Új hozzászólás Aktív témák
-
Tibko8
senior tag
válasz Doki16 #37558 üzenetére
Ha oda figyelek akkor klímával 5.2 országút (tempomat 95km/h) és város falu váltakozva. Rekordom 5L/100km
Autópálya ~5.7 klímával.
Igaz én mindig csak akkor vezetem ha hosszabb útra megyünk.
Mindennapi használatban 5.8 mutatt nem oda figyelve.Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
Motion_Blur
félisten
válasz Doki16 #37558 üzenetére
Faternak 5.2-re beállt, 90% közút (90-110km/h), 10% falu.
Szerintem ennél kevesebbet nem nagyon tud enni ez az autó, de hogy 6 fölött egyen ahhoz meg nagyon gyilkolni kell vagy sokat pályázni 140 fölött.
annyit még hozzátennék hogy fate Audi A6-ból ült át (2010-es) a Vitaraba és nagyon szereti és elégedett is vele.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
dnelb
veterán
válasz Doki16 #37560 üzenetére
Pedig az a reális. Eddig még minden autómnal stimmelt. Persze, ezek vegyes fogyasztások, ha valaki csak országúton jár az nyilván kevesebb de attól az még nem reális.. A sport is elvan 5.5 literbol 95 tempomattal(bcm 4.1l ) de attól a realitás még 7.41l volt nekem (spiritmonitor 7.53l).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Doki16 #37637 üzenetére
Grat a jószághoz!
Kuplungnak -szerintem- nem kéne nehéznek lennie, legalábbis mi az S-Crosson nem tapasztaltunk ilyet. Mennyi a méter benne?
Android Auto stabilan és jól működik, de van egy apró trükk. Mivel, ha jól tudom, erre a régióra nem jelent meg a mobilos app, így kicsit ügyeskedni kell. Szerintem megoldást jelenthet, ha a "zinternet" világából lehúzol egy friss Android Auto apk-t és felteszed a telefonodra (bocsánat a ködös megfogalmazásért, csak nem tudom, hogy mennyire érzékeny ez a része a témának). Ezt követően kábellel csatlakoztatod a telefont a kocsira és működnie kell (saját tapasztalatok alapján.)
Nálunk még volt annyi trükk, hogy az energia optimalizált alkalmazások közül ki kellett venni a Waze-t, mert különben a kijelző kikapcsolását követően elment a GPS jel.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz Doki16 #37637 üzenetére
A kuplungot nézesd meg, nagyon könnyű, egyáltalán nem fárasztó nyomni hosszú távon sem.
AA a 1850.2-es szoftverrel működik a legjobban, házilag is lehet frissíteni vagy a szerviz is megcsinálja, jó 30 perces móka. Hamarosan itt a 1860-as.[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
roti86
őstag
válasz Doki16 #37637 üzenetére
Ezt pont pár napja néztem, ha jól emlékszem GLX felszereltség, kb. 72k km-el és 3.95M irányárral. Ha keverem valami mással akkor bocs. Gratula hozzá. Én is nézegetem a Vitara és S-Cross hirdetéseket, hátha szembe jön valami ígéretes példány, ami közel is van és viszonylag jó áron, de még el vagyok a régi swiftemmel. Sajnálnám ha a viszonylag új autó a panel előtt állna.
A Suzuki 1.6 dízel motoros példányokban van egyébként kettős tömegű?
-
őstag
válasz Doki16 #37645 üzenetére
Hát én nem azért nem cseréltem mert nem szerettem volna, hanem mert olyan fokozatos volt a nehezedő kuplung hogy nem vettem észre. És nekem tönkre vágta egy utazásomat (Brno mellett kezdett elszállni, természetesen dugóban, a hyundai szervizbe alig jutottam el, ők meg 3 hétre tudták vállalni, onnan már trailer vitte ahhoz aki vállalta 30 kilométerre onnan).
Nekem ugye 150 ezer kilométer után volt, de annak jó része autópálya volt. Ha sok volt a város akkor akár 72 ezer kilométer után lehet gond. Helyedben megnézetném mi van, mert ezzel ott lehet maradni az út mellett.
-
blakey
titán
-
blakey
titán
válasz Doki16 #37658 üzenetére
Azt olvastam, hogy a Vitarákban GL+ felszereltségtől kezdve van visszagurulás gátló.
Van és akkor működik ha pl. egy lejtőn megállsz a lámpánál majd ha a gázra lépsz és finoman elengeded a kuplungot akkor lehet érezni, hogy nem engedi hátra/előre gurulni az autót.*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Doki16 #37740 üzenetére
Elvileg a benzines részecskeszűrők magasabb hőmérsékleten operálnak, ezért szinte folyamatosan tudnak regenerálni, plusz egy benzinmotor kevesebb kormot is termel, mint egy dízel. Annyira azért nem tragédia.
És csak az egyliteres Boosterjet kap, az 1,4-es enélkül is tudja az Euro 6.2-t.
-
tm5
tag
válasz Doki16 #40442 üzenetére
Hát itt pedig az írják, hogy az angoloknál fogják gyártani, márpedig akkor hülyék lennének, ha nem Európában árulnák őket.
Nem nagyon hallottam még olyanról, hogy valaki az indiai piacra Angliában gyártat, mert akkor olcsóbban jön ki. -
nagyúr
-
addikt
válasz Doki16 #40524 üzenetére
Az akkumulátort és az önindítót is erre tervezték a mérnökök, én bízom bennük. Tempomatot használod? Vagy arra is van valami kifogás?
Sosem értettem az embereket, vesznek egy korszerű autót (telefont, tévét), aztán az innovatív megoldásokat kikapcsolják / nem használják. Hát én nem azért vettem 4mFt+ autót, hogy úgy használjam, mint a régi Swift-et.
M_AND_Ms: biztos, hogy figyelembe veszi a motor hőmérsékletét, a külső hőmérsékletet meg még kitudja mit.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
addikt
válasz Doki16 #40533 üzenetére
Én azt vettem észre, hogy 5-6°C alatt le sem állítja a motort (szívó benzines Vitara). Biztosan kopik, biztosan jobban igénybe veszi az akkumulátort, de szerintem nem annyival, hogy ezért érdemes volna kapcsolgatni. Azért nem mai találmányok ezek, eléggé kiforrottak már.
Egyébként meg ja, mindenki úgy használja, ahogy akarja.
M_AND_Ms: tény, hogy van, hogy egyből indítja is be, ahogy megálltam, mert nem tudja, mennyi időre állok meg. Ezt vagy látom én is előre és nem engedem fel a kuplungot vagy nem. De ezek száma elenyésző ahhoz képest, hogy piros lámpánál vagy dugóban nem pöfög feleslegesen.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Cube Nature EXC | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
tboldi
nagyúr
válasz Doki16 #47780 üzenetére
Kék. De komolyan, gyakorlatilag bármilyen előrekevert jó lesz.
szerk.: Az olcsóbbakban ugyan kevesebb öregedésgátló szokott lenni, de ilyen kis mennyiség utántöltésénél szerintem lényegtelen.
szerk. 2: Vagy desztillált víz is jó, csak akkor hígulni fog egy picit, pár tized (?) fokot csökken a fagyállóság.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Doki16 #47780 üzenetére
Ránézésből gyári Suzuki "kék", de meleg motornál nézted vagy hidegnél?
Márkaszervízben szokott lenni literes kiszerelés belőle, de hova tűnt ami hiányzik!?Már keresem a cikkszámot, ha véletlen kifutok a szerk. időből akkor majd külön megírom...
Szerk.: Suzuki LLC Szuper "kék", cikkszámot még keresem...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- PlayStation 5
- OpenMediaVault
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- DirectX 11-es tempót kínál az új Arc meghajtó
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Gyúrósok ide!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...