Új hozzászólás Aktív témák
-
SirKero
őstag
válasz ncc1701 #44105 üzenetére
Ha nincs más választás csak a waze akkor inkább a kihajtogatós térkép.
#44106) dethroner Én is szívesebben használnék egy [ilyet] de ennyi pénzt sajnálok rá.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
őstag
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz ncc1701 #44207 üzenetére
Akarni akarnak, csak nincs aki kifizesse. A közpénzből fizetett támogatásokkal is túl drága a kategóriájához képest, hacsak nem taxinak veszed. Lassan meg ideje lenne levenni a támogatást, mert nem arra van a közpénz, hogy gazdag embereknek segítsen olcsóbban vásárolni autót.
Emlegetik a csodaautókat, amik majd jóval olcsóbbak lesznek, de eddig csak Kínában történt ilyen a belpiacos autókkal, amiknek a minősége még ott is botrányt okozott. Ha az ID.3-nál ekkora SW probléma van, az talán már HW probléma, amit SW-vel akarnak helyre tenni. Hol van a Skoda verziója, ami még olcsóbb lenne?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
AMD Power
titán
válasz ncc1701 #44388 üzenetére
Renault-al én is így voltam. 6 éve van nálam az Astra. Ha nem lenne mániám 6 havonta átnézetni a kocsit a szerelővel akkor csak 1 évben csak egyszer találkoznánk!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #44519 üzenetére
Nyugi srácok, nem csak annál volt...
Vannak okosak, akik mindenféle dolgot vízionálnak, de ez csak a VVT-i motrokra volt igaz és gariban cserélték fűzött blokkra, de érintette nem csak az 1,33-as motort, hanem az 1.4,1.6,1.8 VVT-i-t mind auris, corolla, yaris és avensis esetén is... Tapasztalatból hallottam...
Mellesleg a nálunk egyik Toyota sem ette az olajat (még a G Astra twinport motorja sem), igaz csak a gyárit engedtük beleönteni és mindig hamarabb kiharcoltuk a cserét mint az előírás. Az Astra esetén ez több szervízzel a "családonbelüli szaporodás hangos emlegetéséig" fajult, aztán elmentünk máshova, ahol normálisak és készségesek voltak, és egy szó nélkül cserélték, csak annyit kérdeztek hogy "akkor ezt ne pecsételjük?"... Van normálisan gondolkodó márkaszervíz, akik az ügyfelekért vannak és megértik az aggályainkat, csak meg kell találni. És érdekes módon ezekben a szervízekben nem néznek szúrós szemmel ha ott akarok állni a kocsim mellett amikor babrálják... persze nem családostól, de bemehetünk, kedvesen beszélgetnek velünk, válaszolnak ha kérdezünk."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #44531 üzenetére
Auris Mk1-ből, Celica-ból és Avensis-ből volt 1,8 VVT-i.
Nem egy rossz motor bár tekeri el a vezérműtengelyt és ha a szakbarbárok szervizelték akkor eszi az olajat is bőven, tudok olyanról akinek 10ezerkm alatt elenged 6-7 litert. Ő olajcserénél 2db 4L-es kannával vesz olajat, mert az egyiket beleönti a másikból meg utántölt és ha közeledik az olajcsere akkor mindig van nála 1 liter.
(Mondjuk nálam is van plusz olaj mindig...)Igen, több 100ezer forintos számlák, de akinek van esze, tudja mit kell cserélni és nem fogja többet enni... mellesleg egy bontott motor kb 150-ből bent van a kocsiban, jobban megéri, de csak akkor ha találsz olyat ami nem zabálta az olajat.
Egy szó mint száz, nem olyan dráma, kezelhető a helyzet, kicsit túl van lihegve, mint a TFSI-k. Időben kell menni a szervízbe és nem csak olajat cserélni meg autózni. Aki ilyen autóra vágyik ki kell hogy ábrándítsam, mert ilyen nem létezik. (És akkor jöhetnek a válasz kommentek, h de az enyém ilyen...)"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #44563 üzenetére
Meg ugye amiről nem beszélt, tuti kell még neki télikerék szett gyári dísztárcsával, üléshuzat, gumiszőnyeg, isofix gyerekülés (persze most csak példálózom, nem biztos hogy ezek).
A budget meg gondolom nem végtelen... így ott spórol ahol tud, sok kicsi...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #44566 üzenetére
Én hazavittem a kocsit péntek este 6kor, szombat reggel fél8kor már emelőn volt és cseréltem le a kerekeket a télire...
De 260+10 felszerelési díjat nem fogok fizetni nekik, az biztosisten.
Én személy szerint így kijöttem 170ből, egy erős 100ast spóroltam azon h a télikerékszettet nem a márkakereskedésben rakták fel és nem is ott vettem meg. Amikor szűk a budget, akkor egy százas már számít..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #44574 üzenetére
Akkor nekem makom volt, mert a corolla kodlampait én raktam be ( bontott új izzóval 15/2db) és a gyári csati is ott lógott, ha nem benazok 20 perc, jah meg egy relé a lukban és a kapcsoló az utasterbe... Megállt 18ban 3 éve.. Meg egy erős óra szerelésben, mert benáztam az első lokossel...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz ncc1701 #44574 üzenetére
Egy pár márkás pl Valeo ködlámpa-test olyan 46 euro, tehát kb. 15k HUF. LED-es van 70euro körül. Kell hozzá egy relé, egy kapcsoló meg némi vezeték.
Ha alkatrészenként raknánk össze egy ilyen 3 milliós autót, talán nem állna meg 20 millió alatt.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
-
csaba1203
addikt
válasz ncc1701 #44582 üzenetére
Téligumi?
Minek?
Idén nem is volt tél most is 17 fok van és nem mínuszban.
Ez a negyedik telem,hogy nyári gumival közlekedek ha leesik a félméteres,akkor meg leteszem a verdát és gyalog galopp.
Nem tömöm egy gumisnak sem a zsebét az biztos.
Ha lepusztulnak a nyári gumik megveszem a legjobb 4 évszakost majd...... -
tboldi
nagyúr
válasz ncc1701 #44618 üzenetére
Háááát... Volt már olyan szitum, hogy satuznom kellett a zöld lámpánál, mert az utolsó pillanatban láttam meg, hogy ott egy kivilágítatlan ezüst autó (jó kis rejtőszín ilyenkor), ami a többitől jócskán lemaradva még nem indult meg. Nem haladtam sokkal, csak a megengedett ötvennel, a zöld már messzebbről látszott, ugye normális esetben nem kellene ilyesmire számítanom. Ha ki lett volna világítva hátul, biztosan észre vettem volna hamarabb.
És a látásom közel tökéletes így 24 évesen. Egyedül a jobb szememet kellene kb. fél dioptriával korrigálni, de olyan pici az eltérés, hogy az agy elvégzi ezt magától, ha mindkettővel nézek, márpedig miért ne néznék mindkettővel.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz ncc1701 #44618 üzenetére
valódi nappali ködben ha nem az autó helyzetjelzőjét (vagy lak.ter kívül a ködzáróját) látod meg, akkor valaki marhára nem világította ki magát.. tényleg sűrű reggeli ködben sokkal távolabbról és élesebben látszik a piros fény, mint az autó körvonalai.
"... and I hope you have a great day!"
-
nagyúr
-
bododani
senior tag
válasz ncc1701 #44693 üzenetére
Igen igen, tudom, le is vettem sajna :D Főleg hogy most szervizbe van egy ideig nem fog kopni
De amúgy is kopott eléggé szegény, majd valami varrás vagy kormánycsere lesz a végső megoldás.:)
A kormányban asszem nincsen már airbag, így világít is az airbag felirat. (nem ütköztek, szerintem korábbi kormánycsere volt vagy passz, mert elég puha a kormány közepe, benyomható) Az AirBag ledet meglehet szüntetni valahogy egyszerűen?
(1.3 sedan 2000 8v 2oldalt dudagombos kormány)[ Szerkesztve ]
" Mint a vasat a rozsda, úgy emészti az irigyet saját lelke. "
-
nagyúr
válasz ncc1701 #44692 üzenetére
Kár, megnéztem volna. Országúti bringázom így a bandázsokkal valamennyire képben vagyok, ami nekem nagyon bevált az a LizardSkins DSP típusa. Mondjuk 3 ilyen árából már kijön egy újrabőrözés de én speciel nem is tennék a kormányra. Ha elkopik bőr majd elviszem újrahúzatni. Ellenben a feleségem 2005-ös Swiftjében műanyag a kormány arra még lehet kipróbálnám az ötleted.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #44787 üzenetére
Én most nem a valós fogyasztásra gondoltam, mert arra magasról teszek, igen ha 500forint lesz literje, akkoris le fogom tojni...
Nézd meg a két prospektust :Elhanyagolható a difi, bal oldalt a K14C és jobb oldalon az új hybrid. Így érthetőbb mire gondolok?
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
racerx
őstag
válasz ncc1701 #44810 üzenetére
Bakker nekem a 2. autom (amit asszony hajt), szintén egy 94-es 1.4 se Astra. Igaz szinte csak város, és szinte csak ovi-meló- bolt, rövid távok, reggel, du nagy forgalom, dugó, de 10 alá nem igen megy, télen inkább 11... Már sokszor gondoltam arra hogy mi a f.. lehet, meg kellene nézetni, de amíg ennyire nullából, hibamentesen fenttarható, addig nem akarnám piszkálni. Igaz az Scross is megeszik így 7.5-8 körül..
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #44814 üzenetére
Elmentem észak-kelet pestről székesfehérvárra és vissza amikor új volt (első útja volt) autópályán és akkor 6,2-t írt a fedkomp, mert az "osztyapenkónál" nulláztam. Próbálgattam a tempomatot, dudát, fényszórókat, féket, téligumi mennyire tapad stb. Ez egy szombat délutáni program volt, és ha már ott voltam a fogyasztást is megnéztem.
Én nem decizek, nem szeretem ezt a fogyasztás lobbit, mert nem hiszek benne. Évente megyek 10-15ezer km között, 1deci a fogyasztásban az erős 10-15L/év, ami még 500forintos üzemanyag árnál is évi 5ezer forint, nem ez a legdrágább (és legfeleslegesebb) tétel szerintem egy autó fenntartásán...
A világ üzemanyag tartalékairól meg annyi véleményem van, hogy sokan majd csak akkor fognak megoldást keresni a problémára, ha már MadMax stílusban öljük egymást halomra 2 gallonért... a környezetvédelmi normákról is hasonló a véleményem... majd ha csak oxigén palackkal a hátunkon tudunk kilépni a szabadab, majd akkor vakarjuk a fejünket, h ejjj hallgatni kellett volna az okosabbakra és nem csak a profitot hajtani..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #44862 üzenetére
Azért ennek a 75%aval tudnék vitatkozni...
Tömören : mert a magyar hülye és nem tart lépést a világgal... A jelenlegi autó park 60% bontóba való, mert a jelenlegi autó tulajdonosok 40%a engedheti meg magának az autó fenntartását..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #44879 üzenetére
Úgy értettem "korához méltó állapotban van", ezek mind ilyenek, vagy rá van kenve 10 réteg alvázvédő és nem látszik. Nem szeretném a totálkáros fiúkat köpködni, de azért ne felejtsük el hogy "független karosszéria lakatos" ebben az esetben undefined... Biztosan találsz egy olyat, amelyik elfogadj a kihívást és rendbe rakja, most a munkadíjtól tekintsünk el, mert ha ilyet akarsz bármi áron, akkor kifizeted. Érted így már?
Szerintem is bontóba valók, de ezt már korábban leírtam, én kivonatnám a forgalomból, én a műhelyből nem engedtem volna ki és aki műszakit adott rá, azt is feljelentettem volna, a tulajt meg egy gondatlan közúti veszélyeztetésért, az akadó fék, a hátsó lengéscsillapító és a többi gond miatt, hogy a környezetvédelmi besorolását most ne is emlegessem.
De az a Yaris nem osztrák/német import autó gondolom.... És nem ütős-vágós autó volt, aminek ha esett, ha fújt, ha szükség állapot volt, ha polgárháború volt akkor is menni kellett Hambrugtól Essenig. Érted már? Ez a mazda is kintről lett behozva, nem biztos h ez a srác, hanem előtte valaki, aki eladta neki autó árában a szemetet. Helyre lehetne hozni, csak pénz és elhivatottság kérdése a dolog, csak nem tud annyit, hogy megérje. Ezt a felszereltséget és minőséget megkapod egy Passat-ban is, csak az nincsen elrohadva jó eséllyel...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."