-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rico45
őstag
Sziasztok! A benzincső mérete lényeges a tankból a szivattyúba? Mert el van repedezve és ilyen vastag csövem nincs készleten.
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
urbi73
senior tag
-
urbi73
senior tag
Az első lámpám (Projektoros ) az kb egy hangyafingot sem ér , 15 x 15 w . Ki lehet e váltani ugyan ilyen erősségű halogén égővel ? Gondolok a magasabb hőtermelésre , szét ég a foncsor vagy ilyesmi .
(#46604) Rico45 . Még kihagytam , az olajpumpából a karbiba is megy egy kb 3 mm es olaj cső .
De ha leméregeted , akkor bármelyik motoros boltban beszerezhető , nem nagy tétel .[ Szerkesztve ]
-
-
-
fesii
aktív tag
Sziasztok
Problémám akadt a robogóval.
Elinditom megyek vele 100-500métert majd először hiába húzom nem gyorsul. Elkezd lassulni aztán a következő fázis, hogy elkezd "rángatni" mintha nem kapna szikrát pedig van! és leáll. 3-4percet várok elindítom semmi probléma majd kezdődik elölről...
Tippeket kérnék, hogy mi lehet a probléma. Választ előre is köszönöm!
Szerk: Ha lámpánál állok meg az első méterek után van olyan, hogy kivárja mig zöld lesz és akkor áll le. Van olyan, hogy ahogy megállok megáll. Kicsit dadog de hiába huzok neki gázt vagy csinálok akármit próbál újra "bedurranni normálisan" (bocs máshogy nem tom megfogalmazni ) de végül leáll.[ Szerkesztve ]
-
hoby36
senior tag
Üdv!Adott egy injektoros Gilera Runner.Vettem bele malossi red filter légszürőt.Viszont vele nem indul el,csak alig és gyenge is.Visszarakom a régit,úgy minden rendben.Lehet valamit tenni,hogy az újjal is jó legyen,vagy az injektorosnál felejtős az egész?/rendesen befújtam légszűrő olajjal is,de gondolom túl sok levegőt kaphat?/
Lenne még egy kérdésem:Eddig Agip szintetikus motor olajat használtam.Még van a tartájban valamennyi,de beleönthetek motul szintetikus olajat mielőtt ez kifogyna? Linkeken van a pontos típusuk
A logikában semmi sem véletlen!
-
Tothgera30
Ármester
válasz horvathkrisz #46550 üzenetére
Egyértelmű hogy a befecsis jobb, de én csak PureJet téren tudok nyilatkozni, azt bátran ajánlom.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
enginev3.0
félisten
Srácok, mint laikus
Mikor először felülök és még hideg a motor, előtte járassam pár percig, vagy míg meleg nem lesz, addig csak lassan?A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
canniball
nagyúr
válasz enginev3.0 #46614 üzenetére
Én úgy szoktam hogy amíg "véglegesítem" magamon a göncöt (maszk, bukó, kesztyű) addig járatom, majd elindulás után óvatos gázzal hagyom bemelegedni.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
üszök
őstag
válasz enginev3.0 #46614 üzenetére
Inkább az utóbbi.
Én addig szoktam helyben járatni míg felveszem a sisakot."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Barell
senior tag
enginev3.0: 8 év, 25 ezer megtett km-er egy "tuningolt" Motowell Kid-el. Hidegen melegen nyélgázzal rohangálva, gyári soha nem kezelt légszűrőbetéttel. Tapasztalatból mondom hogy nem árt neki. A motor a mai napig megy szépen. Henger dugattyú, gyári. Ha ez a vacak bírta akkor nincs miről beszélni. Nyugodtan lehet vele menni.
[ Szerkesztve ]
-
horvathkrisz
addikt
válasz Tothgera30 #46613 üzenetére
En azota imadom a nrg-t, amiota megvan. Csinalok lassan 125-os jogsit, de annyira megszerettem hogy ha veszek is nagyobbat, ezt nem fogom eladni, inkabb nekiadom a tesomnak vagy csak siman megtartom ha esetleg nem kell neki...
-
Barell
senior tag
válasz urbi73 #46620 üzenetére
Nem szerencsém volt, hanem túl vannak értékelve a dolgok. Tény hogy kell ápolni, foglalkozni vele hogy hosszú életű legyen de ilyen légszűrő spray kenceficék meg ilyenek szerintem abszolút feleslegesek. Néha átmosás benzinben aztán kész. Mai napig egészséges a karbi, henger is. És elsősorban arra tértem ki hogy mehet a motor bátran hidegen is, nem lesz baja. Tisztább jobb keveréket is kap, kicsit jobban füstöl, ennyi.
-
SzlobiG
félisten
válasz enginev3.0 #46614 üzenetére
Nem alapjáraton kell a motort bemelegíteni, tehát beindítod minimálisat esetleg vársz azt go természetesen nem nyélgázzal.
(#46622) urbi73 Én mondtam vagy is linkeltem egy leírást róla.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Barell #46621 üzenetére
Nekem Honda Tact 50 2T, 1 év 6000+km, most lesz kuplung, szíj, rugó csere. Amúgy egyben van a gép. Felújított motorral vettem, azóta is megy. Viszont a törődést meg kell neki adni, esedékes lesz a légszűrő tisztítása, esetleg egy új gyertya is bele. De addig még kibírja, amíg indul a saját szervizünk.
www.dongosofor.hu
-
Papa18
tag
Üdv mindenkinek.
Gyors segítségre lenne szükségem.
2004-es runner purejetbe jó a 2008-as runner purejet főtengelye? -
Papa18
tag
válasz Tothgera30 #46626 üzenetére
Értem és nem baj h nekem régebbi kasznis van míg az új főtengely az újból van?
Akkor ezekszerint nyugodtan megvehetem, nem szívok majd vele. -
Rico45
őstag
Sziasztok!
Na cseréltem benzincsapot
Végre nem folyik a benzin a légszűrőből.Máskor már fél nap után kisebb tócsa volt a moci alatt.
Már csak jó idő kellene,hogy ki tudjam próbálni nem-e fulladozik nagy sebességnél.
Remélem ez volt a gond.
Jó éjt"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
wolfnet
tag
hejhó, valaki nem tudna egy ultimate tippet adni arra: hogyan rögzítsek telefont a mellkasomra. Készülne ismerősnek egy város bejárás amihez rögzítenék anyagot. A telefonom jól vesz fel videót, ezért nem vennék drága sisak kamerákat, a hangot meg a sisak BT headsetjén venném. üdv
Privátban érdeklődj! :)
-
kircsi28
aktív tag
Sziasztok!
Tudja valaki amikor egy Ditech beszarik, ott tulajdonképpen mi is megy tönkre, mi a gyenge pontja?
Esetleg olyan szerelőt tudtok aki vállal átalakítást karburátorosra, Táborit és az M3robogó centrumot kérdeztem, de még csak ditech javítást sem vállal egyik sem.
Itt-ott hallani, hogy létezik komplett átalakító szett is (talán Morini, de ez nem biztos)
Köszi -
Brogyi
senior tag
válasz runner 125 #46551 üzenetére
Márk ránéznél Te is erre a linkre, véleményeznéd. Köszi.
[link] -
runner 125
nagyúr
válasz Brogyi #46635 üzenetére
Egyben van, de az ilyen esőverte fotók csalókák.
Futása nem hiszem, h igaz, de ettől még nem lehet rossz vétel. Meg kell nézni élőben is."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
üszök
őstag
válasz Brogyi #46635 üzenetére
Volt ilyenem,56k volt benne mikor vettem. A motorja hibátlan volt ennyi kilométernél is.
Ha Olaszból származik,akkor a műanyagok le vannak fakulva és mindenféle praktikákkal próbálják eltüntetni.
A Magyar forgalomba helyezettekre ez nem jellemző.
Meg igaza van runnernek,vizesen minden szépen csillog."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Papa18
tag
válasz SzlobiG #46638 üzenetére
Egyetértek.
Bár nekem az injektorral semmi bajom nem volt.
Csöveket kellett cserélni, most főtengelyt mert már akkor ferde volt mikor megvettem, csak túl akarok adni rajta és nem akarom hogy a következő gazdája szívjon vele.
Vennem kellett rá kipufogót, most lesz görgőcsere is, csapágy, új akksi 13-ért, tükrök, vízpumpa.
Lesz vagy 50-be mostis, 340-be lesz a motor, és 220-ért se nagyon van érdeklődő.
Pedig már jó sok mindent kicseréltem, mostmár működnie kell majd...
Legalábbis remélem nem lesz vele több gond.
1 éve van meg, de alig tudtam 2000 km-t használni.
És az injektorral meg a számítógéppel nincs gond.
Csak minden mással, de már szinte minden cserélt rajta.
Csak full szintetikus olajjal, és omv maxxmotion 95-el használom.
Mostmár csak úgy vennék, ha 1 hétig tesztelhetném, ezalatt belefér egy szerelőhöz vitel is, aki átnézni.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
Keresek most egy 50-es robit melóba járni, kis segítséget kérnék.
Runner125, megtennéd hogy vetsz egy pillantást erre a Runerre? [link]
Tudom hogy PJ, de az nem zavar, valamint a km állást is fenttartásokkal kezelem. Igazából az idomok zavarnak, mert az alapján nem tudom belôni mennyire valós az évjárat, illetve mennyire "gyári".Illetve ma találtam még egy Malaguti F12-t, ami igaz hogy nem gyári ötvenes, de elvileg 1. tulajos viszonylag korrekt állapotúnak tûnô példány.[link]
A helyzet az, hogy fôként Runnereket keresgettem, de Pest közelében jelenleg alig van valami értelmes darab(sajnos most a rengeteg meló miatt idôbôl van a legkevesebb hogy utazgassak nézelôdni).
Ami még bejön, az a Peugeot Jetforce, de az viszonylag ismeretlen számomra.
(B125 folyamatban, de úgy néz ki hogy június végétôl hamarabb jogsi nem lesz, valamint némi tôkeátcsoportosítás miatt inkább jövôre halasztom a nagyobb robogó vásárlást)[ Szerkesztve ]
-
Papa18
tag
válasz nyogo83 #46640 üzenetére
Ha rám hallgatsz ne vedd meg, énis annyiért vettem, és a felét ki kellett cserélni.
Másrészt az a hátsó kapaszkodó...
Úgy tudom a 2004-eseken már az újabb van.
Szerintem az valami kókányolt gép lehet.
Plusz az injektoros gépekhez nem nagyon értenek, én már jártam yamaha nagyszervizben is, és csak pislogtak.
Utána találtam egy hozzáértőt szerencsére.
Nézd meg az [enyémet], tuti jobban járnál vele, igaz kicsit drágább, de a fél motor vadiúj, 340-be van nekem.
Ha amazt veszed, készülj, sok szerviz, és nem olcsó.
Vagy inkább nézz 300 körül, annyiért már csak nem árulnak olyan rosszat.
Én megtanultam, ha mégegyszer vennék, nem az árat nézném.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz nyogo83 #46640 üzenetére
Összelegozott. A középső elemből, ülésből fakadóan lehet 2004-es, de hátul nincs meg a nagy kapaszkodó, illetve a színe sem gyári.
Ilyen konténeres helyeken ritkán lehet jó vásárt csinálni.Inkább ezt nézegetném. Biztoan újrafújták már, de legalább gyári színre. Veszel rá 5k-ért egy gyári matricaszettet és esztétikailag rendben lesz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Papa18
tag
válasz nyogo83 #46642 üzenetére
Meg az enyém most szervizben van, holnap jön az új főtengely, csapágyak, szimering, vízpumpa, görgőcsere is lesz mert a kipufogóhoz kapott még mindig nehéz.
De én azt 190-ért biztos hagynám.
Úgy tudom a 2001 körülieket szerelték gyárilag azzal a csimpaszkodóval.
Az a km meg felejtős. Én alig használtam tavaly mert mindig szar volt, de ígyis belement 2000km.
Ha jó, 3-4000 is belemegy simán, és csak városi használatról beszélek, úgyhogy gyors fejszámolás, és legjobb esetben is 20000km. Enyémet 8000km-el vettem, és bedöglött rajta minden kb tavaly szép sorban, és 8000 km után nem szabadna. Már másnap lerobbantam biztosíték miatt, utána 3x elfolyt a benzin, az akksi megdöglött, ékszíjtárcsa cserés lett, gázbovden kilazult, tükrök alapból viseltesek voltak, csere kellett, szóval csak ennyi bajom volt vele kb.
De te döntesz, csak jószándékból írtam ezeket, azért meg lehet nézni, de vigyél hozzáértőt, menjetek vele próbázni.
Amit runner125 írt, megfogadnám a helyedben...[ Szerkesztve ]
-
Papa18
tag
válasz runner 125 #46643 üzenetére
Üdv.
Lenne egy kérdésem.
A mostani főtengely a runnerembe ferde, az mitől lehet?
Így vettem, csak később derült ki.
Jön az új, de kíváncsi lennék hogy mitől ferdül el, és így üt is kicsit.
Másik, vízhűtésest csak akkor venék megint, ha legalább 10km-t kellene vele menni egyhuzamban.
Én 2-3 km-t megyek csak, és van hogy fel se melegszik, utána nehezebben indul.
Ha megyek vele többet, vagy meleg van és mozdul a mutató, semmi gond.[ Szerkesztve ]
-
Papa18
tag
válasz runner 125 #46646 üzenetére
Azt vettem észre szétszedve a hajtásházat, hogy kézzel forgatva nehezen forog a főtengely.
Ez lehet a ferdeség miatt?
Mert az új 11ah-s akksival is néha nehezen indul, kicsit sokáig kell önindítózni. (előző gazdája 4ah-s akksit rakott bele )
Remélem az új főtengely megoldja a gondomat.
Szíjba alig van 500km, henger hibátlan, görgők újak, ékszíjtárcsa szett új.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
Köszi mindkettôtöknek!
Lehet megnézem a hétvégén amit linkeltél Runner125!Az a Mala abszolút felejtôs esetleg amit linkeltem?
-
runner 125
nagyúr
válasz Papa18 #46647 üzenetére
Mit jelent nálad az, h "nehéz forgatni"? Ugye nem ez alapján könyvelted h ferde a főtengely?
A kompresszió miatt nyilván soha nem fog könnyen forogni, és az alaplap mágnesessége is megfogja.
Ha, valóban szorul azt okozhatja egy rossz, vagy rosszul berakott főtenegelycsapágy, de a főtengely ferdeségét azért illik kimérni, illetve ellenőrizni a hajtókarcsapágyat is mielőtt újat rendelsz.nyogo83
A Malaguti-nál szerintem valami sántít, gyanúsan olcsó.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Papa18
tag
válasz runner 125 #46649 üzenetére
Nem, szemmel láthatóan ferde Plusz szerelő is megerősítette, a dekni kicsit meg is van esztergálva ez miatt, hogy ne lehessen hallani:S
Az anyát is lerázta már majdnem 2x, úgyhogy most ragasztva van, de már nem érdekel, majd az új...
Csörög is valami, meg gyengébb a motor egy ideje, így nem is használtam, szerintem szétverte a csapágyakat
indul meg minden csak csörög, mint egy láncos dízel.
Azt jelenti hogy kézzel rámarkolva a tárcsára elég nehezen indul meg, szinte alig.
A 4ah-s akksi után a 11-essel is alig indul könnyebben.
Ez egy olyan kókány valami volt mint amit a kolléga kinézett.
Ki lesz cserélve a hajtókar is, meg minden csapágy.
Minden más már ki van cserélve, csak a főtengely maradt hátra, és elvileg lesz egy jó motorom.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új 63A Wifi-s Okos Megszakító Fogyasztásmérő Kijelzővel Kétpólusú, Egyfázisú Tuya Google Alexa
- Használt 3,5L Xiaomi air fryer eladó
- Fieldmann gyepszellőztető - újszerű, alig használt
- GARMIN DriveSmart 76 EU MT-S autós navigáció eladó
- Eladó kétoldalas, kényelmes komfort matracok - Magyar gyártás, Német rugózat, gyakorlatilag ÚJAK!