-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
balazs1011
aktív tag
A piaggio X9 vagy Aprilia Atlantic fórumon olvastam, hogy ha zörög,vagy zajos a
kuplung akkor le kell hegeszteni v.milyen lemezt.
Melyik ez a lemez? és mi adja a zörgő hangot? ,vagy mitől van?
Piaggio Beverly 500-ról van szó.[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
beci
őstag
Sziasztok.
Egy kis "izmosító " összeállításnak milyen lenne?M5113363Malossi Multivar variátor
GIA31618EGiannelli Reverse kipufogó
DEL01389Dellorto PHVA 17,5mm-es karburátor
NK101.47Naraku Performance Sport hengerszett (70ccm)
NK950.02Naraku Performance Sport kuplungOlyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz szmissz #46660 üzenetére
Ez őrület! Nekem egy évvel ezelőtt Kalocsán 3 hetembe került az egész a beiratkozástól a rutin/forgalmi vizsgáig, pedig - mivel előtte nem motoroztam - 8 órát vettem (a 9.-ben vizsgáztam). Mondjuk így mindennel együtt 53 ezer forintomba fájt a dolog.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Grillo
senior tag
válasz szmissz #46660 üzenetére
Nekem a február 1. körüli beiratkozással, február 21. körüli KRESZ vizsgával április 4-én lett volna meg a forgalmi, de elbaxtam. Új vizsga április 22-én volt. Utána héten intéztem NKH-t, szerdán az okmányirodát, így most talán május végére mehetek a központi okmányirodába a jogsiért, ha a XI. kerületi irodába kértem volna, akkor az június közepe lett volna...
Amúgy vezethetek a most nálam lévő papírral, vagy csak simán kitörölhetem vele?
-
Grillo
senior tag
Mondjuk nincs mit vezessek vele, csak a tudat.
-
szmissz
senior tag
Én simán vezetek, kapják be. Legálisan szeretném csinálni a dolgokat, fizetem a papírokat, a rendszámot, a regadót, minden szart, de nem hagyják...
Nálunk a hatóság csak megfejni, szívatni, akadályozni tud.
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
fesii
aktív tag
Sziasztok az normalis hogy innen nem csopog semmi ha lehuzom mindkettő csövet? Ez a tank alatti resz...
-
Rico45
őstag
Normális!
Vákum hatására nyit a csap! Tehát járó motornál nyit rögtön,és áramlik a benya.
Nekem a napokban kellett cserélnem csapot,mert nem zárt.Így tolta a benzint a karbiba.---Ha leveszed a tanksapkát akkor sem szabad csepegnie!Az a valami egy szűrő lehet.
[ Szerkesztve ]
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
kircsi28
aktív tag
Sziasztok!
megvettem újra a robógósok klubjában vagyok.
lealkudtam 200-ra, kaptam bele új aksit és kiszedik a fojtást ha nem elektronikus.
5000 km van benne. Tudja valaki milyen módon van ez lefojtva? Variátor, szűkítő??Sima léghűtéses karburátoros.
köszi
-
fesii
aktív tag
Köszi a választ!
Itt mindkét felének sarganak kéne lennie? Legszurobetet -
fesii
aktív tag
Van egy ilyen test kabelem ami nem igazan volt rajta a karbin.. Ettől meg gondolom pár száz méter után nemkellene leállnia.
Egyből a melette lévő"csonkon" volt rajta is meg nem is.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Éppenséggel elképzelhető, hogy az automata szívató áramellátásáról beszélünk, és ugye ha az áram fűtené, és úgy kapcsolna ki idővel, akkor emiatt a kábel miatt lehet, hogy nem működik az egész, és túldúsítja a keveréket, ami bemelegedő motornál okozhat fulladást (akár leállást is).
-
fesii
aktív tag
Aztgondoltam én hogy a kabelén keresztül kapja de mindegy is.
Esetleg tipp hogy mit kellene megnézni mielött összerakom igy hogy az a test kabel a helyén van? Karbit megnéztük ott sincs semmi para..Esetleg kitudom deríteni valahogy hogy az automaszivató jó?
[ Szerkesztve ]
-
szmissz
senior tag
125 ccm 4t Liberty (800km)
Nagyobb sebességnél, teljesen sík úton is, változó ütemű "vibrációs hullámok" futnak végig a motoron, amit érzek a talpammal, kezemmel a kormányon.
Nem a kerék vibrál, nem a fék fogja, stb.
Mi lehet?
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
DigitXT
félisten
válasz szmissz #46682 üzenetére
Rezonancia mindegyik motorban lehet (egyhengereseknél pláne jellemző):
ami a sebességtől erősen függ CVT esetén, az a hajtáslánc állapota, mert
amíg vált, másképp néz ki, mint amikor már tökig nyitva van, és úgy pörög.
Lehet a szíjnak is rezgése + a motornak mindig van: összerezonálhatnak?
Azt írod, 800 km-es... Annyi idő alatt szinte be sincs járatva, szóval kopás
az esetedben nem nagyon lehet. (De amúgy jó értem, hogy csak rezonál?
Nem kezd el "hullámozni" az egész - meg "csapkodni" a kormány, ugye?) -
fesii
aktív tag
Köszönöm mindenkinek a délutáni segítséget.
Összeraktam elindítottam kb 10perc alapjáraton semmi gondja nem volt. Ahogy ráraktam az ülést és elkezdtem menni vele 2-3perc után megin kezdett belassulni majd meg is akart állni. De most viszont az eléggé kijött, hogy ha gázt húztam le akart fulladni ha visszaengedtem a gázt újra beállt alapjáratra.
Kiszedtem az autómataszivatót megpróbálkozok holnap ezzel a 12voltos technikával. -
Barell
senior tag
Sziasztok, kipufogó festés előtt állnék. Kérdésem az lenne hogy miként álljak neki? Milyen vászonnal csiszoljam vagy mivel kezeljem le fújás előtt. A kipufogó pár napos, teljesen sértetlen, nem rozsdás vagy ilyesmi.
-
Grillo
senior tag
Csak én érzem, vagy tényleg ennyire siralmas a 125ös robogók használt piaca 300k körül?
-
Grillo
senior tag
válasz DigitXT #46691 üzenetére
Egyrészt a választékot, másrészt, hogy ami van, annak is kétharmada rendszám nélküli, ami vagy azért van, mert kintről hozták be, papírok nélkül, vagy azért, mert kintről hozták be, de legalább papírokkal.
Ha esetleg van időd, meg kedved ilyenekkel szórakozni, mondj már pár megnézésre érdemes Maját mondjuk a hahuról, mert nekem semmi tapasztalatom velük.A 180-asod fasza lenne, de egyrészt tudtommal már jegyben jár huszival (elég rég óta ), másrészt nem fér bele a jogsiba.
Scarából alig van, és pl. fogalmam sincs, a rotax, vagy az aprilia blokkos a jobb-e? Ez tetszik a legjobban, főleg azok, amiken oldaldobozok is vannak, bár ez már inkább perverzió, szerintem a használat tizedében sem lennének fent.
Hexagonok régik, és többnyire rosszakat olvastam róluk, mást nagyon nem néztem tételesen végig.
Beverlyből van 2, az egyik törött, a másik a fent linkelt kereskedésből, elvileg Svájcból. De ránézésre passz, bár maga a típus tetszik.
Madisonra azt írtátok, hogy nagyon lomha, meg nem is mérik olcsón, az azonos évjáratú másokhoz nézve.Nézegettem motorokat is, de egyrészt jó lenne, ha lenne csomagtartó, meg kényelmes, időjárástól jobban védett fotöj, másrészt arra 20-30 kmre, amire lesz, inkább a robogó előnyösebb, bár nem vetettem el a váltósokat.
Viszont itt is, vagy régi, jó típus, de van benne akár 60-70k km, vagy frissen behozott kamu. Az enduro jellegűek tetszenek a legjobban, de rendszámos, rendben lévőt, árba beférőt nem nagyon találni sem, TDMből, sem Pegasoból, stb. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Grillo #46690 üzenetére
Váltósban sem jobb a helyzet: egy közepesen lef*sott YBR vagy Honda CBF is inkább 360-380-400-tól felfelé....
szerk: ennyi pénzért igaz hogy kicsit öregebb, de kitűnő állapotú 250-es vagy 500-as gépeket is kapni. Sajnos azok viszont A1-gyel nem működnek...[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
üszök
őstag
válasz Grillo #46692 üzenetére
Beverly-ből is felejtsd el a 125-öst,harmatos lepke puki ereje van.
Vagy kell venni rá egy 200-as hengert+karbit,akkor már használható lesz. 10 perce pont ezt a kategóriát nézegettem a képes motoron,tényleg nincs nagy választék rendszámosokból,de aki ezzel foglakozik forgalomba helyezi neked. Csak fizetned kell és viheted. Nem nagy ördöngősség,csak időbe telik."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
addikt
Sziasztok!
Újdonsült robogó tulajként (Honda af28) kérdezném, h a variátor ház hátsó része alá (ahol a kuplung) nem kéne vmi tömítés féleség? Szét kellett szedjem - mert szétmállott a szíj - , nagy sz.pás a tárcsák leszedésével, új szíj fel, és a hátsó deknit meghúzva lötyög az egész... Gondolom ez nem egészséges.
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #46692 üzenetére
Gondoltam, most van egy kis időm, megnézem, erre nem halott a hahu?
Amúgy sokat nem kell tőlem várni főleg az ilyen "kép alapján megmondom
a tutit" szakértésben, de élőben sem feltétlen: anno ez a Maja egy lelakott
kotla sz*r volt, mégis megvettem... Persze ráborítva azt a néhány száz K-t,
kb. mindent újra kicserélve rajta már egész más a leányzó fekvése, LOL.
Mondjuk mázlim is volt, hogy inkább csak a kopó alkatrészek tekintetében
volt igaz a gép kotlasága: nem 3-ból volt összelegózva, ezért szerkezetileg
azóta is egyben van (én sem törtem össze, csak állva borultam fel vele).
Igen "elígérkezett", nem is azért említettem; a kolléga pl. ezen már túl van:
Vannak dolgok, amik nem mennek gyorsan. A jó munkához idő kell, na. -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #46696 üzenetére
Közben meggyógyult az oldal... Hát tényleg siralmas a kínálat.
Konkrétan egyiket se venném meg (de ez egyéni szoc. problem).
Esetleg el lehet gondolkodni egy "friss import" forgalomba (avagy
"folgalomba") helyezésén, hátha a külföldi tulaj még nem olyan
igénytelen volt, hogy bőrülést Power Tape-pel ragasztja meg, stb.
Mondjuk ettől függetlenül: egy megnézést esetleg ez is megérne.
(Igen, nekem is ki van repedve, igen, ugyanott, igen, valószínűleg
típushiba, de nem nem ragasztom le, inkább majd áthúzatom.)Még Maja fórumról névről ismert emberke Majája is hogy néz ki...
Oké! El lehet hagyni az akkufedél borítást (nekem is sikerült már
kétszer, ebből egyszer meglett, egyszer meg vettem bontottat), s
biztos jó a túra plexi (ha valaki sokat hajtja, de): sokat volt hajtva.
Ezt a "B kategóriával vezethető" szöveget meg honnan vették???Talán még a 240K-s érne meg egy misét, ha nem a "halál faxán"
lenne, s nem lenne fura, hogy a videón nincs rajta a plexi: miért? -
horvathkrisz
addikt
Sziasztok,
125-ből érdemesebb 2-t venni? Esetleg 4t injektorost? Vagy felejtsem el és vegyek 4t karbist? Mert akkor megveszem a szomszédtól a Leonardot, 4-500€-t kér érte, mentem vele a múltkor, de nem éreztem sokkal jobbnak az 50-es nrg-nél.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz horvathkrisz #46698 üzenetére
Milyen jogsid van? Az A1-be a 2T 125-ösök többnyire nem férnek bele, mert 11kW/15LE-nél erősebbek. Ja, meg dupláját kajálják a 4T-nek...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
horvathkrisz
addikt
válasz Bogyó bá' #46699 üzenetére
Még semmilyen, de B125-öt akarok csinálni. Akkor marad a max11kW. A dupláját kajálják? Azt meg hogy?
Azért vettem az nrg-t, mert előtte volt (2hétig) egy 50-es 4t Piaggio Zip-em, ami egyrészt nem ment, másrészt meg 4 litert lazán bedobott, aztán itt a fórumon kaptam segítséget és azért vettem a 2t, vizes, injektoros nrg-t. Na, ez megy és 2,5 max 3 literből megáll. (3 litert akkor szokott enni, ha barátnőm is rajta ül. Nem, nem plusz 100 kiló! )
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- OLED TV topic
- Horgász topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Tőzsde és gazdaság
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Elektromos cigaretta 🔞
- További aktív témák...