-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Alf65 #151848 üzenetére
Nekem már hiányozna a töltögetés,uncsi lenne ha sosem merül le. ...na meg kulacsméretű elemet sem igazán cipelnék magammal 12 órán át.
(#151851) -=RelakS=-...horpadt érintkezőt nem,de olyan vízcsapot mely jobbra nyit és balra zár,ugyanonnan a Nagy Fal tövéből,már igen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Alf65 #195178 üzenetére
Nem a mostani költségekre utaltam (amik ismertek), hanem a várhatóakra (Júl 1).
Mennyi lesz a magyar átfutási idő, ha mindent vámolni fognak?
- Ezért gondoltam, h érdemesebb most uniós/magyar helyről vásárolni.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Alf65 #195181 üzenetére
Elég sok csomagot rendeltem idén és tavaly is Aliról.
Jelenleg már csak 5 csomagom van úton amelyeket mind Májusban rendeltem meg. Kb. egy hete itt van nálam két termék amiket Order time: 00:59 May. 12 2021 ekkor rendeltem. Aztán tegnap is jött két csomagom,
pl. Order time: 00:59 May. 12 2021
Store name: CoolChange Official StoreStore name: MYVIT Glitzy Lifestyle Store
Order time: 05:18 May. 17 2021
Jó kis ujjatlan kesztyű, tetszik.
Szóval vannak jó példák is a szállítással kapcsolatban. Persze volt már egy ami eltűnt valahol, de veszteség nem ért ekkor se. Aztán volt olyan is amikor felhívtak telefonon a helyi postahivatalból a csajok, hogy már egy hónapja náluk van a csomagom, menjek értük.Decathlon: Innen is jött egy csomag benne egy [ST 500]-as kesztyű.
Végre egy hosszú ujjú kesztyű aminek nem hosszú az ujja a kezemre vagy szűk. Pont kényelmes és úgy látom elég szellős lesz.
A másik pedig egy [esőkabát] . Már régebben is ilyen minőséggel kellet volna kezdenem, nem pedig venni 2db. 10e. Ft értékű kabátot ugyan csak itt az áruházban. Van egy kis pocakom , de még így is megfelelő a mérete. Szerintem hamarosan az eső teszt is meglesz vele.
Öröm van, mert jók a méretek és így nem kell bemenni az áruházba csere miatt.Nyereg téma. Nálam nem vált be a kemény nyereg és egyelőre a [gél-es] se 100%, de sokkal jobb, mint amit cseréltem. Ezzel már le tudtam tekerni két 40 kilométeres karikát úgy, mogy utána nem érzek szúró fájdalmat a csontomba mikor leülök egy puha fotelba. Szerintem nem lehet ráhúzni mindenkire, hogy csak a kemény nyereg a jó és szokni kell. Nekem 3000 km után is fenn állt a probléma, de gondolom nekem érzékenyebb hátsóm (gerinc végződés) van. Viszont a túlpárnázott nyereg nem zsibbaszt sehol, egy bajom van vele, nagyon magas.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Alf65 #198869 üzenetére
Vezettél már furgont, vagy van-t? Esetleg valódi teherautót? Van két tükröd oldalt, és ennyi. Ilyennel tanulja meg az ember, hogy merőleges parkolóba orral előre soha nem állunk be. Illetve csak ha kimondottan tiltják a hátrafelé parkolást, vagy ha a csomagtérbe kell rakodnod, és ezért nem állhatsz rá a falra, de ilyenkor segítség kell a kiálláshoz. Vagy sok-sok bizalom, hogy aki jön az megáll, a gyalogosok meg nem sétálnak mögéd.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
woodworm
veterán
válasz Alf65 #198869 üzenetére
Szerintem akinek szokatlan a hasonló teher, az túlnyúlás nélkül is el fog sodorni. Nem a túlnyúlás a lényeg, hanem alkalmazkodni kell a megváltozott szélességhez. Az emberek nagy többsége egyszerűen nem tud tükörből tolatni, pláne, ha csak a külső tükrök használhatóak.
(#198871) woodworm
Hétköznapi ember számára felfoghatatlan például, hogy ha elég közel jön mögöttem, akkor egyszerűen egy személyautó is eltűnhet a holttérben.[ Szerkesztve ]
-
woodworm
veterán
válasz Alf65 #200401 üzenetére
Mielőtt belemennénk a cső vs tömör tengely statikai tulajdonságainak a vizsgálatába, ezt te hoztad fel. A menetes és kazettás agy között nem ez a legnagyobb különbség, hanem a csapágyazás helye. Emiatt törik a tengely hamarabb a menetes agyban és nem azért mert tömör vagy csőtengely van benne.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Alf65 #200401 üzenetére
Amit nap mint nap látok a szervizben az nem téged igazol.
Természetesen szíved joga azt választani ami neked szimpatikusabb, ezzel nem is vitatkoznék.Attól görbül a tengely, hogy a csapágyazás két oldalt a menetesben közelebb van egymáshoz mint a kazettásban. Ezáltal a menetes tengely nagyobb terhelést kap. Kételkedhetsz benne (vannak emberek akik a mai napig úgy vélik, hogy a föld lapos), de ettől még az üreges tengely is merevebb mint a tömör!
-
félisten
válasz Alf65 #200401 üzenetére
"Részemről szimpatikusabb egy 7-es sor tömör acéltengelye, mint a 8-asom gyorszáras csöve."
Ez picit komplexebb mint első ránézésre tűnik.
Ha van gépész ismerősöd valószínűleg el tudja magyarázni, hogy miket és miért kell figyelembe venni.
Ha tudsz angolul biztos vagyok benne, hogy YT-on is ott a választ. -
őstag
válasz Alf65 #200401 üzenetére
nekem van olyan komoly menetes agyam is, ami többet ér, mint bármelyik ma kapható kazettás (Nuke Proof is, meg Bullseye is) mindkettőben alu csőtengely van, és még azokon is kacsázik a zsír új (NOS ha úgy tetszik) XC Pro sor
ahogy írta woodworm és Runner is, az, hogy az utolsó csapágyazott pont a kerékben a kazettatest kezdeténél vagy a végénél van - figyeld a piros pöttyöket a képen@ivana: azért a 90-es évek elején voltak páran, beleértve a Suntour-t is, akik képesek voltak jó menetes agyat csinálni.
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Alf65 #200401 üzenetére
Az, hogy a cső merevebb-e vagy a "sok anyagot" tartalmazó tömör rúd az fizikai, pontosabban statikai tudományos tény és nem meggyőzőerő kérdése.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Alf65 #201751 üzenetére
Köszönöm. Nekem is ez a benyomásom, mintha nem futna jól a lánc valamiért a rendszeren. De mi lehet az oka? Conex lánc, 9 sebes...azt mondták jó német lánc. Most mégsem jó a shinamoval?
------
Száraz csapágyak? Gyári ujan vettem az agyakat, ezeket is meg kell valamivel kenni így új állapotukban?
Vagy a hátsó váltó a görgőit is? -
gd4n1
újonc
válasz Alf65 #201765 üzenetére
Szerintem az csak a lánc hangja... ahogy lekezdi újra forgatni a hajtókart akkor erösödik fel és ugyan az a hang, mint az elsö videóban.
#201766 xy.zsolt
Nem tudja rossz irányba feltenni...
Ha összeakasztja és a csapok beülnek rendesen a helyükre akkor kész, mindegy hogyan rakja össze. Ha meg nem ugik a helyére az úgyis feltünik. -
-
evilskati
aktív tag
válasz Alf65 #202456 üzenetére
Hozzátenném, hogy hamar lehet bármivel 8 napon túl gyógyuló sérülést okozni, és onnantól kezdve máris büntetőeljárás.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Alf65 #202453 üzenetére
Ha van kerékpár út / sáv, ott kell menni.
Próbáld ki a belváros Markó utcában szemben a forgalommal. Nem fogom veszélyeztetni magam azért mert egy ostoba oda festette a kerékpár út jelzést.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
válasz Alf65 #202453 üzenetére
Sőt, a kresz szerint a lámpának fixen, mindig a biciklin kell lenni, és elemes, akkus lámpa nem is elfogadható, csak dinamós, vagy agydinamós. Kell csengő is. Fényvisszaverőkből kell előre fehér + hátra piros, illetve 2-2 sárga a küllők közé (ez kiváltható reflexív csíkkal a gumin), valamint a pedálokra is 2-2. Fényvisszaverő matricákat felejtsd el, az sem szabályos.
Mondanom sem kell, hogy egy sportolásra szánt eszközön ebből eleve hiányozni fog jó pár tétel. Igen, ez szabálysértés. Veszélyeztetek vele bárkit (akár magamat)? Nyilván nem. Mármint ha a józan ész szerint járok el, és amúgy ki vagyok világítva, és van elég fényvisszaverőm is. A szabályok szarul, illetve túl általánosan vannak megfogalmazva, épp ezért be sem tartják, sőt: be sem tartatják őket.
Hasonló remek szabály volt, hogy biciklivel nem keresztezhetsz úttestet, le kell szállnod, és áttolnod, balra kanyarodásnál is. Ember nem tartotta be soha, szerencsére ki is szedték.
Ez amúgy főleg azért érdekes, mert az autós kreszt sikerült normálisan megírni, ott nem is nagyon tudnék ilyen értelmetlen szabályokat hozni példának. Más kérdés, hogy az értelmes szabályok betartásával is vannak gondok, hajjaj… És ezt autósként mondom, nem biciklisként.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Alf65 #202454 üzenetére
Kopott a sor / megnyúlt a lánc, ugrik a hajtás.... Akkor ő lehet Förstner, mert most cserélt mindent.
#202460jjeahh...számomra ez érthetetlen! Van nekem is egy ismerősöm, elég elvetemült bringás, több bringája van (már combcsontját is törte télen, jégen, kerékpárral ) és minap mondja elesett, mert a belvárosban a lámpát még elcsípni igyekezve kiállt rátaposni mikor a lánca átugrott a lánckereken, ő meg eltaknyolt az autók között...kérdésemre, hogy miért nem méri a nyúlást az volt a válasz, hogy nem szokta, nincs is mivel, neki nincs olyan. A gumikat meg én is eléggé elkoptatom, de az részemről inkább fillérb@szás mintsem hanyagság.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Alf65 #202969 üzenetére
Pont azert nem vettem meg most a Slime -os belsot, hanem a Michelin fele megoldasat, ami rucskos + van benne slime. Neztem par felhasznaloi ertekelest, nem panaszkodtak.
Btw, rendeltem a Magurakba olajat, igy 2 ev utan ugy voltam vele, megerett a cserere. Utana olvasom csak, hogy nem nagyon kell bennuk olajat cserelni, mert nem koti meg a vizet a Royal Blood.
Betetcserekor, fekfolyadek cserekor erdemes a dugattyukat megjaratni? Mi a bevalt szokas? Szepen mozognak, kopas hatul egy kicsit elcsuszott, a kulso betet jobban el van kopva, mint a belso.
Na meg az olajat szivjam le, majd frissel toltsem fel, vagy inkabb flush az uj olajjal?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
válasz Alf65 #207298 üzenetére
130 az nagyon jó alapozós pulzus, és elengedhetetlen hosszú távokhoz (futásnál maraton, bicajon 100k+). Sprintereknek is kell, nekik arra való, hogy az üzemi pulzust letolják, és helyet csináljanak fent a teljesítménynek. Persze annak függvényében kell csinálni (ezt is), hogy mi a végcél. Mindenképpen célszerű keverni valami HIIT edzéssel, a kérdés az arányok. No meg sajnos elég kitartóan kell művelni, hogy hatása is legyen (hetekben, de inkább hónapokban mérve napi 1,5-3 óra simán belemegy). A 130-as pulzus amúgy azt jelenti, hogy vagy idősebb a delikvens, és alacsony a HRmax, vagy már elég jól be van edzve (vagy csak alibizik ). Egy egészséges, már nem fiatal, közepesen edzett férfi HRmax-a valahol 185 körül van, neki a 135-145 körüli alapozás az ideális.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Alf65 #207327 üzenetére
Nyilván megmondanám, hogy teszteljék odakint, a fagyasztójukban, vagy ahol akarják, ez nem nagyon érint meg, viszont nem tudom, ez mennyire jellemző probléma, és hogy mit akart jelenteni az utolsó mondatod.
Hasaggymeg: Az lesz akkor. És továbbra is hátsó világítást keresek (nyeregpálcás rögzítési lehetőséggel).
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
őstag
válasz Alf65 #208130 üzenetére
egy rendes racsnis dugókulcs készlet inkébb 20k-tól indul még a negyed collosak is
imbusz készlet szintén zenész, egy T nyelű Bahco szett 25-től indul [link] a Beta vagy a ParkTool meg 40+ ezer...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
MPowerPH
félisten