Új hozzászólás Aktív témák
-
beef
őstag
válasz ncc1701 #64527 üzenetére
A váltóolajat nem kell cserélni 40k-nál, hanem ellenőrizni (vagy 2 évenként) a gépkönyv szerint, ha eredeti olajat használsz. Egyébként én is inkább cserélem, abból baj nem lehet.
A 40k-s cserét nem Suzuki olajhoz írja.
Mert az köztudomású, hogy a Suzuki olaj örökéletű (nem). -
tboldi
nagyúr
válasz ncc1701 #64531 üzenetére
Ártani nem árt néhány plusz deci, de tulajdonképpen túl sok haszna sincs, úgy is csak annyit kapnak fel a fogaskerekek, amennyit tudnak. [a piros lötty a lényeg]
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz ncc1701 #64589 üzenetére
Nem az úton akadtam el. Az utolsó cm parkolóhely is üres volt. Egy "szabad" helyre akartam beállni. De amikor elkezdtem már éreztem,hogy ez rossz ötlet volt.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz ncc1701 #64591 üzenetére
Nem nem. Kb 1 hónap voltam fent. Kb autó volt. Ugyan ilyen havas, csodás idő volt. Most péntek délelőtt meg nem tudsz leparkolni... Vicc. Amióta nincs a hatóságiáras benzin még több autó van....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Gyöször
senior tag
válasz ncc1701 #64702 üzenetére
Nem ez volt a fő ok, de többek között ezért nem vettem ajtómata váltót, mert nem bírom itthon megadni neki ami jár. És viszont ha nem is olcsó buli egy ilyen, ráadásul rohadt drága. Évente 1x megyek Pestre, beáll a lábam a kuplungon, de annyit kibírok, ellökdösöm a kart én kézzel. Egyébként meg kifejezetten szeretek autózni. Ahhoz meg kézi váltó kell.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Qtya123
őstag
válasz ncc1701 #64880 üzenetére
Lehet naiv gondolat, de ezért (meg a túl kicsi csomagtartóért) nem akartam Swiftet venni.
A Cross 1175 kg szemben a Swift 840 kg-os súlyával (légzsák a Crossban 7 db, Swiftben nem tudom mennyi, de gondolom abban is annyi már).Egyébként a Cross se valami combos súlyú, mert pl a vele pariban lévő Quashquai 100 kg-al nehezebb. Egy "rendes" SUV, pl RAV4 meg simán az 1500-1700 kg-os tartományban van.
A Vitara meg még egy százassal könnyebb, mint a Cross.Aztán ki tudja, lehet nem számít annyit a súly, mint gondolom, az utascella a lényeg. Bár azért nagy szilárdságú acél ide vagy oda, az biztos nem mindegy, hogy 1200 kg találkozik 1200 kg-al, vagy pedig 3-400 kg-al kisebb autó az 1200 kg-al.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz ncc1701 #64889 üzenetére
Nálunk is kettő van, de nyilván nem azért, mert jófejség a városban kicsivel mászkálni. Nektek sem jófejségből van, hogy ne dózeroljatok le senkit egy tank méretű autóval, hanem mert olcsóbb és célszerűbb a kisbenzines a városba, mint a dízelt gyilkolni 4 km-es utakra.
Ha csak egy kellene, akkor egyértelmű, hogy mindenki a nagyobbat és erősebbet tartaná meg (feltéve, ha nem 99%-ban a városban használja). Az jó messzire pályázni is, a másik meg nem annyira.
[ Szerkesztve ]
-
Cunaja
addikt
válasz ncc1701 #64908 üzenetére
Nem fogom próbálni, mert szabályt követő állampolgár vagyok. Amióta 194-el végig mentem az M3-as pályán egy Astrával, nem kaptam büntit, illetve szerencsére nem okoztam semmi rosszat, akkor megfogadtam, hogy betartok minden szabályt. Azóta a max sebességem 130km/óra volt. A swift itt tényleg stabil.
A 30-as táblánál szoktak elég sokan utálni amúgy
Ha meg attól félünk, hogy ki jön szembe, kicsi vagy nagy, ne üljünk autóba. De ne üljünk repülőre se, mert lezuhanunk és folytathatnánk.
Képzeljétek, egyszer tényleg izgultam.
Jöttünk haza busszal Görögországból és a sofőr 9-órát vezetett egyhuzamban. Hát itt már tényleg megfordult minden rossz a fejemben.
A repülőn viszont nem izgultam, mert igy vagy úgy, de földet ér.Napfénysüti:
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #64975 üzenetére
Sőt, anyámnak volt egy 2004-es ugyanilyen motoros wagon-r, amiből 3 személlyel gps szerint kijött a 150, és még volt benne. Az meg egy igencsak jó nagy szélfogó kertibudi test, pici kerekeken
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
DarkByte
addikt
válasz ncc1701 #64997 üzenetére
+1, ugyanezt csinálom így télen. Az a CTEK nagyon maszekul karbantartja, hetekre is rajta lehet hagyni.
És biztos nem kellene ennek gondnak lennie hogy nincs kiszerelve, mert gyárilag jár hozzá olyan kábel is amit az autó akkusarujának a menetes szárára be lehet fűzni és akkor nem kell csipesszel szórakozni. Plusz ugye olyan opció is van hogy a szivargyújtó felől töltesz ha az nem kapcsol ki totál.
Én maradtam a csipesznél. Nem tart így sem tovább rápakolni.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Qtya123
őstag
válasz ncc1701 #65038 üzenetére
Nekem ugyanez volt az IS-nél. Valami kókler nem alapozott alá rendese a szélvédő cserekor és utána jött a felületi rozsda... Emiatt újra ki kellett szedni a szélvédőt és lekezelni alatta a fémet.
Nekem Rózsa Gusztáv csinálta (Gustavsson Carosserie), akkor még itt voltak közvetlen Budapest mellett, most ahogy látom Lajosmizsén vannak. Nagyon szépen dolgozott, utána nem jött elő a rozsda évek múlva sem.
Nem tudom most mennyiért dolgoznak, szerintem nem olcsó már, eléggé felkapta a Totalcar. Én még akkor voltam nála, mikor a médiában nem kapták fel. Akkor nem dolgozott drágán és viszonylag hamar el tudta vállalni. -
Tigerclaw
nagyúr
válasz ncc1701 #65097 üzenetére
Nem is igazán értem miért hívják ezeket márkaszervíznek. Kvázi semmit sem csinálnak/vállalnak utólag. Ami van az autóban azt javítják, ami nincs, azt tőlük felesleges várni. Mondjuk a Suzuki is sáros ebben, mert sok mindent eleve fejleszthetetlenre építenek, illetve a saját utólagos extra tartozékaik olyan drágák, hogy szerintem 1000-ből ha egy ember rendelhet tőlük. Pár éve mondjuk ködfényszóró utólag 100+ k HUF lett volna náluk. 1 standard kapcsoló, 1 relé 2 lámpa, meg minimális vezetékelés. Mikor vettem még emlegettek tolatóradart, miután megvettem már letagadták.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
pjen
félisten
válasz ncc1701 #65149 üzenetére
Pont ez az, régen kiforraltuk. Most is úgy vizsgálják szervízben. Mintát vettek és a forralás próba negatív lett. Nem volt benne víz. Én nem mondom, hogy ne cseréljük, de két márkaszervízből is elhajtottak a fékolajnak semmi baja felkiáltással.Egyébként aki végül cserélte és egy szintén szervizes haver szerint a kocka alul van méretezve.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz ncc1701 #65153 üzenetére
Na igen.
A fékolajcsere minőségi fokozatai:
1. Nem fekete? -- Jóvanazúgy akkó, minek akadékoskodsz.
2. Lecseréljük, de csak a tartályban, mert az kényelmes. (sok szerviz így tesz)
3. A légtelenítőket is megnyitjuk, hogy az egész rendszerben friss olaj legyen. (amelyik szerviz így tesz, az manapság már kezd kincs lenni)
4. Mint a 3. de programmal átdolgoztatjuk az ABS kockát is. (valaki mondjon már nekem egy ilyen szervizet, ahol tuti így tesznek, mert akkor onnantól oda hordom....)Ugye nem egyszer előfordul a márkaszervizekben, hogy nem cserélnek le mindent. Lásd pár nappal ezelőtti hozzászólása a fórumtársnak, hogy ugyanaz a pollenszűrő maradt bent, amit ő rakott be...
Lehet tippelni, hogy vajon hány Suzuki márkaszerviz (meg úgy alapban bármelyik típus márkaszervize) jut el a 4. pontig.
Nekem erős a gyanúm, hogy az olyan típusúak, akik nem cserélik, csak kiszámlázzák a pollenszűrőt, meg spúrkodnak azon, hogy 3.5 liter olaj helyett 4-et számláznak ki, azok sok esetben a 2. pontnál nem jutnak tovább.[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz ncc1701 #65153 üzenetére
Akkor viszont végkép nem értem. A féktartályból kinyomatták a fék folyadékot, de az ABS kockából ami mindenki szerint a szűk keresztmetszet ilyenkor nem jőn ki, hat elég érdekes. Ezekszerint ezért nyomta nekem is a tömítést szét és a darabokra szedett kitisztított vag az új kocka a jó megoldás?
Új hozzászólás Aktív témák
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...