Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #47614 üzenetére
Szerencsére ilyen nem történt, de benne volt a pakliban ez is, noha az M120-nak láncos a vezérlése, ami nem ugrál át... Be kell valljam h vegyesen érzek azzal az autóval kapcsolatban, mert sokat költöttem rá, tankolni egy rémálom volt, de a komfort érzet kárpótolt... Egy fiatal kutas srácot meg is vicceltem vele h tele lesz... Amikor elhagyta a 60 litert a kijelzon a számláló kezdett alá nézegetni. én meg ittam egy kávét addig...
Az akku gondján kívül sosem hagyott cserben, bár azt kétszer is eljátszotta... De Komarombol hazajott a specialistaig lábon zorgo váltóval, a Soroksári úton voltak pillanatok amikor kétségbe vontam a sikert... Maradt benne 2 fokozat, 3 meg 5..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #47616 üzenetére
Ebbe is bele lehetett nyomni 120-130 litert... csak győzd kivárni amíg megtellik... azért olyan 90L körül már látszott az arcán a pánik, akkor kimentem és szóltam neki h üres volt és gyárilag fér bele 100+ lityi... Cserébe 1000km alatt meg lehetett itatni vele.
@dnelb: Nem fogok beleállni ebbe a vitába... csak ne akarj meggyőzni arról h ne legyen véleményem.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
blakey
titán
válasz dethroner #48093 üzenetére
Nem tudom hogy csinálod/ hogy csinálják mások, én ha csak a lándzsával mosom, öblítem, sose lesz tiszta. A vízcseppek odaszáradása csak mellékes, azon kívül sokkal bosszantóbb, hogy száradás után a homokszerű kosz is visszajön, foltos marad. De ha ezt a kesztyűt használom, akkor tiszta lesz
A mosást is meg kell tanulni, ugyanúgy ahogy minden mást. Ha nincs viaszos mosás akkor bármi ráragadhat. Természetesen az sem tökéletes, de az eső pl. nem vízköves és nem hagy nyomot. Ha nincs cseppmentes öblítés akkor nem szárad cseppmentesen, azaz megint lesznek cseppnyomok, stb. A cseppmentes öblítés lényege, hogy valóban cseppmentes lesz. Erős szennyeződések esetében (sár, homokos eső, stb) használom az említett kesztyűt, semmi mást. Egyébként a mosás is langyos vízzel történik, a jó mosókban normálisan be van állítva minden és ezáltal hatékony a mosás.
Nálam ilyen az autó egy érintésmentes mosás után. Az egyszerű mosás is nálam úgy végződik, hogy kap egy viaszos- meg egy cseppmente öblítést, ettől jobban lepereg róla minden.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #48093 üzenetére
Ez attól is függ milyen gyakran mosod és mennyire szennyezett, az erintesmentes csak akkor tudja rendesen lepucolni hogyha van rajta vmi tisztességes bevonat (kerámia mondjuk), különben nagymosast kell csinálni...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Brogyi
senior tag
válasz dethroner #48093 üzenetére
Sajnos az új Suzukik EFB-s akksik. Auchan/Tesco akksik jó ha 1 év lesz. Így elsőre a drágábbat kell megvenni.
A gyári Exide/Varta. Az enyémben Yuasa van. Biztos nem lesz a magyar piacon. Most sincs. Sajnos nagyobb nem fér el.
[Ez] a mostani Swift.
Miért is kell megvenni akkor a drágábbat? Nálam városi forgalom mellett 3 év után 112%-os az indítóárama.
Talán mire a gyári megdöglik addigra elérhető lesz valami. -
válasz dethroner #48114 üzenetére
Akkor ki venné a Suzukit, ha ott van ugyanaz, ugyanannyiért Toyotába?
Ha ugyan annyi lesz, akkor annak pont semmi értelme.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
válasz dethroner #48117 üzenetére
Én ezt értem, és tudom is.
De, ha ugyanolyan áron kínálnak egy autót, ugyanolyan felszereltséggel, kinézettel, akkor ki fogja megvenni? Ennek igy nem sok értelme van. Valamivel el kell csalogatni a vásárlókat, higy biza ezt kell venniük.
Egyet tudok elkepzelni, ha ugyanolyan áron lesz, hogy adott áron több extra jár, vagy nem tudom. De ha a felszereltség is egyezik, akkor passz.
Ha nem veszi senki, akkor nem fog javulni a kvóta.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #48122 üzenetére
Hogy az 1,4 ráncfelvarott S-Cross-hoz hogyan jön az 1,6-os szívó motor?
A másik problémám, hogy a K14x motoroknak 20ezer km a csereperiódusa, szóval a 15ezer km/1 év honnan jön neki?
A 22 hónappal nem tudok mit kezdeni, egy gyökér aki majd' 2 évig nem cseréltet olajat..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
őstag
válasz dethroner #48178 üzenetére
Éppen attól tartok hogy voltak kamerák (utána is kérdeztem).
Ha utána megyek és van felvétel nagyon megszívom (Ő is lehet hogy meg fogja ha lesz felvétel, amennyire rajtam múlik ebbe beleállok). Ha megverem/visszazúzok felvételen...
Ha van kamera meglenne az arca is amíg közelít (így csak kocsiról van fotó).Egyébként nettó nem érdekelt amíg fenygetőzött csak. Kisebb volt nálam és francnak kell a sok utána járás ha nagy elfajul.
Tboldi: Köszi, igen elkerülte de most nézem.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz dethroner #48286 üzenetére
Nem azt írtam, h van ilyen. Csak azt, h én mennyit adok érte, nekem nem ér többet. Mikor veszel valamit, azért az életeddel fizetsz, ha nem veszed meg, annyival kevesebbet kell dolgoznod, és annyival több időt tölthetsz azzal, ami számodra értékes. Számomra az életem drágább annál, h divat kacatokat gyűjtsek, inkább elmegyek 50-55 évesen nyugdíba. Ha ehhez az kell, h ne járjak 6-10 millás vasakkal, akkor nekem ez jó deal.
Egy vellany autó sokkal egyszerűbb felépítésű valami, egyszerűbb gyártani. Az akku még szopóka, de bízom bele, h 5 év alatt eljutunk oda, h le lesz váltva valami olcsóbb dologra.
-
kovsol
titán
-
válasz dethroner #48395 üzenetére
1,2M kicsit húzos azért. Akkor már várja meg a Suzuki
CorollátSwace-t, bár az meg kérdéses milyen árba fog menni.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
nagyúr
válasz dethroner #48419 üzenetére
Ha valaki hosszabb távon tervez lehet érdemesebb felnit cserélni.
És akkor lehet évekre tervezni.
Főleg hogy mostanában egyre hamarabb tönkremennek a gumik, nem elkopnak, hanem durván elöregednek, megkeményednek. Aztán nem mindegy, hogy 3-4 évente mennyit kell költeni rá... mármint van akinek nem mindegy... mert azért 4 évre leosztva azért 100-120ezer forint (jelenleg) azért nem annyira gáz alapból még. Szóval mindenki mérlegelhet, mennyire szoros a buksza.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #48427 üzenetére
Ugyanmár, amíg a gyári fékfolyadékkal is átmenne a Renault-od!? Sosem szóltak érte, pedig a corollan 19 év alatt kétszer volt gyári méret, először meg utoljára... Azokkal a virsli 165-ösökkel 100-nál le akart esni az útról...
Bár lehet ez BP miatt is van, nagyobb a konkurencia
.."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz dethroner #48434 üzenetére
Én is be szoktam nyomni a szélvédőfűtés gombot.
Pont tegnap filóztam a zokniba töltött szilikagéles macskaalmon, de az esetleges porzás miatt elvetettem. Inkább megpróbálok összeszedni 1-2 maréknyi kistasakot, ami a cipősdobozokban szokott lenni.
[ Szerkesztve ]
-
anonymus89
addikt
válasz dethroner #48434 üzenetére
Nekem sx4-ben mindig a páramentesítéssel kezdek 2-es fokozaton majd ha már a szélvédő jó utána a szellőztetésre állítom szintén 2-esre mert a szélső ablakokat ez mentesíti leghamarabb.
Ha elkezd visszapárásodni a szélvédő akkor 1-esen járatom az elég szokott lenni.Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz dethroner #48434 üzenetére
Páramentesítő spray belülről? Amúgy érdemes megkeresni az okát inkább, lehet valahol ázol... Pótkerék alatt is szeret megállni a pára/víz és a pollenszűrőt is érdemes legalább 2 évente kivágni a kukába, vagy eleve moshatót venni és beküldeni ősszel 40fokon a mosógépbe. Én is szívtam vele sokat, egyedül a konstans levegőfújás vagy a 4/100-as klíma segített kabátban vezetve. Igazán jó megoldás ha megtalálod hol a víz és kicseréled a pollenszűrőt h jobban szellőzzön az utastér...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
sepsi0
őstag
válasz dethroner #48434 üzenetére
Borotvahabot az ablakra kened, utána papír törlővel addig törlöd míg tisztának nem tűnik.
2-3 hónapig nem csapódik ki a pára a szélvédőre. Évek óta így csináljuk, ősztől tavaszig elég 2x.
Bármilyen borotvahab jó, én Tescosat szoktam, vagyis az asszony, mert ő szokta megcsinálni.
Aki nem hiszi, próbálja ki egy kis üvegfelületen.Egy idő után telítődni fog és az üveg szélein elkezd párásodni. Ez kb 2 hónap. Addig látni, hogy ott kering a párás levegő az üveg mellett, de nem csapódik ki.
Még annyi, ha jól csináljátok, semmi sem látszik az üvegen, nem befolyásolja a kilátást.
Helyesbítés, most szolt az asszony .
Habot szétkened és hagyni kell száradni kicsit, utána letörölni papírtörlővel.[ Szerkesztve ]
-
válasz dethroner #48443 üzenetére
Scrossban ugyanez van nálunk is, nagyon gyorsan párásodik. AC-t bekapcsolva kell hagyni 1-2-es fokozaton, ablakra irányítva és nem lesz gond.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
JohnyBlue
őstag
válasz dethroner #48446 üzenetére
Igen, én is szopizok a swiftel úgy hogy egy frankó száraz garázsban éjszakára mindig résnyire le vagyon "tekerve" az ablak.
Én ha közeledik a pára (sajna nagyon hamar megjelenik) akkor már automatice nyomom át klímára és belső keringetésre.
Ha többen ülünk bele és egy kicsit ázottan na az maga a katasztrófa Eskű ilyenkor visszasírom a régi yarisom
https://ipollo.com/?ref=johnyblue
-
őstag
válasz dethroner #48452 üzenetére
a belső keringetést én sem értettem, szinte soha nem használom.. tipikusan füstben (falusi fűtés rulz), vagy valami rendesen kormolós gépjármű (smoke&Ikarus ) mögött szoktam rányomni, max néhány percre.
Amúgy pára = klíma, nem is próbálkoztam még mással, pillanatok alatt lekapja.
"... and I hope you have a great day!"
-
a_tesz
Korrektor
válasz dethroner #48446 üzenetére
Egyrészt nem tudnak csodát tenni, ha kint pára van, bent is az lesz, ha meg belső keringetésre állítod, a sofőr, vagy ha vannak, akkor pluszban az utasok fogják nagyon hamar belihegni a teret. Ha belső keringetésre állítod, és közben benyomod a klímát, az jó lehet, csak el fog fogyni a friss levegő, és fáradtabbnak fogod egy idő után érezni magad. Nyilván belső keringetésnél sem lesz zárt rendszer, mert az igen hamar oxigénhiányt okozna, és megfulladnál
Ha meg nincs klíma, akkor külső levegő és fűtés az ablakra irányítva, ez a legjobb, amit tehetsz pára ellen, vagy tényleg a borotvahabos megoldás segíthet.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz dethroner #48459 üzenetére
Nem ismerem a Renault-dat, az itthoni autókból tudok kiindulni, egy 8 éves Swift, meg egy 17 éves Civic (feleségemé). A Swiftem már ilyen hűvösebb időben is nagyon hamar bepárásodik, de arra fújja a levegőt, amerre állítom a tekerővel. A Civic sokkal nehezebben párásodik, de abban hiába állítom bárhová a levegő irányát, mindig fúj a szélvédőre és a két első oldalablakra kicsit, így aztán félig megvan a megfejtés.
Az meg fura lenne, hogy nem tudsz belső keringetést választani, még a Trabantban is lehetett, pedig értelme nem igazán volt, új korában is elég huzatos volt.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
válasz dethroner #48505 üzenetére
Erre leszek nagyon kíváncsi, hogy mennyibe fog fájni. Swace-nél ugyanez a kérdés.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
válasz dethroner #48506 üzenetére
Beszállhatok?
31 éves Golf II 1,5 év állás után mondhatjuk, hogy gond nélkül átment. Kötelezőkön kívül (szűrők, folyadékok) hátsó lengéscsillapítót kellett cserélni + a fékeket. (utóbbi főként a hosszú állásnak volt köszönhető)
Röviden azért állt 1,5 évet, mert hőcserélő kilyukadt, eláztatta az utasteret, és most nyár végén jutottunk el oda, hogy akkor összerakjuk. (közbejöttek a dolgok)„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
őstag
válasz dethroner #48505 üzenetére
Hát a kérdés jó. Érdekes ez a környezetvédelem ahol majd 2 tonnás SUV viszi le az átlagot, a celeriot meg nem érdemes árulni mert környezetszennyező... Most a rinyálásom személyes okú, kellene a családba valakinek olcsó új autó, ami most ugye nincs (2,6 milliós celerio milyen jó is volt az).
u.i: tavasszal míg ingyen volt bejártam egy párszor az V. kerületbe, azóta nem tartom olyan vonzónak a zöld rendszámot (főleg ha majd elveszik a parkolási előjogaik egészét vagy egy részét), a sima hibrid sokkal jobban tetszik
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Opel topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Gray Zone Warfare
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- További aktív témák...