- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Nem tudom, én bírom CR-t. Szerintem alapvetően inkább őt istenítik, mint ő istenítené magát, de nagyon lelkesen tud mesélni, az tény (ezzel nincs semmi gond). Annyira a PAX-ot sem éreztem kínosnak, bár én bele tudtam tekerni, mert már utólag láttam Tetszett amit láttam, bár azért nem dobtam el az agyam tőle (nem a dogfight rész miatt szoktam szeretni az ilyen játékokat).
A kommunikációval én speciel elégedett vagyok, érzésemre egész korrekten egyensúlyoznak a sok információ és a munka hátráltatása között, bár ezt persze nem könnyű így megmondani. A WH-s fickó stílusát nem bírom, de az infók azért hasznosak.
Szóval amikor befizettem egy Aurora LN-re, tudtam hogy még legalább egy-másfél évig alig fogok belőle látni valamit, és ennek tudatában fizettem be. A bizalmat megelőlegeztem, meglátjuk megszolgálják-e. Addig azért bennem legalábbis ügyesen tartják fenn a parazsat
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Tőled függ mennyit adsz érte, nekem a 45 dolláros LN csomag van meg (több lézer és rakéta, de amúgy az MR is upgrade-elhető tudtommal talán 10 dollárért LN-re). És igen, már a 30 dollároshoz is kapod a játékokat (star citizen + squadron 42), de ahhoz nem jár alfa és béta. A 40 dollároshoz már igen, viszont mivel már elfogytak az alpha slot-ok, így a dogfight modult már csak az 5 dolláros arena commander pass-al érheted majd el (illetve a később bejövő esetleges modulokat is.
De ez mindenképp egy "bizalom fektetése" a projektbe, szóval itt még kész játék nem lesz egy jó ideig, modulokat kapunk, speciel eddig 45 dollárt fizettem egy hangárért és benne a hajóért, de nem zavar De türelem az kell
irányítás pedig elvileg jól fog menni egérről, gamepadról, billentyűzetről és joyról is, illetve persze ezek kombinációjával Én egér + billentyűzet kombóval tervezem nyomni, bár van egy F710-esem ha épp azzal lenne jobb számomra (meglepődnék ). De nem kizárt hogy ha beránt, veszek valami joy-t
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
ez ugye azt jelenti, hogy ha vennék mondjuk egy freelancert az aurora-m mellé, akkor megmaradna az alfám, de ha eladnám utóbbit, és csak a freelancert hagynám meg, akkor buktam az alfát? illetve bukom a játékot is, ha a freelancert csak hajó csomagban veszem, nem ingame csomagban, és eladom az aurora-t?
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
meg mi lenne akkor ez a melting? vissza lehet váltani a hajót az accounton lévő dollárra, hogy azt kipótolva az ember vegyen egy nagyobb hajót?
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
aha, köszi. Igazából fel sem merült bennem hogy lett volna olyan lehetőség hogy egy hajómat beszámítva lecserélhessem egy nagyobbra, ez még úgy is szimpatikus lehetőség, hogy jött ez az alfás akadály. én meg túl fogyasztói társadalom vagyok (ha kell még más hajó, vedd meg azt is, de a régi megmarad, nem adhatod el )
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Egyetértek, az alfa egy részét kapjuk most meg, és azt sem tudjuk milyen tempóval engedik rá majd az embereket a szerverekre. Türelem.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
szerintem amúgy az is benne van hogy túl sok mindenre mondták hogy benne lesz (konkrétan bármit kérdeznek tőlük hogy benne lesz-e, mindenre azt mondják hogy igen, max nem induláskor ), és számítok rá hogy a fele kimarad. Csak hát egyrészt ha a fele bennmarad, akkor is egy veszett jó játékot kapunk szerintem, másrészt pedig az ilyen projektek támogatása azért mégis csak támogatás, nem olyan mint amikor egy kész appot vesz meg az ember. Lehet hogy teljesítik amit ígértek, lehet hogy nem, a bizalmat megadtam, meglátjuk meg tudják-e hálálni.
vannak nagy elvárásaim a játékkal szemben, de azért a földön járok, kizártnak tartom hogy mindent amit felsoroltak, benne legyen a játékban
Viszont az emberek még játék hiányában is tök jól elszórakoznak az orgokkal, szabályokkal meg a milliónyi hangár bemutató videó nézésével/készítésével
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
illetve leginkább CR gépével volt a gond, talán a többiekből egy valakinek volt csak crash-e. a bemutató után pedig lehetett tolni agyba-főbe a látogatóknak is, ott sem hallottam nagy gondokról. de persze lehet csak pont a jó véleményekbe futottam bele.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
egyébként gondolom nem mondok újdonságot, de hozzá lehet jutni a jump point pdf-ekhez olvasgatnivalóként
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Egyébként lehet várni a DFM-et, de azt tudjátok gondolom hogy csapnivaló lesz a teljesítménye A PAX-on érdeklődtek a fejlesztőknél, mondták hogy a rendes optimalizáció később jön majd, de jelenleg egy i7 és egy GTX780 médiumra elég. A 8 giga ram pedig alap.
Emellett olvastam tőlük azt is, hogy a cryengine-t azért nem erre találták ki, annyi cucc és annyi aszteroida, hajó, hajódarab stb van benn, hogy a draw count kiveri a plafont, amiben a dx11 ugye nem jeleskedik, szóval egy Titan a nála sokkal gyengébb vga-k teljesítményét hozza a cpu bottleneck miatt. De dolgoznak rajta, meg a batch-elésen (hát igen, megfelelő batch rendszer nélkül a dx11 koreán elhal)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Mantle még jó ideig nem lesz benne, igaz azt mondták totál más csapat fogja implementálni majd, mint akik a dx kódot pofozzák... plusz amire kijön, addigra lehet már teljes pompájában fog szaladgálni a dx12 is, ami szintén a cpu limiten farag, és tudtommal szintén beteszik (miért ne tennék)
Jack@l: ami nem meglepő, hisz mint mondták, nulla, zéró, semmi optimalizáció nincs még rajta. Még nem igazán batch-elik a rajzolást, ergo csak és kizárólag a cpu-n múlik, milyen gyors, egy 780-ason és egy 660-ason is ugyanúgy megy mondjuk egy i3/i5-tel párban. A vga jelenleg NINCS kihasználva, elnyomja a dx11 api cpu függősége (és ez nem abu féle duma, ezt konkrétan a programozók mondták a programming-os ask the dev-es topicban)
Úgyhogy igen, ahogy írták is, alfát nem szoktak optimalizálni, csak ha már a kipróbálást teszi lehetetlenné. Az alfa arra van, hogy teszteljék, feature-öket dobáljanak bele, azt is teszteljék, stb. A fagyás, crash teljesen elfogadható dolog benne. Majd a béta fázis lesz az, amikor már benne vannak azok a dolgok amiket a teljesben akarnak kihozni, de még millió bug lehet benne, illetve ekkor kezdenek optimalizálni is. Alfánál egész egyszerűen annyira képlékeny még minden, a kód, a design, az igény, hogy értelmetlen optimalizálni.
de biztos nem értenek hozzá.
amúgy mellesleg ha jól emlékszem, most már 212-en dolgoznak teljes / részmunkaidőben a projekten.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Menthirist #7833 üzenetére
persze a 212-ben benne vannak a webesek, a community managerek, stb... De a lényeg hogy a 42.9 millió dolcsiból a fizetésükre is kell bőven szánni, nem filléres dolog ennyi embert foglalkoztatni és biztosítani számukra a motort, a hardver és szoftver feltételeket, irodát, stb. a fizetés mellett.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Malachi #7834 üzenetére
Mihez képest? Mit láttál eddig? Mutattak egy darabot a DFM-ből, meg van pár jó kis hajó (aminek a fele átdolgozás alatt áll folyamatosan). Ezen kívül gyártják gondolom az általános assets-seket, mint bögre, kő, poszter, kábel, meg minden olyan dolgot, ami nélkül nem hiteles a világ, de csak az összhatásában szól bele az egészbe, konkrét feladata nincs. Persze biztosan sokat vettek is item store-okból, max átalakították őket, de baromi pepecs munka ennyi kis szir-szart is megcsinálni, AMELLETT hogy a hajóknak, hangároknak, és minden másnak jól kell kinéznie.
Nem is csoda hogy náluk is a konkrétan a projekten dolgozók (tehát nem webesek és community-vel foglalkozók) legalább fele grafikus.Szóval én amellett vagyok, hogy borzasztóan nem láttunk még semmit, csak pár hangárt, pár hajót, és egy darabját a dfm-nek. Nem sokat láttunk pl a squadron 42 scriptjéből (bár valamelyik wh vagy 10ttcm-ben mondtak olyan hogy kb 1000 oldalnál jár, amin erősen faragni kell), a millió assetsből, a mocapból, a hangokból, a backendből, az infrastruktúrából, meg az olyanokból hogy most pl mondták hogy átköltöztették egy másik szerverparkra a build-et, hogy gyorsabban fordíthassanak, no azt a saját példámból ismerve nem lehet megcsinálni fél óra alatt, hanem napok tudnak elmenni vele.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Diopapa #7836 üzenetére
Jó, persze számít, de ők mondták hogy a Titan most kb egy 9800-as tempóban fut (persze túloztak). Lényeg ugyanaz mint a mantle esetén is: ha kellően erős a procid, akkor tudja osztani a feladatokat a vga-nak a dx11 overheadje mellett is. Nálad erősebb volt a proci, mint ami a vga-hoz kellett, ezért volt ekkora emelkedésed. De ha én pl betennék a 8320-am mellé egy crossfire-be kötött 290X-et, megnyugodhatsz, nem lenne 800 fps-em ettől. Az i5 mellé gtx460-at téve, ne csodálkozz ha a 280x megdobja Ez olyan, mintha egy HD4670-em lenne egy i7 mellett, aztán csodálkozunk ha megdobja az fps-t ha 780-ast teszek mellé
Akármennyire is nincs optimalizálva, azért az optimalizálatlan kódot is át lehet szuszakolni a vga-n, ha kellő proci erő van mellette. Szóval igen, gyorsulhat a program ha olyan vga-ról váltasz nagyobbra, aminek az etetése nem ütközött cpu limitbe, de ennyi. A bottleneck erős vga-k esetén a cpu perpill a játékban, szóval egy csúcs vga nem tud teljes sebességgel pörögni rajta.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Malachi #7840 üzenetére
a számomra gonoszkodó smiley, amire sajnos így reagálok ha lett volna mellette még 1-2 akkor inkább kapcsolok, de így sosem tudom (pláne olyan fórumon, ahol sok fanboy csakazért is szemétkedik, nem konkrétan erre a topicra gondolok), hogy mennyire gondolja komolyan.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Oké, igazad van, rohadtul nem értenek hozzá. Egy darab tehetséges vagy hozzáértő ember nincs ott, sőt, szándékosan gányul modelleznek -.-
Csak azt nem értem hogy ha ennyire kóklerek, miért nem mész már oda hozzájuk senior developernek és mutatod meg hogy hogy kell ezt csinálni. Elvégre szórják a pénzt a hülyeségre, biztos téged is alaposan megfizetnének ezért.Úgyhogy légy oly kedves és fáradj ide hogy felhívd Alway figyelmét arra hogy hülyeségeket beszél.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Diopapa #7844 üzenetére
Nem a hangárról beszélek. A hangár egyszerű mint a faék. Mármint van egy relatíve összetett modell egy hangárban, ennyi. Jó, olyan helyeken ahol van 5-6 hajó, és kellően nagy hangár, azért látszik hogy nem egyszerű rajzolgatni.
Viszont egy dogfight esetben, ahol rengeteg kis aszteroida van minden felé, több modell, millió effekt meg shader, a lövések saját fényei, stb, ott azért már el tud szállni a draw call, ha nincs batchelve (és még nem igazán van)[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz Diopapa #7848 üzenetére
Természetesen egyetértek abban hogy csúsztatnak, meg beígérnek olyat is, amit tuti a büdös életben nem fognak már tudni beletenni, annyi mindent ígértek össze. Ezt mondtam már itt többször is. Abban már kevésbé értek egyet hogy ők fényeznék magukat, én inkább azt látom hogy a backerek fanatikus rétege az, aki isteníti őket.
Én is szeretnék és korrektnek is tartanám, ha végre lenne valamiféle ütemtervre utaló dolog, hogy legalább lássuk nagyságrendileg mikor mire számíthatunk, mert sokak hajlamosak túlpörögni a pozitív és negatív véleményt is, ha nincs ilyen kapaszkodó. Emlékezzünk, amikor a Facebook megvette az Oculus Riftet, egyesek konkrétan életveszélyesen megfenyegették az OR csapat tagjait és családjait. Vannak ennyire túlpörgő és fanatikus emberek. Ráadásul évről évre az emberek "kilengései" egyre drasztikusabbak az internet minden területén.
Amit viszont látni kell, hogy borzasztó sok mindent ígértek, és ha meg is próbálják betartani őket, az nagyon sok idő és pénz. Mint írtam, a csapat csak nő és nő, a fejlesztésből még alsóhangon 1-2 év van hátra, és maga a projekt is messze nagyobb volumenű annál, mint amire elsőnek pénzt kértek, meg amit eleinte hirdettek.
Lehet hogy pénzügyi tökönszúrás lenne, de én elzárnám a pénzforrást (ne lehessen ideiglenesen többet backelni), de az ígérgetést mindenképp. Valaki a fórumon már szedegeti össze hogy mi mindent mondtak hogy benne lesz... ha a felét sikerül megcsinálni, már az több lesz mint a legtöbb más programban ami van.
Amit leginkább a CIG hibájának tartok mindenképp, az a túligérés és túlvállalás. Valahol meg kell húzni a feature határt, hogy mi kerülhet bele, mert így sosem lesznek kész, és minden csak tovább csúsztatja a már meglévő dolgok kiadását.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Diopapa #7848 üzenetére
amúgy mint egy nemzetközi multinál dolgozó fejlesző, érdekes dolog ez az önfényezés Nálunk az a helyzet, hogy az amerikai irodában mindenki borzasztó büszke (büszkének tűnik) hogy itt dolgozhat, amit elért, amit csinál, mindenre. És lelkesen hangoztatják hogy jó a csapat, jó a cég, jók ők is. Nálunk a magyar csapatban ilyet nem látsz Nálunk mindenki szid mindent, ez szar, ez fos, miért kell ilyen szarságot megcsinálni, barom aki ezt kitalálta, stb És senki sem igazán büszke, még úgy sem hogy most számos díjat nyertünk a termékünkkel.
Amikor jönnek a külföldi munkatársak és lelkendeznek, nem igazán tudjuk átérezni a dolgot, és pláne mi is lelkezdezni. Most is egy csapatépítő hr-es programot mi inkább mint újabb felesleges, munkától időt elvivő szarságnak éltünk meg, mint hogy próbáljunk az előnyeire figyelni.
Mi magyarok általánosságban már csak ilyenek vagyunk Nem igazán tudjuk mire vélni a nyugati viselkedés ezen aspektusát, sőt leginkább már zavaróba csap át számunkra. Ők meg azt nem értik hogy mi miért nem örülünk annak, hogy egy jó cégnél dolgozunk (mert amúgy tényleg jó cég)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
ne itt gyűjtögessek hsz-t? mi a f***
Több mint 10 éve ph tag vagyok, szerinted ha gyűjtögetésre mennék, akkor 4000 alatt lenne a hsz-eim száma? Leírtam a véleményem, úgy gondolom ez nem tilos. Egy párbeszéd zajlott. Ha hsz-re mennék, 1-2 mondatokat dobnék csak ide, de úgy gondolom veszem az energiát és az időt arra, hogy összetettebben, nagyobb volumenben fogalmazzak egy adott poszton belül. Az hogy eleresztettem egy bmeg-et arra, hogy a hangárban nincs draw call limit, és ezt egy olyan ember mondta aki konkrétan hülyébe nézte a fejlesztőket az én álláspontom szerint, ez van.Nem hinném hogy a stílusommal különösebben nagy baj lenne itt pár emberéhez és megnyílvánulásaihoz képest. Amennyiben igen, lelécelhetek, szóljatok, már itt sem vagyok.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
sorry, de nem vettem észre hogy annyira nyugodt, indulatmentes lenne ez a topic, amióta követem (pár hónapja).
Amúgy meg külön hsz-t szoktam nyomni külön embernek. Nem gondolom hogy ez probléma lenne, legalábbis egyhamar nem futunk ki a komment limitből, de legalább nem 1 képernyőnyi szövegben kell feltűnnie annak, ha valaki hozzám szólt. Nálam az az alapvető fórumozási módszer, hogy annak címzem, akinek szól, és pláne nem igazán szeretem ha a hsz-em végeztével látok még két-három új hsz-t (ami ez alatt született), akkor szerkesszem a régit, másoljam be a nevét (persze másik ablakban nézzem meg ki is az, hisz szerkesztésnél csak azt látni, amire eredetileg reagáltam), pusztán azért, hogy spóroljak egy darab blokkot. De lehet emiatt pocsék fórumlakó vagyok, és nem mutat az sem jól, ha látják hogy hogy nő a kommentek száma (ráadásul mint mondtam nem 1-2 sorosokkal, hanem nagyobb kommentekkel)
Szóval lehet hogy van egy olyan FAQ bejegyzés hogy addig szerkesszünk mindent amíg csak lehet, én nem találkoztam vele.
De ha van valami olyan indok hogy miért is jobb 2 képernyőnyi hsz-eket szerkesztgetni (pláne úgy, hogy nem tudhatod, hogy amire reagálsz, az épp szerkesztés alatt áll-e vagy sem), mintsem egy beszélgetésfolyamot tartani ahol látszik hogy ki kinek melyik hsz-ére reagált (mindezt kényelmesen), azt szívesen megfogadom.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Diopapa #7855 üzenetére
Ezt mondom én is. Más a feature lista. Meg hogy a CIG-nél beígérnek már mindent. Egyetértek hogy ezt nem így kellene. És azt is mondtam, hogy szerintem is kellene valami, ami alapján lehet látni valamit, nem csak összecsapott kapkodásnak tűnik az egész. egyetértek.
ui: nekem azért a SC grafikája és kidolgozottsága is jobban tetszik Szóval jó lesz ez az elite dangerous, sőt lehet hogy éveket tudunk játszani vele addig amíg ki nem jön az sc (hisz miért kellene csak az egyik mellett letenni a voksunkat ), ugyanakkor az tény hogy nem egy kategória méretben a két projekt. Az Elite tagjai jobban a földön járnak, kevesebbet is, de biztosan kiadnak, míg a CIG-nél grandiózusat akarnak, ami meg majd vagy sikerül, vagy nem. CR-ék nem akarnak semmilyen téren kompromisszumokat, pedig azt tudhatjuk hogy erre minden projektnél szükség van azért, mert egy idő után elveszítik az emberek és a dolgozók lendületét is.
szerk: azért itt is volt 15 ezer dolláros hajó garmada pakk Mondjuk abban is volt már minden, CR-rel való kajálástól mindenféle Az tény hogy jelenleg az SC-nél is kb 440 ezer ember dobta össze a 43 millát , ami átlag kb 98 dolcsira jön ki fejenként. Az Elite-nél meg 40 eurós a legkisebb pakk, de ezért még nem kapsz csak játékot, ha alfázni-bétázni akarsz, akkor szintén 60-120-240 eurókat kell otthagyni (60 eur meg 80 usd). Annyi, hogy azt nem látom hogy ők mennyiből gazdálkodnak perpill, bár nem ettem bele magam az oldalba. Mint ahogy azt sem igazán tudom, hogy mennyi hajóval lehet majd abban menni.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Diopapa #7860 üzenetére
Lehet egyébként hogy nem szokványos felállásban is dolgoznak, mármint szép és jó ha egy kisebb, mondjuk 4 fős csapatban nem egy marketinges és két CEO és manager dolgozik, míg minden munkát egy ember végez, de egy ilyen méretű csapatnál már kellenek olyan posztra is emberek, akik rugdossák a dolgozókat, kordában tartják az ütemtervet, a határidőket, terveznek, stb. Lehet hogy itt nem igazán dolgoznak ilyen felállásban (csak egy ötlet, nem alapozom semmire, csak ahogy átfutottam a készítőkről készült egyik listát, nem akadt meg a szemem különösebben managereken), még pedig lehet azért nem, mert hirtelen nőtt meg a csapat ennyire.
De ez csak tippÜtemterv pedig biztos van, csak nem az a fajta, amit a kiadó szegez a csapatok fejéhez, hogy "márpedig ekkor ki kell adni, mert minden marketing bomba ekkor fog robbanni", hanem a képlékenyebb fajta.
Az elite és az sc kickstarter kampánya meg talán egyszerre zajlott 2012 végén.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Akit érdekelnének esetleg a Jump point pdf-eim (és még nem lennének meg), priviben dobjon egy email címet, megosztom vele, amennyi van.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Szép kis meló belement a HUD-ba is
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz Malachi #7905 üzenetére
csak még 5 dolcsiért elolvashatod CR új üzenetét
viccet félretéve én a köv utáni stretch goal-t várom. remélem az lesz hogy isten bizony kiadjuk a dfm-et
@Diopapa: jogos
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
a new patch-nél is már elkezdtem örülni, de láttam hogy csak ruhára varrható emblémákról volt szó
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Szerintem várjuk meg, milyen tempóban engedik rá az embereket a szerverekre, aztán ráérünk dühösnek lenni ha lesz miért. Nem rémlik hogy azt mondták volna, minden egyes bekerülési hullám között x hónap fog eltelni. Sőt konkrétan nem rémlik hogy olvastam volna bármit is a "ráengedési tempóról". Az hogy nem egyszerre (1 nap alatt) engedik rá mind a 450k embert egy nagyobb méretekben nem tesztelt infrastruktúrára, az szerintem érthető, de korán sem jelenti azt szerintem, hogy ne lehetne akár az is az eset, hogy mondjuk 1 hét alatt engedik rá az összes embert.
Vagy van valakinek annál pontosabb infója, hogy mennyi a "nem egyszerre"?
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Elég sokan dolgoznak már rajta, végigolvasni is sok
" In addition, the production team is working on a Persistent Universe schedule and updating our ship schedule. Up next, we will be fleshing out the character schedules as well as the weapons and items schedule"
Erre azért sokan kíváncsiak lennénk
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Meg ahogy elképzelem, hogy dogfight-olni kellene miközben előttem van 400 hajó, 35 millió poly (még loddal is ), 80 ezer shader meg mindenféle effekt, a 7950-esem meg 5 percenként nyom egy frame-et
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz Diopapa #8001 üzenetére
nem hinném hogy alap az, hogy ennyi infót kap valaki egy projektről (heti több kisebb plusz havi egy nagyobb, video, fórum válasz, stb. még akkor sem, ha közösségi finanszírozású. mondták hogy rendszeresen tájékoztatnak mindenkit, ezt megteszik. kényszerből olyankor is, ha még nincs nagyon jó válasz rá.
én is örülnék konkrétumoknak, de nem vagyok felháborodva, pedig az én pénzem is ugyanúgy benne van.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz szentvik #8029 üzenetére
Ha meg lehetne szavaztatni a kérdéseket, jó rövidek lennének a 10TTC videók:
-Question 1: Will the PU available in February 2015?
-I dont know.-Question 2: Will the PU available in March 2015?
-I dont know.-Question 3: Will the PU available in April 2015?
-I dont know.-Question 4: Will the PU available in May 2015?
-I dont know.-Question 5: Will the PU available in June 2015?
-I dont know.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-Hogy áll a Starfarer?
-épp újragyártjuk a jobb hátsó hajtóműjének fedél-szimmeringjét, mert elnagyolt lett-Hányan lesznek egy boardingban?
-fogalmunk sincs, mert több tucatnyi meccset kellene tolni ahhoz, hogy megnézzük az egyensúlyt, de még nem tart ott. Fejben meg nehéz kimatekozni hogy 10 vagy 100 ember között mennyi az optimális.-Milyen sűrűn kell tankolni?
-Amennyire nyomod a gázt (ezt mondták itt is). De csak dogfight illetve manőverezés közben fogy igazán, hosszú távú utakon nem annyira (mert csak a thrusterekhez kell üzemanyag, tehát ha gyorsításra használod fel, gyorsulás közben fogyaszt, de ha elveszed a gázt, nem lassulsz, stb stb stb. Erről is volt most szó-Mennyibe fog kerülni?
-8 UEC 60 per gallon.Ezeknek a kérdéseknek a fele későbbi finomhangoláskor dől el. Tehát azt lehet tudni már most, hogy lesz üzemanyag, ami fogyni fog, de majd ha több hajó, több eset lesz és már lesz valami relatíve működő gazdasági szimuláció, majd akkor derül ki hogy kb mennyit lehet elkérni az üzemanyagért, és még azt is finomhangolni fogják. Csak úgy mint csomó más árat és mechanikai elemet is.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Diopapa #8035 üzenetére
Arra utaltam, hogy igen, nekik kell válogatniuk, nem lehet megszavaztatni a legérdekesebb kérdéseket az ezernyiből. Jobban kellene, de nem hinném hogy túl sok energiát fektetnének abba, hogy olyan kérdéseket keressenek, amire pontosan tudják a választ, és még nem volt. Szerintem kiválaszt valaki "szerkesztő" vagy 30-at random, abból 10 megmarad, odaadják CR-nek, aki akkor látja először. Felteszem elfoglalt ember.
Pl a mostani kérdések között nem emlékszem hogy fogtam volna a fejem hogy milyen retardált kérdések ezek. Igaz nem láttam az összes 10TTC-t, csak vagy egy fél éve követem a 10TTC-t.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Nem tudom mennyi időt ölnek bele, nem tudhatom, de őszintén szólva, inkább legyen az hogy hetente egyszer kiválogatnak 2 óra alatt pár kérdést és arra válaszolnak, aztán mennek vissza dolgozni, mintsem keressék sokáig azt a 10 kérdést, ami még nem volt, és a legérdekesebb, mégha nincs is rá perpill még válasz. Ugyanakkor azért néha jönnek új infók, ez nem rossz.
Mi értelme? Többet tudok mint pár órája, igaz nem többel. Tehát értelme végülis volt. Ha meg valaki új csatlakozó, annak ez még több új infó lehetett. Van aki minden rezdülését követi a projektnek, annak minden kérdés lehet hogy lerágott csont, de van aki hetente csak egyszer-egyszer néz ilyet, annak ez lehet hogy új.
Ugyanez igaz a kommunikáció minőségére is. Szerintem ennek a megítélése erősen függ a néző vérmérsékletétől is, illetve hogy mennyire másodpercre friss infói vannak mindenről.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Fent írták. 430 ezer emberre (de akár csak a nem tudom hány ezer előfizetőre) próbálj meg kiírni egy "na van kérdésed? szavazhatsz a többire is" listát. Lesz benne 10 ezer kérdés, amit nézzen át előfzetőként is akinek hat anyja van.
Amúgy meg lehet mindig ugyanaz az elsőnek bespammelt 10-20 kérdés jönne elő (mikor lesz már? mikor lesz már? mikor lesz már?), amire ugyanazok lennének a válaszok: hamarosan, dolgozunk rajta basszus, terveink szerint 1-2 hét, de ha valami szar lesz, vagy bug, vagy nem előre látott probléma, akkor az lehet még 2-3-4-5 hét is.
Annál pontosabb időpontot szerintem nem tudnál kiszedni belőlük DFM-re, hogy várhatóan a hónap második fele, tehát olyan 2-3 hét.
De ha állandóan ugyanazok a kérdések jönnek elő (mert ezt szavazzák meg a legtöbben), legalább másról nem tudnánk meg sosem infót.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
"minden korábban megválaszolt kérdésre"
Mint írtad, ez is változik vagy változhat. Illetve lehetnek dolgok, amik a felhasználók reakciói miatt változnak esetleg.
Amúgy mi változott az alpha slot kérdés ügyében? Mármint azóta hogy csomaghoz van kötve, nem acc-hoz.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Én is valahogy így vagyok vele, fél négyig kódoltam, most meg alig látok, pedig munkába kell menni hogy még kódoljak Lesnik reakciója korrektnek tűnik, bár nem tudom mennyire kompromisszumos megoldás (mármint mivel nekünk még a látszatát is kerülni kell bárminemű nemi diszkriminációnak, fordítva kicsit máshogy van ). Mindenesetre amennyire beleolvastam a hsz-ekbe és véleményekbe is (bár gondolom többet kimoderálhattak mindkét oldalról), mindkét oldallal elszaladt a ló, oda-vissza mentek a jogos mellett az idióta hsz-ek is, aztán amikor egy hetes ban-ok lettek kiosztva hogy elejét vegyék az elharapózásnak (amit mint írtak, nem egyből a 2. lépcsővel kellett volna kezdenie a mod-nak, hanem csak az elsővel), a hölgy duzzogva írt egyet a blogjára. Arról nincs infó hogy a túloldalról hány embert bannoltak.
Szóval amennyire látom, a hölgy topicja témája miatt is kissé felkorbácsolta az indulatokat, ment pár csúnya szó ide-oda, aztán a modik (nem a főmodik, hanem amennyire látom megbízottak) elküldtek mindenkit gondolkodni, csak hát nekik is eljárt a kezük, és nem 1 napos, hanem 1 hetes bant osztogattak.
Ilyenek vannak
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Jó, én napi szinten League of Legend-ezek, amiben szerintem a játéktörténelem legszánalmasabb és legidegesítőbb community-je van Még el sem kezdődik a meccs, de már mindenki anyázik (sőt már champ választásnál ), mindenki azonnal riportolná a másikat, megy a sírás global chat-be, stb. Fórumon dettó ugyanez.
Szóval ha itt is lehet majd némítani az embereket ahogy LoL-ban, akkor nem lesz túl nagy gond Fórumot meg nem fogok olvasni
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- SONY LCD és LED TV-k
- Magisk
- CASIO órák kedvelők topicja!
- PlayStation 5
- Formula-1
- További aktív témák...
- T Phone Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- CAT B30, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! HP Elitedesk 800 G3 SFF asztali számítógép - i7 7700 16GB RAM 500GB SSD Intel HD Graphic
- BESZÁMÍTÁS! Optiplex 7080 Micro asztali számítógép - i5 10500T 16GB RAM 256GB SSD 630 IGP Win 11
- BESZÁMÍTÁS! SAMSUNG Odyssey G7 C32G75T monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs