-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
xymate
csendes tag
Köszi a tanácsokat! Ezerféle oka lehet, és lehet, hogy a keverék, de én sem feltétlen arra gyanakodnék elsőre. Azt tudom, hogy a kipufogógáz eléggé benzinszagú, de a kipufogóban sosincs durrogás egyébként. SOHA. És amit még felfedeztem, hogy az olajam is benzinszagú. Bár ez egyesek szerint még egy vadi új autónál is természetes (egy bizonyos szintig). Amit a benzinszűrűről írtam az természetes, annak úgy kell működnie?
-
DigitXT
félisten
Most irigyellek. De egyelőre nem kérlek rá, hogy némi szállítási
költség ellenében ugorj be a Malagutihoz néhány origi alkatrészért:
hollandusoktól az újévi akcióban kijön ennyire (free shipping, GLS),
szerintem az lesz a vége, hogy ma este onnan megrendelem.
Emlékszem, hogy anno kis hazánkban vmi 50K lett volna a felni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ezt nem teljesen értem - most épp. Ha esetleg arra gondolsz, hogy
hülyeség(!!!) a cím, mivel a robogók és a kis motorok nagyon nem egy
kategória, amikor 125-öst (150-est, 180-ast) "kinőve" 400-ast ajánlunk,
akkor oké: lehet, hogy csinálni kéne egy Maxirobogós topikot? Ahova
azok írnának, akiknek min. 125-ös, vagy annál nagyobb robogója van?Tőlem mehetne... Csak azért nem olyan nyerő, mert ha valaki mondjuk
pl. variátoros kérdéssel jön, abban ugyanúgy lehet tanácsot adni 50-es
és 500-as robogó esetén is, mert a működési elve teljesen ugyanaz.De most tényleg nem értem, hogy mi a gond a mostani beszélgetéssel
és a topik címével, ha csak nem ez a köbcenti mizéria, amit fejtegetek.
Ahogy bogyo112 írja, sok esetben helytálló volt a "beszólás", de most? -
asderr
aktív tag
sajnos 1-2 pöff sem
Az számit valamit hogy a dugattyú feje full kormos volt?
Azt leszedtem rólla drótkorongal,igy elvileg jobban kellene vezetnie az "áramot" igy konyebben kellene indulnia de nem indul :@
Esetleg henger felrakásákor nincs valami speciális helyzete például a dugattyúnak?
Azt tudom hogy a dugattyún levő nyil a kipuf nyilása fele kell mutassonÚgy válaszolj másnak,ahogy elvárnád,hogy válaszoljanak neked!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
DigitXT
félisten
Van amelyik motoron gyárilag elég szarul látszik napfényben.
Ha a Liberty-n ilyen, vagy "felturbózzal"(power LED mondjuk),
vagy ketyegteti, sípoltatja. Ha nincs normális visszajelzés, és
nem is oldható meg, akkor marad a kényszeres nyomogatás,
vagy a marhanagy odafigyelés: veszélyes a kint hagyott index. -
DigitXT
félisten
Kérdezett valaki: kielemeztük a lehetőségeket. Én az első posztomban
elmondtam mindent, amit tudok, aztán azt ragoztam pepitában.
(+Szóba kerültek olyan technológiák, amik motoron nem működnek.)De értettem, meg vagyok szűnve! Beszéljünk vashengerekről, azokhoz
úgyse értek, szóval elmélkedni sem fogok róluk egyáltalán: NO PARA! -
SirKero
őstag
Korongecset osz jó napot De ha nagyon igényes akkor még a porszívó is szóbaj jöhet.
Egy volt kollégám a pb. palackra kötötte a festékszóró pisztolyt és azzal fújta le a kis polszkit. Azt mondja tök jó volt csak amikor kezdett kiürülni a palack már rendesen köpködte a vizet is a festékkelMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
szmissz
senior tag
A kétüteműek tényleg gáz, amit művelnek, pláne, ha el vannak hanyagolva műszakilag. Tegnap is találkoztam párral, amik mögött szinte köhögnöm kellett, a csípős bűztől.
Volt egy olyan is, amit mintha szárazjég hajtott volna, olyan fehér felhő vette körül.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
wolfnet
tag
Amikor ilyen szenes fekete akkor nem az a baj hogy túl sokat kap?
Megjegyzem az én ex gyertyám is így nézett ki, de a hondám menet közben nem csinált semmi rendellenességet. Fogyasztás sem volt magas, hideg-meleg jól indult, jó gázreakció stb ..
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
addikt
És valaki miért nyitogatja a karbi leeresztő csapot? Mert ha le akarom ereszteni ráteszem a csövet - bár én életemben még nem eresztettem ott le - ha meg nem akarom leveszem a csövet. Ezért minek kell ott lógnia annak a csőnek? A hajtáshoz menő csövet meg már láttam, h hosszú volt (mint a lenti képen a karbiból kiálló olyan hosszú...) azt meg főleg nem értem... Olyat is láttam aki ledugózta.
[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
Hmmm, ez a cső külsején elfolyó benzinben lehet valami. Mivel direkt szűrő van a képen is (meg nekem is) olyan szinten tolja vissza a benzint, h tiszta dzsuva a karbi alatt minden. Na ezt kipróbálom.
Pár kép még a (számomra) rejtélyes csövekről:
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Grafiqs
őstag
Gyárilag 12-es karbival szerelik. Nekem is az volt benne, de már 70-es hengerrel vettem. Különösebb baja nincs. Kicsit macerás a szerelése mert csak az ülést kivéve lehet hozzáférni a blokkhoz.
Tipushibáról nem tudok, egyszerű fekvő minarelli blokk van benne. Egyedül az első teló nem csípi a jó magyar utakat. 1-2 év alatt szimeringes lesz.
Ami borzasztóan sokat számít az a jó gumi. Elképesztően sokat dob a stabilitáson. Magam sem hittem volna, de amikor cserélni kellett megvettem a 9k-s Heidenau K66-ost (előre-hátra) nem bíztam nagy javulásban. De sokkal jobb az egyenes futása, a kanyar stabilitása, főleg esőben.
Jah, lehet rá plexit tenni. Nagy okosság.
Érdemes a hosszú ülésest keresni, mert a rövid 180cm magasságtól már nem túl kényelmes.G
És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss
-
Grafiqs
őstag
14-es kerekei vannak. Én Motul 710 olajjal használom, és egyelôre úgy tûnik szereti. Nem füstöl és könnyen indul. Jó nagy olajtartálya van (kb. 6-7 decis). Ami nagyon jó ebben a típusban, hogy a tank a kormány alatt van és 7-7.5 literes. Így nagyon jó a súlyelosztás illetve nagy a "raktere"
G
És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss