Új hozzászólás Aktív témák
-
gyenesmartin
őstag
válasz dethroner #40340 üzenetére
Még csak le van foglalva a swift. De azon gondolkodom, hogyan lehetne bele jobb hangrendszert tenni, mert a gyári az nagyon dobozhangú. De a fejegység maradna a gyári, csak hangszórót vennék bele, meg leszigetelném rendesen az ajtókat (amitől gondolom a menetzaj is jelentősen csökkenne).
-
-
addikt
-
nagyúr
-
Doki16
addikt
válasz dethroner #40440 üzenetére
Szerintem itthon nem sok mindent. Inkább az indiai piacra fognak koncentrálni. Magyarországon/Európában hülye lenne a Toyota, Suzuki néven olcsóbban árulni egy Corolla hibridet.
Bár örülnék neki ha pár millával olcsóbban kapnék egy ugyanilyen minőségű Toyotát csak más címkévelA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
-
-
HKorn
addikt
-
csaba1203
addikt
válasz dethroner #41438 üzenetére
Igen a remény hal meg utoljára.
Egyébként ez tényleg vicc kategória és akinek nincs épp használatban autója és venne az ugye rögtön Vitarát fog venni mert az kéznél van.
Nem csoda ha vezeti az eladási listákat.
Azért ha gyártanák biztosan sok Swift is elkelne itthon de így fél év várakozással nevetséges. -
csaba1203
addikt
válasz dethroner #41440 üzenetére
Ez a mindenki kedvence azért erős marketing szagot áraszt nekem.
Tegnap előttig már én is a kétségbe esés szélén voltam és elhatároztam ha még várni kellett volna az Ignisre 1 hónapot rögtön kihozok egy Vitarát.
De úgy néz ki a legutoljára ígért határidő meglesz.Nagyon várom már a jövő hetet és az időzítés is jó,mert ha megjön ettől jobb névnapi ajándék nem kell. -
addikt
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz dethroner #41440 üzenetére
Elég fura ötlet egy erősen árérzékeny országban kukázni az olcsóbb modelleket és a szegmens egyik legjobb motorját. Az külön fura, hogy nem itt gyártják a többi modellt. A gyár max. kapacitása a jelenlegi többszöröse és ez az egy gyáruk van Európában.
Nálam a Vitara és az SX4 ára miatt esik ki. Az alapmotorjuk nem tetszik és megfelelő felszereltséggel már olyan áruk van, ahol bőven van alternatíva, nevesebb gyártóktól szebb dizájnnal.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
myckie2
őstag
válasz dethroner #41440 üzenetére
Én megkérdeztem a helyi Szuzuki kereskedőt amikor vettem át az autót, hogy tényleg nem lehet már Swiftet rendelni. Erre mondta, hogy miért ne lehetne? Szóval nekem ebből az jön le, hogy a Suzuki kereskedők hazudnak a Swiftről, mert valószínűleg azon kisebb a hasznuk és nekik az az érdekük, hogy a készleten lévő autóik fogyjanak, ami a Vitara és az SX4 S-Cross.
[ Szerkesztve ]
-
M_AND_Ms
addikt
válasz dethroner #41531 üzenetére
Általában ezek a droidos fejegységek jók szoktak lenni és inkább pont az a kérdés ezeknek vannak-e megfelelő csatlakozói. Szóval, a másik irányból közelíts a témához.
Többen cserélték már le a Bosch-t ilyesmikre. Keress ilyen emberkéket a Vitara vagy Scross fórumokon (itt, vagy az Index fórumán, vagy FB csoportokban), vagy beszélj néhány beszerelö műhellyel.Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
addikt
válasz dethroner #41531 üzenetére
Már én is gondolkoztam, hogy lecserélem a gyári fejegységet, de még 3 éve, mikor vettem, azt mondták, hogy a kamera nem fog menni. Remélem, hogy ez azóta már változott.
A másik, nézem ezeket a Joying cuccokat, egész jónak tűnnek, de sehol nem látom, hogy tudnának fogadni SIM kártyát - nethez. Létezik ez?
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
addikt
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz dethroner #41547 üzenetére
Én annyit tudok, hogy 2019.08.31 egy határidő az Euro 6 norma esetén. Pontosat nem tudok, mert hiába olvastam el tucatnyi angol és magyar nyelvű cikket, nem lettem okosabb. Mintha az újságírók sem értenék, annyira homályosan, kétértelműen írnak. Elvileg az Euro 6D temp fokozattal kapcsolatos.
A kibocsájtás limitek egyformák a 6, 6C, 6D temp és 6D esetén, csak eltérőek a mérési megoldások és vannak különböző engedmények.
A sima 6 NEDC szerint mér, ami elavúlt, sok tekintetben a gyártóknak kedvez, sok csalásra ad lehetőséget.
A 6C az új mérési szabvány, rögzített paraméterekkel, kevés trükkre ad lehetőséget és jobban igazodik a használathoz.
A 6D tempt -től bejön a laboros futópados mérések mellé egy RDE nevű mérés, ami valós úton történik, vagyis az autóra ráépítenek egy minilabort. A temp jelentése temporary, vagyis ideiglenes, mivel a gyártók több időt kértek a felkészülésre. Itt a 6D temp RDE mérés miatt kaptak a gyártók egy komoly engedményt, ami miatt túlléphetik a limitet 110%-al, ami nem +10% -ot jelent, hanem +110-et, ergo 210% kibocsájtás is belefér meglévő modellek esetén idén augusztus 31. -ig.Elvileg a Suzuki összes jelenleg árult autója 6D temp-es szeptemberig, de utána már nem hozható forgalomba. Most minden el nem adott, de berendelt autót forgalomba helyeznek akkor is ha nincs gazdája...de ha nem tudják eladni....talán idén, akkor talán a nyakukon marad. 2020-tól indul az Euro 6D, ahol már nem 210% az RDE limit, hanem csak 143%. Gondolom ezt céloznák meg a hibrid motorokkal. Nem vagyok biztos abban, hogy ez a jelenlegi SHVS-t takarja majd.
Ezért nem akarnak többet importálni idén. Szóval minden importált tipus problémás, nem csak a Baleno.
Persze lehet hogy nem pontosan értem az egészet, szóval nyugodtan kijavíthat, ha valaki jobban tudja, érti a dolgot. Számomra az is homályos, hogy akkor januártól minden motorjuk hibrid lesz-e emiatt, illetve hogy hamarabb is elérhető lesz-e. Sőt a probléma a Vitara és SX esetén is elő kell jöjjön csak pár hónappal később. Ők sem gyárthatnak olyan motorokkal autót, amit nem lehet forgalomba helyezni.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz dethroner #41551 üzenetére
Azt konkrétan hallottam, hogy a jelenlegi készlet minden darabját forgalomba kell helyezniük, ha máshogy nem, a kereskedő nevére, és el kell adniuk még idén. Ezért nem rendelnek többet. Az Esztergomban gyártott autókkal mi a helyzet, azt nem tudom. Azokban más motor van, de szerintem azoknak nagyobb az emissziója a hibrid kivételével. Szóval passz piros.
Elvileg a többi márkának ugyanez a gondja.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz dethroner #41555 üzenetére
Érdekes. Rákeresve azt olvastam, hogy az ezres Boosterjet már tavaly év végén megkapta a részecskeszűrőt a WLTP miatt, a nagyobbik viszon anélkül is hozta a számokat. Szóval a Vitara, az S-cross rendben van, de ahogy nézem a katalógust, az 1.2-es motor viszont azokhoz képest sokkal jobb számokat hoz. Egy rejtély megoldódik, de jön egy másik. Szóval ha nem a környezetvédelmi besorolás a gond, akkor mi. Ha jók a számok, az 1.2-es motor tisztább...talán még az Euro 6D-t is hozná változtatás nélkül. Az RDE számok mondjuk ismeretlenek, nem szerepelnek a katalógusban.
Érdekes rövid idézet egy vezess.hu cikkből:
“Azért is nehéz követni az európai emissziós előírások szigorodását, mert a WLTP-szabvány és az RDE is több lépcsőben lép érvénybe. Az újonnan bevezetett és az átdolgozott motorú autótípusoknak 2017. szeptember elsejétől kell megadni a WLTP szerinti fogyasztását és elvégezni velük közúton az RDE károsanyag-kibocsátási mérést. A már piacon lévő autókra érvényes a 2018. szeptember elsejei határnap, ez érinti tehát a legtöbb új személyautót. (De az autógyártók kilobbizták, hogy a kifutó modellekből 2019. augusztus 31-ig forgalomba helyezhessenek olyan, már legyártott autókat, amelyek igazából nem felelnek az új autókra vonatkozó előírásoknak. Ez az engedmény limitált darabszámú eladatlan készletautóra érvényes.)”
Szóval ugrás az első mezőre. Azért nem lenne rossz ha a forgalmazók hivatalosan felvázolnák azt, hogy mi fog történni és miért. Mi lesz, mi nem lesz szeptember után és miért. Én spec szeretnék autót venni, de nem úgy, hogy nincs se választási lehetőség, se válasz, arra, hogy mikor mi várható.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
addikt
válasz dethroner #41573 üzenetére
Én még anno kértem ajánlatot egy MO-i cégtől, talán egy Pioneer fejegységre, beépítéssel együtt. A kamera probléma volt, azt javasolták, hogy cseréltessem ki azt is... 3 éve itt adtam fel.
Az biztos, hogy ilyen alibabás kínai sz*rral csak még több szívás lesz. Ha az ember normális megoldást akar, akkor bizony mélyebben zsebbe kell nyúlni, de én még nem vagyok benne biztos, hogy ez megér nekem 150-200eFt-t. Még a fejegységet csak-csak ki tudnám cserélni magam, de mit csinálok a kilógó USB aljzatokkal? A kamera csere meg már szerintem végképp nem a házi barkács kategória.
Szóval ugyanott vagyok, ahol 3 éve, pedig azóta elég sok Vitara került ki az utakra, mégsem csinált hozzá senki 100%-ban kompatibilis megoldást.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Szajo
őstag
válasz dethroner #41619 üzenetére
Ismerős VW-jén párszáz km-el később lett olaj cserélve rajta egy alkalommal... egy évvel később tönkre ment a generátor az "új" kocsin és a márkaszervíz visszadobta, hogy megcsúszott egy olajcsere... Na MI KÖZE a generátornak az olaj cseréhez????
Kivarnak ezek mindent a nyakukból... -
tboldi
nagyúr
válasz dethroner #41767 üzenetére
Az autóval nem lesz probléma, de te már kevésbé fogod élvezni.
Ugyanilyen WagonR-e van apumnak, a Mosonmagyaróvár-Debrecen-Mosonmagyaróvár távot egy nap alatt legyűrtük, 3-an ültünk benne és még egy utánfutót is húztunk, odafelé üresen, vissza egy 125-ös ETZ-vel megrakva. Az autóval az égvilágon semmi baj nem volt, 130-140-et simán bírta (persze 1-1,5 literrel nagyobb fogyasztással), csak az utánfutóval volt egy kis gond - apum eltévesztette az M0-ra felhajtást, bekeveredtünk BP-re, ahol a legnagyobb forgalom közepette beállt a ráfutófék, félre kellett állnunk egy taxiállomáson, aminek nem nagyon örültek.
Viszont a futőmű butácska, az ülések nem túl kényelmesek hosszú távon, és a menetzaj sem olyan kevés, ezek fizikailag meg fognak terhelni.szerk.: Az óra szerinti 85 még 80 sincs, már 50-nél 4-et csal az óra, hát még nagyobb sebességnél...
szerk. 2: Ja, és az előzést jól gondold meg. Egyrészt elég rövidek a fokozatok, hamar leforognak (az 5. is, 160-nál vége a dalnak), sokat kell váltogatni, másrészt a hirtelen kormánymozdulatokat sem szereti túlzottan, magasan van a súlypont, nem lenne nehéz felborítani.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz dethroner #41771 üzenetére
Ilyen tempónál mi a domináns, a motorzaj, vagy a gumik?
Leginkább a szél, de a futómű felől is beszűrödik sok zaj, ha olyan gumi van rajta. A miénket a Hankook K435-ökkel egészen halknak mondanám - önmagához képest persze, a Hondám még mindig csendesebb még a V-mintás Michelin CrossClimate+-okkal is. A motorzaj annyira nem domináns ekkora tempónál, elnyomja a többi, 90-100-nál jobban hallani a duruzsolást.
szerk.: Tekintve, hogy a hátsó sor valamivel magasabban ül, inkább csak rosszabb lesz.
[ Szerkesztve ]