Hirdetés
- EA Sports WRC '23
- PlayStation 5
- EAFC 25
- Path of Exile 2
- Call of Duty: Black Ops 6
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Limitált ideig ingyen játszható a Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Elindult a Test Drive Unlimited Solar Crown második szezonja
Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
válasz GEPESZ66 #70013 üzenetére
Nem, tiszta ruhával nem lesz probléma. Korábban használtam, aztán letettem róla.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Qtya123
őstag
-
ViZo72
tag
válasz GEPESZ66 #69096 üzenetére
Itt is van, ezt olvasd még át.
https://kacsa-ignis.hu/keyless/ -
ViZo72
tag
válasz GEPESZ66 #69096 üzenetére
Még egy olyan emlékem is van, hogy az Ignis ajtónyitási "viselkedése" 2 módban állítható, hogy mi történjen nyitáskor. Villogjon, ne villogjon, belső lámpa világítson vagy ne.
Valami ilyesmiről szól a dolog, csak most nem találom a leírását.
De magától akkor sem válthat a 2 mód között, az nem normális jelenség, hogy egyszer így, aztán máskor máshogy. -
ViZo72
tag
válasz GEPESZ66 #69096 üzenetére
Az index fel NEM villanásra nem tudom a megoldást, enyém sosem csinált még ilyet.
Alapjáratot valóban elfelejti akkusaru levételnél.
Alapjárat tanítására én nem alkaztam semmi bonyolult dolgot.
(Gondolok itt olyan, máshol olvasott tippekre, hogy üresben, többször egymás után tiltásig kell forgatni és megtanulja, meg hasonlók. Sosem csináltam, nem hinném, hogy ez a módja.)Én egyszerűen azt csináltam, hogy kihűlt motorral beindítottam és hagytam egy helyben járni, amíg elérte az üzemi hőmérsékletet.
Hidegen beindítva nem áll le az emelt fordulat miatt (teéln főleg nem). Viszont ahogy melegszik a víz és a motor, szépen végigjárja hidegtől-üzemmeleg állapotig a hőmérsékleteket és mindig igazítja hozzá (csökkenti) az alapjáratot. A végén -üzemmelegen- ugyan majdnem leáll, küszködik egy kicsit, de aztán megtalálja magától a helyes alapjárati értéket. Nekem ez vált be.
De emlékeim szerint olyan is volt, hogy ha elég gyorsan cserélek akkut, akkor nem is felejti el az alapjáratot. Gondolom kitart pár másodpercig valamelyik kondi.(Mielőtt kikapok: tudom, nem optimális sokat járatni helyben, de kb. 6 évente cserélek akkut, szerintem ennyi időnként 1x belefér.)
Autó memóriájának törléséről nem tudok, de korábban (kb. 15éve) voltak olyan tippek Ignisek körében, hogy tavasszal érdemes levenni az akkusarut, hogy az autó elfelejtse a téli, hidegindítós beállításokat és így hamarabb álljon át melegebb időre és így jobb lesz a fogyasztás is.
De ez szerintem mindössze csak az a folyamat amit leírtam fentebb...[ Szerkesztve ]
-
-
-
Jadro
veterán
válasz GEPESZ66 #59705 üzenetére
Kábelkorbács lesz a ludas. Jobb felül érdemes megnézni, ott szokott megtörni a sok csomagtér ajtó nyitogatástól. Nekem anno az ablakmosócső is eltört, ezért szépen a csomagtartó szélébe spricceltem egy ideig, mire észrevettem. (Na meg a csomagtartó is egy darabig nyitva maradt, pedig azt hittem zárva van. )
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
őstag
válasz GEPESZ66 #46416 üzenetére
[link] igen, mindkét oldal.
a cikk a telefonkártyát ajánlja (bankkártya vagy vmi plasztikkártya jó lehet szerintem.)"A kapcsoló kiszedéséhez 2db régi telefonkártyát használtam, mert ezek viszonylag kemények a kapcsoló oldalából kiálló fém fülecskék benyomásához, viszont elég puhák ahhoz, hogy ne sértsék meg a műanyag műszerfalat."
"... and I hope you have a great day!"
-
Ármester
válasz GEPESZ66 #46416 üzenetére
2002-es Zafiráé is hasonló felépítésű, ott úgy lehetett cserélni, hogy a középső tekerőgombot kivettem, és utána már óvatosan ki lehetetett feszegetni belülről. Legjobb egy vékony drót, és azzal próbálni. Pöcök mindkét oldalán volt ott is.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
senior tag
válasz GEPESZ66 #43415 üzenetére
Szerény tapasztalatom szerint ha nem lóg vagy zörög semmi, akkoris érdemes alánézni.
A rendszámtartó műanyag keret eléggé lágy anyagból van, tud deformálódni majd visszanyerni eredeti formáját.Ha biztosra akarsz menni, akkor az első és legfontosabb, hogy alánézel (klasszikust idézvén: "hajlik a térdem? igen, úgyhogy alánézek...") előről. Lehetőleg betonon állj meg vagy tegyél alá újságpapírt, hogy lásd ha vmi szivárog. Ha a közeljövőben mész szervízbe akkor ott úgyis felemelik, érdemes szólni h volt egy ilyen eseted.
nagy mákod volt, az én legutóbbi őzem (2002, ősz, szürkület, a beláthatatlan kanyar közepén álldogált) kicsapta a jobb első futóművet az akkor 4 hetes kocsi alól és félig bejött a szélvédőn, egy kész csoda volt hogy nem az árokban végeztem (szerintem kocsikázni akart, mert még fél méter és beüll mellém a jobb 1-be )
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
jksx
senior tag
válasz GEPESZ66 #40013 üzenetére
Régen szereltem már le és fel.
Úgy emlékszem, hogy a kerékjáratnál is van csavaros rögzítés és a csomagtérajtó takarásában is csavarok tartják a lökhárítót. Alul ha jól emlékszem patentek vannak csak. Ha meg tudod mozdítani, akkor lelazult. Ha nem mozgatható akkor lehet, hogy kicsit megnyomták hátulról, csak nem látszik.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EA Sports WRC '23
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- PlayStation 5
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Asszociációs játék. :)
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest