Új hozzászólás Aktív témák
-
devast
addikt
Ma hajnal 3kor úgy feküdtem le, hogy ezért nem igazán volt érdemes fennmaradnom Nagyon gyenge eresztés lett az egész. Jó páran meg egy zsák pénzért átutazták a fél világot, hogy megnézzenek egy fórum bemutatót meg egy powerpoint prezentációt. Szerintem a V2-es proc planet se volt nagy durranás, ha így haladnak vele, kb V5-re elérnek a cryengine szintjére. Megint itt vagyunk egy nagy event után, és arról, hogy a játékkal hogy lehet majd játszani megint semmi infó nincs. Csak kapjuk a szkriptelt mozi klippeket... az egész demo egy megrendezett film volt, nem is a játék része gyakorlatilag.
Egy szó nem volt az egész prezentációban a szerver oldalról, ami elég vicces annak tekintetében, hogy szerintem az lesz az egyik legnehezebben kivitelezhető része az egésznek. A cash only polaris presale-t meg sem említem már...
A közeljövőben valami igen nagyot kell gurítaniuk, hogy ebből a gödörből kimásszanak... remélem sikerül nekik. -
devast
addikt
válasz Szőrös #43195 üzenetére
Tudom, de ha 30x nem mondták konkrétan azt hogy "crysis level fidelity on a planetary scale" akkor egyszer sem.
@Malibutomi:
Tisztában vagyok vele, hogy az 50%+ papíron, de mint feljebb látszik ahhoz nem sok köze van amit ígérgettek. Tény, hogy a V2 közelebb van hozzá mint a V1, de nem sokkal.
Azért sajnálom őket mert nagyon kontent szegény volt az egész, sok időhúzással. A szerver oldali info meg az én egyéni igényem, hogy ugyanmár ha arra fog épülni az egész pu, akkor legalább a jövő évet felvázoló dia csokorba 1-2 sort rakajanak be róla, legalább hogy készül vagy valami. Mert régebben volt róla szó, most meg hirtelen mintha elfelejtődött volna.@Stilinski
Szerintem nem érted, hogy miért nem tartom ezt etikusnak.@Link Stuart:
Reméljük. ps: szerintem egyáltalán nem nyílt az a fejlesztés már jó ideje. Ami nem is probléma, mert ha mindenről tudnánk, valószínűleg ez a project már nem létezne.... Igazából a vége a lényeg, hogy el tud-e odáig jutni. De tényleg, itt 3-4 év után (amiből mondjuk reálisan fejlesztés volt talán másfél-két év), már illene valami mást is lerakni legalább mutiba, nem csak tech demokat. -
devast
addikt
válasz Stilinski #43201 üzenetére
Mondjuk úgy, hogy rosszul jött ki nekik. Simán bele lehet látni, hogy:
- tudták, hogy nem tudják megcsinálni vasárnap azt a bemutatót amitől mindenki lef*sta volna a bokáját
- ezért 2 nappal előtte, a hype-ra építve kis kedvezménnyel csak kp-re elkezdték árulni
- ha belegondolsz, ha az event után kezdik árulni, nem lett volna belőle messze annyi pénz
- és ez nagyon nem hangzik jól, habár tökéletes profitmaximalizálás
Nem állítom, hogy így van, de vagy szerencsétlen véletlen, vagy direkt történtek így a dolgok.
Meg ha jól tudom van 14 napos refund is... mind1. Lényeg szerintem így átmegy mire gondoltam.@Link Stuart:
Hajókat ne keverjük ide, assetek. Sok munka van velük, nagyon szépek meg jók, meg el lehet adni őket. De játék működése szempontjából a jelenlegi állapotban mindegy hogy 5 vagy 30 van belőle. Igazából nem nagyon van olyan dolog pu-ban jelenleg, ami nem valami placeholder, lenne. Ami nem is lenne baj, csak 2.0 óta nem nagyon történt semmi. Mint mondod, a játék lelkéből igazából még semmi nincs bent. Talán most 2.6-al valami elkezdődik végre, majd meglátjuk.[ Szerkesztve ]
-
devast
addikt
válasz Menthirist #43206 üzenetére
Balance-ról ne beszéljünk inkább Talán 2.6-ban valami lesz, de sose volt előtérben, hasamra csapok, és szerintem kb eddig senki nem foglalkozott szinte vele. Minek, úgyis minden változni fog.... meg egyébkéntis lesz 5000 féle különböző motyó a hajókra. Az, hogy valaki a gyári állapotában a gyári modulokkal használja, jelenleg ez van. De amint jönnek a modulok, mindenki célirányosan fogja fittelni az űrhajóját. Viccesnek tartom, hogy ebbe sokan nem gondolnak bele.
Szerepek a hajókban, megint semmi játéktechnikai infó nincs. Szkennelésről csináltak kis atv-t, kaptak is a nyakukba egyből Mint "veterán" "kiégett" mmo-s, sok olyan játéktechnikai dolog van amit képtelen vagyok egyszerűen elképzelni, hogyan lehetne úgy integrálni a játékba, hogy "fun" legyen. Multicrew megint egy olyan dolog, amivel kapcsolatban nagyon szkeptikus vagyok. Egy mmo-ba azt belehegeszteni nem olyan egyszerű mint ahogyan gondolják sokan (balance és "fun").
Meglátjuk majd mi lesz.
ps: " a többi techdemo rész már ingame":
hát ha a többi tech-ből az lenne a max ami most ingame van, akkor lehúzhatnák a rolót Szinte mindent lecserélnek kezdve az animációktól, unified rig, UI , mobiglass, stb holnap reggelig lehetne sorolni, hogy mi az amit már mutogattak.
Ami jelenleg ingame szerintem impresszív, az a 64bites map. Az újabb űrhajók minőségét, illetve a flight modelt is ide lehet sorolni, de kb tényleg ennyi. -
devast
addikt
válasz Menthirist #43211 üzenetére
De hosszú lett, nem gond, végigolvastam.
Én óvatos optimizmussal állok a projekthez, te az olvasottak alapján nem.
Nem kell nekem "bemutatni" meg "mesélni", hogy mi történik, követem elég régóta napi szinten a dolgok alakulását, mert engem is érdekel, és én is azt szeretném, hogy a végén jó legyen. Azt mondod kb, amit cr mond, de én eredetiben jobban szeretem nézni -
devast
addikt
válasz Menthirist #43224 üzenetére
OK Játék már valami biztos lesz, én azt szoktam mondani, hogy akit érdekel a dolog az nyugodtan támogassa őket egy alap csomaggal.
-
devast
addikt
válasz Drenadar #43296 üzenetére
LOD-al 2-3 km-ről egy együléses már alig pár pixel, a nagyobbakat meg lebutítják távolról. Jó tech kell hozzá, az nem kérdés. Rajtuk múlik, hogy mekkora clusterfuck-ot szeretnének csinálni a játékban Mekkora lesz a védendő vagy támadandó terület, milyen messzire visznek el a nagyobb űrhajók fegyverei, stb... Mondjuk a nagyobb hub-ok körül máshogy kell megoldaniuk, de azt mondta, hogy erre is vannak ötleteik. Remélem nem lesz semmi tradícionális értelemben instance-olva.
-
devast
addikt
válasz Link Stuart #43319 üzenetére
Alap hajó (hull) biztosítás mindenhol élni fog, legjobb tudomásom szerint. Spéci modul és/vagy rakomány biztosítást meg csak olyan helyen lesz érvényes, ami nem túl ellenséges A nagyon fontos dolog, hogy mindenképp lesz biztosítás és, hogy jelenleg egyáltalán nem érdemes vele foglalkozni. Az életreszóló biztosítás egy marketing termék Igazából senki nem tudja mennyit fog érni, de igen nagy valószínűséggel nagyon keveset.
[ Szerkesztve ]
-
devast
addikt
válasz Malibutomi #43421 üzenetére
Az működik még? Én még júliusban beadtam a csatlakozás kérelmet, de semmi nem történt Pár hete vontam vissza.
-
devast
addikt
válasz Menthirist #43496 üzenetére
"We're currently testing some very early and iterative game balance changes that will go into 2.6.0. "
A ship balance dolgokat már kb 2 hete tesztelik, ami majd a 2.6 része lesz. De tudtommal star marine még nincs. -
devast
addikt
RTV jó volt, Nathan-t szeretem nézni, okos dolgokról beszél
-
devast
addikt
válasz Menthirist #44769 üzenetére
Ez még mindig csak az engine felkészítése a normális netkódra. Habár ez járhat durva teljesítménynövekedéssel is, ez még mindig nem a teljes netkód csere lesz
-
devast
addikt
-
devast
addikt
válasz Malibutomi #45270 üzenetére
Amit a két demóban mutogattak igazából kisfilmek voltak Asseteket lepakolták, megrendezték ki mikor mit csinál merre megy, mi történik stb... játék abban nem volt, de semmi. De mondták is, hogy a "feeling"-et közvetítik ezzel. Azért látszik, hogy tech-el haladnak szépen lassan előre, de én is óvatosan vagyok optimista. Szerintem mindenki rohadtul alábecsüli a "game logic" -nak a jelentősségét, és időigényét.
2 dolog még 3.0 mint nagy mega-pach -el kapcsolatban :
1, tényleg van olyan amikor feature-ök, tech-ek egymásra épülnek, és így jópár dolog készen lehet már akkor, amikor az alatta levő tech még nincs.
2, Ettől függetlenül a szoftver és játékfejlesztés egy iteratív folyamat. Olyan nem létezik, hogy valami elsőre, másodikra, harmadikra stb jó. Az utolsó 5% -ot lesz a legnehezebb levezényelni a fejlesztésben. -
devast
addikt
válasz Malibutomi #45376 üzenetére
Lehet, hogy az amazonnal van valami háttérmegállapodásuk Lehet, hogy ingyen adják nekik az aws-t, cserébe meg kirakatjátéknak használják, és a kódjukat upstream beemelhetik a fő lumberyard-ba. Aztán lehet, hogy nem
-
devast
addikt
válasz Menthirist #45395 üzenetére
Azért anyagiak terén szálljunk már le egy kicsit a földre.... Én elhiszem, hogy sokaknak sok pénzük, akár több ezer $-juk is van hobbira szórakozásra, és ez nem probléma. De vegyétek már figyelembe, hogy $300 pl az 5-6db AAA játék megjelenés napján megvásárolva.
[ Szerkesztve ]
-
-
devast
addikt
válasz vaakuum #45460 üzenetére
Ha coupled módban vagy, akkor a w/s -el a fő hajtóműved hajtásának erősségét tudod szabályozni 0-100 között. Feltolod 100-ig elengeded a gombot az úgymarad. Ha lehúzod a hajtást 0-ra, akkor a hajó megáll akármerre is mozgott.
Decoupled módban mintha 6dof sima karaktert irányítanál, tehát amíg nyomod az előrét addig gyorsul előre. Gyakorlatilag strafe-elsz előre meg hátra (meg fel meg le meg oldalra is). Ugye ez analóg karokkal pl joystick érdekesebb mert ott ha félig nyomod előre akkor félgázzal gyorsulsz? (nincs joystick-em) pl. És ha elengeded a gombot, akkor amilyen vektorral mozog a hajód úgy megy tovább...[ Szerkesztve ]
-
devast
addikt
válasz vaakuum #45493 üzenetére
Gyere discord-ra, ha pillanatnyi infók kellenek: https://discord.gg/z8dUku6
[ Szerkesztve ]
-
devast
addikt
-
devast
addikt
válasz tom5598 #46675 üzenetére
Sztem nem annyira új emberek rakják bele a zsét, hanem régebbi backerek vesznek egyre több és több cuccot. Ha megnézitek hogy vannak concept sale-ek is felépítve, igazából nem újoncoknak szólnak az $500+ -os concept ship-ek. Nekik el lehet adni. Nekem jópár ismerősöm van, aki úgy van vele, hogy majd megveszi, ha megjelenik, és igazából megértem őket. Értem, hogy mindenki fel van hype-olva mint az állat, de néha azért iktassatok be egy reality-check -et Mindennek eljön a maga ideje, biztos vagyok benne, hogy a megfelelő időben óriási médiakampányt fognak csapni.
-
devast
addikt
-
devast
addikt
válasz TESCO-Zsömle #46841 üzenetére
Abban egyetértünk, hogy az assetek, bolygók, prop-ok, stb menetrendszerűen készülnek, mert nem függenek (most már) mástól. Minden más meg az engineering-en csimpaszkodik, és mindenkit nekik kell supportálni, hogy a saját kis feature-jüket összerakják. Pont volt erről nemrég atv-ben vagy valahol szó, hogy a departmentek egyedül szinte semmit nem tudnak csinálni, mindig együtt kell dolgozniuk más departmentekkel is. A patchek olyan gyorsan érkeznek, mint a cig-ben az aktuálisan leggyengébb láncszem. De majd nézzük vissza fél év múlva...
ps: és nem, hiába írjátok 5en, szerintem most sem fog hűde begyorsulni a fejlesztés...[ Szerkesztve ]
-
devast
addikt
válasz TESCO-Zsömle #46848 üzenetére
Engem sem hat meg, de nem lóg biliben a kezem.
Új hozzászólás Aktív témák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!