Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- Alig két nap múlva konzolokra is befut a Star Trek Legends
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Rotyi #203492 üzenetére
Igen, csakhogy én nem akarok felrakni fejtetőn olyan közlekedésre szánt - tehát felül kicsit tompított fényű - lámpát, amiben a lencsebigyó nem megfordítható 180 fokkal. Nekem olyan kellett, aminek a tetején van konzol. :) De majd a jövő hónap elején visszatérek rá.
Valszeg nekem is az lesz (hacsak nem az 1500-as), csak más felfogatással. A hátsóból pedig addigra érkezik szintén erősebb verzió (RN 180 TL). Ezeknél opció a legkisebb vagy a közepes fényerő (ami a kisebb tesók maximuma), csak dupla annyi futási idővel.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Jester01
veterán
válasz xy.zsolt #203425 üzenetére
Nekem ISM PN 1.1 van 75 ezer km óta.
Több tesztnyerget kipróbáltam, de mindegyik zsibbasztott. Ez csak nagyon ritkán. Cserébe persze nem kifejezetten kényelmes de hát valamit valamiért.Más. Tudtok valami boltot ahol SZÉP kártyára lehet wattmérős hajtókart venni? Alapból nem vernék el ilyesmire pénzt de most van egy kis fölösleg
Jester
-
bardi
senior tag
válasz Hasaggymeg #203491 üzenetére
Ne blokkolós csúszásra gondolj, a kereket nézve látszik, hogy olyankor akadozva forog, és a villa is mozog oda vissza. Ilyen nagyon mini blokkolások sorozata. Ha egyenesen blokkolod az első kereket, akkor amúgy rögtön betapad, amint felengeded a féket, ha nem lejt oldalra az út egyik irányba se, azért nem olyan halálos, persze nem kellemes.
'92 Honda VFR 750
-
balintbaba
tag
válasz Hasaggymeg #203491 üzenetére
-
Rotyi
aktív tag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #203484 üzenetére
Hosszabban kivitelezett erős, de nem maximális fékezésnél tapasztalható leginkább, elől. Ott ha megcsúszik az első kerék egy tizedmásodpercre is szerintem 90% bukás, 10% isteni szerencsés mentés, mely után elönt az adrenalin és arra gondolsz, hogy "Hú, ezt jól megúsztam!". Én olyant, hogy az első kereket csúsztatgatni még nem igazán láttam/hallottam.
balintbaba...biciKli lesz az.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Maximum1
őstag
válasz -=RelakS=- #203483 üzenetére
Akkor csak simán edzetlen vagy
-
balintbaba
tag
válasz Khelben #203461 üzenetére
Nem hiszem, hogy annyira számítana a technika. Ezen a távon inkább a megbízhatóság a fontosabb szvsz, de szerencse is kell. Volt jó kis esőzés, utána komolyat kaphattak a gépek, egyik spori a végén már csak single speed üzemmódban tudott közlekedni. Érdekes amúgy, hogy ki mennyi cuccal ment, van olya bicigli amig szarásig fel van málházva, egy másik összetelóson meg jóformán csak egy nagy nyeregtáska van.
Tetszik amúgy a Divide, de az erdőben csövelés és az alvásmegvonás nem az én világom. Kéne egy lakóautó, amiben a hozzátartozók végigkísérnek, úgy más külföldi rendezvényt is szívesen meglátogatnék, de azt már nehezen lehetne bikepackingnak hívni.
[ Szerkesztve ]
-
Nutra
tag
válasz Toobee #203470 üzenetére
Ebben nem kételkedem és csak egy gyengusz XC bringám van terepre. Csak a lámpa típusára lettem volna kíváncsi, ill. esetleg arra, hogy extrémebb körülmények között várhatok-e ilyet az S2+-tól.
(Amit egyébként át lehet olyan módba rakni, hogy csak a L-M-H folyamatos fokozatok között vált, ami sokkal kisebb gáz adott estben.) -
-=RelakS=-
veterán
válasz bardi #203484 üzenetére
Akár van értelme, akár nincs, a mézes meg csokis magok jobban estek, szóval legközelebb azt nyomom.
Illetve kb mintha ragasztóba mártott szivacsot próbáltam volna enni, olyan sűrű volt, szóval kösznem XDVajon a BioTech USA féle l-carnitine-nek lenne még ebben szerepe? Zabálom, hátha segít fogyni, de 2019-ben pont akkor állt meg a fogyás, mikor elkezdtem zabálni Lehet véletlen is.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
bardi
senior tag
válasz Hasaggymeg #203481 üzenetére
Mindig csinálja, vagy csak erős fékezésnél? Én ilyen vibrálás szerűséget akkor vettem észre, amikor erős fékezésnél az első kerék folyamatosan megcsúszott-betapadt.
Menet közben a proteinszeletnek szerintem nem sok értelme van, szénhidrát kell inkább, nem? Azokba meg ha jól emlékszem, az nincsen sok.
'92 Honda VFR 750
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Első körben tárcsacsere lesz (ami amúgy is hamarosan elkopik) valami SLX szintre, ha az sem segít akkor majd a telócsere (valamikor) talán fog. Szerintem egyenetlenük kopik az olcsóbb tárcsa felülete ami aztán berázza a vékonyabb becsúszójú villát.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Maximum1
őstag
válasz -=RelakS=- #203475 üzenetére
Nem kajáltál eleget, kalóriadeficited lehetett.
-
-=RelakS=-
veterán
Az vajon miért van, hogy a mai tekerésem úgy fájt, hogy másfél km után majdnem visszafordultam? Mintha pár méter alatt totál elfáradtam volna.
Lehet köze ahhoz, hogy tegnap is tekertem, és nem spóroltam az erővel?Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Alg
veterán
Vettem kiprobalni egy ilyet : [link]
Mukodik, tudom ajanlani. Baratatnom siman fel tudta vele rakni a gp5000TL-t ami sima gumileszedovel egy remalom.
Kicsit hajlik, ra kell jonni a kezelesere. Es ami miatt vettem: befer a nyeregtaskaba. (Vagy a nyeregtaska ala/fole csatolva is jo)."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
őstag
Köszi mindnekinek a lámpás hozzászólásokat.
Inkább adok ki többet érte, de hosszabb távon jól működő, gondtalan használatot adjon.
Átnézem amiket írtatok aztán kiválasztom a legmegfelelőbbet. -
Ringman
nagyúr
válasz bardi #203469 üzenetére
itt sem túl hosszú a lánc és van állvány is, szerintem ez "egyen megoldás" lehet mindegyik most telepített esetben.
itt a földút mellett még nincsenek rolleresek
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
bardi
senior tag
válasz Ringman #203465 üzenetére
Esztergomban a pumptrack mellé is raktak szerszámokat, szintén láncon, viszont itt olyan rövid, hogy fel kell rakni az állványra, hogy tudd szerelni, földön nem lehet.
Egyszer elmentem oda meló után, de tele volt rolleres gyerekekkel... Mármint persze nincs ezzel gond, csak nem nagyon tudom használni'92 Honda VFR 750
-
Ringman
nagyúr
válasz FőDudu #203466 üzenetére
a gumileszedő sem túl kényelmes így, de sajnos ha nincs leláncolva, akkor másnapra már nem lenne ott
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
FőDudu
veterán
Azt megneznem a kullo kulcsot hogyan hasznaljak igy ...
De az otlet jo.FőDudu
-
Ringman
nagyúr
békéscsabán megcsinálták a téglagyári tavak mellett a biciklis pihenőt (és madárlest), már csak a bicikliút hiányzik hozzá (+ egy kuka sem ártana)
remélem azért választások előtt kész lesz szabadkígyósig.láncbontón kívül minden volt minden gyakran használatos szerszám a "szerelőállomáson"
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Nutra
tag
válasz Toobee #203392 üzenetére
Ez melyik Convoy? Nekem S2+ van, szembeforgalomhoz tényleg nem jó, tartó tényleg nem egyszerű eset, viszont a reverse clicky kapcsolójáról nehéz elhinni, hogy félreműködik. Tiédhez képest nagyságrendileg kisebb terep rutinnal nekem az a megoldás, hogy 2 jobb lámpa van elől, ha valamelyik kihagyna, még nem maradok vakon.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Hat srácok, sokan mondták o hát nem lesz semmi erezhető változás hogy külsőt cserélek, de van. Nagyon szeretem ezt a maraton supreme külsőket. 94 psi n tolom (95 a max) es csak ugy suhan talan még az agyak is hozzátesznek. Abszolut nem bántam meg. Hiaba 32 es, a korábba marathon plus 37 volt de eskü kényelmetlenebb volt vele az utegyenetlenségek szelése. Ezzel 94 psi n olyan finoman üt huppan...nagyon jó külső.
[ Szerkesztve ]
-
bardi
senior tag
válasz jjeahh #203456 üzenetére
Hát ha mindig így menne, mint ma, akkor gyakrabban mennék ekkorákat A reggeli utáni kávét kifelejtettem, meg a menzateát a sültkrumpli mellé. Na az jó választás volt limonádé helyett, azt hittem ráfagyok a padra, miközben ettem, mászás után ültem le kajálni, és jött a nagy szél
Én amikor ilyen csoki, gumicukor, meg hasonló összességében hulladék ételt nézek, ha van választási lehetőség, mindig a több kalóriát tartalmazót veszem'92 Honda VFR 750
-
maximilian4
addikt
válasz parkr #203455 üzenetére
A meridán nekem is így volt, itt is kicsit más a formája, de nem igazán szembetűnő, gyakorlatilag majdnem ugyanolyan mindkét oldalt. Nem hiszem amúgy hogy típushibáról lenne szó. Ezt a modellt elég sok profi versenyző is használta, word tour csapatok (bár lehet ők a felnifékeset), de azért csak lett volna visszhangja ha egy kultikus modellt elbasztak volna a mérnökök.
Maxi
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #203453 üzenetére
Mert nem akarok többet költeni erre a bringára, ha nem muszáj.
Én az egy banán+2 műzliszelet miatt is irigyellek, nekem terepen ilyen szinten/távon simán lemegy 7-8 is, mostanában Cerbona Sport Energy. Lehet jobban járok, ha visszatérek a házicsokikra, abban több a kalória, 220kcal/50g .Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
parkr
őstag
válasz maximilian4 #203445 üzenetére
-
bardi
senior tag
válasz jjeahh #203449 üzenetére
Ha fejre lehet vele állni, akkor azért nem érzed elég erősnek, mert kurvamód kell tépni hozzá, de egy erősebb fékkel a villa nem fog jobban terhelődni, csak kevésbé kell húznod majd a fékkart. Én is ezért gondolkozom 4 dugós fékszetten vagy nagyobb tárcsákon A fék ereje eddig mindig elég volt, 50ről fékezve aszfalton is, rendes tárcsával nem is melegszik el. Amúgy ha érzed, hogy korlátoz a féked, miért nem cseréled le? Elég sokat tekersz, egy sram level tlm, vagy shimano deore meg már nem olyan vészes árban, legalább az elsőt. Ha most shimano féked van, lehet a deorebe még jó is a mostani fékbetét, nem kell két tartalékot venni.
Más, a mai köröm érdekes volt kajálás szempontjából, 50+ km, 1300+ szinttel, és a reggeli zabpelyhen kívül egy müzliszelet, meg egy adag sültkrumpli volt a kaja, mégse éreztem, hogy eléheznék. Máskor egy ilyen körön lemegy a banán, 2 müzliszelet simán. Lehet azért volt, mert a héten nem tudtam tekerni, és nem dolgoztam ki az izmokból a tápanyagot, nem tudom, más magyarázatot nem találok. Az idő viszont szörnyű volt, vagy melegem volt, és leizzadtam, vagy fáztam a szél miatt, pedig még felsőt is cseréltem Kipróbáltam a decás hosszú nadrágot, egészen jó, a térde nem csúszkál tekerés közben, és a gyík testemre az L-es jó, ha felül a szűkebb patentokat használom. A zsebe is egészen jó. Szerintem ilyen 10 fok környékén lesz igazán jó, most kicsit meleg volt hozzá.
'92 Honda VFR 750
-
Tuvix
tag
Valaki nemrég írta ide a fórumra, hogy a Garmin a Body Battery és a korábbi tevékenységek alapján tervez edzés/edzésprogramot. Ezt hol kellene keresni? Én csak 6 tipust látok Garmin Connectben, de mindegyik adott időre, versenyre való felkészülés amit 6-30 hétre beütemez előre. Vagy esetleg azok közt kellene valamit állítanom?
-
Ringman
nagyúr
válasz maximilian4 #203445 üzenetére
az a supacaz bandázs az gyári volt, vagy már te tetted rá?
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
jjeahh
nagyúr
válasz FőDudu #203444 üzenetére
Minden normálisabb kerék és gumi tubeless kompatibilis manapság, de gyárilag mindegyikbe belsőt raknak, aztán az user ha megveszi, úgy használja ahogy akarja. Néhány gyártó az új bringa mellé a dobozba berakja a tubeless szelepet és szalagot is. Ha tubelessre adod a fejed, akkor minimum stan's, schwalbe, joe's tejet érdemes venni.
#203445 maximilian4: nem értek a karbon villákhoz, de simán el tudom képzelni, hogy nem hajlik úgy, mint egy 28 vagy 30-as becsúszós teleszkóp . De úgy érzem nálad valamilyen beállítás probléma lesz ez.
#203448 bardi: 65 kiló vagyok és a BR-M446 Alivio, vagy akár 315, 365 féket nem érzem elég erősnek, szal ezzel nem értek egyet . Igen, fejre lehet állni ezekkel is, törtem el már miatta a bordám, de amikor 15-25%-os lejtőn terepen 40 körül vereted és hirtelen lassítani kell, akkor hamar kiderül mennyire jó a féked. Na ilyen helyzetekben egy belépő fék nagyon korlátoz, mert ha nem harap elég jól, egyszerűen nem merek annyira gyorsan menni lefelé. Ergo ha jön valami akadály, rock garden amire nem számítok, vagy bármi ilyesmi, a fék miatt nem tudok lelassítani eléggé időben és elesek.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
senior tag
válasz jjeahh #203441 üzenetére
Hacsak Főni nem 120 kiló, tök mindegy milyen fék van elöl, ha a belépővel is ugyan úgy orra tudsz állni, mint az XT-vel, akkor az XT nem tudja jobban terhelni. Esetleg hosszabb lejtőzésnél jöhet ki az, hogy több marad meg a végére az XT-nél, mert nem melegszik annyira, de attól még a max erő amit ki tud rá fejteni, nem változik. FőDudunál már valószínű más a helyzet, ő egy 4 dugós DH fékkel valóban jobban tudná terhelni a villát, mint egy belépő két rugós shimano fékkel, abba nem hiszem, hogy van annyi erő, hogy orra tudjon állni
'92 Honda VFR 750
-
brumi1024
veterán
válasz maximilian4 #203445 üzenetére
Én Canyon Endurace-nél nem tapasztalom a vibrálást (full Ultegra szett), igaz keveset futott.
[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
válasz jjeahh #203441 üzenetére
Akkor én mit mondjak a nagyon vékony kis karbon villámmal, rajta bazi erős ultegra nyereggel. Előtte volt apex, rival (már ami outit illeti), de ez az ultegra nagyon beteg egy országútin. Egyébként én továbbra sem gondolom (teljesen biztosan), hogy ez lehet a gond.
Maxi
-
FőDudu
veterán
válasz jjeahh #203441 üzenetére
Koszi!
Majd ha oda kerul a sor, szetszedesnel kiderul milyen is pontosan a kerek. Leiras szerint tubeless ready. Legalabbis a felni es a gumi is tubeless - de amint lathato a szelep nem az.
Arulnak egyaltalan gyarilag tubeless gepet? Marmint ha honapokig raktarban all, akkor ott nem lesz gond? Vagy csak eladas elott nyomjak bele a tejet?
(en csak a Muc Off verziot probaltam, az egy Forintot nem er).
FőDudu
-
FőDudu
veterán
válasz arcitec #203439 üzenetére
En majd 150 kilo vagyok, szoval az extrem igenybe vetel mar egy lejtos gurulasnal is megvan.
Mai korunkon a gyerek es asszony ugy maradt le mogottem a lejton, hogy orom volt nezni(sajnos sebesseget nem tudtam merni, valamiert nem mukodik a Sigma oram. Kell egy uj).
Dupla suly, dupla lejto iranyu ero.
Es gordulesi ellnallasban eleg jo a maxra fult Schwalbe Big AppleJah. 30-40 eve lattam olyan fekpofakat ahol a gumi resz egy sinbe volt betolva. Azt ha forditva szereli be, akkor lehetseges
FőDudu
-
jjeahh
nagyúr
válasz FőDudu #203426 üzenetére
Kell tubeless szelep, öntapadós tubeless szalag és tubeless sealant (tej). Viszont csak akkor érdemes tubelessezni, ha rendszeresen használod a bringát, mert ha hónapokig leteszed, beleszárad a tej.
#203434 Hasaggymeg: lehet, hogy az XT fék túl erős a 30-as becsúszós villához? Gondolom a Judy tervezői úgy képzelték el, hogy a belépő-középkategóriás telóval úgyis mindenki BR-M315, 365, 400-as fékeket használ majd.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
abéla
senior tag
válasz Hasaggymeg #203369 üzenetére
Ha nem is kap terhelést, azért szerintem nem szerencsés ha kilazítólag hat a tekerés ezzel a menetiránnyal (ezek szerint); egyébként a linkelt 243-mal kentem előzőleg, de most bekeményítettem és a 638-at kapta, hátha .
De ha megint lelazul, istenbiza' belerakok valami integrált, HT-s Shimano-t, irgum-burgum.
hootka!
-
arcitec
addikt
válasz FőDudu #203438 üzenetére
Nekem meg azt mondták, hogy a V-fék gumijai kipördülhetnek egy komolyan erős fékezés esetén. Szerinted? Extrém esetben ha a fizikai igénybevétel felülmúlja a technika képességeit bármi lehet, na de normál használatban....
[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
FőDudu
veterán
válasz rétisün #203399 üzenetére
En is furan neztem amikor nekem a bringaboltos javasolta, hogy a gyarilag tarcsafekes uj bringamon csereljuk ki V fekre a feket, mert a nagyobb fekezes hatasara a feloldalas terheles elcsavarhatja (rossz esetben el is torheti) a villat. Elsore meredek, de fizikailag valoban igaz.
Marmint a feloldalas erokar. V feknel ugye kozepen van, mert a felni 2 oldalan fekeznek a pofak es az erokarjuk nagyjabol azonos. Tracsanal meg csak bal oldalon van erokar.Lehet ilyesmi 'rezonanciarol' lenne szo... marmint a villa csinalja a merevsege vagy epp konnyebbsege miatt.
FőDudu
-
nmate91
tag
Ha jól láttam nem volt (vagy vak vagyok): Rigs of the 2021 Hungarian Divide
Hauser meg a Schwinn nem semmi. Van Triban, Rockrider, minden -
maximilian4
addikt
válasz Hasaggymeg #203434 üzenetére
“Kell neked tárcsafék” montira. Amúgy ez kezd így egyre érdekesebb lenni. Ami közös, az a shimi fék, betét és tárcsa. Itt üti valami egymást. Furcsa ez egy full homogén rendszernél.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz maximilian4 #203398 üzenetére
Én is tapasztalom,xt 8100 fék, shimi organikus betét, RS Judy Gold villa, RT 54es tárcsa.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz xy.zsolt #203427 üzenetére
köszönöm
1.Jut eszembe, arra jutottam hogy veszek egy Ruby Project szemüveget.
Itt ezzel kapcsolatban szeretném megkérdezni akik használják, milyet-és a mi a véleményeük? mennyire elégedettek.
2. vannak ezek az ImpactX2 lencsék és a multilaser. melyik ajánlósabb és miért?
3. az impactx2 belül van ami HDR is, ott az mennyit javít a látás szempontjából?[ Szerkesztve ]
-
FőDudu
veterán
válasz Maximum1 #203428 üzenetére
Es akkor visszatertunk oda, hogy mekkora belso kell ebbe?
Ilyen?
Presta-s verziot nem talalok. Atmegy a schrader szelep a presta-s lukon?
Presta tuti vekonyabb, mert van hozza ratekerhetos schrader adapterem.
Szerk: nem megy at. A Presta 6mm, a Schrader meg 8mm atmeroju.700x42C a mostani gumi - nem is ertem, katalogus 700x38c-ir.
Latom ugyanezt linkelted.[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
-
FőDudu
veterán
-
xy.zsolt
őstag
válasz maximilian4 #203404 üzenetére
kell az outira okvetlenül a tárcsafék....peeersze
Más, Használ(t) valaki outin TT nyerget...azt amelyik elöl 2 részben végződik? Tapasztalat érdekelne
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
FőDudu
veterán
válasz rétisün #203420 üzenetére
Giant Liv Rove 1 DD.
Ez volt a nejem merete - trekkinget akart.A felnije biztosan tubeless - a gumi is elvileg. De nem tudom mert ennyire nem ertek hozza.
Keszulok a javitasra, tudni szeretnem mi kell ha defektet kap.
Legrosszabb esetben gumi ragasztas lesz - jobb esetben belso csere (a kulsot meg csak atnezem benne van-e meg a tuske).FőDudu
-
jjeahh
nagyúr
válasz FőDudu #203415 üzenetére
28-29", valójában a kettő ugyanaz, csak a virsliket 28"-nek hívják. A gumidban ha belső van, akkor nem tubeless, hanem tubeless kompatibilis és még nincs átalakítva tubelessre. Tehát ha defekted van, a belsőt kell foltoznod (vagy kicserélned).
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz FőDudu #203415 üzenetére
28" = 700c = etrto 622.
mtb-oknál a 29"-es gumi az gyak. 28"-as csak olyan széles, hogy már a külső átmérője is nagyobb
21 mm a felni belső szélessége.
ez is olyan felemás helyzet, mint ahogy 50 mm-es szélességig mm-ben adják meg a külső méretét, 50 mm felett meg colban (inchben)
28×1,6 = 700x40.
mtb-nál létezik 29×1,8-as méret is (de ritka), az meg 700x45
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
FőDudu
veterán
válasz Maximum1 #203416 üzenetére
Decathlonban vettem mindharom meretbol prestas gumit - 26, 27.5, 29". Tehat belso van.
Meg vettem egy nem olyan olcso defekt jvito keszletet is. Gyerek koromban meg ugyis javitottam eleget, mar fejbol tudom mi hogy megy. Gumi leszedot is vettem, 3 muanyag cucc - nehogy kicsipjem a belsot. Mert persze gyerekkent csavarhuzoval csinaltuk
Akkor nem voltak ilyen uri huncutsagok.[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
maximilian4
addikt
válasz Maximum1 #203414 üzenetére
Szerintem arra gondolt hogy rosszul feküdhettek rá a betétek a tárcsára. Nem párhuzamosan hanem ferdén. Én kivettem a betéteket, teljesen visszanyomtam a dugattyúkat, majd féknyereg vissza, még nem húzod meg a csavarokat, hanem fékkar behúz (nem engeded el) és közben meghúzod a csavarokat. Mint mikor beleér a betét és próbálod beállítani.
Maxi
-
Maximum1
őstag
válasz FőDudu #203415 üzenetére
29"
Az hogy tubelessre van e rakva a szelepen látod, de 99,5% hogy nem az, simán belsős, a belsőt kell ragasztani.maximilian4
köszi, majd megpróbálom én is így.[ Szerkesztve ]
-
FőDudu
veterán
Kene egy kis F1.
Nejem bringajat nezegetem. Nem katalogusbol vettuk, csak bementunk, megprobalta, jo felszereltsegu (Deore 1x11 sebesseg), megvettuk. Orultunk, hogy volt keszleten.
ETRTO 622x21a felni, az mekkora meretet jelent valojaban? 27,5 vagy 29"?
Nem tudok rajonni. 700x42C amit latok a gumin - nem talalok ilyet collba atultetve kb. sehol.Azaz ha jol ertem Tubeless. Lehet ebbe belsot rakni, vagy hulyeseg?
Luk eseten ebben a kulsot kell javitani (ha lehetseges)?Continental oldalan Continental Contact plus azt mondja erre, hogy 28x1,60.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
Maximum1
őstag
válasz Mezga Aladár #203405 üzenetére
Na az meg már az a súly ahol nem ráz
maximilian4
erről a központosításról van valami videó vagy leírás? -
Toobee
veterán
válasz IMIIKE1998 #203412 üzenetére
Zselés nyereg, de csak 615-ös reach-csel.
-
IMIIKE1998
őstag
Hali!
Szerintetek komfort szempontjából melyik érték a fontosabb? A stack vagy a reach?
-
Alg
veterán
-
FőDudu
veterán
Szerintem a pofak nem parhuzamosak a felnivel es az eleje ereszt ele elobb. Igy a hatso resze meg berezonal amikor elengeded. Szerintem vagy beallitod, vagy be fog kopni.
Nekem is volt, addig buveszkedtem a felgombfeju alatetekkel a fekpofa alatt amig jo nem lett.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
Alg
veterán
válasz maximilian4 #203404 üzenetére
Jövök én is egy hasonló találós kérdéssel
Felnifék, hátsóval gyenge fékezéskor és fékezés után kar elengedésekor jön egy vibráció a seggem alatt, először azt hittem valakivel összeért a gumi, olyasmi érzés. Vagy mintha sűrű rácson mennék keresztül.
Hátsó tengely stabil, fék a vázon nincs meglazulva, fékpofák már nem újak, kb. félig-kétharmadig kopottak de tiszták. Visítás nincs, "toe-in" belőve, fékpofa nem ér a gumihoz, gumi nem ér a vázhoz.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
FőDudu
veterán
válasz SpaceJam #203360 üzenetére
En majd 150 kilo vagyok - de ma jol birta a bringam.
A cserelt hajtokar, lanctanyer, lanc jol vizsgazott - a hatso fogas koszoru is olyan mint az uj.
Nem volt se felre valtas se egyeb rendellenesseg. Teszi a dolgat.Pont ugyanolyan Shimano CN-HG53 lancot vettem ami rajta is volt. Csak par szemet ki kellett kapni, mert 116 szemes volt az uj. A Decathlonos patentszem meg valami SRAM verzio - de pont jo hozza.
Mas kerdes, hogy en puding vagyok es a 30 kilometeres kor vegere elegge elfaradtam.
Dombon lakunk, lefele jo a majd 50-es tempoju gurulas - felfele elfogy a szusz.Itt a bringam. Meg kell egy uj nyereg, a Sigma oram nem mer (magnes a helyen van, de nem mutat semmit), par rozsdas csavart ki kell cserelni, de amugy mar teljesen jol hasznalhato. Es elbirja a sulyomat.
A kormany es nyeregcso gyarilag fekete alu volt - a nap kiszivta. Erdekes modon a stucnit nem bantotta.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
maximilian4
addikt
válasz Mezga Aladár #203405 üzenetére
Megcsináltam a központosítást, hátha csak annyi az egész. Ha lesz időm kipróbálom.
planbmokus
Igen. Amit látok, hogy bőven van rajtuk anyag. Amit még most csináltam, és még nem próbáltam eddig, az a fenti javaslat alapján a központosítás.[ Szerkesztve ]
Maxi
-
planbmokus
senior tag
válasz zsolti72837 #203354 üzenetére
Tisztítás/kenés vonalon én csak a MucOff/Motorex/Rohloff trióban bízom, illetve a TF2 egy-két spec cuccát szeretem.
A WD 40 kenőanyagok amik mindenre jók, nem jók semmire, a célzott Bike kenőanyagok és tisztítószerek nem rosszak, de minden tekintetben van náluk jobb.(#203398) maximilian4
Vibrációra gondolsz? Fékpofákat nézted?[ Szerkesztve ]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
Mezga Aladár
veterán
válasz maximilian4 #203404 üzenetére
Akkor én megpucolnám a tárcsát autós féktisztítóval, betétek ki dugattyúk alaphelyzetbe, betétekkel beállítani a központosítást. Ha rendben van a cucc akkor működnie kell.
Én 110 kg + 60 km/h lassítva sem ráz. Merida Scultura carbon villával. -
maximilian4
addikt
válasz rétisün #203399 üzenetére
Aha. Supersix Evo. Huhha, gyűlnek az emberek. Lehet tényleg konstrukciós baki lenne? Valóban baromi könnyű és még a specihez képest is nagyon vékony a villája.
Mézga Aladár:
Ezen én is gondolkoztam, hátha ez a végső megoldás. Csak az a baj, hogy a betét is és a tárcsa is majdnem új.
Maximum1
Tény hogy most én sem vagyok bringás súlyban. Mostanában tekerni sem volt időm, mert most fejezem be a posztgraduális képzésem jogon, szóval nem sok időm van sajna, így fel is szaladt néhány kiló megint. Főleg ahhoz képest hogy 2-3 éve simán voltam 60-65 kiló 180 centihez, most meg vagy 80. Tűnnek el az izmok, nő a hasam…és még csak most leszek 30 (2 év múlva).
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #203396 üzenetére
Próbálj ki egy csontrezegtetos headsetet, mondjuk én elsősorban azért azt hasznalom mert a fülhallgatot nem bírja a fülem, fejhallgató meg nem opció biciklin. Plusz ugye hallod a forgalmat is mellette
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Ringman
nagyúr
válasz Toobee #203394 üzenetére
Nekem nem volt vele bajom az utóbbi kb 1 évben, a gumis tartót szoktam használni és azzal együtt veszem le amikor töltöm. De lehet csak pont szerencsém van vele
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Maximum1
őstag
válasz maximilian4 #203398 üzenetére
Nekem is csinálja, szerintem nehezek vagyunk, legalábbis én/90kg/
Fokozatosan húzva nem csinálja, de lehet az ájsztek betét, nekem is az van, a tárcsám is ugyan ez, ujjak a betétek kb 400km van bennük.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest