-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz dellfanboy #66204 üzenetére
Amennyit kifizetsz erte . Uzembizos nincs, legfeljebb kevesebb problemakkal. A letutibb az uj robogo szalonbol.
De alhangon 300k val szamolhatsz, es kell egy adag szerencse is hozza. -
Telda
addikt
válasz dellfanboy #66204 üzenetére
Pont a mai nap nézegettem ezeket a motorokat, de egyszerűen lehangoló a használt piac. 90%-ban 50-ként használják és semmi papír nincs hozzá. Ezekkel nem is érdemes foglalkozni, ha egyszer valaha behozzák kismotorra a rendszámot, a sok papír nélküli import szutyok mind mehet a kukába. Ami értelmes az 250-300e körül van. 400e meg már van 650es Pegaso vagy F650, igaz ahhoz más jogsi is kell.
[ Szerkesztve ]
-
freelanced
addikt
válasz dellfanboy #66352 üzenetére
Köszönöm a választ ! A 250-es banditról tudtok valamit? Nagyon necces mert belpiacos? Mármint alkatrész terén? Meg ügye SOR4, kicsit aggaszt.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
energy4ever
addikt
válasz dellfanboy #74824 üzenetére
Azert mert az a legolcsobb supersport 125os. Raadasul 0%-os thm-el is elhozhato. Kek szinben meg rohadt jol nez ki. Konnyu, es kicsi motor. Meretileg joval naguobb minden iranyba az Aprilia RS4-50-esem!
(#74825) Yuing:
Ilyen magassaghoz, ugy, hogy kenyelmes is legyen:
Piaggio Typhone 50 (lehetoleg regebbi, az meg minosegibb blokkos, de az uj sem annyira gaz)
Aprilia SR 50 (ebbol a levegoset hanyagolni kell ma mar) -
Grenczii
tag
válasz dellfanboy #74917 üzenetére
Tervbe volt nálam is mindig gixxer de máshogy alakult.
De ha megyek vele minden gixxer integet.
Hiába szidják a morini blokkot ha gatyába van rázva jó ha nem is egy erőmű. -
macilaci78
nagyúr
válasz dellfanboy #75542 üzenetére
Gyári szériamotorra gondolhatott fojtások nélkül.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topikgazda
válasz dellfanboy #75542 üzenetére
Persze, de a 2T meg a 4T között azért van egy kis különbség. Neki 4T van.
Pl a gyári 180-es 2T runner papír szerint csak 21 ló, ugyanúgy mint a 4T 200-as. Az már más kérdés, hogy kis tuningal (dugóhoz hengerhez egyáltalán nem kell hozzányúlni) 40 fölötti lóerőt is ki lehet belőle hozni (azaz megduplázod), ami lóerő már inkább közelebb van egy közel 200 köbcentis 2T gép valós teljesítményéhez mint a 21 ló.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
perge666
veterán
-
energy4ever
addikt
válasz dellfanboy #75542 üzenetére
Ezeknek mar megkell felelni kornyezetvedelmi szabvanyokanak. Valamint van max kw amivel A1-be kell legyen. Az emlitett Rotax blokkos jarganyok, boven nem 11KW-osak!
-
energy4ever
addikt
válasz dellfanboy #75555 üzenetére
Szerintem nem csak en nem ertem mibe alltal most bele, es miert.
11kw, A1 plafon, 140km/h. A1bol gyarilag ez a max vegsebesseg.Ezzel az erovel azokra az 50cc-sekre is lehet irni, hogy gagyi, meg nem megy sokkal ami "csak" 100-110-et megy. Mert mar 1968ban is volt 3 hengeres osszesen 50cc-s, 30+ kilowattos motorja a suzukinak... Naes?
-
perge666
veterán
válasz dellfanboy #75555 üzenetére
Lapozzunk.
-
macilaci78
nagyúr
válasz dellfanboy #75564 üzenetére
Az elektromos lófaszon van a hangsúly, más a motor karakterisztikája.
Robbanómotornál kicsit más a sztori: az áttételtől és a főtengelyfordulattól függ a sebesség. A CWT váltó eléri a legnagyobb áttételét a centrifugális erőnek köszönhetően, onnantól pedig már csak a motor fordulatszámán múlik a végsebesség. A nagyobb tömeg inkább csak azt befolyásolja, milyen gyorsan éri el a végsebességet.
A közegellenállás jobban beleszól a dologba. Ezt a nagy plexis robogósok érzik igazán.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz dellfanboy #75566 üzenetére
Nem teljesen, de a végsebességben sokkal kevesebbet szól bele a tömeg, mint a közegellenállás.
Ugyanaz a robogó, ami 160 kilós hab testem alatt 65 km/h végsebességgel megy, a 95 kilós öcsém alatt 70 km-h-ig gyorsul ugyanazon a sík terepen ugyanabban a fél órában. Kipróbáltuk.
Itt a topikban pedig van olyan tapasztalat, hogy ugyanazon robogó ugyanazon sofőrrel plexivel 10-15 km/h-val kevesebbet megy, mint plexi nélkül.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nagyúr
válasz dellfanboy #81063 üzenetére
Végülis... 160k volt.
Tuti valami megpiszkált verzió, mert sokkal jobban megy, mint ismerős am6-os MRX-e.
Olajozás kikötve (és minden ehhez tartozó alkatrész is), elektromos rész gatya (kh, zárlat is van a világításnál valahol, visszajelzés hol megy, hol nem...)
Úgy vagyunk vele, hogy első motornak jó lesz...
És fülig ér a szánk motorozás után; azt hiszem ez az egészben a lényeg.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
energy4ever
addikt
válasz dellfanboy #81063 üzenetére
Befogtam szankozni.
[kép] -
addikt
válasz dellfanboy #81152 üzenetére
Jaja
Már kérdeznék is.
Régóta szét van szedve a vas - ami most mindegy - de komolyan nem emlékszem / tudom, h melyik oldalra melyik kapcsoló megy már az index / világításÉn balra raknám az indexet a másik oldalra a lámpát. Jól gondolom?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Tamás9x
őstag
válasz dellfanboy #81317 üzenetére
Hát igen az már egy másik kategória Össze tenném a kezem ha ilyen lenne az aeroxban
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
nyogo83
Topikgazda
válasz dellfanboy #87165 üzenetére
Teljesen jol csinalta, en is valami hasonlo ajanlattal inditottam volna(kb felar). Meg ha a 100k-s ajanlat Kopasztol is nyilvan nem egy komolyan gondolt dolog volt, mert akkor 200k-ig nem ment volna el.
Onnantol kezdve, hogy a robogoval egy metert nem tudsz menni, nem megy a motor (az csak egy kis pozitivum, hogy fektisztitora beroffen), igy a 290-es ar az teljesen eselytelen erte meg minimalis alkulval is.
Az a 200k-s ar realis volt erte ebben az allapotaban, mert azert megis egy ritka robogorol van szo.
Amugy meg vagy 30 eve ebbol el napi szintent. Szerintem ott vinne el az agyverzes, ha meg se probalna alkuldni barmilyen jarmu vasarlasnal
-
Topikgazda
válasz dellfanboy #87166 üzenetére
Természetesen N-es verzió. Egy idomozott S verzióra hova menne fel?
Tökéletes állapotban van a gyári lámpája. Nem az ára miatt lett mt-03-ra cserélve, hanem azért mert nekem bejön vele. A gyári kerek lámpája nem jött be, ezért lett kicserélve, teljesen más megjelenése lett a motornak. Ez az egész dolog meg, hogy szerinted csúnya vele szubjektív. Ízlés kérdése. El lett rakva a gyári lámpája is ha valamikor kéne.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
V.Stryker
nagyúr
válasz dellfanboy #87354 üzenetére
Gondolom a kerámia bevonat a hengeren. Váltóval nincs semmi baj... meg azzal sincs ha nincs.... igazából nekem mindegy. Nagy motorról jövök, megszoktam,hogy váltani kell. Na jó...1250ccm-nél nem kellett túl sokat.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Gabis
őstag
válasz dellfanboy #87649 üzenetére
Szerintem inkább az állapotra gondolhatott, amit a restaurálással elérnek, nem feltétlen a megjelenésre. Nekem szép emlékeket idéz ez a korszak (Simson, Babetta, Jawa, Mz, Pannonia stb.), felénk leginkább ezek voltak akkor.
-
Gabis
őstag
válasz dellfanboy #87651 üzenetére
Az biztos... én is többet toltam eleinte mint utaztam rajta, meg ahogy mondod, valaki mindig lerrobbant... de általában rövid idő alatt mindig meg tudtuk oldani, és ment tovább az ökörködés. Én élveztem így is úgy is.
-
Topikgazda
válasz dellfanboy #87651 üzenetére
Mert nem volt olyanod, ami gyári állapotban volt. A simsonok nagyon jó kis gépek voltak amíg nem kerültek bele az ócska kisipari utángyártott alkatrészek. Természetesen toltam én is simsont, de amíg gyári volt a blokk, bowdenek stb, addig szerintem jó kis gépek voltak.
Persze voltak olyan szoci motorok is, amik már a gyárból kitolva is egy szopó rollerek voltak, nem kellett beléjük kontárkodni.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
#TOTTI
őstag
válasz dellfanboy #87852 üzenetére
Meglátjuk nyáron, most nem bántom a karbit, a görgő mixnek hála, mintha másik motoron ülnék, úgy gyorsul és halad mint azelőtt soha. Plombálom és ha elkopik a görgők párjait fogom betenni. Végsebesseg is 30 méterrel előbb megvan. De jól tettem, hogy kipróbáltam, semmilyen korábbi jelenség nem volt meg amire panaszkodtam, mecseken felfelé gps 65-ig elment ahol eddig 55 volt. A legutolsó 10km alapján késznek nyilvánítom.
-
d@vee
őstag
válasz dellfanboy #90830 üzenetére
A fenét meg érdekli mennyit megy, nem az enyém. Csak érdeklődésből kérdeztem, hátha tud rá valaki valamit.
Honda567: köszi, ránézek hátha.
[ Szerkesztve ]
Ja
-
Debilon
addikt
válasz dellfanboy #90870 üzenetére
fene tudja, ismerős motorján láttam az eredményét, szép lett, mint az új, de hogy én ilyesmit nem próbálok ki, nem fogok vacakolni az is biztos
nincs kedvem ezzel szórakozni, ha van időm inkább motorozok, nem a kipufogót polírozom egy 4 éves motoromon, hogy csillogjon
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
macilaci78
nagyúr
válasz dellfanboy #90880 üzenetére
Elkótyavetyélni nem akarom. Látok 50ccm robogót a csoportokban 100-500k körül. Persze 300k fölött azért ritkább, de olyan 170-250k körül hirdetik a többségét.
Új akkuval, gumikkal, hátsó gátlóval, görgőkkel, szíjjal, kuplunggal, fékpofával, fékfolyadékkal, fékcsővel, hajtóműolajjal raktam fel 300k-ért. Meg van még pár apróság, tartalék gyertya, izzó, légszűrőház, hozzá gyári gumicsonk, óraspirálhoz kihajtás, telefontartó tepsihez, deknitömítés, jobb oldali gombok, stb.Simán benne van a pakliban, hogy hetekig nem lesz érdeklődő sem. Vagy senkinek nem kell, vagy az árat becsültem meg rosszul.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nyogo83
Topikgazda
válasz dellfanboy #90880 üzenetére
Altalaban annak a vevokornek szol, aki koszones nelkul a fele arat kinalja es most azonnal indulna is.
Vagy 3-4 uzenetben megprobal megyozni, hogy ennyit er es igazabol o most teged "kisegit" ha elviszi ennyiert. -
KTMHobby3
tag
válasz dellfanboy #90880 üzenetére
Mennyire igazad van!
A fiam a barátomtól vett egy Suzuki Sepia-t 10 ezerért. Önindítóval elindítva hazáig kísértem, autóval. Stabilan ment 50-et. Mivel a családban senkinek nem kellett, elcserélte a barátjával valamiért. Van olyan hogy valaki szabadulni akar egy kacattól, mert csak a helyet foglalja. Kb. 10 éve én egy működő Babettát ingyen odaadtam, csak hogy ne kelljen kerülgetnem. -
macilaci78
nagyúr
-
#TOTTI
őstag
válasz dellfanboy #90970 üzenetére
Óvatosan járatom, 20 percet ment alapjáraton, közbe néha meg meghúztam. Még rá kell tennem ma a középsztendert, aztán úgy próbálgatni. 6 grammos görgők vannak benne Polini evo varióval (3,2-3,8gr-ost csomagoltak mellé ), de nagyon bátran pörög, járatáshoz még nehezebb kell. Dizájn pedig alapvetően fehér fényezés lesz, 3 elem ilyen sárga alapon karbon forgács merített, lakkozott dekor, túl sárga lett de legalább jó minőségű, random böktem rá.
-
#TOTTI
őstag
válasz dellfanboy #90970 üzenetére
Kb ilyen, járatos, max 8000.
-
macilaci78
nagyúr
-
setup
junior tag
válasz dellfanboy #90990 üzenetére
Ha senki sem látja, akkor kvázi nem hirdetem. Nem sürgős, de ha nem hirdetem mire várok? Ha ez neten nem megy, akkor csak elgurulok vele valahová bizományos értékesítésre. Nem azért, mert sürgős, hanem azért, mert a nulla kattintásnál még az a 3 nézelődő/nap is jobb, ami egy kavicsos dílernél van.
Így tökmindegy milyen árat írok rá, ha senki sem látja csak önmagammal alkudozom. Amiatt kérdeztem, hogy hová kell feltölteni, mert láttam, hogy nulla megtekintés szombat délután és ha még hétvégén is ez a helyzet, amikor mindenki "ráér" az nem jelent sok jót.
#90992macilaci78
Értem, szóval FB-n se sokkal jobb a helyzet. Pedig most van szezon nem? Mi lehet télen
#90994sityupityu
Mégis mennyi a "villámár" egy már digitális, tárcsafékes Jog-ra, ami az, ami, tehát nem bontott alkatrészekből összelegózott balesetes, hanem egy gyári 2T motor?
Szerinted 50-80 100-120 150-170 200-250?[ Szerkesztve ]
-
#TOTTI
őstag
válasz dellfanboy #91027 üzenetére
Motor alkalmi vétel, ~120, azzal együtt ~500. De, fényezést töredék áron csinálták, alkatrészeket olyan 30-50%-os kedvezmennyel kaptam. Illetve kaptam is dolgokat! Valamint minden cucca megvan, varió, kuplung, henger, olajpumpa, olajtartály, önindító, kipufogó. Majd annak is lesz gazdája. Frissen feltett gumik igaz 5 évesek. Fékbetet új, telók nem eresztettek. Minden elektronika megy, új LP akku volt benne. Osztrák forgalmi, számla, minden papír. Henger lett igazítva, tömítésszettel lett összerakva, 0,89 a prestáv. Gyujtás eltolt. Varió is Polini evo, hatsó tácsa túlméretes TPR. Vannak finomságok, most bejáratódik. Elemek mint a gyárban, ez az "utolsó" projektem, otthon nem bírnak el még egyet, így marad!
-
Zoli bácsi
őstag
válasz dellfanboy #91045 üzenetére
Árához képest korrekt, én biciklire fújtam, nem mertem eddig motorra. Asszony bicóján egész télen megmaradt, nemrég mostam le brigéciollal, és újra fújtam. Rá merném a motorra is már fújni, sokkal drágábban vettem már rosszabbat.
Nyilván nem egy Motul, de én árához képest írtam, hogy korrekt. -
FeniX-
aktív tag
válasz dellfanboy #91058 üzenetére
Passz, de látod, hogy ez van.
Kivárnak a kereskedők.. nem tudom.Ha az elektromos járgányok ára kicsit alacsonyabb lenne, valószínűleg a piac is jobban fellendülne.
Cirka 1 millióért segédmotoros elektromos motor, szerintem még mindig a nonszensz kategória.
Oké, van 350-ért is, de az meg nem csak hogy a saját kategóriáján belül limitált (a nyomorult 40km/h) de még a motorja is harmatgyenge, kb. mint egy bicikli.
-
Honda567
junior tag
válasz dellfanboy #91139 üzenetére
Italmondo és a többi webshopot néztem nincs sehol külön tömítés tanksapkába Scarabeohoz.
Ezért nem is indulok feljárni a boltokat mert nem lehet kapni.
Tanksapkát lehet kapni újba tömítéssel az fogok venni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen