Új hozzászólás Aktív témák

  • Cypresss

    senior tag

    válasz RCH663 #8801 üzenetére

    Igazából nem látom értelmét hogy megmondjam a nevem... Minek? Hogy jobban tudj személyeskedni?

    Mindjárt gondoltam, hogy ez lesz a válasz. Én névvel és (ha kell) arccal vállalom a mondandóm, veled ellentétben, de persze én személyeskedem. Ok.

    és ha ezt szóváteszem, akkor elkezdesz személyeskedni.

    Javaslom olvass vissza, abból egyértelműen kiderül, hogy először ki butázta le a másikat és minek kapcsán.

    Andris nevét azért bátorkodtam megemlíteni, hogy szakmai síkon maradjon a dolog, de te ebből még személyesebb vitát generáltál.

    Nem barátom, te Kozma nevét azért említetted meg, mert jól hangzik sok kezdő szimulátoros előtt és a tanácsaid is hihetőbbnek tűnnek. De készséggel elhiszek mindent amit állítasz, csak mondj egy nevet, hogy rákérdezhessek Andrásnál valóban konzultáltatok-e és ha igen, milyen témában. Ha valóban olyan nagy spíler vagy, ahogy állítod, még jól is jössz ki a dologból, hiszen én itt mindenki előtt foglak megkövetni és attól a pillanattól kezdve lelkesen iszom a szavaid. :R

    Miért fáj ez neked, hogy én próbálok itt esetleg valakinek segíteni.

    Nem fáj, sőt. Mindössze arra próbáltam rávilágítani, hogy talán nem soronként kellene ezt megoldani, hanem vagy PM-ben, vagy (ahogy azt már Hunfatal is említette) használd egy hozzászólásban a szerkesztést, így egy HSZ-ben válaszolhatsz több tagnak is. Így csak teleszemeteled a topikot, ahogyan azt én két órája (szándékosan) ugyancsak megtettem.
    De van ennél egy sokkal jobb ötletem, ha a shader tényleg ennyire jó készíts egy összefoglaló anyagot (mint például ITT) de kb olyan alapossággal és mélységgel, ahogy azt DM csinálta meg. Segíteni akarsz a közösségnek? Tessék! Itt a soha vissza nem térő alkalom.

    Ahelyett, hogy hosszadalmasan el kezdeném elemezni miért is rossz a shader, tessék: csak olvass bele mennyi gányolást igényel a használata

    ITT ugyancsak rengeteg problémáról beszélnek.

    De még linkelhetnék több hasonló hivatkozást.

    PMDG sem szereti, az NGX RTM rendszeresen fagyott azokon a gépeken, ahol a shader telepítve volt, de olyan is előfordult, hogy a kijelzők egyszerűen nem működtek, vagy a gép repülési dinamikája pillanatról-pillanatra változott. Linkelhetném itt a fejlesztői fórumot, de sajnos zárt fórum. De ha gondolod egyes részeket szívesen ki kopi-pésztelek.

    Alaptétel, hogy FS cfg fájlban csak módjával turkálunk, és ezt is csak olyannak javasoljuk, aki ért is hozzá. A shader esetében ez hatványozotan igaz. Az esetek túlnyomó részében ugyanis előbb-utóbb reinstall lesz a "csoda" shader utáni egyetlen megoldás.

    Direkt nem project magentát választottam. Nekem Flyware van, mert nem 737 a választott típus. A project magenta árát ráadásul kissé túlzottnak tartom.

    Talán mert a legjobb program a cockpit builderek számára. :F

    Másik út, másféle megoldása a problémának. Nem mellesleg honnan tudod hogy nekem az kell?

    1. Fejlesztői oldalról erre csak annyit tudok mondani, hogy egyféle problémának, egyféle megoldása van és nem több. Amiről te beszélsz az egyébként sem probléma, hanem felhasználói preferencia. Én például nem használom a REX-et, sokkal jobban szeretem a Zinertek termékeit. De sohasem nevezném ezt problémának....

    2. Nem tudom, mivel csak annyit mondtál, hogy home cockpitot készítesz. Ez az esetek 90 százalékában A320 vagy 737, ezekhez a típusokhoz pedig a PM a legjobb külső program.

    Benyögöd anélkül hogy bármit tudnál a fejlesztésről, mindezt lenéző, cinikus hangnemben.

    Kérlek mutasd meg nekem, hogy a kapcsolódó HSZ-om melyik része volt lenéző vagy cinikus?

    [ Szerkesztve ]

    A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!

Új hozzászólás Aktív témák