Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
válasz ncc1701 #67920 üzenetére
Egyébként az valami egészen elképesztő, hogy nyáron megjárva Montenegrót és Albániát, a főutak százszor jobb állapotban voltak, mint az otthoni egy számjegyű utak. Szemét az lényegesen több az utcákon, meg a kóbor kutyák, de az utak még ott is jobbak.
Jövőre lesz egy isztambuli kiruccanás autóval, kíváncsi vagyok, hogy ott mit tapasztalok.
De egy Szlovák is sokkal jobb. Lassan már tényleg keresni kell, hogy hol rosszabbak az utak. Vicc.
[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz ncc1701 #67929 üzenetére
2 szerviz telefon, nem is cserélik, hozott alkatrész. Úgy látszik sok volt a szívás ilyen esetekben.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
tboldi
nagyúr
válasz ncc1701 #68018 üzenetére
Csakhogy a dízelekhez jellemzően jóval hosszabb áttételezésű váltókat társítanak, illetve nem is pörögnek annyit, ergo IRL nem gyorsabbak, mint a hasonló kategóriájú benzinesek.
Az én 1.4 turbóbenya Alfám most 180 pónit és 288 nyúlmókust tud, meg-megcsúszó kuplunggal és 4 évszakos gummanccsal együtt is 8,5 sec alatt van 100-on, ami azért akárhogy is nézzük, nem rossz. Majd ha a kuplungon felülkerekedek, mérek újra (8 alá várnám), illetve hosszabb távon tervben van egy turbó upgrade is, GT1446-tal 200 paci és 300 Nm fölött lesz.
-
burgatshow
veterán
válasz ncc1701 #68018 üzenetére
De most nem értem ezzel mit akartál mondani...
- Van erősebb autó tőle? Igen.
- A nagyobb köbcentis dízel többet tud? Baj lenne ha nem...
- Vagy hogy a chip tuninggal minden kocsiból többet lehet kihozni? Ki hitte volna?Szóval tényleg nem értem. A korábban általam említett két modellt vezettem napi szinten. A Mondeot 4 évig, a VW-t 2,5. Nyilván más kategória, pont ezért nem is kell összehasonlítani. Ahogy az Insignia sem az Scross liga, hanem az általam említett kettő másik.
Mellesleg ugyanezzel a motorral (2.0 TDI) szerelt két dízelből volt a:
- Mondeo esetén 180 LE-vel, ami 350 Nm
- Passat esetén 190 LE 400 Nm.De könyörgöm mindkettő 600 cm3-vel nagyobb meg arányaiban annyival nehezebb is.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz ncc1701 #68025 üzenetére
Ugyanez.
Annyi, hogy nem porszívóval, de amint vége a napnak, rázom ki a szőnyegeket, rendezek el mindent.
A halálom a gumimatracok. Főleg, ha tengervízben voltak, mert száradás után pereg róla a só. Na az nem jöhet a csomagtartóba, csak 3 szatyorba/zsákba hermetikusan elzárva.[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #68033 üzenetére
Egyetlen szó sem esett 3 hengerről, meg literes motorról.
Kolléga elvitte a járgányt mérlegelésre, egész szép eredmény lett. Erre jöttél a szorzótáblával meg a dízellel, amit ha tiporsz, megy (elnézést, odalépsz). Bár egy dizel esetében ez mégicsak tiprás Minden más amit írsz, mellébeszélés, semmi más nem volt a hozzászólásod lényege.
Azért ilyenkor hol van a yarisban meg a swiftben halálfélemmel rettegő éned?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
burgatshow
veterán
válasz ncc1701 #68033 üzenetére
Amúgy ez a hozzászólásod ékes példája annak, hogy meg sem nézted vagy legalább is nem jutott el a tudatodig, mert ez egy 1400 cm3-s, 4 hengeres motor.
Arról meg már nem is beszélek, hogy megállás nélkül az Scross kategóriájánál magasabb ligából hozol példának kocsikat.
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz ncc1701 #68040 üzenetére
Drága virágszálam, ha azt kéred, hogy kezelje helyén a számot, akkor próbáld már meg te is helyén kezelni, jó?
Van egy szuzuki amiröl a szuzuki fórumon beszélgetünk ( nemtom ezt észrevetted-e) ezt az autót lemérette a tulaj, amit eladtak x nyomatékkal és padon x+ valamennyit tud, akkor kollektívan örülünk, ÉRTEEEM?
Akinek itt suzukija van az minden nap beleül egy ilyenbe és tudja ezt helyén kezelni éspont. Én meg meghúzom magam a k14c ~220Nm emmel, mert azt is nagyon jónak találom sőt belecsapok a szarba már azt is dízeles nyomatéknak tartom (csakmert nyomaték~= lóerő x 1,5 ), de most értettem meg, hogy miről beszélnek a mild tulajok, hogy mennyit hozzátesz a kis villany.Jó autó, burgat: kösz a tesztet!! Mennyire voltál lámpalázas?
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
tboldi
nagyúr
válasz ncc1701 #68018 üzenetére
Ez az Insignia a 160 pacis 2.0 CDTI, ami alapból 350 Nm, de overboosttal tud 380-at 15 mp-ig, ugye?
Ha igen, akkor a nyamvadt MiTóm szinte mindenben üti a kisebb számok ellenére.
De ezek a gyári adatok + tesztek gyűjteménye, az enyém chippelve vagyon, szóval még jobban kifújnám a nózid. Ha nem csúszna a kuplungom persze. -
őstag
válasz ncc1701 #68041 üzenetére
Annyi lett megállapítva, hogy a
melósközlekedőedénybe (alap áron) már olyan hajtásláncot tesznek, amivel már alacsony fordulatról is jelentős nyomatékkal lehet gyorsulni - ráadásul a gyári adatoknál jobban teljesített mérésen is.
Pont nem a VW féle 3 henger 1000 ccm jobb esetben turbós motor, amire utalni próbáltál.De hogy ebből honnan jött a bezzegdízelezés, a chiptuning (?!) meg a 20 éves prémiumok emlegetése, az maradjon rejtély.
Nettó trollkodás amit csinálsz, és ezt Te is tudod"... and I hope you have a great day!"
-
tboldi
nagyúr
válasz ncc1701 #68051 üzenetére
Erre van a házhoz szállítás. Nem fogok feleslegesen szívni egy nagy autóval a városban, mert minden második szökőévben egyszer véletlenül pont jól jönne.
Egyébként rettentően kevés olyan IRL dolog van, amit a családi flotta másik két tagjával, a WagonR-rel vagy a Jazz-zel ne tudnánk megoldani, ha cipekedni kell.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz ncc1701 #68055 üzenetére
Az ismerősi körben van egy ember, 30 éven át Suzukija volt. Kezdte anno a régi Swift-el, majd megjelenés után nem sokkal SX4. Máig azzal járna, de GTK-ra törték neki. Aztán az ismerősi körből rábeszélték, hogy vegyen dízeles Astrát. Merthogy az óccsó, meg keveset is eszik.
Mivel emberünk alabpól eléggé fogyasztás fétises volt már a suzkákkal is, így felcsillant a szeme, hogy jééééé 4-4.2 millióért van egy csomó 2019-es évjáratú Astra, majd 4.5-5 literrel elmászkál, egy Cross többet eszik és az ugyanúgy 2019-es évjáratok 1 millióval drágábbak, tehát ez milyen király lesz.Ja, csak azóta eltelt fél év és ezalatt 600e Ft-ot borított bele a kötelezőn felül. Bánja is már, hiszen az elmúlt 30 évet úgy autózta végig, hogy a kötelező szervizeken, fékcserén kívül kvázi ismeretlen fogalom volt neki a meghibásodás. Mondta, hogy 30 év alatt nem volt ennyit szervizben, mint most fél év alatt.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
Qtya123
őstag
válasz ncc1701 #68083 üzenetére
Igen. Csak az a rossz, hogy eddig azért egy viszonylag fiatal, itthon forgalomba helyezett, főleg egygazdás autónál a valós km-re azért volt reális esély. Márkaszervizek, JSZP, stb...
Ezzel a módszerrel meg máris ki van kerülve kb minden. Jó, szerintem ez a mókolás inkább a 20+ millás autóknál fordul elő jobban, nem hiszem, hogy Guszti bá' aki megveszi az új Suzkát a kereskedésben, az azzal indít, hogy elballag 250e Ft-ért ilyen kütyüt beletetetni, hogy akkor, amikor ő majd eladja 4-5-6 évesen az autót, akkor mennyire jó áron tudja eladni a km miatt.
Ez talán annyival korlátozottabb terep, hogy míg egy km pörgetést az országba behozatal előtt/tulajváltáskor játszik el a nepper, addig itt a felhasználónak kell az elejétől fogva aktívan rámenni a dologra. A neppernek nincs már erre mozgástere, mikor megvesz egy autót.[ Szerkesztve ]
-
Cunaja
addikt
válasz ncc1701 #68256 üzenetére
Természetesen szuper felbontásban és szuper makróban is fog fénykép készülni az eredeti állapotról, amire a szervíz figyelmeztetve lesz. Ide értve, a hologramos matrica pontos helyét is, cm-re pontosan.
Nem az a figura vagyok, akit bünti ( munkahely vesztés, kártérítés ) nélkül át lehet vágni, szóval nem járnak jól velem, ha nem úgy végzik a dolgukat, ahogyan kell.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
tboldi
nagyúr
válasz ncc1701 #68286 üzenetére
Bontósok nem szoktak tévedni
Hát őőőő... Lancia Ypsilonunkhoz kéne pár apróság, a bontós szerint csak fekete létezik, hiába mondtam neki, hogy jöjjön ki a kapuhoz, megmutatom, hogy sötétbarna is van, de nem jött. 🤷♂️
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz ncc1701 #68331 üzenetére
Az 5w30 mindent megmond, nem is kell többet tudnod. Vannak szabványok amit teljesítenie kell, ha nem teljesíti akkor selejt. Mikor vettem a Géró castrol 10w40 et öntött gariba a bakancs swift be. A Géró hórdós elvileg gyári suzuki olajat. Független szervíz megint mást. Legutoljára 2x Eneos 5W30.
-
pjen
félisten
válasz ncc1701 #68335 üzenetére
Az inkább a váltó olajoknál lényeg. Azok Neked nem érdekesek. Benzines motor olaj. Pl: 5w30. A gyártó irreleváns. Mindegy, hogy castrol, shell, eneos, agip. Mindegyiknek meg kell felelni a szabványnak. A Swift m gépkönyvében is fel van sorolva pár gyártó.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz ncc1701 #68346 üzenetére
Az 1.4 T-Jet Alfámhoz is van előírás:
In 2007, FIAT Lubrificant developed the FIAT 9.55535-S2 specification for engine oils that can be used in gasoline and diesel engines (including those equipped with DPF) in which an extended interval between lubricant changes is allowed in cars of such brands as: Fiat, Lancia, Alfa Romeo . The FIAT 9.55535-S2 specification is used in conjunction with 0w40 and 5w40 viscosities. The FIAT 9.55535-S2 specification meets the requirements of the ACEA C3 standard. Oils in this specification have a low ash content (Low SAPS).
Szóval ennek sem elég, hogy 5W40 legyen, pedig egy kőkorszaki vasblokkos benzinmotor, csak rádobtak egy turbót.
[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Yettel topik
- Windows 10
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Diablo IV
- Gaming notebook topik
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...