- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Valorant
- World of Tanks - MMO
- Path of Exile 2
- The Blood of Dawnwalker - Bemutatkozott a Rebel Wolves készülő vámpíros játéka
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Delta Force béta teszt
- Nintendo Switch
- EAFC 25
-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
AirBooms
addikt
Hát én most hozzá toltam 6k-t, s megvettem az Extreme 4-et.
Amúgy a Gigánál egyszer sokáig nem jöttünk rá, miért fagyogatott. Végül észrevettem, hogy olyan vacakul lazán lötyögött az elem az alaplapon, hogy kiesett. Még jó, hogy nem csinált zárlatot... Szóval valami nagyon nem stimmel annál a gyártónál. Most fogtam kézbe az új Asrockot, már érzésre is más.
De mondom, tényleg kívánom, hogy neked jól menjen az UD3, másrészt már eléggé szétoffoltam a topikot...
Elnézést! -
haky
senior tag
válasz AirBooms #7498 üzenetére
Erre volt cash. Gigás fórumon is használják. Engem egyedül ez az F3-as BIOS zavar, mert amint fölteszem megadja magát a VGA slot PCIEx16 és csak a x4-működik. Valamit nagyon mellé nyúlt a BIOS készítő társaság. Bár érdekes, hogy Asus Sabertooth-nál is ez van (legalábbis jelezték ,hogy az újabb BIOSokkal gondjuk van, ja és nem mindegyik VGA-val. MOst hazaviszek egy 6850-et (olyat mint amilyen volt és megnézem).
Aki másnak retyvetyutyu...
-
AirBooms
addikt
Hát, nem ismerem a Gigát, mint márkát, pláne az alaplapjait. De én még korábban egyetlen gyártó esetében sem találkoztam olyan alaplappal, amelynek a dobozában mindössze 4 db SATA kábel, egy nagyon gagyi hátlap, ez vékony kis füzet (semmilyen manuál, biosleírás nincs benne), meg egy driver DVD legyen. Ehhez jön még, hogy a legalapabb alkatrészeket rakták rá, s manapság a 4 fázisos CPU feszellátás sem számít éppen nagy durranásnak. A középkategória sem erről szól. Amúgy én még P67-ben nem találkoztam a magyar árlistákon UD2-vel.
De ezzel nem megbántani akartalak. Esküszöm. Úgy gondoltam, üsse kő, kipróbálom a Gigát, s mivel mindenhol azt zengte a sajtó, hogy az új i5 és i7 procihoz nem kell komoly alaplap, mert a tuning egyszerűen egy szorzóemeléssel megoldható, így megnézem, mit tud egy olcsó deszka. Sajnos, sem tuningban, sem megbízhatóságban, sem szolgáltatásban nem ütötte meg nálam az alapot. Pedig tényleg nem volt nagy igényünk az unokaöcsémmel.
Én kívánom, hogy nálad működjön jól! Mert az a lényeg! -
AirBooms
addikt
Ez így nem igaz. Már az Asrock is közelít a 3 hónaphoz, s ez hosszú távon maradni fog. 3 év rá a gari, mit bánkódjak? Az Asus Rampage 2 Extreme volt nálam a mélypont, azokból két hét alatt 3-at cseréltem. Gigám még nem volt, amostani miatt sem írtam le a márkát, csak annyit vontam le mindebből, hogy nem szaba megvenni egy gyártónak a fapados, legolcsóbb alaplapját.
Az Asrock Fatal1ty P67 Pro minőségét és szolgáltatásait az Asus ROG lapjaihoz tudnám hasonlítani. -
haky
senior tag
válasz AirBooms #7491 üzenetére
F3-al nekem nem megy a VGA-m a x16-os slotban csak a x4-esben. F2-t vissza és tökéletes. Asrock-oknál PCI hibákat írnak. Asus P67-eseknél meg hangkártyát. Fasza cucc ez mind Asus lapoknál is írják, hogy az újabb BIOS-okkal valakinél nem indul el a VGA, csak sípol mint a hülye nálam is. Ezért maradt F2 majd váltok F4-re. Vdrop-ot meg nem csak ez a lap csinál (UD3p-UD4 is) fent van a youtube.on a video.
Aki másnak retyvetyutyu...
-
haky
senior tag
válasz AirBooms #7491 üzenetére
F3-al nekem nem megy a VGA-m a x16-os slotban csak a x4-esben. F2-t vissza és tökéletes. Asrock-oknál PCI hibákat írnak. Asus P67-eseknél meg hangkártyát. Fasza cucc ez mind Asus lapoknál is írják, hogy az újabb BIOS-okkal valakinél nem indul el a VGA, csak sípol mint a hülye nálam is. Ezért maradt F2 majd váltok F4-re. Vdrop-ot meg nem csak ez a lap csinál (UD3p-UD4 is) fent van a youtube.on a video.
Aki másnak retyvetyutyu...
-
AirBooms
addikt
Persze, hogy droppol, a 4 fázisos táp nagyon nem illik a képbe, pláne, ha tuningolsz is.
Ugyanaz a proci, ami az UD3-ban nagy nehezen ment 4,3 GHz-et, az most az Asrockban 5 GHz-et megy könnyedén... No comment.
A ramoknak az 1,64 V nagyon sok, próbáld meg 1,57 alá vinni, miközben a QPI/VTT-t is csökkented, sőt, leginkább hozzá sem kellene nyúlni. -
AirBooms
addikt
F3-at raktam fel, ahogy beszereltem a gépet. De én még egy ilyen idióta lapot nem éltem, amióta PC-zek... Szerintem a legtöbb probléma a gyenge tápköréből adódik, de ez csak tipp. Egészen egyszerűen ez olyan, mintha egy S Mercit kiadnának egy 1.0 literes motorral... Úgy ahogy van, alulméretezett, ha bekapcsolod a klímát, kialszanak a lámpák, stb.
Asrock??? Hát, én mondjuk egy Fatal1ty-t vettem, de tökéletes lap. Nem találok rajta fogást. Az eddigi legkellemesebb csalódásom alaplapban. 5.0 GHz-en is stabil benne a 2600K, s még hűteni is lehet, de 24/7-ben 4,9-en használom. Brutális. És iszonyat stabil. Minden undok bosszantó hiba nélkül.
-
Géjza
őstag
45x100, CPU fesz biosban 1.335V (ami le Vdroppol ~1.25-re terheléskor, igazából erről az egy negatív tulajdonságáról tudtam a lapnak és másba nem is futottam bele), memók 1600-in járnak 1.64V-tal, QPI/VTT van még feljebb húzva 1.12V-ra, többi az default. Load line calibration van még engedélyezve, ha jók az emlékeim. Igazából túlzottan nincs kioptimalizálva idő hiányában, de így jár 4.5GHz-en F2-es biossal. Ma este belezuhan egy 128-as SSD (oprendszer+fsx megy majd rá), kiváncsi leszek, hogy mit tud hdd-hez képest
-
AirBooms
addikt
Én most cseréltetem unokaöcsém P67-UD3-asát egy Asrock Extreme4-re... Még egy olyan gagyi, vacak lapot, ami ez a Giga volt... Neki is egy 2500K volt benne, de én még ennyi szívást alaplappal nem éltem. Ráadásul a minősége is nagyon gáz...
Ha még teheted, gyorsan válassz valami mást, legalább egy Giga UD4-et, vagy UD3P-t, de inkább egy Asrock-ot... -
Geryson
addikt
Kicsit belendültem a hidroplánnal való repüléssemmel ahol Seychelle Praslin szigetéről tartok Madeirára. Eddig olyan 6500-7000 km-ert tettem meg, ami a maga nemében nem nagy szám, de a kis BeaverX olyan 450 nm-et tud menni, ráadásul nincs kereke (az én verziómnak), úgyhogy mindig a partok mellé szállok le.
Az eddigi útvonalam az India-Óceán, Ádeni-Öböl, Vörös Tenger, Szuezi-Öböl, Szuezi-Csatorna, Földközi Tenger. Ami viszont nagyon tetszett, hogy a Szuezi Öbölben jó pár tanker áll, sőt most a Földközi Tengeren is találkoztam haladó hajókkal, le is fotóztam őket!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Korcsii
őstag
hmm... nagy mágusok vagytok ám az OOM problémával... fél órája próbálom elcsalogatni más kapcsán, de nem akar együttműködni
-
haky
senior tag
Holnap megjön az új cuccos: P67A-UD3-B3 + 2500k. Viszont a VGA-t eladtam így várni kell. Addig is egy X1650-es lesz a gépben HAjrá FSX
Aki másnak retyvetyutyu...
-
fatal`
titán
LHSimulations Debrecen FS9 released. FSX version follow in may.
-
boeing
őstag
Egy kis nosztalgia,tölem.
[link] -
fatal`
titán
Valaki nem utazik mostanság wizz airrel? Nincs kedve felvenni a cabin hangokat, hogy be lehessen tenni FSPbe?
-
haky
senior tag
SOS dolog:
Melyikőtök dolgozik a "Ferihegy" javítóbázisai közül valamelyiknél (Lufthansa v. ACE)?
KösziAki másnak retyvetyutyu...
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #7457 üzenetére
Majd megpróbálom lefotózni. Nekem iszonyatosan bejön. Annyira másak a szögek, hogy az valami csúcs. Komolyan mondom, hogy újra kell tanulnom a le és a felszállást. Azért az komoly, hogy én odaverem a gép seggét felszálláskor. Ez a móka Fukushimában 5 millió dolláromba került, nagyon örültem...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz Korcsii #7455 üzenetére
Ja tényleg, P2P, na megkeresem megint. Olyan forgalom volt este Langen és Bremen környékén (köszönhetően ugye annak, hogy náluk ma már munkaszüneti nap van), hogy csak na. A TCAS meg meghülyült, mert minden gépet rámragasztott.
Az FSPass-t el lehet ilyenkor felejteni. Vagy előlről indulok, vagy semmi. Lehet szombaton vagy vasárnap lerepülöm megint. Az az igazság, hogy az a gyanúm, hogy túl van húzva a grafika. Egyrészt ez a wide aspect is azért keményen odatesz neki azzal, hogy ekkora a látómező. Mondjuk csak imádni tudom akkor is, mert ilyen repülési, leszállási, elemelkedési élményt csak a wide aspect ad. Nem tudom kis monitoron milyen, de így 32-ön valami hihetetlen. Szóval wide aspect, HD-grafika a REX2-ben és miegymás szóval megint 7-10 FPS-em volt leszálláskor (mint anno Veled is, amikor Seychellesről jöttem, Te meg Londonból). Szerintem ezért dobta el magát, de lehet tévedek. Mindenképpen vissza kell vennem ha nagy géppel megyek, de sajnos erre csak a tesztelés fog választ adni.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Korcsii
őstag
válasz Geryson #7453 üzenetére
P2P-t lődd ki (set-network-peer2peer vagy ilyesmi)
nem tudom, de én inkább lerepülném még egyszer a végét autosave-ből... jó, nem 1700 lábról, mondjuk TOD előttről... de te tudod mondjuk az fspassaners nem tudom hogy tűri, még nem volt hozzá szerencsém...
[ Szerkesztve ]
-
Geryson
addikt
11 óra után ELLX app 1700 lábon kifagyás. Egy nap megkoronázása...
Ui.: generál ez a paraszt valami bugfile-t, amibe belenézhetnék?
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
Mesterek! Mit is kell beállítani FSINN-ben, hogy ne "ragadjanak rám" a forgalomban résztvevő gépek? Egyszerűen nem találom, pedig valami tök egyszerű setting...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
-
Geryson
addikt
válasz Cypresss #7444 üzenetére
Grat, jó összesítés. Jól látom, hogy használsz MCP Combot?
Más: Annyira komoly ez a Wide aspect (ami ugye szintén csak FSX alatt van), hogy besz@rok. Egyszerűen sokkal jobban érzékelteti a sebességhatást gurulás közben plusz nem kell a 747 gép orrát kitolni a taxiút végéig, hogy érezzem a gép fűfutóit. Piszkosul jó érzés ezzel repülni. Történtesen annyira újra kell tanulnom a gépet a földön, hogy most vertem oda kb. 5 év után először a 747 seggét emelkedéskor. Hogy ezért mit fogok kapni Japánban 11 óra múlva...
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
andorra
őstag
válasz BinLaden #7448 üzenetére
Csak akkor, ha nem múltál el 62 éves !
Amúgy akkor sem, hiszen vagyunk itt még rajtad kívül páran akik mindkettőt elég jól ismerjük, sőt Hunfatal alighanem mindannyiuknál jobban.Gizmo, igazad van, de a vita igazából (amikor időnként fellángol) nem arról szól, hogy egymást meggyőzzük, hanem a tájékozatlanabb kezdőknek, hogy nekik segítsünk, mit érdemesebb választaniuk.
-
BinLaden
tag
válasz Gizmo94 #7447 üzenetére
Halihó!
ha netalántán verekedésbe menne át ez a kis vita akkor én lehetnék bíró
ugyanis mind a két verziót használomSürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...
-
Gizmo94
veterán
LOL megint elindult az FSX-FS9 vita. És megint mennyire értelmetlen.. Akinek tetszik, használjon FSX-et, akinek nem, az FS9-et. Nem mindegy az embernek, hogy a másik mit használ?? Minek meg ill.legyőzni a másikat? Mindenki repüljön azzal amivel akar és ami tetszik neki, ennyi.
-
fatal`
titán
válasz Cypresss #7444 üzenetére
1. Weather radar fs9ben is van, csak lusták rá a fejlesztők, lásd az új wilco gépeket, PMDG 737be is behackelhető a realityxp gau, hidraulika rendszer is modellezve van iflyon ha jól tudom. DX10et leszarom, fsxben is bugos tőle a sceneryk háromnegyede és semmi pluszt nem hoz így ez sem érv.
2. Semmilyen config nem bírja el max grafikán az FSXet addonokkal, hova akarsz HD textúrákat? 5 fps heathrowon az jó?
3. Ez igaz
4. Talán ez is, bár ez userként baromira nem érdekel, egyelőre semmivel nem jobb fizika terén az FSX.
5. leszarom a grafikát, ez egy szimulátor
6. Jogos
7. Tesszeláció nincs DX10ben csak DX11ben, szóval ez komplett hülyeség, nem tudja az FSX, userként továbbra sem érdekelne ha lenne se.
Az FSX egy komplett lehúzás, és ha az alapjátékot veszem figyelembe a grafikán kívül szinte semmi nem változott, repülés szempontjából semmi pluszt nem hozott. Máskérdés, hogy az addonkészítők jobban kiaknázzák.
Weather radar, TSU szerintem nem olyan fontos. FSXre nincs is még 737esElolvastad amit írtam? Nem maxon ronda az FSX, hanem azon a laptopon futtatva. Ugye belátod, hogy azon nem fog ilyen grafikával futni?
Továbbra sem látom előnyét, hogy kidobjak egy valag pénzt gépre és a szoftverekre, hogy válthassak FSXre.
Lássuk csak mi az, ami ugyanolyan szar:
- ATC
- Forgalomkezelés (ez még fosabb mint az FS9ben, negyedeli az FPS-t, tiszta vicc)Az a baj a szempontjaiddal, hogy a fele hülyeség, a másik fele meg fejlesztői szemszögből érdekes csak, mint user ez baromira nem érdekel. Fejlesztői szempontokat máshol veszek figyelembe, nem az FSXnél.
Ha annyira csodálatos lenne az FSX, mint ahogy írod, akkor valószínű IVAOn nem 70% körül lenne az FS9el repülők aránya. Persze ha elköltesz a gépedre 2-3 millió forintot, akkor valóban jobb lehet (szoftverekkel, kiegekkel együtt), akkor valóban jobb lehet. De hát kérem még a hardver ára is nevetséges, ami az FSX alá kell, ha nem diavetítést szeretnél nézni. És egy 5 éves játékról beszélünk.
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #7444 üzenetére
egyértelműen technikai megközelítés mondjuk ebben a topikban több az user, mint az fsx fejlesztő
valakinek valami infója a 777/737 kombóról pmdg ügyileg? valami leaked beta vagy valami? UK2000 támogatásával lassan lesz egy EGKK repterem, csak épp gépem nincs, ami arrafelé száll
-
Cypresss
senior tag
Látom nagyon nem értünk egyet. Hadd világítsam meg neked miért is jobb az FSX.
1. Gépek esetében SOKKAL valósághűbb fizikai modellezés lehetséges. Számos extra (lásd: weather radar, terrain radar, hidraulika rendszer) működése és lemodellezése könnyedén megvalósítható. Ezek egyike sem oldható meg FS9-ben, vagy ha igen akkor buggos, mint állat. Ilyen pl a Reality XP cucca. A DX10 támogatása ugyancsak nem elhagyagolható tényező egy komolyabb scenery tervezése során.
2. HD és FULL HD textúrák. Textúra kezelés (több, jobb, részletesebb textúrák tervezése lehetséges), autogen cuccok kezelése. Tízszer több, fa és épület, ami egy kanadai, vagy finnországi - de még mondhatnék példákat - scenery esetén nagyon jó ám. Hiszen a fejlesztőnek, sokkal kevesebb a munkája ezen a területen, és az így felszabadult időt, az épületek és egyébb objektumok további finomítására fordíthatja.
3. Ezerszer finomabb átmenet a különböző időjárási változások között. PL: sűrűsödő köd, szélnyírás, a szél irányának finom és hirtelen változása, stb.
4. Nem egy nagyon gyenge és szegényes táblázatból számoljuk ki a gép fizikai jellemzőit.
5. Jobb grafikus motor, self shadowing, üveg tükröződése, stb.
6. Olyan apróságokról nem beszélve, hogy a föld gömbölyű, és nem 100ezer láb a max magasság. Sokkal finomabb átmenet a napszakok között, ebből a szempontból (is) az FS9 egy vicc.
7. A jobb motor és a DX10 miatt kevesebb a programozási munka. Tesszeláció. És még sorolhatnám.
Egyébként pontosan a fentiek miatt szinte biztos, hogy a Kozma-Orosz féle új LHBP-ből már nem lesz FS9-es csak FSX-es változat.
IFly 737-ese: Weather Radar és VSU van? Nincs.
Szívesen repülném az iFly gépét, de sajnos semmilyen programot nem találtam hozzá, ami lehetővé tenné, hogy a hardwareim (MCP, FMC, rádiók) amit a CP Flightól vettem együtt működjenek vele. Ilyen problémám viszont nincs a PMDG gépeivel, amit gyakorlatilag az összes nagyobb cég (CP Flight, Engravity, CockpitSonic) maximálisan támogat. Persze klikkelgethetnék a gép pilótafülkéjében, de nekem ez már nagyon kevés.
Úgy gondolom mások a szempontjaink, de ez nem baj, szerintem ettől szép a világ.
Végezetül néhány kép az "ultrahányadék grafikájú" FSX-ből: [link]
Görgesd végig az oldalt!
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Korcsii
őstag
-
Korcsii
őstag
saját?
hehe, a végén vártam, hátha megvan az eredeti, reklámszöveg nélkül, de jól oldottad meg (bár az eredetit ismerve hiányzott belőle az a rész)
amúgy jó lett, jó lett a zene választás is, meg a (kamera) beállítások is jók
kritikaként csak annyi, hogy talán a futópályára felguruláskor is lehetett volna engedélyt kérni, és akkor nem kell megállni, és kicsit keveselltem az elején az emelkedési szöget, mondjuk kicsit megtévesztő volt talán a nézet... és EDDF-en nemtudom hányszor van follow me car egy Malév járatnál, talán az túl sok volt nekem a"fuxból"...
de amúgy jó lett
-
Geryson
addikt
Erre mondjuk a RAM-topikban gyorsabban adnak választ, de úgy tudom, hogy azért nem túl jó ha nagyon el van aprózva több helyre a RAM, tehát inkább nagyobb modulok, de kevesebb darabszám. 4 giga RAM amúgy szerintem tökre elég, nekem 6 (3x2), de feleslegesen.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Géjza
őstag
Jelenleg én is W7 32 biten vagyok 4GB rammal. Asszem megpróbálkozok W7 64 bittel, mert sűrűn van OOM-em...
RAM bővítésén is gondolkozom, 8 gigára fel akarok menni (ha muszály lesz). Csak kérdés, hogy 4x2GB (ekkor nem kellene eladnom a mostani moduljaimat, kisebb nyűg), vagy 2x4GB-ra menjek rá.
De először is kipróbálom a W7 64bit 4GB dolgot, aztán ha nagyon kell, akkor bővítek memóriát is.
-
napstR
csendes tag
-
Athanáz9
aktív tag
-
Geryson
addikt
válasz Gizmo94 #7424 üzenetére
Amikor még az első diplomámat hajtottam a Miskolci Egyetemen, akkor volt egy hót gyenge laptopom, azon is fent volt az FS9, szerintem még kb. 3 kiegészítő (köztük az akkori kedvencem a C172 egyik verziója) és vígan repültem gombokkal (!) nagytermi előadás alatt. Amikor már a körülöttem lévők mindegyike az én monitoromat nézte, akkor azért rájuk szóltam. De a lényeg, hogy használhatóan ment, úgy emlékszem olyan közepes grafikával.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Gizmo94
veterán
Kiegészítésként még annyit, az FS kiválasztása sem mindegy, hogy melyiket... Mert amennyire optimalizálatlan az FSX, annyira tökéletes ebben a kérdésben az FS9. Még szétggyilkolva is az, mint ahogy nálam van. Nekem fent van a céges laptopomon, ami munkára van elvileg. ami is egy alap kis gép, egy Dell Vostro 1015, 2 gb rammal egy kisebb c2d procival, INTEGRÁLT INTEL!! videoval. 32 bit xp-vel.
És az FS9 tökéletesen elfut rajta az Andorra (thx ezúttal is érte) átküldött Textures mappából másolt fájlokkal, rakás felpakolt géppel, add-onnal. Nem laggol, nem diázik, nem omlik össze, csak egyszerűen játszható, jól. Tehát igazuk van az FS9 fanatikoknak, amikor érvelnek mellette. Ámde hiába tud nagyon szép lenni az FS9, pláne ha megpakolod kiegekkel, valamiért mégsem lesz olyan a látvány mint az FSX-ben, amit ha megszoktál,nagyon nehezen adod fel. Nem akarok egy új FSX-FS9 vitát elindítani, a választás a tiéd, csak nehéz tanácsot adni, az a helyzet.
Mindenesetre a 32 bittel nekem FSX esetén csak negatív tapasztalatom van.PS: közben látom, már megírta Geryson kolléga is.
[ Szerkesztve ]
-
Geryson
addikt
válasz Athanáz9 #7421 üzenetére
Hát ez akkor tényleg egy szép vásárlás volt. Már csak azért is, mert az A4-nél 25.000 Ft egy OEM HUN Win7, a páromnak is ott vettem.
Mindegy, ha már így történt, akkor csak csatlakozni tudom Gizmo kollégához, csak az FS9-et rakd fel, mert annak elég lesz a 3 giga nagyjából és mint ahogy sokszor el is hangzik, elég jó kinézetre, jó kiegészítők vannak hozzá, szóval repülhető és tökéletes az FPS.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Gizmo94
veterán
válasz Athanáz9 #7421 üzenetére
Ez ami történt veled, jó nagy szívás és némi tiszta, ábrándos szemű, gyermeki naivitást feltételez részedről a kérdésben. Nem tudom, én amiért kiadok 60 ezer Ft-ot, azt eléggé meg szoktam nézni,hogy mi is, bár nem vagyok egy garasfucker, csak azért mégis..
Mindenesetre annyit tanácsolok, hogy ha FSX-et akarsz, akkor gyorsan elfelejted a 32 bitet, mert csak negatív tapasztalatod lesz, abból viszont sok. Későbbiekben pedig jópár sokk. Ha nem repülni szeretnél, hanem inkább elmélyedni az FS fájljai között kétségbeesetten tweakelve, akkor felrakod 32 bitre az FSX-et, amúgy erősen a "nemkéne" kategória. Ha relatíve normális kinézetet kívánva , sok-sok add-on, rex, ase, stb.. -t használva mégis megteszed a 32 bitre telepítést, akkor számtalan OOM, CTD lesz a barátod, ráadásul Fatal rokona az error klánból is sűrűn meg fog látogatni.
FS9-cel kapcsolatban nem tudom az mennyire kényes a ramra, mert nem mélyedtem el benne, de úgy tudom, akik komolyabban használják, szintén 64 bites rendszeren futtatják. Ha nem így van, majd kijavítanak.
Tehát gondolkoznék egy 64 bites win7 Ultimate-n. természetesen, nem a saturnból, hanem mondjuk DAZ konyhájából, ezt értsd ahogy gondolod..Nem piszkálni akarlak, pláne nem, ha már trükkbe estél, de hidd el, nem lesz sok értelme 2011-ben, amikor már ennyi memzabáló add-on és részletes, kidolgozott, de harverigényes repülőgép beszerezhető hozzá, 32 biten repülőszimulátort futtatnod.
-
Athanáz9
aktív tag
válasz Gizmo94 #7420 üzenetére
59.ezerért vásárolt OEM 32-t telepítettem fel az új gépre.
Pálcázás előtti bizonyítvány-magyarázat. Az EM dobozon olvashatatlan apróbetűkkel szerepelt a 32. Vakító napfényben is alig lehetett volna elolvasni. NEm napfény volt, hanem Saturn-félhomály. Tartalmi (téves) bizonyítványmagyarázat: nem hittem volna, hogy 59.ezerért, és egyáltalán van még 32-es. Azt hittem mára minden OEM 64.
Reklamációnak helye telepítés után nincs.Kérdezek mindig, mindenáron! A magyar kormánynak mindig mindent elhiszek. (Jaj.) - Rómáról (Italia) sokfajta felvilágosítással szolgálhatok, dokféle tárgykörben.
-
Korcsii
őstag
válasz Geryson #7415 üzenetére
A jó pilóták próbálják a fel- és leszállás arányát 1-en tartani
hát persze hogy le... csak olyan rég repültem 747-tel, hogy kb kilebegtetés nélkül csapódtam be -571 fpm TD rátával... mondjuk legalább 99% a menetrend szerinti idővel... azért megzavart a nyári időszámítás... azt hittem 1 órával korábban van zulu
a hétvégék, meg úgy általában a napjaim viszont most már foglaltak lesznek a nyárig
-
Geryson
addikt
Jah, a csere már megvolt. Hát igazából ugrott, de tudja a franc, hogy mennyit. Időközben felraktam a REX2-öt, kicsit még húztam a grafikán és kisgépnél makulátlanul bírja. Nagygépnél meg makulátlanul meg tudom akasztani fullon.
Korcsii: leszálltál szombat éjjel? Én szerdán fogok kimenni Fukushimára és szerintem pénteken haza. Ez a hétvége valami együtt, már ügyesebben átgondolva?
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz andorra #7410 üzenetére
Wide screen támogatás (ez utóbbit én most próbáltam ki először, fantasztikus látvány alakul ki 32"-on), termikek vitorlázáshoz, több szálon való dolgozás, egy gépben ketten ülés. Összességében van előny és hátrány is, de én soha nem mennék vissza FS9-re.
Más: lefotóztam még beszerelés előtt az új kártyámat, hát itt a drága:
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
fatal`
titán
válasz Cypresss #7408 üzenetére
Persze kiválóan, forgalom és autogen nélkül ultrahányadék grafikán, ami rondább lesz, mint az FS9. Tényleg van értelme?
A PMDG pedig bugzik fsxen akármit csinálsz, Gizmo is behackelte, random hibákat generált.
Mellesleg az iFly miatt a PMDG már FS9en is elavult gépnek számít, nem is csoda fs2002re készült.
[ Szerkesztve ]
-
-
AirBooms
addikt
Hivatalosan igaz. De az 1,65-ös ramokkal is elmegy, sőt, azokat is lehet lejjeb feszelni. A hivatalos ajánlás max. 1,575V, de több gyártó is kimondottan az SB-hez készített 1,65V-os verziókat. Ha SB-t akarsz, először próbáld ki a már meglévő ramjaiddal, ha nem mennek vele, csak akkor cserélj. Amúgy pl. az A-DATA Gamer V2-es 1600-as 2x2-es kitje a legtöbb esetben simán megy 2133 MHz-en, 1866-on biztosan. S 10-11k körül van az ára újonnan garival.
-
haky
senior tag
Most olvasom... Igaz, hogy a Sandy Bridge cuccokhoz 1,5V-on üzemelő memória kell? 1,65-ös nem jó?
Aki másnak retyvetyutyu...
Új hozzászólás Aktív témák
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Redmi Watch 5 Lite - filléres fitnesz felügyelő
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Spórolós topik
- Tanuljunk angolul!
- Asztalos klub
- Jófogás tapasztalatok
- További aktív témák...
- Akció! Dell Latitude E6430 laptop (14/i5-G3/8GB/256SSD) - 1 év garancia, 27 % számla
- MSI G31TM-P21 LGA775 alaplap + Xeon E5430 Quad Core CPU
- Akció! Dell Latitude E5540 laptop (15,6/i5-G4/8GB/256SSD) - 1 év garancia, 27 % számla
- Akció! Dell Latitude E6220 laptop (12,5/i5-G2/4GB/128SSD/AkkuX) - 1 év garancia, 27 % számla
- CNC Fémmegmunkálás és AWI, MIG hegesztés