-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Rico45 #46548 üzenetére
Első körben nézz egy gyertyaképet.
Mármint a kis benzintartályban lévő benzincsapról húzod le, vagy közvetlenül a karbiról?
Annak nem szabdna folyni, pont ez a lényege az automata csapnak - ami sajnos ezeknél típushiba. Nem egy ismerősöm cserélt már évente, szinte mind hamar megadja magát. Ezért is írtam h nézz gyertyaképet, mert lehet megfullad a benzinben. Rossz benzinpumpa esetén a tűszelep sem képes koordinálni az úszóházban lévő benzinszintet, ilyenkor hajlamos visszatolni a légszűrőbe, ahonnan szépen kifolyik a műanyag dekli hátulján.De át kell nézni a szívócsonk, légszűrő összekötő gumi párosát is, nincs-e rajta repedés, nem szív-e falsot.
Főtengelyszimeringek rendben vannak? Légszűrő is ok?Membránra is érdemes ránézni, jól zárnak-e, nincs-e elkopva, letörve a lapkákból.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz enginev3.0 #46549 üzenetére
Ez a közelgő hidegfronttól lehet....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Rico45
őstag
válasz runner 125 #46551 üzenetére
A karbiról ha lehúzom a csövet akkor folyna akár az egész tank tartalma!
Gyertya új (kicsit benyás)Légszűrő betét új(légszűrő ház egyik csavarja nem rögzít rendesen),szívócsonk kb fél éves és jó állapotú!
Olyan szokott lenni ,hogy pl.ha több napot áll akkor szivárog a benzin a légszűrő ház alján."Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
Rico45
őstag
válasz runner 125 #46554 üzenetére
Attól is lehet ez hogy nagy sebességnél nem kap anyagot?
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
runner 125
nagyúr
válasz Rico45 #46557 üzenetére
Jah h az sem volt még. Azt hittem ezen része evidens, akkor mindenképpen azzal kezd, de a légszűrőből csöpögő benzin a rossz benzincsapra utal.
Semmivel nem bonyolultabb a karbija, mint egy Babetta-nak. A legfontosabb h mielőtt szétszeded a karbit, pucold le róla retket. Benzines ecset - kompresszor párosa erre tökéletes. Ezt követően tiszta környezetben szedd szét. Újságot kiterítve pl.
Aztán összerakásnál a műanyag úszóház gumitömítését célszerű nagyon vékonyan körbenyomni benzinálló tömítővel, mert a két csavaros felfogatás miatt sajnos deformálódik, és ha csak a gumitömítéssel van összerakva, szivárogni fog belőle a benzin - amire szép lassan újra elkezd ráülni a por."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Rico45
őstag
válasz runner 125 #46558 üzenetére
Köszi a választ! Majd írok még ha valami nem oké.
"Ne dobáld Tasmakkal a Yaskatirt!"
-
kircsi28
aktív tag
válasz Lavidaloka #46547 üzenetére
NRG az karbis, léghűtéses, az SR is karbis, de vizes.
NRG lesz a jobb állapota miatt szerintem. Tényleg szép, alig van benne 4-5e km. tényleg ennyi nem kamu, SR pedig a duplája, szóval azt hiszem eldőlt, most már csak el ne vigyék előlem a jövő hét végéig -
enginev3.0
félisten
válasz Bogyó bá' #46552 üzenetére
Na megvettem
107ezerért oda adta, kell egy első fékbetét, illetve a plexi sérült picit
Egyéb hibája szinte semmi, szépen megy amennyi az órára van írva (pluszminusz persze amennyit csal)
Hazajöttem vele Jászberényből nem volt gond, megleszünkÉs a legjobb benne, hogy 2ezerből teletankoltam és nem is ment lejjebb az óra ez a 10-15km alatt de furcsa autó után... végre megy és nem fogy ki mindig rögtön a benzin
Csak hülye magyar szabályok ne lennének, hogy nem lehet ketten utazni rajta
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
horvathkrisz
addikt
válasz enginev3.0 #46561 üzenetére
Sirály cucc, grat hozzá és használd egészséggel!
"Csak hülye magyar szabályok ne lennének, hogy nem lehet ketten utazni rajta "
Viszont mehetsz vele 80-at, nem szednek le a rendőrök, nem úgy mint Németországban. Itt lehet ketten menni, viszont maximum -hivatalosan- 45kmh-val.
Ha valakinek ennél gyorsabban megy az 50 köbcentis robogója, a következők vonatkoznak rá:-vezetői engedély nélküli használat
-biztosítás nélküli használatSzóval inkább örülj neki, hogy Magyarországon ilyen lazaság van...
-
runner 125
nagyúr
válasz enginev3.0 #46561 üzenetére
Lehet bosszankodni, de azért ez valahol jó is. Egy 50-es motort kínzás két személlyel megterhelni, ráadásul mindezt forgalomban még életveszélyes is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
enginev3.0
félisten
válasz horvathkrisz #46562 üzenetére
Hát jó, de még is csak kétszemélyes na, néha azért jó lenne Nem tudom mért nem engednek még ennyit
(#46563) runner 125@ Az mondjuk igaz
Bár kis városunkban nem sok veszély leselkedik, de közben persze még is[ Szerkesztve ]
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz enginev3.0 #46561 üzenetére
Használd egészséggel, azaz:
Széles utat, gumi fákat;
olcsó benzint, szűk pin*kat!Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
válasz enginev3.0 #46561 üzenetére
Üdv a robogósok között, használd egészséggel
és szerencsével -
enginev3.0
félisten
válasz Bogyó bá' #46565 üzenetére
Hát, ez az első motorom
Hazafelé csinálják az utat ahol jöttünk és végig barázdás a betonút, elég szörnyű volt ahogy az út vitt és nem én mentemAztán 2-3 év múlva találkozunk a nagymotoros topicban :)
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
csacsi67
addikt
válasz enginev3.0 #46567 üzenetére
Nem kellett a jó kis SR-m .Pedig nem vertelek volna át vele .Nem olyan vagyok mint .....
-
csacsi67
addikt
válasz enginev3.0 #46569 üzenetére
Melyiket vetted meg? Nincs ebböl semmi gond mert téyleg nem is árulom .Most egy vagyont költöttem rá . Igy legalább van 2 .Ha az egyik bedöglik ott a másik.
-
csiben1
tag
Sziasztok!
Robogó vásárlásán töröm a fejem, autó mellé lenne második járműnek. Leginkább egy kis vidéki városban használnám rohangálásra, olcsóbb és legtöbbször kényelmesebb lenne egy 50ccm-es géppel mint autóval.
Kérdésem az volna, hogy egy Aprillia sr50 fogyasztása 3-4 liter körül megállna észszerű használat mellett? Illetve milyen rendszeres szervízköltségekre kell számolnom? Robogókban nem vagyok képben. Olaj? Szíjak? stb.. Meg milyen időközönként (km/idő)? Ez csak a költségek számítása miatt fontos.
Mivel sok ilyen motor van eladó, gondolom az alkatrész ellátással nincs gond...Helyben találtam is egyet: [link]
Ha nagyon bele nyúlnék a sz@rba akkor milyen költségek várnak rám csak úgy kb?
Segítséget előre is köszönöm!
You can walk straight through hell with a smile
-
SzlobiG
félisten
válasz enginev3.0 #46561 üzenetére
Ha komolyabb összeget nem kell rakolteni akkor jó vétel volt annyiért.
-
szmissz
senior tag
válasz csiben1 #46572 üzenetére
Szia,
Ha lehetőség van rá, vidd el szerelőhöz, az majd felméri, hogy melyik alkatrész, milyen állapotban van.
Addig csak annyit lehet mondani, hogy azt kell cserélni, ami elromlik, vagy elkopik és ez bármi lehet, az óra szerinti futásteljesítménnyel nem is érdemes foglalkozni.
Ha motorikusan rendben van, akkor elmegy az 2,5 literrel is.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
beci
őstag
Üdv.
Naraku termékekről mik a vélemények,tapasztalatok?
Henger,variátor,karbi...Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
enginev3.0
félisten
válasz SzlobiG #46573 üzenetére
Első fekpofat cserélni kell, illetve a plexi kicsit sérült, ezen kívül nincs más gondja, persze még csak 15-20km-et mentem vele, de reménykedem hogy a kevéske használatom mellett sokáig bírni fogja
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
DigitXT
félisten
válasz enginev3.0 #46578 üzenetére
Fékbetét nem tétel: 1-2K, aztán párezer km-t elaszalad.
-
DigitXT
félisten
Nem tudom 50-es robogóval milyen tempóról kell megállni, ezért én kiszálltam:
nem mondtam, hogy a legszarabb RMS-t kell megvenni, de Malossi (mondjuk)
csak nem szar, aztán az sem kerül nagyon sokba; párezer forint nem tétel, és
ég és föld lesz a fékhatás (így a biztonság), ha a mostani már nagyon kopott... -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #46597 üzenetére
Már ebben a topicban is megsértődsz egy kis vérszívástól?!
Amúgy nekem is AP Racing betét került a csótány elejébe, de nem azért mert ilyet akartam, hanem mert abban a lehetetlen méretben a gyári Nissin-re heteket kellett volna várni. Nem sikít, de nem is fog valami fényesen. LMP 238 ST-t kaptam, ez volt a gyári:
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #46599 üzenetére
Az enyém - szándékosan - nem szinter betét hanem szerves, mert a tárcsám eléggé kopott, és nem lehet beszerezni, még a Hondás gyári kapcsolaton keresztül sem. Sajnos semmi mással nem csereszabatos, nem létezik belőle utángyártott sem. Szóval vigyáznom kell rá, ameddig csak lehet. (3 mm a tárcsa kopáshatára, most 3,2 körül van mikrométerrel mérve). Amúgy normál "üzemi" fékként a hátsót szoktam használni, ennek a gépnek a súlyelosztásával az a "kellemesebb", csak ha nagyot kell fékezni, akkor húzom meg az elsőt is. Szóval van rá esélyem, hogy még a következő műszakin is meg fog felelni, nem kopik el addigra...
Szerk: hátsó betét az van bőven, szinte az összes régi Honda 50-es robogóé ilyen (110mm-es)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Melyik tápegységet vegyem?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Apple notebookok
- Xbox Series X|S
- Mobil flották
- További aktív témák...