Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
válasz dethroner #44719 üzenetére
Látom csak magammal beszélgetek, de sebaj Ha [link] ez volna a most érvényes árlista és erre mondjátok hogy az új év áremelkedést hozott, akkor jelentem nem hozott. Én 2019 nyarán 4,3 misiért rendeltem metálos GLX-et. Az meg most is annyiba kerül.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Hadrianus
csendes tag
válasz dethroner #44723 üzenetére
Nyáron még rendelhettél, ha jól emlékszem ősszel drágult meg 200 ezerrel, legalábbis a GL+ biztosan, mert abba is belekerült a 12V hibrid ami azelőtt csak a GLX-ben volt. Ez az árlista viszont már hónapok óta nem aktuális, úgy tűnik a Suzuki egyáltalán nem foglalkozik a honlapja frissítésével. A valós árakért érdemes felnézni a szalonauto.hu-ra. A lényeg: A Swift 200 ezret drágult 2019 második felében, a további drágulás pedig nem most rögtön, hanem csak 2020 második felében fog jönni a 48v hibridre váltás meg egyéb fejlesztések és okok miatt (bár ennyi áremelés után tényleg nem tudom, ki fog Swiftet venni, mikor közel annyiba fog kerülni már, mint egy Vitara vagy S-cross.).
A Swifttel jelenleg az a legfőbb gond, hogy nem nagyon van raktáron, és nem is nagyon lesz készlet belőle. Sajnos a Nyugat-európai piac nagyrészt elszívja előlünk azt a szerény szállítmányt, amit Japán kitermel.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
-
nagyúr
válasz dethroner #44803 üzenetére
Nem a pörgetés a fontos csak... autópályán 3500-4000 forog sok motor, mégis akkor fogyaszt a legjobban.
A dinamikus úgy kell érteni hogy sok felgyorsítás, inenzív fékezés... stb stb.
A dugóban állás meg a stabil tempó javítja a fogyasztást.
A dugóban a sok felgyorsítás majd egyből megállás meg növeli.
Az elindulás és az intenzív gyorsítás fogyaszt a legtöbbet.Amúgy meg passz... meg eleve télen többet fogyasztanak a kocsik, meg a gyengébb benyából is... szépen összeadódhat sokminden.
Én csak annyit írtam, általában simán hozható a 6 feletti fogyasztás bármivel... vezetési stílus függő.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #44897 üzenetére
Miért érzem hogy túl mélyen érintette a lelkedet az 1db USB port!?
Segítek, USB HUB, bár még nem próbáltam. A telefonba beledobtam az első microSD kártyát amit otthon a fiókokban találtam, leformáztam, úgyhogy örültem. Talán 8GB, de arra ráfér pár "Mása és a Medve" epizód meg talán rajta van egy pár "Thomas a kisgőzmozdony kalandjai" rész is, ennyi pont elég h a gyerek az őrületben kergessen a kocsiban, szóval részemről megvagyunk. Dobtam rá pár zenét MP3-ban szigorúan az nCore webáruházból és ennyi. Pár évig lesz mire kornyikálnom a kocsiban."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
válasz dethroner #44915 üzenetére
Azt tudod, hogy BT kapcsolaton keresztül is lehet zenét nyomni, ahhoz nem kell AA.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #44930 üzenetére
Például hogy kapcsold fel a fényszórót?
Nem mondom h tökéletes, mert attól messze van, de jó az irány, csak sok iskolázatlan és tudatlan bunkó használja, aki ha lát egy járőr autót a külső sávban haladni, akkor is trafipaxot jelent, én meg keresem nagy erőkkel.
Aztán sokszor ott jelent dugót ahol nincsen, ott ahol meg rég áll a sor zöld utat mutat... szóval nem tökéletes és főleg nem hülyebiztos, de használható és sokan használják, viszont sokan rosszul, így hitelét veszti gyakran..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Brogyi
senior tag
válasz dethroner #45039 üzenetére
Egyedül a városi forgalomban van különbség. Természetesen akkor ha az a töltöttségjelző azért legalább középen van. Egy picit másképpen kell vezetni ha közelíteni akarsz a 100%-os töltöttséghez. A dinamikus városi vezetés növeli a töltést, de én ezt nem figyelem. Számszerűsíteni nehéz a megtakarítást, de valami van.
-
z0l1ka
aktív tag
válasz dethroner #45049 üzenetére
hát álltalában menet közbe tapasztaltam ezt meleg motornál.
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
blakey
titán
válasz dethroner #45073 üzenetére
Akkor az egyik kivétel én vagyok, bizony a halogén nekem jobban bejön, számomra nem nyújt többet a LED autó esetében, itthon minden LED de abból is 3500-4000K körüli.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
válasz dethroner #45102 üzenetére
Scrossból pl. a GL+-ban sem voltak ezek a vezetést segítő rendszerek. Most már GL-nél is. Gyakoraltilag a régi GL+-ból lett most egy GL szint. Ha innen nézzük, akkor nem drágult (legalábbis nagy mértékben), csak nincs fapados felszereltség.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #45182 üzenetére
Azért ez így alma a körtével...
A 4évszakos gumi (magánvéleményem szerint) egy jó kompromisszum, még akkor is ha drágább mint a szezonális 2 szett együttes ára, de sajnos kompromisszukat hordoz magával. Nem lehet úgy vezetni vele, mint a 2 szettel, bár aki keveset megy és nem boyracer...
Azért az agyondícsért 4évszakosokat én is megnézném mondjuk 3-4 évesen (ez a gyártó szerinti életkor fele), úgyhogy nyáron a 35+ fokban 150-el nyomták neki a pályán, télen verették latyakos-sós/jégbordás/kátyús úton esetleg hólánccal (nyelvtannáciktól elnézést kérek, mert ezt a szót leírni helyesen...), hogy akkor mit tud mondjuk egy heves esőben vészfékezés, "rénszarvas manőver" közben nyáron egy 3-4 évet futott nyárihoz képest amit normálisan tároltak télen. Nagyon érdekelne, bár most aszem megtaláltam az enyém tökéletes helyét... [link] Ha bevállik hirdetni fogom mint a szentigét.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz dethroner #45182 üzenetére
A gumis topikban volt korábban linkelve egy ilyen teszt, keresd meg, ha érdekel.
Nekem épp most 2 évesek a CC+-aim, habár km kevesebb van bennük (durván 15k), ezalatt a minta durván 1 mm-rel lett kevesebb, de érzésre nemigen veszítettek újkori teljesítményéből. Én a szárazon fékezést szeretem benne a legjobban, még az EBC Yellowstuff betétekkel is csak nagyon ritkán darál az ABS. Ugye ez eleve nyárias keverék, az előző két nyáron is simán verte mindenben a Hankook K435-öt. Tudom, eco gumi, de ez fut a másik autón, így párhuzamot is csak ezzel tudok vonni.
Az elmúlt télen sem volt semmi para, egyedül a sónedves, fehér aszfalttal gyűlt meg időnként a bajom (kereszteződésbe beslisszanás helyett egy helyben kaparás vagy picike, de kontrollálható alkotmányozottság kanyarban), de azon bármelyik másik téli gumi is elvérzik ugyanúgy. Jeges-havas hegyekbe viszont nem járok, arról nem tudok nyilatkozni. Rendszerint csak Móváron belül mozgok, ritkán M1 és Győr.9,5/10 would buy again
szerk.: Hű, de régen jártam erre, pár napig valamiért kiesett a pikszisből ez a topik.
szerk. 2: (#45183) 2ozzmexy - és nem boyracer...
Én sportos stílusban vezetek, és a CC+ elég jó partnernek bizonyul. Meg úgy a Michelineknek általánosságban merevebb az oldalfaluk, mint más gyártók termékeinek, így simán beveszem ezt a kanyart 40-nel, míg mások 20-30 között csak.[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
-
Hego
tag
válasz dethroner #45193 üzenetére
"A június első hetében végzett, mintegy 200 autót szemléző Nyárigumi Kommandó eredménye szerint az autósok csupán 65 százaléka váltott nyári abroncsra, harmaduk (33%) télivel autózik még, a négyévszakos abroncsot használók aránya pedig 2 százalékos. Az előző években, 2016-ban és 2017-ben a mérések egy fokkal jobb eredményt mutattak, mindkét évben 26 százalékos volt a júniusi téligumi-használók aránya - írja közleményében a a nonstopgumi és a Használtautó.hu."
Szerintem ezek után inkább örülnöd kéne, hogy van akinek 4 évszakos van fent.i5 3450, 2x8GB @1600mhz, 1050 Ti
-
tboldi
nagyúr
válasz dethroner #45193 üzenetére
Én mint négyévszakos-felhasználó szerintem kijelenthetem, hogy rendelkezem némi tapasztalattal, legalábbis a CC+-szal kapcsolatban, és egyáltalán nem érzem ennyire tragikusnak a helyzetet. Mondjuk azért is választottam ezt, mert a legtöbb teszt szerint a CC és a CC+ a legtartósabb a 4S gumik között, több év után is elég jól megközelítik az újkori teljesítményüket, plusz több km-t is bírnak a konkurenciához képest. És simán tapadnak olyan jól, sőt, bizonyos területeken határozottan jobbak is, mint pl. a WagonR-ünk átlagos, középkategóriás Hankook téli és nyári abroncsai.
De amúgy az is tök jó ebben a mostani átmeneti időben, a reggeli 4-5 fokra is megfelel a gumim, meg a délutáni 15-re is.
[ Szerkesztve ]
-
spirit007
senior tag
válasz dethroner #45231 üzenetére
Persze, hogy nem lesz erősebb, ugyan mitől lenne?
Nem RÁ segít a benzinmotorra, hanem BE segít... nagy különbség. Így a benyás motor 0-16Km/h sebességig kevésbé van igénybe véve és ezért csökken a káros anyag kibocsájtás+fogyasztás.
Egyáltalán nem az volt a cél, hogy villannyal támogatott "mégerősebb" autót csináljanak, hanem, hogy ezzel a BE segítős trükkel a lehető legolcsóbban megugorják a Co normát.
Egyébként az autós újságírók a legnagyobb trollok... -
spirit007
senior tag
válasz dethroner #45237 üzenetére
Szó sincs a "megnyirbált motorerő" pótlásról.
Azért vették le 129Le -re, mert az eredeti 140Le teljesítményhez a 48V + koromszűrő + SS + 2.8 Bar -ra fújt gumik kevésnek bizonyultak az EURO6-d teljesítéséhez.
Egy pesti dugóban főműsoridőben araszolva amikor pl. 87x kuplungolsz (0-1-0-1) egy Népliget - Róbertkároly szakaszon, a sebességed legtöbbször nem is lesz 16Km/h.
A fogyasztás és a károsanyag kibocsátás csökkenni fog. -
SirKero
őstag
válasz dethroner #45264 üzenetére
Szerintem meg nincs benne vagy ha mégis akkor nem kikapcsolható mivel kapcsolója nincs ( S-Cross GL+ ) és a felszereltségi listán sem találtam.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
tboldi
nagyúr
válasz dethroner #45292 üzenetére
Persze, értem, de azért leírom, hátha valaki még nem ismerné.
Idézet egy Totalcar cikkből:
"Aki rendszeresen a legolcsóbbikból tankol, a nagynyomású befecskendezőfúvókák eltömődésével számolhat. Az égési folyamat tökéletlenné válik, emiatt egyenetlenül jár a motor, és ha mindezt nem észleli időben a tulaj, jön a főtengelytörés."Én ezt még annyival kiegészíteném, hogy akkor is törhet a főtengely, ha mindig prémiumot tankolnak az autóba, csak legfeljebb később következik be, ugyanis az injektoroknak van egy ún. korrekciós értékük, amivel a hengerek nyomásveszteségéből, illetve a tűrési eltérésekből adódó járási egyenetlenségeket simítják ki, és ha ezek az értékek meghaladnak egy bizonyos százalékot, az ECU minden dugattyúra ugyanakkora gázolajmennyiséget fog adni, ami egyenetlen futáshoz vezet, majd végül a főtengely látja kárát.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #45324 üzenetére
Gyújtás le és gyújtás fel és figyelte közben a műszerfalat hogy dob e hibát a nem gyári télikerékkel. Gondolom az érdekelte hogy működik e a Maruti felniben lévő VDE szelep. Már műszakin is nézik, ha hibát dob/nem mér mert sima szelep van benne, akkor bukta. A SS ugyanez, ha ki van ütve a fedkomp-ból akkor nem kap műszakit (mert ugye a régi zöldkártyás vizsgát beépítették). Az egyik kollégám 508-a most bukott meg a kiiktatott SS miatt...
@Pistivi: A ködzárfénnyel? Jah, eléggé kellemetlen helyre tették, ha bekapcsolva felejted akkor a mögötted jövőnek rendesen lebarnul a tarkója belülről. Vagy ha a gyerek bekapcsolja te meg nem veszed észre. Sajnos volt rá példa, de rájöttem miért dudálnak mögöttem.
@erh75: A Vitara csomagtérajtaja is olyan, de ne csapkodd izomból mert elgörbül. Amikor csukod le, akkor az utolsó 10 centin állítsd meg, várj egy másodpercet majd egy határozott mozdulattal csukd be. Nagy az ajtó és rendesen le van szigetleve a kocsi...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #45410 üzenetére
Jaja, az is egy megoldás lehet, most amíg nem ér haza a felni, addig az lesz, csak előbb fel kell tennem a nyári szettet meg rendet kell raknom az alsó csomagtérrekeszben (nem tudom hogy hívják azt a kis üreget ahol a kompresszor meg a többi lakik a csomiban ) .
23cm van durván ott mélységben, oda a 215-ös gumival a lemezfelni befér röhögve, max körbe bástyázom a többi cuccal. (spanifer, gumipók, kompresszor, bikakábel, emelő, kerékkulcs, stb.)"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
ncc1701
veterán
válasz dethroner #45460 üzenetére
Te sem érted, mire gondolt, ennyi erővel legyen nálad egy pót autó, mert mi van, ha kikönyököl a dugattyúd.
Nem számolom, de 650-700ekm körül van a lábamban, és ilyen szétszakadós gumi sérülésem nem volt még. Csak 1 esetre emlékszem, mikor gumit kellett cserélnem, de az is egy lassú defekt volt, kútról-kútig eljutottam volna bárhová, de a csere volt az egyszerűbb, illetve ott volt fullós pótkerék.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz dethroner #45633 üzenetére
Nem, a Front feliratú kapcsoló ami a klímát is bekapcsolja, utóbbit nyugodtan kikapcsolhatod, 3 éve így használom,1x sem állt le a motor, de van akinek nem válik be.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #45638 üzenetére
A Vitarában megmarad ha ez segítség.
Nekem ventit is kell kapcsolni aszem, csak ennyit és máris jön az üzenet a képernyőn h ki van kapcsolva a start-stop, de most a jóidőre tekintettel újra átszoktam a gomb nyomkodására...
(az eredeti ötlet aszem tőled van, csak megkerestem a legkevesebb bekapcsolt kütyü kombót)[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Politika
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Crypto Trade
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- OLED TV topic
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- További aktív témák...