-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hori-zoli
tag
RMS betétet beraktam, és jééé nem sípol!!!!
Akkor most mi van???? Ezek szerint, mégsem szar a tárcsám!!!!!
Duma az van, de hozzáértés az eladónak semmi!!! Interneten szerelő nethuszárok!! -
DigitXT
félisten
válasz hori-zoli #46251 üzenetére
Azért tisztázzuk, hogy a sípolás/visítás/csikorgás közt van némi különbség,
mind jellegében, mind okában... Most azért, mert vettél egy Malossi betétet,
amit "nem szeret" a tárcsád, DE a szar RMS-t meg "szereti", akkor miért a
Kelomotort szidod? Miért lenne garanciális probléma az inkompatibilitás?Lehet, hogy azt a fasza Malossi betétet berakod egy másik robogóba, s ott
teszi a dolgát hang nélkül: akkor most mi van? Interneten fikázó nethuszár?Amúgy örülök, hogy megoldódott a gondod, de (nekem) nagyon antipatikus
ez a költse gyógyszerre duma, csak mert nem gariztatta, ami nem is garis.
Bocs, rosszul emlékeztem! Nem is gyógyszere, hanem koporsóra. Szuper!Btw. tisztában vagy az RMS és a Malossi betét anyaga közti különbséggel?
Vagy egyforma anyagból vannak, csak a Malossi gyári hibás, azért garis? -
hori-zoli
tag
válasz DigitXT #46252 üzenetére
Az a gond, hogy ha veszek valami alkatrészt autóhoz javításkor, pl. fékbetétet és a tulaj jelzi, hogy sípol, vagy csikorog, akkor kiveszem az autóból és vissza viszem. A Bárdi, vagy a Birner szónélkül kicseréli!! Ez nem csak a fékbetétre vonatkozik!!!! Soha nem okoskodnak, és kifogást sem keresnek!!! Ez a normális hozzá állás!!!
Kívánhattam volna szebb dolgot is, de semmi más nemjutott az eszembe.
Ennyi!!!
-
beci
őstag
válasz DigitXT #46254 üzenetére
Pontosan nem tudom mit cserélnek,mikor eljöttem,még nem tudta pontosan behatárolni melyik alkatrész.
Mivel az épp javított robogóért jöttek 2 óra múlva,így az enyémet félrerakta,felvette a jegyzőkönyvet,és annyit mondott,hogy mivel nem javítható a hiba,így garis csere lesz.
Több mint valószínű féknyereg.
Csak az a gáz,hogyha behatárolta a hibát,akkor az alkatrész fel postán Pestre,és csak utána küldik a csere db-ot.Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
30z.Samu
félisten
Sziasztok! Rég jártam itt, azóta hajtom a kis mocikámat. :-) Igaz, nem felhőtlen a boldogság, de megy. :-) A felhős boldogság oka, hogy álló helyzetben is húzogatni kell a kart, különben leáll. A másik, hogy 40 fölött leesik a sztender rugó egy huppanónál. A rugó nincs megnyúlva, és nincs is letörve semmi. Szóval nem igen értem az okát. Tudtok ezekre valami megoldást írni nekem? Az elsőnél szerintem sok vagy kevés a benzin/levegő, a másodiknál már lassan ott tartok, hogy kikötöm a sztendert és mehet a menet.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #46259 üzenetére
Elsőre be kell állítani a helyes alapjárati keveréket... Ha nem lehet, és/vagy
korábban nem csinálta ezt, akkor meg ki kell tisztítani az alapjárati fúvókát.A másodiknál meg új rugó kéne, ha minden gyári, mert ez nem normális.
(A kikötés sem rossz ötlet, csak amikor megállasz, akkor ne felejtsd el.) -
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #46260 üzenetére
Az új rugónál vicces a történet, mert ma voltam egy motoros szaküzletben, hogy én szeretnék Ran-hoz sztender rugót. Majdhogynem elhajtott az eladó, hogy én költeni akarok erre az öreg motorra és különben is neki ehhez már nincs alkatrésze... De a Simpsonhoz rogyásig volt alkatrésze...
Sic Parvis Magna
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #46261 üzenetére
Fura boltos, hogy ilyen "alkatrészei" vannak: balra Simpsonok, jobbra Simsonok
Amúgy meg kéne nézni, milyen rugó, aztán keresni hasonlót, egy másik boltban.
(Esetleg webshopokban túrni utána, hátha beszerezhető az eredeti/utángyártott.) -
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #46262 üzenetére
Lemértem, keresgéltem is. De azon agyalok, hogy lehet, hogy rövidebb sztender kellene, vagy ugyanekkora csak vékonyabb...nem tudom mi lenne a megoldás, de a 40-es tempó sem az, pláne városban, ahol meg minden màsodik méteren van kátyú. Nincs kedvem mindig félreállni és visszatenni a rugót :-D
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
DigitXT
félisten
válasz 30z.Samu #46263 üzenetére
Ha a rugó esik le, szerintem csak meg van nyúlva, és a cseréje segít.
Ideiglenes megoldásként érdemes lenne valahogy odakötni. A rugót.Szerk: értem. Lehet az is, hogy a rugónak nincs baja. Csak nem oda való...
(Használt robogónál bármi lehet, amit az előző tulaj valamivel helyettesített.)[ Szerkesztve ]
-
30z.Samu
félisten
válasz DigitXT #46264 üzenetére
Az eladó szerint nincs megnyúlva, mert akkor átlátnánk rajta, de mivel ez nem áll fenn, így a rugónak nincs baja...szerinte... Javasolta, hogy magát a sztendert nézzem meg, hogy nem-e fáradt meg, mozgassam meg stb. De én úgy láttam, hogy stabilan ott van, tehát azzal sincs gond. Viszont valamiért csak leesik az a rugó.
Sic Parvis Magna
-
Grillo
senior tag
Na, voltam a -ban.
Nagy upp nekik, délben felhívtam őket, hogy van egy leszerelt robogókerekem, lapos a gumi, elvileg a belsővel van baj, van-e időpontjuk. Mondja a srác, hogy van, május 5-re... de menjek nyugodtan, esik az eső, biztos lesz idejük ránézni. Odamentem, szétkapta, kicserélte a belsőt, 3,5k, pá.
Mondjuk azon csodálkozott, hogy miért van egy ilyen tubeless gumiban belső, de aztán megnézve feltételezte, hogy a felni belső oldala kissé rozsdás, lehet ott eresztett nekik, és azért lett bele rakva. Bár a belső is javított volt... Ajánlott új gumit, de aztán a költséghatékonyság, és a várhatóan rövidesen nagyobbra váltás miatt maradt a belső cseréje.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #46268 üzenetére
Az igen... Én meg vettem zsír új felnit a szétütött helyett (vagy új belső gumi helyett). Mondjuk nem bántam meg végeredményben, mert azóta szinte új motorom van. Meg én nagyobbra se mostanában váltok. (A felni javítását nem vállalta a szaki, és akár balesetveszélyes is volt, mert vibrált, mint a disznó 90-100 fölött.)
-
DigitXT
félisten
Ugyan srácok! Hisz' ki szoktam dugni az orrom a lakott terület táblán kívülre is:
azon belül ritkán megyek 100 fölé, csak ahol megengedett.Meg ahol tesztelek.
Valljuk be, hogy vannak úgy "lakott" területek, amik felérnek egy autóúttal, erre
70 a limit. Van aki betartja, van aki nem. Akit (120-szal) alig hagyok le, az nem.
Aki meg állva hagy, mint a sz*rt, az de pláne nem. (Mint az a KTM SuperDuke.)Ha kapom a csekket, akkor visszább veszek az arcomból, addig meg érzéssel.
(Nem ccm függő: amikor a VS vitte a 80-at a Petőfi hídon, örültem magamnak.)
Mondjuk nem túl életszerű, hogy a Petőfi hídon keresztező forgalom indul meg:
simán lehetne az is 70-es, mint az Árpád híd/Lágymányosi volt (a "túrás" előtt). -
wolfnet
tag
Hejhó. Gyertyacserénél van valami amire feltétlen oda kell figyelni? Hétvégén megejteném.
Privátban érdeklődj! :)
-
urbi73
senior tag
[link] Nagyon jó hangja van a 4 T - nek .
-
-
Rico45
őstag
válasz csongi #46277 üzenetére
Háát az aksin a fém rész,ahová csatlakozik a vezeték le van törve félig! Kábel kötegelővel gyógyítottam meg de nem lett jó :-(
Akkor valószínű hogy az a hiba? Amikor gödrökbe megyek és rázkódik a motor akkor totál kihagy.
Aksi nélkül kéne kipróbálnom."Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
-
horvathkrisz
addikt
Srácok, stimmelnek az itt leírtak?
Kresz vizsgát nem kell tenni?
2 hét alatt megvalósítható egy B125-ös jogsi?[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz horvathkrisz #46284 üzenetére
1 - kell
2 - elméletileg igen, gyakorlatban szezon van, kevéssé hiszem. -
Kozs
tag
Sziasztok!
Van egy Yamaha Aeroxom 2002-es,a motoron teljes generál történt a múlt hónapban,javarészt használt,de jó minőségű alkatrészekből. 50-es gyári henger frissen fúrva,új dugó,membrán,hengerfej,felső tűgörgő(prox),új főtengely,varió,kuplung,hajtásszíj,karburátor(17,5-es),olajpumpa,önindító,önindítórelé,kipufogó. Munkába járós motornak lett építve. Az összeszerelés óta kb 400-500 km ment bele,a bejáratás után a karbi be lett fúvókázva,varió súlyok ki lettek kísérletezve,szóval mindennek klappolnia kellene. Nagyon jól húz,nagyon jól megy hidegen. Azonban amikor bemelegszik a motor elhagyja az erő,megszűnik az alapjárat,15 km/h-35 km/h-ig csak bőg a motor de nem gyorsul sehová,utána kicsit észhez tér,de akkor sem az igazi,visszalassításnál kezdődik a procedúra elölről.
Valakinek van valami ötlete mi okozhatja a hibát?Olyan nincs,hogy valami nem sörnyitó
-
canniball
nagyúr
válasz csongi #46287 üzenetére
Biztos kell kresz (mégpedig pont olyan mint bármelyik A-n), miért ne kéne? A B-től legfeljebb könnyebben megy de azért a kettő nem ugyanaz.
Két hét alatt kétlem, kis szerencsével max. a kresz megvan annyi idő alatt; szezonban várni kell a vizsgaidőpontra mint a csodára.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
nyogo83
Topikgazda
válasz horvathkrisz #46284 üzenetére
Két hét alatt 0 az esély rá.
Kresz vizsga kell B125-höz is.Nálam így néz ki:
1. Március 11. jelentkeztem tanfolyamra
2. Március 16. 1db Kresz elméleti óra
3. Március 21. Kresz vizsga
4. Március 30. 1 alkalom rutin tanpályán
5. Leghamarabbi vizsgaalkalmat azonnal Május 2.!!-ra kaptam, így a forgalmat most 28.-án fogom letudni.Szóval kb esélytelen. Ha mindenből leghamarabb kapsz időponot, még akkor is kivitelezhetetlen szerintem.
-
szmissz
senior tag
válasz horvathkrisz #46284 üzenetére
Most csinálom, egy kabaré az egész, amiatt, hogy nincsenek vizsgaidőpontok. (Legalábbis Bp-n)
Március 21.-én iratkoztam be és úgy néz ki, hogy TALÁN!!! Május 5-re van forgalmi vizsga időpontom. ÉS! Ezután van még 30 napja a hatóságnak, hogy kiállítsák a jogsit...
Kresz vizsgát természetesen kell tenni, az már meg is van hetek óta, de semmit nem érek vele.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
horvathkrisz
addikt
Mindenkinek köszönöm szépen a segítséget!
-
üszök
őstag
válasz horvathkrisz #46284 üzenetére
Én sima A-t csinálok jelenleg, Március 26-án ért véget a tanfolyam,és hétfőn vizsgázok kreszből.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
canniball
nagyúr
válasz longwild #46296 üzenetére
Letette a lábát, megbukott!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
hori-zoli
tag
Karburátor beállítási probléma. A görgőzés is okozhatja!!
Ideális beállításnál kb. 2500-3000-s fordulatnál indul el a motor jól, mert akkor van már nyomatéka. A jelenség arra utal, hogy kevés benzint kap!! Hidegen azért jó, mert szivatóval több benzinhez jut a motor. Ha nehezebb görgők kerültek bele, akkor nemtud a motor felpörögni. 4,5-5-5,5 görgők közül kell megtalálni az ideálisat. Jó legyen a start, és legyen vége a motornak. Alap konfiggal is tudnia kell min. 70km/h!!A karburátor beállítást lehet előről kezdeni.
-
Grillo
senior tag
válasz horvathkrisz #46284 üzenetére
Ha 2 éven belül vizsgáztál azonos kategóriára, akkor nem kell a KRESZ, különben igen.
Én pesten február első napjaiban iratkoztam be, ott helyben beírtak KRESZ vizsgára 21-re, de bejárnom nem kellett a B miatt, szépen a netes felületen teszteztem.
Vizsga után felhívtam a rutinost, kb 1 héten belül megvolt 2 alkalom is. Aztán hívtam a forgalmist, ott következő héten mentem, utána vizsga. Ez volt valamikor március közepe-vége. Mivel buktam, ezért várni kellett, és most hétre lett időpont, de ez is hirtelen üresedés miatt.Egyszerűen kevés a vizsgaidőpont, sok a B125ös, meg egyéb motoros is. Februárban még faszán lehetett válogatni, most, hogy jobb időnek kéne lenni, mindenki elkezdené hirtelen.
Pont Totalcar-on, az Égéstérben beszéltek arról, hogy 5-10 éve még évi 100k B jogsit csináltak, tavaly már csak 60k körül volt, viszont az A verzióit egyre többen választják, többszöröződött a létszám.
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Ford topik
- Filmvilág
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal