Új hozzászólás Aktív témák
-
Malibutomi
nagyúr
válasz devast #43194 üzenetére
Ezt hogy sikerult osszehoznod? A Cryengine-t kellett full atirniuk, hogy tudja amit ok ki akarnak hozni belole.
Nem attol fejlett valami valami hogy leraksz 3000 kis kavicsot, meg 200 fat, aztan csinalsz egy screenshotot.Az is vicces hogy sajnalod azokat akik forum bemutato meg powerpoint miatt mentek oda, de hianyolod a szerveroldali infokat. Gondolod izgalmasabb lett volna a resztvevoknek ha leul veluk szembe ket programozo, es elkezdi taglalni a netcode rejtelmeit?
-
Link Stuart
csendes újonc
válasz devast #43194 üzenetére
A nyílt fejlesztés miatt túl sok olyan infót kap a gamer, amit nem tud helyére tenni, emiatt állandó a nyafika. Ha kap a közönség valami izgit, akkor elcsöndesedik, ha nem sikerül jól egy ilyen prezentáció, akkor meg megy a nyaf nyaf nyaf nyaf nyaf. Szerintem ezt a fejlesztők az évek során nagyon szépen megtanulták kezelni, majd 1-2 hónap múlva kapunk valami izgalmasat, és akkor megint megnyugszik a közönség. Kicsit olyan ez mint egy ország közvéleményének a befolyásolása. Chris a mi császárunk.
****
Izgalmas ez a polaris, főleg a hangáros megoldása tetszik, olyan lesz a carracknak is, méretben is hasonlóak, csak a carrack sokoldalúbb, izgalmasabb, modulárisabb, és fele annyiba kerül, szóval őszintén szólva fel nem tudom fogni, hogy valaki hogy képes megvásárolni úgy, hogy megvehetné helyette a carrackot is. Csak akkor fogadom el hogy valaki megveszi, ha előtte megvette a carrackot is. Ennek hiányában őrültnek nyilvánítom.
[ Szerkesztve ]
-
Stilinski
aktív tag
válasz devast #43199 üzenetére
Pontosan! Az egész előbbi hozzászólásom erre vonatkozott, hogy nem értem a problémádat! Szóval nem kell kérdésként feltenned, valóban nem értem, épp ezért kértelek meg, hogy magyarázd el, hogy mi nem etikus azon, hogy megveheted eredeti pénzből is, vagy store creditből is!
Tényleg nem tudom. Ezért kérdezem. (Nehogy megint félreértés legyen)
star-citizen.hu
-
Link Stuart
csendes újonc
válasz devast #43199 üzenetére
De tényleg, itt 3-4 év után (amiből mondjuk reálisan fejlesztés volt talán másfél-két év), már illene valami mást is lerakni legalább mutiba, nem csak tech demokat.
De most nehogy úgy tegyünk, mintha kizárólag a prezentációkból élnénk. Idáig alapoztak, csinálták a játék szerkezetét, amiben engedik is, hogy játszhassunk, hiszen egyre másra gyártják szépen a hajókat is hozzá. Amik egyenként is olyan részletességűek, hogy hozzájuk hasonlót egy sci-fi játékban sem raktak össze. Ebben a játékban minden űrhajó egy külön játék alapja lehetne egy szerényebb sci-fi játékban. Ami hiányérzetet ad, hogy a játék lelkét még nem rakták bele, csak a vasakat. Addig is 2.6-ban jön a Star Marine, aztán az majd lenyugtatja a közönséget, mindenki fpslövöldézni fog. Ezzel szegény fejlesztők nyernek egy kis időt, amíg ismét nem kezdi el verni a tamtamot a közönség.
-
Szőrös
veterán
válasz devast #43199 üzenetére
Kicsit irreális az elvárásod. Olyan extrém részletességű és minőségű környezetet mint amit linkeltél kis méretű térképen tudnak összehozni, kézzel, lásd pl Kingdom come deliverance.
Mondjuk nem véletlenül mutatták a Con végén az editort sem, azzal már a fontosabb helyszíneket fel lehet hozni ilyen szintre.
De planetáris szinten ezt elvárni túlzás.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
veterán
válasz devast #43199 üzenetére
"crysis level fidelity on a planetary scale" akkor egyszer sem."
Akkor csak nyilván nehezedre esett értelmezni, hogy crysis szintű grafikáról van szó amellett hogy több százezer négyzetkilométeres gömb bolygókról és ezek tucatjairól van szó egyetlen "crysis pályán". Tehát hogy kontextusba helyezzük, erre az eredeti cryengine egy 8x8 kilométeres map-on volt képes, ez meg megcsinálja ennek a milliárdszorosán. És nem igazán van olyan játék jelenleg kint a piacon, ami képes lenne ilyenre ilyen minőségben odakint. Plusz teljesen skydome nélkül, ami ugye megint nem volt lehetséges azelőtt cryengine-ben. Meg sok más motorban.Szerver oldalon jelenleg az új netkód az első körös prior, illetve hogy megfelelően legyenek managelve a mikroszerverek fel-lelövöldözései. Csak épp erről mit magyarázzanak. Párszor megtették már, illetve a fórumokon is szoktak irogatni a dev-jeik ezzel kapcsolatban. Ugye az egész szerverarchitektúrát egy dinamikusan változó ganuláltságú instance szerverekkel kívánják elérni, tehát megfelelő működés esetén ha egy ilyen szerver 32 játékost tud ellátni, akkor lehet hogy az a 32 játékos egy bolygóméretű instance-ban lesz, vagy épp egy város méretűben a bolygón belül. Vagy a körülötte lévő űrállomás kap addig egy saját instance-t, amíg kellő mennyiségű ember van rajta. Ha 32 helyett 64, akkor 64. Ezt nehéz promózni, hisz ehhez egyszerre kellene már működő netkódnak és több száz játékosnak egyszerre online lennie, és még akkor sem lenne látványos az eredmény, hisz egy állomáson a 32 ember egy részébe botlanál csak, beszállsz a hajódba, lemész a bolygóra, ott meg találkoznál még pár emberrel, holott azok már lehet más instance-ban voltak. Szóval ez majd nem annyira promós pillanat lesz szerintem, hanem csak simán több emberrel fogsz találkozni ingame, amikor játszol. És változókkal. De az npc-k többet fognak nyomni a latba, 10:1 arányban akarnak npc-ket játékba szórni a játékosokhoz képest.
Nyíltnak meg annyira nyílt, amennyire nyílt tud lenni. Értelemszerűen nem fognak mindenkinek JIRA hozzáférést biztosítani hogy ki hogy áll, mit csinál. Egyensúlyozniuk kell aközött hogy a lehető legnyíltabbak legyenek és aközött, hogy a lehető legkevesebb extra idejüket vigye el, hogy ilyen nyíltak. Mert minél nyíltabb a fejlesztés, minél több dologról jelentenek gyakrabban a fejlesztők a backereknek, annál lassabban haladnak a saját dolgaikkal.
"alami mást is lerakni legalább mutiba, nem csak tech demokat."
Hát ennyi idő alatt letettek az asztalra egy olyan tech-et, amivel egy igen nagy pályán lehet töltés nélkül hajókázni vagy ugrálgatni waypointok között, pár állomással. Ami techdemót láttál és nincs még benn a játékban, az jelenleg a bolygóra való leszállás, a többi techdemo rész már ingame. Az is az lesz a 3.0 körül. Ez sem kis teljesítmény. Ráadásul ezt csak a csapat fele csinálja, a másik fele totál Sq42, amiről érthető okokból nem igazán tudnak spoiler nélkül beszélni. De valamennyit szükséges lesz, szóval:
Jelenleg két dologról kell hamarosan szót ejteniük/promózniuk: a subsumption ai-ról és az sq42-ről valamilyen formában. Pl be kellene mutatniuk 1-2 hónapon belül azt a squadron42 előadást, ami most elmaradt. Legközelebb november második felében lesz egy SC esemény, az Anniversary.Jah és amúgy mindenkinek:
Planetary V2 demo RAW 60 fpstorz on borz: nem feltétlen túlzás, itt is voltak mutatva olyan helyek ahol a fák egymás hegyén-hátán voltak, ehhez betenni még bokrokat valójában annyira nem nehéz, csak akkor esik még egy kicsit az fps. Szvsz megoldható. Nagyobb kérdés a model penetráció kérdése, hogy akkor most leszállhatunk-e oda ahol van fa, eltörik-e vagy a landoló automatika nem ajánlja hogy leszálljunk. De erre akkor kell választ adniuk, amikor már mindenki csára-búra leszállhat a bolygó tetszőleges pontján. Tehát a 3.0 körül.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz devast #43205 üzenetére
azért nem teljesen mindegy hogy 5 vagy 30 van belőlük, mert egyrészt egyúttal a balance-t is próbálniuk kell alakítani, másrészt pedig a többszemélyes hajókban is a szerepeket megfelelően el kell tudni osztani. Ehhez pedig kellenek kis egszemélyes hajókból is jópár féle, és többszemélyesből is, 2, 4, 6, stb... Ráadásul a Herald flight ready állapotával (vagy egy release-el később) be kell tenni már az info runner feladatkört is. A 2.6 pedig leginkább az fps-ről szól. Azzal megint el lesz sok játékos heteket. A legfontosabb ebben a pillanatban szerintem a játék szempontjából hogy mihamarabb kikerüljön az új netkód, amivel sokkal több embernek lenne jól játszható a játék. Mert offline látható volt hogy nem olyan lassú az.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
huncut07
csendes tag
válasz devast #43199 üzenetére
Van igazság abban amit mondasz, de talán nem kell ennyire borúlátónak lenni, hogy mikorra érik el a Crisis szintjét, mert a jelenlegi dev szint már meghaladja a V2-s verziót.
Az a baj ezekkel a prezentációkkal, hogy Chris túlságosan arról beszél, hogy mit szeretne, és az elmúlt 1,5 hónapban is ezzel volt tele minden cikk (amiben nyilatkozott), hogy milyen fasza dolgot csinálnak, ráadásul erre ráugrott szinte minden kontent gyártó is, és még fújta a hype lufit.
Most sok minden elmaradt amire számítottunk, és Chris valahol belátta, hogy most ő tolta túl ezt a kocsit, mert egy párszor elhangzott a szájából, hogy nem mondok időpontot, mert le fognak lőni a többiek.Ez a kollégáinak szólt, hogy "bocs srácok, ezt egy kicsit eltoltam, olyat ígértem amit nem volt biztos". Amit viszont a designerek mondtak az Atv-kben az viszont benne volt a bemutatóban. Tehát nekünk is meg kellene tanulni, nem mindent száz százaléknak venni amit Chris mond, hogy ez most itt lesz, meglesz, fasza lesz, hanem inkább a Sean Tracy, meg Bryan mondandóira adni.
Ami a minőséget illeti, a játék minden egyes eleme Crisis vagy jobb minőségű, kivéve a bolygókat (bár a toxikus bolygó azért eléggé jól nézett ki).Ráadásul a proceduláris technológiát, csak úgy mellékesen kezdték el fejleszteni egy évvel ezelőtt, erre már itt tartanak.A SQ42 befejeztével, ahogy felszabadul a közel 200 ember az angliai stúdióban, egyre több tartalmat tudnak majd gyártani, vagyis egyedibbé tudják tenni a bolygókat is.
A baj ott van, hogy az emberek azt várják - sajnos Chris nagy beleéléssel előadott beszédei alapján -, hogy ez a sok fasza dolog mindjárt itt van, de ekkora kiterjedésű játékot képtelenség néhány év alatt megcsinálni, főleg hogy 2 éve kb 100-n dolgoztak rajta, úgyhogy közbe a stúdiókat építették, meg költöztek, meg próbáltak rájönni, hogyan csinálják hatékonyan.
Másképp működik egy cég 30 fővel és másképp 150-nel, megint másképp 350-nel. Amíg az előbbi manufaktúra, a 300+ fővel már futószalagon gyártás, de a futószalagokat meg kell tervezni, letesztelni, újra tervezni, hatékonyabbá tenni.A CIG alig 1,5 éve érte el a 300 körüli alkalmazott főt, és addigra alakultak ki a fő futószalagok, effektíve 1,5 éve működik elfogatható hatékonysággal.Ellentétben mondjuk a Witcher készítőivel akik már kb 10 éve dolgoznak együtt, azóta bejáratott módszerekkel, eszközökkel, és kollégákkal, mégsem 2 év volt a Witcher 3.Pedig ott a motor alapjai és a hozzáértő emberek is kéznél voltak...
Ha szerencsénk lesz, és nem lesz valami nagyon-nagy technológiai akadály, és kijön év végére a 3.0, majd 3.1-3.3 a jövő év során, akkor 2017 év végére meglesz a 4.0.Talán ezután jön a béta, és leghamarabb 2019-re egy 30 rendszerből álló 1.0. Úgy gondolom ez egy óvatosan optimista becslés, ami a SQ42-től is függ, hogy milyen gyorsan sikerül bejezni.
Azt, hogy pénzért lehet venni hajót... és mindig van egy új... Nos, én airsoftoztam, 100-120e-ből megvolt a szükséges felszerelésem, a haverom 500e-nél tart, 120-ért vettem bringát, másik haverom 500-ért, akivel bringázik 800-ért, a másik az USA-ból hozatta a RC autóját 400 dollár+vámért. A saját pénzét mindenki arra költi amire akarja, és az embereknek hiába mondják, hogy a drágább nem biztos, hogy jobb, akinek van pénze megveszi.Mi már csak ilyenek vagyunk, nagy gyerekek! (mondom én akinek csak egy Aurorája van)
Még egy gondolat a végére, a Gamescon és a Citizen-con szerintem túl közel van egymáshoz, hogy nagyon-nagy fejlődést lehessen mutatni, tavaly is az egyik lapos volt a másik meg nagyot durrant (Morrow tour, 2.0...)... talán a novemberi livestream-re kellene tervezniük a másik nagyobb bemutatót. -
veterán
válasz devast #43210 üzenetére
a 2.6-ban komplett rebalance lesz. És biztosan nem lesz még jó, tehát alakítva lesz a jövőben is. Foglalkozva van vele, meg volt is, csak nem volt elsődleges prior, és mint említettem, sok dolgot akkor lehet kibalance-olni, ha már több hajó is van, illetve többszemélyesek. Kell a változatosság hogy legyen mi között balance-olni. Attól függetlenül pedig hogy később többféle módon lehet majd testre szabni és eltérni az "átlag" iránytól, még vonhatnak le hasznos következtetéseket arra vonatkozóan hogy mi mennyire befolyásolja az egyensúlyt, és mire kell figyelniük amikor a jövőben ilyen kiegészítőket készítenek. Vagy egyáltalán milyen eszközökkel lehet megfelelően kezelni ennyiféle dolgot (ezért is készítettek erre dedikált tool-t a designereknek) Ebbe is bele kell ám gondolni.
A multicrew hajók egy olyan dolog, ami miatt sokan befizettünk. Mert ilyen fajta játékban normálisan megoldva nem igazán volt még, és adni akartunk neki egy esélyt hogy legyen. Az hogy az első körös scannelés megosztotta a népet, teljesen rendben van, mivel a van lehetősége mindenkinek elmondani a véleményét, szemben egy normál fejlesztésű játékkal, ahol a végén szembesülnél csak azzal hogy szar.
Az hogy te mit vagy képes elképzelni vagy mit nem, teljesen lényegtelen. Nekik kell tudni elképzelni. Mi meg már elképzeltük hogy mit szeretnénk. Reméljük lesz egymáshoz köze. És nyugi, többen közülünk szintén lehúztak jó pár évet mmo-kban. Egyszerű? Persze hogy nem az, ezért nem nagyon próbálkoztak még vele. És? Ráadásul a multicrew nem arról szól hogy mindenki egymáshoz képest egyenrangú játékmechanikai elemet végez. Arról szól, hogy baráti társaságban üvöltötök egymással hogy valaki szaladjon le a gépterembe megjavítani az átkozott hajtóművet, miközben a többiek a toronyból próbálják visszaverni a támadást, és fenemód élvezitek. Arról szól hogy valaki segítséget kér a távoli világűrben, és ti odamentek haverokkal. A multicrew a közösségről szól. Arról a tartalomról amit a játékosok maguk visznek bele a játékba, nem az amit a játék tálcán kínál. A játék egy homokozó, csak az eszközt adja meg, amivel a játékosok élnek annyira amennyire tudnak és akarnak. Erre jó példa hogy már most, a játék jelenlegi állapotában is sok izgalmas és jó élményről lehet olvasni pl redditen. Vagy esett meg velünk is. Szóval nem feltétlen lesz olyan izgalmas játékmechanikailag a pajzsokat állítani mint toronyból lőni vagy repülni valami nagy hajóval. De az hogy ezt haverokkal csinálod egy vészhelyzet közepén, már izgalmassá teszi sokaknak majd az élményt.
"Szinte mindent lecserélnek kezdve az animációktól, unified rig, UI , mobiglass, stb holnap reggelig lehetne sorolni, hogy mi az amit már mutogattak."
A unified rig már ingame működik, ezért ingott a fejed eddig, ennek a csillapítására tették most bele az új "lengéscsillapító" rendszert. A UI-on és mobiglason persze hogy alakítanak a visszajelzések alapján. De az is éppúgy csúsztatás hogy minden animációt megint le akarnának cserélni. Javítanak ott ahol kell, sok más helyen meg már most is elég jó, vagy javítanak amikor idejük és szükségük lesz rá. Mert foglalkozni, javítgatni akarják a játékot, nem kidobni egy állapotban, adni hozzá 3 patchet és készíthetik a következőt. Ezt kellene már észrevenni, hogy ez egy olyan játék, aminek egyrészt a fejlesztésében már az elejétől fogva jelen vagy, tehát tapasztalod, milyen változásokon megy át természetszerűen minden játék, csak más játék esetében te már csak az utolsó 20%-ra ha belecsöppenhetsz. Másrészt pedig mivel már korai fázisból van beleszólási lehetősége sokaknak, alakítható a rendszer, ami megintcsak változtatásokat indukál. De most komolyan az a szar hogy figyelembeveszik a játékosok tapasztalatait?Az meg hogy bugos most, bugos volt és bugos is lesz, na bumm. Kijött a Mafia 3, és első nap 7 perces videót vágtak össze a durvábbnál durvább bugokról, mást sem hallani hogy 30 fps lock, itt szar, ott szar, stb. Pedig az egy kiadott és papíron végigtesztelt játék, faék egyszerűségű mechanikával. Itt is óhatatlanul vannak és lesznek bugok, mert sokkalta összetettebb minden rendszer, és az egymással való együttműködésük, de amikor normál játékok képtelenek a földön tartani sima npc-ket, meg vizen kezdenek járni, ahhoz képest az hogy itt fizikai gridek közti átmenetkor is relatíve egyben van az anim (nekem legalábbis még nem voltak olyan összenyomódós bugjaim mint amit páran szoktak linkelni redditen), az azért nem kis dolog. Szóval ha valamit nem lehet tőlük elvitatni, hogy ahhoz képest hogy milyen piszok bonyolult rendszerbe foglalják össze a játékot, úgy hogy minimális a csalás (ami a játékfejlesztés megkerülhetetlen része), ahhoz képest azért még mindig haladnak. És fejlődnek. És oldottak meg olyan dolgokat, amiket programozóként lehetetlennek tartottam még 2-3 éve. Még mindig van 1-2 ilyen dolog (pl a már említett szerver architektúra), de amilyen őrültek, még azt a lehetetlent is behúzzák.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz devast #43223 üzenetére
Akkor olvasd el még egyszer, ha szerinted bennem nincs óvatosság vagy optimizmus. És én azt mondom hogy ÉN mit várok a játéktól. És hogy mit NEM kell tőle várni. Én annyira agyatlan vak hurráoptimista vagyok, hogy még SOHA nem beszéltem rá senkit hogy fizessen be, sőt legtöbbször mindenkit önmérsékletre intek és javaslom hogy várjon, gondolja át 10x, és egy hónap után nézze meg hogy még érdekli-e. És hogy szembe tud-e nézni azzal, hogy a pénzéért nem feltétlen kap majd a végén kész játékot.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
tom5598
senior tag
válasz devast #45273 üzenetére
én semmire de a következő 10 for the chairman hez kérik a nagyközönséget hogy adjon be kérdéseket a 3.0 val debütáló munkákhoz min például az áruszállítás és bányászat!!!!!
"In addition, there is a second thread for the next 10 for the Chairman staring Chris Roberts and Tony Zurovec, where they’ll be answering your questions about professions in Alpha 3.0, with a special emphasis on Cargo and Mining. Don’t forget that in addition to adding your questions, Subscribers can also vote on the ones they want to see answered most."
Az is lehet hogy a listájukat még ebben az évben teljesítik csak más számozással XD
az 5 mérföldkő helyett csak 2 lenne[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz devast #45377 üzenetére
Nekem aztán mindegy. Ezzel a megállapodással egyrészt a még biztosabb pénzügyi háttér adott, másrészt meg azért mindketten kaphatnak a másiktól hasznos dolgokat, szolgáltatásokat.
Malibutomi: pláne ha ilyen minőségű
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz devast #45392 üzenetére
Elvileg nem kell nézni, erre lesznek a legtöbb nagyobb hajón a rekreációs helységek, ott lehet majd sakkozni közben.
Viccet félretéve muszáj lesz 5-10 perceket eltölteni utazásokkal, mert nem lehetsz ott mindenhol pillanatok alatt. A taktikához és a logisztikához is kelleni fog ez az idő, és mondjuk egy Hull-al míg mész a legközelebbi lerakat felé, lesz időd megtervezni a további 6-8 útvonalát, leegyeztetni az onnan felpakolandó árút, stb.
Ha a gazdasági rendszert tényleg olyan összetettre csinálják, mint ahogy azt akarják, szükség lesz az időre. Főleg azoknak, akiknek nem ez a szakmájuk és nem vágják fejből a számításokat.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Stilinski
aktív tag
válasz devast #45398 üzenetére
És senki sem mondta, hogy ennyit kell befizetni, Menthirist az én értelmezésem szerint pont azt mondta, hogy sokat fizetett be érte, de személy szerint ő, és a játékipar is kapott cserébe értéket
Ne kezdjük el azt, hogy ennyit be kell fizetni. Nem kell, lehet AAA játék áráért is belépni, de most az ő hsz-ének nem az volt a lényege.star-citizen.hu
-
veterán
-
-
_Gugu_
tag
válasz devast #46427 üzenetére
Szerintem SQ42-ből csak akkor mutatnak valamit (mármint tényleg értelmeset) ha már tényleg kész és megjelenés előtt áll.
A történeten kívül mi olyan lehet az SQ42-ben amit eddig nem láttunk ilyen vagy olyan formában? Szerintem ezzel csínján kell bánni ha nem akarnak minden puskaport ellőni már most.
Egyáltalán van most hivatalos megjelenése az SQ42-nek? oké van egy 2017 es felirat a honlapon.Egyébként én is remélem hogy lesz valami... érdekes az SQ42-ből
-
-
tom5598
senior tag
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz devast #46837 üzenetére
Minden attól függ, hogy miben határozod meg az egyes verziók létét. A párhuzamos haladás alatt nem azt kell gondolni, hogy még kész sincs a 3.0-ás netcode, de már a 3.1-est csinálják. Van egy halomnyi kontent, amihez nem kell megvárni a 3.0 release-t. Lásd ott az előző AtV-ben mutogatott Reclaimer, de tulajdonképpen attól, hogy a 3.0-t hátráltatja az egyik modul, attól még a hajók/bolygók haladhatnak, az új játékmechanikák (sqlvage, mining) haladhatnak, ha a csúszást okozó modul nem kapcsolódik hozzájuk szorosan.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Stilinski
aktív tag
válasz devast #46987 üzenetére
Köszönöm A buszon már fogalmaztam magamban, de nem álltam neki mobilon legépelni és most már nem is kell
Egy világ lesz, ha valaki odaépít valamit eléd, akkor az ott is lesz. Sőt látni is fogod őt, kivéve, ha 83 millióan lesznek egy helyen. De amúgy szerintem a kontinens szerinti szerverfelosztásról már volt szó, nem? Szóval lesz x darab nagy szerver, de azok között meg nem lesz karakterátmászkálás.star-citizen.hu
-
#45997568
törölt tag
válasz devast #47182 üzenetére
Nem szamit, a lehetoseg adott mindenki szamara. A jatek ha megjelenik egeszen biztos jo lesz, efelol nincs ketsegem. Jo fele haladnak, jok az otletek, am nem feltetlen akarok ujjab 5 evet malmozni es Citizen Con-okra jarni meg elkepedni minden egyes bemutaton aztan par hetig ezen jaratni az agyam
Ha kesz lesz akkor megnezem, ha tetszik megveszem es jatszani fogok, azt a penzt amit beleraktam azt meg eliszom
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari
- i7-es PC, i7-4790 CPU, 16 GB DDR3 RAM, 1030 2 GB VGA, 240 GB SSD
- Klipsch Promedia 5.1 + Monitor Audio Bronze BR1