-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz AMD Power #45648 üzenetére
Ő pénze, ő döntése volt.
Ez van, amikor még nem elég érett a döntéshez. Utólag kár rágódni rajta:
mindenből lehet jó motort csinálni. Ez is "csak" pénz (és idő!) kérdése.
Lehet, a végére még egy kicsit meg is tanul motort szerelni a gyerek...Szerk: persze van az az állapot, amiből nem éri meg... azt el kell bontani.
(Azért remélem nem ennyire súlyos a helyzet, de el kell vinni szerelőhöz.)[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Jarok arra rendszeresen, nem egy veszes keresztedoes. Sajnalom a motorost, de a transpoteres helyeben sem lennek. Kivancsi vagyok mi lesz a hivatalos vizsgalat eredmenye.
De ott mar varos tablan kivul volt. Szoval , biztos 50es tempo volt?[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Jut eszembe Bogyi hogy all a motorral, valakinek infoja?
-
AndrewTdi
addikt
No hejj.
Most van időm picit irogatni.Nos a huligánkodást valóban csak zajkeltés formájában gondoltam elkövetni, nem eszetlenül motorozgatni.
DigitXT-vel nekiálltunk fékolajat és hajtóműolajat cserélni. Jó kis kaland volt.
Na de egyet mondjon meg valaki. nexuson elöl 2 féktárcsa van, hátul 1. Bal oldali fékkar a kombinált fék (elsőt is húzza meg a hátsót is), jobb oldali fékkar a másik elsőt csak. NODE! Az olaszok miért úgy találták ki, hogy a bal oldali fékkart húzva a bal oldalon lévő hátsó tárcsa és a JOBB!! oldali első tárcsa fékez, a jobb oldali kart húzva a bal első tárcsa fékez? Nem lett volna értelemszerűbb, hogy bal oldali kar bal hátsó és bal első tárcsa? Így most jól benyaltuk a légtelenítés első szériáját. bal tartály kinyit, hátsó fék átolajoz, bal első nyereg átolajoz. majd a jobb kar, jobb tartály, jobb nyereg átolajoz. na de valami nem oké. nem akar légtelenedni a jobb nyereg a jobb tartály kinyitásával. JAAA!! hogy az a másik tartályból légtelenedik? PFFF...Okosok...
más: Gödöllőről Bp-re menet összetalálkoztunk egy Kawa ER6-F-fel. Sajnos tisztán látszódott a sofőrön, hogy nagyon kezdő... Az indulásán, a gyorsításon, a pici rutintalanságon... és mintha a motor is nagy lett volna neki . pedig azt a motort meg kell ám tisztelni.
[ Szerkesztve ]
-
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #45657 üzenetére
nem nem. Tipikus Kawazöld, full gyári.
-
canniball
nagyúr
válasz AndrewTdi #45656 üzenetére
ER6N-n vizsgáztam, azért nem egy Hal?Ja,Busa! az.
Amúgy most tavasszal én is bénázok olyanokat, hogy magam előtt is csak irulok-pirulok a bukó alatt. Bizony bőven elég az az egy-két hónap kihagyás hogy kiessen az ember a ritmusból...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #45657 üzenetére
Igazából levegőt nem eresztettünk bele, tehát klasszikus értelemben
nem is beszélhetünk légtelenítésről: ami a fejvakarásra késztetett az
az volt, hogy a hátsó féknél az olaj tiszta retek volt, a kombi párjánál
meg szép tiszta. Na persze, mert nem az volt a kombi párja. LOL.
(Madisonon csak egy tárcsa van, ott meg azon lehet agyalni, hogy a
megfelelő légtelenítőt nyisd meg a 2-ből a háromdugattyús nyergen.)canniball: nem kell ahhoz Busának lennie: teljesen tiszta szitukba
sem ment bele, miközben neki az egy csavarás a gázkaron és már
ott sincs. Ki kell mondjam: több esetben egyszerűen feltartott.
(Pedig a Majával voltam, és nem mentünk állat módjára... Csak úgy
alakult, hogy egy ideig beállítunk "motoros túrás formációba", és én
voltam a harmadik. Nem akartam bosszantani, hogy megelőzöm.)[ Szerkesztve ]
-
üszök
őstag
válasz enginev3.0 #45603 üzenetére
Az elsőben vizes Kymco blokk van,szerintem nem olyan rossz blokk az.Van hozzá minden nem túl drágán.
Viszonylag kicsi az a motor,és elég jól megy,főleg a 150-es.
Nincs 100ccm-el csak 125,és 150 van.
Biztos,hogy rendszám nélküli 125-el akarsz járni? Haveromat most büntették 30k-ra ilyenért.
AndrewTdi
(őstag)Azért fog keresztbe a fék,hogy ne húzzon fékezéskor.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
DigitXT
félisten
Azért fog keresztbe a fék,hogy ne húzzon fékezéskor.
Eegen, erre én is gondoltam: Madisonon bal oldalon van az első tárcsa,
viszont a hátsó meg a jobb oldalon... Itt nem az a logikátlan, hanem az,
hogy a francért rakták a hátsó tárcsát BELE a felnibe (egy kicsit balra).
Ez ugyanis rontja a hozzáférhetőséget, így a szerelhetőséget, s még a
fékkarok/féktárcsák helyzete is pont megfordul elöl. Na ez a marhaság.Ui: legközelebb nem árt, ha egy "service manual" kéznél van...
(Veszteni nem vesztettünk semmit, csak egy kis időt, de ráértünk, na.)Ah: megelőztek. Ha már Monster: huszi.gyb sajnos nem jött, lemaradt.
Pedig hajtóműolajam van még fél liter, szóval még két robogó belefér.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz canniball #45664 üzenetére
Mondod ezt egy 650-es nyergében. Azért a Maja nem ugrik akkorát,
és mint mondtam, a formáció is bezavart picit, mert a túravezető rossz
oldalra állt be, így nekem jobbról kellett volna előznöm. Na az a necc...Meg előtte egyértelművé tette a csaj (?: vékonyka volt, na), hogy van
kakaó abban a méregzöld vasban, szóval nem akartam szórakozni vele.
Őszintén megvallva, meglepett, hogy egyáltalán utolértük. Kétszer. Hja,
kérem, a piros lámpa nagy úr. Aztán ha még előre se megy rendesen...Amúgy a mogyoródi* lejtőn megnéztem, mit tud a gép: majdnem ütötte
a 140-et az óra. Baromi sokat csal abban a tartományban: 120 lehetett.*: vagy kerepesi, nem tudom, hogy hívják, van-e mondjuk olyan "neve",
mint az "érdi emelkedőnek". (Lényeg, hogy valahol itt lehetett a teszt.)Szerk: írtam korábban, hogy nem "huligánkodtunk": ezt mondjuk kicsit
kivételnek tekintem, de veszélyes nem volt, semmi keresztutca, és hát
senki nem volt előttem, szóval nyugodtan lehetett nyelezni. És várni.Szerk2: odafelé meg olyan óra 110-nél állt meg a tudomány, pedig még
le is húzódtak előlem, hadd menjek. (Én kértem elnézést, hogy szépen
lassan kúszok el mellettük a belső sávban: nemtom, miért húzódtak le.)[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #45665 üzenetére
Ha úgy gurultunk volna ahig szoktunk ha megunjuk a tötymörgést, akkor csak 1szer értük volna be a Kawást, utána már nem, mert mi hagytuk volna el. Meg amúgy jó hogy megbeszéltük hogy Te mész elöl.
Amugy meg kell mondjam, hogy furulya nélkül nem kimondottan halk a 4Road. De inkább hangos. Néha jobban hallottam azt mint a sajátomat. A városban néhény piroslámpás indulásnál nem igazén voltunk andalítóak.
-
csongi
veterán
Ezek szerint a fekfolyadek csere sikeres volt
Vegre meg is tudsz allni !!!! Jeeee -
AndrewTdi
addikt
Itt is az, de nagyon körülményes. Útban van a felni és csak röbidke imbuszt tudsz beletenni. És akkor még erőkarról nem is beszéltünk.
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #45666 üzenetére
Korábban írtam h kollégám megvette a 180-as rendszámost.
Mivel neki is elhintettem h rendszám nélkül ne, így mindenképpen olyat keresett, viszont jogsija még nincs motorra... és abban a tudatban volt, h a jogsi nélküli vezetésért a szabálysértési bírság jár, az-az helyszínen 5k.
Tegnap egy közös rendőrismerősünkkel találkoztunk, felvilágosította h az engedély nélküli vezetés 2012-től már helyszínen 45k, feljelentést követően 90. Bár szerinte a motorosokat városon belül soha nem piszkálják és nagyon ritkán van kiadva nekik, ettől függetlenül már nézi a motoros iskolákat, mert 80-ból már kijön az A is.mod. Jah és igen, hozzátette azt is a rendőrsárc h ő is teljesen fogalmatlan, lövése nincs mit kell nézni h kiderüljön a turpisság, de mondta nem is érdekli.
Szóval nem véletlen, h ennyire divat a rendszám nélküli használat még most is.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #45672 üzenetére
Pozitív hozzáállás, remélem minden illegális géppel "versenyző" motorostársunk előbb-utóbb eljut idáig!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #45667 üzenetére
Jah, láttam, amikor integetsz, csak épp telefonáltam, ha húzom neki, nehezebben hallottam volna. (Easy rider öcsém.) Amúgy nem zavart a Nexus, nem nagyon csumáztad: ha nem bírtam volna ki, mindenképp előre megyek. Jah, hát a Maja is csak relatíve halk.
canniball: igen, sokat tökölt, olyankor megelőzhettem volna (csak hát ő ment a felezőn, és az indexet nem használta), de amikor meg megindult rendesen, akkor elhúzott. Na ez lett volna a bosszantás, ha megelőzöm, visszaelőz, tököl, megelőzöm, stb. Nem rohantunk, belefért, na.
csongi: 6-os imbusz, amit remekül meg lehet toldani egy bitbefogóval, utána meg olyan nyelet raksz rá 1/2"-os hosszabbítókból, amit akarsz. (Kellett, mert a sima, rövid kulcs igen karcsú volt a csavar oldásához.)
[ Szerkesztve ]
-
Barell
senior tag
Üdv, ma hozzájutottam egy használt motowell sisakhoz ami elvileg tud Bluetooth-ot de sehogy nem jövök rá hogy hogyan kell bekapcsolni hogy lássa a telefon. Az sem biztos hogy működik, tudna valaki segíteni?
-
SirKero
őstag
Ma végre szabadnapos vagyok és meg tudtam nézni a töltést üzemi hőfokon is.
Hát elég érdekes. Alapjáraton 13,98 V-14V ha pörgetem 5000 rpm. le megy 13,76V-ra. Nem akkor kéne többnek lenni?Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
kcsa
veterán
@SirKero: De, elvileg 14 felett az ideális. AndrewTDI esete is hasonló, meg enyém is ilyen volt, csak nekem pl. alapjáraton, terhelés alatt (refi+fék) simán benézett 12V környékére. De menet közben is max 13,5-öt tudott.
Viszont ma berakattam a 30 grammos görgőket, és kuplung is kicsit fel lett csiszolva. Ég és föld. Már tudja azt, hogy hatvannal 4k fordulatszám, úgy érzem, ezzel rendben kell lennie a fogyasztásnak is. Tudja azt is, hogy kisgázra már elindul. Ilyet akartam
Cserébe a vadállat jelleg szinte teljesen elveszett. Megy, persze, csak nem 7-8k fordulatszámon[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz SirKero #45678 üzenetére
Ket lehetoseg.
1. Feszab beteg, de ezt hagynam masodik lehetosegnek.
Egy normalis multimezerrel kimerheto minden lehetoseg, de inkabb szerelo ha nem vagy bisztos a dolgoban.
2, ez legyen az elso.
Sajnos bontasaal jar. A tolto aramkort teljesen szwdd szet. A feszabbtol a generatorig illete az akksiig.
Minden csatlakozot nezz at, meg a csatlakozo hatuljaba is nezd meg van oxidacio, ha gyanus akkor blankkold meg es ogy is ellenorizd a vezeteket.
Majd kontakt de inkabb wd 40 befuj ossze dug mindent es ellenoriz.
Fontos, hogy a testeleseket is megnezd.Motor testeles.
Japanok kevesbe betegszenek meg, de ha itali tengerpart sos levego megteheti a kello hatasatDigitxt igen, ismerem a dolgot jol oda bir melegedni, ez van ezeknel a csatlakozasi pontoknal, alu-vas.
Kcsa: nah majd figyeld csak mennyivel mas lesz, es nem 6,5 lesz a fogyasztas
[ Szerkesztve ]
-
Kloden
senior tag
Sziasztok, tegnap boldog tulajdonosa lettem egy Piaggio X9 200-nak, eddig rettenetesen tetszik, de lenne néhány kérdésem!
Akkucserére szorul, honnan érdemes rendelni? Netről szoktatok vagy a helyi boltok is megteszik?
Olajcserét honnan tudom, hogy el kéne végezni? A kupakot levéve azt láttam, hogy maxon van a szint, és nem teljesen fekete, hanem sötétbarnás-átlátszó. Érdemes ilyenkor is cserélni?
Kézikönyv természetesen nincsen hozzá, honnan tudnám letölteni? Angolul is jó lenne. Egyelőre egy Service station manualt találtam.
A szíj állapotát meg tudom nézni egyszerű halandóként? 24e km van benne, nem tudom azt esetleg mikor szokták cserélni.
A moci immobilizeres, ezért -mivel egy kulcs van hozzá- másolni akartam, de 13k lenne ami kicsit sok.
Viszont 2-ért lemásolják chip nélkül. Van ennek értelme így? Mert ha esetleg elveszteném a chipes kulcsot, legalább lenne egy sima kulcsom, az immobilizert meg csak ki lehet iktatni.. vagy rosszul gondolom?"Ön fél a haláltól?" "Az élettől félek."
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #45672 üzenetére
Érdemes is neki lerakni mert ha később nagyobbat akar, akkor nem lesz para.
Ez a "baj" a rendőrökkel, hogy nincs nekik kiadva a motoros control így szarnak rá leszámítva a motoros rendőröket ők azért tisztában vannak a dolgokkal, de azokból meg nagyon kevés van.
(#45681) Kloden Tök mind1 honnét veszel, ha helyben is jó áron tudsz venni akkor vedd ott és nincs szállítási ktg.
Mindenképp cserélj olajat nem tudhatod az előző tulaj mikor cserélte.
Manual-t neten keress google.
Biztos hogy volt már szíj cserélve meg kell nézni mennyire van elkopva van annak egy határértéke.
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
13,6 L / 352km
-
kcsa
veterán
válasz Kloden #45681 üzenetére
Én ott veszek akkut, ahol a legolcsóbb. Ez jellemzően webáruház szokott lenni.
Olajat mindenképpen cserélj, nem akkora összeg hogy megérje ezen spórolni.
Szíj állapota ha már szemmel láthatóan rossz, akkor sos a csere: repedezett, fényesre kopott, textil kilóg -> azonnali csere. De van szélességének is tűrése, ezt a Service manual tartalmazza.
Immo piaggio eseteben nem igazán kiiktatható - pl. 250 esetében ecu tartalmazza immot. Ecu csere horror áron van
-
-
Kloden
senior tag
Ok, köszönöm a válaszokat!
"Ön fél a haláltól?" "Az élettől félek."
-
SirKero
őstag
(#45680) csongi
Mivel abszolút nem értek a műszaki részéhez ezért első körben hétfőn felhívom T Lacit és rá kérdezek,hogy alapból mennyinek is kellene lennie a töltő feszültségnek. ( lehet,hogy így jó ahogy most van ) Most volt nála a gép és amikor elhoztam mondta,hogy bár mi nemű probléma felmerül azonnal jelezzem neki.
Egyébként azóta indul a gép elsőre több napos ( most három napot állt ) állás után is. Kicsit tekerget de első próbálkozásra indul.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
csongi
veterán
válasz SirKero #45689 üzenetére
Ha azért esik vissza töltés mert ráadod a világítást akkor jó, ha azonos terhelés mellett, emeled a fordulatot és vissza esik a töltés a kisebb fordulathoz képest akkor nem jó. Ha erre azt mondja hogy jó akkor erősen kételkedem a hozzáértésében. De szerintem nem fogja ráhagyni, eddig jót hallottam róla.
-
SirKero
őstag
válasz csongi #45691 üzenetére
Az enyémen nem lehet lekapcsolni a világítást alapból tompított mindig rajta van. Próbáltam refi+fénykürt kombót de nem esett le a töltés akkor is 13.76V.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
pippo76
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Adott egy Piaggio Liberty 50-es. Variátorszíjat szeretnék cserélni. A gyári szíj 18,5x826-os, de boltban akartak adni 835 vagy 840-est mondván az is jó lesz mert az még elfér sőt jobban kifut. Kérdésem, hogy ez így van vagy ragaszkodjak a 826-hoz. A motor tuningmentes, csak melóba járok vele.
Köszönöm
-
csongi
veterán
válasz SirKero #45692 üzenetére
Szerintem oxidáci van.
Egyébként ha valakit érdekel. -
csongi
veterán
köszi az észrevételeket, majd kiszabadítom a ponyva alól és lövök teli fotót
-
Brogyi
senior tag
válasz csongi #45655 üzenetére
Mint korábban ígértem a hétvégén volt egy kis időm foglalkozni a mocival, és szétrobbantottam az elejét.
A vészleállítót szétszedve a helyzet pontosan olyan volt mint az önindító nyomógombjánál. Nem az áram, hanem a beázás, a por, és az a kevés kis zsír okozta a hibát. Egy kis dörzsölés, és némi vegyszer elegendő volt. Egy pici legozás azért volt, mert hát szétugrott a kapcsoló. Ki lehetett találni.
A Te motorod inkább az X9-re hasonlít. Annál jelllemző, hogy az akksitól nem jut el a delej a megfelelő helyre, és az akksi forralás.
Mindegy egy a lényeg túl vagyok rajta. A többi kiderül majd később mivel mindennap elfordítom a kulcsot benne.
Köszi a tanácsot, mert a cuki előtt az életemet mentetted meg. Lányos zavaromban csak néztem kifele a fejemből. -
andree04
aktív tag
Sziasztok kaphatnék véleményt erről a robogóról?
Aki nem akar link-et nyitni ez egy Honda Tact AF09, 2000évjáratú, 9100km-rel,mükődő képes robogó.Megéri az árát,20K?mennyiért mennek az ilyen fajta robogók,persze felújítás után?Köszönöm[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mindenkinek elérhetővé teszi a képgenerálást a Lossless Scaling
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Mobil flották
- Netfone
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- BMW F10 F11 F30 F31 G30, G80 stb Jubíleumi, M Power vagy fekete embléma szett
- Athom WLED 15W E27 RGB+Warm+Cold White okos villanykörte
- Toyota 2009 Avensis CRUZ tetőcsomagtartó
- Kompakt ( CFL ) fénycsövek ( 13 db )
- Krups, Krups Quattro darálós automata kávé főző kávéfőzők, full vízkőtelenítve és pucolva
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen