Új hozzászólás Aktív témák
-
sepsi0
őstag
Sziasztok!
Már egy ideje olvasgatok, de még nem volt miért hozzászólást írnom.
Első szériás SX4-em van (2007) első tulaj vagyok. Delphi 36ah akksi volt benne, ami 2 évet bírt. Akkor vettem hírtelen az Auchanban egy Exide Excell 56ah akksit. Azóta is az van benne 11éves. Most akartam cserélni, mert álló helyzetben 12,3-12,4 V-ot tud. 90%-ban rövid távokra használjuk az autót és ahogy írtátok csillaggarázs. Amit csináltam minden évben tél előtt, néha egyszer télen is, Lidlis tőltővel töltöttem 1 napig.
Úgy döntöttem megvárom mit mutat télen, nem cserélem, nem szennyezem a környezetet.
Cserélni akartam az autót, mert 5-en vagyunk. 7 személyesen gondolkoztunk, de rá jöttem nem kell, ami tetszene az dízel (azt én biztos nem veszek). Új SX4-en is gondolkoztunk, de rájöttem, attól hogy jobban néz ki, semmivel sem járok vele jobban. Nem tud semmi újjat, fogyasztás is ugyan annyi, legújjabb 1000cm3 turbós motor nem kellene, főleg ez az önindítós hibrid nem... Abban maradtunk, veszünk egy 8-10 év körüli Swiftet 2. autónak, így megoldva a helyszűkét, sőt jobb is, mert néha kellene a 2. autó. 100000km lesz most benne, eddig kb. 200k-t költöttem rá a folyadék cseréken kívül. Megfogadtam, most felújjítgatjuk. Futómű, alvázvédelem meg ami kell...[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
válasz csaba1203 #47693 üzenetére
Az akksi oldalán még ott van egy zacsiban leragasztva a számla és garipapír bontatlanúl, ha valaki nem hiszi kibontom és ha értékelhető lefotózom.
Minden nap 2x ovi/suli járat. Ovi 5km,onnan a suli 2km. Utána ha kell bolt meg hasonlók. Havi kicsit több, mint egy tank benzinnnel elvoltunk, télen 7-7,5l, nyáron 6-6,5l. Hosszú távon 6 fölött kicsivel.
Szerintem ez a használat megterheli az autót, főleg az akksit... Igen szar ez az Exide.
Még talán annyi, hogy télen reggel induláskor kb 3-4 percet járatom az autót (1 cigi erejéig), hogy a család ne hideg autóba üljön, talán ez is segít az akksinak, motornak talán nem annyira. Ja és kezdetektől fogva Castrol 0W40 van a motorban. Kicsit el is lustultam, elfelejtem megnézni az olaj szintet, mert eddig egy ml sem fogyott belőle. Előtte Seat Ibizánk volt, 10k km 5l olaj. Gépkönyvben benne volt, "1000km/1l olajfogyasztás teljesen üzemszerű"....[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
válasz csaba1203 #47696 üzenetére
Hát a Delphi akksihoz be kell valjak valamit, én voltam a hibás...
2x fullra le lett merítve, mert felkapcsolva maradt egyszer az utastér, egyszer meg a csomagtér világítás. Szóval lehet én vagyok az elhalálozás oka. Sőt akkor még töltőm sem volt, így betoltuk és használtuk tovább. Lehet az is elment volna oár évet még...[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
Sziasztok!
SX4 1,5 benzin (2007). Most Shell-en tankolok prémium 95-öst. Gondolkozom a 100-as oktánszámún, régen tankoltam (nagyon rég).
Tapasztalatotokra lennék kíváncsi, melyik kúthálózat 100-as benzinét érdemes tankolni az SX4-be. Régen tankoltam mindegyikből, de most a Shell esik útba, de ha valamelyik jobban bevált nektek, akkor kitérőt tehetek.
Szóval a kérdés, maradjak a Shell 100-asnál vagy menjek másik kútra.
Annyi rémlik, hogy a Mol nem volt az igazi...
Köszönöm! -
sepsi0
őstag
válasz knltuning #47954 üzenetére
Szia!
Ugyen ezt a gumit használom 2,5 (sőt Novemberben lesz 3 éves) éve SX4-en 205 60 16.
Előtte Conti nyári és Michelin téli volt. 4-5 év után 70% mintával elöregedtek, szétrepedeztek. Garázsban tároltam a levetett köpenyt ahogy kell.... Ezután bepróbáltam a Cordiant Sport 2 nyári gumikat (orosz, conti licens) ez is jó volt nyáriban. De a legjobb döntésem ez a Nexen volt. 96k volt a garnitúra és még nem hagyott cserben, nem volt gondom vele.
Asszonytól féltem kicsit, mert ő sportosan vezet és ált ő viszi a gyerekeket. Hónapokig minden nap kérdeztem van e gond a gumikkal. Semmi nem volt. Kb 18k van a gumikban még jó a minta, szerintem még 2 telet simán jó lesz.
Ezután csak ezt veszem én is.Amúgy Michelin 4évszakost akartam venni. Meg is rendeltem, de több mint 1 hónapig nem jött, 150k helyett 120k lett volna. Mivel közeledett nagyon a tél, megrendeltem a Nexent.
Szerencsére másnap már fel is rakták, mindenhol 4-6 hétre kaptam volna akkor időpontot, elcsúsztam nagyon. Egy ismerősöm akinek autómentős cége van vállalata be és másnap már fent is volt a Nexen...Haverom a Linglongra vagy mire esküszik. Audi A6 ja van chippelve, peres gumi 18". Ültem mellette többször, állat módjára vezet, de sohasem csúsztun meg, nem sodródtunk. Azt mondja hamarabb elkopik, de végig tapad. Szerintem az is jó lehet, de ugye nem személyes tapasztalat.
Az biztos, hogy két garnitúrát soha többet nem tartok, de legalább van 8db felnim...[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
Sziasztok!
Most mostuk, waxoltuk a kocsit meg olajcsere... SX4 2007
2 éve cseréltettünk elsó spirálrugókat, mert eltőrt mind a kettő, a gyárik 10 évig bírták. Amiket beraktak meg 2 évet...
Unixnál lenne kedvezmény, de elvileg a Bardinál is.
A kérdésem az lenne, hogy melyik márkát ajánlanátok. Monroe-t néztem, de az nem volt. Van ROC, nem ismerem.
Kellene nekem még stabilizátor rúd is.
Szóval melyik márkát ajánlanátok?
Esetleg gyári alkatrészt hol lehet beszerezni? Ha nem 2x-es áron megy még meggondolnám.
Köszönöm!Bardinal találtam:
TRW stab kar
Monroe rugó 5 év gari
Össz 66k - kedvezmény[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
kb 80000km
(#48064) tboldi
Hát, hogy is mondjam, köszönöm!
Kicsit bevásárlok..
Eredeti alkatrésznek írja, remélem az, bár ilyen volt a gyári rugónk: MGP - Maruti Suzuki eredeti alkatrész
Ebből a markából válogattam az összeset.
Valami ellenvélemény, negatív tapasztalat ezzel a márkával? Addig nem rendelek.[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
válasz Janoo_07 #48074 üzenetére
Igazából inkább a nagyobb kapacitásút venném, de tényleg mérnem kell, hogy tutira befér e a nagyobb.
Már írtam, most 10 éves az Exide Excel akksim és még nekiindulok a télnek vele, ha szerencsém lesz, nem kell még cserélnem, így nem tudok majd erről mostanában beszámolni.
Egy biztos, hogy Exide Excel lesz az utód.
Nekem 2007-es SX4-em van. 1.5 benzin (M15)[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
Sziasztok!
Megjöttek az alkatrészek a SX4-hez.
Közben a szerelőm nem tud válalni, spirálrugót meg cseréltetni akarom. Van itt nálunk elvileg márkaszervíz, beszéltem is velük most, holnap megyek személyesen, mert árat nem akartak mondani. A lényeg ugye hozott alkatrész lenne. Első és hátsó spirálrugók és stabilizátor pálcák, grátisznak egy fékolaj csere.
A kérdésem az lenne, hogy szerintetek mennyi szakszervízben a reális ára ezeknek a cseréjének (munkadíj). Régen is szakszervízbe hordtuk, de ott a a szerencsénk volt, hogy a feleségem unokatestvére volt a szervíz vezetője, de ő már nincs sajnos.
Nem akarom, hogy megvezessenek, ezért kérdezném. A szerelőm 30k-ért vállalta volna a munkát, de most ő nincs ugye.
Köszönöm! -
sepsi0
őstag
Sziasztok!
Van itt valakinek Suzuki Kizashi?
Tudtok róla valamit? Hibák, valami rossz tapasztalat.
Mikor megjelent nagyon tetszett, de nem adtam volna érte 10 misit, nem is tudtam volna. Most rákerestem és 3+ millióért mennek a 9-10 éves példányok. Lehet beneveznék egyre az SX4 helyett. -
sepsi0
őstag
válasz Tom1939 #48188 üzenetére
Szia!
Nekem ilyen esetre vipera van a bal oldali ajtó tárolóban. Eddig nem kellett használni. Ha már kiszáll a kocsiból, jobb ha te is kiszállsz valamivel a kezedben, mert ez lesz a vége. Nem hiába ment oda a kocsidhoz, tapasztalat.
Munka közben, mivel vezetek, használtam már Maglite-ot meg csákányt az ilyen esetekben. A csákány elég visszatartó erő volt. Volt, hogy 5 migránst állítottam sorba csákánnyal a kezemben, amíg megjöttek a rendőrök, ez még az autópályán vonulós időszak volt.
Ha beüt a baj, azt kell vallani, hogy kést láttál a kezében, ezért vettél te is elő szerszámot.
Ez polgári peres ügy lesz, sokáig tart, egyszerübb ha megelőző csapást mérsz.
Én soha nem kötözködöm, de a családom vagy az autóm biztos meg fogom védeni.
Tudom utólag könnyű okoskodni, de én tényleg kiszálltam volna. Sokkal rosszabb helyzetben vagy, ha az autódban ülve ér a támadás.[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
Látom van itt tapasztalat meg rutin
Persze csak szigorúan elméleti szinten beszélgettünk.
De ha teheti az ember, kapcsoljon egy hátramenetet és hagyja el a helyszínt, az a legegyszerűbb és legtisttább. Soha nem lehet tudni kivel hoz össze a sors, nekem is eddig szerencsém volt. Lehet egyszer nem lesz....Más. Pár napja írtam a szervíz árajánlatot...
Ugye 4db spirálrugó és 2db stabpálca.
Suzuki márkaszervíz:50-60eft 5-6 óra, de lehet több
Mellette szervíz, vizsgaállomás: 60-70eft 2 nap
30km körzetben 50-70eft és fél nap.
Legjobb tudomásom szerint 30 perc/oldal + ha be van rohadva a csavar..
Minden alkatrészt megvettem, ez is az egyik gondjuk...
Elmehet melegebb éghajlatra az összes lehúzós szervíz...
30k-t fizettem volna érte, ha valami cumi van akkir 40et.[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
Sziasztok!
SX4 2006 1,5 benzin.
Váltóolajat akarok majd cseréltetni. Utóljára Castrol 75w90 ment bele, most ezt néztem ENEOS Premium Multi Gear 75W-90 (1L).
Melyik legyen szerintetek? Az ugye nem gond, ha a Castrolra cserekor, mert elvileg marad a váltóban valamennyi, rátöltjük ezt?Másik kérdés, fékfolyadék csere is lesz, ma voltam, de nem mertek nekiállni, mert félnek, hogy a légtelenítő csavarok beletörhetnek a menetbe. Néztem, tényleg elég rozsdásak már, cserélni is kell őket... Tényleg előfordulhat, hogy betörik? Járt már valaki így? Azt mondták ha betörik, elől féknyereg csere, hátúl munkahenger.
3 éve is itt cserélték, akkor nem mondták a csavarok cseréjét, sem azt hogy ilyen rossz állapotban lenne, hogy beletörhetne.
Köszönöm!Ma cseréltek 4db rugót és stabpálcákat, holnap lengőkar lesz és futóműves. A lengőkar Nipparts lesz.
Viszont a stab pálca nem tetszett a szerelőnek, szerinte túl könnyen járt, Maruti pálcát vettem. Néztem a gyárit, ugyan ilyen volt, igaz le kellet vágni 1-1 csavart.[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
válasz ncc1701 #48235 üzenetére
Azok rajta vannak (kupakok).
Hát karbantartva nem volt a vas. De ma azt mondták, hogy a korához képest nagyon jó állapotban van. Kérdeztem mit cseréljünk még rajta, azt mondták nem kell semmit.
A lengőkart is azt mondták, ha olcsók a szilentek, felújjítják és levédőzik. De már csere lesz, ami nem gond, mert én cseréltetni is akartam.
Olaj a váltóba akkor mindegy? Ez a többiekhez.[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
válasz AMD Power #48240 üzenetére
Nem spórolni akartam, csak olvastam több helyen, hogy Japán váltóba Japán olajat.
Ezért kérdeztem.
Azt nem tudom mennyire jó a Castrol, bár lehet nincs köze hozzá, 3-ban kerreg a váltóm, olyan mintha nem venné be rendesen a fokozatot, ilyenkor üresbe és újra 3. és jó lesz. Nem mindig csinálja, de pont tegnap láttam egy használt SX4 tesztet a YouTubeon és pont ugyan ez volt a baja a kocsinak. Igaz az 4x4-es volt.
Másnál nem volt még ilyen hiba? Mi lehet?
Jövő hétre van tervezve a váltó olaj csere.
Castrol fan vagyok[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
Sziasztok!
Suzuki SX4 2006 megint.. 1,5 benzin M15
Kicsit túlárazottnak tartom a gyári 5L Ecstar hűtőfolyadékot. Itt olvastam, hogy átcimkézett Enos...
Ezek szerint ez mehet bele?
ENEOS HYPER COOL XLR
5L 5k vas ECS 10kMás ajánlatot is meghallgatok.
[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
Sziasztok!
Vettem az 1,5 benzin SX4hez (2006) itt ajánlott Favorit Alu G12 hűtőfolyadékot. Tudtam valami nem stimmel... Most zőld színű van a hűtőben. Kérdés:
Ugye úgy jön ki az összres hűtőfolyadék a hűtési kőrből, ha üzemmeleg motornál kinyit a termosztát és úgy eresztem le?
Ezután desztillált vízzel át kellene mosnom a rendszert a folyadékok színének eltérése miatt? Gondolom más tulajdonságokkal bír a kettő, nem kellene keverni?
Magamtól még nem cseréltem, le kell szerelnem a motorvédő burkolatot? Alá feküdtem, de nem láttam a hűtőt, nem hogy a leeresztőt.
Köszönöm a sok kérdésemre a választ.Ecstart akartam venni, 5L 10k,azrán néztem 5L elvileg nem elég. Itt olvastam, hogy a boltos azt javasolta, hogy a maradéknak tőltsenek utánna desztvizet...
[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
válasz dethroner #48434 üzenetére
Borotvahabot az ablakra kened, utána papír törlővel addig törlöd míg tisztának nem tűnik.
2-3 hónapig nem csapódik ki a pára a szélvédőre. Évek óta így csináljuk, ősztől tavaszig elég 2x.
Bármilyen borotvahab jó, én Tescosat szoktam, vagyis az asszony, mert ő szokta megcsinálni.
Aki nem hiszi, próbálja ki egy kis üvegfelületen.Egy idő után telítődni fog és az üveg szélein elkezd párásodni. Ez kb 2 hónap. Addig látni, hogy ott kering a párás levegő az üveg mellett, de nem csapódik ki.
Még annyi, ha jól csináljátok, semmi sem látszik az üvegen, nem befolyásolja a kilátást.
Helyesbítés, most szolt az asszony .
Habot szétkened és hagyni kell száradni kicsit, utána letörölni papírtörlővel.[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
válasz tboldi #48440 üzenetére
Én is az voltam, de nem lesz baj, persze nem kell kipróbálni.
Egyáltalán nem befolyásolja a kilátást, de ki lehet próbálni pl a hátsó ajtó valamelyik üvegén, mi is így tettünk először. De nem egyszerű művelet, szólok előre.(#48442) tboldi
nálam is tervben van, 13 év után rászántam magam...
Akkor anyósülés üveg.[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
Én is 2007ben vettem az SX4-et. Nagy plakáton hírdették az ajándék télikerék szettet, igaz nem 16",hanem 195/75 15. Karácsony előtt kezdtük intézni, vagyis akkor vittük be a Seat Ibizát oda szervízbe, de rábeszéltek az SX4-re.
Karácsony után szoltak, hogy mehetünk a kocsiért, nyári Cont gumikkal. Papírozunk, mondom a kerekek fel lettek szerelve vagy a kocsiban?
Milyen kerekek? Mondom az ajándék. Á az már lejárt. Ok mondom a kocsi is, kérem vissza az Ibizát... Hozzá teszem az Ibizát is +4 kerékkel adtam le.
Ok intézünk valamit... Csak gumit lehet már. Mondom ok, akkor 205/60 R16, de az nem jó, nem váltóméret, nekem jó. 1 hét múlva hozta a futár a gumikat házhoz. Addigra vettem 4 felnit 1 éves Conti téligumival, 4 évet állt a Michelin a garázsban.A lényeg, alkudni kell, lehet is...
Előtte új Swiftet akartunk, de klíma nélkül (ez volt a heppem, már nem vennék nélküle). Több szalonban voltunk, mikor erre került a sor, azt mondták klíma nélkül nem leher. Felálltam és szó nélkül elindultam az ajtó felé, mindig utánam jöttek, hogy mégis lehet, de várni kellene rá...
Nem tudom ma mi a helyzet a kereskedésekben, de ők élnek belőlünk...[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
válasz anonymus89 #52750 üzenetére
Szia!
Nem nyílik/zár valamelyik ajtó?
-
sepsi0
őstag
válasz anonymus89 #52754 üzenetére
Szerintem a kábelek ott lesznek, de ezt megnézheted, ha pl anyós ülés felöli ajtókárpitot leszeded.
Ha ott vannak a kábelek, akkor elvileg csak elektromos zárat kell venned. Azt kb 25-30k-ból (4db-ot) megúszhatod, ha találsz bontottat, én azt hiszem a Suzumin-ről vettem, mert elromlott az egyik. Beszerelni nem nagy kunszt, mi is kicseréltük otthon. Kell a kábel meg bowden ezt adják hozzá.
Nekünk is 2007es SX4 van GLX gondolom nekem ezért alap a központi.
Ja meg kellhet a vezető ajtóra a nyitó gomb a könyöktámaszra.
Gondolom csak a vezető oldalon van kulcsal nyitás neked is?
Jut eszembe, a bontott zár bowdene hosszú lett volna, esetleg erre oda kell figyelni. Suzuminn Kft.[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
Nekem csak 3,5T-ás kisteher tapasztalatom van Renault/Peugeot/Fiat márkákból. 7-8 éve betegágy, pénztemető az összes. Régi szívó dízelek jók voltam, pl Master.
Fiat/Ford dízel motor eszi folyamat az olajat, meg még sok más probléma. A cégemnél 4-5 év alatt az autók árának 1-1,5x-ét rájukköltik. Kb 400-600k km alatt.
Nem venném egyiket sem, ua mind. A mentősök is szídják az új Mercit, de a VW is kalap kaki ilyen kategóriában.
Ez saját tapasztalat. Többen vezetjük és próbálunk rájuk vigyázni, de nem nagyon lehet. A másik meg az, hogy ebben a kategóriában a Fiat/Citroën/Ford/Peugeot egy kaptafa, ugyan az...[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
válasz AMD Power #53052 üzenetére
Szia!
Autópályán dolgozom, van tapasztalatom ezekkel...
A 1 óra kiérkezés inkább 2. Ha jól nézem sehol nem írják mit fizetnek ők és mit fizetsz te. Szerintem mindent fizetni kell a szerződőnek...
Elmondom, hogy működik ez. Legjobb esetben a díjért cserébe, ha valamiért lerobbansz, autópályán max az első pihenőig vagy csomópontig visznek. Ha pl baleseted van és nem te vagy a károkozó, azt mondják a vétkes biztosítása fizeti a szállítást. Igen ám, de te fizesd ki nekik kp-ra és majd hajtsd be a biztosítón.
Ha rám hallgattok és van más lehetőség, pl rokon, barát aki tud segíteni, soha nem vesztek igénybe autómentést.
Vagy eleve beszéltek a szervízzel, ahová vinnétek az autótokat és ők intéznek fuvart.
Nem sok jó tapasztalatom van a "segítségről"Szerintem célravezetőbb, ha néztek magatoknak autómentős céget és velük megegyeztek telefonban a segítség díjáról. De csak, ha nagyon muszáj....
Persze ez csak tanács, mindenki úgy csinálja, ahogy akarja.
Viszont Suzukit még csak 1x láttam a leálló sávon, annak is csak a benzin fogyott ki, SX4 E betű alatt volt a mutató.[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
Ha már így bevauztam a dolgokba, nekem is lenne kérdésem.
Suzuki SX4 M15A 1,5 benzin 2007 100ekm motorolaj.
Eddig Castrol 0W40 ment bele újkorától, nem veszek észre olajfogyasztást. Évi 5-6ekm megy bele, minden évben olajat cserélek.
Sokat olvasok itt az ENEOS olajokról, főleg 5w30 Sustina-ról.
Lecserélném a Castrol olajat, mert már elég nehéz beszerezni azt a fajtát, ami megfelel a gyári ajánlásoknak.
Feltettem ezt a kérdést az olajos topikban, azt a választ kaptam, hogy a Sustina inkább dieselbe való, vegyem inkább ezt: ENEOS Premium Hyper 5W-300W40 az én döntésem volt, eddig hátrányát nem éreztem.
Viszont szívesen fogadnék ajánlásokat.
Vagy maradjon a fentebb ajánlott ENEOS olaj?
Köszönöm! -
sepsi0
őstag
válasz ldn218 #54776 üzenetére
Nagyon köszönöm az információt, asszony Swiftjéből is kiszedem hétvégén az óracsoportot, aztán átnézem. Remélem nem nehéz, még nem szedtem ki órát. Ugyan ez a hiba nálunk is, melegben megbolondúl....
Köszönöm!Nekem SX4 van 14 éves, semmi hiba, ez állítólag Swift III betegség.
Sokat segítettél! Már írtak jeladó hibát, óracsoport cserét, meg 15k ért javítják , ja és kábelhiba 15k....[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
Cserbenhagyás:
239. § Ha a közlekedési balesettel érintett jármű vezetője a helyszínen nem áll meg, illetve onnan eltávozik, mielőtt meggyőződne arról, hogy valaki megsérült-e, illetve az életét vagy testi épségét közvetlenül fenyegető veszély miatt segítségnyújtásra szorul-e, ha súlyosabb bűncselekmény nem valósul meg, vétség miatt egy évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.Ez simán ráhúzható erre.
Munkámból kifolyólag minden balesetnél ott kell lennem, ha a károkozó elhagyja a helyszínt, akkor a cserbenhagyás esete fenn áll. Az mentené meg a károkozót, ha pl ott hagyja az adatait egy papíron, mert akkor meggyőződött, hogy nincs ott senki, de akkor is mulaszt, mert jogosulatlanúl elhagyja a helyszínt...De sajnos a vétlen sofőr is mulasztott, mert elhagyta a baleset helyszínét és utólag tesz feljelentést. Ott kellett volna értesíteni a rendőröket és megvárni őket, ettől akkor térhet el, ha a rendőrség erre utasítja.
[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
Sziasztok!
Mivel a gumiabroncsokról esett itt szó most...
Reggel sikerült leeresztett jobb hátsó gumiabroncsal elindulnom a gyerekekkel suliba, hallottam, hogy valami nem stimmel, de azt hittem a fagyott latyak... Mindig meg nézem a gumikat indulás előtt, de most reggel nem jött össze, felkurtak a gyerekek, késve indultunk el, kocsitakarítás...
Szóval a lényeg, Nexen 4évszakos 3 éves, 4-5km lapos jobb hátsóval. Suliban felfújták, gumis. Ott kiderült, hogy a szelepek szarok, mind a 4db,-12k. Szétszedettem velük a jobb hátsót, mert azt hittem kinyírtam, már fejben elköltöttem 150k-t (4db Vredestein 4évszak),mert cserélni akartam a Nexeneket.
A lényeg, semmi baja nem lett a guminak, nem is értem hogyan, ha a cégessel mentem volna 10m-t már tele lett volna az abroncs belseje gumiporral...
Szóval nekem most nagyot bizonyított a Nexen, szerintem nem is cserélem.
Kimaradt, SX4 205/60 R16
Még vitatkoztam is a gumissal, hogy ne mondja már, hogy semmi baja az abroncsnak, de tényleg semmi.
Úgy voltam vele, ha 1 meghalt, 2-t kell vennem, meg úgy is Vredesteint akarok.... Ja és laps volt, tényleg lapos, szerintem 0,5 bar nem volt benne.[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
válasz 2ozzmexy #56207 üzenetére
Ismerősömnél rakták fel pont 3 éve, úgy tudtam szelepek is lettek cserélve... a bizalom. Azért rakták fel ott, mert elcsesztem a gumi vásárlást, lett volna CC új jó áron, de csak az agyam húzták. Akkor rendeltem a Nexeneket (december) és ugye gumisnál ilyenkor 1 hónap várólista.
Ezért jók a barátok, nem kellenek ellenségek
Egy jó dolgot viszont akkor csináltak, be volt tőrve egy csavar, senki nem tudta kiszedni, már úgy volt hátsó agy kell, de megoldották, csak szelepük nem volt ezek szerint. Én meg farok voltam, nem néztem. Meg ugye 4évszak, az ember nem cserélgeti.AMD Power
Nekem 3 éve bizonyít, soha nem volt veszélyes helyzetem velük, igaz már ésszel közlekedem, 3 gyerek, meg ilyenek..
Csak a Vredestein jobbnak tűnik, szerintem kicsit jobb is.
Na meg mióta van PAV1em, meg pár oktatónap a Hungarolingen hozzá, azóta kicsit máshogy vezetek.Kompresszor nekem is van, csak most a garázsban volt, hol máshol
[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
válasz Nemo1001 #56235 üzenetére
A balodali gombnál olyan, mintha el lenne törve a nyák. Vagy egy hajszál van rajta?
Szerencsére nekem van ismerős aki forraszt, de én is próbálkozom néha.
Facebook csoportban van egy Debreceni tag, aki ott elismert szerelő, ha nincs eltőrve szerintem ő megoldja a cserét pár ezresért meg posta.
Gondolom addig ott lenbe a 2. kulcs.[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
válasz simonjoe #56238 üzenetére
Ha jól olvastam csak facén "rendel" SX4 és Swift csoportban. Nem nagyon tudok hozzá elérhetőséget.
Nekem is csak ilyenek miatt van adckömyvem nem a magamutogatás és egyéb számomra taszító dolgok miatt.
Ha valaki mégis meg tudná neked nézni, itt sokszor feltűnik.
https://m.facebook.com/groups/744379405770584/?__tn__=C-R[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Androidos tablet topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- OLED TV topic
- Mobil flották
- BestBuy topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- Politika
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...