-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AMD Power #923 üzenetére
A legjobb ezek közül a Gilera Typhoon, hirdetésben 96'-os, ami nem igaz, ugyanis már 95-ben átvevezték Piaggio-ra, tehát minimum 94-es évjárat. Alkudni keményen! 11 éves robogónak sok baja lehet. Amint látom a kipufogó tiszta rozsda, stb.
A ZZ-k, amiket kinéztél elég öregecskék. Véleményem szerint árban/minőségben jobbat kapsz ezeknél.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AMD Power #926 üzenetére
Nagyjából árban van, de valószínű, hogy az sem 97-es. Ahhoz képest, hogy a Gilerát mennyiért megkapnád, én nem nyűglődnék azzal a Suzukival. Játékszer a rugóstagja, az első és a hátsó is a Gilerához képest. Az Adress viszont elég öreg. Ezek mind 10 évesek, vagy öregebbek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
simonzé
addikt
válasz AMD Power #923 üzenetére
Ajánlom figyelmedbe a mocimat, amit nemrég hirdettem itt.
Bővebben: link
Az ára legyen 110e. 70ccm, új gumik, és akksi. No hiba. Fekete, megkímélt, meg minden..I don't fit in. I fit out.
-
simonzé
addikt
válasz AMD Power #934 üzenetére
Neked és T.Almeidának egyszerre válaszolok.
Fogyasztás: 3-3,5 lityi, ami elsőre soknak tűnhet, de ez hetente 100-150 km megtételénél egy tankolást jelent, még sosem sikerült 1000 Ft értékű naftát beleerőltetnem. És megy, mint atom.
Papírjai: nincs forgalmija az 50-es gépeknek Magyarországon. Egyedül az adásvételi szerződés szolgáltat adatokat róla, ezt mindig magadnél kell tartani, ha a rendőr kéri ott legyen. Nyilván érdemes egy mappában tartani, vagy másolatot hordani magadnál. A biztosítós matricát én a sisaktartó belső oldalán hordom az ülés alatt.
Ja, persze hogy 50 ccm-es papíron.
Megtekintés: Debrecenben. Sajna csak itt tom megmutatni, itt lehet kipróbálni is. Vonattal oda lehet vinni, ahová kell, egyszerű pótjegy kell hozzá. Egyébként én 120 km-nyire vettem, és egy Astra F hátsó üléseit lehajtva a csomagtartóban hoztam haza. Pont befért. Pücü kis járgány, mégis jól boldogul a száznyolcvanvalahány centimmel.
[Szerkesztve]I don't fit in. I fit out.
-
simonzé
addikt
válasz AMD Power #936 üzenetére
Asszem, hogy a japánokat szinte sosem lehet felfúrni, mert a henger oldalfala túl vékony lenne a fúrás után. Ezért vettem hozzá gyári 70-es szettet, abban nincs rizikó. Ez beszerelve 20-22e Ft, és 4-500 km a bejáratás. Az olaszokról nem tudok nyilatkozni. Ja, a ''magas'' árat ez indokolja. A régi 50-es hengerrel 85-90-ért odaadnám, de akkor minden tulajdonsága gyengébb lenne. Ráadásul akkor a motor lelke nem 1000, hanem 14000 (esetleg 24000?) km-es lenne. (csak négyszámjegyű a km-számláló)
A teljesítményt természetesen befolyásolja. A japánok kicsi áttétele miatt a végsebesség nem fog az égig nőni (nekem 80-90-ről is beszéltek, ami nyivánvaló baromság), viszont a dinamikája hihetetlenül megváltozik. Még ma is meglep néha, milyen erővel indul. ilyenkor kapaszkodnom kell, hogy el ne menjen nélkülem a moci. Gondolom ilyenkor hülye pofát vághatok...
A légszürővel nem foglalkoztam, egyszerű hagyományosat kértem bele. A sportlégszűrő nagyobb szemcséket is átenged, és ez nem hinném, hogy hosszú távon megéri. Sajna a munkahelyem környékén nem ritka a homokos szél, ezért jó szűrő kell, időnként cserélem.I don't fit in. I fit out.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AMD Power #938 üzenetére
Én úgy tudom, hogy a léghűtéses vashengeres robogókat egész nyugodtan fel lehet fúrni 70-ig. A légszűrőhöz meg ne nyúlj, mert a gyári sokkal jobb, mint bármelyik ''sport'' és ''tuning'' jelzővel ellátott hulladék. A végsebességet a röpsúlyok cseréjével tudod megváltoztatni a legegyszerűbben. De ekkor veszíteni fogsz a gyorsulásnál igen sokat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AMD Power #940 üzenetére
A teljesítmény javulás? Hát úgy minusz 50%. Ha beraksz nehezebb röpsúlyokat akkor minden elindulásnál vagy rollerezni fogsz, hogy jobban gyorsulj, vagy imádkozol, hogy a melletted lévő biciklis ne előzzön ki balról, ha emelkedőn vagy, akkor egy Babettával egyenlő a gyorsulásod. Viszont végsebességre fog menni úgy... talán 70-et. Ha ez sem győzött meg, hogy ne nyúlj hozzá, akkor fogadd meg Simonzé tanácsát, és rakj rá egy Columbia hajtóművet, azzal jobban fog menni. Vagy tuningold meg rendesen, vagy hozzá se fogj.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AMD Power #943 üzenetére
Magyarországon kétféle robogó kereskedő van:
- olcsó és megbízhatatlan
- drága és megbízhatatlan
Magánszemélytől vásárolni talán jobb, de ha otthon szerelgette a fickó a motort a tízkilós kalapáccsal... Az az igazság, hogy nagyon meg kell nézni, hogy mit veszel meg. Mind magánszemélytől, mind kereskedésből. Nem hallottam még olyan kereskedésről, ahol ne lett volna valami tejföl a motorral. Legtöbben a ''Vörös Bárót'' szidják, de még sorolhatnám naphosszat, mennyi szemétséget képesek elkövetni kivétel nélkül mindegyik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz AMD Power #958 üzenetére
A Suzukit Sephiat ismerem, volt is nálam egy hétig ilyen. Jó kis robogó, meg szerintem nagyon szép. (mondjuk nekem 1ébként is bejönnek a 90-es év végi japánok) Az egyik haveromnak ilyen van. Mondjuk ő széthajtotta (ki volt szakadva a légszűrő-szivacs, a gyerek nem takarította, a sok por meg szétkaristolta a hengert, meg hárman robogóztak vele egyszerre részegen, dombnak föl).
Gyorsulásban és lassulásban jó a Sephia, viszont én azt tapasztaltam hogy végsebességben gyenge (legalábbis az én robogómmal összehasonlítva)...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz AMD Power #958 üzenetére
Szvsz a Simonzé Dio-ja 70-es hengerrel nem hangzik rossz ajánlatnak, bár a Honda robogókat 1általán nem ismerem.
Itt egy pár kép az én gépemről:
Bővebben: link
Bővebben: link...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz AMD Power #962 üzenetére
Ami nálam volt az 50-től többet nem ment, de semmi tuning nem volt rajta. A haveré (azé aki széthajtotta) sem ment többet. A Yamaha 3KJ ami nekem is van, de másnak is az ismerőseim közül 60 felett. Az enyém pl.a 72 kilómmal majd 70-et megy és ez sem tuningolt, csak figyelek rá. A ''nagy'' sebesség ára a ''nagy'' fogysztás, bekap több mint 3,5 litykót ha hajtom, de ritkán szoktam egy teljes tank benzint csutkagázon elfüstölni.
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
ToRR3nt3
senior tag
válasz AMD Power #968 üzenetére
Most már én is tárcsásat vennék, de továbbra is kistestű japánt. Ezt úgy vettem, hogy egy vásáron volt egy robogós cég és a kiállított használt darabok közt volt ez a szépség (akkor még gyöngyház kéken, mint a vadiúj olyan külső és belső állapotban) megláttam, megszerettem és megvettem. Azóta már gondolkodtam azon hogy lecserélem egy újabb vagy egy zsír új robogóra, de minek? Tökéletesen müxik és még jól is megy.
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
Adris
csendes tag
válasz AMD Power #973 üzenetére
Szerintem a tag azért nem írja oda egyiket sem mert tudja hogy ezeket annyira könnyű kozmetikázni hogy semmit nem jelentenek. Meg aztán szét lehet hajtani egy robogót 3-4 ezer KM alatt is, de megkímélve kibírhat 20ezret is. Ugyanígy 1 évesen is lehet rosszabb állapotban mint egy 8 éves. Főleg mert ez utóbbin valszeg már sok mindent lecseréltek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AMD Power #973 üzenetére
Egyébként ez az oldal egy fos. Minek rakja ki az eladott robogók képeit? Az már kit érdekel? Teljesen átláthatatlan, hányingert kapok tőle. Én is csak a kínai robogók miatt találtam rá, amikor azt írták, hogy véletlenül se vegyen senki olyat, de már bánom. Ilyen emberek kereskednek Magyarországon. Gratulálok.
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Tothgera30
Ármester
válasz AMD Power #27443 üzenetére
Ilyen áron nem érdemes venni. Ezekre csak költeni kellesz, az már most biztos. 50ccm-es robogó, normális minőségben, használtan, egész jó állapotban, amit több évre vesz az ember, 150k körül árulnak. Én valami ilyesmit ajánlok, ezek elég tartósak, nem csak fiataloknak valók. 70ccm meg a közeljövőben necces lesz, ha bejön az smk. műszaki vizsga, akkor pedig már nem éri meg le műszakiztatni, az meg hogy egy 125-ös gépre két évente költsön az ember, minimum 20k-t (kb. 1,5-2 éve annyi volt), pusztán a műszaki miatt, az vicc.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz AMD Power #27448 üzenetére
Ok, de milyen árakat vársz, amikor egy új minőségi 125-ös motor 1m FT? 100k-ért lassan egy okostelefont sem adnak, nem normális motort.
300-ért azt a kategóriát kapja meg, ami megbízhatóan fog működni, és csak a kötelező szervizeket kell elvégezni.
A motorozás továbbra sem olcsó, nem is volt az, és nem is lesz az, de gyanítom ezzel tisztában volt, amikor A1-re adta a fejét.
Csak Mo.-n divat úgy gondolkodni és használni a járműveket, h csak akkor költenek rá egyesek, ha már beszarik. 300k egy 125-ösért nem sok. Ma Mo.-n a egy ilyen kategória forgalomba helyezése nagyjából 90.000FT.Tothgera30
Viszonyítottam, és azért is írtam motoros topikban, h ennyiért göncöt nem érdemes venni. Inkább halassza el a vásárt és gyűjtsön.
Továbbra sem értem milyen 20k-kat írogatsz motor műszakira, felénk gyakorlatilag annyiért a 12 tonnánál nehezebb kamionokét megcsinálják, de megnéztem a hozzám legközelebb eső helyen mennyi most. 4.360FT, de pár km-re odébb egy köztudottan drága autószerviznél is
8.860 FT (2 évente).Pár hónapja pont egy hasonló feltételezésre reagáltam. Akkor az hangzott el, h "democsokszemétezakormány, h csak 125-ig engedi a B125-öt, akkor mért miért nem 200ccm.."
Telhetetlenség. Be kell érni ennyivel.
Egy 125-ös robogó 50-es viszonyítva igenis előre lépés, pláne, h különbözeti vizsgával vezethetővé válik. Noh és a fogyasztást tekintve gyakorlatilag 50-es karbis alá szorítható, míg plusz költséget egyedül a 2 évente max. 10k-s műszaki vizsga jelent.
Az számtalan érvet még egyszer nem írom le, de akinek nincs nagy jogsija simán jobban jár a 125-össel, mint egy 50-essel,nem véletlenül ajánlgattuk Criton-nak, gabo-nak és sok más embernek, h inkább csináljon különbözetit és vegyen maxit.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
veterán
válasz AMD Power #27450 üzenetére
Akkor szerintem jót tenne neki ha pár évet megtanulna normálisan robogózni egy 50-es motorral. Venne egy 50 -es vizest, és azzal is tud menni 70-80-at.
125 lehet hogy kezdésnek sok lenne. Bár ez emberfüggő hogy mennyire érzi a motrot első alkalommal, de egy 50-es lehet jobblenne kezdésnek.
iPhone 13 Pro Max
-
válasz AMD Power #27454 üzenetére
Azért 50-el is lehet bajba kerülni bőven. Főleg ha nem egy gyári 50-es, hanem fojtás nélküli meg egy kis beleturi és rögtön megy 80-at. Ha meg full gyári megy tegyük fel 55-öt akkor meg azért ütik el mert nem tudja tartani a forgalom tempóját. Én alig vetettem eddig 2000-et robogón, előtte éveken át semmi és párszor már vert ki a víz pedig békésen közlekedem.
-
üszök
őstag
válasz AMD Power #44429 üzenetére
"nagyjából mire érdemes készülni?"
90%-ban szét van hajtva,le van lakva,össze van tákolva eladásra.Tizenéves hülye gyerekek ütötték vágták amit bírt.
Majd 10 évig ugyan abban a formában készült,azt sem tudod megmondani 98-as vagy 2008-as,és úgy 165 centi felett kényelmetlen is szerintem mert kicsi.De a fiataloknak ez kell mert ez a menő.Neked a maradék 10%-ból kéne választanod ha tudsz.
Amúgy jó kis robogó,kopó alkatrészek fillérekért vannak hozzá,nagyobb dolgok minőség függvényében emelkedik az ár. Olajat nem kell cserélni csak a hajtásban,de az elenyésző. Önteni viszont kell bele,lehetőleg minél jobbat. 3-5k között/ liter,ami durván 1000 kilométerre elég.Hát,hogy mindenki nagyjából ugyanazt írja.
Most jól meg bíztattunk.
[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
huszi.gyb
senior tag
válasz AMD Power #44440 üzenetére
3-5000Ft nekem kicsit soknak tűnik. Valóban, lehet annyi is, hogyha benzinkúton veszed az olajat. Mol Full Szintetikus olaj tavaly 3500körül volt. Viszont vannak olcsóbb helyek is, én a Repsol Scooter Full Szintetikus olajat itt szoktam venni.
Minőségével nincs bajom, 2000Ft/L pedig jó ár érte.www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz AMD Power #44443 üzenetére
Nem cserélni kell. A 2T elégeti a benzinhez keverve. Így ki fog fogyni belőle. Erre nagyon oda kell figyelni, mert olaj nélkül akár pár méter alatt kuka lehet a motor.
Egyébként Aeroxszal nincs tapasztalatom (szerintem nagyon túlárazott, divatrobogó, de ez csak személyes véleményem), de szerintem ez az olaj simán jó lenne bele. Ha tévednék, a többiek ki fognak javítani
szerk.: De hogy valóban válaszoljak a kérdésedre: Az én Hondámnak is kb 1L>1000km. Ezen nem szabad spórolni.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
-
üszök
őstag
válasz AMD Power #44440 üzenetére
Az olajra megkaptad a választ,(az árakt tippeltem mert nem vettem olajat tavaly csak öntöttem ami itthon volt,meg kaptam) A rendezett papírok egy adásvételit jelentenek,mit majd magánál is kell mindíg hordania +kötelező biztosítás kell. A rendezett Magyar okmányokkal azért van ott,mert emlékeim szerint a Használtautón 3 opció vanendezett Magyar okmányokkal,okmányok nélkül,rendezett külföldi okmányokkal,és valamelyiket be kell pipálni hirdetés feladáskor.(lehet nem pontosan így van már rég hirdettem ott)
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
üszök
őstag
válasz AMD Power #44449 üzenetére
Kell 2500/év körül van. Nézzétek meg kinek a nevére olcsóbb,lehet az adásvételi a te neveden is,vagy az anyja nevén is. Most is lehet ilyet játszani,csak sokba kerül.
Ezt a motort 60k-ért vettem annak idején,a gazdája előtte 2 héttel vette 150-ért.
Bele ment egy egy autóba hátúról,nem volt kötelezője,ha jól emlékszek 300k körül vasaltak be rajta."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
huszi.gyb
senior tag
válasz AMD Power #44449 üzenetére
Bocs, a papírra elfelejtettem válaszolni. Jól mondta üszök, adásvételi. Legjobb esetben a gyári papírja/szervizkönyve is megvan.
Biztosítás kell rá, de nem vészes. Nekem saját nevemen (21év, 4éves jogosítvány) kb 3000Ft/év. Nem tétel, ha nyugodtan akarsz aludni.
Persze használhatod anélkül is, ha baleset van, jobb érzés kifizetni a x*10 000Ft büntetést, plusz az okozott kárt. Ja, és ha nem te vagy a hibás, akkor is lesz büntetés, és elfelejtheted, hogy bármi kártérítést kapsz.
Szerintem nem éri meg.www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz AMD Power #44457 üzenetére
Ez esetben simán mehet az ő nevére, ha jó helyen kötöd 4000Ft alatt lesz.
Egyébként a bónuszt csak akkor bukod, ha a kocsidat töröd meg. Ha a motort, akkor csak az lesz drágább.
szerk.: Privát vélemény, de tényleg 20 évesen Aeroxot akar? Amennyiért abból normálisat kapsz,
annyiértkicsit drágábban már el lehet csípni 1-1 vállalható 125-öst is, ahogy nézegettem... 200k környékén nem adnék 50-esért, de ez az én privát véleményem. Igaz, a 125-ösök is kicsit túlárazottak.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz AMD Power #45582 üzenetére
Nézted a kuplung fedél környékén? Hondákon/Kymcokon ott szokott lenni. Jobb ötletem nincs.
Más: Jól néz ki
www.dongosofor.hu
-
Grillo
senior tag
válasz AMD Power #45582 üzenetére
Enyémen sincs motorszám, csak alvázszám. A helyét tudom, de ott nincs, vagy leszedték (bár nem látszik beavatkozás nyoma, vagy máshol van, és láma vagyok.
Ja, reggel vizsga, 7:50-től. Pedig örültem, hogy valamikor napközben leszek, és Zugló kihalt utcáin fogok lavírozni egyedül, hát nem így lesz. Ilyenkor egyébként mindenképp végigvisznek az útvonalon, vagy ha 30 perc alatt csak a feléig érek el, akkor visszafordítanak, ha nagy a dugó?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AMD Power #45626 üzenetére
A gumi olajos? Az nem jó jel, mert akkor csúszik, mint disznó a jégen...
Látszik, hogy valahol szivárog az olaj belőle.
Ilyen állapotban, lehet, hogy nem érte meg megvenni, de majd kiderül idővel...De az ár nem stim! 137e volt meghirdetve.
Mert amit SirKero linkelt, az 2014.03.28-án volt érvényben. Mivel annyiért sem
vitték el, ezért gyanítom, hogy jó magyar szokás szerint fogták, leöntötték egy
vödör szilikonnal, és felemelték ~30K-val az árat, mivel így már "nem lelakott":
igényes tulajtól, gondos gazdától. Talán még azt az olajfolyást is letörölgették. -
DigitXT
félisten
válasz AMD Power #45628 üzenetére
Ami minek ugye ha nem fogy belőle...
Ez egy kétütemű motor, ennek normál üzemi működése az olaj fogyasztása.
Mondjuk nem a kerékre kéne eregetnie, hanem a benzinnel keverve égetnie...egy sima autószerelő is lazán át tudja nézni!?
Átnézni lehet, de érteni nem biztos, hogy ért hozzá. Motorszerelőt keresnék.
(Szerk: pláne, hogy kétütemű autó manapság nem nagyon van forgalomban.)Budán vagy könyékén?
Ő pl. normális srác... Mondjuk van egy elég combos óradíja, de ha csak át
kell nézni a motort, az nem nagy pénz. Amikor viszont (neadjisten) kiderül,
hogy ezt-azt szét kellene még bontani, és az több idő, olyankor lehet gond...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...