-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
wolfnet
tag
Most olvasom csak a topikot kiváló írás! Moto-zeta rally 50 rotyogóhoz keresnék hozzáértő embereket. Dunaújvárosban a szervízes nem akarja elvállalni (indok nélkül, tehát vagy sok a dolga vagy nem ismeri). Benzin szint mérő javítás, szíjcsere és olajcsere kéne a mocinak. Valaki esetleg szerelt már ilyet?
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz runner 125 #33754 üzenetére
Ertem. Tehat nincs szakember, csak buheràlo mert ha lenne szaki akkor az meg is tudnà szerelni
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz SzlobiG #33757 üzenetére
En is gugliztam (majd otthonrol linkelek neked mert igy telefonrol nem tudok).
Egyèbként nem értek egyet azzal, hogy ha egyszer megbontod rossz lesz. Volt már bontva a moci és 10ezer km ota megy hiba mentesen. Csak hallom hogy csuszik a szij, es egy szij csere nem gigàszi munka, csak városban a hàz elott nem szerelhetek. Mohaihoz ma elgurulok hogy mit mond, de eskü negyed ora munka van a rotyival es nem merik elvallalni.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
-
wolfnet
tag
Sziasztok!
A posztom lehet kicsit off lesz vigyázat! Tegnap este leparkoltam Honda Lead scv 100 robogómmal és annyira siettem, kapkodtam, hogy a kesztyű levétel és csomagtartóba tétel eljárás közben a kulcsot is véletlenül a csomagtartóba tettem. Ezután ott álltam fölötte és gondolkoztam hogy tényleg betettem.
Probléma: kizártam magam a robogómból.
Ötleteket várnék a problémára. Lehető legkevesebb barmolás jöhet szóba. Vannak már ötleteim, de egyik sem az igazi. Esetleg aki konkrétan átélte már ezt, tőle várnék valamit.üdv
MárkPrivátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz huszi.gyb #36578 üzenetére
DigitXT: nincs pótkulcs
huszi.gyb: Köszönöm. Megpróbálom. Az a fő baj, hogy a lead-nél ha szerelni szeretnél ki lehet nyitni mint egy kamiont, de valószínűleg egyenként is szétszedhető az idom.
Az ülés rugós záras bovdenes valószínűleg igen. Már is megnézem.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz huszi.gyb #36583 üzenetére
Szia! Sikerült! De nem úgy ahogy te javasoltad. Sajnos a Lead-et nem lehet úgy szétkapni mint a tiedet. Az oldal idomok kiszereléséhez szükséges az ülés kivétele, mert van 2 csavar az ülés vonalában amit alulról nem tudsz kicsavarni. (A váz miatt nem lehet hozzáférni.)
És amúgy nem bovdenes a zárszerkezet
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz huszi.gyb #36614 üzenetére
Levegőhűtéses és túlmelegedett a gyertya, avagy a szelepek is ha 4T a motor. Az ötvenes levegőhűtéses motorokat ne húzd tartósan 50-55 fölé, mert melegben így jársz. Főleg Pesten a forró aszfalt, belváros, nem tud hűlni semennyire gyakorlatilag. Nekem a hondám csinált ilyet amikor megvettem! Állásnál minimális gázt húzz neki, ha érzed hogy melege lesz. Nem egészséges de szükségszerű.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz Kolondrum #36631 üzenetére
Lámpa az utolsó tankra elegendőt jelzi nem? (nem vagyok nagy 2T-s) Ismerős aprilia sr-50ese, 80as hengerrel 5-6ezer kilómétert ment 3Liter olajjal. Szezonális és élmény használat mellett, tehát 3-4 hetente van a motor 40-60kilómétert hajtva. (Vízhűtéses, 2T-s aprilia blokk).
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz korpicschess #36666 üzenetére
Szerintem ennyi csalás nem normális ne is haragudj Az hogy ennyit megy, az oké ha levegőhűtéses és gyári. Ha vizes és gyári akkor tényleg viszi a 80at, hátszéllel 90-et (alattam - 70KG). Teszteltem!
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz sifu91 #36668 üzenetére
Ez nem igaz. Másikat vettem és fogok is ha többre vágyom. Akkor szerelek, ha rossz, ami a kínai motoroknál gyakran van. Ha egy 50es robcsit kihúzatsz gyakran 80-ra akkor hamar szerelni kell majd. A 100cc-s lead meg erőlködés nélkül viszi a 80-at, úgy is mondhatnám utazóban. Ami hatalmas különbség. Ha majd nagyobb kell akkor sajnos venni kell másikat, ezt el kell fogadni. Nem érdemes bütykölni, csak szarabb lesz.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz korpicschess #36669 üzenetére
Értem értem. A hondán 2-3Km/h-ra pontos az óra. A Moto-zetámon is! Mind2 spirálos. Miért csalna az aprilia órája?
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz korpicschess #36674 üzenetére
Természetes hogy csal, az autóban nálam is 5KM/h-t csal a műszer, amennyire észrevettem.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz SzlobiG #36692 üzenetére
Ha csal az óra, akkor a megtett kilóméter is fals, ergó akkor mi értelme műszernek hívni? Egyáltalán baromságnak tartom a pontatlan műszert mint eszközt, főleg hogy itt mindenki büszkén mondja, hogy direkt úgy tervezik őket (hogy rosszak legyenek). Érzem, hogy mennyivel megyek körül-belül, illetve fene se nézi az órát, ha "élmény-rotyogok". Amikor érdekel, akkor viszont pontos adat érdekel, ezért nézek rá a műszerre. Megsaccolni bárki megtudja, nem kell még egy saccolós műszer is.
Én így látom.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz sifu91 #36723 üzenetére
Ajajajajajajj Karburátor szakértőt ide! Moto-zetán szórakoztam ezzel nagyon sokat és nekem is voltak ilyen jelenségeim. Játszadozni kell a szegény és dús keverékekkel, és az arany középútra belőni. Nem tudom mennyire nyúltál már hozzá a karbihoz, az úszó még gyári beállításon van? Nem babrálnék ezzel, legfeljebb a levegő csavarral és az alapjárattal.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz longwild #36749 üzenetére
Szerintem nem muszáj 140-el repeszteni, azért mert autópálya, lehet menni ott is 90-100-al, és akkor a kamionok már nem nyomnak le. Mindenképpen pályát javasolnám, ha az idő függvényében motoroznál, viszont ha kihagyod a pályát, lehet szép tájakon tudsz motorozni, igaz rossz minőségű úton.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz killer1203 #36838 üzenetére
Szia!
Nálam is tisztítani kellett, majd beállítani és finomhangolni.Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz DigitXT #36835 üzenetére
Hát figyelj az tuti, hogy a kevés kilométert futott idős gép válik szopóroller gyanússá Magyarországon. Nálunk nagyon nincs kultúrája a szervizbe járásnak, mivel sokan "nem engedhetik meg maguknak". Pedig a jármű vásárlásban benne van a karbantartás is, csak elfelejtik, mivel egy zsír új gép (márkás, jó minőségű), 20-30 ezer kilométert elmegy alap karbantartásokkal, mint olajcsere... és ilyenkor szokták visszatekerni az órát 7 ezerre mondjuk. Garázsban tartott, karcmentes, szép motornál egy gyanútlan vásárló el is hiszi. Viszont ha van szerviz számlája a motornak, amivel igazolják hogy karbantartották, akkor nem "baj" a sok kilométer, hiszen a kopó alkatrészek cserélve lettek, és a gép megy még sokat.
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Srácok! Cserélt már valaki Honda Lead 100-on első izzót? Csak hogy tapasztalatokat gyűjtsek. Első neki futásra lövésem sincs, hogyan álljak neki, mert csak az indexeken van csavar.
A kép illusztráció, nem az enyém
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz DigitXT #37658 üzenetére
Ahj sejtettem! Utálom szétszedni szegényt, mert annyira piszokjól összerakták a japók. Szerintem ezen kívül nem is volt olyan robogóm ami sehol se nyiszorgott. Gyári izzót keresnék bele, mert az a 5 évet bírt benne. Interneten nem tolonganak az alkatrész beszállítók nagyon (12V 35W halogén való bele)
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
Hazaérve Olaszországból. Figyeljetek, az olaszok nem használnak olasz robogókat. Egy-két nagyobb piaggio gurult az utakon, de javarészt Honda SH125-el gurul mindenki. Meg-megnéztem néhányat közelről, nagyon szép állapotban vannak, és 40-60ezer km van bennük átlagban.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz DigitXT #37750 üzenetére
A hondán a tompított állandóan ég ha jár a motor, viszont a kapcsoló amivel refit lehet kapcsolni, az ugye két állású. Alapállásban tompított, felkapcsolva refi. Nem tudom, megjavult. Pozitív, mert nem akartam hozzányúlni, és végül nem is kell. Lekopogom!
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz huszi.gyb #37754 üzenetére
Aham. Nálam szépen váltogatja a refit és a tompítottat szerencsére. Viszont amit nem értek, hogy miért spórolnak ezerrel. A kínai moto-zetán van gomb és egy fix kapcsoló is a refire. Tehát pl, lehet villogtatni és pillanatokra úgy világítani, hogy mindkettő ég ami olykor nagyon hasznos, mert pl vaksötétben ha mindkettő ég, akkor látom a kátyúkat és messze is látok. Ezt hiányolom csak a Hondáról.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz Kolondrum #37766 üzenetére
hehe moto-zeta hasonlóan érzékeny a benzinre. De ez amúgy az 50es mocikról általánosságban elmondható, hogy érzékenyek a benzin minőségre. Ha shell-nél tankolok jól megy a motor, ha a legolcsóbbnál, akkor nem húz annyira, nem pörög annyit végáttételen és többet fogyaszt. Shell-nél tankolok mindig, mert útba esik, és 5L benzinnél elhanyagolható a +15 FT/l és jól megy a motor, kevesebbet eszik, illetve smart pontot is kapok ^^
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz SzlobiG #37814 üzenetére
Rómától Székesfehérvárig tudom diktálni az üzemanyagárakat! (3 napos adat). Olaszországban autópályán 2.10 a benzin és 1.9 a dízel, városban 1.8 a benzin, 1.6 dízel, Szlovéniában autópályán 1.5 a benzin, 1.3 a dízel, Magyarországon m7 450-460, itt helyben 410-430 között.
Privátban érdeklődj! :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Jura F50 V2 automata kávéfőző