-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Runner_fxr #77600 üzenetére
Merd ki fecskendovel, 80-90ml kozott eleg bele.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Runner_fxr #77600 üzenetére
Tele nem szabad, 2-3 hete volt erről szó.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Tothgera30
Ármester
válasz Runner_fxr #77600 üzenetére
1,1dl körül. Olyan 1,3-1,5dl-t szoktam beletenni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #77603 üzenetére
Felolem annyit rak bele mindenki, amennyit jonak lat.
A gyari mennyiseg blokkonkent valtozik, kb az osszes 2T Runnerba 80ml, a 4T blokkba megy 150ml, a 125/180-as DNA-ba meg 100ml.
-
SoulReaver
veterán
válasz Tothgera30 #77605 üzenetére
A kenés a lényeg, nem az, hogy tele legyen. Autóknál a difi ház sincs tele olajjal. Éppen félig kb, ahogy forognak a fogaskerekek, felveszik az olajat és kenik magukat.
-
Tothgera30
Ármester
válasz SoulReaver #77606 üzenetére
Nem is arról volt szó hogy tele lenne.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tamás9x
őstag
Elméletben a leírásban, vagy a blokkon fel van tüntetve mennyi kell bele.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #77605 üzenetére
Azert irtam, hogy 80ml, mert egyik blokkjanal 75ml a masiknal 80, az az 5ml kulonbseg nem fog gondot okozni.
Viszont ha azt nezzuk, hogy mondjuk a gyari mennyiseg az a hajtomuhaz 50-70%-aig er, akkor a 80 helyett 100-110ml-t tolteni az szerintem sok(a te aranyaidat nezve, gyari+25-35%)
Nem azzal van a gond, hogy picit tultoltjuk, hanem az aranyokkal(bar nem tudom miert baj a gyari eloiras). Ezek lassan 20 eves konstrukciok, nincs ismert hiba a hajtasnal elegtelen kenes vagy barmi egyeb problema miatt, nem ugy mint bizonyos auto valtok eseteben amik a kozelmultban keszultek.
Erdemes lenne latni egy merest a hajtasrol, hogy mennyi veszteseg es plusz ero lep fel akkor, ha a kapcsolodo fogaskerekek felhordjak az olajat ellentetben azzal, amikor olajfurdoben all a kapcsolodo fogaskerekpar es ugy kell lekuzdeniuk meg a viszkozitasbol eredo "terhelest".
A megvaltozott habosodasi es hoelvezetesi kepesseg meg megint kulon erdekes tema lenne.Tok erdekes dolog ez, de mar eleg eroteljesen gepeszmernoki tema, szerintem felesleges ennyire belemenni.
De mondom megegyszer, en csak leirom, hogy mennyi a gyari mennyiseg, mindenki annyit tesz bele amennyit akar, nincs ezzel baj
-
TaaT
veterán
Az enyém manualja azt írja hogy 180ml-t kell beleönteni. Múlthéten cserekor raktam bele vagy 190- 200ml-t, nem érzek semmi változást. De azt írják a manualban hogy a szintellenőrzés sorén ha kevés van, addig kell tölteni amíg ki nem jön a nyíláson.
Give them hell Ukraine!
-
z123456789
addikt
válasz nyogo83 #77581 üzenetére
Nos Uraim!
Köszönöm a tippeket először is.
Piaggio Sfera 1986
Karburátor kipucolva, nem is volt vészesen nehéz. Lenne azért pár kérdésem, észrevételem, hátha van itt ötlet, hogy mit lehetne még házilag tenni az ügy érdekében.
A benzincsap szűrője valóban a tankban volt, az O gyűrűvel együtt. Ügyeskedni kellett mire kijött, de meglett, és nem értettük, miért esett le, hiszen a menet jó volt rajta. Miután összeraktuk a csapot, és vissza, megszűnt a benzin szivárgása is.
A vákumcső működik, most is, leellenőriztük. A karbi egyébként nem volt olyan vészes, fúvókák is átjárhatóak voltak, ennek ellenére a takarítás érezhetően szabadított fel némi erőszakot a gépből. Jobban ment.
Ámbár a pucolás után nem akart elindulni az istenért sem.
Ez micsoda egyébként? A karburátorból kiáramló cső folytatása volt, ami a motor felé megy. Érdekes egy szerkezet, egy videóban láttam, hogy ezt is szétszedték, és megpucolták, én is így tettem. De nem tudom mi ez.Szóval ott tartunk, hogy nem indul. Nekem nem volt több ötletem, önindító teker, benzin ellátás elvileg OK, olaj van, benzin van, gyertya tökéletes. Próbáltam úgy is indítózni, hogy gázkarral átmozgattam a karbit, ahogy a sajátomnál szoktam első indításnál. Ott már mintha pöffent volna egyet. De nem indult. Nem tudom. Rúgásra sem indult.
Aztán apósjelöltnek volt egy ötlete, hogy öntsünk benzint a blokkba, és utána indítsunk. Nem tudom ez mennyire etikus, szakszerű, de második próbálkozásra elindult, mentem is vele 2 km-t kb gyorsan, és elég jól hasított. Aztán alapjáratot is sikerült beállítani, mert azt ott jól eltekergettük. És mivel meleg volt a motor, utána többször is indult, haza is vittem, ca 25 km. Útközben csak annyi probléma volt, mint a vétel után, hogy fullgázon kicsit elkezdett visszafulladni. Nagyjából ennyi.Aztán van még két kérdésem. A karbiból kihúztunk egy csövet. (Azt a rózsaszínt.) A csőben volt egy rugó, a rugó végén meg egy...csapágygolyó. Minek? Ez minek oda? Ráadásul az a cső onnan úgymond...kijár, mármint nem igazán szorul oda bele. Ezt el tudnátok mondani, hogy micsoda, és kell-e oda a rugó és a golyó? Elárulom, anélkül jöttem vele haza, mert a golyót rohadtul elvesztettük.
Második kérdés. Az ott a levegőellátást állító csavar? (A fekete az az alapjárat, azt tudom. )
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz z123456789 #77612 üzenetére
Az a cucc, az a rezgoszelep (membran). Kicsit leegyszerusitve, mint a 4t motoroknal a szelep. Megfelelo utemben nyit/zar.
Alaphelyzetben nem nagyon szabad hogy atlass a membran lapkak es a haz zaro felulete kozott.
Inditasnal megprobalhatod legkozelebb, hogy a legszuro csonkajt felig letakarod kezzel, hogy igy "dusitsd" a kevereket, mert lehet a szivato resze rossz.
A karbin az a csavar amit mutatsz, az a "keverek" csavar, azzal allitod be a megfelelo kevereket.Gyorsban csak ennyi, majd bovebben kifejtem ha jutsz valamire
-
z123456789
addikt
-
nyogo83
Topikgazda
válasz z123456789 #77615 üzenetére
Ahogy latom az automata szivatoja mar erosen upgradelt a gyarihoz kepest, azon nincs mit javitani Szoval vagy lecsereled egy uj automata szivatora, vagy kezi szivatosra atalakitod. De mivel robogorol van szo, igy jo burkolt helyen van a karbi es nem nagyon tudnal benyulkalni a szivatot raadni. Bowdenesre atalkitani meg szinten dupla szivas.
Szoval marad az egyes verzio, kellene egy PHVA-ba valo szivatot vadasznod. Ezzel a hideginditas gondod megszunne.
Nagyon mas hazi praktika nincs ra (az elobb megcsinalt modszeren kivul, ami inkabb csak tesztelesre jo, mert korulmenyes ).Az a golyos cucc erdekes, az az olaj ellatas csonkjanal volt?
Most hirtelen nem remlik ilyesmi PHVA-nal, igaz ritkan huztam ki azt a csonkot teljesen.[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz nyogo83 #77616 üzenetére
Az mit jelent hogy erősen upgradelt? Vagy hogy érted ezt? Hol látod?
Mit jelent az hogy PHVA? Sajnos nem tudom, és nem találom a kifejezést. :/
Mindenképp jó lenne a gyári módszerekkel használni.
Gondolom ilyen új karbit nem lehet már kapni, ugye? Vagy hogy működik ez? sosem volt robogó a közelemben, amit szerelni is kellett, de most belelkesedtem.
Jaja, hát ez elég körülményes, igen.Hát ha az az olajellátás...azt gondolom igen, azaz. Ott volt.
Milyen összegbe kerül egy ilyen új szivató, és egyáltalán hol van a motoron? Ki lehet ezt cserélni házilag?
Szerk.: ja és te mondtad, hogy lehetne egy Vespa manualt szerválni ha olyan blokkja lenne. De még mindig nem tudom milyen blokkja van.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz z123456789 #77617 üzenetére
A karbid tipusa Dellorto PHVA 12-es talan(ott kell lennie az oldalan).
Az automata szivato az a nagy fekete kabelkotozovel upgradelt cucc amibol kijon egy kabel is. Ez annyit csinal, hogy amikor inditod, aramot kap es "raadja a szivatot". Ott gyakorlatilag egy plusz benzinjarat van amit nyit es zar.
Hideg allapotban nyitott az a jarat, emiatt kap plusz benzint inditashoz, es ahogy melegszik a motor, az automata szivato kis tuskeje szepen kijon es elzarja azt a jaratot.Le lehet tesztelni, ha +12V-ot adsz neki kiszerelt allapotban, akkor a vegen a kis tuskenek szepen ki kell jonnie.
Kapni lehet komplett ilyen karbit is ujonan, de lehet szivatot is kapni kulon. Ha uj komplett karbiban gondolkodsz, akkor erdemes megnezni mekkora fuvokak vannak a jelenlegi karbiban, vagy esetleg atrakni majd bele, hogy ne kelljen ennek a beallitasaval is szivni.
Az olajozast azert kerdezem, mert erdekes helyen van az a csonk a karbin, en amiket lattam eddig PHVA karbikat, azoknal arreb van ez a csonk(a PHVA felirat alatti furatba kotve).
Szivato attol fuggoen, hogy eredeti Dellorto (16k) vagy utangyartott/univerzalis (4-5k), komplett karbi meg 14-30k kozott attol fugg milyen markaju.
Szerk: keress mar rajta valami motorszamot vagy akar vazszamot CO / ZAPC vagy hasonlo kezdetu szamsort, esetleg a dekli oldalrol/hengerrol/blokkrol is csinalhatsz kepet.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz z123456789 #77617 üzenetére
Ne keresed, szerintem megvan, dobtam privatot
-
z123456789
addikt
válasz nyogo83 #77619 üzenetére
Óh, de rendi vagy. Köszi szépen.
PHVA 12-es a karbi, igazad van.
Szivató: tényleg, erre mintha gondoltunk is volna tegnap. Vagyis tippeltünk. Ja, hát gyorskötözőből volt elég mindenütt.
Na, egyébként arra még tudok gondolni, hogy azt a kis rugót, és tűt, esetleg rosszul tettük vissza a szivatóba.
Ránézünk majd.
Az a csonk ott van. Vagy mire gondoltál?Ja, valahogy így?
Hm...ezt majd ellenőriznem kell, hogy egyáltalán oda bemegy-e.Azt hiszem a gazdája nem akar plusz 30k-t költeni rá egyelőre. Sőt, szerintem nem is kéne, mert amúgy működik. A szivatót szerintem kicseréljük, aztán meglátjuk. Mennyire szopóroller egy utángyártott szivató? Illetve vannak márkák, amiket érdemesebb venni?
Nem nagyon találtam amúgy a blokkon semmit.
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] -
nyogo83
Topikgazda
válasz z123456789 #77620 üzenetére
Igen, arra gondoltam, hogy mashol van az a csonk, azert volt fura.
Az olajozas resznel mar rajottem miert nem talalkoztam eddig azzal a rugoval es golyoval.
Annak magaban a pipaban kellene lennie szerintem [link] ([link] - olajcso pipa)
Vagy nagyon regi modell PHVA-bol es abban ilyen van, vagy nem is a gyarija.
Gyanitom egyfajta "szelep" funkciot lat el. Lehet nem artana legalabb egy ilyet beszerezni, talan az uj csonkkal nem jarna ki annyira konnyen sem a helyerol.Univerzalisbol nagyon nem szoktak "markak" lenni, de talan a Naraku is gyart PHVA-hoz automata szivatot. Mielott megveszed erdemes rajuk kerdezni, hogy a tiedhez jo lesz-e/ajanljak-e.
[ Szerkesztve ]
-
Toto00
tag
Sziasztok! Malaguti blog 160-ról mi a véleményetek? alkatrész /szervizelés/javítás mennyire mennyire macerás? hallottam, hogy motor alkatrészen kívül nehézkes az utánpótlás. igaz ez?
-
energy4ever
addikt
-
Toto00
tag
válasz energy4ever #77623 üzenetére
és véleményetek szerint a 2010es malaguti blog vagy 2005ös piaggio beverly? 125-ös kategória.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Toto00 #77622 üzenetére
Nem rossz robogo, a 160-as Malaguti Centro blokkjat kapta meg, azokkal se volt nagy gond. A gond, hogy amig a tobbi regebbi modelljei Yamaha/Piaggio blokkokat hasznaltak, ez a blokk valami egyedi sajat fejlesztes ha jol remlik.
Alkatresz ellatas van, de siman elofordul, hogy hiaba listazzak a kereskedok, bizonyos alkatreszek nehezen/vagy mar nem beszerezhetoek. A legtutibb alkatresz forras a Budaorsi uton levo Malaguti kereskedes, ami olcsobb mint az Oem pl, raadasul az Oem is onnan szerzi be ahonnan ok(csak sokszor megse sikerul nekik )
A Malagutinak a 2011-es csodje sajnos okozott gondot az ellatasban, igaz azota a KSR megmentette(megvette), kerdes a regebbi modellek alkatresz ellatasan mennyire segit.
Ugye egy adott tipushoz 10 evig koteles a gyarto alkatreszellatast biztositani, amit sok kisebb vagy szorult helyzetben levo gyarto be is tart es utana max a keszleten maradt cuccokat szorja ki.
Az biztos, hogy a gyari alkatreszek sokszor huzos arban vannak mas tipusokhoz kepest.Ha lehet, en inkabb a Beverly fele nezelodnek, a blokkja jo, van hozza boven minden.
-
Tothgera30
Ármester
Aprilia Scarabeo Cento történet 5. rész.
Megrendeltem a Malossi Multivar 2000-et hozzá, mivel még gyári görgők és szíj van benne, és időszerű cserélni. Illetve minimális upgrade-ra való titkos tervem is megvalósul (ha minden összejön). Az első fékben történt egy fékolajcsere, mert fellevegősödött, azóta lényegesen erősebb a fékhatás, a benne lévő betétét még újszerű, szóval az marad (tartalék darab pedig készenlétben). Kapott az első helyzetjelzőbe is Led-et, és egy új Landport (SLA 12-4W5) zselés akksit. Még vadászok hozzá magasabb szárú kerek pillantótükröket, és készen is vagyunk, egy ideig.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
szabcsab
csendes tag
Nem tudja véletlen valaki, hogy az Egümotors és a Robogóalkatrész.hu internetes portál egy tulajdonosi kézben van?
Itt is ott is kinéztem pár alkatrészt, megrendelném őket, és feltűnt, hogy mindkét felület a színektől eltekintve minden téren megegyezik! -
z123456789
addikt
válasz nyogo83 #77621 üzenetére
Ismét köszönöm az infókat.
Ma megint próbáltam, de egyből úgy hogy betömtem a levegő csonkot. Másodperc sem kellett neki, beindult, és a szivató szépen vissza is ment. Hallani lehetett a hangján, mikor visszaállt az alapjárat. Na most akkor ilyen esetben felvetődika kérdés, hogy akkor a szivató végülis jó lehet, nem? 16 Fok van a garázsban, tehát mondhatni hidegben volt a motor.
Mit gondolsz? Azért kiszereljem a szivatót, és leteszteljem úgy is egy akksival?
Azt tudom amúgy még elképzelni, hogy a keverék csavart tekergettük el, nem? Vagy annak nincs köze a dúsításhoz?
De amúgy az a rugós, golyós olajpipa is okozhatja a galibát? Természetesen cserélni akarom, csak kérdezgetek, hogy mitől várhatok javulást.
Narakuból van, valóban ilyen szivató, nem vészes az ára. Feltéve ha az jó bele. Ezt majd persze előtte leinformálom. -
nyogo83
Topikgazda
válasz z123456789 #77632 üzenetére
Lehetseges a rosszul beallitott keverek miatt is a nehez hidegindulas, ha az elmondas alapjan mukodik a szivato.
Az olajozo pipanal nem hiszem hogy falsot szivna(ami tudna szegenyiteni a kevereket). De fektisztitoval jaro motornal megfujkalhatod a csatlakozok kornyeket es figyeled valtozik-e az alapjarat.Eloszor a kevereket allitsd be jol, meg ellenorizd le a fals levegot, aztan meglatjuk mit mutat
-
-
nyogo83
Topikgazda
válasz z123456789 #77634 üzenetére
A karburatorra meno csovek csatlakozasait(olajozasnal, vakumnal, illetve henger/karbi csatlakozo csonel). Ha itt valami tomitetlenseg van, ott plusz levegot kap a karbi altal eloallitott keverek, ami miatt elszegenyedik.
Ha fektisztitoval megfujkalod, akkor ahol a levego bejuthat, ott a fektisztito is bejut, igy eldusitja a kevereket->megemelkedik az alapjarat. Innen tudod, hogy valahol nem okes a tomitettseg.
A kevereket ugy gondoltam, hogy a benzin/levego aranyt, a keverek (melleklevego) csavarral allitod be.
Lehet picit szegenyebbre van allitva a keverked. Ha ennek a beallitasa nem megy, akkor leirom azt isAz olajat azt maganak keveri, es a mennyiseget az olajpumpanal lehet allitani, de azt nem kell piszkalnod ha jelre van allitva.
-
nyogo83
Topikgazda
Sajnos en amikkel eddig talalkoztam hoallo kipufogo festekkel, egyik se volt tartos. 1 ev utan elkezdett leegni/lejonni, hiaba volt lekezelve a felulet, plusz rozsdaatalakitoval megkenve a necces helyeken.
Mindenesetre ha valaki ismer valami tutit, akkor szoljon, mert van itthon egy kipuffom amit felujitok, plusz a nagymotoron 14 en utan elkezdett a henger bordairol peregni a gyari festek, ujrafujnam.
-
energy4ever
addikt
Volt regebben szo arrol, hogy ki kapta meg a teljesitmenyados csekket, es ki nem, stb...
Online is lehet fizetni, amennyiben rendelkezunk ugyfelkapuval:
E-ÖNKORMÁNYZAT PORTÁL
Bejelentkezest kovetoen jobb also sarok "Adok, Dijak, Illetekek befizetese"
Itt lathatoak a kesobb esedekes befizetnivalok, valamint az esetleges hatralekok is.
Az oldalon ugyfelkapuval torteno bejelentkezest kovetoen automatikusan kilistazhatunk barmilyen jarmuvet ami a mi nevunkon van, nem kell semmilyen adatot sem megadni.
+megjegyzes: En meg mindig nem kaptam fizikai allapotban csekket!![ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Van itthon pár fajta ilyen hőálló festék. Az egyikkel szerintem azért megcsinálom mert elég csúnyán néz ki már, a semminél meg azért több.
A plexi meg eszméletlen jó munkábajáráshoz, azt szoktam mondani annyira hasznos mint amennyire ronda.
nyogo83: Ennél jobb megoldás úgy tudom nincs. [link]
Give them hell Ukraine!
-
nyogo83
Topikgazda
Igen, csak kerdes, hogy arban megeri-e.
Amit meg javasoltak es nem draga, ha lehorganyozzak feketere.A gond ugyanis nem a nagy homerseklettel van, mert akkor barmelyik hoallo festek/kandallo festek jo lenne, hanem a kornyezetbol ero homersekletvaltozas (eso, felcsapodo viz, stb). Elobb utobb ledobja.
Mindenesetre a mostani egyik tartalek kipufogomat lekezelem Koranttal vagy Impa 1412-vel, aztan kap egy hollo fekete festest.
-
Tothgera30
Ármester
Azért az mennyire gáz hogy a 101ccm-es Aerox (YQ100) rendszám nélkül a Polgárőrség kötelékében cikázik.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Debilon
addikt
válasz Tothgera30 #77643 üzenetére
jelentsd be komolyan
szerintem ez a pogárőr jóska saját robogója, a polgárőrség 50-es Piaggio Liberty-ket kapott nemrégen (nálunk is ilyennek járnak, rendesen felmatricázva)
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
energy4ever
addikt
válasz Tothgera30 #77643 üzenetére
Ez felhaborito. Nekem minden motorom rendben van jogilag. Az SMKP-m: 42Km/h val megy max, tomege 39Kg, 49cc, lampai gyari izzosak.
Az A1-es motorom is, 124cc, 11KW, full gyari... Adokat fizetem.
Ezek meg basznak fizetni teljesitmenyadot, ha elkovet valamit, nemis lehet azonositani rendszam hianyaban a gepjarmuvet. Gondolom kategoriaja sincs, valamint KGFB-sincsen rendben mert SMKP-kent megy. Ha o csinal egy balesetet, akkor nem lesz kifizetve a karod a biztosito alltal!? Undorito!!!
Peldamutato magatartast kellene produkalniuk. Most ezek alapjaj vegyem le a rendszamomat a GSX-R-rol?
Felveszem nehany ujsagiroval a kapcsolatot, ha par het alatt nem kapjak fel, akkor besetalok egy rendorsegre szemelyesen! -
z123456789
addikt
válasz nyogo83 #77635 üzenetére
Ja, mármint hogy akkor ezt járatás közben fújkáljam?
Nem, nem megy annak sem a beállíítása. Azt sem tudom, hogy ha befele csavarom akkor mi történik, meg ha kijebb csavarom akkor mi történik.
Hát...fogalmam sincs hogy mit jelent az hogy szintre van álítva, ne haragudj.
-
Tothgera30
Ármester
válasz energy4ever #77646 üzenetére
Kezdem a végéről a válaszadást.
"Felveszem nehany ujsagiroval a kapcsolatot, ha par het alatt nem kapjak fel, akkor besetalok egy rendorsegre szemelyesen!" - Semmi értelme, le fogják zárni ismeretlen tettes ellen, illetve igazolnod kell a tényeket, amit nem fogsz tudni."Nekem minden motorom rendben van jogilag. Az SMKP-m: 42Km/h val megy max, tomege 39Kg, 49cc, lampai gyari izzosak.
Az A1-es motorom is, 124cc, 11KW, full gyari... Adokat fizetem.
Ezek meg basznak fizetni teljesitmenyadot, ha elkovet valamit, nemis lehet azonositani rendszam hianyaban a gepjarmuvet. Gondolom kategoriaja sincs, valamint KGFB-sincsen rendben mert SMKP-kent megy. Ha o csinal egy balesetet, akkor nem lesz kifizetve a karod a biztosito alltal!? Undorito!!!" - Nekünk is egy 101ccm-es Scara van (9,6Nm, 8Le), ami épp hamarosan rendszámot fog kapni. Bár ezen a helyzetjelző és rendszámtábla világítás Led-et kapott, de ezt biztosan nem fogja senki megnézni (tapasztalat). De ennek is két éle van, tegyük fel, hogy átlag polgárőrjóskának nem adtak szolgálati járművet, pusztán az üzemanyagköltségét állják, és így a saját motorját használja. Így az ő szájából sem venném ki a kenyeret. De lehet ő sem tudja hogy maxi robogón ül (bár ezt kétlem).#77644 Debilon: A postás/polgárőr Liberty/NSC Vision nekem is rémlik, azokat rendszeresítették.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
energy4ever
addikt
válasz Tothgera30 #77648 üzenetére
Ennyi erovel "ense tudom" a GSX-R-emrol, hogy kell ra rendszam, es leveszem. Csak engem eszrevesz ugy a rendor, mert nem vagyok jelmezben.
Az meg hogy "az o szajabol sem vennem ki a kenyeret"... Motorra futja, kategoriara, es hozza tartozo dolgokra nem? Ennyi erovel vehetett volna valodi SMKP-t is. -
Tothgera30
Ármester
válasz energy4ever #77649 üzenetére
Akkor (ahogy írtad) sétálj be a rendőrségre, de (mint írtam) semmi értelme nem lesz.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...