-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #45352 üzenetére
A doboztartó platni hogy van felfogatva? Brutálisan néz ki.
Amúgy szoktam látni egy ilyen sárga/fekete gépet a IX-be,
de lehet, hogy 50-es, mert rendszám asszem nincs rajta. -
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #45353 üzenetére
A nagy hátsó szárnyon van egy műanyag közbenső betét, ami kipattintható, s az alatta lévő 4 csavarra lehet dobozt rögzíteni.
De legalább nem egykerekezős, állatkodós motor volt. Runner-ből ritka, 200-ért rendszámmal qva jól járt vele.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
urbi73
senior tag
A Dr. replika , az milyen gyártmány lenne ?
[ Szerkesztve ]
-
-
urbi73
senior tag
válasz runner 125 #45356 üzenetére
Akkor ez gondolom felejtős ? Egy 70 es vas hengerről lenne szó ,
-
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #45354 üzenetére
Eskü úgy néz ki, mintha a platnit két csavar fogná, és max. a
feléig lenne alátámasztva. Mondjuk nem tudom, mekkora az
a hátsó kapaszkodó, lehet optikai csalódás... (Ja, ezzel tutira
nem egykerekeztek, mert leért volna hátul a doboz. Nyehehe.)Na igen: 200K, rendszámmal, ha egyben van, tényleg jó vétel.
[ Szerkesztve ]
-
horvathkrisz
addikt
válasz runner 125 #45356 üzenetére
Megalol!
-
DigitXT
félisten
Amúgy egy nagyobb doboz növeli a gép látszólagos méretét. Bocs az elforgatott
képért, csak zavartak a fotózásban, így gyorsan lelőttem (túl) közelről: így fért ki.Szerk: raknék még rá oldalra is kettőt, egészen túragépnek nézne ki... LOL.
(Persze, akkor nem lehetne vele ilyen közel parkolni a falhoz, meg ilyenek...)
Néhány tükröt ma is begyűjtöttem volna, ha hátul kiáll bármi a gépsárkányból...[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #45352 üzenetére
Így képről nem rossz, de azért a tiedtől messze van.
-
DigitXT
félisten
válasz Kloden #45363 üzenetére
30 ropi átírásra nem kevés...
Pedig az annyi. Épp nemrég számolgattuk, hogy egy 125-ös gép átírása ennyi.
Minél nagyobb ccm és kW, annál több az illeték (oké, nem sokkal, de több).az is megy 110-et utazóban
Ezt a 110-et azért én fenntartásokkal kezelném. (Óra szerint lehet, hogy megy
annyit, de akkor rendesen csal...) Valósban jó lesz az 90-100-nak is, ami talán
még kényelmesen kijön belőle, de valóban utazó tempó, szinte nyélgázon? Ha
országúton akarsz közlekedni, ahol bizony előfordul, hogy néha előzni kéne, a
kisebb motorok sokkal veszélyesebbek, mert csak lendületből tudsz elmenni...
Nincs már akkora gyorsulásod mondjuk 80-ról 100-ra, mint adott esetben kéne.Mondom ha jogsi nem korlátoz, én a helyedben egy 250-est min. megnéznék.
Ha a Madison tetszik, van 200-as is (Piaggio blokkos), meg 250-es (Yamaha).
A kisebb Yamaha blokk (azon kívül, hogy nagyon jó, hiszen az van a Majában
is) szerintem (és hangsúlyozom, szerintem) nem "ideális" egy akkora kasztni
dinamikus mozgatásához. Nem beszélve a légellenállásról, nagy sebességnél.Ne érts félre: egy 180-as Majával járok (még mindig), meg 400-as Madisonnal
(ha kész lesz). A Maja a városban kiváló. (Viszonylag dinamikus, kezelhető a
mérete, fürge jószág.) A Madison viszont sokkal erősebb. Miközben nagyobb.
Oda lehet csavarni neki a gáznak, és már át is ugrottam az előttem haladót...
A Majával nem szívesen szaladok fel Dobogóköre brahiból, míg a Madisonnal
megtettem, mert annak inkább az a "természetes közege"... Túrásabb, na.
Persze, hosszú távon csak egy maradhat, viszont összehasonlításokra kiváló
ez az időszak, még ha nem is teljesen szándékos (a Madison lerohadása pl.).Hogy mit akartam ebből kihozni? Hogy országútra már kevésnek érzetem egy
picit a 180-as Majámat is. Pedig az erősebb, mint a 150-es, meg a 125-ös.
Sőt, még Multivar is van benne, ami még rátesz egy lapáttal. De hidd el, attól,
hogy valós végsebességben megfutja a 120-at (órát akasztja!), attól még nem
az az utazója, amit kényelmesen tartasz, hanem inkább valós 85-90 körül, és
innen már egy hasonló tempóban haladó kamion megelőzéséhez nincs kraft...Szóval ha napi szinten kéne országúton ingáznom a melóba, hát 250+.
Szerk: a Piaggio blokkban nem vagyok biztos... Csak mintha a szomszédom
azt emlegette volna, akinek egy ilyen 200-as Madisonja volt. Mondanom sem
kell, hogy hogy áradozott a 400-as erejéről, miután elvitte egy próbakörre...
Igaz, amíg nem ő tankolja, addig lehet neki örülni, amikor meg 6L-t eszik...
Mondjuk ő állította, hogy a 200-asa is benyelt 5,5L-t - szóval inkább Yamahát![ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
Srácok, most már komolyodik a helyzet, egyre valószínűbb, hogy júniustól Dunakesziről kell bejárnom a BAH csomóponthoz.
Ami lehet: B125-tel vezethető masina max 300k-ból, ha az átírás is belefér ebbe, az fasza, ha nem, akkor majd meglátjuk, mi lesz a valós keret, de ennyit szánok rá +/- 50k.
Ami tetszene: továbbra is tetszik a Suzuki TUX, de lehet hosszútávon hülyét kapnék tőle, a Gulliver sokkal simábban működik, mondjuk a tapasztalatom a tanulómotorra korlátozódik, aminek az órájában 39k km van. Mondjuk azt nem mondták, hogy hányadik óra. Más váltós?
pl. TUXRobogóból ami tetszik, az a Scarabeo, főleg dobozokkal (gondolom megpakolva lomha, mint az állat), de formára bejön, meg van belőle sok.
pl. Scarabeo
Majesty már csak a topikkötődés miatt is szóba jöhet , főleg, ha esetleg közeli helyre tud velem jönni tapasztalt márkatárs.
pl. Majesty
Más robogó? A Gullivernél jó lenne, ha nem lenne kisebb a csomagtartója, bár abba sem fér bele pont a nyitható bukóm, a kabátom meg pláne nem.Ja, és bírja az ingázást naponta. Kirándulgatni biztosan elmennék néha, de azt hiszem, tudnám bogyó hozzáállását követni ilyenkor, ha nem így lenne, nem a 125ösök között keresgetnék.
Kösz
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #45365 üzenetére
Az a baj, hogy én csak a saját motorommal vagyok ilyen tapasztalt.
Talán nem véletlen, hogy belekerült párszáz K-ba, hogy felújítottam?
(Magyarán belenyúltam a szarba, de kikupáltam: oh yeah.) Okés, egy
csomó extrát 1:1-ben mentettem át a Madisonra, amik elég keményen
megdobták azt az 1,2 misis összköltségvetést: fordulatszámmérő, stb.Ettől függetlenül nézelődni szívesen megyek, mert miért ne... Egészen
másképp állnak az emberhez, ha motorral érkezik, lásd a Velvetes arc,
amely szituban tök nem gondoltam volna, hogy gurulni fogunk egy kört.TUX-ról mintha egyszer érdeklődtél volna: egy kollégámnak van 250-es,
de amúgy semmit nem tudok róla. Scarabeo meg nem az esetem. -
DigitXT
félisten
válasz Kloden #45367 üzenetére
Ez látod jó kérdés: az a 3-3,5 még hihető is, ha nem városban használja, és
nem csumázza neki folyton. Nekem a legjobb fogyim volt 3,5 igaz, hogy a
Multivar is benne volt, meg a SpeedoHealer is rontotta a statisztikát. Szóval,
ha a Multivart nem is számoljuk, csak a normál távot mérjük, akkor benézett
3,15-be? Gyári setuppal talán meglett volna a 3. Szigorúan országút, szépen
egyenletes tempóban, 85-90-nel, max. 1-2 előzéssel, és kevés várossal...
Végig városban (Budapest), nem kímélve meg 3,7-3,8 körül van, gyárilag 3,5.
Na, ez a Majesty. De ilyen blokk van a 150-es Madisonban is - szóval hihető.
(Voltam én 4 fölött is vele, de akkor még nagyon új volt a Multivar feeling, így
rengeteget nyeleztem, mert élveztem ahogy megtáltosodott attól a +3LE-től.)250-essel nincs tapasztalatom. Nagy kedvencem amúgy a 250-es Maja is.
Az egy baromi kényelmes gép, és személy szerint kinézetre is bejön.
Futár srác mondta, hogy van benne 80000 km, és csak megy, és megy.
(Nem tudom, kérdeztem-e a fogyit, de ha igen, akkor is elfelejtettem, LOL...)Szerk: egyébként nem kell nagyon félni ezektől. Tisztában lenni persze nem
árt. Simán lehet ugyanis, hogy kb. ugyanannyit eszik, csak jobban megy.
Mivel nem kell annyira forgatni, mint a kistesót, lehet spórolósabban haladni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #45368 üzenetére
Nem érdekel valakit egy M-es N103? Engem csak a Bluetooth modul
érdekelne belőle, de az eladó csak egyben hajlandó eladni az egészet...
Headsetem van, amivel tudok hívást is fogadni, bár 4Road mellett necc,
az InterCom Kit viszont kábeles, és a jobb csatornát hanyagolja, erősítő
nélkül meg gyönyürűen szól csak kevésbé használható (max. hangerő).
Gondoltam a Bluetooth Kittel két légy meglenne egy csapásra, occón.Szóval ha valakit érdekelne a kupak (jó a mérete, kell a headset, pinlock,
kutyafasza, amit ez mind tud, kivéve a Bluetooth), dobjon egy privit. -
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #45352 üzenetére
Ez egész egyben van, és mondhatni hogy ingyen vette. Nekem az NRG bőven drágább volt. Ahogy néztem aprón, ez se lenne rossz.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
üszök
őstag
-
SirKero
őstag
válasz Kloden #45367 üzenetére
Én is nézegettem 250-eseket is, de mennyivel többet eszik mint egy 150-es?
Semennyivel. Nekem volt 150-es Burgmanom ami 3,5l/100km fogyasztott. Most 400-as Burgman van és ugyan úgy 3,5l/100km a fogysztás Közlekedni pedig teljesen más világ vele. Ha jogsi nem korlátoz és van valamennyi tapasztalatod a motorozás terén ( és nem utolsó sorban anyagilag is megengedheted ) akkor ne 150-t vegyél mert hamar megbánod. Minimum 250 de inkább 400
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #45370 üzenetére
Esetleg egy intercom kábel (4pin-4-pin, 2,5 mm-3,5 mm).
Érdekelne ez a Bluetoothos móka, de nem árasztották el (még)
a postaládámat az érdeklődő privik, hogy mennyibe jönne ki.
Én meg (még) gondolkodom rajta erősen. Pinlockot is akartam,
de nem adtam érte 10K-t. A víztiszta plexim kicsit karcos ugye,
ezen meg talán van egy hibátlan (új ára 10K fölött), stb. Szóval
(erősen függ az állapotától, de) lehet, hogy tök jó vétel lenne. -
AndrewTdi
addikt
Én is elkezdtem blútuttyos hecceteket nlzni, de nemtom hallanék e bármit is a SBKtól.
Ki kéne próbálnom egyet[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
A környékből, ha valakit érdekel.
Nekem volt blutyutyos sztereó settem, tökéletesen működik, Telefonnal minden. Navi zene telefonálás minden.
Olyat válasszatok, aminek a kezelő felületei, kesztyűben is egyértelműen kitapintható. A Sony cucca egész jó. És nem is veszett drága.
Ha zenét is akarsz hallgatni, akkor főleg fontos a kezelhetőség, mert egyébként szenvedés, ha nem tudod vezérelni, állandóan csak küzdesz vele, nem hallod mit mondanak neked, mikor hozzád beszélnek.[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
-
csongi
veterán
válasz AndrewTdi #45381 üzenetére
Mikor nem hasznaljak eso vizet gyujt ossze?
Errol jut eszembe mikor az onjaros tuzerek avattak a kopaszokat, felengedtek a huto ventillator hazat ugy 100liter vizzel es a kopasszal felnyittatak a tetejet, egy kover gaz es uszott a fiucska a vizben
Majd kapott egy egyhetes helybe topogast, mert az uszosapka hasznalata kotelezo
Szarabbul a teli bevonulok jartak -
SirKero
őstag
Lehet,hogy engem is útól ért az akku probléma
Két nap állás után nem volt hajlandó elindulni a gépezet. Tekerni tekert de nem indult. Elsőre nem is gyanakodtam az aksira mert 4-5 indítást is tekert rendesen ( legalább is nekem úgy tűnt ) de beindulni nem akart. Nem akartam csontra lemeríteni ezért a kocsi aksiról rábikáztam és úgy egyből beindult.
Mielőtt vennék bele új akkut gondoltam mérnék egy töltést de mivel még nem csináltam az lenne a kérdésem,hogy levett sarukkal kell mérni vagy hagyjam rajta az aksin? Mennyinek kell lennie a töltésnek? Ha jól emlékszem 13,5V-14V között valahol Ezt alapjáraton kell produkálnia?
Ha triviális a kérdésem bocs de nagyon alap felhasználó szintű a műszaki tudásomMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
urbi73
senior tag
Erről valami vélemény [link] Érdemes megvenni?
-
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #45384 üzenetére
Nekem akkor a karbiban nem épült fel a nyomás gyenge akksival.
(Feltöltés után meg rögtön röffent.) Mérni azt mondják, hogy az akkusarun
kell, miközben rajta van az akksin. (Nélküle nem nagyon tudod, mert akku
nélkül berúgókar híján be sem indítható, utána meg már nem veszed le.)Ha nagyon furcsa értékeket mér az ember, akkor érdemes lenne valahogy
a fesszab előtt is megmérni, de arra meg azt írják, hogy picikét macerás...
Bár, még mindig egy korrekt mérés (akár oszcilloszkóppal), mint 20-30K-s
felesleges kiadás egy fesszabra, ha "csak" a generátor van megmakkanva.
(Inkább SirKero-nak szánom, mert neked VR hibád volt és ki is lett javítva.) -
SirKero
őstag
Köszi a segítséget nektek
Még annyit , hogy ha jó a töltés ( és aksit kell vennem ) nem gond ha nagyobbat teszek bele.
Most egy Yuasa Ytx9bs van benne aminek 80A az indító árama. Ha nagyobb indító áramút tennék bele ugyanebből a típusból az nem gond? Amiket nézegettem : Varta 135A Yuasa 120AMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
SirKero
őstag
Akkor a kettő közül lesz valamelyik ha szükséges. A Varta menyire jó márka aksiban? A Yuasa tudom,hogy nagyon felkapott a Japán motor gyártók között de dupla annyiba is kerül
(#45390) SzlobiG Most meg fogtál. Ami most benne van az Ytx9bs ami 8Ah-s. Viszont találtam egy üzletet ahol már YT12A-BS ír rá ami 12Ah-s [link]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
AndrewTdi
addikt
válasz SirKero #45391 üzenetére
Szerintem mérd le a helyeét. én lemértem a helyet ahová be kell tenni, és méret alapján választottam ki a legnagyobbat. 190A-es indítóval sikerült találnom. Annyi, hogy nem 14Ah, hanem 12. De alig forgat 1-et és már indul is.
Simán vehetsz VARTA-t. Gondozásmentesből szinte bármelyik jó. Nálam összesen 2 variáció volt. Landport vagy Yuasa. Yuasa 28K, Landport 13. Nyilván landport lett belőle.
[ Szerkesztve ]
-
Kloden
senior tag
Köszönöm a válaszokat!
"Ön fél a haláltól?" "Az élettől félek."
-
SirKero
őstag
Nos kimentem lemérni a töltésem. 13,98V - 14,1V között van alapjáraton. Gondolom ez így megfelelő. Most újabb két nap állás után pöccre indult Viszont a bogár már motoszkál ( mi lesz ha megint nem indul? ) de potyára sem akarok kiadni 10 ropit
Kétlem, hogy gyárilag 8Ah-s kéne bele, nekem a leoba nagyobb kell. Szerintem amikor behozták egy kampó aksi volt benne és egy olcsó de még éppen megfelelő szintű darabot tettek bele míg eladták.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
SirKero
őstag
Nem lehet,hogy azért magas a töltés egy kicsit mert még hideg volt a motor magasabb az alapjárat jobban pörög. Nem még egy izzóm sem égett ki ( és remélem ez így is marad )
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Spórolós topik
- Horgász topik
- Elektromos cigaretta 🔞
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Politika
- Gray Zone Warfare
- OLED TV topic
- Androidos tablet topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- További aktív témák...