Új hozzászólás Aktív témák
-
makos0078
tag
A nevemből fakadóan nekem lehet, hogy mázlim volt, valószínűleg én vettem itthon az első darabot. Az meg lehet, hogy még egy “fullos” korai széria volt, aztán olcsósítottak rajta. Pl. az egyik korai szériás céges kocsim: volt még benne nyitott ajtóra figyelmeztető piros lámpa. Kollégának ugyanaz megrendelve 1-2 évvel később: ja, abban már csak prizma van. Most a faceliftes Octavia 3 van nekem, a két gyereket alig tudom bekötni hátul a gyerekülésbe, mert rövid az öv. Az 5 évvel korábbi, nem faceliftesben kb. 20 centivel hosszabb volt, röhögve bekötöttem őket ugyanazokba az ülésekbe. Stb…
A gép olcsósítása csak feltételezés tőlem, a kicsit sántító autós példa viszont valós. -
Gyöször
senior tag
Lesz már mit [kép] hegeszteni, ha a rotakapa meg a komplett kerítés nem lenne elég.
[kép] lábbal kormányozva ballagtam haza. Útközben le akart inteni egy kiskert tulaj, hogy álljak meg. Mondtam neki, nincs rá lehetőség. Dehogy neki is boronálni kéne!! Mondom nekem meg hegeszteni...
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
H-Zol
aktív tag
válasz makos0078 #2951 üzenetére
Megy az anyag spórolás minden téren , nem is akarok ( merek újabb ) kocsit venni , mindennapi autó egy kis Opel Corza , 1,2 ecotech motor 2005-boől ,évi 20-24000 kilométer megy bele , Másik kocsin egy Honda Civic Aerodeck ( ritka példány ) 5 ajtós kombi 2000 - be gyártott , 1,4 motor , évi 4-6000 kilométer megy bele , nekem egyenlőre megfelelnek és a biztonsági öv sem rövid
De komolyan anyi jóval fiatalabb rozsda fészket látok , és jönnek hibák egymás után , mert már úgy vannak megcsinálva , több ismerősöm , panaszkodik , hogy ha egy kicsi meghúzzák a kocsit az , az kiporgetik , utánna több hiba jelző ki gyűlik és mennek a szerelőhöz ! Én mint öreg motoros a hondat sokszor ki huzatom tiltasig ( sokan azt se tudják , hogy van olyan ) és kutya baja , tegnap is nállatok bele nyomtam 420 kilométert , de csak nyugisan mert nem ismerem , hogy hol mérnek!
De ez ugyan így van a szakmában , az új mező gépek , traktorok , jók , jók de igen szajszervíz igényesek , ami nem olcsó, rengeteg szenzor , elektronika , ami egy idő után kezd el potyogni !!
Nekem öreg gépeim , traktorjaim vannak amit , meg tudok javítani , és már az sem olcsó , tegnap is majd egy millió Ft ot költöttem alkatrészekre -
H-Zol
aktív tag
válasz Gyöször #2952 üzenetére
Na meg lett hegesztve a gép , ezek még a jól javítható kategória
Amikor hallom a külföldi ( mindegy , hogy JD , Case , stb ) traktort lovagló gazdákat , hogy 10 ezer euró, néha 15-20 ezer is , a javítása csak pislogok , mint szentesi béka a kocsonyába , a második Rábát 6000 eurojert vettem , 4 szinte új gumi , váltó , osztómű minden fasza , csak a motor kuka , most ősszel lett egy motor és , majd soron lessz a beszerelése ![ Szerkesztve ]
-
makos0078
tag
Kincset találtam neked..!
Átcseréled a munkakábelt/pisztolyt, aztán továbbadod ugyanannyiért. Vagy alkudj belőle, és akkor akár kereshetsz is rajta. 😂
Sorry, nem tudtam kihagyni. 🙃
https://www.facebook.com/share/k4PHGByy4cu2XLcn/?mibextid=79PoIi[ Szerkesztve ]
-
makos0078
tag
válasz makos0078 #2955 üzenetére
Éés, akkor ezekre is az kerül, amit éppen találnak: https://olx.ba/artikal/45514353
[ Szerkesztve ]
-
do3om
addikt
Nem tudja valaki nagyjából meddig elég egy 2,1 m3 corgon palack?
(mennyi huzal ment el mire kifogyott)
Ezt a méretet könnyű lenne mozgatni géppel együtt, a 4,3 m3 már jóval nehezebb, ott inkább külön kéne.
Lécsőfokos a járda, nem egyenes talaj, ezért nem mindegy.
Persze a 4,3-ba jobb árra jön ki a töltés, és az első vétel is, mert 2x-es a méret de az ár nem.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
H-Zol
aktív tag
válasz Gyöször #2952 üzenetére
Tegnap és tegnapelőtt én is boronaltam ( fogasoltam ) Egy ludláb kapás gép , ami semmire sem volt jó , mondta is akitől olcsón megvettem , hogy szerinte nem jó , de én láttam benne fantáziát , és tényleg nem volt jó , 7,5 méter amikor földbe kapaszkodott , le akarta tépni a 250 - és Rába hátulját , úgyhogy ki szélesítettem 9,5 méterre , vettem új nehéz fogas táblákat és lett belőle egy hasznos gép , volt rajta elég sok hegeszteni való , de ezt még a régi inverteremmel csináltam , ami le égett !!
[kép] [kép] [kép] -
makos0078
tag
Azt szokták mondani, hogy a nagy átlag az az, hogy annyi kiló CO2 fogy, amennyi kiló huzal. Kb. igazolni tudom, kis (tűzoltó) palackot használtam, méregettem a tömegét.
Mivel a CO2 töltő tömegét kb. 500-zal kell szorozni, hogy megkapd a gázt literben, ezért pl. egy 5 kg töltetű CO2 palackban kb. 5x500=2500 liter gáz van, azaz kb. 2,5 m3. Szóval akkor kb. 0,5 m3 / 1 kg huzal. Corgonból ugyanannyit használ az ember, úgyhogy szerintem összevethető.
Otthoni hobbizás miatt én is tanakodtam a 2 és 4 m3 corgon között, de végül a 4-est választottam. Úgy voltam vele, ha már engedtek válogatni a telepen, és találtam 9 évig érvényes nyomáspróbás palackot, akkor legyen a nagyobbik, csak elhasználom annyi idő alatt. Meg a még nem létező hegesztőkocsi miatt nem akartam (annyira) aggódni, hogy felborítom a garázsban. A 2 és 4 m3 is ugyanolyan magasságú palackban van, csak a kisebbik vékonyabb.
A palack szelepére figyelj, hogy passzoljon a reduktorhoz. W21,8x1/14” vagy G1/2” lehet a menet. Ha kínai (pl. Sapio, Alfaweld) palackod lesz, akkor majdnem biztosan W21,8, de pl. Linde/Messer lehet mindkét fajta. Külön “öröm”, hogy a G1/2” szelepes palackra felmegy a W21,8-as reduktor, de csak lötyögősen, és ezért veszélyes.[ Szerkesztve ]
-
do3om
addikt
válasz makos0078 #2960 üzenetére
A 2,1m3 es palackal pl. Járdán, lépcsőn még a teljes géppel fel tudod emelni. De a 4,3 már magát a palackot is azt mondanám kézben nem szívesen vinném túl sokat. Sajnos ha kifogy nincs lehetőség nagyobra cserélni.
Vagy viszonylag nagy kerekeket tenni alá, alacsony súlypontra csináln, nem jók a terepviszonyok nálunk.
A lakás földszintjén is van műhely, meg kint is felhúzva a kis épület.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
makos0078
tag
Persze, válaszd azt, amelyik jobban megfelel. Bár a palack rendszeres cipelése (ha jól értem) nem a legszerencsésebb a borulás veszélye miatt. Rajta lesz a reduktor is, úgy még a kupakkal se tudod megvédeni a palack szelepet, stb.
A 4 m3 se vészesen nehéz, de amikor pakoltam ki a kocsiból, persze majdnem kicsúszott a kezemből. Lehet, hogy nem a védő harisnyán keresztül kellett volna fognom… -
makos0078
tag
Ez lesz a hegesztős szekerem, azaz a 8-as lemezen guruló iratszekrényem.
Most csak összepróbáltam.
További melók nagy vonalakban: szekrény lerögzítése, felcsavarozható palacktartó a szekrény hátuljára, hátsó kerekeknél egy-egy khh-zizzzz, hogy a zongorakerék funkciót megszüntessem. Az elsők egyébként fékesek lesznek, csak most nem azokat próbáltam rá. Esetleg kocsi húzogató fogantyú, majd még látom, hogy kell-e. Ha összeállt minden, akkor szétkapás-festés-összerakás.
Most néztem, hogy ennek az új Majomnak kifejezetten olyanok a lábai, hogy rá is tudom csavarozni a szekrényre (még nem döntöttem el).
Alig várom, hogy a sok szerszámomat be tudjam szórni a fiókokba, aztán végre nem vödrökben kell kihordanom azokat (az udvaron hegesztek).
A szekrényen még kikalapálom a horpadást.
Nekem tetszik. 🙃[ Szerkesztve ]
-
setup
junior tag
válasz makos0078 #2963 üzenetére
Egy ilyen ballonos kerekű molnárkocsira varrnám azt a faxa lemezt a helyedben. Ezt még 200kg-al is el lehet tologatni és ha nem pakolod nagyon meg még tán lépcső sem lehetetlen. A nem túl keményre fújt gumi rengeteget számít.
Ez így jó merev lesz, ha egy pár centis küszöbön áthúzod hatalmasat fog csattanni meg ütni. -
makos0078
tag
Nem nagyon értem, hogy lenne jó az a molnárkocsi a szekrénynek-palacknak-gépnek. A szekrény lényege, hogy elnyelje a szerszámokat.
Küszöb nincs, a tett helyszínére vezető út az beton-térkő-aszfalt-térkő. 1 centinél nagyobb szintkülönbség nincs, egy helyen K betonszegély viszont van. Az kifelé a garázsból nem olyan gáz, mert legurul róla, visszafelé kicsit majd érdekesebb lesz. Majd lehajolok, aztán ráemelem. Igen, zötyögni-zörögni fog az egész, de leszarom. De csak egy részen rázkódik egyébként, ahol rusztikus kő van, próbáltam. Ha ez így mégse jönne be, akkor marad az eredeti terv, és hátulra mennek a 20 cm átmérőjű tömör gumis vaskerekek. Macerásabb lett volna feltenni, de szerintem nem is fog kelleni. Ballonos kereket biztos nem használnék, több okból sem.[ Szerkesztve ]
-
setup
junior tag
válasz makos0078 #2965 üzenetére
Mondjuk ez alá is be tudod tolni a molnárkocsit oldalról így ahogy van kerekestül megemeled vele, aztán csók.
Majd érteni fogod, ha már tologattad. Jobb az egy tengelyűvel mozogni puha kerékkel. Nagy legyen a kerék és puha. Az a tuti. Ha ott marad egy slag, vastagabb kábel stb. a négy kerekűvel csak a hajolgatás meg a vacakolás lesz, főleg ha a kerék is kemény és mindenen elakad. Egy ilyen molnárral meg simán átvágsz mindenen -
makos0078
tag
Te figyu má’. Értem, már hogy mire gondolsz, de szerinted jó ötlet lenne a telepakolt szekrényt a tetején a géppel meg a 200 baros-reduktoros palackkal oldalra billegetni? Felborítom a kócerájt, aztán rakéta lesz a palackból, és a falu másik végén fogom megtalálni egy háztetőbe fúródva. Ballonos kerék hegesztés-vasmunka környékén? Nem jó ötlet. Majd alkalomadtán küldök videós bizonyítékot, hogy a sárga-piros Barabás térkövön milyen szépen gurul. 🙃
Palackkal, szekrénnyel, alaplemezzel, szerszámokkal, kábelekkel, satöbbivel gyors fejszámolás alapján kb. 120-150 kg lesz alsó hangon az egész.[ Szerkesztve ]
-
H-Zol
aktív tag
válasz makos0078 #2963 üzenetére
Ez nagyon jó lett ( lessz ) , mint az én nagy gépeim , csak ezen vannak fiókok is
Én a gép tetejére szoktam pakolni , fogók , kalapács , ott van a letapadás gátló , és a kis kézi pajzs is Általában betonon húzgálom , de ha földre kell menni egy gép mellé , akkor ketten , egyik húzza a másik tolja , de ha olyan macerás akkor inkább , megvarrom a kis inverterrel !
( lassan megindul a meló , és akkor lessz hegeszteni való is , most a hétvége a kertre megy el , metszés , permetezés , mert el vagyok maradva , kis százalékkal mondtak pár liter esőt , erre tegnapelőtt éjjel , és tegnap le esett 43 liter )[ Szerkesztve ]
-
H-Zol
aktív tag
Nekem van ilyesmi , újkeletű Molnárkocsim , és talicskám is , én már anyi féle fajta külső gumit vettem rájuk , de azok úgy sz@rok ahogy vannak , egy , maximum két év és kitörik , megöregszik , mondjuk én használom is őket , vetőmagokat , alkatrészt , akumlátort stb , minden nehéz dolgot velük mozgatunk meg !
Pont a minap vettem két tömött kereket , azt teszem majd a Molnárkocsiba -
do3om
addikt
Lehetne ajánlani aki tud jó kereket!
Kicsi tömörgumisak vannak nekem is (80-100-120-160), de 250mm átmérő körüli már nincs kéznél, azon jó huzigálni ha rossz a talaj, pár gépemre acélkereket raktam, de csak olyanra lehet aminek nem árt ha rázza mint a vibrátor
Legutóbbi nagy hasítógépre sokat gondolkoztam milyet tegyek, talicskakerékre gondoltam, de 10e darabja, 15-ért vettem egy autó futóművet, felni, gumi, minden, tökéletes lett, teljesen lecsupaszítottam.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
makos0078
tag
Képen a legnagyobb ugrató (K szegély az utcán), amit majd le kell küzdenem a szekérrel. Lefelé (a garázsból kifelé) arra kell majd figyelnem, hogy le lóduljon meg nagyon a szekér. Visszafelé meg fel kell lendítenem a kocsit a térköves járdára. Ha nagyon nehézkes lesz, akkor lehet hogy laposvasból csinálok egy kis rámpát, aminek egy rövidebb derékszögű kiálló része lesz a végén. Azt meg bele tudom nyomni a fugába, mint a képen. Szemléltetésnek egy darab alu profil van a képen. Kb. 4 cm hézag van alatta “rámpa üzemmódban”. Az a sötétebb kő van az utcán, úgyhogy 2x5 métert (garázs felől ki az utcára, majd vissza a személykapun) azon fog zötyögni a kocsi. A személy járdánál már nincs K szegély. Bent az udvaron már a pirosas Barabás kő van. Azon hangtalanul gurul a szekér, amit onnan is tudok, hogy az utolsó képen látható napernyő tartó (kb. 90 kg) is csendben gurul rajta. A kerekek ugyanolyanok, kb. 10 cm külső átmérővel. (2 db fékeset onnan fogok átszerelni a hegesztős szekérre.)
[kép] [kép] [kép][ Szerkesztve ]
-
setup
junior tag
Értem, hát az én tapasztalatom főként fénymásolók mozgatásából ered hidegburkolaton és küszöbökön át és ott a ballonos kerék mindent vitt. Ezek szerint akkor szerencsém volt, hogy a gumival nem volt baj.
#2971makos0078
lehet olyan a gumi nálam, mint nálad a pisztoly, hogy nem is tudtuk, hogy kincs, csak mikor már el is adtuk[ Szerkesztve ]
-
setup
junior tag
Lehet a nyomást nem bírja és nekem az volt a "titkom" hogy haver megtartotta és úgy rajta a teherrel visszaengedtem elég puhára. Az volt a gáz, hogy a lift nem szintben állt meg, de nagyon nem, volt akár 10cm elcsúszás is néha. Ha tömör kerékkel valamit kitoltál akkorát csattant, hogy kijöttek az irodákból megnézni folyik e vér óvatoskodni meg nem volt idő, mert rád záródik az ajtó ...jó móka volt, nem sírom vissza...
-
H-Zol
aktív tag
Lehet , hogy az valami márkásabb gumi volt , itt csak kínai szemetet lehet rájuk kapni , tavajelött nagy boldogan újságolta a boltos , hogy igaz dupla árba de van neki 4 sor vászonos gumija , na mondom akkor abból viszek hármat , be dobom a kocsiba elindulok és át járta a kocsit az a büdös nem is tudom ebonit , műanyag szag de nem gumi szag
Feltettük őket , talán másfél évet ki bírt és megrepedezett , mert ugye nem gumi , hanem valami műanyag keverék és az is kitört
Ja a talicskára vett a múltkor az öcskös valami narancssárga színű tömött gumis kereket , fura nyikorgós hangokat adott tolás közben, ahogy egy kicsit meglapúlt , elég nehezen is lehetett tolni , de az ősszel tele lett pakolva valami nehéz , vasakkal és úgy maradt a hétvégére , hétfőn rá nézek , mondom öcskös ez ki fakadt , képzeljétek be hajlott a súly alatt , valamennyire hejre jött , kirúgta magát, de azóta olyan huppogósan megy !
Sajnos már semmi nem olyan mint régen volt !![ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
Fordulatszámmérős lett a kereke. Mikor tolja a tesód mondd neki, hogy "menjen az a taliga! De nem ám úgy, hogy tikkk tikkk hanem tiktiktiktik"
Nekem a tz4k szokta ezt, hogyha áll sokat, meglapul annak is a kereke alul. Pedig eredeti 34éves Barum van rajta amivel kijött a gyárból. Akkor a kertig én is baktatva megyek :-) aztán kijavítja magát :-)
Most megint várható, mert még hozzá se fogtam összeragasztani. :-)
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
H-Zol
aktív tag
válasz Gyöször #2975 üzenetére
Már hiányoltalak , gondolom te is elvagy , havazva mint én , hirtelen jött a tavasz , minden a fejemre szakadt , egyszerre !! Én is tolom a taligát , nem csak ő !! Ma sikerült lefújni a kajszínt , mire szinte elvirágzott , és az őszibarackokat is , nem tudom itt írtam e , meghoztam a 21 gyümölcsfát , azok is földben vannak . Van a kertbe vagy 10 kajszí fám, de egy tavaly nagyon sokat termett , most elég kevés virág van rajta , de viszont olyan leveles lett , hogy a szomszédok is csodájára járnak , már február végén jöttek a levelei , itt egy kép
Rajta az idő és a dátum is , a többi meg így néz ki, sok virág , semmi levél !![ Szerkesztve ]
-
H-Zol
aktív tag
válasz Gyöször #2977 üzenetére
Ma hegesztettem , elő kaptuk a vegyszerezőt , a téli pihenőből , és látom , hogy a jó Román 65 lovas traktoron csöpög a gázolaj , a magasnyomású cső, amelyik megy a magasnyomású pompától a porlasztóig , annak le repedt az a konikus feje , le szedtem , le vágtam flexel , kaptam valakitől Rába csöveket annak ugyan az a feje, csak a menet az anyán más , annak is levágtam egy végét és rá hegesztettem a rossz vég hejet és mehetett tovább
A hétvégén másodjára megfújom háti motoros permetezővel a gyümölcsfákat, kajszín elvirágzott, őszibarack fő virágzásba van , szilva kezd , és a körte alma is a jövő héten virágozni fog , ja és a cseresznyén is egy , egy virág nyílik !! -
H-Zol
aktív tag
válasz Gyöször #2979 üzenetére
Csak jó lessz az , Március közepe van és a fűkaszát vettem elő, le szedem a borítást , mert nagyon el van belül koszolódva , egy kis takarítás , zsír a fejbe , légszűrő, új gyujtógyertya , és a jövő héten le kell nyomtam az udvart , kertet mert rettenetes nagy , máskor majd április közepén ha kellett a kasza , fejen áll az időjárás
-
Gyöször
senior tag
Ezt sikerült rittyenteni a picit rozsdás, majdnem ajándékba kapott 1es huzallal.
[kép]
A hegesztéssel meg vagyok elégedve, még alul is tűrhető lett. Hanem ahogy a régi varatokat letürültem a feluletekről kisflexxel, előkerült egy féregjárat a vasban
[kép]
Ahogy szétszedtem láttam, hogy a gyári varrat mindkét oldalt repedt, egyik oldalt ugyebár le is szakadt, de a másik oldala is mintha mozogna.
Ahogy flexelgettem a nagyolóval, ezen a vonalon mindig lilult az anyag. Gyanús volt. Sikíttattam még egy kicsit + még egy kicsit egyszer elrepült az egész lilulós rész.
Namost így ahogy visszaflexelgettem, elkövettem azt a hibát, hogy összeértettem az anyagokat. De a hegesztés miatt is, meg a "túlflexelés" miatt hagyni kellett volna rést. De összeérintve nézett ki jónak, hogy az alsó meg a felső csuklópont 1 vonalba esik.
Viszont így meg az lett, hogy a kormánymű érintőlegesen éppen, de hozzáér az akksihoz. Erre nem gondoltam akkor. Na de ez így marad, mert egész jónak tűnik, traki eleje nélkül lehetett pörgetni a kormányt 1 ujjal.Amúgy sem volt 3 mili hely a kormánymű meg az akksi széle közt, sokáig akksi leszorító nélkül mentem, mert egyszer nem volt kedvem visszarakni mert siettem, aztán meg letettem valahová, tartózkodási helye azóta ismeretlen. :-) Így a rezgés miatt meglátszott az akksin a kormánymű karcolása. Tavaly csináltam rá tartót újra.
Most meg előrébb pajszeroztam az egész tartó talpat, meg tettem az akksi hátsó oldala alá egy valami darab izét, így most megint van 1-2 mili hézag a kritikus ponton :-)) jó lesz.
Raknán be a kuplung bowdent nézem 1 szál tartja. Ott is hagytam az egészet örömömben :-D
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
H-Zol
aktív tag
válasz Gyöször #2981 üzenetére
Egész tetszetős lett az a varat , én is szoktam így járni , nem is ritkán , de addig alakítom , hogy a vége mindég jó , de olyan is van , hogy le vágom és újra hegesztem
A múltkor vettem egy 20 méteres kompresszor tömlőt, a régi az rá volt egy cuclira dugva , de ennek vannak gyors csatlakozós végeji , gyorsan le csaptam flexel a cuclit , nagy nehezen találtam egy véget és rá is hegesztettem , minden fasza rá dugom az új tömlőt elő veszem a lefújópisztolyt és nézem , hogy ennyire hüje nem lehetek , két apa csatlakozó van a kezemben , amit hegesztettem az is apa volt és anya csatlakozó kellett volna oda , na én is úgy csináltam mind te ott hagytam
Holnap veszek anya csatlakozót , mert nincs és újra nekifogok ! -
Gyöször
senior tag
Lehet ez is megkapja télen a nagyflexet, ha megdörzsöli az akkut. De hátha nem, meg nem is szakad le, aztán jó lesz így vagy 100 évig.
Jót röhögtem ezen a "csöves" sztoridon. Az jutott eszembe róla mikor dugvillát szerelek valami 2,5ös régi kemény kábelre, nagynehezen beforgatom a vezetékeket, meghúzom minden jó majd rájövök, hogy apicsába a kupakot meg rá kellet volna mindenek előtt húzni a vezetékre... mert kerek lyuk van rajta, nem ilyen kivágás, hogy csak ráteszem a végén..
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
H-Zol
aktív tag
válasz Gyöször #2983 üzenetére
Van egy öreg kanalas rakodónk , a múltkor le tettük a gabona kanalat a raktár elé , mert a fülek ahonnan fel van akasztva , alul be voltak repedve . Most útban volt és tegnap meg hegesztettem őket , az új Co-val de nem a Co részével hanem elektródával !
mostmár megindul a földeken a meló, és ha nem is mindennap , de sűrűbben előkerül a hegesztő[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen monitort vegyek?
- Diablo IV
- Villanyszerelés
- SSD kibeszélő
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Alkoholista nevelde
- Samsung LCD és LED TV-k
- KODI (ex-XBMC) Android alapokon, Androidos media-boxok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- Renpho talpmasszírozó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Pro NSC-PRO Intelligens WiFi Beltéri kamera eladó ÚJ!!
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Foxwell NT301 - OBDII/EOBD hibakódolvasó / törlő / diagnosztiaki eszköz