Hirdetés
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Last Epoch
- Bemutatkozott és meg is jelent a The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- PlayStation 5
- World of Tanks - MMO
- EA Sports WRC '23
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Path of Exile 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
ЯΞD
senior tag
Nos tévedtem. Azt sikerült visszaállítanom. viszont azóta megcsináltam az elbukott versenyem karrierben. És most megint csinálja a feszkot. konkrétan azt írja ki nem tudja betölteni a mentést mert hibásak. És csak új profilt enged indítani vagy autómentes kikapcsolással bedob az interjúszobába. Hát feladom nem tudom mi baja van.
-
ЯΞD
senior tag
válasz
Rototti #6097 üzenetére
Igen fent van. De sikerült végül némi veszteséggel megoldani. Nem tudom mért de csináltam rendszer visszaállítást és nem oldotta meg. Viszont a mentést tartalmazó mappára ha jobb klikk tulajdonságok majd előző verziókra nyomtam és kimentettem az akkor mentett könyvtárat (ami május 12) majd felülírtam a jelenlegit jó lett. Egy azóta lejátszott versenyt buktam csak el de visszakaptam minden beállítást, és mentésem. Így végül megkönnyebbültem.
-
ЯΞD
senior tag
Sziasztok
Ma délután toltam kicsit és mikor végeztem kiléptem rendesen a game-ből. És most este szerettem volna megint játszani de valamit rinyált a mentéssel és nem töltötte vissza a meglévőt. Csinált újat. ezzel buktam az eddigi játékaim, autó beállításaim, kormány beállítások stb... Próbáltam csinálni rendszervisszaállítást hátha menthető még de sajnos nem. Amúgy a pontjaim megmaradtak.Tudtok megoldást rá, hogy visszahozza a elért eredményeim? Eléggé elment a kedvem attól, hogy újrakezdjem. Meg egyáltalán mért fordul ez elő? Tudok valamit tenni, hogy ne járjak így még1x?
-
Steady74
addikt
válasz
benjemin1994 #6088 üzenetére
-
benjemin1994
tag
válasz
Rolly Dy07 #6087 üzenetére
Majd felfeszlek titeket freind re
kössz -
Rolly Dy07
senior tag
válasz
benjemin1994 #6085 üzenetére
Live: RollyDy vagy Rolly Dy
Na már ezt se tudom, mert programok válogatják.
Szal ha a motoromat rendbe vágtam jövök csapatni. Addig néha felugrok gyakorolni.
-
Rototti
senior tag
válasz
benjemin1994 #6084 üzenetére
Szerintem időpontokat felesleges megbeszélni, mert live-ban úgyis látjuk, hogy ki van fenn. Ha sokan vagyunk, akkor meghívjuk egymást és lesz szeró, ha meg nem, akkor megyünk public szeróra.
Live: Rototti
-
benjemin1994
tag
válasz
benjemin1994 #6084 üzenetére
Nekem mondjuk ma 6 tól fél 8 ig jó lenne!
-
benjemin1994
tag
Akkor az lenne jó hogyha mindenki aki itt PH-n szokott lenni megírja a LIVE-ID-s nevét!
Hogy be tudjam rakni freind listámra!
És itt mindíg megbeszélni időpontokat hogy ki mikor ér rá stb!
(Én se most kezdem ám azért az f12010-ezést csak most szántam rá magam a jogtiszta megvételéhez!) -
_kovi_
aktív tag
Vagy meg kéne beszélni egy időpontot, és akkor többen tudnánk lenni akinek jó az időpont.
-
Rototti
senior tag
válasz
benjemin1994 #6081 üzenetére
Magyar szerók nincsenek, mert nem igazán gyűlünk annyian össze, hogy kitöltsünk egy szerót (legalábbis az én baráti körömben és az én játékidőm alatt). Délután, kora este van 4-5 szeró szóval lehet válogatni.
Vedd fel barátnak az itteni srácokat és akkor nagyobb valószínűséggel fogsz magyarokkal is versenyezni. -
benjemin1994
tag
válasz
benjemin1994 #6080 üzenetére
Én most kezdtem el online játszani az f1 2010-el és az lenne a kérdésem hogy hogy megy ez!
Ma délelőtt jött meg a game és 1-2 szeró volt csak fent és ott is csak egy két ember! Este felé, vagy hévégén lehet jó csatákat összehozni?
Igazítsatok el légyszi!
Kössz!!! -
benjemin1994
tag
szasztok!
szoktak lenni magyar szerók? -
ЯΞD
senior tag
sziasztok!
Na sikerült vennem egy új logi MOMO-t. De előtte nekem ilyen pity-puty kormányom volt csak. Ez tök fura, pl síkánnál nem tudom olyan gyorsan jobbra aztán balra tekerni mert ez ugye motoros és áttételezve van. Ez minden jobb fajta kormánynál így van? vagy csak be kéne tudni állítani jól? Ha igen akkor tudna valaki adni egy jó setup-ot? köszöntem.
-
plaschil
aktív tag
Sziasztok!
Találkoztatok már ezzel a hibával?
Probléma-aláírás:
Problémaesemény neve: APPCRASH
Alkalmazásnév: F1_2010_game.exe
Alkalmazásverzió: 1.0.0.0
Alkalmazás időbélyegzője: 4c766231
Hiba – modul neve: ntdll.dll
Hiba – modul verziója: 6.1.7600.16559
Hiba – modul időbélyegzője: 4ba9b29c
Kivételkód: c0000005
Kivétel – eltolás: 00038c19
Operációs rendszer verziója: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Területibeállítás-azonosító: 1038
További információk 1: 0a9e
További információk 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
További információk 3: 0a9e
További információk 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789Nem tudom mitől lehet, egyik nap még működött, most már nem. Természetesen eredeti játékról beszélünk.
-
Steady74
addikt
-
Steady74
addikt
igen, szoktunk. bár mostanában annyi a hülye az esti futamokon, akik szándékosan kilöknek, neked mennek, hogy inkább maradok a TT -zésnél, vagy úgy szoktam AI-k ellen 20%-os versenyt futni, hogy utolsó helyről, a leglassabb autóval mit tudok elérni. Átalában az 1-5 hely valamelyike megvan legend ellenfelekkel és minden segítség kikapcsolva, gumiszim pedig on.
-
_kovi_
aktív tag
válasz
Steady74 #6069 üzenetére
Érdekes...
Mert a tapadást meghatározó tényezők sokkal komplexebbek.
Ilyenkor az ember elgondolkodik hogy minek a sok finomhangolás akkor, ha ennyire nagy előnyt lehet kiautózni vele.
Az a baj hogy így nehéz belődöm a játékot, mert gumiszim nélkül bőven első vagyok prof-on, de gumiszim-mel 15-20. hely...Szoktatok neten játszani?
-
Steady74
addikt
egyszerű.. Ha nincs bekapcsolva a gumiszimuláció, akkor a tapadás minden körben 100%, ha viszont be van kapcsolva, akkor nyilván ennél rosszabb.
Monza TT-s időm 1:19 valemennyi, kikapcsolt gumiszimulációval multiban 1:18:775, bekapcsolt gumiszimulációval 1:22 körül van. Korea TTben 1:34:006, gumiszimmel 1:39 valamennyi.
-
_kovi_
aktív tag
Sziasztok
Szerintetek miért van az hogy prof módban nyomom a karriert, szinte minden segítség ki van kapcsolva, de ha a gumiszabályt aktiválom, akkor sokkal rosszabb időt megyek mint amikor ki van kapcsolva a gumiszabály. /option gumi mindkétszer/
Az érdekesség az hogy ugyanazon pályán ugyanazzal a setuppal történik a dolog. Ja és ugyanúgy új szett/option/ gumi van fenn amikor elkezdem a szabadedzést.Pl.:
Force India, Cataluna:
Gumi szabály ON, 1:26:532
Gumi szabály OFF, 1:22:840A slusszpoén pedig az hogy kicsit jobb a vezethetőség, de nem 4mp-el! Ráadásul vagy 300 kört mentem már ezen a pályán, minden szegletét ismerem...
-
RockHaRD
addikt
Sziasztok. Olyan problémám lenne, hogy pár hónap után visszaraktam a játékot, és előkaptam a régi mentéseimet, de mikor indul a game, azt írja, hogy load fail, save data not found... ha megpróbálok új profilt csinálni, és visszamásolni csak a carrier mentés fájlokat, akkor ugyanez, ha meg egy párat a régiből, párat az újból, akkor meg corrupt (állítólag ez volt vmi köztes megoldás dirt 2-nél). Elég kellemetlen, mert 3. szezonba voltam...
Tudtok esetleg valami megoldást javasolni?
-
Rototti
senior tag
válasz
madehutler #6061 üzenetére
Állj rá a monitorra a boxban --> enter --> menj a legjobboldalibb(
) menüpontra (asszem fogaskerék alakú) --> enter, majd ott válaszd ki a motort (engine). Ott tudod állítani a motor erősségét és azt, hogy hány körre elegendő benzin legyen a verdában.
Az xp-s kérdésedre nem tudom a választ.
-
madehutler
csendes tag
helo valaki tudna segíteni abba hogy hogy tudom állítani azt hogy időmérőnél mennyit tenkoljanak bele a kocsiba??, nagyon megköszönném ja és még annyi hogy mondjuk 17 versenynél 12 es vok és ha vége a szezonnak akkor is kapok még plussz xp ket mert nagyon kéne hogy átmenjek a renaulthoz előre is köszönöm
-
PiE137
senior tag
válasz
Rolly Dy07 #6056 üzenetére
Azt hiszem azt csinálom, h visszaállok AT-re, amíg belejövök a fékezések/kigyorsítások ritmusára segítségek nélkül.... Aztán ha már jól megy, akkor újra MT!
Ezen a gáz-fék egyszerrén már én is gondolkodtam, h kiküszöbölné a hirtelen gázadás problémát. Hát ha nálad megy G27-el, akkor valószínű az én G25-öm is tudja....
Kísérletezgetek, aztán majd csak fejlődök!Köszönök még1X mindenkinek mindent!!!
P.S.: Modoknál mi az a tyres 1.3? Nem merem felrakni, amíg nem tudom...
-
-
Rolly Dy07
senior tag
válasz
Rototti #6054 üzenetére
Társulok.
Amikor nagy féktávot veszek és nyomok 1 nagy padlóféket a következő a visszaváltásom ritmusa. 3 sebességet azonnal visszadobok, amilyen gyorsan csak lehet, mert olyan nagy a sebesség, hogy stabil marad az autó és nagyot lassul a kocsi vele. Ha ezt elszúrom annyi a féktávnak. Aztán nagyon picit hagyom lassulni, tehát kicsi hatás szünet és ledobod 3-ba, majd érzéssel 2-be(picit még mindig nyomod a féket). Ha nagyon hajtű akkor 1 kicsit nagyobb szünet és az apex előtt visszavágod 1-be(még mindig pici fék). Aztán már egyből pici gázzal indítasz a kanyar közepétől és ahogy érzed a tapadást pakolod fel. Amikor érzed csapna ki a hátulja finom gáznál is 1 felváltás segít.
De ezek már rutinok. Ki hogyan szokott vezetni. Én az a típus vagyok, aki addig fékez(általában), amíg nem lehet kigyorsítani(gyors kanyarokban motorfékkel). Nem egyszer gáz+fék egyszerre(jobb kormányoknál lehetséges).
-
Rototti
senior tag
Ezt a degresszív fékezést valóban nem könnyű megszokni, inkább először próbálj csak padlófékkel fékezni és gyorsan visszaváltani, de arra figyelj, hogy ha nagy sebességről lassulsz, akkor a gyors váltásokkal csak 2-es fokozatig menj és kis szünet után az 1-es, amennyiben szükséges.
Unbaised-ben: Ezzel a "legjobboldalibb"-bal már régóta küzdök. Sokan kérdezték már, hogy melyik setuppal megyek és erre ez a válasz. Nem tudok jobbat. Persze azt is lehetne mondani, hogy a legkisebb leszorítóerős setup-pal, de azt nem biztos, hogy mindenki érti.
-
PiE137
senior tag
válasz
--Lorant-- #6041 üzenetére
Milyen segédleteket használsz AT-n kívül?
Youtube-on láttam videót, asszem te csapattál rajta...
A fordulatszám órát hogy változtattad meg? vmi mod az? Ellinkelnéd? Köszi.Amúgy próbálgatom ezt a degresszív dolgot, amit írtatok, de nehéz az embernek a régi beidegződéseit leküzdenie....
Próbálom kitolni a féktávot határozott padló fékezésekkel, de a tapadás nálam nem frankó, gyakran a füvön kötök ki...
Majd gyakorolgatom... aztán vagy gyorsulok idővel, vagy nem...Köszi mindenkinek a tanácsokat, majd igyekszem alkalmazni őket...
-
nepszter1
addikt
Kb 4hónapja nem játszottam és mondom belépek erre törlődött a profilom... Esetleg tudtok valami mentést adni a köv szezonra? Én a Renault-al voltam az lenne a legjobb vagy megse lehet ezt oldani ?
-
Unbaised-Ben
senior tag
legjobboldalibb
esőben, fagyban, jégen, viccet félretéve mindenhol az a legjobb, szinte minden pályán, egy kivétel van talán, monaco-ban, de ott is el lehet boldogulni vele.
Amúgy esőben is lehet csapatni azzal a beállítással, ha ügyes vagy, csak kanyargós részen egy kicsit lassabb leszel a többieknél, de egyenesben nagyon ott tudod hagyni az ellenfeleket.Ezt Spában tapasztaltam még annó, poén volt, régi szép idők
-
Rototti
senior tag
A degresszív fékezés, ha jól tévedek azt jelenti, hogy padlófékkel kezdesz, majd szép fokozatosan a kanyarhoz közeledve engeded a féket, mert kisebb sebességnél kisebb a leszorítóerő.
A visszaváltás fontos. Pillanatok alatt vissza lehet dobni 7-esből 2-be, bár azt ki kell tapasztalni, hogy mi a határ, mert ha túl gyorsan pakolod vissza, akkor ahogy írod, megcsúszik a hátulja. A degresszív fékezés ezen segít sztem, de ez kanyarfüggő is.
A setupra, már az előző hsz-ben válaszoltam.
-
PiE137
senior tag
válasz
Rolly Dy07 #6043 üzenetére
Pontosan mit értetek degresszív - váltással összehangolt - fékezésen?
Milyen technikát alkalmaztok?
Mert én például jártam már úgy is, h a túl gyors visszaváltásoktól befogott a motorfék, és elindult attól is a kocsi hátulja....
A másik, amit nem értek, h ti milyen váltót használtok? Mert a videókon sokszor csak az látszik, h pl. 6 után egyből 2-t ír ki a fokozatra... hogy tudjátok ilyen gyorsan visszadobni?
És amúgy a gép alap gyors setup-jai nem érnek semmit? Mert annyi időm azért nincs, h kitapasztalgassam, h hogyan kell minden pályára magam ráállítani a vasat... -
Rototti
senior tag
válasz
Rolly Dy07 #6043 üzenetére
Azt én is meg tudom erősíteni, hogy az nagyon fontos, hogy még mielőtt bármiféle versenyzés szóba jönne, meg KELL tanulni a pályát. Nem csak 5 kört végigmenni, aztán "ok ezt tudom, haccóljon!".
Én például úgy csináltam, hogy 1 év karriert becsülettel végigtoltam. Szabadedzéseken megismertem a pályát, féktávokat, sebességfokozatokat, majd 40%-os futam. Majd ha ez megvolt, onnantól mentem multira, de csak azokon a pályákon, amin már mentem karrierben versenyt.Setupról csak annyit, hogy szvsz az az utolsó, amivel foglalkozni kell. A legtöbb pályára jó a jobboldali alapsetup, azzal is el lehet verni a multis mezőny nagy %-át.
-
Steady74
addikt
válasz
Rolly Dy07 #6043 üzenetére
Abszolute így van.
A degresszív fékezés és a visszaváltás összhangja nagyon fontos, mert stabil lesz az autó féktávon, és rövidebb is lesz az.
A kigyorsítás segítség nélkül meg kb úgy néz ki nálam - igaz ez autóbeállítástól és pályától függ- hogy kb 3. vagy 4. fokozatig nem tudok padlógázt nyomni, mert vagy annyira kipörög a kerék, hogy 2 kör alatt boxba kell menni, vagy keresztbe állok.Ha gondolod nézd ezt a videót meg. Igaz, időben messze vagyok a nagyoktól (Bence, Rolly, sziszifusz, Vixen.., Sugar ), de heti pár óra játékkal itt tartok.Korea
-
Kismamoj
csendes tag
Sziasztok olyan gondom lenne hogy 15-20percet nyomom gondol eggyet és az f1 executable hibát észlelt ezért leállt,igyeléggáz nyomni vkinek vmi ötlete van?A gép konfigja elég jó szóval nem hiszem h azzal lenne gond.
-
Rolly Dy07
senior tag
Először is légy magabiztos! Másodszor kerüld a hirtelen gáz nyomást! Légy fokozatosan határozott a gázzal! Ha hirtelen eszedbe jut, hogy már régen nyomhatnád a gázt és rálépsz biztos hogy keresztbe állsz! Amíg nem képzeled magad az autóba és "érzed" a gumi tapadását, addig nem fog menni. A másik, hogy félsz fékezni, mert azt hiszed megcsúszik. Degresszíven fékezz és hangold össze a visszaváltással! Ne csak fékezgess nagy féktávnál, hanem nyomj 1 padlót! A forma autó fordítva működik, mint egy túraautó. Minél gyorsabban mégy vele kanyarban(persze a fizika határain belül), annál stabilabb. Egyenlőre ennyi.
Ha meg setupot akarsz íme:
„Kezdéskor az első dolog, amit egy újoncnak tennie kell, mielőtt a kocsi beállításaival foglalkozna, hogy a lehető legtöbb kört tegye meg a pályán anélkül, hogy más versenyzőkkel törődnie kellene. Mindent meg kell tanulnia az autóról. Szisztematikusan, egyenként kell változtatgatni a beállítás elemeit, hogy lássa: melyiknek milyen hatása van. Először játsszon a stabilizátorral, aztán lágyítsa vagy keményítse a rugókat, változtasson a leszorító erőn, és így tovább. A vezetési tudás önmagában még az alsóbb formula szériákban sem elég, ezért tudni kell, hogyan hozhatod ki a legtöbbet az autóból. Ha ezt tudod, akkor tökéletes vezetéssel körönként egy másodperccel is gyorsabb lehetsz. Rossz beállítással viszont ennek háromszorosát veszítheted el a pályán.”
Alain Prost: Versenyben vezetni
-
--Lorant--
aktív tag
Biztosan erre is születni kell
én nem tudom,de segédletekkel is lehet jót menni ha ráérzel egy-két kanyarra. (nálam megy a segédlet az automata váltórol ne is beszéljek mivel ez a kaka kormányomon egy-kettőre beadta a kulcsot a manual és miegymás gomb.
az autóbeállításon mullik sok minden szerintem 80% (ha segédleteket használsz)
-
PiE137
senior tag
Sziasztok!
Tanácsokat szeretnék kérni!
Itt a fórumon az látom, h mindenki űridőket megy, és egyszerűen nem jövök rá, h hogyan csináljátok!
Én is már jó ideje tolom a játékot kormánnyal, a manuális váltás is már jól megy, de a segítségeket egyszerűen nem tom elhagyni!
Mindenki azzal jön, h segítségek nélkül lehet igazán gyors vki, hát én TC és ABS nélkül lassabb vagyok!
Segítségek nélkül a kocsi egy kis gázadásra is már eldobja a seggét, szinte már milliméterenként nyomom le a gázpedált, h ne álljon keresztbe, de akkor meg lassúak a kigyorsításaim...
Én egyszerűen nem értem, mit csináltok jobban... PLZ help!!! -
HPC
tag
Srácok!
Gondolom nem én vagyok az egyetlen itt aki unja a carrier módot amint egy jobb autóban ül (még a leggyengébb autókban is de ott legalább vannak futamok ahol küzdeni kell). Akik így vannak ezzel azoknak ajánlom ezt a modot. Számomra visszahozta az élvezetet a carrier módba! -
Sanya595
senior tag
válasz
Motion_Blur #6037 üzenetére
Spa elött kérdik meg ha jól rémlik,hogy ki legyen a rivális.
-
Max_218
tag
nemtudja valaki annak a modnak ,a nevét ,ami a gumikopást cseréli le , realisztikusabbra?
-
jozsi252
veterán
Sziasztok
Pár napja lettem boldog tulaja egy 560ti-nek ehhez 4 gb ram társul illetve egy i5 2500, elötte ugyanezzel a konfiggal 4870 em volt, és semmi gondom nemvolt. Most felraktam élsimítást 16 -ra erre full fagyás a kép kimerevedik de hallom hogy a menübe tudok lépkedni.
Safe mode lebeutítva ugye minden, feltolok mindent ultra-ra élsimítást viszont csak 8 ra és most tökéletes Valaki találkozott ezzel hogy miért halálozik el 16 szoros élsimításnál a játék?
-
Sanya595
senior tag
válasz
Motion_Blur #6032 üzenetére
Én úgy választok riválist ( ha lehet ),attól a csapatól,ahova menni szeretnék...
Igy a szezon végén szerzödés adnak...persze lehet,hogy nem pont abból lehet riválist választani amit szeretne az ember.
De legalább egy opció arra,hogy nem csak Virgin,+Lotus legyen a lehetséges igazolás. -
Motion_Blur
félisten
válasz
hermanyi #6031 üzenetére
Sajnos azt az egy versenyt nem sikerült nyerni. Nagyon megvertek a boxkiállásoknál és amikor visszaküzdöttem magam az élen haladó Vettel mögé már leírtam a gumikat, nem volt mit tenni.
Most elkezdtem a 3. szezont de a Mercedestől kaptam csak ajánlatot + Lotus, Virgin-től
-
hermanyi
addikt
válasz
Motion_Blur #6027 üzenetére
Grat a jó szezonhoz . Catalunyaban hanyadik lettél vagy nyerted azt is ?
-
Rototti
senior tag
válasz
Motion_Blur #6027 üzenetére
Mekivel könnyű...
Grat amúgy.
-
Steady74
addikt
Tudtok tippet adni egy egyszerű videó konvertáló programra? Ugyanis a live essentials frissítés nem csak a gfwl acc-omat b@szta szét, hanem a MovieMaker sem indul el azóta
Ennél egyszerűbb programot pedig nem nagyon tudok elképzelni, és remekül konvertáltam a fraps-os videókat.
Ha esetleg van valami tipp azt megköszönöm (akár privátba is jöhet).Steady
-
madehutler
csendes tag
bocsánat már mondta ismerősöm
de köszönöm a figyelmeztetést
-
válasz
madehutler #6020 üzenetére
madehutler: figyelmeztetlek, hogy olvasd el az alapelvet, melyet te is elfogadtál regisztrációkor! Világosan le van írva, hogy tilos a warezban való segítségnyújtás, és a többszörös account használat (a másik 2 regisztrációdat ki is tettem végleg).
-
Csabee.
nagyúr
válasz
madehutler #6020 üzenetére
Ne linkelj nekem ilyet
se másnak.. Itt jogtiszta szoftverekről/játékokról van szó.
Engem kimondottan az a cd-kulcsos oldal érdekel, hogy az legálisan árulja-e a kulcsokat, vagy valami warezos "kaki"
-
polonic
félisten
válasz
madehutler #6020 üzenetére
Ember!
Az alapelveket, úgy látom te sem olvastad el, csak bepipáltad, hogy elolvastad.
Ajánlom tedd meg.
Mit gondolsz, hogy a warezos dolgok teljesen természetesek?
A helyesírásodra is figyelhetnél! Meg ha legközelebb linkelsz, akkor azt is lehetne normálisan. -
Csabee.
nagyúr
Értem, és akkor ehhez a kulcshoz adnak valami linket ahonnan a játékot letöltöd? vagy mi van ilyenkor?
madehutler kezd a legalacsonyabb szinten az f1-et, ajánlom hogy első szezonodat úgy csináld meg hogy minden segítség legyen bekapcsolva, és aztán ahogy látod mennyire megy a játék, úgy kiveszel pár segítséget, többek között a fék rásegítést.. stb
-
madehutler
csendes tag
helo én játszok a singlivel de egyszerüen nem tudok jó helyezést elérni az időmérön tudnátok segíteni mert nagyon szeretnék játszani.előre is köszi
-
ЯΞD
senior tag
válasz
Csabee. #6016 üzenetére
nem. hisz akkor nem működne. anno BC2-höz is itt vettem és a mai napig jó. Elvileg ezek a kulcsokat áruló oldalak azért ennyi mert nincs hozzá semmi se lemez, se leírás, se adó nem tudom pontosan. De ha megnézed a mw2, black ops, nem olcsók...
Egyébként ha szeretném, hogy felvegyenek barátok akkor mit kell megadni? gamertag-ot? ha igen akkor baxXxad a tag-om felvennének akik úgy gondolják? köszi.
-
ftomi74
tag
válasz
--Lorant-- #6006 üzenetére
A nyilak az assistot, a fogaskerék a megbuherált setupot jelenti.
-
polonic
félisten
válasz
--Lorant-- #6010 üzenetére
Az én hsz-m töröltem ki.
Mert még a te előző kommentedre reagáltam, de észrevettem, hogy rájöttél te is. -
polonic
félisten
válasz
--Lorant-- #6008 üzenetére
törölve
-
Motion_Blur
félisten
válasz
--Lorant-- #5988 üzenetére
Látva ezt az időtáblát, rám férne egy kis csapatás Melbourne-ben
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen monitort vegyek?
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- Eredeti játékok OFF topik
- Formula-1
- Hegesztés topic
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Autós topik
- Hobby rádiós topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Honda topik
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy Tab A9+ 5G 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- PS3 Játékok - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- Sony Alpha 7 (2300 expo) + 28-70mm f/3.5-5.6 + Takumar 55mm f1.8 M42 + M42-NEX adapter
- HP Compaq 8200 Elite asztali számítógép PC i5 / 8GB ram / 120GB SSD + 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest