Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
válasz venom8888 #33764 üzenetére
Bár se profi, se rajongó nem vagyok (ez utóbbit mondjuk nehezen hiszik el rólam 3 Suzukival itthon ), nagy hibája nincsen az autónak, amivel lukra lehetne futni. Ha megfelel, hogy nem sok csomagtere van, illetve a konkrét példány alacsony felszereltségű, ez eladásnál majd alacsonyabb árat, vagy nehezebb eladást jelenthet, akkor jó kis autó lehet. Ezekben az 1.2-es motor jóval takarékosabb, mint az ez előttiekben lévő 1.3, menni gyakorlatilag ugyanúgy tud, Euro 5 besorolású, szóval szmogriadóban is mehetsz vele, és ahogy néztem, a biztosítás se drága rájuk odakint.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
tboldi
nagyúr
-
válasz venom8888 #41116 üzenetére
Berakom 2-be és elindulok abban, még 3ban is el tudok indulni
Amúgy biztos, hogy megcsináltatnám[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Dvix
senior tag
válasz venom8888 #41886 üzenetére
Nem akarok hülyeséget mondani de amikor hidegben indítom az ignist a generátor szíj szokott ciripelni, ha kinyitod a motorháztetőt indításkor akkor a motor bal oldalán. Ami kezdeti fázisban motormelegedésnél/indulásnál megszűnik. Bár mely más szíj adhat ilyen hangok ha kezd idősödni. A ciripelés átmehet visítás-nyekergésbe akkor már tutti kopik a cucc. De valamikor egy egyszerű szíjfeszítés megoldja a problémát. Ha biztosra akarsz menni akkor pedig 2-3ezerben kelletik a szíjakat.
[ Szerkesztve ]
-
-
blakey
titán
válasz venom8888 #42706 üzenetére
Rossz szerelőkhöz jársz. Azzal nem sokra mész ha itt valaki netán kitalálja, hogy mi a hiba majd te szépen megcsinálod. Szerelőhöz kell vinni, távsegítség nem játszik ebben az esetben.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz venom8888 #44323 üzenetére
Ha az USB megy szét, akkor fel sem ismeri amit beledugtál...
A másik pendrive mikori? Azt írod 2 éve benne van (sosem értettem ezt h miért kell benne hagyni a kocsiban...) kérlek vegyél egy újat, azzal próbáld ki.
Jó tanács: A pendrive szobahőmérsékletre van tervezve (10-35Celsius közé), rá van írva a dobozára (amit általában mindenki a széttépés után olvasatlanul dob ki a kukába) hogy: Sugárzóhőtől, fagytól, napsugárzástól óvni kell... Mennyire is melegszik fel nyáron a napon álló autó utastere!? Mennyi benne a hőmérséklet egy csípősebb téli hajnalon? Na, ezért ment szét, amit lemásoltál róla az valszeg már csak a winfos szerint okés állomány.... A PC lejátszotta azt a két zenét?@Brogyi: Feltéve hogy nem felejtik el nullázni az olajcserénél... De elvileg Te is tudod menüből, legalábbis nekem van ilyen menüpont (Reset Oil valami).
@kopaszsop : Élcelődhetünk rajta, de ahogyan a képet elnézem amit feltöltöttél, Te egy Win10-es gépen csináltál egy linuxos bootpendrive-ot... Hol is a hiba ebben a képletben!? Mintha csodálkoznál hogy nem megy az autód kerozinnal, az is üzemanyag, mi lehet a baj...
Tapasztalatból mondom, hogy a Linux és a Windows nem ugyanúgy kezeli a lemezmeghajtókat, így elég ha ott marad vmi szemét az MBR-ben és máris borul minden. Ipari cuccoknál ez rendszeres hiba szokott lenni, a legbiztosabb hogy wipe-olod dd-vel és utána format.@yana, dnelb: Köszi az infót, akkor leteszek róla, csak csábítóan hangzott plusz 30 ló és 60 Nm... Így sem lomha, de úgy már tényleg két kézzel kellene kapaszkodni a kormányba
Majd még keresgélek, de egyelőre az ATC-t meg ezt a MagicTuning nevű helyet találtam.
A teljesítményadatok meg általában szívóbenzinesnél 4400-4600-as fordulatra vannak megadva, ők meg 5500-on mérik, ezért lehet hogy többet mérnek ők mint a gyártó. A mérésnek is nagy a bizonytalansága, mivel a gyártó a főtengelyen méri, ezek a műhelyek pedig mérnek valamit a keréken és abból számolják, így egy picit laposabb/kopottabb gumi már elrontja a mérést. Valami frankó helyet próbálok keresni, mert 140et egy chiptuning-ért sokkalok picit, és ugye erre nem tér ki a Pro garancia..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz venom8888 #46248 üzenetére
Volt rá államitámogatás???
Bizony, ennyit változott a világ 2 év alatt, 4,1-ből 5,2 lett.@M_AND_Ms: Igen, igazad van, így most jobban belegondolva valóban pénzkidobásnak tűnik... mindenesetre a botcsinálta felnitolvajok meg a rosszindulatú szomszédok ellen véd, a profik meg tuti [innen] szemezgetnek, de ők szerintem nem a gyári alufelniket lopják...
@BigBlackDog: mi a csuda ez a "lehetőségautó program"? én csak a nagycsaládosok 2,5milliós autóvásárlási támogatásáról tudok, amit momentán az autószalonok jobban meglovagoltak, mint a vásárlók... (Ford, VW, PSA konszern)
Én a Vitarát kedvezményes áron vettem, annyira h a részecskeszűrő nélküli árában hoztam el a részecskeszűrőset a hiánygazdaságos kereskedelem ellenére is jól hangzott... (és még mindig nem bántam meg... pedig nekem is 5,2 körül állt meg az 1,4T GL+ névreírva galaktikus metál fényben)[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz venom8888 #52642 üzenetére
Ha mindig tele tankolod és mindig ugyanarra a kútoszlopra állsz, akkor mérheted napiszámlálóval is: Nullázod amikor kigyullad a szegénységjelző, ráállsz a kútoszlopra, teletankolod, majd mész és amikor megint kigyullad, akkor megnézed mennyin áll, majd tboldi képletével kijön a ca. fogyasztás.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz venom8888 #54220 üzenetére
Aksit nem tudom, mi való bele, nézd meg, most mi van, és az alapján keress. Általánosan elmondható, hogy a legjobb a lehető legnagyobbat venni, ami fizikailag befér, valamint figyelj arra, hogy vékony vagy vastag sarus kell-e, meg hogy jobbos vagy balos +.
Csere: előbb a negatív sarut kell levenni, elhajtani úgy, hogy ne érhessen hozzá az aksi termináljához, amiről leszedted, aztán jöhet a pozitív is, végül kiemeled. Az újjal visszafelé ugyanez, előbb a +, aztán a -. Előfordulhat, hogy az automata ablakot (ha van) újra kell tanítani, ennek nézz utána, hogy kell, kezelési útmutatóban benne szokott lenni (mondjuk az aksicsere is), illetve a rádió, az óra és a napi km számláló is nullázódhat.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz venom8888 #58860 üzenetére
Szia
Miért ne mehetnél vele?
Ez 500 km körül van ami semmi egy olyan autónak (feltéve ha nem műszaki hibás és azért kérdezed)
Honda City 2007 1.3 83 LE-vel simán mentem 3 éve még 1200 km-t Horvárországba egy nap, 3 megállóval (kicsi a tank).
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
szabonagyur
félisten
-
addikt
válasz venom8888 #58860 üzenetére
Ezt én sem értem..
Egy ekkora túrának miért ne indulhatnál neki egy jó állapotban lévő suzukival?
A távolság nem észvesztő és az egyik leg megbízhatóbb autórol beszélünk.
Ha nem vagy szokva hosszabb utakhoz, akkor tars pihenőt, ha úgy érzed fáradsz. Az autóval nem lesz gond![ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- Windows 11
- Freemail
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Gmail
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős