Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
vaakuum
addikt
Mennyi idő alatt kellene elindulni a játéknak? Most telepítettem, de végtelennek tűnő loading képernyő van csak, taskot sem tud váltani közben, nagy nehezen feladatkezelőből a launcert kilőve lehet működésre bírni a gépet.
16-20 giga swap van beállítva a 16 giga fizikai mellé. -
SkyS1gn
félisten
3.2 LIVE
-
tom5598
senior tag
válasz
vaakuum #50589 üzenetére
Fokazotas válik elérhetővé a teszt szerver, elősör evocati(~1500 fő) -> 1. csoport : concierge, subscribers, aktív tesztelők -> 2. hullám +X ezer ember ->Open PTU, amire bármelyik backer felléphet.
A főbb 3.X.0 verziókat meg a gamedev build ből válogatják össze mi áll kiadható állapotban azt működőképes állapotba hozzák , ez az evocati meg PTU lényege aztán ez megy a Live szerverekre 3 hónapra.
A persistence databaset meg akkor törlik amikor jónak látják, szóval valami nagy pénzkeresésbe nem kell fogni mert felesleges.
-
vaakuum
addikt
A ptu esetében hogy működik a használat? Amikor új verziót raknak ki, a korábbi elérhetetlen lesz és újra osztják a jogosultságokat minden alkalommal, hogy ki léphet be rá?
A live meg az utolsó aktuális frissítéssel folyamatosan elérhető mindenkinek, akinek van accountja (egészen addig, amíg nem frissítenek rajta véletlenül)?
Lehet megnézném a fejlesztéseket néha, de ha live-ra úgysem rakják ki, akkor várhatok rá fölöslegesen, de ha a ptu-nál meg össze-vissza adnak jogot, hogy mikor kinek lehet belépni, meg mikor nem, azzal sem vagyok sokkal előbbre -
SkyS1gn
félisten
PTU open to ALL.
Baszki Yela-n nem jó bányászni, összes kő max instabil és fél mm az optimális csík... mire 1-et megbontottam elment negyed óra, és a kicsik se voltak egyszerűbbek
-
SkyS1gn
félisten
Jó az új PTU patch megint kifagy folyton
-
Diopapa
addikt
válasz
PodMAN #50577 üzenetére
Nem tudom 600i-vel repültem, beültem a parancsnoki székbe, nyomtam valami billentyűkombinációt, erre kiszállt a karakter a székből, utána egyből visszateleportált. Onnan semmit sem tudtam csinálni, se kiszállni, se semmit. Tele van ilyen apró, bosszantó f*szságokkal, amik miatt újra kell indítani a klienst. OFC tudom, hogy PTU, meg alfa, meg most került be a hajó stb....
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
tom5598 #50581 üzenetére
LTI sokat nem ér, mióta az évfordulós vásáron minden évben meg lehet venni minden hajót az adott évfordulónak megfelelő évnyi biztosítással. Mármint reálisan nézve hány olyan ember lehet, akinek tényleg számít, hogy az elérhető legolcsóbb, legalapabb biztosításból a hajón csak 6 év van, vagy végtelen?
-
tom5598
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #50580 üzenetére
LTI meg ha jól tudom a herkulesnél is egy tank járt valamelyik variáns warbondja mellé.
(de neked az hogy éri meg hogy áfa nélkül adod a store creditet? neked nem kell áfát fizetni?
)
-
PodMAN
senior tag
válasz
SkyS1gn #50572 üzenetére
A 3.2.0j verzió elindult nálam is, viszont dadogós. Nem tudom, hogy shuttering alatt ezt érted-e, de be-be akad a kép, főleg ha futok a karakterrel. Gondoltam rá, hogy a 8GB RAM miatt csinálhatja, mert indításkor figyelmeztet is, hogy ezt biza nem kéne. Egyébként meglepően stabil a verzió, 1 órát simán végigvittem Terrapinnal meg Prospectorral.
-
tom5598
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #50575 üzenetére
Természetesen
Mellesleg kinek kellene store credit? warbond már minden ami értékes
-
tom5598
senior tag
válasz
TESCO-Zsömle #50573 üzenetére
ha ingyé van engem érdekel
-
TESCO-Zsömle
titán
Ahoy.
Akit érdekel StoreCredit, keressen.
Hallari.
-
SkyS1gn
félisten
Nnnna, bányásztam, eladtam, QT ugrottam bolygó körül. Jó kis patch lesz ez, kevesebb a shuttering is, folyamatosabban fut.
Első implementációnak tök király ahogy van, látványos és skill based ahogy manageled a lézer erősségét, minden kő más energiát igényel és a zöld sávban kell tartani hogy megbomlasszad
Well done CIG!
-
SkyS1gn
félisten
Az a rohadt contract manager miért jön elő minden gombra kb? F4... F11 stb. nemlehet kikapcsolni?
-
SkyS1gn
félisten
Alig várom hogy bányászhassak a kis Prospectorommal, egész jól megcsinálták a mechanikát így elsőre videók alapján, Quantum linking és az orbital QT is brutál jó... kezd rendes játék lenni kiváncsi vagyok év végére milyen fázisban leszünk
-
vaakuum
addikt
Publicban van valami fejlemény mostanában, amiért érdemes lehet feltelepíteni?
Az érdekel, hogy van-e olyan része, amit érdemes lehet rendszeresen játszani. Mondjuk az FPS pályákon vannak játékosok, vagy 1-2 lézeng csak? -
Sokimm
senior tag
válasz
Szőrös #50563 üzenetére
Az is bőven elég, csak ne abban merüljön ki, hogy skineket vásárolok, a legnagyobb ágyúkhoz (amit a hajó elbír), mert akkor hamar értelmetlen lesz farmolni (ha minden célra lesz egy-egy hajód) (akármilyen drága is).
Szerettem tákolgatni, felfedezni az update gyönyöreit.
-
Sokimm
senior tag
Vagy ha valami különleges ércet nem tudsz megvenni, csak küldetésből "kapsz" (találsz), és nem kellene már sok, hogy egy szuper ritka fegyvert, vagy páncélt, vagy visszapillantótükröt gyártsd belőle, akkor máris lesz értéke, és mint olyan, én szerettem állandóan a zsákomat tele tömni értékes cuccokkal, hogy ha jött a haver, aki inkább PVP-zett, akkor tudtam azt mondani "van persze adok".
Cserébe védték a seggem, kéretlenül is vadásztak azokra, akik tetű módjára gyilkoltak le.Meg ha nem "létszükséglet" dolgokat tudsz gyártani a nyersanyagból, vagy venni, akkor nem adnál érte sok sok játékpénzt, hanem inkább farmolsz, legyártod, megnézed, hogy mire jó a cucc, milyen, és nem vesztettél sokat (sőt tapasztalatot is nyertél, hogy mi milyen hülyeség).
Örülnék, ha lenne valami "fejlődés" a dologban, nem csak "veszek egy nagy hajót, és bányászok a haverokkal", mert akkor érzed, hogy valamid van, ami másnak csak sok (relatív) idő lenne, amire inkább nem szán energiát, tehát megkér téged, hogy "segítsd ki".
Tudtok valamit a fejlődési lehetőségekről amúgy?
-
macy
addikt
Bérbányászat? X usernek szüksége van bizonyos nyersanyagra és megbízza Y usert, hogy bányásszon neki kiscsillió tonnát belőle. Aztán szépen jattol ha megkapja az árut. Vagy nem jattol és akkor mehet a csetepaté
-
Vesa
veterán
Egyetértek. Az ilyesmivel mindig az a baj, hogy bár rövidtávon még reálisnak és élethűnek hat, de hosszabb távon agyoncsapja a játékmenetet és teljes unalomba fordul.
Más: lesz ebben a játékban GUI Scale?? Mert azt már most látom, hogy nagyobb felbontáson ez megint olvashatatlan lesz.
-
bladex73
aktív tag
A bolygók felszínén lehet csak kavicsokat kaparászni? Rendes nagy lebegő köveket nem lehet az űrben?
-
Gilmoor
csendes tag
Szerintem a bányászat úgy tud érdekes lenni itt is, ahogyan az EVE online-ban. Adott egy hely, ahová eljutni vagy odaszállítani a nyersanyagot veszélyesebb, mint ott kitermelni. Kell ok, amiért legyen értelme nyersanyagot termelni. Pl.: pioneer bázisépítő? Szerintem ez a kép össze fog állni. A kereskedelem gyorsabban termelt profitot a korábbi játékokban is, mint a bányászat. ...amíg a föld kerek mindig lesznek májnerek... vagy valami ilyesmi, de tuti lesz akinek az fog jobban feküdni mint a kereskedelem.
Na meg a bányászat flexibilisebb is, ha önellátásról beszélünk. Remélem szükség lesz rá. -
duvi
nagyúr
válasz
Szőrös #50554 üzenetére
Nagy kérdés még a profit része is. Elég motiváció lehet, ha valóban jól jövedelmező lesz a bányászat. Főleg akkor fontos a profit nagysága, ha többfelé oszlik a bevétel. Nem akarom az ED-vel összehasonlítani, de nagyon kevés a hasonló játék. Ott többszöri nekifutásra sem sikerült hosszútávra érdekessé tenni a bányászatot. Az év végén ismét nekifutnak, hogy javítsanak a jelenlegi helyzeten...
-
Szőrös
veterán
Igaz, de ha meg túl egyszerű akkor a többszemélyes bányász ladikon nem lenne mit csinálni. Ha belegondolsz ez az egész művelet 2-3 emberre leosztva már nem frusztráló, mert nem egy embernek kell mindennel bíbelődni. De a visszajelzések alapján biztos finomítanak még rajta.
-
duvi
nagyúr
válasz
Szőrös #50552 üzenetére
Nem a "megdolgozás" részével vannak fenntartásaim, hanem a hosszútávú használatával. A századik alkalommal, már elég unalmas és frusztráló lehet, ha túl bonyesz és lassú a folyamat. Persze ez még csak az első fecske, szóval nem vonok le mélyenszántó következtetéseket belőle.
-
duvi
nagyúr
válasz
Menthirist #50550 üzenetére
A videóban tényleg egyszerűbbnek tűnik (bár itt se egy idegbeteg kapkodás
), mint a leírásban
-
Scannelsz, megkeresed a kívánt követ, azt bescanneled alaposabban, hogy tudd milyen határon belül lehet bányászni. Bal gombbal bekapcsolod a lézert, scrollal adagolod a sugárerőt, hogy a zöld tartományban marajon, és akkor szétesik egy idő múlva. Ha ez megtörtént, jobbklikkel átkapcsolod a lézered tractor mode-ba és felszippantod a darabokat. Legalábbis ez alapján ennyinek tűnik. Annyi hogy kövenként más ez a zöld sáv mérete.
-
duvi
nagyúr
válasz
Menthirist #50548 üzenetére
Hát a leírás alapján szerintem túlbonyolították a bányászatot. Nem azt mondom, hogy kétgombos módszer legyen, de ez már a ló mások oldala
-
Videó alapján nekem bejön a mechanika (külön tetszett hogy nem igazán értettem hogy hogy fogják "megszerezni" a letört darabkákat, de ez a tracktor beam-es szívócsöves megoldás tetszik. )
-
bladex73
aktív tag
Én is kaptam. Este kipróbálom. Nagyon kíváncsi vagyok erre a bányászásra. Ha valaki kipróbálja napközben ossza meg milyen pls
-
PodMAN
senior tag
3.2 PTU meghívóm érkezett (Wave 1). Nézzetek be Ti is a zsákba, hátha CR tett bele valamit
-
Vesa
veterán
válasz
GypsFulvus2 #50540 üzenetére
Én is erre gondoltam, de hűtőgépet meg nem látok...
-
bladex73
aktív tag
Megnéztem a Vulture 3D tervét, meg képeket. Nekem úgy tűnik van egy daráló a hajóba, utána a prés szerű valami amiből mintha kijönne egy kis futószalag, de amit arról leveszek azt hová teszem? A a kis futószalag mellett csak a közlekedő van. Tud erről valaki valamit?
-
bladex73
aktív tag
Gondolom láttátok az új Vulture hajót. Mit szóltok hozzá? Nekem nagyon bejön. Mondtam is gyere papához.
Majd rá pillanatragasztózóm a nagyra.
A raktere szerintem nagyon alul lett tervezve.Nem nagyon van hová rakni a összesajtol hulladékot.
-
Volfram42
senior tag
válasz
Menthirist #50526 üzenetére
Én most előfizettem, kicsit a puskáért is, de nem elsősorban azért. Már rég tervben volt. Meg is néztem gyors, 2016-ban adtam nekik pénzt utoljára és eddig $168.90 USD-nár járok épp. Majd ennyi volt a Division gyűjtői amit viszont mocskosul megbántam és még egy csomó játék amit inkább nem vettem volna meg. Most már jóval válogatósabb vagyok. Marad ez, az IL2 : BoX, Squad és még egy kis Fortnite, de szigorúan a PVE, nem az a másik izé.
Szerintem jó ideig nem is nagyon fogok másra költeni. Maximum valami kis vr-es cuccra ha épp olcsó, de vr-re ott az IL2, több nekem nem kell.
Szerk.: Smiley-kat tett oda ahova nem akartam.
-
-
Laox
aktív tag
válasz
krumpLEE71 #50522 üzenetére
Én nem voltam ennyire türelmes, mondjuk én ~300 dollárt fizettem nekik, de kb. fél éve visszakértem. Ettől függetlenül azért ránézek néha a fórumra, hátha egyszer azt a csodát fogom látni, hogy már a bétatesztelés folyik és nemsokára indul a játék, mert akkor megint bevásárlok szerintem.
-
#45997568
törölt tag
válasz
krumpLEE71 #50522 üzenetére
Adj neki bajnok!
Nyomasd a sor-t meg a meccseket, kozben probalgasd az uj tartalmakat amikor kijonnek, van discord csatorna is ott talalsz jatszotarsakat is
-
krumpLEE71
csendes tag
válasz
Eniral #50521 üzenetére
Sziasztok, Így ma első vb meccs után második sörrel a kezemben vagyok itt! Köszönöm hozzászólásaitokat, az a véleményem kb 2, 2,5 éve 100 dodót ruháztam a játékba, de türelmes vagyok , 1: mert bízom, 2: mert kiadtam már a pézt , nem sajnálom! Rég volt már így tök mindegy, ha buktam az sem zavar már , veszett nállam már komolyabb tét ( is mohávcsnál ), nos sóval kitartás, reménykedés! ja , jó olvasgatni a kommenteket is , mert egyszer csapat társak leszünk! Köszi , visz lát ! Sziasztok!
-
Eniral
tag
tudjátok.. nekem ilyenkor mindig az ugrik be mint anno a Star wars-al volt és George Lucas-al . Én ezzel tudnám leginkább leírnia azt ,hogy mi megy most a játék körül.. és nem a Cyberpunk-al..
Egy szinten sem emlegethető a két fejlesztés .. semmilyen vonatkozásban. Sokan nem akarták a Star Wars sikerét anno ..és sokakat nem is érdekelt amíg meg nem nézték a filmet és megváltoztatta az egész világot. Leginkább csak ehhez tudnám hasonlítani Chris Roberts kitartását és álmait..és azt ,hogy milyen lehet ennek a generációnak ez a játék mikor kész lesz.. Na persze nem csak egy generációnak.. Csak majd akik ezen felnőnek .. nem az igénytelen arcade játékokra lesznek ráfixálva.. Vagyis muszáj lesz a többi kiadónak is merész új dolgokat csinálni.. és nem a megszokott biztonsági zónában nyomni a futószalagos játékokat minimális befektetéssel kockázattal és produktummal. És igen , a CD Project Red sem sorolható ezek közé a kiadók közé.. ők is próbálnak példát mutatni ,hogyan lehet ezt másképp csinálni . De közel sem álmodtak ekkorát . Szerintem már az elmúlt években is volt hatással a Star Citizen pár játékra pld a mass efect-re.. bár ez személyes véleményem. Szóval lehet pesszimista az ember lehet rossz akarója mert egy pöcs..de a játék ettől még elfog készülni és ha tetszik neki ha nem ez egy forradalmi játék már most. És amilyen hatással volt a Star Wars a film iparra a Star Citizen oylan hatással lehet és lesz a pc , játék iparra..és valahol a technikára is. A legnagyobb kínja a többségnem az ,hogy nem engedheti meg magának.. ezért jönnek ide magyarázni mint valami megmondó emberek és kiadni magukból ezt a frusztrációt.
-
Vesa
veterán
válasz
Malibutomi #50519 üzenetére
Rendben, elfogadom!
Akkor térjünk vissza a témára akkor, ha a CP vagy az SC már megjelent. -
duvi
nagyúr
válasz
Jack@l #50515 üzenetére
Normál esetben igazat adnék, de itt teljesen új dolog készül. Másrészt a menet közben összegyűlt Stretch Goalok miatt is sok mindent (mindent?) kukázni kellett. Folyamatos kísérletezgetések kellenek, mivel itt nincs kitaposott ösvény, amin csak végig kéne sétálniuk a célig. Soha nem látott technikai megoldásokat kell kifejleszteniük, amik szükségesek egy ilyen komplexitású játék megvalósításához. Mindeközben egy céget is fel kellett építeniük nulláról és üzemeltetniük, ami szintén nem kis feladat. Tehát, igen. A legtöbb dolgot kukázni kellett/kell (van amit többször is), hogy elérjék a céljukat. Vannak akik támogatják ezt a rendkívüli projektet. Vannak akik óvatosabbak (vagy egyszerűen nem fér bele a költségvetésükbe) és kivárnak. Végül vannak azok, akik valamilyen okból kifolyólag a vesztét kívánják.
-
Szőrös
veterán
válasz
Jack@l #50515 üzenetére
Ők is elkezdtek csinálni egy űrhajós játékot, csak aztán jött a nagy pénz és többet kezdtek el belőle csinálni és máshogy mint aminek indult az az űrhajós játék.
Egy másik fórumon írtam, meg kell nézni a '14-es arcorp leszállást, aztán a tavalyi citconon mutatott arcorp felszállást, meg ami utána volt. Elég decens különbség van a kettő között. -
Vesa
veterán
válasz
Malibutomi #50507 üzenetére
Ez igaz, de a CDP közben még csinált 1-2 dolgot (elég komoly kis W3 DLC pl.), nem kis erőforrást elvonva a CP-tól! Szerintem emiatt sem lehet igazán jól összehasonlítani.
-
-
VikMorroHun
őstag
válasz
Malibutomi #50507 üzenetére
Össze lehet hasonlítani a Star Citizent a Cyberpunk 2077 fejlesztésével, csak nincs értelme. Az egyiknél alapjaiban kellett újraírni a motort, plusz ki kellett fejleszteni a szükséges technológiai eszközöket (miközben a semmiből felépítették a céget), a másiknál mindez már megvolt, csak tovább kellett fejleszteni (miközben elkészítették a Blood&Wine kieget).
-
#45997568
törölt tag
Ezt minden par honapban lefutjatok
j és e meg sz par havonta beneznek és mokaznak kicsit, ez a vilag rendje. Elo kell venni a popcornt és hagyni kibontakozni oket
Winter is coming
-
Malibutomi
nagyúr
Azert merul fel sokszor a Cyberpunk, mert kb egyszerre lettek bejelentve, az SC-nel kevesbe komplex jatek (na meg csak 1 db nem 2) es megis ugyanugy nincs keszen. Pletykaszintu 2019-es megjelenes felmerult, de a hivatalos az hogy "majd ha kesz" Szoval eleg sok a parhuzam: fejlesztesi ido, teljesen uj IP, stb. Ezzel lehet osszehasonlitani, nem a futoszalag COF, BF, FC, AC sorozatokkal.
Lehet nezni a reszleteket hogy de az nem crowdfunded meg stb. Egy befutott (es ahogy te is irtad mar asztalra nem keveset letett kiado) sem pottyant ki egy nagy uj IP-t magabol csakugy.
-
Jack@l
veterán
válasz
Volfram42 #50500 üzenetére
Csak mellesleg:
Cloud Imperium Games Corporation
Founded 2010; 8 years ago
By November 19, 2012 when the combined campaigns concluded, they had earned US$6,238,563, approximately 4.1 million from the RSI campaign, and approximately 2.1 from the Kickstarter campaignItt már rég elkezdték a fejlesztést, volt techdemó (link). El lehet bagatelizálni, de 6 év fejlesztés lassan meglesz. Aztán lesz 8 és 10 is, sq42 meg sehol.
-
Vesa
veterán
válasz
Malibutomi #50494 üzenetére
Mondjuk én maximal türelmes vagyok a SC-vel, egy ekkora project időbe telik. De azért a Cd Projecttől már láttunk eszméletlen játékot letenni az asztalra -még ha én személy szerint hidegrázást is kapok a Witcher féle mítukus, vallási alapú témáktól-, vagyis egy hangyányival azért több a bizalom feléjük, és ebben semmi rossz nincsen.
Ha Cyberpunk csak a W3 szintjét hozza, már akkor az év játékára esélyes. Viszont ennek semmi köze az SC-hez. Várjuk türelemmel azt is. -
SkyS1gn
félisten
Hát én nemtudom... 3.1.4 vagy leguccsó patch óta 5 percet nemtudok játszani mert fagy.
Launcher is megkergült mindíg azt írja hogy letölti a legfrisebbet aztán felrakja és semmi se történik megint le akarja szedni.
-
Diopapa
addikt
Közben összedobhatnának egy Privateers remake-et.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Asus ProArt OC RTX 4070 OC 12GB GDDR6X videokártya 3 év garancia 27% áfa
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 13600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest