-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
aktív tag
válasz macilaci78 #76850 üzenetére
..meg nem sütőolajjal járna. :-D
Arra értettem a "büdös"-et, hogy azért a 2 üteműnek alapból is van egy szaga.
Nekem ezalatt a pár tíz km alatt a táskám meg a kabátom már olyan szagú lett.
pedig én sem vagyok egy givenchy rózsavizen nevelkedett vki. :-) -
FeniX-
aktív tag
válasz FeniX- #76851 üzenetére
..Visszatérve a robeszra, szerintem ma-holnap kiveszem az első villákat és elviszem szervizbe, vagy legalábbis megnézem, hogy mitől szorulhat. Ott helyben nem látni semmi furcsát rajta. (berágódást a krómszáron vagy ilyesmi)
Addig úgysem tudok vele menni a kőbányain, ahol 3 méterenként van egy keresztirányú borda az úton.
[ Szerkesztve ]
-
CartmanLand0
senior tag
---> [link]
A jó hírnévhez egy élet munkája kell ... a lerombolásához elég egy perc ...
-
csudri
őstag
Használ valaki Vinohoz NZI Combi2 Duo-t?
Belefér a sisak tartóba? -
d@vee
őstag
Srácok, van egy kis baj. Elindultam délután, gondoltam kipróbálom ezt a GPS-es sebességmérőt telón.
Elmentem úgy 15 km-re, visszafordultam, visszafelé pedig éreztem hogy alig megy a motor 70 fölé. Beértem a szomszédos településre, már csak 30-al döcögött max gázon, így egy mellékutcában megálltam.
Az első kerék konkrétan füstölt. Álló helyből egy centit sem tudtam előre tolni, az egész első fék úgy befogott.A fékkar úgy felkeményedett, meg sem bírtam mozdítani. Akadt egy csavarhúzó, de a fékfolyadék tartály tetejét meg nem bírtam lecsavarni, nem is értem.
Vártam vagy 20 percet, addigra kihűlt és mikor már kézzel meg bírtam forgatni a kereket, elindultam. Az előbb értem haza.
Mi lehetett a probléma?Ja
-
d@vee
őstag
válasz FeniX- #76857 üzenetére
Nem, direkt gyorsítgattam és motorfékkel lassítottam, így megéreztem volna ha ismét szorulni kezd. Nem szorult be mégegyszer.
Azthittem valami túlnyomás van benne és nem teljesen kicsavarva, csak annyira hogy megmozdul a teteje és ki tudjon jönni a fölös levegő vagy cucc.Ja
-
nyogo83
Topikgazda
Szorulo feknyereg csuszka/munkahenger, barmi lehet. A legtisztabb az lenne, hogy szetszedni a feknyerget teljesen, elpucolni, fekfolyadekot cserelni, de gyanus, hogy lehet egy uj fekbetettel is szamolhatsz ha megegett/feluvegesedett. Erdemes a tarcsat is megmerni, nem-e ut.
A fekfolyadek tartaly tetejevel ugy keszulj, hogy lehet kell uj csavar, mert sokszor barom modjara megtepik a csavart es roncsolassal jon ki ilyenkor
Erdemes ilyen esetekre beszerezni egy bitfejes utheto csavarhuzot(utvecsavarozot).[link][ Szerkesztve ]
-
d@vee
őstag
válasz nyogo83 #76859 üzenetére
Hát csak az egyik csavart tudtam lecsavarni róla amúgyis, de kicsit le is vannak nyalva a fejen a menetek...Barom előző tulaj.
Közben találtam egy szervízt 12 km-re, így ott fog kikötni ha hazajöttem németből, most erre a pár napra már nem viszem el. De cseréltetek fékpofát, folyadékot, stb-t akkor. Szeretném ha teljesen rendben lenne.
Amúgy eddig sohasem csinált ilyet, nem is borultam vagy ilyesmi.Ja
-
FeniX-
aktív tag
válasz nyogo83 #76859 üzenetére
Az egy nagyon hasznos kis cucc. Nekem az autónál már tucatszor jó szolgálatot tett. (pl. hátsó fékdob rögzítőcsavar, stb.)
Kiszedtem és elvittem a telókat a szerelőhöz én is, együtt megnéztük és pont a bal oldali (amelyiken a fék felfogatás van) alulról - nem is néztem - de valami tákibáki nagyobb méretű csavarral van mókizva az imbusz fej helyett. Az amúgy teljesen száraz a jobban még volt egy kis élet. Elvileg valami bontottat tud majd szerezni, mert az új valami 80 ezer, igaz a "T"-szárral együtt.
[ Szerkesztve ]
-
PhaetonV10
tag
Esetleg valaki ismer olyan robogó alkatrész boltot Bp- Érd viszonylatban ahol tartanak készleten pl görgőket?
-
tothferenc
senior tag
válasz PhaetonV10 #76863 üzenetére
Moto.hu, babo motors, red hot....
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
SoulReaver
veterán
Használ valaki itt Michelin power pure sc gumit?
Javasolták egy páran, hogy nagyon jó. -
Topikgazda
-
nyogo83
Topikgazda
Mi a kerdes lenyegeben? Hogy hova megy ez a szimmering?
Igazabol ha szepen sorrendben szeded szet, akkor latni fogod mi hova kerul.De ha elakadnal, akkor itt egy segitseg Minarelli vizpumpa felujitasrol [link]
Ha nem is pont egyezik a tieddel, de latod, hogy nagyjabol mi hova megy, illetve hogyan kell betenni. -
Telda
addikt
válasz nyogo83 #76868 üzenetére
Ha a külső rugós részét akarom a csapágy felé tenni, akkor nem megy be teljesen a helyére.
Ha a lapátok felé akarom tenni, akkor meg a tengely nem ér végig és a meghajtó kereket nem lehet rá feltenni.
De ahogy nézem ez nem is fekvő minarellihez való hanem am6-hoz. Csak tudnám hogy a webshopok miért így árulják.
SoulReaver: Igen .[ Szerkesztve ]
-
Telda
addikt
válasz SoulReaver #76871 üzenetére
Igen, csak ezen két rugó is van, van egy a külsején és van a belsejében is. Ez ilyen dupla szimering. Na mindegy, végül találtam egy DR szetet ami úgy tűnik jó lesz hozzá.
-
FeniX-
aktív tag
válasz sityupityu #76867 üzenetére
Hümmögök, aztán "oké"
Kinézetre itt mindkét szár olybá tűnik, mint amelyikben lehet olaj. A tárcsafékes az tök száraz volt, szorult, a másik meg mozgott de olajos volt a krómszár a szélén.
Még úgysem hívtak a boltból, talán azt a verziót sem kéne elvetni, hogy próbálják meg megjavítani a mostanit.
Na, majd kiderül, és köszi az infókat. -
Topikgazda
válasz FeniX- #76874 üzenetére
Emlékeim szerint kettő olyannal is találkoztam szerelés közben, hogy az egyik szárban volt a rugó, ez csak zsirozva volt, és csak a másik szár tartalmazott olajat ami a lengéscsillapításért felelt. Ilyen volt a saját is amit anno az asszonynak raktam össze.
Szerk: kinézetre kívülről semmi különbség nincs a két szár között.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
FeniX-
aktív tag
válasz sityupityu #76875 üzenetére
Értem!
S akkor lehetséges, hogy a szorulósat alkalomadtán "csak" ki kéne pucceválni és új szimmeringgel összerakni, aztán kalap-kabát?
(Összeeskvés-hívő vagyok, simán kinézem a szerelőből, hogy mondjuk menthető, de rám akar sózni egy saját bontott (ugyanolyan xart) 40 ezerért) -
Anaconda
tag
Sziasztok!
Kínai 2T minarelli replika blokknál az normális, hogy ma reggel 1 fok volt, hagytam alapjáraton kb 5 percig ketyegni, mire visszamentem már nagyon alacsony volt az alapjárat és 1300 fölé ki sem pörgött csak gázra leállt, gyertyát kiszedtem és beköpte.
Tehát az normális hogy hidegen ha alapjáraton kicsit tovább ketyeg akkor beköpi a gyertyát?
Már korábban is észrevettem. -
d@vee
őstag
Hát leszedtem a fékolaj tartályának a tetejét. Nagy küzdelmek árán, de végül belevertem egy csavarhúzófejet és úgy sikerült kicsavarni. Persze tettem bele másik csavart.
A tömítés mindkét oldalon elmállvan, lyukadva és az egész bele volt gyűrődve a tartályba.Vágtam bele egy gumidarabból tömítést, hogy ne folyjon semmi belőle, addig kibírja az udvaron (nem igazán megyek vele már szerelő előtt).
Ja
-
Topikgazda
válasz FeniX- #76876 üzenetére
Hát, ha hiszed ha nem én egyszer pont a szimering miatt nem tudtam megcsinálni egy ilyen telót. De még a szerelő ismerőseim sem. Mint mondtam tök érdekes, hogy ezek a bws-ek jó pár fajta telóval jöttek ki. Kívülről sokszor nehéz különbséget tenni közöttük, sokszor egészen minimális eltérések vannak csak. Tehát volt nálam egyszer egy olyan bws, hogy sehonnan sem lehetett hozzá szimeringet rendelni. Bármilyen hihetetlen, de tényleg ez volt. Vagy öten kutakodtunk mindenhol (ide értve a kínai oldalakat is) de sehol sem lehetett találni. Teljesen belepasszoló nem volt. Tudom hogy hülyén hangzik, de ez volt. Azt kiderítette az egyik cimborám, hogy ezeket a bizonyos szárakat amibe nem találtunk szimeringet, anno az olaszok még valami downhill kerékpárba is szerelték. Ezt amúgy más forrás is megerősíttet nekem. De ugye ez több mint 20 éve volt, és azóta teljesen megszűntek, kivonták őket. Amúgy jó eséllyel abba a bws-be nem is az volt a gyári teló, hanem utólag rakhatták bele. Na mindegy, kuka lett.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Anaconda
tag
válasz sityupityu #76881 üzenetére
Szerintem sem. Kb 1.5 menetet volt kitekerve az alapjárati levegő csavar. Úgy lett meleg motornál az alapjárat a legmagasabb, ha kb 1 menetre volt kicsavarva, úgyhagytam. Viszont ha jól tudom a mikuni karbin ha befele csavarom elvesz az alapjárati levegőből, szóval nem teljesen tiszta.
Esetleg van valami tanácsotok? -
Runner_fxr
Ármester
Elvitte ma a szerelő a mocit, rendes volt, kijött házhoz, mert mondta, hogy csöpögő karbival ne menjek vele. Kitoltam a garázsból és nagyon úgy tűnt, hogy a légszűrőházból is folyt benzin, mert hátul a dekni is benzines volt. Teljesen át lesz nézve, kíváncsi leszek milyen költségeket mond.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz sityupityu #76880 üzenetére
BWS-nel nagy kavaras van amugy is.
Sajnos ez abbol adodik, hogy bizonyos piacokra mas neven es picit mas-mas felszereltseggel/futomuvel hoztak forgalomba.Amerikai piacokon Yamaha Zuma neve, ebbol volt legalabb 5 vagy 6 fajta kiadas, latszolag ugyanolyan, csak kasztniban ter el(CW50, YW50, YW50P, YW50S, YW50R, YW50XL/XB)
Aztan Europai piacokon meg ment BWS-kent minden almodellt lefedve egy nevvel, meg MBK Booster neven.Amugy ezt leszamitva iszonyat jo kis gep, amcsiban igazi kultusza van a tuningolasanak, foleg az itthon ritkabb bogarlampas (kasztnibol kiallo dupla fenyszoros) verzionak.
-
suste
veterán
Én ilyet raktam fel a gyári kökemény után, de csak 500km-t mentem eddig vele (és már nem is fogok többet).
Teljesen más érzés vele menni, mint az eredetivel, de azt nem is volt nehéz űberelni (rettentően rideg és csúszós volt, de 18000km után sem látszott a kopás rajta )
Szóval nem nagyon van mihez hasonlítanom, de nagyon jól fog a michelin kanyarban és rosszabb úton is.... -
FeniX-
aktív tag
válasz sityupityu #76880 üzenetére
Köszönöm szépen, simán elhiszem, hogy van ilyen.
A szerelő normális volt, azt a tippet adta, hogy ha sikerül kicsavarnom a krómszár tetején lévő anyát, akkor brigéciolba áztatva el tudom érni, hogy legalább mozogjon az a teló is, és valamennyire lehet akkor használni.
Egyelőre ma megpróbáltam rozsdaoldóba áztatni fejjel lefelé azt az anyád, meg melegítettem is este, de semmi.
nem tudok rendesen ráfognia krómszárra, hogy ellentartsak. :-D
Lesz ebből még énekes halott. -
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Ha régebbi 2T 50-es robogó kap új hengert, meg dugattyút, akkor azt meddig és hogyan kell bejáratni?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz energy4ever #76891 üzenetére
Elvileg direkt a drágább, nem kínai szett lett rá megvéve.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz energy4ever #76891 üzenetére
“Orokke valosagig” : akkor en kerek olyan gagyi szettet, mert azt jelenti hogy se a henger se a gyuru nem kopik, olyan anyagbol van
Viccet felreteve. Ha nem valami nagyon dzsunka minoseg, akkor en 1 tank benzinnel tobbet nem szoktam szanni bejaratasra. Egy nagyon pici plusz olajat rakok a benzinbe ilyenkor es lehetoleg kerulom, hogy folyamatosan nyelgazon menjen hosszabb ideig.
Annyit szoktam meg, hogy a tokeletes keverektol egy nagyon kicsit dusabbra allitom a karbit.Az esetek tobbsegeben rosszabb minosegu szett, vagy rosszul beallitott karburacio miatt ragad meg az uj dugo(szegeny a keverek).
-
energy4ever
addikt
-
Topikgazda
-
Benedek75
újonc
Sziasztok,
Van egy Malaguti f12-esem, digi műszerfalas, vízhűtéses és tanácsot szeretnék kérni, mert alakadtunk a hiba forrásának megtalálásában.
Menet közben elfogy az ereje, nem húz, a motor fordulatszám pedig alapjárat alá esik vissza. Hiába húzom neki, sőt, ha húzom akkor lefullad. Indulás után ez pár száz méterre mindig jelentkezik. Ha bemelegedett akkor teljesen kiszámíthatatlanul. Ekkor hagyom h alapjáraton menjen és amikor hallom a hangjából h kicsit normalizálódott a fordulatszám akkor ráhúzok és kilő. Ez jelentkezett a 2 pont előtt is már. amióta kicseréltem az állandóan nyitva lévő vákuumos benzin csapot, azóta nehezen is indul. Sok berúgás után elkezd pöfögni, leáll, újra berúg, pöfög leáll, berúg, míg egyszercsak már nem áll le de ekkor is elég vérszegényen működik a motor, ha ekkor is gázt húzok, leáll. Ha hagyom akkor egy pár perc után felpörög, vagyis a szívató érvényesülni tud.
Porlasztó kitisztítva, szívómembrán jó, főtengely szimering hajtás felől jó, légszűrő tiszta, kipufogó jó (nincs fojtás benne), variátor tengely kipucolva.
Senki nem tudja mi a baja, még a szerelő se. -
Anaconda
tag
válasz Benedek75 #76897 üzenetére
A vákuumos benzincsapot kiiktatva én kipróbálnám.
Ha ugyan ez a helyzet, akkor én legelsőnek megnézném a gyertyát, utána hogy valahol szívhat-e falsot, szívócsonk, szívócsonk tömítés, membrán megfelelően működik-e, főtengelyszimmering.
Ugyan ez a motor nálad korábban hibátlanul működött? Lehet a karbi el van állítgatva, rossz fúvóka méret, rossz súber állás, vagy csak szétkopott. -
forandor
tag
válasz Runner_fxr #76883 üzenetére
Jó rég néztem már rá erre a fórumra. Éreztem, hogy már hiányzik.
Kíváncsi vagyok a fejleményekre.
Tippeim a csöpögésre:
- fennakadt úszó, sérült úszó
- tűszelep hiba (kopott, stb.)
- nem elzáródó benzincsap, ha van benne
- membrán is lehet már cserés
- repedt benzincső
- stb
- előzőek tetszőleges permutációja -
SoulReaver
veterán
Sziasztok!
Fekvő-minarelli kerék csapágy csere mennyire bonyolult?
A Gumi cserével együtt kapnak a kerekek új csapágyakat is, de nem vagyok benne jártas... Becsületes szerelő meg nincs Debrecenben...
Új hozzászólás Aktív témák
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Philips 4000i AC3858/50 légtisztító
- 3D nyomtatott versenypályák