-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dsr
senior tag
válasz sityupityu #76691 üzenetére
Az alapjárati csavar is , meg a levegő csavar is teljesen be van tekerve jelenleg + 2 egyforma lègszűrőlap van egymásra rakva a légszűrőházba , így próbáltam lefojtani minél jobban a levegőt , de így is megy hibátlanul a motor persze csak szivatóval , anèlkül fullad , alapjárat van szivató nélkül is.
-
Dtomka
veterán
válasz Tothgera30 #76698 üzenetére
Köszönöm tetszenek, főleg az első. Ezeknek mekkora a bukotartójuk? Nagyom mint az Apriliaé? Érdekes, Yamaha Aerox ns 50 -re cserélné.
Közben rákerestem, az NS-re és meglepődtem, hogy 2013 évjáratú került 250k -ba. De mit takar az NS? Sry a sok kérdésért[ Szerkesztve ]
-
Dtomka
veterán
Ez is jó árban van. De látom elcsusztak vele. Illetve 19k km elég sok nem, egy ilyen fiatal robogónál?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz FeniX- #76706 üzenetére
Annyibol mar nezelodhetsz megbizhato Japan/Olasz vasak kozott hasznaltan
Akar Aprilia SR,Yamaha Aerox Yamaha Jog RR, BWS, Kymco Super 9, stb. csak igy hirtelen par ami beugrott, a forma/meret alapjan, mert ahogy latom a nagykereku Liberty/Scarabeo vonal nem nagyon jon be(pedig abbol is lehet szepeket ennyiert talalni). -
perge666
veterán
Jó reggelt.
Szerda délután 3 óra előtt jövök hazafelé a Boosterrel melóból,és az egyik döccenőben / homokban a kertbe / kiugrott a hátsó telóm,és leesett a rugó.
Rugó nélkül simán vissza tettem,bár szerintem nem kellett volna ilyen könnyen vissza mennie,de könnyen is kijött.
Rugóval viszont nem tudtam visszapattintani,bár lehet felesleges mert úgyis szétjön.
A blokkrész felől ugrott szét,lehet kuka lesz emiatt az egész motor??
Ma megpróbálok fotót készíteni hogy értsétek miről beszélek.Azóta a Derbivel járok,de sajnálom a kis Boostert.......
-
perge666
veterán
válasz SoulReaver #76705 üzenetére
Ha valós is az évjárat,míért lenne sok a benne lévő km?
Az durván évi 4000km.Én a Derbibe beleteszek 2000km-t évente úgy,hogy munkanapokon megyek vele napi szinten 6-7km-t,meg 2-3havonta van 1-2 úgymond nagyobb utam ami 40-80km között van általában.
Ez szerintem elég gyenge használat,itt a legtöbb fórumtárs ennél jóval többet megy. -
nyogo83
Topikgazda
A csavar jott ki vagy csak a gumiszilentbol fordult ki a teleszkop felfogatoszeme? Ne parazz, igy leiras alapjan szerintem csak az utobbi, akkor viszont csak egy uj hatso teleszkopot kell venned. Kb 10 perc kicserelni
-
perge666
veterán
válasz nyogo83 #76710 üzenetére
Jobban megnézve egy anya kell hozzá csak,meg jó sok erő hogy a rugót össze tudjam nyomni annyira hogy rákapassam az anyát a végére.
Amikor szétesett,aznap nagyon hideg volt,gyorsan haza jöttem vele,rálestem és annyi,azóta nem néztem rá se,most hogy meglestem nem tűnik reménytelennek.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #76712 üzenetére
Még egy gyors: igazából mit kell nézni ezeken? (nekem - elnézést - eddig totál szürke zóna volt ez az 50ccm-es kategória, gondolnám, hogyha nem valami 14 éves 'táki-mester' hajtotta, akkor talán jó lehet)
Találtam is egy ilyet, ez tetszik:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/aerox/yamaha_aerox-15428904#adatlapContainer
(és nem kell érte 220 km-t sem utazni, lévén, hogy pesten lakom) -
nyogo83
Topikgazda
válasz perge666 #76711 üzenetére
Megprobalhatod, de ott az a menetes teloszar veg el fog forogni, van amelyiken gyarilag meg is van utve a csavar hogy ne tudjon letekeredni, vagy hegesztve van
En cserelnem, 6-8k korul van egy uj, tudom hogy melos robogo, de nem akkora tetel, mert komolyabb gond is lehet ha rossz helyen szall el ujra.Fenix : megnezheted szerintem, bar van itt aki ranezesre is jobban ismeri az Aeroxot. Nem tunik gaznak.
Azert soroltam hirtelen ezt a par tipust/markat, mert ezekhez tuti kapsz cuccokat.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz perge666 #76708 üzenetére
"A blokkrész felől ugrott szét,lehet kuka lesz emiatt az egész motor??"
Ezt nem is értem, hogy miért gondoltad. Igen, a blokk felől jött ki, de ahonnan kijött az nem a blokk része hanem a teleszkópé. Egyébként én is azt mondom amit nyogo, vegyél bele egy új teleszkópot.
Bár tereprobogó, de azért jó mocskos.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz FeniX- #76713 üzenetére
Szerintem nézd meg. A fényezése az már tuti, hogy nem gyári. Mondjuk ez a gyár-nem gyári dolog is nézőpont kérdése szerintem (most nem pont a fényezésről beszélek). Lehet egy tök gyári motor is ótvar állapotban, és lehet olyan is amin pl sok mindent kicseréltek már, de azt mind igényesen kivitelezve és jó cuccokkal helyettesítve. Tehát az én szemeben a robogónál ez a gyári vagy nem gyári dolog már rég elveszett. A fényezést csak megjegyeztem, hogy az már nem gyári.
Ami sokkal inkább fura számomra, hogy valamiért ár alatt van a többi aerox-hoz képest, pláne, hogy ráadásul Pesten van...--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #76718 üzenetére
Szerintem korrekt áron adja. Biztos nem akarja sokáig hirdetni.
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #76719 üzenetére
Az is lehet.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
SoulReaver
veterán
Kb mikortól lehet új nyári gumikat venni? A szezont 2 új gumival kezdeném, de nem akarom elhamarkodni... Sokat állt gumik nem is érdekelnek. Lehet már kérdeztem ezt, vagy volt már téma.. Egyenlőre 3 kiszemeltem is van...: Pirelli evo 22, Continental conti twist, vagy Metzeler
-
tothferenc
senior tag
Van valakinek tapasztalata az Exide AMG robogo akkukkal?! Doglott mar meg LP, JP moto, igy azokat mar kerulnem. Nagymotorban Yuasa van, de annyit nem koltenek a robesz akkujara
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
perge666
veterán
válasz SoulReaver #76714 üzenetére
Elnézést,nem neked akartam írni hanem Dtomkának.
nyogo83 : Értem köszi.
D@vee : Ez igaz,de ahogy ajánlják a fiúk,lehet jobban járok egy újjal.
sityupityu : Amikor kiugrott a helyéről úgy rémlett mintha kiszakadt vagy tört volna a blokkból.....
Igen elég koszos,mivel napi szinten kb.1km-t saras,gödrös terepen teszek meg,és most elég dagonyás az út.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz sityupityu #76718 üzenetére
Halihó, köszi!
@nyogo83: neked is! -
SoulReaver
veterán
Beröffentettem kicsit..
-
perge666
veterán
válasz KTMHobby3 #76724 üzenetére
Azóta nem volt időm foglalkozni vele,ma más dolgom volt,holnap meg a robikapát kellene beüzemelni mert az meg nem indul.......
Elég jól bírja robogó létére a terepet,legalábbis ahol én járok vele.
Pont múlthéten kellett cserélnem a légszűrő szivacsot emiatt,elég jól elkoszolódott,nehezen indult meg az alapjárat sem volt stabil.Azóta megint patent.SoulReaver : Elég jó hangja van.
[ Szerkesztve ]
-
KTMHobby3
tag
válasz perge666 #76728 üzenetére
Először az üzemanyagot nézd meg, mert hosszú állás után megromlik. Lehet hogy azért nem indul. Sajnos a porlasztóba is bele rohad, azt is ki kell pucolni. A főfúvókát is tisztítsd ki, mert abba is bele tud ülni valamilyen kocsonyás anyag, ami szabad szemmel alig látható.
Sok sikert az újraindításhoz! -
Topikgazda
válasz SoulReaver #76727 üzenetére
Jó hangja van annak a stage6-nak...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
perge666
veterán
válasz KTMHobby3 #76729 üzenetére
Ez a robi tavaly nyáron szezon közben állt meg,vagyis egyik nap indult,dolgozott rendesen,másnap meg semmi.
Benzin akkor volt benne frissen rakva,gyertya jó,szikra is van.
Hengerbe öntve benzint hamar beindul,de néhány másodperc és le is áll.
Vagy membránt kell cserélni szerintem,vagy karbi pucolás. -
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #76730 üzenetére
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #76733 üzenetére
Így a videón keresztül azt nem tudtam felmérni, hogy milyen hangos. A hangszínére értettem, hogy szép hangja van. A tömítéssel mindegyiknek lehet csökkenteni valamennyire a hangját. Pl a gianelli-k is elég hangosak gyárilag.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #76734 üzenetére
Igen, olyan öblöse, ha bemelegszik. Hidegen csattogósabb.
Erre esetleg tud valaki valamit?
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SoulReaver #76735 üzenetére
Gumi tema: Ha havert veszem alapul, akkor az van hogy februar kozepen/vegen kapnak az uj gumikbol tobb szaz darabos keszletet.(marmint a gyartok uj idei szeriaibol).
A DOT szamra illetve a gyartasi idore visszaterve: nem kell meglepodni sokszor, ha pl nem 2 honappal ezelotti gyartasu gumit kapsz, hanem fel eves vagy 8-10 honapos gumit.
Az esetek nagy reszeben nem a gumis trukkozik vele hogy "radsozza", hanem eleve kozvetlen pl a Michelin-tol/Metzelertol stb. ezt kapja ha berendeli. Gyartonkent elternek meddig tekintik "ujnak" a gumit (nem akarok hulyeseget mondani, de van ahol siman 12-18 honap, pl Michelin 3 ev) es ugyanazon az aron adja az 1-1,5 eves gumit, mint az 1 honaposat a kiskereskedonek.
Szoval sokszor a gumis se fogja tudni megmondani, hogy mikori gyartasut kapsz (tehat 1 vagy 10 honapos), csak amikor megkapja a nagykertol/forgalmazotol.[ Szerkesztve ]
-
őstag
Miskolcon tud valaki jó szakembert a motor átvizsgálása + szezonra való felkészítés céljából?
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #76735 üzenetére
Szerintem most is nyugodtan vehetsz gumit, pl egy tavalyi darabbal semmi baj sincs. A három közül én egyedül a Continental conti twist-et ismerem. Nagyon sokan nem szeretik ezt a gumit. Én 50-es robogókon használtam csak, amiken nálam nagy gond nem volt velük a részemről, de azt elismerem, hogy valóban sokkal jobb gumik is vannak ennél. Eléggé nehezen melegszenek be már újkorukban is, és hidegen meg nagyon észnék kell lenni velük. Tehát bemelegedve én azt mondom, hogy épp megfelelő még a tapadása, de elég nehezen éri el a megfelelő hőmérsékletet, és hidegen meg hát... Persze minden guminak rosszabb a tapadása hidegen mint üzemi hőmérsékleten, de ennél különösen igaz. Aztán meg motorja is válogatja, hogy hogyan viselkedik szerintem. Én a michelin gumikat preferálom inkább.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz sityupityu #76738 üzenetére
Michelin +1 ,
Pl a City Grip tok jo, vagy az uj City Grip 2, nem hiszem hogy rontottak volna rajta az elozohoz kepest. -
Tothgera30
Ármester
válasz SoulReaver #76721 üzenetére
Michelin Power Pure SC nem játszik?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
SoulReaver
veterán
válasz Tothgera30 #76744 üzenetére
Nem tetszik a mintája
Abból a 3 ból akarok választani, de lehet a pirelli evo22 lesz. A gyári aerox gumija evo 21 volt. Elől még az van, csak nagyon repedezett.
-
Tothgera30
Ármester
válasz SoulReaver #76745 üzenetére
Azon hogy a minta merre kanyarodik, nem akadnék fenn. Mert a kapható egyik legjobb gumi robogóra. Nem mondanám, mert a Michelin Pilot Sport SC egy hulladék volt, ahogy leesett egy kis eső, már dobálta is a farát.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
SoulReaver
veterán
válasz Tothgera30 #76746 üzenetére
Nekem a conti twist-et használja pár haver, ők egy aldi parkolóban szoktak versenyezgetni időre. Nekik nagyon bejött az a gumma. Nekem ez a city grip elég keményke. Még nyár végén a nagy melegben is.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz SoulReaver #76727 üzenetére
Én is beröffentettem ma a kétütemű seggrakétát.
[link] -
SoulReaver
veterán
válasz Runner_fxr #76749 üzenetére
Zsír! Ez a 15 lovas igaz? Kíváncsi lennék egy lámpától lámpáig, hogy mennyivel gyengébb az enyém
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- További aktív témák...