-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz energy4ever #75492 üzenetére
Gratulálok hozzá!
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
perge666
veterán
válasz energy4ever #75496 üzenetére
Ez kicsit macerásabb és költségesebb mint amikor én vettem a Derbit,de nem is csoda hiszen ez egy rendszámos “ nagymotor “
Gondolkoztam már énis 125-ös külömbözeti vizsgán,de nem vitt rá a lélek.
Amúgy nekem felesleges lenne,úgymond nem használnám ki,az SMKP a nekem való. -
perge666
veterán
válasz energy4ever #75503 üzenetére
Nekem nem a teljesítmény van rendben,hanem hogy többnyire itt használom a kisvárosban napi szinten,és 50 a max tempó úgyis.
Ha már itt tartunk,végsebességre mit vársz majd a kis GSX-R-től?
Mert tudom hogy az SMKP-d is karcolta a 100-at,és egy 125-ös se nagyon sokkal tud többet,szerintem max 110-120.
Persze amit írsz hogy 2 személlyel menni,na az SMKP-n szabályosan lehetetlen. -
Topikgazda
válasz vadászcsiga #75499 üzenetére
Én bejáratos voltam elég sokáig a Magyar Suzuku ZRT-hez sofőrként több féle szinten is az évek folyamán, és mivel láttam egy-két dolgot elmondhatom, hogy semmi gond nincs náluk. Hivatalos elosztóközpont vagyunk mint ország, nincs ilyen hogy balkáni rész ebben a tekintetben, az importautókat is innen viszik a környező országokban (swift, ignis, grand vitara, jimny stb). A motorkerékpárokon kívül a rendelésre érkező csónakmotorokat stb is itt raktározzák egy darabig. Ha valami sérült (és ez persze bármikor benne van), azt vihetik bárhova akkor is sérült lesz. Az én 1000-es gépem amit idén adtam el az is magyar forgalomba helyezésű volt és innen származott, második tulajként egy ismerősömtől vetem át. Amúgy sokszor láttam amikor pakolták le a motorokat, nagyon jól biztosítva és védve vannak, és a biztonság és a szállíthatóság miatt nincsenek is ugye teljesen összeszerelve. A sérülések nagy eséllyel a le és felpakolásnál, mármint az összekészítésnél és a kicsomagoláskor keletkezhetnek. Tehát ha nem itt, akkor lehet, hogy még a földgolyó másik oldalán következtek be.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Telda
addikt
Sziasztok!
Jól olvasom hogy a Yamaha Vino-ban 3KJ blokk van? Ez ugyan az lenne mint a rövid minarelli?[ Szerkesztve ]
-
suste
veterán
válasz sityupityu #75505 üzenetére
A topic címe miatt én így kezdetm olvasni: Én bejáratós voltam.......
Mondom mi vaaann -
d@vee
őstag
válasz energy4ever #75508 üzenetére
Használd egészséggel.
Én hétfőn beszélek az oktatóval, hogy B-s jogsit csapassuk A1-re, kell a 125-ös. Szintén nem a teljesítménnyel van a gondom, 80-as utazóval elgurigázok simán. De jó lenne a rendszám az utas miatt, na meg lehet menni külföldre vele.
Majd kategória váltásról is írhatnál, hogy neked hogy ment, stb...Ja
-
energy4ever
addikt
Koszi!
11.09.-en lesz forgalmi vizsgam. Utana tudok beszamolni rola.
125cc-vel kulfodnel nezzel utana rendesen. Olaszban talan olyan van, hogy autoutra 125cc-tol, autopalyara meg 150cc-tol lehet felmenni. Nem vagyok ebben biztos, de azt tudom, hogy tobb orszagban is korlatozva van mivel mehetsz fel az emlitett utakra. -
d@vee
őstag
válasz energy4ever #75511 üzenetére
Külföldön főleg Románia a cél. A környékről mindenki oda jár motorozni a hegyekbe, 125-össel is. Brutál jó utak, kanyar kanyar hátán. A határ pedig innen 20 perc csak
Ja
-
Topikgazda
-
perge666
veterán
válasz energy4ever #75508 üzenetére
WoW az nagyon dúrva hogy egy mostani 125-ös gépből mit ki nem hoznak.
140-nél nem is kell több még pályán sem! -
energy4ever
addikt
válasz perge666 #75514 üzenetére
Elvileg csak ez megy annyit a max 11kw-os 125osokbol. 125-os ninja pl 115 korul megis all.
De amugy a suzuki mostanaban ugy csinalja, hogy kb 140 legyen a vege az osszes 250cc alatti motorjanak. 125,150,200-as burgman, 110-es address, es a 125-150-250-es GSX-R is kb annyit megy, csak a gyorsulas ter el jelentosebben.
De vegulis 140nel nem kell tobb. Aki ilyen kis cc-ben gondolkozik(250cc alatt), az ugysem akarna 300al menni, akkor mas gepet venne. Szoval aki ilyet vesz, annak nem kell tobb se forgalomba, se versenyre(pl kakucs). -
perge666
veterán
válasz energy4ever #75517 üzenetére
Értelek.
Még hirtelen rámtört hogy jó lenne egy ilyen is,de nem kell,teljesen felesleges.
Van itthon 3 kismotorom is,ha valamit venni fogok a közeljövőben akkor az egy Quad lesz......annak több hasznát fogom venni a b*szott nagy kertemben/erdőmben meg a határba.
[ Szerkesztve ]
-
mn72
csendes tag
Sziasztok!
Honda Today 50 4t robogóhoz tudnátok ajánlani variátort,amivel kb 10km/h növelhetném
a végsebességet,jó minőség stb? -
mn72
csendes tag
válasz energy4ever #75520 üzenetére
most sík úton max 57-58kmh-t tud,kis lejtőn 60!..67-70kmh-t szeretném elérni!
-
mn72
csendes tag
válasz sityupityu #75522 üzenetére
af61 a motorszám a dioban talán af62, én is hallottam már,h egyforma a kettó!
[ Szerkesztve ]
-
CartmanLand0
senior tag
Szerintetek ez reális ár ? Robogóm nem indult ( Yamaha Jog ) szervizbe vittem. SOsem volt állitólag belenyulva sok minden megadta magát. Uj dugattyu, furás, fötengely,uj görgők, uj csapágyak uj szimeringek kb 60ezer forintért cakkpakk munkadijjal együtt.
[ Szerkesztve ]
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
nyogo83
Topikgazda
válasz CartmanLand0 #75525 üzenetére
Szerintem teljesen okes ar egy ilyen javitasra.
-
CartmanLand0
senior tag
válasz nyogo83 #75526 üzenetére
Akkor jó ... huzom a fogam, de ez van sajna. Állitolag utána sokáig nem lesz vele gondom ha vigyázok rá. Megnéztük a szerelővel, ebben még minden gyári yamaha volt, sosem cseréltek benne semmit ... egyedül a szíjat.
[ Szerkesztve ]
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
vadászcsiga
félisten
válasz CartmanLand0 #75527 üzenetére
Az hogy minden gyári benne jól hangzik de az általában azt jelenti, hogy nem törődtek vele. Most viszont új lappal indulsz.
-
CartmanLand0
senior tag
válasz vadászcsiga #75528 üzenetére
Igen mondta a szerelő hogy látszik hogy nem volt szerető gazdája. Én magam is vettem már hozzá pár dolgot, új szivató, gyertya, benzincsap, variátor szij is uj benne, szivócsonk, légszűrő, akkor most kap uj fötengelyt, csapágyat, szimeringeket, uj dugattyú, furás stb ... én már nagyon oda fogok rá figyelni, sok pénzbe van nekem szegénykém.
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
nyogo83
Topikgazda
válasz CartmanLand0 #75529 üzenetére
En ilyenkor mindig azt mondom, hogy osszessegeben kell nezni a koltseget.
Ha igy tervez az ember es tutira akar menni pl Jog-bol, akkor nagyon olcson kell venni egy kulsoleg vallalhato allapotut (50-60k alatt), akar blokkhibasat is.
Kb ugyanekkora osszegbol nagyon popecre fel lehet ujitani a blokkot, hajtast, amivel garantaltan nem lesz egy jo darabig problema.Ha 100-110k korul megveszel egyet, senki nem lat bele hogy pontosan mennyi is van benne(csak saccolni lehet az allapotot), siman benne van a pakliban, hogy 2-5000km utan, ugyanugy ralocsolod a dugo+henger csere koltseget.
-
perge666
veterán
válasz CartmanLand0 #75531 üzenetére
Na akkor nem sokáig bírta a gép sajnos,ez benne van a pakliban használt motor vásárlásánál,jártam már így énis régebben nem is egyszer.
Amúgy lámpabúrát meg idomokat vettél már hozzá?
Amennyit ráköltesz már minőségibb motort is vettél volna. -
CartmanLand0
senior tag
válasz perge666 #75532 üzenetére
Na igen ... hozzá nem értők balszerencséje Már mindent vettem hozzá ... van ami uj, van ami bontásból származik .. azokat felujitottam ( lefestettem ), az biztos ha kész lesz nagyon pöpec lesz. De valóban sokat költöttem már rá, el sem árulom mennyit.
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
energy4ever
addikt
válasz CartmanLand0 #75533 üzenetére
Ezekben az a legrosszabb, hogy ugyan annyit is er, hiaba koltesz ra 100-150ezreket. Nem eri meg eladni, ezeket hasznalni kell.
-
perge666
veterán
válasz CartmanLand0 #75533 üzenetére
Én pont az ilyenek miatt vettem 2 éve új motort,azóta vettem mellé 2 másikat mert untam hogy csak hajtani kell.
-
aragorn1000
csendes tag
válasz aragorn1000 #75489 üzenetére
Na közben kiderült, hogy mégis a hátsó gumi volt a gond. Szálszakadás. A futófelületen lett egy szép kis púp . Holnap jön az új gumi. Igy is szépen meg kell bontani sajnos, de ez van még mindig jobb mint egy csapágyszerelés
[ Szerkesztve ]
-
energy4ever
addikt
Motoros Tuning talalkozo szokott lenni Budapest kornyeken?
Ha igen, akkor hol erdemes nezegetni ezeket az esemenyeket, mi mikor lesz?
Kivinnem az egyik motorom ami epul jelenleg... -
perge666
veterán
válasz energy4ever #75537 üzenetére
Naaa milyen motor?
Képet raksz fel? -
energy4ever
addikt
Majd rakok igen.
Addig viszont titok!
De nem egy nagy gepet kell elkepzelni.(ezzel kb elis arultam mirol van szo )
Mar csak a venyezo ismerosre varok, es utana rakom is ossze. Ev eleje ota epulget. -
perge666
veterán
-
vadászcsiga
félisten
válasz energy4ever #75534 üzenetére
Én nyáron emiatt adtam el a diot. Túl sok pénz folyt már bele, még épp kijöttem belőle kicsi bukóval. Az utolsó csepp az volt amikor már utcán kellett szerelni mert menet közben leállt. Tudom és megszokott, de nekem már nem fért bele.
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
senior tag
válasz perge666 #75514 üzenetére
durva???wtf? huszoneve egy ketutemu rs125-bol kihoztak kb dupla ennyi loerot also hangon es 180 as top speed-et. amennyiben a top speedre meg a loerore reflektalsz, kvara tavol all a durvatol.. szvsz
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
macilaci78
nagyúr
válasz dellfanboy #75542 üzenetére
Gyári szériamotorra gondolhatott fojtások nélkül.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #75543 üzenetére
Annyiban igaz, hogy RS125-bol fojtas nekul gyari allapotban 29 Le siman kijott, de ott volt akkoriban a masik hasonlo, Cagiva Mito 125 ami szinten 30 koruli loerot tudott gyari allapotban.
Az utobbi meg mindig bakancslistas nalam, csak keves mar belole az epkezlab peldany, szamomra az akkori 2t sportmotorok kozul az egyik legszebb.
Szerk:
Annyiban igaza van perge666-nak is, hogy az elmult evekben a 4t 125 gyari motoroknal inkabb az a tendencia, hogy 10-11kw max es 110 nagyon erolkodve 120 korul megall a vege. De ez mar teljesen mas vilag mint a fentebb emlitett 2t korszak.[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
Help Csütörtökön indulok nagyobb útra, és kimaradt a defekt javító...
Milyet, honnan és mennyit vegyek? 2 kerekem van így 2 kellene de miylen
Habot azt mondták többen is hogy hagyjam, slime?https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Topikgazda
válasz dellfanboy #75542 üzenetére
Persze, de a 2T meg a 4T között azért van egy kis különbség. Neki 4T van.
Pl a gyári 180-es 2T runner papír szerint csak 21 ló, ugyanúgy mint a 4T 200-as. Az már más kérdés, hogy kis tuningal (dugóhoz hengerhez egyáltalán nem kell hozzányúlni) 40 fölötti lóerőt is ki lehet belőle hozni (azaz megduplázod), ami lóerő már inkább közelebb van egy közel 200 köbcentis 2T gép valós teljesítményéhez mint a 21 ló.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
perge666
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Házimozi haladó szinten
- Politika
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Gaming notebook topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Eredeti játékok OFF topik
- Windows 11
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...