-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
siti
senior tag
válasz Rivaul #64424 üzenetére
konténeres robogót kapsz ömlesztve ilyen áron, amire jó esetben rá kell költeni egy kisebb vagyont, hogy utána menjen is. csodák vannak meg persze babetta is.
hasznaltauto.hu
www.sokmotor.hu
talán a redbaronnál is volt több raklap robogó régen, lehet már nem foglalkoznak vele.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Poonkie
tag
válasz Rivaul #64428 üzenetére
Értem a célt, de sajnos a 30k-s keret szerintem ehhez kevés sajnos. (Vagy ha találsz valamit, akkor ahogy már említették, arra sokat kellhet költeni.) Ha a testalkatodnak megfelel, érdemes Honda Dio/Yamaha Jog között szétnézni, szerencsével ki lehet fogni korrekt példányt jó áron.
[ Szerkesztve ]
-
siti
senior tag
válasz Rivaul #64448 üzenetére
Az enyémben óra szerint 8000 van, szerelő szerint megvan az 38000 is. Ha nem több. Simán elmegy ennyit. Minden olcsó robogó lutri, mert ha alapból nem volt pénz rá, akkor karbantartásra se. Nem az a baj ha epoxival kijavít egy burkolat sérülést, hanem mikor csörgő motorral jár, mert megy az még... Drága robogó is lutri, mert simán átvernek, de azért itt elvárható, hogy nem popszegeccsel javították a burkolatokat, hanem kicserélték. Ezt laikus is látja és erre legalább nem kell költeni.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
mumtaz
senior tag
-
larpi
tag
válasz Rivaul #64621 üzenetére
Szerintem sima kopott hengerbe nem szabad nagyobb dugót rakni, mivel a kopás nem egyenletes, ugyanis a henger oválisra kopik a hajtókar irányába. Egy kopott gyári hengerbe bele sem tudod rakni a 40,25-os dugót.
Amikor felfúrják vagy köszörülik stb... akkor kell a +,25 vagy +,50-es dugó és gyűrű. -
Topikgazda
válasz Rivaul #64701 üzenetére
Nagyon nagy butaságot csináltál. Az összes kosz és dzsuva belement így az összes csapágyhoz. Azt ki nem mosod sajnos. Nem véletlenül van újonnan úgy becsomagolva a főtengely, csapágyak stb. Amikor pl főtengely csapágyat cserélek, és amíg ténylegesen nem kell a művelethez addig ki sem szoktam csomagolni, addig sem megy bele a por.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
-
gyáliSanyi
őstag
válasz Rivaul #64701 üzenetére
Attól is függ, hogy mennyire tudod kimosni.
Én ugyanígy csináltam pár gépnél, majd benzinnel a csapágyaknál megint kimostam, és le lett mosva még egyszer, de inkább csak belülről. Tettem a csapágyakra egy kis olajat összerakás előtt és már mehetett is 10-12 ezres fordulaton másnap.Live poor, die ritch.
-
Topikgazda
válasz Rivaul #64704 üzenetére
Széthúzás nélkül azt a mosást úgy lehetett volna csinálni, hogy rajta van még a henger. Akkor nem lett volna baj.
(#64707) gyáliSanyi Bocs, de ez egy sufni módszer amit javasolsz. Nem érdemes kockáztatni, azok a csapágyak már kuka.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
rwin5
őstag
válasz Rivaul #64963 üzenetére
Ezek az fb-s csoportok rosszabbak, mint egy zsibvásár, beléptem 3-ba is, mindenki ajánlja az alkatrészeket, kommentben meg mindenki venni akar, de szerintem 10%, ha komoly vásárlási szándékkal ír.
Yamahánál maradok szerintem annál a két típusnál amit írtam, ha lesz viszonylag közelben, max 80-90km akkor lecsapok rá.
-
-
KisTé
tag
válasz Rivaul #65050 üzenetére
Na most várjunk egy autót azért télen-nyáron használsz ráadásul, míg egy robogót csak szezonban egyébként autóban a VARTA-k nagyon jók azok kibírnak 12évet éppen most lesz 11 nálunk és nagyon fasza, de nem akarok hasonlítgatni mert Én nagyon nem értek hozzá csak amit tudok több helyről meg tapasztalatból azt mondom....viszont ezekről a robogó akksikról semmit nem tudok, de elég szomorú így kezdetnek.A motoromba is 7éve van egy Yuasa és az is hibátlan, ezt a robogót meg igaz most vettem lehet egy régi sz.r akkuval adták de jó lenne ha valaki hozzáértő tudna egy megbízható fasza akksit ebbe a robogóba !
-
KisTé
tag
válasz Rivaul #65055 üzenetére
Valami ilyesmire gondoltam, de arra is, hogy vannak itt nagyon hard robogó userek akik bizony napi szinten használják na tőlük várnék tanácsokat mi az igazság, hogy vesznek újat évente kétévente vagy van ami tényleg bírja, mert nekem tapasztalatom csak jó sok év múlva lesz e téren mivel pár hete vettem a robogót !
-
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
dtsdexter
csendes tag
válasz Rivaul #66837 üzenetére
Ebben azért annyira nem lennék biztos, hogy ugyan az.
A kék füst valóban lehet túl sok olaj de miért?
-Hibás olajadagoló
-Hibás vezérlés
-Sérült dugattyú
-Kopott henger
-Hibás karburátor
-hibás gyújtás
-Szelepszár hiba
Tényleg hasonló, legalább is a robbantott ábrák alapján, csak sokkal kisebb helyre van össze zsúfolvanagyon sok hiba lehet, az se biztos, hogy nem egy. Szerintem fordulj szakszervizhez.
(Tesóm Makita (nem a barkács) szegélynyíróját vissza dobták, kb GTK-ra vették fel.[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
larpi
tag
válasz Rivaul #66839 üzenetére
Véleményem szerint az olajlehúzó gyűrűnél lehet a baj (kopott, sérült), mikor az olaj felmelegszik egyre hígabbá válik és a hibás gyűrű egyre többet átenged, az olajszinten ennek látszódnia kell.
Ezeknél a tipusoknál nagyon kicsi a levegőszűrő szívónyílása a szivacs kitölti a házat ezért a kis felület nagyon gyorsan elrakodik, ekkor a benzintől fulladozik. Sűrűn kell tisztítani. -
gabe_
őstag
válasz Rivaul #68477 üzenetére
Valószínűleg nagyon jó kis gépet fogtál ki, sokan vágynak ilyen vételre...
Karbi, üzemanyag rendszer tisztítás, gumi alkatrészek, benzincsövek átnézése, ha kell cseréje, akksi desztvízzel utántöltése, ha jól megy, és más baja nincs, akkor örök élet még egy nap.Sovány szakácsban sose bízz!