Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz ncc1701 #68408 üzenetére
Ízlések és ficamok, én, illetve kollektíve az egész család imádjuk, hogy nem egy unalmas tucatautó.
De igazából csak arra akartam rávilágítani, hogy 1.3 misiért lehet különbet is venni egy Polo helyett, abban tuti nincs bőr-alcantara ülés, 2 zónás digitklíma, de még a 6 légzsákot is kétlem.
[ Szerkesztve ]
-
ViZo72
tag
válasz ncc1701 #68442 üzenetére
"Szarból nem lehet várat építeni sajna..."
Dehogynem lehet, csak "pár apróságot" alakítani kell rajta, meg vastag pénztárca kell hozzá.
"Teljesítmény: 204 LE 9000-es percenkénti fordulaton."
Innen:
https://hu.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Ignis_Super1600[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz ncc1701 #68442 üzenetére
Hát ez az. Van egy cég aki nem képes Golf/Focus/Megane kategóriájú autót gyártani. Vagy "városi" autót gyárt vagy drágán SUV. Sehol egy kombi, egy hosszútávú autó. Amit univerzálisan lehet használni autópálya/autóút/főút. Volt ilyen a Baleno de az talán 2017-től van ismét szintén jó drágán, a régiek meg rozsdatemetőkké váltak. Számomra bosszantó hogy nincs ilyen autója a Suzukinak.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz ncc1701 #68465 üzenetére
Ja de van sry a Liana. Viszont abból nagyon kicsi a választék. Kemény 20 db van a hahu-n. És ahogy a "Kopasz" mondaná : a szép az nem ilyen.
Kizashi : na az szép és álom marad szerintem. Itt mutatták meg hogy ha akarnak tudnak.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
pjen
félisten
válasz ncc1701 #68485 üzenetére
Még mindíg félre értesz. 150K messze nem sok egy használt autóra elsőre. Én csak azt próbálom írni, hogy a 150K s váltó felújítás, kuplung csere az nem gombok kategória. Sajnos.
#68486ncc1701 Rengeteg ember pont azért vesz használt autót, mert nincs másra pénze, esetleg nem is akar többet rákölteni. Haverom most cserélt egy 30 éves toyotát egy 18 éves kiára anyagi okokból.[ Szerkesztve ]
-
fogkefe21
kezdő
válasz ncc1701 #68514 üzenetére
Amúgy miért fél mindenki a 3 hengerestől? Első autóm egy három hengeres 1000-es Swift volt családból örököltem. Volt, hogy 3 évig nem volt benne olaj cserélve, volt hogy víz nélkül ment kitudja mennyit. Sose ette az olajat sose melegedett a motor semmi. Fél év állás után feltöltöttem az aksit és pöcre indult. Legjobb autó volt.
-
slett27
addikt
válasz ncc1701 #68527 üzenetére
Valószínű ha erre kerülne sor, akkor már a Honda topicba vándorlok, abból is a Civic VII gen a kiszemelt.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Vigneau
félisten
-
Cunaja
addikt
-
Cunaja
addikt
válasz ncc1701 #68561 üzenetére
Kész a szélvédő, szép munka. Most várom a matricát, hogy az okmányirodában töltsem el, szabad perceimet. Ingyen volt a gyári Suzu szélvédő. Nem látni sehol, külsérelmi változást.
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
-
burgatshow
veterán
válasz ncc1701 #68587 üzenetére
Ez mindig olyan, hogy csak azokat látod panaszkodni, akiknek valami történt. A pozitív tapasztalattal rendelkezők nem jönnek irogatni, hogy minden kafa vagy tű a szénakazalban.
Amúgy nekem minden kafa, meg a szervizzel is ahova hordom, pedig már volt bódé javítás, meg karbantartás is nagyjából 6-8 havonta (már a 4. és eddig megcsináltak mindent). Szóval én elégedett vagyok...
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #68624 üzenetére
Igen, szerelő haverom is megnézte, ő is hallotta a hangot, ő is azt mondta fura. Megnézte a légszűrőházat, és úgy tűnik talán a bele rakott légszűrő nem méretpontos. Hiába jól van rögzítve a légszűrőház teteje, el lehet picit mozdítani és lehet ezért szív mellé, de álmomba se gondolnám, hogy ilyen hangot ad ki ezért.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
mouzrr
őstag
válasz ncc1701 #68635 üzenetére
A gyari inkabb 1m folott van, ha epp kaphato. Az utangyartottak meg tonkremennek par honap utan, minden szerelotol ezt hallani, csoportokban pedig tulajok is megerositik.
En nem nyultam az enyemhez, torolgetem a kodot es mukodik. Ebben az esetben inkabb a tervezokkel van a gond, hogy alulmereteztek es szoftverfrissites sem volt kiadva ra, hogy ne jelezzen allandoan a check engine. Mas esetben egyetertek veled, en is elitelem a modositasokat amik novelik a karosanyag kibocsatast. -
Gyöször
senior tag
válasz ncc1701 #68635 üzenetére
Van egy szerencsétlen suzuki amiben talán nem tökéletes a katalizátor. Ő legyen mondjuk 1. Mellette biztosan van az utakon legalább egy darab benzines autó ami már benzin nélkül is beindul, csak a kenőolaj égetéstől. Ő legyen mondjuk 1000. Akkor a tunnyingolt dízelek akik mögött akkor se látsz, ha nem lépnek oda, márpedig: de! Odalépnek. Akkor ők mennyik?
Szerencsétlen Pető bá szereti az autókát, megpróbált a végére járni, de nincs kedve 3 évente 2 milliót a gépre költeni, mert irreális a befektetett anyagiak a környezetre mért katasztrofális csapástól amit ez az autó így rámér.Pető bá: emeljed ki azt a lambdaszondát, hátha..
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz ncc1701 #68644 üzenetére
Szerintem is van az a kategória amit ki kell szűrni, esetleg helyszínen 10x10cm kockává préselve visszaadni a tulajnak. Meg van a Pető báé amit meg nem kell..
Hol van a határvonal? Na ezaz. 7 gyerek van de kéken és feketén egyszerre füstöl az öreg sharan, de a doktorhoz meg mindig vinni kell egyik csemetét..ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
őstag
válasz ncc1701 #68644 üzenetére
Az egyre durvább EUs előírások arra jók, hogy az autók gazdaságosan nem üzemeltethetők 5-10 év után. Erről nem tudomást venni, és folyamatosan az új eladásokat pörgetni tényleg óriási környezetvédelem..
Átlag Béla szerinted egy 1.5M értékű autóra rákölti azt a 3-900k HUF-ot, hogy megvédje a bébifókákat, vagy inkább eladja, és ha megteheti vesz valamit 2.5-ért? Ha nem teheti meg, akkor pedig megoldja okosba (dpf, egr, whatever off).
Szerinted ha eladta, akkor az aki utána már ezt a gépet veszi meg (nem javított állapotban), mert 1,5M volt rá összesen, majd rá fogja verni azt a 600k-t, hogy jobban aludjon, vagy megoldja okosba?
Egy 3-5M autóra, amivel hosszútávra tervez az ember, lehet hogy elkölti pár év alatt azt az összeget (4-900k), hogy rendben legyen a dpf meg a teljes rendszer, de ahogy ezeknek az autóknak is lemegy az ára, egyre kevesebb hajlandóság lesz rá, ami egyébként teljesen érthető. Sajnálatos, de érthető.Tökre egyetértek azzal amit mondasz, de egyszerűen az a racionális döntés, hogy az ember inkább eladja, akár kicsivel ár alatt és vesz egy újabbat/jobbat, mint hogy az autó értékének a (nagyjából) felét ráköltse egy ilyen javításra. Ami jó eséllyel meg sem oldja a problémát: simán lehet találni olyan thread-eket, hogy még a Bosal katalizátor és új gyári lambdaszondák, gyári MAP szenzor után is jött a P0420 - az meg azért elég szomorú, amikor 6-700k elverése után ugyanott tartasz, idegesít a sárga tengeralattjáró, törölgeted tovább a hibakódot és csak reméled, hogy az utángyártott katalizátor azért ér valamit
Ezen a ponton hadd kérdezzek:
Ha tényleg a környezetvédelem a fontos (az EU-ban), akkor miért nem támogatja a meglevő autópark értelmes állapotban tartását is.. bárki / bármilyen szerv(ezet)?
Hol van az EUs/állami támogatásom az Euro4-es katalizátoromra? Hol van a szabályozás, hogy a gyártónak biztosítania kell gyári minőségű, károsanyag kibocsátással összefüggő alkatrészeket legalább 10-15 évig olyan áron, hogy az ne legyen egyenlő a gazdasági totálkárral?
Ha egy kocsi még 10 évig az utakat járja, nem lenne fontosabb (támogatásra érdemes) környezetvédelmi cél, hogy az a gyári értékeket hozza, mint hogy az új generáción még 5 grammot faragjunk 100km-en?"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz ncc1701 #68680 üzenetére
Tulajdonképpen szépen besöpörted a szőnyeg alá azt a problémát Te is amit a vevődön, meg rajtam, meg a fél országon próbálsz számon kérni.. nincs több kérdésem.
"Támogatás ilyesmire nincs, és nem is lesz. Másrészt pedig az, h 1x éves a járgány, még nem jelenti azt, h az új/csere alkatrész is olcsóbb lesz hozzá. Szokd meg, ez ilyen."
Tisztában vagyok a realitással, csak hadd nevezzem meg problémaként. A teljes ipar arra épül, hogy az első 3 évet kibírja a kocsi. Ez önmagában a probléma legjelentősebb része."... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz ncc1701 #68683 üzenetére
"Pofámról leégne a bőr, ha olyan autóval közlekednék, amiben nincs/nem működik jól a katalizátor/dpf. ha 400 a gyári, akkor azt kell megvenni. Nálam ez elv kérdése."
Közvetetten számon kéred rajtam (is), hogy miért nem veszek egy gyári (minőségű) katalizátort, kerüljön az akármennyibe is.. Az 1 millás közlekedőedényre senki sem fogja rálocsolni az árát, Te sem, én sem, mert teljesen ésszerűtlen. Csak akkor nem tudom mi ez a "vegyék el a forgalmit mindenkitől, aki..." mentalitás, meg a lapáttal csapkodás.."... and I hope you have a great day!"
-
Gyöször
senior tag
válasz ncc1701 #68686 üzenetére
Az ember mikor fújja a saját hülyeségét, de nem jön rá, hogy mit mond Pető bá.
Hogyha eladtad a kormoló jariszod akkor az most más segge alatt kormol tovább, a csecsemök meg az állatkerti fókák tüdejébe is
Logikusan úgy jártál volna el jelesen, a saját értékrended szerint, hogy mikor a vevő leszurkolta a jariszod árát, és kitöltötted az adásvételit akkor az erre a célra bekészített lapáttal hátba és/vagy fejbebaszod azonnal míg bele nem ül a kati hibás szarba.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #68683 üzenetére
Mit kellett volna csinálnod?
1: Megjavítattni és utána eladni, beszámítva a javítás költségét is.
2: Megjavíttani és utána eladni valós piaci áron, benyelve a javítás költségét.
3: Szétbontani, a hibás alkatrészt kidobni, ami pedig még megfelel a te környezetvédelmi igényednek, azokat az alkatrészeket eladni, többi kuka.
4: Ledaráltatni az egészet a francba.Minden más esetben az van amit pető bá' ír, odadobtad másnak, hogy tovább használja hibásan, csak hogy a te pénzed kimentsd belőle. Így működik a kapitalizmus és a környezetvédelem összefonódása, gratulálunk
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #68686 üzenetére
A másik meg amit írsz: Fel kellene nőni, a környezetszennyezés nem jó játék. Ahol csak lehet, próbálok nem ártani senkinek, és a lehető legkevesebbet fogyasztani/szennyezni.
Akkor képbe jön az általad sokat emlegetett bkv bérlet. Azzal egyáltalán nem ártasz senki egészségének, ellenben bármilyen saját autó, a legmodernebb is bocsát ki káros anyagot, és még vellanyosnak is van ökolábnyoma. Szóval bármilyen kocsi csak a te saját kedved szerint indul be és csak azért indul el, hogy téged szállítson, azzal ártasz a környezetnek.
Képmutatás amit csinálsz.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!