan bünti, ha van valami: éven belül átrakhatod másra, vagy ingyen átírják másnak.
Jó volt az a TOP, én még elcsíptem a végét, volt annak egy feelingje, hogy Szilvás, Duna, Bükk, Mátra, aztán jöttek a gondok, meg egyre kevesebb ember akar versenyezni is. Vagy pénzért lezárt pályán menni, mindegy hogy vesszük. Én nem feltétlen a versenyeket hibáztatom, kérdezz meg körülötted 10 bringást, hogy miért nem megy. 8 nem azt fogja mondani, hogy azért, mert a fűben kell öltözni, hanem azt, hogy minek fizessen azért, hogy teker, ha tekerhet ingyen is. Teljesen mindegy, hogy Balaton, SUP, CRK, vagy Salz.A Mátrásoknak nem tetszett, hogy 300 nevező van. A BörzsönyRingre 400 felett neveztek. Ingyen van. Nincs kérdés.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FőDudu #203194 üzenetére
[link] [link] [link] [link] [link]
#203196FőDudu...úgy kell, alul nem fognak nagyon kijönni az olajnál könnyebb levegő buborékok.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FőDudu
veterán
válasz MPowerPH #203162 üzenetére
Decathlonban pont lattam olajcserelo keszletet.
Meg amit ilyesmire lattam az eleg speci cuccot igenyelt - legalabbis YT video szerint.Amit en lattam (szerintem MT200 rendszer volt) annal a fekkarra rakott tartalyt es a feknyereg felol toltotte fel olajjal egy fecsekndobol (amire gumicsovet huzott es csatlakoztatta a feknyereghez). Igy felul jottek ki a buborekok.
FőDudu
-
Csokicsibesz
tag
válasz 6030D #203191 üzenetére
Ne add a nevezésedet, hanem gyere inkább vasárnap Nem szeretnék egyedül túlélni.
Szerintem a SUP-os sorozatban van potenciál, jövőre 4 állomás helyett 6-ot terveznek. Ott érezhető, hogy van lelkesedés, meg törekvés. A TOP Maraton sorozat szerintem sorozatként értelmezhetetlen.
CRK az egyetlen értelmes versenyük a többi csak meh. -
6030D
őstag
válasz Csokicsibesz #203189 üzenetére
Az a baj, hogy valami sorozatnak meg kell lennie, mert azért sokkal jobb azt nézni, összetettben hol állsz, mint azt, hogy néha összejön néha nem. (A kupasorozathoz meg licensz kell.) Egyébként meg várjuk meg a jövő évet, lehet, hogy csak most megy a nyávogás: a Mátrán ugye az a baj, hogy kevesen vannak, de ugyanígy kevesebben voltak idén a Salzon vagy bármi máson is (talán CRK-n nem). Itt meg a magánerdő a gondja, de a Balaton egy elég nagy kör, biztos vannak máshol is erdők. Lesznek új próbálkozók, vannak még versenyek, csak kár, hogy nem összetartás van, hanem egymásra mutogatás.
Vasárnap Gerecse maraton. Lehet, hogy van két nevezés, ha kell valakinek, szóljon.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
szimpláncsak
tag
válasz vallas #203155 üzenetére
Én ma vettem egy velotech chipled 50-et hátra. Helyi bringaboltban 6290 volt. Én is nézegettem a moon termékeit, comet-x, Orion, de így nem volt postaköltség. Mondjuk ezt a gumipántos rögzítést nem szeretem. Azt írják, hogy vízálló. Volt egy rockmachine lámpám ami beázott, pedig fém háza volt és abba kellett betekerni.
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
Úgy néz ki, hogy a Balaton Maraton is fűbe harapott, tehát jövőre már se Mátra se Balaton.
Igazából az egész TOP Maratont sóval kéne behinteni, mert nincsen semmi értelme a sorozatnak. -
Ringman
nagyúr
válasz Major Lion #203187 üzenetére
jogos felvetés, lehet érdemes valami ütésálló tokba tenni, pl: [link]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Major Lion
senior tag
válasz Ringman #203102 üzenetére
Hát nem tudom hogy mekkora esést bír egy olyan kijelző amit nem véd semmi. A Garmin Fenix kijelzője pl süllyesztve is van picit, már rengetegszer odavertem oszlophoz, fához, korláthoz és semmi baja. Ha a telefonjaikból indulok ki akkor minden elejtéskor a sarkok pattannak le mert ott se védi azt semmi.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero
-
jjeahh
nagyúr
-
fulton
addikt
Sziasztok
Tudnátok ajánlani viztiszta kerekpar szemüveget?
A decathlonban vettem 2000ft ert egyet de ez 1. Nagyit (tehát torzit) 2. En szédültem, rossz közérzetem volt benne használat után
Inkabb le is vettem. Nem lenne olyan ami tényleg semmit nem torzit? Es mintha rajtam se lenne érzés? Most az ár másodlagos. Köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
válasz jjeahh #203178 üzenetére
3 éve Miskolcra is betévedt. Ennél borsodibb videó
nem is lehetne róla. Utána persze itt a Bükkben is ment a pánikoltatás, hogy medvét láttak stb,de szerintem az inkább vaddisznó volt csak fogalmuk sem volt milyen egy medve, csak annyit láttak, hogy nagyobb darab és barna. Meg volt olyan is, hogy a hóban megolvadt kutya lábnyomra hitték, hogy medve mancs nyom, pedig közé sincs a kettőnek egymáshoz[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #203179 üzenetére
Ha minden kötél szakad, leöntöd a medvét az első lámpád tartalmával és felgyújtod.
sebgutkopf...már csak az a kérdés hogyan különbözteti meg a beakasztottat a szabadúszótól. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #203135 üzenetére
Teljesen egyetértek, hogy kéne több féle bringa mód az órákba és strava-ra is. Az minket is érdekel, hogyan fejlődik a tempóm egy adott pályán, viszont jelenleg kissé macerásnak tartom, hogy minden kört külön kell mérnem, hogy a felvonós részeket ki tudjam hagyni.
Igazán lehetne egy downhill mtb mód garmin és strava vonatkozásban is, ami felismeri a felvonót és figyelmen kívül hagyja. Van rá igény bőven, parkokban nagyon sokan rögzítik az időt.
Garmin óránál funkcióban erre a síelés mód hasonlít, az pont tudja is ami kell, hogy a felvonót felismeri és automatikusan szünetelteti a felvételt, sőt rendelkezik kör funkcióval, hogy jobban lehessen látni az egyes körök sebesség, idő, max sebesség, stb adatait, na meg a körszámláló funkció….
Azt már kipróbáltam, hogy másoltam egy síelés módot és az órán átneveztem dh-ra, vagy mtb dh-ra, de az ikonját nem változtatta meg és amikor feltöltött akkor mind strava, mint a garmin connect síelésként jegyezte, az állandó kézzel állítgatást és teljes sportág cserét annyira nem szívlelem. -
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #203170 üzenetére
Le kell sz*rni . Majd ha napi szinten több embert megtámad és párat meg is öl, meg bejár a városok központjába, mint mifelénk, akkor el lehet kezdeni bef*sni. De kétlem, hogy titeket ilyen veszély fenyeget.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz Runner_fxr #203160 üzenetére
-
Maximum1
őstag
válasz sebgutkopf #203172 üzenetére
Én szoktam fecskendővel tölteni, papirzsepivel meg ki itatom a felesleget betétcserénél, még csak levegős sem lesz.
Fecsibe felszívom, kinyomom a levegőt és úgy tolom bele, 2-3 csepp is már sokat számít. -
6030D
őstag
válasz Hasaggymeg #203170 üzenetére
Sok volt a fröccs és megjelent a boccs.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
sebgutkopf
őstag
válasz bardi #203092 üzenetére
Rá ne tölts! Akkor betét cserénél vagy nem fog beférni az új betét, vagy ha visszaerőszakolod a dugattyút a testbe teljesen, akkor a többlet olaj át fogja törni a membránt a fékkarban.
Azt csináld meg, amint az előzőben írtam. Meg fogsz lepődni mennyit számítanak a tiszta és együtt mozgó dugók. -
sebgutkopf
őstag
válasz bardi #203090 üzenetére
Köszi az infót!
Érdekesség, hogy az Eurobike-on a sram bejelentette az új HS2 tárcsáját, ami már szintén 2mm vastag és 1,7-nél cserés, jobb a hőelvezetése mint a centerline-nak és persze egyre jobban fókuszban a 220mm átmérő. Tehát a gyártó szerint a vastag tárcsa simán be kell férjen.
A kérdés az, hogy a féktestben a dugattyúk az alap állapothoz képest, amikor megindulnak befelé mennyire mennek vissza.Első gondodra egy javaslat: 4mm-es imbuszt betenni a dugattyúk közé, majd arra kipumpálva nyomd ki őket teljesen, az imbusz megakadályozza, hogy kiessenek. Ezután a dugattyúk oldalát tisztítsd meg alaposan ronggyal, fültisztítóval stb… majd kend be dot olajjal, vagy dot zsírral. Ezutány nyomd vissza alap állapotba, majd ismét ki és ismét nyomd be, töröld le a fölösleget. Ezután a tiszta és kenést kapott tömítéseken szépen egyszerre fognak járni a dugók. Ezt követőben már csak betét vissza és úgy rá fog cuppanni a tárcsára rá se fogsz ismerni.
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #203167 üzenetére
Koszi a tanacsot. Megnezem, kell e neki az olaj. Nem lenne jo, ha az uj beteteket kapasbol kukaztatnam.
Don't Tread On Me
-
Jester01
veterán
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #203166 üzenetére
Nagyjából igen, de az olajozás után a zsírtalanítás egy ennél hosszabb művelet. Jó párszor ki kell pumpálni és törölni, majd visszatolni. Érdemes visszatenni a bleed blockert is és úgy is megpumpálni, mert nyomás alatt jöhet még ki felesleges olaj. Ha nem vagy alapos, az simán jelenthet új betétet. Az olajozást fültisztító pálcikával el lehet végezni kíméletesen, ez esetben könnyebb lesz tisztítani is. Ha rácsöppented az olajat a dugattyúra, utána lesz vele dolog.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #203165 üzenetére
Oke, ez igy jo kiindulasi alap. A nem egyforman jonnek ki dologra passz, ezt meglesem. Az biztos, hogy visszanyomva oket tokig, kicsit visszajonnek, de akkor engedek majd a karnal.
Az olajozast hogy kell erteni? Kipumpalom oket egy darabig, majd a gyari olajjal bekenem az oldalfalukat korbe?Aztan szimplan visszanyomom, letorlom a folosleget, es annyi?Utolso legtelenitesem nem lett jo, egy a hatso fekemben szerintem elhasznalodott, tulmelegedett az olaj, mert nagyon nyulos.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Runner_fxr
Ármester
válasz MPowerPH #203164 üzenetére
Én úgy szoktam csinálni, hogy olajcsere előtt kiveszem a fékbetéteket, majd féktisztítóval átfújom a féknyerget és áttörlöm. Utána tolom vissza a dugattyúkat alap helyzetbe. Ha nem megy vissza alap helyzetbe, vagy kicsit visszajön, akkor megnyitom a fékkarnál. Utána mehet a művelet, átnyomod a rendszeren az olajat. Ha a dugattyúk szépen működnek, nem kell semmit csinálni vele. Ha már picit szorulnak, nem egyformán jönnek ki vagy nem húzódnak vissza, akkor lehet finoman olajozni, de utána nagyon alaposan tisztítani kell, különben hazavágja a betéteket.
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #203163 üzenetére
Oksa!
A nyeregben a dugattyukat erdemes valahogy karbantartani, vagy nem kell veluk kulonosebben foglalkozni? Nincs veluk baj, csak kerdezem.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Olajat hogyan cserelunk a fekben? Leengedjuk teljesen, majd telenyomjuk, vagy felulrol/alulrol flush, amig a regi folyadek el nem tavozik?
Don't Tread On Me
-
vallas
őstag
válasz Hasaggymeg #203158 üzenetére
Pont nyugat, Zalaegerszeg, de lehet belefér egy rövid, ha lecsípek a munkaidőből....
Csak átmozgatás lesz, hétvégén Keszthelyi Kilométerek 10 k... rá kell pihenni................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sebgutkopf #203089 üzenetére
A féktestben a gyakori.
bardi: Sram fékekkel kapcsolatban én már semmin se lepődök meg. A tárcsát illetően érdemes gyárit használni, nem más gyártóét.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vallas #203157 üzenetére
Attó függ hol laktok, délig mindenhol jó idő lesz, délutántól jön nyugatról, az ország közepére is csak este/éjjel ér.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FőDudu
veterán
válasz vallas #203155 üzenetére
En holnap keszulok a helyi Decathlonba (Muggia).
Kell HG53 lanc, hozza valo patentszem, lancbonto pres, valami lampa (3 bringara is), ha lesz valami 26x2.0 koruli belso azt is veszek. Igy mar total fel lesz ujitva a muzealis XTC-m.
Persze jon az esos ido - ilyen az en formam.
FőDudu
-
vallas
őstag
Ezt sikerült összehozni, lámpa ügyben....
A fő cél, hogy észrevegyenek volt, nem az , hogy lássak is vele, mert sötétedésben már nem fogok tekerni, max haza a városban...
Comet-x szett lett 9 ezerért, elől a villanyakra fogatva, mert ugyan nyomtattattam egy gopro konzolt, de eltört hosszába, keresztbe kellett volna nyomtatni, majd megpróbálom úgy is, de forog a kormánnyal.
Elől simán fog világítani hátul meg villogni fogy szerintem...
AMi ma érdekes volt, hogy nem bírtam a multi tool-al az első átütő tengelyt megmozdítani, pedig csak kézzel volt meghúzva, holnap rápróbálok nagyobb kulccsal... remélem nem ette össze magát, mert be is volt zsírozva....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
gabro0
őstag
válasz szimpláncsak #203130 üzenetére
Ha szépen kéred, lehet hogy lesz
#203150 parandroid: Az Android is tudja a a Google Térkép helyzetmegosztás funkcióval. Egyébként a giroszkóp szögsebességet mér, a gyorsulásmérő pedig - dobpergés - gyorsulást. Ha hirtelen megállsz, nulla a szögsebesség (jó esetben ) gyorsulás viszont annál inkább jelentkezik.
#203147 balintbaba: Miért kerékpár, amikor vannak vízisportok is, ha már szegmenst készít valaki...
-
szimpláncsak
tag
válasz balintbaba #203151 üzenetére
Miután párszor elment erre a Tour de Hongrie itt van pár KOM amit az akkori mezőny résztvevői tartnak. Van amit Valter Ati Mondjuk nem ezen múlik, mert a "miskolci arcokhoz" képest is gyenge vagyok . Mondjuk KOM-ra is biztos rá lehet gyúrni. Megállsz előtte pihenni, nyújtani stb.
Én meg azt sem tudom mikor bicajoztam úgy, hogy nem kellett valamiért időben hazaérni. Főleg amikor 11-re jövök melózni és reggel tudok csak tekerni.[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz jjeahh #203149 üzenetére
A Komp átlagsebessége ennyi, ami Szántód és Tihany között jár, gondolom bikeparkokban van hasonló csak a felvonókra.
Amúgy nekem idén a szegmens, aminek legjobban örülök az a Si-hu-hu Balatonvilágosnál: [link] 8900 emberből 11. helyen vagyok. Annyira nem gyorsítottam fel rá, illetve a vége nagyon szívás, alig tudtam elhajtani elöl a kompakt nagy lánctányért, de azért így is kijött 30 másodperce 860 watt, 10w/kg. Jövőre remélem kicsit könnyebben menni fog az 1000 is, és akkor beférhetek a top10-be, az első helyet még elég messzinek érzem.
-
parandroid
félisten
válasz balintbaba #203123 üzenetére
Nyilván nem a telefon kérdezget magától, hanem a nejem…
goldnarmz: Folyamatos (24/7) követés nálunk is van, apple alapból tudja minden családtagra, nem csak sportoláskor, szóval azt használjuk.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz balintbaba #203147 üzenetére
Síkon 12km/h és KOM? Ráadásul 1800 ember ellen? Vagy valamit elnéztem? Milyen terep az? Ez a sebesség 15%-os köves emelkedőn lenne kimagasló. Valami nagyon durva hely lehet.
Szerk: jujj, most látom, hogy vízen van, az hogy?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #203147 üzenetére
Aki megfizeti a révészt, hogy taposson bele annak KOMja is lesz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
balintbaba
tag
válasz jjeahh #203145 üzenetére
Az ebike még hagyján, de vannak krosszmotorosok, robogósok és elektromos rolleresek is. Nekem egyszerűen túl nagy fáradtság jelenteni ezeket, úgyis van annyi más szegmens, akinek meg annyira fontos úgyis jelenti, főleg a nagy presztízsű KOM-oknál. Az egyik kedvencem: [link]
SpaceJam: Azt a KOM-ot ne sajnáld, városon belüli vagy a műúton lejtős szegmenseknek nincs túl sok értelme, oda se technika, se nyers erő nem kell. Amúgy tuti fáj, ha elvesznek tőled egy szegmenst, de szerintem nem kell egyből csalást kiáltani, mindig van erősebb, ügyesebb ember. Ilyenkor ha van kedv, meg lehet nézni a delikvens korábbi tekeréseit, vagy például a ride max speedjét vagy akár pulzus is árulkodó lehet.
-
sherlock82
senior tag
-
jjeahh
nagyúr
válasz SpaceJam #203143 üzenetére
Ha valaki gyanús, hogy rásegítéssel teker, jelented és kész. A normálisabb e-bikeosok az aktivitást átállítják e-bike ride-ra. Így a KOM-oknak még mindíg van értelme, bár picit szerencse kérdése is, mert a terep mindíg más, folyton változik. Aszfalton az outisoknak meg ott van a szélárnyék és a hátszél, ezekkel lehet "csalni" . Ha már KOM, picit büszke vagyok rá, hogy idén eddig kb. 10 KOM-ot gyűjtöttem be és az egyik legnépszerűbb szegmensen, amin 160+ montis van rajta, sikerült bekerülni a top 10-be, 4-ik vagyok. Pedig nem tartozok a keménymag közé és nem vagyok az a versengős típus . De néha kíváncsiságból meg szoktam hajtani, mert érdekel, hogy kb. milyen szinten vagyok, mennyit fejlődtem és hol vannak a határaim. Na erre kb. jók a KOM-ok, PR-ek meg kupák.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
zsocy
őstag
válasz Wombath #203115 üzenetére
Köszönöm a Vérkör választ, október 16-án tervezzük, pont a vadászati tilalom miatt csúsztatva, egyébként most mentünk volna hogy ne legyen annyira nedves a talaj.
Youtube videókat néztem, nem sziklakert az egész szerencsére, de tényleg vannak kidőlt fák amin emelni kell, meg néhány borzasztó állapotú ösvény, de alapvetően járhatónak tűnik.
A strava linket is köszönöm, összehasonlítom majd az eredetivel.Kihívás lesz az biztos, de hát ezért megyünk, hogy feszegessük a határokat
-
SpaceJam
aktív tag
válasz szimpláncsak #203136 üzenetére
Jah, a KOM-oknak sok ételme már nincs, csak a PR-nek (personal record - saját szitek). Egyszer mentem végig a kiskörúton a hídtól a Deákig úgy, hogy mindhárom zöldet elkaptam (ami meglepően ritka). Akkor iszonyat odatettem magam, 1-2 évig tartottam is a KOM-ot, de letolt valaki (és csak gyanítom, hogy nem normál bringával). Azóta leszarom.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #203136 üzenetére
Wow, 26 követőd van?! Van még mit tanulnom! 🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
polonic
félisten
válasz szimpláncsak #203139 üzenetére
Tavaly is kész volt már a bringaút?
A barlangot nem. Azt legközelebbi, ha túrázni megyünk. -
jjeahh
nagyúr
válasz szimpláncsak #203136 üzenetére
"Tudtommal budapesten elég sok KOM-ot E-Bike-al tartanak"
Az ilyen ride-okra kell nyomni a flag-et és elveszti a KOM-ot. Én ismerősökkel jófej szoktam lenni és szoktam szólni nekük, hogy az e-bike kört állítsák át e-bike ride-ra, mert az a sok kupa és KOM nem fair. Ha nem állítják át, nyomok rá egy flag-et. Ugyanígy tényleg lehetne külön bikepark ride is, meg az outisokat is külön vehetné.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
polonic
félisten
Mezőkövesd és Bükkzsérc között nagyon jó a kerékpárút. A településeken az autóúton vezetett. De itt mindenki normális és türelmes volt. Egytől egyig a másik sávba átmenve előztek. El sem hittem kb.
A települések között pedig egy részén távol az úttól van vezetve, Bogács és Cserépfalu között.
A környék is nagyon szép, a falvak is.Egyébként tovább lehet menni Bükkzsércről az erdőn át Felsőtárkányig.
-
szimpláncsak
tag
válasz jjeahh #203135 üzenetére
Lejtőn is hajtanak a KOM-ért .
Amúgy én is használok strava-t, de leginkább a statisztika meg a kihívások miatt.(valami 26 embert követek és kb annyian engem ) Nem egyszer volt, hogy már nem kellett sok, hogy az adott hónapban meglegyen az 1000 vagy 800km, ezért elmentem még egy utolsót tekerni, hogy meglegyen.Hát szerintem alapból kötelezőnek kéne lennie a kerékpártípus megadásának. Hogy ne legyen elaprózva, elég lehetne 3. MTB, Road, E-bike és kezelhetné külön a KOM-okat. Tudtommal budapesten elég sok KOM-ot E-Bike-al tartanak.
Persze mindezt ingyen
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz szimpláncsak #203130 üzenetére
Full lejtőzni nem is kell strava, minek . Átlagsebesség? Pulzus? Watt? Szintemelkedés? Megtett km? Gondolom mind lényegtelen dolgok ebben a műfajban. Pulzus talán profi szinten számít. Engem még zavar is kicsit, amikor valaki méri a felvonós-bikeparkos köröket és 3000m szinteket mutat a strava. Ha a stravan az aktivitásnál ki lehetne választani, hogy "bikepark ride" és nem a szintemelkedést, hanem a lejtőzést-ugratásokat mutatná, a felvonzást meg nem számolná bele, az fasza lenne.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
Mezga Aladár
veterán
válasz f4lcon #203132 üzenetére
Versenyeztem pályán.
Mostanában is nézem pl. a 6 napos pálya versenyeket.
Sehol ilyet nem láttam.attól, hogy nem tetszik, még lehet, hogy van értelme és nem véletlenül olyan, amilyen
Lehet , hogy egy elfuserált próbálkozása volt egy ipari tanulónak.
#203134ivana Bár az az egyenes kormány az elég fura.
És azok a bovdenvezetők?
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Mezga Aladár #203129 üzenetére
ez egy kritérium (pálya) váz, a Hunor műhelyéből származik.
attól, hogy nem tetszik, még lehet, hogy van értelme és nem véletlenül olyan, amilyen
lásd egyéb klasszikus pálya és kritérium gépek (Dean El Diente)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
szimpláncsak
tag
válasz Mezga Aladár #203129 üzenetére
Kézzel készült, egyedi rendelésre. Azt hiszem kritérium bringának. Hunor Lo-Pro.
-
szimpláncsak
tag
Kár, hogy nincs itt fórumon topic borítókép, mert lehetne ez .
Innen -
Mezga Aladár
veterán
válasz szimpláncsak #203125 üzenetére
Ezt a förmedvényt ki gyártotta?
-
goldnarmz
aktív tag
válasz parandroid #203117 üzenetére
A ForeRunner 945 biztosan tudja. Pár hónapja pl. jól jött, amikor pereceltem egy hatalmasat.
Feleségem hívott pár percen belül, hogy mi történt, és már ült is az autóba. Nem rossz dolog ez. -
Ringman
nagyúr
válasz szimpláncsak #203125 üzenetére
itt sárnak sincs hely, nem hogy sárvédőnek
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Beri
addikt
válasz balintbaba #203119 üzenetére
akkor kérdezte meg, hogy baj van-e, mikor egy busz visszapillantóját vertem be
És volt baj? -
szimpláncsak
tag
Ide tegyél fel sárvédőt (Az igazsághoz hozzátartozik, hogy 32-es gumi van rajta)
Facebook link -
balintbaba
tag
válasz parandroid #203120 üzenetére
De miért téged értesít, ha baj van és veled történik azt úgyis tudod. Nekem a kedves családom van beállítva, a livetrack is folyamatosan megy, azt is tudják, hogy éppen milyen emelkedőn szenvedek 190-es pulzussal, középszer wattokkal.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #203120 üzenetére
Írd be neki "Meghaltam", hátha elhúz egy gyászdalt és nem riasztgat többet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Alg
veterán
válasz parandroid #203120 üzenetére
Nekem egy erősebb fékezéses megállásnál is rendszeresen bejelez a 830...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
parandroid
félisten
válasz balintbaba #203119 üzenetére
Nekem egyszer jelzett hamisan, egy padkáról bunnyztam le, az nem tetszett neki. A többi mind stimmelt.
Viszont leállítani nem tudom. Ugye ad egy kis időt, hogy lelőhessem a processzt, hogy ne küldjön sms-t, de igazából mindegy, hogy leállítom-e, már csörög is a mobilom, hogy ‘na, mennyire törted össze magad?’.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
balintbaba
tag
válasz parandroid #203117 üzenetére
Érdekes, én mikor montin használom ez a funkció alapból ki van kapcsolva, cserébe mutatja a levegőben töltött időt. Országútin már többször jelzett be feleslegesen a Garmin, többek között akkor kérdezte meg, hogy baj van-e, mikor egy busz visszapillantóját vertem be.
-
parandroid
félisten
válasz 6030D #203111 üzenetére
Giroszkóppal dolgozik, hirtelen nagy, egyirányú elmozdulásra jelez be, illetve a vízszinttől való eltérést is észleli. Órában azért érdekes, mert a kezeddel ugye hadonászhatsz akárhogy, mindenféle irányba, a garmin meg rögzítve van a kormányon. Bár elvileg az újabb garmin órák is tudtak ilyet.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
6030D
őstag
válasz Hasaggymeg #203112 üzenetére
Valami Sram Ultimate
brumi1024: őőő..igen.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz zsocy #203036 üzenetére
Én mentem. Minél könnyebb a bringa, annál jobb, ugyanis sok fán kell átemelni . Egyébként október 10-ig zárva van vadászat miatt, és lehet, hogy mire menni lehet, vizesebb lesz a talaj, akkor az is extra nehezítés.
A terep maga nem könnyű, de nincs benne igazán technikás rész (azért crosstrekkinggel, hát khmm, szóval ott azért figyelni kell), inkább az erőnlét a fontos, ugyanis a szintidő szűk, nem nagyon van idő semmire, ráadásul a megállunk térképet nézni, enni, megállunk QR kódot leolvasni, stb. dolgokból pikk-pakk összejön fél óra holtidő, és máris ott vagyunk, hogy 77 km-re csak 6,5 óra marad, így ha még plusz valamiért állni kell, már ki is futsz belőle
Ezen kívül van egy rész, ami totál járhatatlan, a Sárkánylyuk-völgy (asszem ez a neve), érdemes rákeresni képekre, videókra, az még gyalog is durva, bringát átfűzni a rengeteg kidőlt fán pedig halál. Legutóbb ezért én egy haverommal kerestem is alternatívát hozzá: https://www.strava.com/activities/5797885814
YouTube-on egyébként találni videókat bejárásról, bringával és futóktól is, érdemes egy-kettőbe belenézni. -
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #203109 üzenetére
Az M615 és 8100 között érzésre alig van különbség...tartósság meg majd kiderül.
#2031116030D...akkor azzal csak a nyúlós Sram fék jó mert a Shimi úgy megállít, hogy jön a mentőhelikopter utána.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
őstag
válasz Hasaggymeg #203108 üzenetére
Szerintem ugyanazt csinálja, mint a Garmin. Ha egy beállított értéknél gyorsabban esik a sebességed nullára, beriaszt. Havernak is szokott csipogni a 830. Csak az alma esésnél lehet, hogy sérülékenyebb helyen van, mint a Garmin Edge.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz J.C.G. #203104 üzenetére
Nem volt hátul alacsony a guminyomás a súlyodhoz?
XT: a régebbi XT-k nekem is nagyon tetszenek, de a 8000-es széria... . Haverom 8000-esén is hosszú lejtőn vándorol a nyomáspont és frissen légtelenítve is nagyon nyúlós, már a tárcsákat, betéteket is cserélte, többször légtelenítette és még mindíg nagyon vacak. Állítólag a 7000-es szériában is sok a selejt, ezért azon agyal, hogy 6000-est vesz helyette.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #203102 üzenetére
Kíváncsi lennék egy kis ugra-bugrálást hogyan kezelne.
J.C.G...oJan a félkemény bringa (a deca után szabadon ), nincs csillapítása hátul.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
J.C.G.
aktív tag
Tegnap kipróbáltam egy kisméretű (s) Fuji mtb bicajt, és azon kívül, hogy kényelmetlen volt (nem a mérete miatt), még lebegtem(szinte) is rajta menet közben, pedig aszfaltos úton próbáltam ki. Ez nem tudom mennyire általános a merev hátsóval rendelkező gépeknél. Pozitív volt a pille könnyű súlya és kib@szott harapós xt fék. Ilyen erős féket még nem tapasztaltam, az én m-575-ös fékem iszonyat gagyi ehhez képest. Azért gondolom nem szabadna ekkora különbségnek lennie a két fék között. Az XT fék egy SM-RT70 tárcsával van párosítva, viszont nem tudom milyen betét lehet benne. Míg az enyém egy SM-RT64 tárcsával és az alap gyantás Shimano betétekkel üzemel. Az XT hátsó is azonnal satuzik.
-
Ringman
nagyúr
Apple Watch will now detect biking workouts, falls from bike when riding
Apple Watch users who ride bikes will get a handful of new features designed just for them. Announced during today’s Apple iPhone press event, the company says that Apple Watch will now begin to detect when users begin a bike ride to remind you to start a workout. And similar to other workouts, Apple Watch will also automatically pause and resume as you take breaks during your ride. And, perhaps most importantly, it will gain a new fall-detection feature, as well.
While Apple Watch can already detect a fall on Series 4 or later devices, allowing users to contact emergency services if needed, Apple says that it will now add fall detection to cycling. In this case, it’s able to sense the unique motion and impact that occurs when someone falls when riding a bike — which is a different type of movement than someone who falls when standing.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
Új hozzászólás Aktív témák
- HTPC (házimozi PC) topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- TCL LCD és LED TV-k
- Tippmix
- Synology NAS
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Autós topik
- További aktív témák...