-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Repsol600
addikt
Sziasztok!
Kymco Dink (50cc, 2t) nem akar hidegen indulni. Autómata szivató jó (kb 4mm-t mozog), karbi ki lett pucolva. Mit kellene megnéznem rajta?
-
Repsol600
addikt
válasz sityupityu #65419 üzenetére
Ilyen
Gyári henger sérült volt, ezt kaptam hozzá. Nem rég lett kész sok tapasztalatom nincs róla. Eddig rendben van, elég erős is. -
Repsol600
addikt
válasz sityupityu #65422 üzenetére
Nem olyan gyenge ez.
Ja és nekem nem is a gyári kipuff van fent, hanem egy Leo Vince SP3.Telda: Ha cserélni akarsz, én ajánlom ezt a márkát, nem drága és minőségben nem rossz szerintem. Elég szép a kidolgozása is. Tartósságról nem tudok mit mondani, használtan került hozzám és eddig kb 10km-t használtam. Eddig jó.
[ Szerkesztve ]
-
Repsol600
addikt
válasz sityupityu #65426 üzenetére
Nem is kell, hogy nagyon tuningos legyen. Nem versenyezni kell. Én így vettem elég olcsón, hibás hengerrel de az eladó adta hozzá a Naraku szettet. Viszont kormány csapágy, első fékbetét, meg teló szimering kell hozzá, más hibáit sikerült rendbe rakni.
-
Repsol600
addikt
válasz sityupityu #65432 üzenetére
Persze, tudom ez kb egy gyári henger teljesítményét hozza. Kialakítása is ugyan az mint a gyárié. Én nem is írtam, hogy tuning, csak hogy nem olyan gyenge, tehát akinek cserélni kell a gyárit az megveheti nyugodtan, mert gyengébb nem lesz tőle mint egy gyárival.
[ Szerkesztve ]
-
Repsol600
addikt
Üdv!
Nem indul a robi, kb 10 fokos helyen van bent, de nagyon sokat kell rugdosni. Valószínű a szivató nem ad neki elég anyagot. Viszont a szivató szerintem jó kb 4,5mm-t mozog. Youtube videón néztem, hogy lehet ráállítani, kicsit tekertem is ki de érezhetően nem lett jobb. Gondolom baja nem lesz ha még tekerek ki max nem zár el rendesen ugye? Dink classic 50 2T.
[ Szerkesztve ]
-
Repsol600
addikt
válasz freelanced #65766 üzenetére
125-öst nem vennék ha nem muszáj, majdnem annyiba kerülnek mint a nagyok, max régebbiek, kínaiak olcsóbbak. Ha vagy már 18 akkor A2, ha 25 akkor A. Nagyok között is van sok típus ami tanulómotor, és nem unod meg 1 hónap múlva.
-
Repsol600
addikt
válasz freelanced #65772 üzenetére
Én A2 re mennék inkább. 35kw-ig nézelődhetnél.
Suzuki GS500 pl jó kezdőmotor, az újabbak 32kw-osak, de van 25-ös is. Egyszerű, tartós, olcsó fenntartású.
250cc ből bármit nézegethetsz. 400-ból is a legtöbbet.
125-ösbe könnyű beleunni, sok ismerősöm megbánta aki mehetett vonla nagyobbra. Kicsit drágább, de ugyan azt kell végigcsinálni A2 nél is és mégis nagyobb motorra ülhetsz, nagyobb a választék.[ Szerkesztve ]
-
Repsol600
addikt
válasz freelanced #65897 üzenetére
Váltósból olyat ajánlanék amiben Minarelli AM6 blokk van. Ehhez könnyű alkatrészt találni és olcsó. Melyik formák tetszenek? Enduró/supermoto? Sport?
-
Repsol600
addikt
válasz freelanced #65901 üzenetére
Sportból Aprilia RS 50 volt nekem, ezek elég jók, illetve most van egy Rieju RR 50 supermotom, ez se rossz és viszonylag olcsón lehet találni. Bontott cuccok is vannak ha kell viszonylag olcsón.
Robogóból bővebb a választék, nagyon sok fajta van, viszont ezeket annyira nem ismerem inkább váltós párti vagyok. Aprilia SR, (karbis) Yamaha Aerox amiket olvastam hogy dicsérik. Nekem jelenleg egy Kymco Dink van ez jó nagy testű ezzel sincs különösebb gond. Típustól függően 60-80 km/h átlagban. -
Repsol600
addikt
válasz huniross #66131 üzenetére
Nekem van egy Kymco Dink, 2002-es, minőségben szerintem megvan simán egy olasz szint. Idomok gumi elemek stb minden szinte hibátlan. Dio AF34 blokk vagy ennek koppintása van benne.
Pár éves Keewayom is volt, ennél már rohadtak a gumi elemek, blokk tartó szilentek stb... Szóval a Kymcot nem kell leszólni, én nagyot csalódtam benne pozitívan.[ Szerkesztve ]
-
Repsol600
addikt
Ja egyébként görgőt akarok cserélni, hogy jobban menjen végsebességre, meg gondolom kopottak is már. A gyári 8,5g mennyivel szabad nagyobbat venni bele?
-
Repsol600
addikt
válasz sityupityu #66141 üzenetére
Ok, akkor max gyári méretet veszek bele ha kell, van egyébként valami jele amikor csereérett?
-
Repsol600
addikt
Ha már olaj...
Eurol TTX proscoot 2t
Eurol Supreme Synthetic 2t olajokról van tapasztalat? Mennyire lehet jó? -
Repsol600
addikt
válasz korcsillio #66485 üzenetére
Sok a gond ezekkel a quadokkal... (gondolom kínai) -
Repsol600
addikt
Sziasztok!
Van egy Rieju RR (Minarelli AM6) a váltó olajat kb csak félig lehet feltölteni, elvileg 0,7dl megy bele, de ebbe max 3-3,5dlt lehet tölteni, ha több van benne akkor a levegőzőn kinyomja. Szimering lett cserélve, de nem segített hol lehet még a hiba?
-
Repsol600
addikt
Szétszedem és teszek bele új szimeringet. Remélem nem a blokkfélnél enged.
-
Repsol600
addikt
Mitől lehet az hogy pár nap állás után nehezen indul a gép? Ha minden nap el van indítva pöccre indul ha áll 3-4 napot akkor már nem, vagy max beindul, leáll és utána már nagyon nehezen akar újra elindulni...
Szivató elvileg jó, csap nincs, a tank alul van valami vákumos benzinpumpa van benne. -
Repsol600
addikt
-
Repsol600
addikt
Sziasztok!
Lenne egy csere ajánlatom a Kymcomra, egy 2001-es Aprilia SR 50 ditech-et ajánlottak érte. Már karbisra át van alakítva. Annyi baja, hogy az olajzás ki van kötve, illetve a tankjelző nem mér. Megérné elcserélni?
-
Repsol600
addikt
válasz sityupityu #67650 üzenetére
Dink classic 50 2T
-
Repsol600
addikt
válasz sityupityu #67652 üzenetére
Nekem is az Aprilia tetszik jobban, a Kymcot csak azért vettem mert olcsó volt meg itt volt helyben. Itt-ott repedezett, karcos, nem vigyáztak rá szerintem földesen használták mert az alsó idom tele volt földel. Szóval annyira nem szuper állapot. De működik minden rajt.
Az Apriliát még nem néztem annyira, mert sietett az emberke, (helybelié ez is) csak mondta lehet elcserélné mert neki jobb lenne munkába járni a több hely miatt. Azt mondta a vízpumpánál könnyezik kicsit a tömítésnél meg amiket leírtam annyi hiba van. Egyébként szerintem Morini blokkos mert fekete.[ Szerkesztve ]
-
Repsol600
addikt
Szórakozik a Kymco, mitől lehet az, hogy beállítom melegen az alapjáratot 2-2200-as fordulatra, tartja is szépen, aztán amikor megyek vele már kb 4000 legy az alapjárat. Letekerem a csavart lemegy a fordulat is, de így meg egy idő múlva leáll mert annyira visszaesik a fordulat. Ha beállítom megint akkor jó, ha megyek vele megint felmegy.
-
Repsol600
addikt
Igen 2t.
-
Repsol600
addikt
válasz sityupityu #68259 üzenetére
A műanyagok is teljesen rendben vannak az enyémen (Kymco Dink, 2003-as) csak az előző tulaj esett vele ezért van pár repedés, de ez magától nem törik mint a kínai és a festése is szép. Véleményem szerint műanyagok terén is hozza az olcsóbb olasz robogó szintet.
Gumi elemek sem repedezettek. Volt 3-4 éves Keeway Flash robogóm azon már szinte minden gumi elem, kábel repedezett volt. -
Repsol600
addikt
Sziasztok!
Van nálam egy Aprilia SR Morini Ditech blokkos, karbisra alakítva.
Nem akar indulni, szikra van, benzint kap, gyertya jó. Mit kellene megnézni rajta?
Az a tippem talán a gyújtással van valami, nem akkor ad szikrát mikor kellene.[ Szerkesztve ]
-
Repsol600
addikt
Hali!
Ismerős eladná az Aprilia Sr ditech (karbisra átalakítva) robogóját ami sajnos nem indúl, valószínű gyújtás hibás. 2001-es, gyári fény matricák rajt vannak, hátsó teló kicsit ereszt. Egyébként normál állapot.
Mennyit érhet így kb?
[kép] -
Repsol600
addikt
válasz macilaci78 #70028 üzenetére
65-öt kér érte.