-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabe_
őstag
Ma eladtam a kis CPI Crackeremet... Kicsit sajnálom, eléggé megszerettem.
Sovány szakácsban sose bízz!
-
Barell
senior tag
Nos tegnap meglett az új családtag egy Motowell Magnet Sport személyében. Egy 8 éves Motowell Kid-et váltott le. Mivel szépen szolgált a kis kid, közel 25 ezer km-en át mégha voltak vele gondok is (többnyire általam okozott) bizalmamat adtam ismét a gyártónak. 2007-es a Magnet és 5000km-el vettem át nagyon megkímélt szép állapotban. Féltem tőle nagyon, nem tudtam mire számítsak megnézésnél és kellemeset csalódtam. Külsőre is jobban tetszett mint képről, (nem láttam még testközelből) nagyobb, masszívabb mint hittem. A lényeg pedig az ahogy megy. Nem a sport kipufogós verzió hanem a gyári egyszerű dob van rajta és nagyon szépen megy. Húz egyenletesen, csendes halk hang és óra szerint 85+ amit megy így ez kb 75 lehet, annyit írt a GPS. Nagyon jó az elöl hátul tárcsafék és nagyon kényelmes jól veszi a bukkanókat is. Mivel ennyire rendben van és szépen megy még szerintem dobot sem kap újat, max a kinézet miatt zavar ez a nagy ezüst dob. Mindent össze vetve lehet szidni, lehet a ne vedd meg kategóriába rakni de ez kellemes meglepetés volt számomra a Kid teljesítménye és összerakási minősége után. Sokat fejlődött a minőség, még ha nem is egy Yamaha vagy Gilera. A tegnapi és mai nap folyamán bele is raktam 120km-ert és eddig minden rendben, alig szállok le róla.
Íme egy kép is:
-
runner 125
nagyúr
válasz SzlobiG #45704 üzenetére
Biztos nem a putriból eladó, rendezett környéknek tűnik...
Mondjuk "próbakör" előtt azért lefertőtleníteném, sőt, a próba előtt 3 nappal kihelyeznék rá némi patkánymérget, h tuti ami tuti, útközben ne érjen meglepetés."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #45705 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
üszök
őstag
válasz andree04 #45700 üzenetére
Haver. Ez a motor már 2000-ben is legalább 15 éves volt. Valamikor a 80-as évek közepéről származik.
Egy huszast talán megér ha megy,de csodát ne várj tőle. Ha nem tudod magadnak javítani felejtsd el.
ha üzletelni akarsz vele,akkor is felejtsd el. Bár a Japók lehet átjönnek érte lassan,mert ilyenek náluk már nem nagyon vannak. Ide hordták őket a 90-es évek elején konténer számra.Van aki erről elhiszi,hogy 2000-ben készült?
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
SzlobiG
félisten
válasz runner 125 #45705 üzenetére
Lehet jobb nem találkozni a tulajjal postai utánvéttel kell átvenni.
-
kcsa
veterán
hogy utaljak a motoros topik aktuális témájára: egy használt gumi áráért ilyen robogó jár
-
üszök
őstag
válasz SzlobiG #45710 üzenetére
Ott van az. Csak azóta valószínű,hogy gazdát cserélt,és fel értékelődött.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Grillo
senior tag
Azért ennyi srácok, mert jövőre ez már veterán. Még most kell megvenni, egyre megy fel az ára...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz andree04 #45700 üzenetére
Kis kihagyás után először erre reagálnék:
Szia!
AF09-ek már eléggé öregek, ha fel is újítod nem kérhetsz érte 50-60 000Ft fölött. A konkrét hirdetést már nem láttam, de ha megvennéd, felújítanád, eladnád, és ezen keresni is akarsz, az nem fog menni.
Jó gépek, ha volt gazdája, akkor nem lesz baja. Viszont érteni nem árt hozzá, ha egyet köhint tudd, mi baja van. Sok szívástól meg tudod magad kímélniszerk.: Km óra állás biztosan nem annyi, már 3-4-5... stb szer átfordulhatott az óra. De ezzel ne foglalkozz nem km óra állást veszünk.
(#45663) DigitXT:
Majd legközelebb. Hajtómű olajból még nekem is van, ha nem lopták el. (Betörtek, minden szerszámot elvitték, az alkatrészeket még nem láttam, most megyek oda).[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #45727 üzenetére
Ha esetleg kiderül, hogy "kamubetörés" volt, és a szerszámokat eddig is
"csipegető" melósok trükköztek, abból még lehet egy jó kis kalamajka.üszök: '80-as évek közepébe szerintem belefér a '83-86-os időszak. És a
15 év pont ennek közepére teszi. Én azért írtam 1984-et, mert el akartam
sütni rá valami Orwelles poént. De aztán nem jutott eszembe egy sem.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Addig tekergették az óráját, míg a léptetőmotor megmakkant.
Nézzétek meg hol áll nullaként, LOL. 8000 km, meg a tököm. -
DigitXT
félisten
Adott esetben nem árt a típus ismerete, valóban. De mondjuk a mélyen 0 alá
beesett mutatót léptetőmotoros km óra esetében nehéz másképp értelmezni,
mint hogy vmi el van qrva benne... (A hiányzó doboztartóról ne is beszéljünk.)Na mindegy. Csak megnéztem, mik vannak fent, és ez új hirdetés volt. Hehe.
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #45731 üzenetére
Aprilián tud ugyan ilyet csinálni,mondjuk 5-10 gyújtás ráadás után szépen vissza cammog az eredeti helyére,vagy nem. Àltalában elektromos hiba miatt van. Hmm 10éves eredeti gumma lehet rajta-e vajon? Wazz mekkora kályhacsőve van.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #45735 üzenetére
Az a kályhacső gyári ám. És kifejezetten halk. Sajnos.
longwild: várakozó állásponton vagyok. Épp ma telt el 2 hét.
Várom, hogy érkezik-e új tárcsa, vagy sem... Kéne neki... -
DigitXT
félisten
Az EBC forgalmazó erősen hajlik arra, hogy gyári hibás lehetett, de még mérni
nem sikerült (ez nem rajtam múlott). Ha megjön a garis csere (ami önmagában
nagy szó: már azért elhajthattak volna, hogy nem EBC fékbetéttel használtam),
majd elviszem a szervizbe. Megint. Bár mondta, hogy NEM ragaszkodik hozzá,
hogy szervizben rakassam fel, hiszen most már nagyon tudom, hogy hogy kell.
De én ragaszkodom hozzá. Ahogy az azonnali kiméréséhez is 0 km-esen, meg
előtte még a mostani állapot kiméréséhez is, hogy tényleg 0,1 mm üt-e ekkorát.Egyébként szerintem konkrétan "görbe" volt a tárcsa eredetileg, de hogy ez mi
okozhatta? Azt nem tudom. Még ha valami alá is szorult a felszerelésnél, mivel
nem pucolgattam meg a felületeket, csak levettem a régit, és felraktam az újat,
nehezen tudom elképzelni, hogy olyan bólintást okozzon, mint amit láttam. Azt
bánom csak, hogy nem raktam vissza rögtön a gyári kopott tárcsát, hanem még
kipróbáltam, hogy milyen így. Igaz, 100 km alatt a DTV nehezen alakul ki.Ja és azóta, hogy ebben megegyeztünk, hogy megrendeli a cserét, meg minden,
leraktam a motort, a miheztartás végett. Ezért járok a Majával, és ezért is vettem
rá a doboztartót, mert idegesített, hogy hátbavág a nagy doboz, meg le akar esni.Röviden: várok. (De a héten mindenképp rácsörgök, ha nem előz meg ezzel....)
-
vico03
tag
Sziasztok!
Tudnátok segíteni hogy egy Piaggio Liberty 125 cm -es 4T robogó milyen környezetvédelmi besorolásba tartozik?
Ezt az oldalt néztem de nem tudom bekategorizálni.... -
DigitXT
félisten
válasz vico03 #45741 üzenetére
Szerintem rossz kalkulátort nézel. Próbáld ezt.
-
vico03
tag
válasz DigitXT #45742 üzenetére
Köszönöm!
Lehetséges hogy egy 2000. márciusában forgalomba helyezett, 2013. májusban forgalomból kivont olasz 125 cm3 -es 4T Piaggio Liberty regiszrációs adója 10 434 ft??
Én keveslem, vagy valamit rosszul csinálok?
Én 50-60 E ft -okat hallok regisztrációs adóra ebben a kategóriában!
Igaz én vagyok a 2. tulajdonosa, van az olasz volt tulajjal adás vételi szerződésem, olasz forgalmi engedélyem illetve forgalomból kivonási lapom.
Ilyenkor van vagyonszerzési illeték és eredetiség vizsgálat vagy nem?? -
Kloden
senior tag
Sziasztok, egy 200-as robogó vásárlása után, (az adásvételi már aláírva) is kell eredetiségvizsgát tennem a motorral, hogy az okmányirodában átírják? Mindenképpen kell hozzá?
"Ön fél a haláltól?" "Az élettől félek."
-
DigitXT
félisten
válasz vico03 #45743 üzenetére
Á, ebben a kategóriában bőven nincs 50K a regadó... Már nincs.
Régen még csak-csak, de akkor is az újabbakra volt ennyi.Szerk: természetesen kell műszaki vizsga, ráadásul "speciális",
drágább (első forgalomba helyezés), és eredetvizsga is, minden.Szerk2: mindennel együtt simán lehet 50-60K a ceh a végén.
Kloden: hogyne kéne. Max. akkor nem, ha az előző tulaj csinált
korábban, és még érvényes. (Valami 30 napra adják ki asszem.)[ Szerkesztve ]
-
vico03
tag
válasz DigitXT #45746 üzenetére
A műszaki vizsgát már tudom hogy 28E ft lesz - ebben van benne a forgalomba helyezés is - mert holnapra van időpontom, akkor 10-11E ft lesz a regadó.
Még milyen költségekkel számoljak hogy a nevemre kerüljön és megkapja a rendszámot?
Én úgy hallottam hogy ha én vagyok az olasz tulaj után a 2. tulajdonos akkor nem kel eredetiség vizsga illetve vagyonszerzési illeték sem, akkor ezek is kellenek?
Mekkora összegre számíthatok?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz vico03 #45747 üzenetére
Erre is van kalkulátor, természetesen... Amúgy kb. 30K még pluszban.
-
vico03
tag
válasz DigitXT #45748 üzenetére
Akkor az esetemben a 2000.03. -i 124 cm3 -es 4T piaggio liberty -m után ekkora nagyságrendre számolhatok mire rajta lesz a rendszám?
Műszaki vizsga és ideiglenes forgalomba helyezés: 28 000.-
Regisztrációs adó: 10 434.-
Vagyonszerzési illeték: 2100.-
Új forgalmi engedély: 6000.-
Törzskönyv: 6000.-
Eredetiség vizsga: 15 500.-
Összesen: 68 034.-Az nem piskóta.........
Az eredetiség vizsgálatot nem az NKH végzi és tartalmazza a Műszaki vizsga és ideiglenes forgalomba helyezés díja még a procedúra legelején??[ Szerkesztve ]
-
Kloden
senior tag
longwild & DigitXT köszönöm!
"Ön fél a haláltól?" "Az élettől félek."
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- BestBuy topik
- DIGI Mobil
- Hobby elektronika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...