-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Normi™
őstag
Normális,nekem 520-asom van,az is ilyen,szerintem belépő szint körül mind ilyen,a komolyabbak jobban fogják a stoplit ha jól gondolom.Ez nem lötyögés,ugye jobbra eleve kioldasz.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
Normi™
őstag
Akkor ott valami nem ok,függőlegesen nekem meg sem mozdul.
Más: Mit ajánlotok vázon maradt ragasztó maradvány leszedéséhez?
[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
nagyúr
-
Normi™
őstag
-
nagyúr
-
nagyúr
-
ivana
Ármester
True multi purpose grease, formulated for lubrication of loaded slide-ball, and roller-bearings, wheelbearings, universal joints, chassis, and various shock loaded or vibrating applications in transport, agriculture and off road equipment, operating in wet,dusty and/or dry conditions. Suitable as general purpose grease for industrial applications requiring a NLGI 2 grade. Ez alapján igen, kérdés mennyire sűrű, mert a bringába folyósabb kell.
-
ivana
Ármester
Valószínűleg jobban is kopik, gagyibb agyakban szokott ilyen sűrű zsír lenni alapból szerintem az borzalmas (rohadt nehéz levakarni), ne ezen spórolj ha sűrű akkor inkább vegyél valami olcsó folyósat. Az tuti, hogy nehezebben forog, versenyzők régebben (jóval mondjuk 50 előtt) olajat használtak mert azzal könnyebben forgott a kerék, mai zsírokkal már teljesen mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
vatafakk
aktív tag
Közrejátszhat ez is, elég előredőlve használtam, ha nem haragszol most nem próbálom ki
Más kérdés, hogy [ezek] a KTM FUN ROAD kerékpárok hervis saját márkái? A típusra rákeresve csak hervises bringákat találok, olyan színben pedig sehol, mint amit testbike aprón hirdetnek. Felszereltségben kb ugyanaz mint a life road, ami több helyen elérhető.
-
ivana
Ármester
A cross trekkinggel az a baj, hogy az a tanyabike modern verziója, lomha, unalmas, nehéz stb és nagyon durván, sárvédő nélkül egy csepel apollo élvezhetőbb ami azért nagy szó akkora limóként. Lehet kapni merev villás fitness gépet tárcsafékkel, akár 40-es gumival is felszerelhetőt, outi geóval, elől compact double, hátul monti sor (gyengébbeknek is tökéletes az áttét...). Vagy az a 25 ezres régi tange csöves trekking, egy jobb kerékszett, és rohadt jó mindenes gép, kossal még vintage cx-nek is elmegy.
-
Doki-HUN1978
senior tag
viszont ha nem vagy tapasztalt, a nagy kerék segíthet átmenni a pocsolyán és a puhább talajon is..
Ebben igazad van...
És itt lehet szó marketingről, meg "ők egy campinggel is megnyernék" dolgokról, de ha a Benkó Barbi 26"-lal jobb időt menne adott pályán, gondolom a Focus nem kockáztatná meg a nagyobb kereket, hogy utána ne tudja eladni azt a kategóriát, amivel a versenyzőjük nem nyert..
Ezt a kérdést viszont úgy látom fordítva látod.
Vennél 29-es, vagy 27,5-ös bringát, ha a vb-n mindenki 26-ossal tolná???
Ugye, hogy nem.Eladhatatlan lenne, mivel minden lelkes amatőr olyan bringát szeretne és olyan kereket, amivel Nino Schurter meg Julian Absalon teker.
Természetesen -azon kívül, hogy nagyszerű versenyzők- reklámarcok is és velük adják el a 29-es, meg a 27,5-ös kerekeket és a hasonló újdonságokat, hiszen ezért (is) kapják a fizetésüket.Egyébként meg bármibe fogadnék, hogy ha a Stringbike hajtását pl. a Shimano, vagy a Sram találta volna fel, most a UCI profi mezőnye 100%-ban ezzel menne, a mezei user-eknek meg az lenne a következő amire gyűjtenénk, mert az biztosan legalább olyan fasza, mint a 27,5-ös kerék és a lánhajtás meg már nem is "trendi".
[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
Runner_fxr
Ármester
-
Doki-HUN1978
senior tag
Ez az cikkíró bizonyára nem azért kapta a pénzét, hogy a 650-est fényezze...
Ez gyakorlatilag arról szól, hogya 650B ötvözi a 29-es és a 26-os kerekek összes pozitív tulajdonságát, vagyis ez maga a csoda.
Ez a cikk egy tudományos számításokat nélkülöző reklám, semmi egyéb.
Jövőre meg nyomják a 31-es kerekeket és az lesz az isten, a többi meg szar.Mellesleg az első hsz a cikkbe, -ha jól értelmezem- valami hasonlóról szól...
[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Én is ott látom a buktatót.Nehéz a test elülső felén olyan felületet találni melyen órákig elviselhető a testsúly 60%-a.Még kiállni lehet érdekes abból,nem véletlenül nővel reklámozzák,hisz gyakorlatilag pucsítasz és nem kiállsz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
geza844
aktív tag
Egy alu vázas, első telós Magellan Hydra. A 40e Ft-ot arra mondta, hogy ha nagyjából minden kopóalkatrészt cserélni kell rajta. Mert volt már, hogy valaki felhívta, hogy csak valami apróságot meg kell csinálni a bringáján, aztán betolt hozzá egy roncsot. Amúgy nem is akart árakat mondani, csak én erősködtem, hogy mégis
-
---Lasali---
Közösségépítő
Teljes hajtás felújítás, és minden csapágy tisztítása zsírozása, váltó rendszer újra bovdenezése, beállítása, az ennyibe kerül, még egy olcsóbb bringán is. Egy felső kategóriáson meg lehet ennek többszöröse is, alkatrészektől függően.
Megbeszélni, esetleg kiderülő hibáknál újra telefonálni mindenképp kell, különben miért fizetné ki az ügyfél azt, ami meg sem volt beszélve.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
A mostani egy négyszögtengelyes Shimano.
Mivel a bringa egyéb felszereltsége elfogadható (az Alivio sort leszámítva Deore vagy felette), a mostani hajtómű és a teleszkóp (Manitou Axel) cseréjével viszonylag jobb gépet varázsolhatnék belőle, ahelyett hogy veszek egy másikat.Illetve szemeztem Deore (FMC590) hajtással. Csak nem vagyok biztos benne érdemes e rászánni a pluszt.
Napfénysüti: Köszi.
-
Kickass
őstag
Igen, 3x9 sebességes rendszer.
szjoci: Számolgattam, igen valószínűleg a Deore hajtóművel jobban járnék.
Hasaggymeg: a láncvonal mind a 3 hajtóműnél (jelenlegi fcm430/431, alivio fcm4050 és Deore fcm590) 50mm-ben van megadva, gondolom akkor beállítható ugyanaz a távolság, a csere úgyis szervízben fog történni
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
Dunántúlon többnyire. Tavaly Nyugat montin összetettben beértem a top10-be, aminek nagyon örültem. Zirci versenyen két defektet is kaptam, ami azért nem rossz arány. Eplényben is, azért értem be későn... Balatonfűzfői záróversenyen meg elképesztő sár volt.
Idén XCO-t szeretném kipróbálni, meg az összes versenyt, ami Veszprémhez közel esik. Néztem, hogy Bükkben is lesz több verseny, de az utazási költség nagyon sok.
-
condy
senior tag
-
fpeter07
veterán
Voltam CX versenyen is. Egyenesekben esélytelen a monti a cx ellen, 2,5 percet kaptam körönként. De kanyarokban kell az ügyesség, egyik versenyző közvetlenül előttem huppant le a földre...
Pest környékén hetente rendeznek versenyt... Bezzeg Zalában összesen ha 4 van egy évben.
Egyébként fórumról is könnyen lehetne szervezni egy 24 órás csapatot. (szokott is lenni)
-
condy
senior tag
Rosszat mondtam (írtam)? Bocsánat!
Kezdő vagyok, ne lőjetek!Az elmúlt napokban annyi kerékpárt láttam (leírást, véleményt, tesztet olvastam), mint eddig még soha. Így találtam erre a "rossz kutyára" is.
Megfogott az "alakja." Ennyi."I think, this is the beginning of a beautiful friendship."
-
---Lasali---
Közösségépítő
-
veterán
Nekem a szervizben ugy raszoritotta a szaki a gyorszarat a hatso kereknel, hogy mikor most defektem volt, alig birtam kihajtani. Persze nem kotyogott a kerek es nem is szorult, szoval felelmetesen rutinosan lotte be, mikozben eleg nagy ero hatasara sikerult kinyitnom, epp arra gondoltam, hogy az a tolvaj mar majdhogynem megerdemli a kereket, ha ezt kihajtja.
Everybody lies.
-
-
rétisün
veterán
jobbról, alsóbbrendű útról kikanyarodó autós nem adta meg nekem az elsőbbséget, és nem is elgázolt, inkább fellökött. 8 napon túl gyógyuló sérüléseim voltak (horzsolások, a lánctányér átszúrta a bőrt a combom belső felén) emiatt a kórház értesítette a rendőrséget, amúgy valószínűleg el tudtuk volna intézni egymás között a kártérítést. így viszont rendőrségi ügy lett, és az autós kötelező biztosítása fedezte a kárt.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
nagyúr
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Hálózati / IP kamera
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Házimozi haladó szinten
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Parfüm topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- További aktív témák...
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Mata összteleszkópos kerékpár