-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csiben1
tag
Sziasztok!
A Kymco márkáról általánosságban mi a véleményetek? Hallani jót rosszat vegyesen, bár rosszat eddig csak olyantól hallottam akinek még nem volt ilyen motorja, tulajoktól csak jót hallottam. Konkrétan egy B&W 250-esről lenne szó, erről: [link] Vélemény, így képről? Mit lehet tudni erről a típusról? Érdemes ilyeneket nézni? Alapvetően városban használnám jó időben, vagy munkába járáshoz (oda-vissza 50km) Autó mellé gondoltam, költségmegtakarítási szempontból, nah meg néha azért a környékben elmennék motorozni Ezeket a motorokat mennyire nehéz eladni a későbbiekben?
You can walk straight through hell with a smile
-
SzlobiG
félisten
válasz csiben1 #45453 üzenetére
Mára már eléggé felverekedték magukat igaz nem egy pl yamaha szintre, de nem rosszak.
Amit linkeltél majd 50k km van benne én biztos nem vennék ilyet, ha nem volt felújítva akkor lehet már csipegeti az olajat is mer ennyinél már igencsak szokták persze kivételek vannak. A típust amúgy nem ismerem, viszont ez biztos nincs vissza tekerve.
-
csiben1
tag
válasz SzlobiG #45454 üzenetére
Még mindig jobb egy lesújtó valós km állás, mintha 20ezer km-re vissza lenne tekerve... Igen, ezt mások is mondták, hogy lassan egy felújításnak el jön az ideje, ekkora km futás után. Ilyenkor álltalában mit szoktak csinálni és kb mennyire zsebbenyúlós? tudom rengeteg mindentől függ, csak egy kb árra vagyok kíváncsi
You can walk straight through hell with a smile
-
DigitXT
félisten
válasz urbi73 #45440 üzenetére
Tudod ebben az országban sokan vannak akiknek , ilyen mocira telik .
Világos. És? Vannak még sokan, akinek ilyenre sem: nem jár alanyi jogon
a motorozás, ugyebár. Hogy jön ez ahhoz, hogy én mit gondolok / javasolok?Mondtam én bárkinek, hogy sz*r gépe van? Fúj-fúj! Én nem kisvárosban élek,
hanem Budapesten, ahol a forgalom ritmusa nem engedi, hogy "szöttyögjön"
az ember. Hajtottam én 4T 50-est. Életveszély. A 2T 50-es még "úgy ahogy",
de a végsebesség ott is necc, ráadásul bekéri a 4-5 litert is ha téped neki.
Meg országútra kimenni 50-essel...? Tényleg fasza lehet a padkán araszolni,
miközben meg állandóan előzgetnek ezerrel... Nyilván forgalomtól függ, hogy
el lehet-e gurulni egy ilyen géppel kényelmesen (a pizzázóba/fagyizóba stb.)
Mi több, a kis test igen előnyös, ha nagy a dugó, akár Bp-en is... Olyankor
állva lehet hagyni a nagyobb gépeket, mert ahol azok már nem férnek el, egy
Jog/Dio/Tact, stb. kaliberű motor még simán elhúz! Mint a biciklisták. Tudod,
egy csomóan bringáznak is a városban. Nekem ezzel nem lenne különösebb
bajom, mert a bicikli egy nagyon jó sporteszköz, csak amikor beszabadulnak
az 50-60-nal haladó autók közé, ott kezdődik a gebasz. (Meg mikor fogalmuk
nincs a KRESZ-ről, meg mikor folyamat átmennek a piroson - sorolhatnám...)Mit akartam ebből kihozni? Vannak előnyei egy ilyen kis motornak, de nekem
a hátrányai ezeket überelik. Tehát én személy szerint senkinek nem javaslom.
Ez nem azt jelenti, hogy akinek ez van, az most kapjon sírógörcsöt! Lenézést
sem jelent! Egy véleményt jelent, amirészbentapasztalaton alapul. Pontosan
tudom, hogy a példának említett huszi.gyb miért jár a 75K-s motorral most.
Azt is tudom, hogy mennyivel biztonságosabban(!) fog járni a 300K-s motorral.
Azt nem mondom, hogy összességében olcsóbban, mert nem minden a fogyi.
De ha csak a fogyit nézzük, akkor olcsóbban. Ami meg evidens, hogy sokkal
kényelmesebben, pakolhatóbban stb. Igen, 3-4x-es vételára van. Ez a neheze!
Meg mondjuk egy motort fenn is kell tartani, ha hirtelen új gumi kell, az simán
lehet 20-30K, stb. Mivel minden "nagyobb", sajna minden drágább is. Drágább
a szíj, a görgők, a variotárcsa, minden. Szóval egy "kotla" motort valószínűleg
sokkal olcsóbb kicsiben "legózni", mint nagyban. (De ha a "nagy" egyben van,
nem egy komplett generál hiányzik neki, azért nem zabálja le a gatyádat...)A többit meg bogyó leírta. Azt meg csak halkan jegyzem meg, hogy ha már a
70-es henger befigyel, onnantól az NEM segédmotorkerékpár, csak egy annak
látszó valami. Rendszám és jogosítvány kéne rá. Akkor meg ott a B125.
Meg egyetértek SzlobiG véleményével is. Remélem így már tiszta... Ha velem
van bajod, akkor privátban folytathatjuk. Ne csesszük szét a topikot! Mondom:
egészen addig tűnik nyerőnek a segédmotorkerékpár, amíg nem próbáltál egy
motorkerékpárt, s amíg igényed nem támad annak többlet tudására. Onnantól
kezdve nem fogsz vágyni, hogy visszaülj a kicsire főleg nem napi 40-50 km-re.És ha valaki megkérdezni, hogy javasolod-e ilyen célra, azt mondod... nem.
Mert próbáltad, megtapasztaltad, kialakult a véleményed. Nem nézed le! Csak
a helyén kezeled. Olcsó. Rövid távra, kis forgalomba, stb. simán jó lehet.
De erre necc: dinamikus közlekedéshez/hosszabb távra/országúthoz. SZVSZUi: felültem én huszi.gyb Tactjára! Írtam is, hogy "játékmotor", és fosnék rajta
bemenni a forgalomba (csak kis forgalmú helyen próbáltam). Se a motor ereje,
se a fékrendszere, se a futóműve nem hozza az én 100 kg-om alá az elvártat.
Arról nem beszélve, hogy át se látnék a forgalmon, olyan picike. Tök jópofa
amúgy, és az emlegetett úriember nyilván tudja, hogy hogyan értem. (Illetve
részben egyet is ért, szóval megsértődni sem fog, mert nincs min. Tényleg...)MÁS: ma este csapattam töksötétben! Nem is annyira szar a Maja lámpája,
mintha kétszer olyan szar lenne, csak nagyon le volt tekerve az ősszel... De
ha jönnek szembe, akkor életveszély, mert azok nagyon elnyomják, s vakon
vezetsz egy darabig... Szóval xenon kéne bele (van is elfekvőben!), csak úgy
a mókusokat is lelőném a fáról (ezért volt letekerve). A megoldás... projektor.
Csak kéne egy akkora, ami belefér a Maja lámpatestébe... Na az a necc...
Hacsak... Későbbi évjáratú Majákon cserélték az első burkolatot / a foncsort.
(Gondolom rájöttek, hogy picit gyenusz a fény az országúti 90-hez...) Szóval
ha egy ilyan bontottat lehetne olcsón lőni, és még rá is lehetne rakni akkor...Ezt meg csak úgy. (Gyakorolok a hirdetéshez, amire remélem nem is lesz
szükség, ha topikon belül marad a gép.) Mosás ráférne: talán majd holnap.
(Ha esetleg van valakinek kedve jönni egyet gurulni délután, dumáljuk meg.) -
SzlobiG
félisten
válasz csiben1 #45455 üzenetére
Igen ez is igaz.
4T eléggé zsebbe nyúlós tud lenni. Ha lehet akkor furatás, új dugó, szelepek becsiszolása vezérműlánc csere. Ha a főtengely jó akkor szerencséd van, mert az is tud jó drága lenni. Árat nem igen lehet így mondani, de ha ezeket mind cserélni kell azt 50k alatt tuti nem úszod meg.
Ezeknek a hibáknak viszont vannak jelei nagy fordulaton füstöl, eszi az olajat, csöpögő kartel, kopogó motor.
Én inkább néznék másikat drágábban és fiatalabbat.
-
Revenge
tag
válasz SzlobiG #45457 üzenetére
Részemről Csepelről Lurdy házba megfelel a 2T 50, 70 a vége, és bizony sokat nyerek a lámpáknál a typhoonnal. De többre nem akarom használni, illetve max haverokhoz csepelen belül gyaloglás helyett, meg max 1 gombóc tiramisu, 1 gombóc görögdinnye. :Đ És itt kifújt, ezzel én is egyet értek, csak zavaró, hogy a tükröt 69%-ban kitakarja a pulóverem...
Egy 125-ös, vagy afeletti gépet, így ránézésre nem is tudnám nagyon megtartani a pipaszár lábaimmal... Nekem ez most tetszik, majd ha kevésnek érzem, vagy autó lesz belőle ismét, vagy egy nagyobb gép, ezt majd a jövő megmutatja.
Párhuzam---> informatikusok és kurwák között: "Úgy lesz informatikus valaki, ahogy egy ártatlan lány eljut az emberiség legősibb mesterségéhez: először kíváncsiságból csinálja, aztán kedvtelésből, végül pénzért."
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #45435 üzenetére
Próbálok írogatni, az elmúlt napokban nem volt időm, még nem értem a végére, de olvasok
Viszont most már muszáj hozzászólnom...
urbi73: Tuningos témában én sem vagyok otthon, így azokat átlépem. Hülyeséget tudnék mondani, de azt meg minek? Ötletelni tudnék, de hogy jó-e ez a henger... stb. Lövésem sincs. Ha akarsz, csinálj tuningos topicot, de szerintem hülyeség kiszedni innen a SMKP-okat. Sosem éreztem úgy, hogy lenéznének itt. 75k-ért vettem a gépemet, most sem ér többet. DigitXT-vel már többször gurultam, a többiekkel is beszéltem, hogy kéne találkozni... stb. Az, hogy ugratjuk néha egymást? Szerintem poén.Olcsó robogó témához: LEHET 100 000alatt robogót venni, ami megy. Ki kell fogni... Nagyon oda kell figyelni, de meg lehet oldani. (5000km+ van az én gépemben, most kuplung, szíj, görgő csere, és megint menni fog). Ennyiért divatrobogó nincs, max bontásra. (SR, Aerox, Runner...)
kis vagy nagy robogó: Tény, ami tény, hogy könnyen rámondjátok, hogy B125 + nagyobb gép... Tény, hogy jobb, de nem mindenkinek van 3 kilója. A nagyobb keréknek, több erőnek van értelme. Nem vitatom, de ha nem futja rá, akkor nem futja... SMKP-t a helyén kell tudni kezelni, A-ból B-be jutáshoz jobb, mint gyalog...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #45456 üzenetére
Floodolok, de lejárt a szerk. idő...
Mivel konkrétan meg voltam említve, így úgy érzem válaszolnom kell...
Szóval... Csináljunk egy összehasonlítást. Így mindenki döntse el, kinek mi éri meg szerintem.
Ami viszont igaz, hogy "játékmotor" egy nagyobbhoz képest. De a zsúfolt belvárosban meg a centizés is játék... Viszont 70es szakaszokon az én ~80kg-hoz kevés. Nagyon vége a 70km/h, viszont ott már nem egészséges hajtani... Szóval igen, a seggemben vannak, tudomásul kell venni. Egyetlen alternatívám: BKV. Ennél jobb, kényelmesebb. Tudomásul kell venni. Ha telik nagyobbra, akkor azt kell venni. Ha nem, akkor marad ez, vagy más alternatíva. Észnél kell lenni vele, de lehet használni (5000km, ebben volt egy Győr-Bp, többi városon belül, Győrben vettem).Tact vs. Majesty (az adatoknak nem jártam utána pontosan, emlékek szerint írom le, Tactnál tudom)
Vételár: 75k / 300k
Fogyasztás: 3,8/3,7 (ha jól emlékszem)
Olaj: 1L 2T>1000km / 3L 4T/ ~3000km
Biztosítás: ~3000Ft/év vs. ~4000Ft
Műszaki 0Ft vs. ~10 000Ft/2év
Súlyadó 0Ft vs. 2000Ft/év
Erő: 3kw vs. 11kw
Méret... Szóval. Drágább... De főleg Budapesten, megéri. Máshol is eljuttat, de ahogy DigitXT is mondta, sok hátránya van.Ettől még nem néztek le soha. Jó kezdésre, amíg nincs többre pénz. Vagy ha minden fillér számít... De egyébként jobb a nagyobb (nekem is lesz, amint lesz rá pénz).
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #45459 üzenetére
Ki kell fogni...
Az a vicc, hogy ő is 100-ért vette, és sokat szív vele, de mi vagyunk
a cúf gonosz törpök, hogy 3x annyiba kerülő gépekről beszélgetünk.
Azt meg már írtam, hogy 200-ért 50-est??? Mert ilyen kérdés is jön!Szóval akkor mi az olcsó? Amire azt mondják, hogy csak erre telik?
Meg hopp 10K egy tuning hengerre, hopp 20K egy tuning kipufogóra
és máris jobban megy a gép, de egyrészt illegál (70 ccm), másrészt
az eszetlen tuningolás vége mindig az, hogy olcsóbb lett volna eleve
egy nagyobb gépet megvenni, ami nem csak 2-3x annyiba kerül, DE
nagyjából annyival jobb is, nem is zabál - összességében megéri.Amíg gyerekek mondják, hogy mekkora buli ez a tuning, addig nincs
is baj. Ha versenyzők mondják? Akkor sincs. Ha hobbisták mondják,
mert imádnak szerelni: az is rendben van! De! Amikor "racionalizálni"
akarják, hogy ez az olcsó gép adott, hopp költsünk rá kétszer annyit,
hogy picivel jobban menjen, de legalább b*sszon meg vele a rendőr...Na ez a fura. Nekem: ez is csak egy vélemény... Sértődés ne essék.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #45460 üzenetére
Ettől még nem néztek le soha.
Asszem csonginak volt egy jó meglátása a szomszéd topikban.
Qrvára mindegy, hogy min ülsz. Az a lényeg, hogy ki vagy.Vételár: 75k / 300k
Na jó, de ez most az én gépem. Ennél olcsóbban is vannak fent
Maják, és nem mindegyiken van 4Road (nem létszükséglet!), és
ha már fikáztam a tuningolókat, akkor: nem mindhez jár Multivar.
(Ami egyébként azon kívül, hogy jobban megy tőle a gép, egy jó
fél literrel még meg is emelte a fogyasztást, főleg az elején...)Fogyasztás: 3,8/3,7 (ha jól emlékszem)
Ez megint erősen csuklófüggő... Ha téped neki kb. ennyit kér.
(Kétszer volt zsinórban 3,7, legutóbb, meg 3,9.) Szóval egál...Arról nem beszélve, hogy nekem egy 180-as masinám van, ami,
mivel gyárilag, papírosan 180-as () sajnos A2-es jogsit igényel.
De ezen a Multivar pl. nem változtatott, pl. hengerűrtartalmat stb.Igazából nem akartam ezt az egészet Tact vs. Majára kihegyezni:
ha nézed az azonnali "topikszétvágást" szorgalmazó fórumtársunk
HSZ-eit, akkor picit érthetetlen a "követelése"... Ha felvenném a
polgármesterhelyettesi egyenruhám, akkor mondanék erre valamit.
Mára elég a feszkóból. Levezetésnek egy kis zene: Lada Kocsi[ Szerkesztve ]
-
Zsocy155
őstag
válasz Grillo #45446 üzenetére
Számolgattam, rákerestem kiegészítőkre stb. Talán egy kicsit olcsóbbakat találtam is.
Tudom, hogy mielőtt elindulnék több dolog kell hozzá. Én pl. takaróponyvát is néztem, mert a melóhelyen nem tudom fedett helyen tartani, pedig ott többet vagyok mint otthon De muszáj...A végén még elmegy a kedvem a robogóktól...mondjuk azért nem könnyen.
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #45464 üzenetére
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #45461 üzenetére
Jó, azt én sem értem, hogy 3-400k-ból miért 50-est kell venni. Mondjuk ok, 125ösök kik..rt drágák. Brutálisan túl vannak árazva, és sok köztük a széthajtott... (Haver NSR-je majdnem 400k volt, és az állapota... khm lenne rajta mit javítgatni)...
Én sem akartam ennyire kiélezni a topicot kettőnk gépének összehasonlítgatására, csak ezzel van tapasztalat, így ezekről tudunk írni. Tuning megint más kérdés, én se tudom miért jó, de ha valakinek ez a hobbija, akkor megértem. De az meg nem olcsó. Mondjuk divatrobogót venni azért, mert olcsó járni vele... Az megint no comment kategóriás.
Ettől még nem néztek le soha.
Asszem csonginak volt egy jó meglátása a szomszéd topikban.
Qrvára mindegy, hogy min ülsz. Az a lényeg, hogy ki vagy.
Ennyi.Na jó, de ez most az én gépem.
Igen, de mi a garancia arra, hogy 200-ért a 4Road+ multivar nélkülinek nem kell mondjuk azonnal cserélni a fékeit, meg még egy rakat dolgot? És akkor már nem is 200.@(#45464) Mosquito34:
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
SirKero
őstag
válasz huszi.gyb #45460 üzenetére
Műszaki 0Ft vs. ~10 000Ft/2év Ez egy kicsit drága lenne
4360HUF / 2 év(#45466) longwild Pölö én nem szeretem ha a műszerfal + a többi műanyag idom úszik a porban. Sajnos csak sima zárt (fém váz pala fedés ) tárolóm van
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
SirKero
őstag
válasz Bogyó bá' #45471 üzenetére
Mert abban benne van egy vizsga előtti átvizsgálás is ami + 3000 HUF. körül van de ez nem kötelező. ( mondjuk még így is sok mert azzal együtt is csak 7360 HUF lenne )
(#45470) longwild Én spec. autó mellett / helyett használom időjárástól függően.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #45464 üzenetére
Bingo... (Este már nagyon nem kéne...
Aludni se tudok tőle, meg regényeket írok.)Műszaki: az autóklub "előzetes átvizsgálása"
lehet, hogy vizsgaállomásonként eltérő?[ Szerkesztve ]
-
SirKero
őstag
válasz DigitXT #45476 üzenetére
Műszaki: az autóklub "előzetes átvizsgálása"
lehet, hogy vizsgaállomásonként eltérő?Amikor a kocsit vizsgáztattam ( Monor Opel Toth ) úgy működött,hogy 16 800 HUF volt maga a vizsgadíj. Viszont volt rálehetőség + 10 000 forintért hogy egy előzetes átvizsgálást csináljanak és ha ott nem felel meg akkor csak a 10 ropit kellett kifizetni a 16 800-at visszakaptam volna. De ez nem volt kötelező én nem is kértem így csak a hivatalos vizsgadíjat kellett fizetni. Ez az előzetes vizsgálati díj változhat szerintem vizsgahelyenként mivel a műszaki vizsgálat hatósági alapdíja egységes az egész országban.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #45480 üzenetére
Nem hát. Van egy fix, kötött díj amit az "államnak" fizetsz, és erre teszik rá az egyes vizsgahelyek a saját díjukat. Ha állami vizsgahelyre mész, ott a fix díjat fizeted csak, cserébe néha szőröznek vizsgán, de motornál ha általánosságban rendben van, nehéz lesz megbukni, ezért ilyen helyre járok én is.
-
SirKero
őstag
-
csongi
veterán
-
longwild
aktív tag
Áh akkor bocsi. Nem tudtam, hogy legenda... :p
Viszont! Neked melyik évjárat van xcitingből? Csak mert épp belefutottam egy hirdetésébe és elkezdtem nézegetni őket és elég sokféle arcuk van elölről...
Ráadásul ami érdekes, hogy az évjáratok között alig-alig van árkülönbség. Kb 100e Ft különbséggel 2006 helyett 2010 gyártásút lehet kapni...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
kcsa
veterán
válasz longwild #45488 üzenetére
Háromféle van, amennyire tudom:
1) egylámpás szemből, tükör elöl, a burkolaton van - 2007-ig - karbi
2) egylámpás szemből, tükör a kormányon - 2007-2012 (asszem) - injektor
3) kétlámpás - 2012? - ebből van már 400i is.Ebből nekem a második verzió van, 2007-es.
Az árkülönbség pedig biztos adódik valamiből - még mindig állapotot veszünk ugye, nem évjáratot
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Ennyit találtam:
"Founded in 1963 after splitting from Honda, KYMCO originally made parts for Honda. The company built its first complete scooter in 1970 and began marketing under the "KYMCO" brand name in 1992."
De azzal is csak a múlt hét végén szembesültem, hogy a Kawasaki J300 is egy az egyben egy Downtown 300i
-
csongi
veterán
Nem legenda. Ha jól tudom az 500-as blokkok licenceltek voltak, a Hondától. Az új 700-as Ami a BMW nél 650 névvel fut, már saját cuccos. És egy csomó saját blokkjuk van még.
Nem kis cég ám az. -
DigitXT
félisten
Fröccsönthettek volna egy normális lábtartót is, máris élhetőbb gép lenne...
Amúgy annyiban "nagy kaland," hogy melyik világít jobban gyárilag, esetleg
melyiket lehet könnyebben normálisan világítósra átalakítani. Nem mindegy.
Attól még elhiszem, hogy a technika alatta ugyanaz. Tényleg úgy néz ki. -
kcsa
veterán
válasz DigitXT #45495 üzenetére
Gondolom az valami egyéb adottság eredménye, hogy mindkettőn aránylag kicsinek mondják a lábaknak szánt helyet - ott hajlik a váz, vagy más korlátozó tényező.
Világítás-problémákat én is ismerem a motorokon, de pl. Xciting meglepően kellemes este, Satelis után - feltételezem Downtownt se szúrták el nagyon. Satelis szórta mindenfelé a fényt, csak az útra nem jutott elég belőle, pedig a fényszóróit minden tesztben dícsérték.
Ha szűk helyen, alagútban mentem, látszott hogy oldalra, és fentre is jut egy-egy nagy fénycsík, bezzeg az útra... Ráadásul Satelisen valami brutál erős kék visszajelzője volt a reflektornak, este konkrétan zavaró volt hogy erősebb fény jön a műszerfalból, mint előre -
DigitXT
félisten
Projektoros xenonnal már a Madison se rossz... Gyárilag meg... hagyjuk.
Majánál is erős a refi visszajelző, de ami sokkal nagyobb probléma, hogy
a refi konkrétan szart sem ér. Rosszabbul látni vele, mint a tompítottal.Ez a fénycsík amúgy a halálom. Terítsen rendesen, egyenletesen! Akkor
lehet vele normálisan látni. Röhej, de a Maja ebben nem is annyira rossz.
Ezért írtam, hogy jobb, mintha kétszer rosszabb lenne. Miszerint terít az,
CSAK gyenge a fénye. Xenonnal meg szórja, mindenfelé. Szóval az necc.Refi állásban viszont konkrétan van egy baromi erős fénycsík az úton, de
az egész homogenitása oda, és valahogy távolabbra sem nagyon visz. Ill.
nyilván igen, csak oda meg kevés a 35W ereje. Nehéz ügy. 400-as Maja,
ami gyárilag nagyon ott van a szeren (zack képei + beszámolója alapján).
Na most abba egy xenon, és kész. Bár, ha foncsoros (az), szórhat utána.Szerk: hogy ne offoljak. Olvastam valahol, hogy a Benelli 491-en már
gyárilag projektoros a lámpa, szóval annak jónak KÉNE lennie! Viszont,
ha agyoncsapják valami gyenge izzóval, akkor az sem ér sokat... Gyári
projektor, és gyári xenon, na az már valami. (BMW-ben pl. már láttam.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Önmagában nem, de egy megfelelő méretű, jól beállított projektor, xenonnal...
Az meg, hogy szereted a szórt fényt, tök jó, de a szembejövők nem szeretik.
Útpadka, erdő széle, őzikék nyuszikák? (Süsü, te ittál?) Mi van? Szerinted a
projektor csakis előre világít (mittudomén) 15 fokos szögben? Az, hogy nincs
ÖSSZEVISSZA szórt fénye, azért jó, mert mókusokat nem lősz. Nyuszira jó.
(Őzikéhez azért már nem árt az autó, azt a teló nem rugózza ki, muhaha.)Szerk: az az erős határvonal leginkább a tompított levágásában érhető tetten,
ami baromi hasznos feature, mert így (az amúgy erős fényforrás) nem vakít...
(De ha az őzike a tompított határvonala fölött repül, lehet, nem veszed észre.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Proxmox VE
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen egeret válasszak?
- Digitális detox a Nokiától
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...