-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
Nekem egy veocifero-m van Vélemény? 50ccm két ütem.
-
csongi
veterán
-
csongi
veterán
-
csongi
veterán
válasz Grillo #31204 üzenetére
Sajnos motorozáshoz nincs elegendő védelem. Kesztyű és gerinc protektor sem árt. A kabátok dzsekik jelentős részében vannak könyök. váll alkar protektorok. De a hát védelme csak ilyen csúszás ellen alkalmas lapokkal van felszerelve. Szóval ezeket még javaslom, és ha van magas szárú cipőd az sem árt a boka védelmére. Városi robogáshoz, a gerinc védelem a legfontosabb. A kezed össze forr, ha gerinced sérül már csak 50% esélyed van a lábra állásra.
-
csongi
veterán
válasz máyköl #31222 üzenetére
Savat neeee!!!
A savas akkumlátorokban előre kevert akkusavat töltenek, ezzel megakadályozva a helytelen sav használat mennyiségét. A az elpárolgó folyadék, a víz. Ioncserélt vizet kell utána önteni!!!!!
Majd kímélő töltővel feltölteni. Vannak töltők amik az akksi függvényében szabályozzák a töltés erősségét.
javasolt a használat.
Ha újra akarod savazni, aminek nem sok értelem van, abban az esetben kell akkusavat önteni bele. Pic az esély a sikerre. Robogókba tökéletesen használható a spirálcellás akkumlátorok. Ezekben a méretekben és teljesítményekben bőven megéri azt a felárat amibe kerülnek. Brutális indítási árammal rendelkeznek, könnyebb indulás és hosszabb élet tartam az indítónak. Gondozás mentesek, télen nem árt fűtött helyen tárolni őket, tovább bírják. -
csongi
veterán
válasz XSiGma #31228 üzenetére
Ohh nem linkeltem Bocsánat. Egyiket sem. Ez lesz a nyerő!
-
csongi
veterán
válasz wiki27 #31241 üzenetére
Az 50-es robogó neked felejtős mindegy milyen 2T vagy 4T. Számolj egy Súly lóerő arányt aztán mindent tudsz. Talán egy 50-es enduro felvisz. Jobb lenne egy 250-es a 110Kg-hoz, abból is valami váltós.
Ez van sajnos.
Egy átlag robogó 3-5 LE ha tuningolod akkor sem fog szárnyakat kapni egy 2T, legfeljebb szétforog, a teljesítmény onnan származik. A 4T elég macerás nagyobb erőt kihozni, valamivel nyomatékosabb, de oda kevés lesz az is. Szóval vegyünk egy átlagot, 4LE a te súlyod, a ruházat+üzemanyag+robogó súly. Ez cirka 180Kg 4/180 1:45 arány vagyis 0,022LE jut egy Kg-ra. Tolva jobban haladsz és spórolsz is Vagy ha kötött az 50ccm- akkor egy 70-80ccm enduro 50-es papírral, vagy 125-ös 50-es papírral. Ezekkel annyi a gond hogy 2014 után kiszűrik őket mert a mopedre is kell rendszám, és akkor tuti lesz valamilyen műszaki meg kötelező is rá[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz korpicschess #31249 üzenetére
Mar tavaly vagy idenre be akartak vezetni, de lett haladek,uj forgalomba helyezett mocikon lattam mar tablat.
-
csongi
veterán
válasz korpicschess #31252 üzenetére
Nem kell ettől annyira félni, lehet a havi költség pár száz forinttal többe jön ki viszont a lopások ellen jót tesz, és a moci múltja is jobban követhetőbb lesz. Így sajnos kintről egy picit macerásabb lesz behozni a használt vasakat.
-
csongi
veterán
válasz wiki27 #31255 üzenetére
A lejtőkhöz elég a 0T ereje is Az emelkedőhöz már más kérdés. Nem azt mondjuk hogy nem megy fel időközönként, de rendszeres használattal, a szerviz költsége a nagy terhelés alatt megnő. Szíj variátor kuplung. Szóval spórolás lehet többe kerül. ezek vélemények csupán, dönteni neked kell. Mondom ha nem riaszt el a váltó használata, akkor vegyél endurót. sokkal kényelmesebb rugózás biztonságosabb (nagy kerék), és az áttétel végett könnyebben veszi az emelkedőket.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz DigitXT #31259 üzenetére
Igaz! A váltóssal nehezebb megtalálni a megfelelőbb sebességi fokozatot a maximális nyomatékhoz. Összességében erre a célra hosszútávon szerintem jobb választás lehet, megtanulható. Az automata váltó piszok kényelmes és jól működik, csak ilyen terhelésnél állandóan alkatrészt kellene cserélni, nem ilyen célra tervezték szerintem.
-
csongi
veterán
válasz DigitXT #31262 üzenetére
"ilyen terhelésnél állandóan alkatrészt kellene cserélni"
Figyelembe vettem a 110Km vezetői súlyt is
Egy 12 colos keréken ekkora súllyal motorozni hamar gátló cserékhez vezet, ezt is bele értettem az alkatrész cserékbe.
A lényeg az hogy így is úgy kevés lesz, én 400-ast javasoltam neki .
250-es robogóm volt, az én 85 kilómmal jól boldogult még a hegyekben is. Igazad lehet, hogy a 125 is elég lehet, de az már nagyon az alsó határ.Vagy 50-es dízel?
-
csongi
veterán
válasz runner 125 #31280 üzenetére
Szerintem még ebben a kormány ciklusban meg lesz, ezek áttolják a törvényt oszt jó napot!
De legyen, nem az a gond, hanem a járulékos f@szságok, ha csak a fele igaz a híreknek, akkor is évente még 1* ennyibe kerülhet a fenntartási, és forgalomba használhatóság összege, ergo az, hogy kijöhet vele az ember utcára, és ez minden motort érinteni fog. Ez lenne majd a kis fogyasztású eszközök támogatása? Más országokban nem megfojtják őket hanem segítik.
Nah de ez hamarosan kiderül, és majd akkor ténylegesen lehet róla beszélni. Kíváncsi vagyok, hogy reagál majd a motoros társadalom és milyen lépéseket tesz. -
csongi
veterán
válasz runner 125 #31283 üzenetére
Mindenki a normalis viselheto ugymenetet varna el. Az elmult 2.5 evben mi volt normalis ugymenet? Szoval most nem szabad normalis ugymenetben gondolkozni. En azt mondom szamitsunk a rosszabbra es csalodhatunk kellemesen . Egyebkent meg nem bonyolult ez, az illetek erteke teszi azza. Azt is csak nekunk. Van egy nyilvantartasi rendszer, Az hogy most smkp is lesz benne, nem nagy ugy. Hogy ki tudja megfizetni ezt, a kormanyt nem erdekli. Szoval en nem ringatom magam almokba. Egyszer mar feszegettek a rendszam cseret is hogy lakhely vagy megyehez kotott legyen,mint pl Romaniaba. Kegyetlen beveteli szam jott ki Ezek semilyen penzt nem hagynak kint. En nem hinnem hogy halogatni fogjak. Ezek nem szaroznak erobol attolnak mindent. Szoval eddig csak halogatas volt ez teny. De ne legyen igazam es ne igy legyen Idovel kiderul merre az arra
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Akkor 125 vagy 150. Én nem vennék kisebbet. Pici a különbség üzemeltetésben éves szinten pár ezer forint.
És egy 150-es könnyeben mocorogsz, egy könnyebb súlyú utassal is el lehet poroszkálni. Az UH150-nek van szélvédelme valamennyi, esőben jól jön. Van magyar fórumja típusnak, sokakat ismerek így a neten Mindenben segítettek eddig. Jó választás lehet. -
csongi
veterán
B-s jogsi van?
Mert akkor neked megfelel és neked találták ki a B125-öt
tizen ezer forintból lehet vizsgázni, és akkor egy 125-el is sokkal jobban jársz. Fogyasztás is jobb egy 4T-nek mint egy 50-es 2Tnek, már ami megy is picit. Jah és az olasz gépek olcsóbbak. Egy scarabeo viselhető árban van, plexizhető, tovább használhatod évszakokban, és a kereke is nagyobb[ Szerkesztve ]
-
-
csongi
veterán
válasz runner 125 #31315 üzenetére
Én:
Nagyon be vagy korlátozva az 50ccm.be?
Válasza:
Nagyon nem, de nem akarok nagyobbat.Ott van a nagyon nem is .
Erre alapoztam. De az ügy eldöntött lett 50-es és kész. ccm kérdés lezárva
Marad típus.
Ahhoz annyi tennék csak hozzá ha lehet valami nagyobb kerekűt válassz, meghálálja ezeken az utakon. A gumi drágább igaz de többet is elfutnak. Magasságod, testsúlyod? -
csongi
veterán
Nem is tudtam, hogy ezek a tauris motorok OEM liszenszelhetoek
-
csongi
veterán
válasz Tothgera30 #31397 üzenetére
Akkor már érthető Szétforgatáshoz tulajdonképen tökéletes
-
csongi
veterán
válasz killer1203 #31400 üzenetére
Nezd meg a szij belso felet, ha repedezett csere, merd meg a szellesseget, ha kopottabb mint az eloirt,csere. Ha van ra panzed akkor csereld le, mindegy milyen most a szij, es pontosan tudod milyen az allapota . Variator gorgot szemrevetelezd , mozog e kulon a belso fem a bakelittol , Ha mozog csere, ha lapos feluletekre kopotak a gorgok, csere, Ha jelentosen csokkent a sulyuk a gyaritol akkor csere
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz killer1203 #31428 üzenetére
A dobfék macerásabb.Először is tudni kell a gyári átmérőt. Ha már jelentős kopás van akkor a gyári méretes fékbetét sem fog teljes hatékonysággal dolgozni. Javaslom, ebben az estben vidd el olyanhoz aki jól ferrodolozik, és a dob átmérőjéhez mérten ragasztja újra. Ha van lehetőség ,akkor egy szabályzást megérdemel a dob.
-
csongi
veterán
válasz runner 125 #31434 üzenetére
Az utanallitas merteke fugg a kulcs allapotatol is. Megoldas sok fele letezik. A ragasztast en is csak olyannal javasoltam aki tuti jol csinalja, ha nem, akkor nem eri meg bibelodni vele.
-
csongi
veterán
válasz Grillo #31690 üzenetére
Ez milyen gumi cső? A szívótorokhoz megy?
Nem lenne egyszerűbb megmérni a külső és a belső átmérőket, és keresni egy olyan mérető vízhűtő csövet, vagy műanyag felxibilis cső?
Azért 11 vagy 18K-t egy ekkora gumi szarért én tuti nem adnék. Azt meg sem merném nézni mennyibe kerül ez fröccsöntött kis valami a hazájába. -
csongi
veterán
válasz Grillo #31692 üzenetére
Most sincs link.
De ha googlizol akkor találsz benzinálló csövek garmadát. Tuti lehet olyat atlálni ami neked jó. Az hogy neked 10cm kell az már csak telefonálás kérdése, és szerintem mindenütt megoldható, vagy egy métert veszel és lesz tartalék.Debilon
A kocsi szervó csöve gondolom fémcsatlakozós nagy nyomást bíró cső, ami speckósabb egy picit
Léteznek cső gyártók az országba, akik feléért is megcsinálnák.
Nekem a Burginak az ülés emelő teleszkópja bontottan lett volna, 10K, Újonnan 20-24K.
8K-ért csináltattam méretre posta költséggel együtt
De a toyotám váltó csapágyára is azt mondták hogy sepciális 20 ezer alatt nincs darabja. Hát mégis sikerült vennem 16+postaköltségért kettőt[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Ha valakinek Foresight 250 2001-2003 alkatrész kell, szóljon, van egy pár kütyüm hozzá. Keressen meg, Csere akármi is érdekel
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest