- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Delta Force béta teszt
- Nintendo Switch
- Valorant
- EAFC 25
- Diablo IV
- Chernobylite 2: Exclusion Zone - Elindult a Kickstarter kampány
- Hogwarts Legacy teszt
-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Đusty
addikt
FMC útvonal tervezésnél agyamra mennek az indulási, érkezési eljárások. Az indulási még csak hagyján, legfeljebb kihagyom de az érkezési úgy összefirkálja a tervezőképernyőt, hogy ki sem tudom bogozni és látszólag tök értelmetlenül.
Szóval ha kijelölök egy futópályát utána bal oldalon és jobb oldalon is vannak feliratok, azokból honnét tudom melyiket érdemes választani? Mi a bal és mi a jobb oldali? Ráadásul ha egyet kiválasztok az összes pont bekerül az útvonalba és ha nem azt akarom törölhetem ki egyesével a pontokat. Gyakran még az érkező pálya utánra is bead 1-2 pontot valamit pedig törölni sem enged.
Az adott pálya ILS-ét meg nem jeleníti meg az FMC-ben az Approach-nál.
Szóval van ennek valami egyszerűbb megoldása?[ Szerkesztve ]
-
Geryson
addikt
ASX-ben kettő is van:
- wind smoothing, ill.
- enable wind shift stabilizationAmúgy erre mondta nekem anno egy AS supportos fószer AVSIM-en, hogy az első beállítás sajnos "csal", azaz nem lesz olyan szeled amilyen valójában, tehát ez csak óvatosan kezelendő.
Viszont ha megcsinálod az útvonalat AS-ben is (ezt megszoktad?) és utána ezt a második opciót beklikkeled, akkor tulajdonképpen úgy simítja végig az útvonaladon a szelet, hogy mind a le, mind a felszállásnál az eredeti időjárás marad meg, de kiszedi belőle a széllökéseket.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
macy
addikt
Köszi az infókat, megnézem ASE-ban hol van ez a beállítás.
-
Geryson
addikt
Valóban szinte biztosan be lehet állítani ASE alatt is, nem kell hozzá FSUIPC. Nekem ASX-em van és ott is van ilyen.
Amúgy nekem is előfordul, hogy overspeed lesz egy-egy széllökéstől 1-2 mp-ig. Mondjuk ennyi nálam belefér.
Biztos van ebben a CATIIIc-ben? Tudatosan még nem figyeltem, de egészen biztos vagyok benne, hogy elég különböző helyeken fog ILS-t a gép.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Đusty
addikt
Én is így vagyok vele.
más:
A pályára fordulás után a CMDA után ha a B-t nyomom az egyik gyakran lekapcsol és vissza kell nyomni de utána is. Szóval vitatkozik velem és nem marad benyomódva csak másodpercekig. Az APP is csinál ilyeneket. Ennek nem kéne így lennie? Elég nehéz így elkapni az autolandot, hogy nyomogatom a CMDA-B-APP-t felváltva, hogy mindegyik aktív legyen egyszerre. (PMDG737 és LEPA, na itt a végén még az autoland is csinál érdekes dolgot a siklópálya mintha az utolsó métereken az út miatt meg lenne törve, úgy oda... a gépet, hogy ha be van kapcsolva a törés ott is marad.)[ Szerkesztve ]
-
-
Cypresss
senior tag
Szia,
Overspeed: Létezik. Ilyen akkor van, ha nem használsz fizetős FSUIPC-t. Ott be lehet állítani a Winds fül alatt, hogy a szélirány változása milyen gyorsan menjen végbe. Csomó és/vagy fok/másodperc valamint egy másodperc/csomó és/vagy fok beállítások közül lehet választani. Ha ezzel megvagy elkerülhetők a nagyon hirtelen sebesség ingadozások és szélirány változások, az ASE frissítése után sokkal finomabban mennek végbe a fenti változások. Ugyanez igaz a visibilityre is.
VNAV: Nem írtad, hogy milyen gép. A probléma általában az szokott lenni, hogy a süllyedés előtt a beprogramozott magasságot (pl: a legs oldal valamelyik útvonal pontjához FL 350 helyett 320-at írsz) jóvá is kell hagyni (exec), különben nem lesz aktív érték és az FMS figyelmenkívül hagyja. De ha kézzel kell korrigálni az is elfordulhat, hogy drag szituáció van, ezt elvileg a jobb gépeknél kiírja az FMC.
szerk: Most látom, hogy írtál gépet (PMDG). Próbáld ki a fentieket, remélem segít.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Korcsii
őstag
upsz, egy kötőjel/szó lemaradt...
ATC nélkül akkor elvileg legalább a következő pont magasságával megegyezőt kell beállítani...
Nálam is volt ilyen valamenyik géppel, hogy nagyon nehezen tudtam rávenni a VNAV követésére (főleg süllyedésnél), de már nem emlékszek, hogy melyik volt, illetve mi volt a megoldás - ha volt.
-
macy
addikt
Létezik, hogy az ASE miatt van nálam sokszor overspeed? Frissítés után eltűntek a felhők és rögtön felugrott a sebesség. Ma repültem egy Budapest - Róma útvonalat és vagy tízszer sikított a sebesség miatt.
A másik gondom, hogy a vnav nem követi a magasságot. Pontosabban nem süllyed a gép arra a magasságra ami az FMC-ben meg van adva, kézzel kell korrigálnom. -
Đusty
addikt
Minden helyen le lehet szállni autoland-al ahol van ILS? Mallorcán nem akar összejönni pedig mindent úgy csinálok mint LHBP-n. Itt hiába van középen az ILS az APP-t nem kapja el sőt az egyik autopilot gomb is mindig leold magától.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
FS9-nél az Instant Replay valóban a visszajátszás időpillanatában érzékelt konfigurációban kezdi el a visszajátszást, de pár mp alatt beáll arra a konfigra, ami a visszanézett időben volt aktuális. Egyébként például Fraps-szel tudsz videót, képeket készíteni a repülés különböző fázisairól.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Đusty
addikt
Hát az nagyon szuper lenne, remélem nem kell rá éveket várni. Hála neked is egyre jobban megy ez a land3 most már sötétben is.
Tudtok valami progit amivel az instantreplay-től jobb minőségben lehet visszanézni a történteket? Ennél úgy vettem észre, hogy csak az utat mutatja vissza a repülő olyan állapotban van végig (pl. spoiler, fékszárny, sugárfordító) ahogy az indítás állapotában érzékelte.[ Szerkesztve ]
-
Đusty
addikt
Ezt találtam a pmdg tutorialban: Aki érti elárulhatná, jól sejtem-e, hogy lesz majd fejlesztés és esetleg 2-en is lehet ülni egy gépben, hálózatban?
"Because the PMDG 737NGX is effectively a single pilot aircraft in the
FSX environment, we’re going to combine the pilot flying and pilot
monitoring’s actions – in real life there’s a division of labor between the
two crew members. Shared cockpit functionality is planned for a service
pack update and you’ll then be able to perform the correct division of
duties with a friend!" -
ChipKng
aktív tag
URL ?
Kozben megtalaltam: http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/Catalyst121apreviewdriver.aspx
Gugli
[ Szerkesztve ]
2B OR NOT 2B that is FF
-
RCH663
aktív tag
Szolgálati közlemény ATI kártya tulajdonosoknak!
Próbáljátok ki 12.1a pre drivert. Úgy néz ki végre megoldották az ATI-FSX constelláció problémáját. Nálam jelentős minőségi, és sebességi előrelépést jelent. Kb-15-20% gyorsulás FPS-ben, és a felhőzet nem veri le az FPS-t.
Próbáljátok ki hátha nálatok is bejön.
-
nagyúr
AoA (Angle of Attack) indicator. Állásszögnek mondjuk magyarul, de természetesen nem abszolút értéken értelmezendő, hanem a levegő áramlásához, tehát a gép repülési irányához viszonyítva.
A két képen a gépek abszolút értéken nagyjából hasonló szögben állnak, ám a mozgásuk iránya eltérő, így az AoA is az egyik esetben 11 fok,ami normális, a másikban 35, aminél a gép simán átesik.
Az indikátor azt jelzi a kis piros pálcikával, hogy ha tovább növeled az állásszöget, akkor áteshet a gép - egészen pontosan a piros jel mutatja a stick shaker limitet. Aprroach közben pedig kijelzi zöld színnel az ideális állásszöget.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
fatal`
titán
válasz balage1989 #8866 üzenetére
Próbáld meg az FS9est, szerintem működik X alatt is.
-
Geryson
addikt
EZTET nézzétek meg!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
balage1989
tag
Hali. Level-d 767-hez malév festést tudna linkelni valaki? Kerestem de nem találtam sehol (fsx).
A jó munkát és a rossz kocsmát még nem találták fel...
-
nagyúr
-VRef: FMC-be beírod az adott reptér adott pályáját, és kiszámítja, hogy a gép tömege és a futópálya adatai alapján milyen fékszárnyálláshoz milyen sebességet ajánl, ezt kiválasztod. Autoland-hez 30 vagy 40 fokos fékszárny kell. A 160 kts egyébként elég magasnak tűnik 40 fokkal egy B737-es esetében, én 767-essel szoktam ekörül leszállni. Látatlanban, terheléstől és pályától függően 118-130 kts körül szokott lenni az approach speed 40-es fékszárnyállással.
Nagyjából így néz ki az említett oldal az FMC-ben (INIT/REF page-ről jutsz ide, Approach-ra nyomva
- a check speed csak egy callout, az egyes fékszárnyállásokhoz tartoznak max sebik, mielőtt kiteszed mondjuk 40 fokra, ellenőrizned kell a sebességet
- a dual channel azt jelenti, hogy mindkét FCC (Flight Control Computer) ráállt az ILS adóra, tehát mind horizontálisan mind vertikálisan a siklópályán tartják a gépet, ez egy egébként egy sárga felirat a PFD (Primary Flight Display) közepén.
- olyan nincs, hogy AUTOLAND 3, amire te gondolsz az LAND 3 lehetett, ami azt mutatja, hogy az adott approach esetében CATIIIb megközelítést is alkalmazhatsz, tehát nincs DH. Ha LAND 2 lett volna, az azt jelenti, hogy CATIIIa vagy CATII minimumoknak kell lennie, a NO AUTOLAND pedig a CATI minimumot jelöli.
- a CWS módban a robot mindig a kormánnyal utolsóként meghatározott dőlést/emelkedést tartja, hasznos segítség pl. ha egy kirepülési eljárás során 2-3 VOR között meghatározott radiálon és sugáron kell repülni.
- műhorizont alatt mit értesz pontosan?
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Đusty
addikt
Köszi mindenkinek így már megy az autoland zökkenőmentesen, többszöri sikerrel és Bp. 2.0-ás sceneryvel is .
Azért ezek még egy kis magyarázatra szorulnak nálam:
- App. VRef kiválaszt, beteker
- Check speed FLAPS 40
- bejön a dual-channel
Az APP benyomása után nem tettem már semmit, a hátradőlés az ment de ezeket nem egészen értem. 40-es flaps-el és 160-as sebességgel mentem neki de nem választottam semmi alapján semmit, ha leírná valaki ezt, hogy kell megköszönném.más:
Az APP kijelzőn megjelent az autoland 3 és letette a gépet, ezek szerint van 1 és 2 is?
A CWSA és B-t mikor és mire kell használni?
A műhorizonton a horizont kép és a feliratok közt az a kicsit több mint félkör az mi és mit mutat?előre is köszi
-
Đusty
addikt
Mindenkinek köszönöm a válaszokat, egyik sem volt felesleges, tényleg mindegyikből tanulni. (holnap kipróbálom)
És csak remélem, hogy ezután sem érkezik kevesebb válasz 1-1 kérdésre (biztosan lesz még)
Köszi mindenkinek.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Korcsii #8859 üzenetére
MCP-n disengage lekapcsolja az A/P-t. Azért találták ki, hogy vmi necces Autoland közben az izguló pilóta a szarvkormányon akaratlanul megnyomott disengage-dzsel ne tudja lekapcsolni CAT III-ban az A/P-t.
Szabatosabban megfogalmazva:
"For safety reasons, once autoland is engaged and the ILS signals have been acquired by the autoland system, it will proceed to landing without further intervention, and can be disengaged only by completely disconnecting the autopilot (this prevents accidental disengagement of the autoland system at a critical moment)."[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Geryson #8857 üzenetére
Pedig a cégek rendszerint beleírják a SOP-ba a használatát. Tudtad, hogy IRL nem lehet kivenni a 737NG-ket dual channel APP mode-ból kormányról, csak MCP-ről?
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Geryson
addikt
Milyen érdekes, hogy többen írjátok a VOR/LOC-ot. Soha életemben nem használtam esküszöm.
Térképen megnézem a berepülést, írja az utolsó pontnál a magasságot, APP benyom, alulról benyesem és már le is tudnék szállni autoland-el (ha hagynám).
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
nagyúr
Mindkét robotnak aktívnak kell lennie, különben nincs Autoland, szal
- ILS frekit betekered mindkét NAV-on,
- az ATC utasításainak megfelelő irányon és magasságon repülsz,
- az FMC-ben bent van az APP, így látod a pálya meghosszabbított vonalát,
- VOR/LOC set, a gép ráfordul a pályairányra
- CMD A és B set (az egyik eddig is aktív volt nyilván)
- APP set
- App. VRef kiválaszt, beteker
- Check speed FLAPS 40
- bejön a dual-channel
- hátradől.[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Geryson
addikt
ILS-t alulról illik elkapni, azaz mindig a siklópálya alatt kell bemenni és valóban - ahogy írták - nem illik túl nagy fordulót kikényszeríteni a géptől. Ekkor ha az APP be van kapcsolva, elkapja az ILS jelet, centralizálja (azaz behozza középre) és szépen leszáll. Egyébként olyan nagy gond nincs ha túl nagyot fordítasz a géppel, az ILS-t így is elkpajta, mert nem hülye, max. egy kicsit túlfordulsz és korrigál. Ha van egy 10 mérfölded, akkor megcsinálja mire leérsz. (Talán egy hónapja Beirut későn adta meg leszállást és közel 90 fokot fordultam a géppel és mégis letettem).
Fontos! Ha az siklópálya felett vagy, a "kis gyémánt" már teljesen kikúszott az ILS kijelzőből, akkor nem fog már süllyedni! Ha még nem csúszott ki a gyémánt, akkor megpróbálja a gép elkapni, de mérget ne vegyél rá. Ezért kell mindig alulról "beleszállni".
VOR/LOC csak a VOR jelhez áll be - úgy emlékszem - a megadott radiálon, de nem fog süllyedni/emelkedni.
Szerk.: nahát, írás közben megelőztek...
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
balage1989
tag
Mikor megközelited a repteret beállítasz start ill. trans-ot+a leszállópályát az fmc-ben? Mert ha ezek be vannak állítva (jól persze), akkor mikor ráfordul a gép a leszállópályára (3-4ezer láb a magasság még kb.) akkor nyomom meg a vorloc-ot, miután ezt "elkapta" akkor nyomom meg az app-t és utána már minden jó szokott nálam lenni.
Szerk: Azóta jött egy értelmesebb válasz mint az enyém. törölni sajnos ezt már nem tudom
[ Szerkesztve ]
A jó munkát és a rossz kocsmát még nem találták fel...
-
Korcsii
őstag
LOCalizer az irányt adja meg. Szóval azt bármikor bekapcsolhatod, ha már a reptér közelében vagy, és nem zársz be túl nagy szöget a siklópályával (20-30 fok max). APProach módban pedig irányban és magasságban is tartja a siklópályát. Ezt viszont csak akkor tudod bekapcsolni, ha a siklópályán, vagy optimális esetben kicsit alatta vagy.
Az egész úgy zajlik, hogy elkezdesz süllyedni mondjuk 3000 lábra, közben nagyjából irányba állsz, elkapod a localizert, ami ráfordít a siklópályára. Leérsz 3000 lábra, közben be is fordított a localizer, lassan odaérsz a siklópályához (ahol a magassága már megegyezik a tiéddel), így mehet az APP. Kicsit repülsz még 3000 lábon, aztán levisz magától.
Persze ez sokszor egy elég gyors folyamat, főleg ha az ATC van olyan kedves, és a lehető legrövidebb úton beenged. Akkor gyakorlatilag a süllyedés megszakítása nélkül is megy.
LHBP: na, most júl elbizonytalanítottatok, akkor egyelőre marad a jó öreg, construction works (és SkyCourt) nélküli változat Majd ha nagyon unatkozok, ránézek... Kösz az infókat!
[ Szerkesztve ]
-
Đusty
addikt
válasz balage1989 #8849 üzenetére
Szia! Köszi a választ és a linket, sajnos érteni nem értem de valami dereng. Mikor kell kapcsolni a VOR/LOC-ot és mikor az APP-t? Az APP nem is marad világítva csak a vor/loc? Illetve ami feltűnt, hogy a kanyart nem az fmc alapján tervezett útvonalon veszi be hanem headinggel fordítja a gépet és akkor kapcsolja a vort. Valamint eddig én a második (jobb oldali) autopilot kapcsolot sem használtam, az mikor és mire kell?
-
balage1989
tag
Szia! [link]
Én ez alapján a videó alapján "tanultam" meg használni az ils-t ebben a gépben. Ezzel nekem elsöre sikerült. Olyanokra figyelj pl. ne keljen a gépnek nagyot fordulnia a pályára (20-30fok) mikor megnyomod a "vor loc" ot. Ez az "app"felett van. Miután elkapta a jelet és látod a "gyémántot" függölegesen jönni lefele a vízszintes vonal elött még nyomd meg az "app".t. Elég bután írtam le, meg nem is értek hozzá, de remélem segít. Majd ha jönnek a szakértők akkor remélhetőleg jobban leírják.A jó munkát és a rossz kocsmát még nem találták fel...
-
Korcsii
őstag
Valakinek megvan a Budapest 2.0? Tapasztalatok? FPS-ben változott valami? Most a régebbi verzióval ki vagyok békülve, nem akarok próbálkozni csak úgy...
[ Szerkesztve ]
-
Đusty
addikt
válasz Geryson #8841 üzenetére
Nem az a baj, hogy pálya mellé rak az legalább standard lenne, vagy el sem kapja a jelet azaz az APP-t benyomva az nem kezd el világítani vagy ha elkapja közeledvén leold és elmegyek a pálya felett és kissé mellette tovább nem sűllyedve. Valóban volt olyan ahol működött most így nem emlékszem, hogy mindig itt van-e csak gondom és valóban a scenery miatt de holnap majd tesztelgetem.
Én szeretek hazaérkezni 31R-re csakhát így azért nem annyira.
(JA azt hittem ez FSX topik, de nem , szóval FSX és a skycourt-os elvileg legújabb verzióról (V2.0) van szó.)[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
Olyan bő 10 méterre balra tesz le a pályától a füvön kb., ezt már kitárgyaltuk párszor. Máshol próbáld az Autoland-et.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Đusty
addikt
Sziasztok!
Nem jön össze a műszeres leszállás APP-vel BP 31R-en. (pmdg 737) Pedig az ILS jelek a helyükön vannak de akkor sem működik itt. A 2004-es FAQ-n azt írja, hogy függ a géptől scenery-től meg többmindentől és akkor sem mindig jön össze.
Tapasztalatok? Van valami módja, hogy 10-ből 10-szer úgy működjön ahogy kell?[ Szerkesztve ]
-
balage1989
tag
Hali. A vc rain fix-et feltelepitettem de továbbra se látszik az esöcsepp a vc-be a szélvédön, kell valami extrát állitani a telepités után még?
A jó munkát és a rossz kocsmát még nem találták fel...
-
Geryson
addikt
válasz Cypresss #8834 üzenetére
Igen, egyértelműen az az új célcsoport aki megkapja szülinapjára, karácsonyra, kap hozzá egy joy-t vagy controllert és repül vele (állatkodik) 30 percet. Viszont ebből több van, mint belőlünk és valljuk be, manapság tényleg a pénz az első mindenhol.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Cypresss
senior tag
válasz ChipKng #8830 üzenetére
1. X-Box controller? Nice. Ebből is látszik, hogy nem a hardcore FS-rajongókat lőtték be célcsoportnak. Viszont ebből a programból ötször annyit fognak eladni, mint az FSX-ből.
2. Tetszik az átmenet a gyűjtögetés helyszínét adó mező és a környező erdő? között. Finom, szolíd, alig észrevehető megoldás.
3. Jól lehet tárgyakat gyűjtögetni, bár ehhez nem értem minek repülőbe ülni.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
ChipKng
aktív tag
2B OR NOT 2B that is FF
-
Geryson
addikt
válasz Cypresss #8825 üzenetére
De hát ez nincs 4 óra, csak 7 perc!
Nekem ezek tetszettek nagyon:
- 1:31: JAL CARGO: brutális szép touchdown
- 2:09: TNT milyen sokáig fenntartja az orrát a gépnek
- 4.26: EVA AIR: milyet lebegtet még közvetlen leérés előtt
- 5:42: NW CARGO: hát a tailstrike azért nem lehetett olyan messze már (vagy csalóka a kép)
- 6:39: ez miez? még szerencse, hogy vissza nem pottyan, olyan lassúnak tűnikRinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Cypresss
senior tag
válasz Geryson #8821 üzenetére
Valamennyi Just Planes DVD közül a legnagyobb kedvencem EZ
Nagyon látványos felszállások és landolások majdnem négy órán keresztül.
De a legjobb az, amikor a legelésző rénszarvastól háromszáz méterre száll fel a 747-es.
Régóta szerettem volna, hogy legyen egy igényes kiegészítő a reptérről, végül év végén az Aerosoft ki is adta FS9/FSX-hez is. Azóta csak ide viszek cargo gépeket.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #8820 üzenetére
Uh, végre nem egy "shader"-es hozzászólás...
Milyen gép? Csak nem C441? Az szerintem egy picivel nagyobb talán. Vagy egy Piper? Nagyon hangulatos amúgy Kanada, Alaszka, imádok én is kisgépezni ott.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Korcsii
őstag
válasz hhelikopter #8819 üzenetére
Mondjuk FRAPS. Esetleg meg lehet fűszerezni FSRecorderrel.
Más, joy tesztelgetés céljából repkedtem múlt pénteken egy kicsit a kanadai 108 Mile reptéren (CZML)... szeretem Kanadát
[ Szerkesztve ]
-
hhelikopter
tag
Sziasztok!
Az repülésemről szeretnék csinálni egy videó klippet, melyik programmal lehet ezt megtenni, ami nem zabál sok FPS-t?
köszi
-
cintula187
addikt
Érik az új fejezet a "légikatasztrófák" c. műsorba
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Korcsii
őstag
Még, még, még! Ez jobb, mint a barátokközt!
Kéne egy fórumtalálkozó, aztán megbeszélni az ilyen ügyeket... itt csak végeláthatatlan viza lesz. Bár nem tudom, hogy jelen állapotban ki venne részt ilyenen, és főleg ki venne részt rajta csak akkor, ha xy nem...
-
ádika86
aktív tag
válasz Cypresss #8795 üzenetére
RCH663 köszönöm az xml-t, kipróbálom!!!
Cypresss neked annyit kívánok reagálni, hogy igen nekem segítség az amit RCH663 csinál. Az hogy Te csak osztani tudsz és játszani az eszed, hogy mennyi mindent letettél az asztalra a magánügyed. Mindenesetre ha a tiéd az egész precision manuals development group, az sem érdekel és ha akarom 300 hozzászólásban fogom megvitatni a problémámat. A "segítségedre" reagálva, 5 év után a mérnök informatika karon annyi azért megy, hogy fel tudok telepíteni egy programot. A topicban visszaolvastam a és valóban sokaknak jól működik elsőre is, nekem viszont nem, sőt bojote fórumában is nem egy ember írja ezt a hibát. Ennek ellenére biztos vagyok benne, hogy én vagyok a hülye, így nem is próbálkozom vele többet. Ha esetleg mégis "kendácsolni" támad kedvem, majd privátban megvitatom a segítőkész emberekkel. Üdv. Herczeg Ádám
-
fatal`
titán
válasz Cypresss #8806 üzenetére
"Fejlesztői oldalról erre csak annyit tudok mondani, hogy egyféle problémának, egyféle megoldása van és nem több."
Ez marhára nem igaz ám. Még egy sima fibonacci számítást is sokféleképpen meg lehet oldani, bonyolultabb dolgokról nem is beszélve. Bár nem fejlesztettem még az fsben semmit, de gyanítom ott is így van, különben minden gép egyformán működne, pedig még két 737-es között is nagy eltérések vannak, pedig a rendszerek ugyanazok.
Nem hiszem, hogy FSX alatt az NGX kódja megegyezne az iFlyéval.
[ Szerkesztve ]
-
Cypresss
senior tag
TCAS: 737NGX tutorial (50. oldal). Egyébként center pedestal/ruder trim feletti panelen.
Fények: a PFD/ND alatt van Main Panel bright, egy Background bright és egy AFDS flood bright feliratú forgókapcsló.
Center pedestal: bal alsó panel forgó kapcsolói.
Upper OVHD: dome white kapcsoló.
Lower OVHD: panel bright forgókapcsoló.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Acor
aktív tag
Sracok,
sajnos a felvett 10 Legextremebb Repuloter projekt egy kicsit all, mert valahogy nem sikerul meg leszedni az asztali felvevorol...
Tanacstalan vagyok, de ha valaki jaratos asztali kutyuvel felvett filmek masolasaval akkor varok tanacsot Pu-ben
Koszi es persze nem adom fel, egyszer ugy is sikerul atmasolni a pc-reRCH663: koszi ez igy megnyugtatobb vegul is ez a forum nem rolatok szol hanem a repulesrol
I7 12900K + Tody féle extrém blokk még mindig Király!! (www.pcvizhutes.hu)
-
Đusty
addikt
Lenne egy csomó kérdésem a 737 PMDG NGX-ről. Csak szépen sorjában, egyszerre keveset kérdezek remélem azért jönnek majd válaszok.
A TCAS-t hol tudom bekapcsolni?
A belső műszerfal vagy kabinvilágítást, hol lehet bekapcsolni? Sötétben semmit nem lehet látni szinte, egyedül a felső panelét találtam meg. -
Cypresss
senior tag
Igazából nem látom értelmét hogy megmondjam a nevem... Minek? Hogy jobban tudj személyeskedni?
Mindjárt gondoltam, hogy ez lesz a válasz. Én névvel és (ha kell) arccal vállalom a mondandóm, veled ellentétben, de persze én személyeskedem. Ok.
és ha ezt szóváteszem, akkor elkezdesz személyeskedni.
Javaslom olvass vissza, abból egyértelműen kiderül, hogy először ki butázta le a másikat és minek kapcsán.
Andris nevét azért bátorkodtam megemlíteni, hogy szakmai síkon maradjon a dolog, de te ebből még személyesebb vitát generáltál.
Nem barátom, te Kozma nevét azért említetted meg, mert jól hangzik sok kezdő szimulátoros előtt és a tanácsaid is hihetőbbnek tűnnek. De készséggel elhiszek mindent amit állítasz, csak mondj egy nevet, hogy rákérdezhessek Andrásnál valóban konzultáltatok-e és ha igen, milyen témában. Ha valóban olyan nagy spíler vagy, ahogy állítod, még jól is jössz ki a dologból, hiszen én itt mindenki előtt foglak megkövetni és attól a pillanattól kezdve lelkesen iszom a szavaid.
Miért fáj ez neked, hogy én próbálok itt esetleg valakinek segíteni.
Nem fáj, sőt. Mindössze arra próbáltam rávilágítani, hogy talán nem soronként kellene ezt megoldani, hanem vagy PM-ben, vagy (ahogy azt már Hunfatal is említette) használd egy hozzászólásban a szerkesztést, így egy HSZ-ben válaszolhatsz több tagnak is. Így csak teleszemeteled a topikot, ahogyan azt én két órája (szándékosan) ugyancsak megtettem.
De van ennél egy sokkal jobb ötletem, ha a shader tényleg ennyire jó készíts egy összefoglaló anyagot (mint például ITT) de kb olyan alapossággal és mélységgel, ahogy azt DM csinálta meg. Segíteni akarsz a közösségnek? Tessék! Itt a soha vissza nem térő alkalom.Ahelyett, hogy hosszadalmasan el kezdeném elemezni miért is rossz a shader, tessék: csak olvass bele mennyi gányolást igényel a használata
ITT ugyancsak rengeteg problémáról beszélnek.
De még linkelhetnék több hasonló hivatkozást.
PMDG sem szereti, az NGX RTM rendszeresen fagyott azokon a gépeken, ahol a shader telepítve volt, de olyan is előfordult, hogy a kijelzők egyszerűen nem működtek, vagy a gép repülési dinamikája pillanatról-pillanatra változott. Linkelhetném itt a fejlesztői fórumot, de sajnos zárt fórum. De ha gondolod egyes részeket szívesen ki kopi-pésztelek.
Alaptétel, hogy FS cfg fájlban csak módjával turkálunk, és ezt is csak olyannak javasoljuk, aki ért is hozzá. A shader esetében ez hatványozotan igaz. Az esetek túlnyomó részében ugyanis előbb-utóbb reinstall lesz a "csoda" shader utáni egyetlen megoldás.
Direkt nem project magentát választottam. Nekem Flyware van, mert nem 737 a választott típus. A project magenta árát ráadásul kissé túlzottnak tartom.
Talán mert a legjobb program a cockpit builderek számára.
Másik út, másféle megoldása a problémának. Nem mellesleg honnan tudod hogy nekem az kell?
1. Fejlesztői oldalról erre csak annyit tudok mondani, hogy egyféle problémának, egyféle megoldása van és nem több. Amiről te beszélsz az egyébként sem probléma, hanem felhasználói preferencia. Én például nem használom a REX-et, sokkal jobban szeretem a Zinertek termékeit. De sohasem nevezném ezt problémának....
2. Nem tudom, mivel csak annyit mondtál, hogy home cockpitot készítesz. Ez az esetek 90 százalékában A320 vagy 737, ezekhez a típusokhoz pedig a PM a legjobb külső program.
Benyögöd anélkül hogy bármit tudnál a fejlesztésről, mindezt lenéző, cinikus hangnemben.
Kérlek mutasd meg nekem, hogy a kapcsolódó HSZ-om melyik része volt lenéző vagy cinikus?
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Đusty
addikt
válasz balage1989 #8779 üzenetére
Na megvan gyanús volt. Szóval az fmc-n tudom állítani.
Köszönöm szépen a segítséget. -
RCH663
aktív tag
válasz Cypresss #8798 üzenetére
Igazából nem látom értelmét hogy megmondjam a nevem... Minek? Hogy jobban tudj személyeskedni? Te magad mondtad hogy nem írsz semmit, csak röhögsz... röhögj!
Tényleg nem értem miért rugatod magad itt, ha mindenki hülye, csak te vagy sárga villamos. Támadó, kritizáló hangnemben (lehet én vagyok mimóza lelkű) bekiabálsz, leosztasz engem, meg a többieket is, és ha ezt szóváteszem, akkor elkezdesz személyeskedni. Andris nevét azért bátorkodtam megemlíteni, hogy szakmai síkon maradjon a dolog, de te ebből még személyesebb vitát generáltál.
Miért fáj ez neked, hogy én próbálok itt esetleg valakinek segíteni. Lehet rossz körben vagyunk, és elölről kéne kezdeni a beszélgetést nulláról, és akkor még jó pár sör beleférhet egyszer, nem tudom... De ennek amit most csinálsz semmi értelme.
Látszik nem gondolkodunk hasonló képen az itt leírtakról, ami nem baj, mert ez viszi előre a dolgokat. Nekem van egy elképzelésem, megközelítésem egy problémáról, és neked is van. És ha kettőt összerakjuk, akkor lehet hogy kijön egy tuti megoldás. Vagy nem, és akkor gondolkodhatunk elölről, és mivel nem ugyan azon az úton járunk hamarabb találhatunk rá közösen a probléma megoldásra.
Szajkózod, hogy a shader rossz, mert instabil, OK. Azt mondod fejlesztesz. Ezek szerint találkoztál a problémával. Te mibe ütköztél bele ami alapján elvetetted a használatát? Neked mik voltak a tapasztalataid. Nagyon szívesen hallgatlak, mert én sem élek elég sokáig, hogy minden hibát magam kövessek el. Komolyan érdekelnek a tapasztalataid.
Direkt nem project magentát választottam. Nekem Flyware van, mert nem 737 a választott típus. A project magenta árát ráadásul kissé túlzottnak tartom. Másik út, másféle megoldása a problémának. Nem mellesleg honnan tudod hogy nekem az kell? Benyögöd anélkül hogy bármit tudnál a fejlesztésről, mindezt lenéző, cinikus hangnemben. (de lehet még mindig én vagyok a mimóza)
Kérlek tisztelj meg minket, hogy megosztod az itt leírtakkal kapcsolatosan a tapasztalatid, hátha tanulunk belőle mi is valamit. Annak tekintetében, hogy megcsináltad a fordítást, látom a közösségi szellemet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- CES 2025: társnak tervezett robotokat prezentált a Realbotix
- Tőzsde és gazdaság
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Napelem
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Akció! Dell Latitude E5540 laptop (15,6/i5-G4/8GB/256SSD) - 1 év garancia, 27 % számla
- Akció! Dell Latitude E6220 laptop (12,5/i5-G2/4GB/128SSD/AkkuX) - 1 év garancia, 27 % számla
- CNC Fémmegmunkálás és AWI, MIG hegesztés
- Akció! Dell Latitude E6320 laptop (14/i5-G2/8GB/320HDD) - 1 év garancia, 27 % számla
- CNC Forgácsolás / 3D tervezés / Műszaki rajzolás / CNC program készítése, modernizálást