-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
spanglee001
addikt
Egy 2,5 voltra merült akkut életre lehet kelteni valahogy? a töltő nem csinál semmit sajna
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
macilaci78
nagyúr
válasz spanglee001 #77401 üzenetére
Nem, kuka.
Főnököm decemberben lecserélte a kocsiját, a régit árulja. Abban álltában merült az akku, terhelés nélkül 2,35 V-ot mértem rá, akkor kérdezgettem után.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Tamás9x
őstag
válasz spanglee001 #77401 üzenetére
Lehet de oda kell egy sav csere is, illetve mosás. Megéri?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
spanglee001
addikt
új akksi berendelve.
viszont peugeot jetforce tsdi 50-hez vajon honnan tudnék szerezni szívócsonkot? A régi bevanrepedezve.netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
robogo81
aktív tag
válasz spanglee001 #77405 üzenetére
redmi note 8 . psn:robert_warior
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #77395 üzenetére
"Mikor kell teljesen kifutnia a szíjnak? Amikor elérte a motor a végsebességet?"
Nem. Közel hozzá, de már valamivel előtte. Hiszen amikor már a legnagyobb a végáttétel amit a cvt váltó enged, utána még a fordulat tud emelkedni valamennyit ezáltal a végsebesség is.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
NYPD
aktív tag
Üdv! Lehet, hogy most kérdezek egy olyat aminek egyértelműnek kéne lennie, de valahogy mégsem az.
Ellenkormányzás. Az rendben van, hogy a kanyar irányába megtolom azt az oldalt a kormányon, amerre menni szeretnék, és ezzel ledől a gép és elkezd fordulni, viszont az nem világos, hogy hogyan tartom kanyarban? Egészen addig íven marad, míg ki nem gyorsítok, vagy rá kell tolni többször, esetleg megtartani? Hogy hogyan megyek bele a kanyarba, az tiszta, ott maradni illetve kijönni onnan - leszámítva azt, hogy ha gyorsítok egyenesbe áll - már nem annyira. Ha esetleg túl szélesre sikerülne a kanyar, akkor hogyan szűkítem ( pl hogy sávban maradjak)? Fékezést nem nagyon javasolják, mert akkor veszik a tapadás és méginkább kijjebb csúszik.
Bocsi, ha nagyon barom a kérdés, de még az elején járok
-
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #77407 üzenetére
Lehetséges, hogy a görgők súlyát még csökkentenem kell? Ezt innen szedtem.
... Ehhez kell a tapasztalat meg némi utána olvasás. Szerencsére a robogó tuning korai úttörői már letették kiindulási alapokat, így előre tudhatjuk, hogy motorunkban az adott alkatrésznek "körülbelül" milyennek kellene lennie. Például utcai sportkipufogóhoz és 70 cm3-s öntöttvas hengerhez általában jó kiindulási alap a 4.5 grammos görgő és a 28-33 kg közötti kontrasztrugó. Ezek a számok persze nagyon durva saccolások, de arra mindenképp jók, hogy ha beállítás ügyileg teljesen az erdőben vagyunk és végképp nincs ötletünk, hogy mitől nem jó a hangolás, akkor ezekből meríthetünk. Ideális esetben a motor, közepes tempójú menet közbeni gázadásra 0.5 ~ 1 másodperc alatt felveszi a megfelelő fordulatszámot, de ez sem aranyszabály, hisz függ a sebességtől, a karburátor méretétől, a kipufogó jellegétől, stb. Ha jól dolgoztunk, motorunk álló helyből való elindulástól egészen a végsebességig, többé-kevésbé egy fordulatszámon kell, hogy dolgozzon.
-
suste
veterán
válasz robogo81 #77403 üzenetére
Az összes qmi152/153-ashoz ezt a szíj szélességet ajánlják. De nem is találtam kicsit szélesebbet. A hosszban van kis eltérés (a hosszú blokkhoz képest is): 827, 835, 842. Valszeg a 827 nevű a gyári, de ezt lemértük és külső szélén mérve pont 835 :)).
Egyébként már megoldottam, reszelő/csiszolóvászon komboval a megfelelő méretre szabtam mindent. Lejött a dobból és fixtárcsából is egyformán annyi, hogy az asztalon pont éppen bent legyen a szíj. A görgőpályakat is megnyújtottam én is. A görgőkkel eljatszottam egy kicsit, de mostanra állt össze olyanra, ahogy a gyárból kellene kijönnie. 80-nál 6500-7000-es fordulat között még alig van hangja, nagyon jól húz, stb. És most meg el is adom, mert megjött a PCX 😋..... -
nyogo83
Topikgazda
Eleg hosszu tema lenne, en azt ajanlom, hogy keress ra pl youtubeon Dodor videoira. Van akinek bejon a stilusa, van akinek nem, de alavetoen jol magyaraz. Van kifejezetten egy ilyen par videobol allo “magyarazo” sorozata, ami nagyjabol minden kerdesedet megvalaszolja.
A tobbi meg gyakorlas kerdese[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
Az onroad.hu Motorozási technikák segíteni fog.
De Dodor videói is a Facebook-on vagy a YouTube-on is nagyon jóknyogo83:
Dodorral megelőztél[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #77409 üzenetére
Bármi lehet. Én már azért nem szólok hozzá a beállításodhoz, mert érdemben csak akkor tudnék segíteni ha ott lennék a motorod mellett. De egyenlőre nálad a szíj kérdést kéne először megoldani illetve rájönni arra, hogy miért nem megy ki rendesen. Már korábban írtam, hogy ha esetleg nem jó súlyú görgők is vannak benne, a szíjnak akkor is ki kéne futnia ha nem is olyan gyorsan mint normál esetben. Ehhez nincs köze a görgőknek, illetve ahhoz brutálisan mellé kéne görgőzni, hogy ilyen bekövetkezzen, de nálad nem ez van.
Az sokszor előfordul, hogy 3-4 max 5 mm megmarad a teljes kimenetelig, de ami nálad van az nagyon sok. Várd meg a tárcsát amíg megjön. Utána legalább azt ki lehet zárni, ha ne adj isten megmarad a probléma.(#77411) nyogo83 Egyből Dodor jutott nekem is eszembe, de inkább nem írtam...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #77413 üzenetére
Már említették azt is, hogy túl erős a piros kontraszt rugó..
Az a durva, hogy ehez a variátorhoz sehol nem írják, hogy kell egy nagyobb tárcsa, mert soha nem tudod belőni nélküle..
Most mentem egy kört 4,7grammos görgőkkel... Szarabb volt sokkal..Az 5,5grammosokkal volt eddig a legjobb, és ugyan úgy nem futott ki a szíj...
Most, ha megjön a tárcsa, rakjam össze ugyan ezzel a piros kontrasztal majd?
[ Szerkesztve ]
-
robogo81
aktív tag
válasz spanglee001 #77415 üzenetére
Akkor elnézést,benéztem.
A tieden ilyen van?redmi note 8 . psn:robert_warior
-
spanglee001
addikt
válasz robogo81 #77416 üzenetére
mondjuk itt nemlátni a szívocsonkot de igen, de majd szétszedem és elviszem a boltba hátha a karbis is olyan lenne, vagy kis ragasztóval bekenegetem mert ugye itt nincs karbi. a szívócsonkra csatlakozik egy érzékelőkkel ellátott folytószelep, majd arra légszűrő amiket szintén át kell alakítanom, mert légszűrő nem létezik hozzá de ha leszedem akkor sárvédő és díszítő elem sincs, tehát a gyárit kell megmókolni, hogy légszűrőként funkcionáljon valahogy
illetve keresnék 15mm-es benzinszűrőt, még linket sem találok sehol sajna tévedésből 15mm-est vettem
[ Szerkesztve ]
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
Topikgazda
válasz SoulReaver #77414 üzenetére
Rakd.
"Az a durva, hogy ehez a variátorhoz sehol nem írják, hogy kell egy nagyobb tárcsa, mert soha nem tudod belőni nélküle.."
Senki sem mondta, hogy kéne nagyobb tárcsa. A Top tárcsát meg azért rendelted meg, mert nem tudjuk (nem tudtuk), hogy valóban jól működik-e a te gyári hátsó tárcsád (ha gyári egyáltalán), és ugye beszéltük, hogy a gyári helyére az egyetlen normális alternatíva a Top. Valamivel nagyobb a gyárinál, de ez a működésére semmi hatással nem lesz. Az csak egy plusz hogy nagyobb, tuningnál hosszabb szíjjal is lehet használni. Ennyi.
Rugó: Bár korábban már írtam, hogy rápróbálhatsz egyel gyengébb rugóra is (sárga), de szinte biztos vagyok benne, hogy nem az miatt nem fut ki. Egy egyszerű 70-es vashenger-rezonátor kombónak sem akadály ez a piros rugó, legalább is én még nem találkoztam ilyennel. Az már más kérdés, hogy egy ilyenhez a legtöbb esetben felesleges, bőven elég a sárga is. Viszont nálad szerintem teljesen jó ez a piros rugó, hiszen a próbálgatásaid alapján nagyjából ez a kb 5,5 gramm a legjobb neki, amivel teljesen jó helyen lavírozol. Ha beraksz egy sárga rugót, akkor tapasztalatom alapján az optimális görgőméret a te esetedben nagyjából letolódik 4-4,5 grammra. Kipróbálhatod, de kb ez lesz az eredmény. Természetesen indokolatlanul erős kontrasztrugót használni nem jó, már csak az általa okozott felesleges hőtermelés miatt sem. Viszont nálad mint azt feljebb írtam nem indokolatlan a piros rugó, mivel ezzel az 5,5 környékével abszolút jó tartományban mozogsz. Sárga rugónál lejjebb kéne menned, és 4 gramm alatt kezdődik a "zacskós helyzet" ami már nem épp ideális, kerülni kell ha lehet. Ugye a hangolási szabály szerint ilyenkor (is) szoktunk erősebb kontrasztot használni, hogy feljebb tudjunk menni a görgőkkel egy kényelmesebb tartományba. Tehát nálad mindezeket alapul véve én azt mondom, hogy kb jó az a piros rugó. Ennyit tudok így segíteni, többet nem így távolról.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
őstag
A miskolci Angyal Motorral kapcsolatban pozitív tapasztalatokkal gazdagodtam. Az ősszel vásárolt Kymco People típusú robogómat vittem be hozzájuk állapotfelmérésre és tavaszi karbantartásra megspékelve a kipufogónak és a gumiknak a cseréjével.
A szerelő teljesen korrekt, minden kérdést megválaszolt, minden kérést teljesített, részletesen beszámolt a motor állapotáról. Szerencsére szép példányt sikerült kifogni, az elmondottak szerint gyári állapotban van műszakilag a robogó, csupán a gyertya és a fúvóka lecserélésére volt szükség a betervezett olajcsere mellett.
Az esztétikai érték javítása miatt került sor a gyári össze-vissza hegesztett kipufogó száműzésére. Az utóda egy Giannelli Extra V2 lett, amellyel nem vagyok maradéktalanul elégedett. Az ízlésemnek zavaróan hangos. Lehet ezzel kezdeni valamit?
Dinamikusabbá vált mindeközben a motor, bár korábban sem volt gond vele e téren, mert tudta 60-65 km/h-s utazótempót.Alapvetően azért írtam, mert nem igazán esett szó erről a motorszervizről a topicban, én bátran ajánlom őket. Másodsorban, ha valaki tud megoldást a kipufogó hangproblémára, kérem ne tartsa magában. Köszönöm!
-
Topikgazda
Most a gyári cső helyére felrakott egy rezonátort? Kérted tőle? Miért nem lett rárakva egy, a gyárira hajazó sima cső? Nem is értem. A hangtompítóba próbálkozhatsz több gyapotot bele passzírozni, de olyan halk mint a gyári sosem lesz.
Ha nem a te világod az ilyesmi, akkor miért lett ilyen cső rárakva? Tényleg nem értem.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Tamás9x
őstag
Ha már kipufogó, hogy érdemes "kiégetni" a rendszert kíméletesen? mert már orrán száján olajos vagy mindenhol.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
őstag
válasz sityupityu #77420 üzenetére
Ez lett feltéve a gyári helyett. [link]
Nyilván az én keresztem, nem gondoltam rá, hogy ennyivel élesebb lesz a hangja, ha tudom, akkor egy gyárit próbáltam volna vadászni helyette. A szerelő tájékoztatott a várható kimenetelről.
Szóval ennek a hangjával lehet valamit kezdeni? Ha nem, akkor így jártam, majd anyáznak a szomszédok. Én végülis nem dőlök a kardomba. Tanulságként szolgál. Úgy gondoltam, hogy a hangtompító része csak jó valamire... -
Topikgazda
Tudom, hogy milyen cső, ismerem. Lett volna a gyári formára is alternatíva ezért nem értem az egészet. Ha nincs is nagy választék, de kettőt rögtön találtam. Az egyik, itt a másik. Minimálisan tudod csökkenteni, de nem olyanra mint amit te szeretnél sajnos.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
spanglee001
addikt
esetleg valaki nem tudja az sr 50 ditech benzinszűrőjének a csatlakozó méreteit? sehol nem találom, de jónak néz ki, bár már van itthon ami jónak néz ki, de nem az
[ Szerkesztve ]
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
őstag
válasz sityupityu #77424 üzenetére
Értem, köszönöm. Pedig YouToube-on is lestem hangteszt videót előtte, élőben azért más a történet. De akkor ez marad ebben a formában.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tamás9x #77422 üzenetére
Ha nincs nagyon koksz meg lerakodva, akkor leszeded, veget ledugozod es nagyon durva zsiroldoval/sutotisztitoval megtoltod, hagyod allni+ neha razogatod. Utana kiontod+atoblited.
Ha rezos kipufogo, akkor meg johet a masik kevesbe drasztikus megoldas. Drotsodrony veget megbontod hogy "bolyhos" legyen, a masik veget befogod furoba es mint az uvegmosoval, vegigdolgozod az elejetol a vegeig es kiszorod amit leszed.
A kiegetes a tokeletes es egyben a legszopatosabb megoldas. Leszerelve belocsolsz egy kis benzint, amit ovatosan begyujtasz es gazlampaval a leomlo oldali vegen izzitasban tartod a benne levo egest, amig a belselyeben a koksz/olaj meg nem gyullad. Ha begyulladt, akkor olyan tomeny feher fustot fog kiokadni, hogy a katasztrofavedelemt radhivjak Addig kell egetni, amig ez a fust el nem tunik, utana az elegett koksz maradekat ki lehet szorni belole.
Es itt jon a szivas resze ezen felul: garantaltan ujra kell az egesz kipufogot festened.En epp most vettem egy uj kipufogot emiatt az egyik robogora, mert a gyariban olyan lerakodas van, hogy szerintem 2x olyan nehez. Probaltam a zsiroldos modszert, de az ilyenkor mar nem segit es mivel nem rezos, igy a benne levo kamras kialakitas miatt a drotos tisztitas se jatszik.
Kiegetni meg nem fogom a 4 emeletesek kozott a parkoloban
Szoval elrakom, majd meglatom mi lesz vele, helyette megy fel az uj. -
Topikgazda
-
nyogo83
Topikgazda
válasz sityupityu #77428 üzenetére
Igen, onnan tudod hogy mar rendelheted az ujat, amikor mar vilagit az egesz kipufogo
-
SoulReaver
veterán
válasz sityupityu #77418 üzenetére
A szíjam is olyan, hogy nem egyforma vastag. És kicsit fel van gyűrődve a széle... Tavaly vettem... 300km sincs benne.
-
Winne
nagyúr
Sziasztok!
Egy Kymco People S 125-be milyen olajszűrő kell vajon? Moshatót és betétest is látni a neten.
Van valami ajánlott olaj ebbe a típusba?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Runner_fxr
Ármester
Én azt javaslom, hogy egyelőre menj nagyon lassan, amíg nem kezd el kicsit melegebb lenni. Ha lassan mész, nagy baj nem lehet. Amint kezd melegebb lenni, 20 fok körül, onnantól kezdj el gyakorolni. A problémád szerintem abból fakad, hogy nem bízol a motorodban és a gumid tapadásában. Ahhoz, hogy a motorod úgy viselkedjen ahogyan szeretnéd, a testsúlyodat is úgy kell helyezni. Nem elég a kormányt kanyarintani, dőlni is kell a kanyar irányába. Ezt most, ilyen hideg aszfaltnál még jobb nem forszírozni, de hamarosan, pár hét múlva már akár lehet. Persze ehhez azért nem árt ha a gumid jó állapotban van és nem 10 éves vagy még öregebb. Amint ráérzel arra, hogy egy kis testsúly döntéssel mennyivel jobban kanyarodik a motor, már is magabiztosabb leszel. Mivel egy kis robogó jellemzően nem megy túl gyorsan, semmi baj nem lesz abból ha egy kicsit belefékezel a kanyarban, ha úgy érzed elmérted az ívet vagy a tempót. Csak ne tépd be hirtelen az első féket.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
A srácok említették Dodort. Hogy az Ő szavaival éljek, ha úgy ülsz a motoron mint egy zsák krumpli, akkor ne csodálkozz azon ha nem azt csinálja amit szeretnél. Ezért is említettem a kerékpározást, mert ott ezeket az alapokat jól meg lehet tanulni. MTB-on is 2 másodperc alatt észre lehet venni ha valaki nem tud bringázni, szó szerint úgy ül a bringán mint az a bizonyos zsák krumpli. Két keréken fontos, hogy együtt mozogj a járgánnyal, érezd, hogy mikor hol kell lennie a testsúlyodnak.
[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
válasz Runner_fxr #77435 üzenetére
Ezt lehet egy BMX-el vagy montival kellene szerintem gyakorolni, ahogy mi is megtanultuk fiatal korunkban. kimenni az erdőbe és megismerni a fizikát.
Winne: Erre sajna semmit nem találok.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tamás9x #77436 üzenetére
A bringa mindenképpen jó alap, főleg a mtb. Az utcai motorozásnak is nagyon jó alapja a cross motorozás, sőt, akik crossoznak, azok általában jobb utcai motorosok is mint akik csak utcán motoroznak. Robogó viszonylatban talán nem kell elmenni a mtb-ig, mert egy rendes montis terep (tudnék mutatni párat ), jóval komolyabb tudást igényel mint az utcai robogózás, de csak simán bringázni az utcán, túrázgatni, jó kezdésnek, akinek semmilyen vagy minimális két kerekű tapasztalata van.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
Evjaratot nem irtal, de eros a gyanum, hogy nincs benne olajszuro(hagyomanyos ertelemben vett papir szuro).
Regebbi kisebb kobcentis gepnel soknal nem nagyon vacakoltak szurovel.A leereszto csavarnal van egy kis femhalos "szuro", amit cserelni nem kell, csak jol atmosni fektisztitoval mielott visszarakod.
Ha megis lenne(bar szerintem ez a nagyobb ccm-eseknel van regi blokkbol 300cc korul, illetve az ujabb injektoros 125-osnel), akkor a hajtas feloli oldalon a blokk elejenel, alul keresd.Kb igy:
Olajbol 10W40 API:SG/CD, kb 0.8-0.9L, pl Motul 5100, vagy barmi hasonlo normalisabb.
-
NYPD
aktív tag
válasz Runner_fxr #77435 üzenetére
Köszi neked is és a többieknek is! Dodort én csípem, van egy stílusa, de jól magyaráz, egy ideje követem már őt it illetve az onroados srácokat is, motovloggereket. A bringa az megy, János-hegyről való erdei csapatást is megjárta már a szerkezet. Mostanában meg bringával megyek dolgozni mert a bukót még idő míg beszerzem. Valószínűleg csak a lábtartás és a nagyobb súly, ami számottevően különbözik az MTB-től, ezt kell még megszoknom. Az már nagyjából tiszta, h kanyarban folyamatosan finoman tolni kell a kormányt abba az irányba ahova megyek, felállítani a motort meg az ellenkező oldal megtolásával tudom, már csak gyakorlatba kell majd átültetni. A gumikról nincs sajnos infóm, a barázdák ránézésre elég mélyek. Azt is el tudom képzelni, hogy gyári. (2005-ös) Akitől szereztem a motort nem használta, csak állt évekig a garázsában. 7600 km-t ment eddigi életében összesen a gép.
-
Entee84
csendes tag
Üdv!
Nem tudom mennyire él ez a topik, de azért kérdezek egy fantasztikusat. Kaptam egy Malaguti F10 robogót darabokban. Szó szerint, húsos ládákban kaptam apró darabokban,az utolsó csavarig szétszedve. Pár apróság kivételével teljes robogó. Összeraktam pikk-pakk, indul, megy. Nem is gyengén, meglepően jól hasít. Hozzáteszem autószerelő vagyok, tehát a mechanikai dolgokkal nincs bajom,na de az elektronika az egy másik szakma. Színt a színre, csatik a csatikba ami ugye összeillik,eddig ok, mondom megy is hibátlanul,világít,indexel,mér. De az orridom mögött,a gyújtáskapcsolónál nem tudok mit kezdeni 2 kábellel,mert nincs párjuk. Egy kék-piros csatival a végén és egy rózsaszín(vag kifakult narancssárga) ami meg csak úgy lóg. Idegesít,mik lehetnek? Köszi ha valaki tud segíteni. Bocs ha hosszú lett. -
-
Entee84
csendes tag
válasz nyogo83 #77443 üzenetére
Ohh, köszi! Ez alapján talán rájövök de ahogy látom is akkor ezek a féklámpa kapcsolóhoz mennek, gondolom, hogy csak ugye akkor indítható ha húzom a fékkart. Az viszont nekem nem is fontos,mert se akksi,se önindító,de még olajtartály sincs benne. Akitől kaptam az mondta,hogy ez egy brutál gép volt,agyon tuningolva ezért csak plussz súly,na meg olyan kompresszió volt, hogy nem is forgatta az önindító. Az olajozást meg inkább maga keverte a benzinbe, abban jobban bízott. Csupa Stage 6 benne minden,jól is megy, pedig gyári kipufogóval adta,azt mondta azért ami rajta volt abból autót vett anno.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Entee84 #77444 üzenetére
"akkor ezek a féklámpa kapcsolóhoz mennek, gondolom, hogy csak ugye akkor indítható ha húzom a fékkart."
Igen, lehetseges, altalaban ez mindegyik robogonal igy van bekotve
Most nem neztem at reszletesen a kapcsolasi rajzot, de ha anelkul is indul, akkor pont ugy van kotve a gyujtaskapcsolonal a vezetek, hogy a kapcsolok nem szakitjak meg a pozitivot.
Feklampa mukodik? Mert ha nem, akkor max bekotod igy a kep alapjan. -
Tothgera30
Ármester
Aki esetleg gyári állapotú Scarabeo 50-est keres, épp a minap láttam meg ezt a szép példányt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Entee84
csendes tag
válasz nyogo83 #77445 üzenetére
Működik, minden működik. Annyi, hogy ugyebár csak rúgni lehet,mert se önindító semmi. Sosem merültem el a robogókban tehát most lehet nagy baromságot kérdezek de rúgással való indításhoz is kell a fékkart húzni egy "rendes" robogónál? Mert ezen most nem, csak rápöttyintek a berúgóra már indul is. Viszont azt nem vettem észre, hogy kinyomja kicsit a hajtómű olajat, a blokk belső felén a kerék felé van egy lyuk. Ott valami dugónak vagy szuszogónak kéne lennie? Keresgéltem neten meg motoros boltok blokk alkatrészei között, de nem lelek odavaló semmit. Mondjuk a nevét sem tudom,hogy mit keressek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...