- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mumtaz
senior tag
Anno, mikor voltak, sokat nézegettem őket. Jó volt hozzá a körítés, de úgy gondoltam, hogy a fejem ennél azért többet ér. Úgyhogy az akkori sisakomat lecseréltem egy ILYENRE.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
Sajnos nem. Ezt hiányoltam én is, bár mentem vele esős időben is, meg hidegben és nekem nem igazán párásodott. Álló helyzetben nyilván igen, de menet közben nem nagyon.
Valóban kicsit idegesítő, hogy a gombot középre tették. Pláne, hogy hozzá voltam szokva a Nolan-hoz. De ezt is megszoktam.[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Rivaul
addikt
Tegnap én is megnéztem a Lild bukót. Nem igazán értettem egyet azzal amit leírtál, az alapján hogy kb 4 éve használom. Viszont ez a sisak, nem az a sisak. Érezhető spóroláson ment át. Valóban keményen nyom a belseje is. Majdnem 20-ért erősen vélényes lett. Az enyémet újra megvenném, de ezt már nem
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
nyogo83
Topikgazda
Biztos, hogy BR7HS a gyarija?
Manual szerint Champion RN2C a gyari gyertyaja, ami 19mm menethosszu ennek pedig az NGK-nal az E-s gyertyak a megfeleloi, tehat BR8ES-BR9ES.
Emiatt nincs problema belole, hogy jelenleg is E-s gyertya van benne. Ha gyarilag H-s, tehat a rovid 12,5-es gyertya lenne a gyarija, akkor lehetne problema a hosszu E-s gyertyaval.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
Tomlos gumit tomlo nelkul hasznalni ganyolas. A tomlos gumi peremeinel es a gumi belso feluleten nincs meg az a legzaro reteg amit a carcassra rasutnek.
Lehet szorakozni szilikon tomito pasztaval meg mindenfele csodamegoldassal, de idovel ereszteni fog, mert nem erre terveztek.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
Bocs, nagyon koran volt meg es elkerulte a figyelmem a TL. Jo kerdes miert raktak belsovel. Nemtudom nem-e esetleg a felni kialakitas vagy felnivel kapcsolatos hiba miatt kerult bele.
Siman meglehet probalni akkor belso nelkul a TL gumit, de nem kell hozza semmilyen “trutyi”, majd kiderul ereszt-e valahol. -
szabcsab
csendes tag
Mivel öntvény a felni, és nem küllős, így simán lehet tömlő nélküli a kerék!
A képet elnézve nincs még a gumi a helyén, és azért ereszti el a levegőt!
Valamilyen kenő anyaggal körbe kell kenni a gumi szélét /szappan-mosogató szer/, és utána nyomi levegővel, amíg kiugrik a gumi mindenhol rendesen a helyére, aztán beállítani a megfelelő abroncs nyomást!
Csak példaként említem meg, hogy az én nagy motoromon, aminek küllős a kereke, emiatt belső kell bele, annak az üzemi nyomása 2,6 bar, de a külső szereléskor csak 4,5 - 5 bar nyomáson ugrik ki a helyére!
Magyarul kicsit túl kell fújni, hogy mindenütt a helyére ugorjon! -
dond
csendes tag
Kíváncsi lettem már melyik kis Scara milyen gyárilag, itt a linken lehívtam párat, a minarellisekben van a robbantott ábrán belső:
https://www.easyparts.nl/models/Aprilia-Scarabeo-50-2T-m5879 -
Winchester95
őstag
Szia.
Ugyan ilyen volt nálam. Igaz kézi szivatós.
"Hidegen" szivató nélkül kb fél rúgásra indult.
Melegen ugyan ez.
Egyenletes alapjárat.
Nem fulladozik/ áll le.Volt már piaggio is.
De az mindkettő auto szivatós volt.
Azokkal sem volt gond.Szerintem nem normális, nyilván be tudta volna állítani /javítani a szerelő hogy fasza legyen.
Csak gondolom ideje sem volt, meg lehet hogy neked is sokba került volna.
El lehet ezekkel játszadozni elég sokat.Gyertyakép mindent elmond szerintem.
-
Winchester95
őstag
Szerintem levegő/karbi beállítás/ tisztítás gond van.
Esetleg fals levegő.Vagy még a szivató is baszakodhat.
De amúgy te is tudsz tenni az általad említett hiba ellen.
Kicsit el kell tekerni az egyik csavart.
Mondjuk ha már szerelőhöz vitted akkor igazán megtehette volna ő.Van egy tippem, ott kell hagynod a motort.
Mert nem úgy működik a motor ahogy kellene.
És/vagy nem tudna állítani rajta mert az állításra nem úgy reagál ahogy kellene.Ezért van nálam egy motor több ideig. Ki is kell próbálni pár napig és nem csak az udvarba menni vele mert csörögni fog a telefon hamarosan. :D
-
-
-
Tamás9x
őstag
Simán beleférhet, ez a fejformától és a kilakítástól függ,olvass utánna mennyit fog engednia sisak,nehogy kotyogjon a végén a fejeden, szorítania kell, de fájdalmat még ne okozzon.
Van az előröl-hátulról nyomós módszer, marad e réshomlokodnál, illetve tart e az arcod vagy ki tud esni a sisakból.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Nekem is rajta volt a varrás, és a minta, most olyan passzos,mintha a nagyobbikat próbálnám rá original a fejemre azt a pár hét szenvedést megérte. Esetleg mosdkia bélést, akkor is enged.
Ha fájdalmat okoz akkor már nem a bélés enged, hanem a nikecell nyom.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
FeniX-
aktív tag
Én is arra gondoltam, hogy esetleg valamelyikőtök használta-e már az Osram-féle nightbreakert, ebből a típusból. (a régi mocin HS1 típusú volt abból, emelt fényerővel ugyanakkora teljesítménnyel, és nem volt baja a foncsornak tőle)
De persze az Osram mintha nem gyártana ilyet, vagy csak bénán kerestem.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Zoli bácsi
őstag
Köszönöm, meg persze a többieknek is.
A gond az, hogy megmérve a hivatalos helyen, 62,5.....Legyen 63cm a fejkörfogatom. Elvileg pont az XXL méret. Valójában a 20-30 féle XXL sisakból, amit felpróbáltam, egy sem volt jó.
Megpróbáltam kíváncsiságból beazonosítani a régi sisakom milyen, belül semmi infó, illetve lekopott.
Erről a kis matricáról sikerült Google segítségével kideríteni a gyártót, és a típust:
Helmet ARC-A680.
Így mennek szét a gumi részei. Ez az orrvédő, ha jól tudom:
Plexi is karcos, meg borzasztóan nézett ki az egész sisak, a matt fekete rész szinte pettyes volt, mintha penész lett volna rajta. Tudjátok mivel sikerült újjá varázsolnom..?
Gumi dolgokat kenegettem, higított babaolajos, glicerines vízzel. Aztán beugrott, hogy elvileg műanyag a sisak, erre is jó lehet. Visszajött a színe.
Az a baj, egyik szellőző elzáró műanyag is elveszett, szóval mindenképp kell egy másik. Pedig a babaolaj meg a glicerin csodát tett, kár hogy előtte nem fotóztam le...
-
Zoli bácsi
őstag
Bocsi ha nem volt egyértelmű, mind kicsi volt. Volt amit fel tudtam volna erőltetni talán, de ugye viselni kellemetlen lett volna. Szóval XXL sisak mind kicsi volt, annak ellenére hogy a mérések alapján (most is megmérettem az asszonnyal, 62,5cm a fejkörfogatom a szemöldöknél.) ez a méretem.
-
dond
csendes tag
Találtál Buzettin kívül mást?
Egyik oldalon rugó van, másikon van a patron, érdemes bevásárlás előtt szétkapni a patronos felét, sok esetben berohad a patron és akkor nem tudod kihúzni a szárból.. +szerintem érdemes a szimeringeket is cserélni, amik az alsó villaszárak megvezetéséért (is) felelnek.[ Szerkesztve ]
-
dond
csendes tag
Oké, azért kérdeztem vissza, mert én is szívtam már vele, de hirtelen rákeresve nem találtam mást csak Buzetti patront, elég horror áron. Az is fontos összerakásnál, hogy az alátét is kerüljön a tengelyre a km meghajtóhoz, mint kvázi hézagoló, hogy az alsó szárak is párhuzamosan akarjanak majd mozogni.
-
FeniX-
aktív tag
Szia, nekem is oxford van, és elég vékony, bár nem tudom pontosan, hogy az aquatex modell-e.
Azt tudom, hogy többször volt már, hogy a ponyva alatt bepárásodott a motor, és amúgy lehetetlen tisztítani, mostanra (2-3 év?) tiszta kosz az egész. Amúgy nem merevedett el az anyag, de én árnyékos helyen használtam. Azt mondta anno a motorboltos, hogy az UV sugárzástól előbb-utóbb kigyengül, illetve rugalmatlan lesz és elreped, szakad majd.
Eső után, ahol hozzáér a ponyva a motorhoz (kormányvégek, tükör) ott belül is átázik.
[ Szerkesztve ]
-
setup
junior tag
Jó kérdés, pont ez a gondom, hogy fogalmam sincs melyik párásodik, melyik nem.
Azt reméltem lesz itt valaki, aki hozzám hasonlóan "kezeli" aminek az az eredménye, hogy évente legalább egyszer leesik és persze betonra...
A motor ezüst színű, az nem hátrány ha megy hozzá, de már régen nincsenek ilyen extra igényeim, csak annyi, hogy le tudjam csukni a rostélyt, amikor zima van. Ha 20k akkor 20, lenyelem ha nincs olcsóbb, de akkor legalább tuti legyen jó, mert ha első alkalommal telibe párásodik az egész akkor kb. a guta üt meg
Ablakon kidobni nekem sok 20k -
mumtaz
senior tag
-
dellfanboy
senior tag
azért alkudni tud 290-ert hirdették beajánlott 100-at megállapodtak 200-ba+ kapott mellé egy ebédet...
és akkor beguritja a frissen épult csaladi házába ami igy kivulrol +100 milla. hiába nem a csorokbol lesznek gazdagok
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gitáros topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OnePlus Nord 2 5G - észak-északkelet
- Politika
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Filmvilág
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest